abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 augustus 2014 @ 16:31:04 #151
258885 Solique
I Kill You !
pi_143055740
quote:
7s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:46 schreef Mr.J het volgende:
Ik moet eens wat aan mij wisselvalligheid gaan doen.

Dit weekend met mijn E75 op precies 50% winrate uitgekomen en net iets boven de 1000 WN8. Maar of het is een potje van 0 - 500dmg en <200 WN8 of 2000-3000dmg met 2000+ WN8.

Daartussen lijkt niet iets te zitten. :P

Stats: :@

http://www.noobmeter.com/player/eu/mrj_/517178685/
http://worldoftanks.eu/community/accounts/517178685-MrJ_/
Ah je bent een 2tje, dan komt het wel goed.
Zo veel potten heb je niet gespeeld en je ziet dat je stats beter worden.
Genoeg mensen voor platoons bij 2 anders bij 1 vragen ;)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_143056313
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 09:51 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

In een Tier 8 is het iets makkelijker om je WN8 hoog te houden. Bij tier x wordt het al wat lastiger. Moet je met je heavy toch gauw 3000 dmg doen. (al is dat met een E100 niet heel lastig) Ik zit de laatste weken zo rond de 2k WN8. Mijn tier x mediums halen het gemiddelde wat omlaag. Soms heb ik een prima potje met 3,5K dmg en 2,5K spotting dmg. Maar iets te enthousiast en een paarse WTF E100 of zo'n FV215B 183 en je kan weer opnieuw beginnen met statpadden.
Met light tanks, Aufklärung Pantz Panther bijv, haal je nooit dat soort damage.
Ligt er idd dus maar net aan wat je graag speelt.
En met m'n KV1S haal ik wel weer gemakkelijk 2x mijn eigen HP aan damage.
Make my day!
pi_143056520
Ja maar wn8 word berekend met de expected damage dus je hoeft in een tier 1 tank veel minder damage te doen om een goeie wn8 score te halen in feite komt het op hetzelfde neer.

Alleen sommige tanks hebben een zeer hoge expected damage en als je die dan niet haalt dan is het zuur.

Ik was op een heerlijke winning streak met mijn cromwell en nu 5 potjes op rij verloren door teams vol spelers met 300 wn8 en bots bah
Ehmm
pi_143058476
Damnnn nu snap ik wel waarom quickybaby de comet de leukste tank in het spel vind wat een heerlijke medium tank!!!! De gun depressie is echt extreem goed!! als je gewoon gebruik maakt van het terrein en alleen steeds een stukje van je turret laat zien kun je echt veel damage doen!

Vind hem nog leuker als de cromwell eigenlijk :)
Ehmm
pi_143058970
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:45 schreef Photomorti het volgende:
Damnnn nu snap ik wel waarom quickybaby de comet de leukste tank in het spel vind wat een heerlijke medium tank!!!! De gun depressie is echt extreem goed!! als je gewoon gebruik maakt van het terrein en alleen steeds een stukje van je turret laat zien kun je echt veel damage doen!

Vind hem nog leuker als de cromwell eigenlijk :)
Goede tank met kut matchmaking. Veel te veel tier IX omdat hij hetzelfde MM gewicht als een tier VII heavy heeft. Had in mn eerste 50 potjes 83 procent win rate.
pi_143059266
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:59 schreef FreezePop het volgende:

[..]

Goede tank met kut matchmaking. Veel te veel tier IX omdat hij hetzelfde MM gewicht als een tier VII heavy heeft. Had in mn eerste 50 potjes 83 procent win rate.
Ja dat las ik ook al dat is wel minder helaas maar het is wel super om mee te spelen en ik vind het model tank erg mooi.

En die gun depressie wat speelt dat fijn zeg :) Dus nu top 3 tanks Comet , hellcat , elc amx :) Naja leopard 1 is veel toffer maar van de tanks die ik heb dan
Ehmm
  maandag 4 augustus 2014 @ 18:19:15 #157
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_143059506
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:28 schreef Photomorti het volgende:
Gaat wel lekker toch zoveel battles heb je niet dus je bent goed op weg!

De cromwell terugkopen was de beste wot beslissing ooit :) Wat een top tank!

Victory!
Steppes
Cromwell
Experience received:2.138 41.872
Battle achievements High Caliber, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

Repairs: -3 355
Total: 38 517 WN8: 6 280 (100)

Mijn huidige sessie met de cromwell 5 potjes gemiddelde wn8 2712 ik ga denk maar eens ff cromwell spelen om die crew skills ff flink te boosten en dan de comet maar eens kopen lijkt me ook een heerlijke medium die heeft zelfs nog meer gun depressie als de cromwell echt ideaal voor peak a boo schieten over heuvels .
_O_ Crommies O+
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_143059764
Victory!
Live Oaks
Comet
Experience received:1.767 37.167
Battle achievements Mastery Badge: "2nd Class"

Repairs: -1 766
Total: 35 401 WN8: 3 876 (100

En dit is pas na 6 potjes maar tot zover gaat het echt super !! Ik word ook vrijwel niet geraakt als je steeds net die turret over die heuvel lijn beweegt ff snel dat sneaky schot maakt en blijft bewegen kunnen ze echt niks heel soms sniped iemand je turret maar komt zelden voor :)

En die tier 10 britse medium word een premium tank als die ook zo'n goeie gun depressie heeft wil ik die zeker.

Armor is toch maar poep met al die apcr spam gewoon niet geraakt worden is veel effectiever ik heb liever mobiliteit dan armor.


comet very stronk!!

Victory!
El Halluf
Comet
Experience received:2.028 37.095
Battle achievements Sharpshooter, Mastery Badge: "2nd Class"

Total: 28 449 WN8: 4 579 (100

[ Bericht 12% gewijzigd door Photomorti op 04-08-2014 20:08:06 ]
Ehmm
pi_143063739
En dan weet het team nog te verliezen ongelofelijk hoe kunnen mensen na 10duizenden games meer ervaring als mij er nog geen klote van snappen ?

Wel een zwaar beestachtige game van mij in JT 8.8






Meer als 8000 wn8 haha :P


Defeat!
Redshire
8,8 cm Pak 43 Jagdtiger
Experience received:2.403 117.223
Battle achievements High Caliber, Defender, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"

Total: 108 401 WN8: 8 072 (100)


Zucht en nog maar 1 dan , ik word er een beetje moe van van die tomatenspelers ik kan zo goed spelen als ik wil maar toch verliezen we keer op keer.



[ Bericht 25% gewijzigd door Photomorti op 04-08-2014 20:45:22 ]
Ehmm
pi_143065086
En weer een uur ban , pipo gaat met zijn light tank op een hulldown positie staan heen en weer bewegen en dan popshotjes nemen die niet pennen zeg ik in chat dude let me sit in that position with jagtiger zegt pipo go find another spot.

Teamkill huppa en nog gewonnen ook daardoor , dus niet elke teamkill is nadelig voor het team , dit was een cruciale teamkill anders hadden ik nooit zoveel damage kunnen doen
Ehmm
pi_143068475
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Photomorti het volgende:
En weer een uur ban , pipo gaat met zijn light tank op een hulldown positie staan heen en weer bewegen en dan popshotjes nemen die niet pennen zeg ik in chat dude let me sit in that position with jagtiger zegt pipo go find another spot.

Teamkill huppa en nog gewonnen ook daardoor , dus niet elke teamkill is nadelig voor het team , dit was een cruciale teamkill anders hadden ik nooit zoveel damage kunnen doen
Leuke teamspeler ben jij.
Ikke, ikke...
Make my day!
pi_143068513
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 20:55 schreef Photomorti het volgende:
En weer een uur ban , pipo gaat met zijn light tank op een hulldown positie staan heen en weer bewegen en dan popshotjes nemen die niet pennen zeg ik in chat dude let me sit in that position with jagtiger zegt pipo go find another spot.

Teamkill huppa en nog gewonnen ook daardoor , dus niet elke teamkill is nadelig voor het team , dit was een cruciale teamkill anders hadden ik nooit zoveel damage kunnen doen
Lekkere klootzak ben je dan. Terechte ban overigens en had best wel wat langer mogen zijn.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_143068676
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:13 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Lekkere klootzak ben je dan. Terechte ban overigens en had best wel wat langer mogen zijn.
Dit.
Wie ben jij om te bepalen dat je recht op die plek hebt? Hij stond er eerst.
Make my day!
pi_143068737
En de dag ban hebben we ook weer te pakken morgen avond mogen we weer su-122-44 die het grappig vind om mij een bosje uit te drukken waardoor ik meteen gespot word.

en terechte ban? Als iemand niet luisterd dan maar hardleers ik wil namelijk graag winnen en als iemand dan een cruciale hulldown spot voor een td blokkeert en zich daar totaal nutteloos maakt thja dan teamkill ik liever iemand als het nodig is.

Ik zou juist een soort medaille moeten krijgen inplaats van een ban. Maja nog steeds een sessie van 1800+ wn8 gemiddeld
Ehmm
pi_143068781
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:18 schreef agter het volgende:

[..]

Dit.
Wie ben jij om te bepalen dat je recht op die plek hebt? Hij stond er eerst.
Dit is niet een plekje bij de kassa he , het was een speler met 300 wn8 die moet gewoon luisteren naar de betere mensen en op deze manier leren ze het tenminste snel dan denken ze tenminste huh waarom word ik geteamkilled hmmm anders leren ze het nooit ik doe ze juist een gunst
Ehmm
pi_143068830
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Dit is niet een plekje bij de kassa he , het was een speler met 300 wn8 die moet gewoon luisteren naar de betere mensen en op deze manier leren ze het tenminste snel dan denken ze tenminste huh waarom word ik geteamkilled hmmm anders leren ze het nooit ik doe ze juist een gunst
Wel een eens met Photo, maar je kunt hem toch ook gewoon weg drukken?
Ik zwaai naar dieren.
pi_143068909
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:20 schreef Photomorti het volgende:

[..]

Dit is niet een plekje bij de kassa he , het was een speler met 300 wn8 die moet gewoon luisteren naar de betere mensen en op deze manier leren ze het tenminste snel dan denken ze tenminste huh waarom word ik geteamkilled hmmm anders leren ze het nooit ik doe ze juist een gunst
Dat moet hij niet.
Je ban had van mij veel langer mogen duren.
Kennelijk snap jij de meest simpele spelregel niet: geen teamkills.
Bovendien speelt niet iedereen met Mods, dus je wn8 zegt niet iedereen wat.
Make my day!
pi_143069270
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:21 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wel een eens met Photo, maar je kunt hem toch ook gewoon weg drukken?
Ik zoek net Photomorti op op wotlabs.
http://wotlabs.net/eu/player/Photomorti

Nog geen 2000 games gespeeld. En nog geen 48% winrate.
Make my day!
pi_143069456
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:23 schreef agter het volgende:

[..]

Dat moet hij niet.
Je ban had van mij veel langer mogen duren.
Kennelijk snap jij de meest simpele spelregel niet: geen teamkills.
Bovendien speelt niet iedereen met Mods, dus je wn8 zegt niet iedereen wat.
Mensen die zonder xvm spelen die zullen het zowiezo al nooit leren , de extra informatie op de minimap is een enorm voordeel en je kunt tenminste met harde stats zien of je aan het verbeteren bent.

Naja dat wegdrukken lukte niet het was op himmelsdorf in die zijstraat langs het kasteel daar kun je met een jagtiger met een superstructure enorm goed hulldownen zodat alleen je superstructure zichtbaar is en die pennen ze ook met apcr niet maar die dude bleef maar heen en weer wurmen naast me dus ik kon geen kant op.

Ik ben ook welleens geteamkilled toen ik net begon maar ik ga niet lopen janken dan ik denk juist hmm waarom zou hij me teamkillen en dan spectate ik die speler om te zien wat hij doet aha hij gaat daar staan omdat ze hem niet kunnen pennen hmmm misschien moet ik als light tank niet proberen te gaan snipen tegen heavy's.

Ik weet dat die teamkill ons team heeft laten winnen omdat ik toen hij eenmaal dood was in korte tijd meer als 2500 damage kon maken.

zou het zo weer doen.
Ehmm
pi_143069600
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:32 schreef agter het volgende:

[..]

Ik zoek net Photomorti op op wotlabs.
http://wotlabs.net/eu/player/Photomorti

Nog geen 2000 games gespeeld. En nog geen 48% winrate.
Dat zegt helemaal niks toen ik begon met spelen tuurlijk was ik enorm slecht maar ik pik het wel heel snel op wat wel blijkt uit mijn recente stats zit nu al vrijwel elke game rond blauw / unicum wn8 dus duurt niet lang meer voor mijn stats gewoon goed zijn

de eerste 600/700 games was het vooral beetje klungelen en zelf dingen proberen om te zien wat wel werkte en wat niet en pas toen ben ik me gaan concentreren om me spel te verbeteren.

En winrate is een zinloze stat die helemaal niks zegt want iemand kan heel goed zijn maar met 14 tomaten spelen de spelers die een hoge winrate hebben spelen altijd in een platoon en dan kun je wel winrate halen dus die stat zegt echt geen drol


Ik vind dit voor 2000 battles geen slechte stats hoor

http://www.noobmeter.com/player/eu/photomorti/504134253/

Als ik zie hoeveel speler met tienduizenden games meer ervaring nog met rode stats spelen en dan speel ik pas een maand ofzo

En als je de grafieken bekijkt zit er nog geen 1 dip in de stijgende lijn en recente 1000 battles en 7 days zie je dat de winrate al boven 50% is maja jij was na 2000 battles al unicum natuurlijk ;)

Uit deze post blijkt ook al dat jij een totale noob bent want alleen je laatste 1000 battles zijn belangrijk clans recruteren ook op die stats

[ Bericht 6% gewijzigd door Photomorti op 04-08-2014 22:47:50 ]
Ehmm
pi_143072534
Photo, ook al heb je gelijk, dan nog is boos zijn dat je een ban krijgt terwijl je je ervan bewust bent -dat- jouw acties je een ban kunnen geven, op zichzelf al merkwaardig. Ten slotte loop je in een speerkuil waarvan jou van tevoren is verteld dat ie er is (staat gewoon bij de regels van het spel)

Je gaat hier in elk geval geen vrienden mee maken en het bederft jouw eigen spelplezier ook als je je daaraan stoort. Nergens voor nodig man ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:07:36 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_143073447
Tja wat is dit? _O- "Ik wil daar staan, weg jij". "Nee" Bam TK.

Kijk maar uit, de volgende ban is een week namelijk. En dan een maand of permanente. :) ^O^ Hoe meer TK's je hebt hoe minder snel ze zijn met 't kwijtschelden van je geweldige TK record. Dit wordt bijgehouden namelijk.

En terecht, wat een absurde reden voor een TK. Je komt in bijna elke match mensen tegen die totaal verkeerde posities hebben ingenomen ........
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_143076719
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef Photomorti het volgende:
En de dag ban hebben we ook weer te pakken morgen avond mogen we weer su-122-44 die het grappig vind om mij een bosje uit te drukken waardoor ik meteen gespot word.

en terechte ban? Als iemand niet luisterd dan maar hardleers ik wil namelijk graag winnen en als iemand dan een cruciale hulldown spot voor een td blokkeert en zich daar totaal nutteloos maakt thja dan teamkill ik liever iemand als het nodig is.

Ik zou juist een soort medaille moeten krijgen inplaats van een ban. Maja nog steeds een sessie van 1800+ wn8 gemiddeld
Je bent dus gewoon echt een achterlijke debiel omdat je niet leert van je eigen fouten.
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:20 schreef Photomorti het volgende:
het was een speler met 300 wn8 die moet gewoon luisteren naar de betere mensen en op deze manier leren ze het tenminste snel
_O-

Je snapt het dus nog steeds niet. Spelers met die winrate en met tig k batlles zijn gewoon useless en gaan er echt niet van leren dat jij ze killt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_143078043
Hhaahah jesus, volgens mij trollt ie gewoon hard. Verder grappig dat ie zo een elitair gedrag vertoont, na een maand al :')
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 08:15:03 #175
258885 Solique
I Kill You !
pi_143078432
Photo :')

Hoe krijg je het voor elkaar om steeds in conflict te komen met je teammaten, je doet echt serieus iets fout als je steeds uit positie gepushed wordt of je teammaat maar af knalt als hij verkeerd staat.

Bekommer je niet om je teammaten en speel voor jezelf en misbruik je teammaten; ze spotten voor je, leiden de aandacht af en met een beetje geluk helpen ze met damage doen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')