abonnement Unibet Coolblue
pi_143133440
quote:
2s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Is een oprechte vraag.
Don't know don't care.
pi_143144851
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:30 schreef netchip het volgende:

[..]

Toelichtte is de onvoltooid verleden tijd van 'te toelichten'. Maar je hebt gelijk dat er een 'n' achter moest, sorry.

En dat ligt anders. Met je mond proef je smaken, met je lul niet. Of met de jouwe wel?

Ook komen er geen lichaamssappen in mijn maag-darm stelsel, en als dat wel gebeurt, is die 5mL altijd nog minder dan 500mL.

Ik zeg niet dat ik iemand anaal zou nemen, ik snap het echter wel.
Na je gebruikte te voor een willekeurig werkwoord komt nooit een onvoltooid verleden tijd. Frappant dat jij dat niet weet en daarentegen zo goed weet het verschil van de dikke en de endeldarm.
Mijn vriendin vraagt mij om a.j.b. dit gedoe op o.a. jouw niveau lekker verder met rust te laten. Laten leven in hun vermeende 'wijsheden en analyses'! Energie en tijd verspilling i.p.v. een normale discussie met wijze mensen, die iedere mening dan die van henzelf weten te respecteren. Dat leer je wanneer je hebt leren debatteren. Niet bang zijn voor een sterk tegenovergestelde mening, of daarom op de man gaan spelen in een beledigende en onzinnige stijl.
Ik vind anale seks een enorm smakeloze perverse vertoning die ik nooit in mijn leven zou toelaten.
PUNT!
pi_143145274
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:52 schreef willem16 het volgende:
Na je gebruikte te voor een willekeurig werkwoord komt nooit een onvoltooid verleden tijd. Frappant dat jij dat niet weet en daarentegen zo goed weet het verschil van de dikke en de endeldarm.
Heb ik niet gedaan.

"zo goed weet het verschil van de dikke en de endeldarm." Nee, dat is een lekkere zin. :')
pi_143155099
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 23:17 schreef lovesjtje het volgende:
denk dat mensen nieuwsgierig zijn en het eens uitproberen?
maar er zijn genoeg mensen die dit echt niet willen
.........waarvan ik als hetero daar eentje van ben! Maar waag het niet om dat gevoel hier duidelijk te poneren. Lees mijn bijdrage aan dit onderwerp en 'geniet' van hoe 'vrij' je in dit burgerlijke polderlandje bent met even een andere waardering voor de in mijn ogen en naar mijn smaak perverse ideeën van de bezoekende meerderheid.
De drammerigheid hier vertoont om te slikken wat zij hier bijna allemaal heerlijk schijnen te vinden, demonstreert hoe weinig zelfkritiek de gemiddelde bezoeker heeft die niet eens beseft hoe zij niet tolereren slechts een andere smaak.
In de natuur zien we alle zoogdieren seks bedrijven uitsluitend om zich voort te planten wanneer die cyclus zich aandient. Het alfamannetje vecht voor zijn positie in zijn groep en zijn eerste keus van de willige vrouwtjes. De evolutie bij de homo sapiens heeft hem dramatisch in veel opzichten van de zuivere natuur vervreemd. Zo ook in hun denken en behoeften. Anale seks om lekker te seksen zie ik als een vreemde perversiteit bij een hetero man, mits hij echt een hetero is. Ik denk ook dat de pure hetero mannen vechtersbazen zijn, wanneer het om vrouwen gaat. ......en dat weet ik wel zeker!
De natuur is het mooiste op aarde en van die ZUIVERE natuur hou ik. Niet van de misvormde cultuurgebonden natuur van de van de natuur vervreemde mens.
Zo, trek het scheldschavot van dit forum maar weer open. Zie hoe hier met gewoon een andere mening wordt omgegaan. En diezelfde hypocriete figuren maar afgeven op anderen wie dezelfde intolerantie vertonen als welke zij hier zelf getoond hebben op mijn reacties. Ik lig er ook niet wakker van. Ik heb slechts mijn PERSOONLIJKE weerzin hier kenbaar gemaakt zonder andere te veroordelen, want ik ga uit van mijn heilige principe, "Vrijheid om te zijn wie je bent", zolang je daarbij mij buiten je belevingswereld in praktijk laat en mij mijn mening met hetzelfde recht laat houden! Daarom woon ik in (het hypocriete) Nederland!
Loze kreten, barst nu maar weer los. :Y :N :O
pi_143156100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:39 schreef willem16 het volgende:

[..]

.........waarvan ik als hetero daar eentje van ben! Maar waag het niet om dat gevoel hier duidelijk te poneren. Lees mijn bijdrage aan dit onderwerp en 'geniet' van hoe 'vrij' je in dit burgerlijke polderlandje bent met even een andere waardering voor de in mijn ogen en naar mijn smaak perverse ideeën van de bezoekende meerderheid.
De drammerigheid hier vertoont om te slikken wat zij hier bijna allemaal heerlijk schijnen te vinden, demonstreert hoe weinig zelfkritiek de gemiddelde bezoeker heeft die niet eens beseft hoe zij niet tolereren slechts een andere smaak.
In de natuur zien we alle zoogdieren seks bedrijven uitsluitend om zich voort te planten wanneer die cyclus zich aandient. Het alfamannetje vecht voor zijn positie in zijn groep en zijn eerste keus van de willige vrouwtjes. De evolutie bij de homo sapiens heeft hem dramatisch in veel opzichten van de zuivere natuur vervreemd. Zo ook in hun denken en behoeften. Anale seks om lekker te seksen zie ik als een vreemde perversiteit bij een hetero man, mits hij echt een hetero is. Ik denk ook dat de pure hetero mannen vechtersbazen zijn, wanneer het om vrouwen gaat. ......en dat weet ik wel zeker!
De natuur is het mooiste op aarde en van die ZUIVERE natuur hou ik. Niet van de misvormde cultuurgebonden natuur van de van de natuur vervreemde mens.
Zo, trek het scheldschavot van dit forum maar weer open. Zie hoe hier met gewoon een andere mening wordt omgegaan. En diezelfde hypocriete figuren maar afgeven op anderen wie dezelfde intolerantie vertonen als welke zij hier zelf getoond hebben op mijn reacties. Ik lig er ook niet wakker van. Ik heb slechts mijn PERSOONLIJKE weerzin hier kenbaar gemaakt zonder andere te veroordelen, want ik ga uit van mijn heilige principe, "Vrijheid om te zijn wie je bent", zolang je daarbij mij buiten je belevingswereld in praktijk laat en mij mijn mening met hetzelfde recht laat houden! Daarom woon ik in (het hypocriete) Nederland!
Loze kreten, barst nu maar weer los. :Y :N :O
Dolfijnen, Bonobo's, Hyena's


/nuffsaid
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:49:34 #156
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_143156160
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

mijn tong ook wel :@
Rimmen :9
pi_143156323
Beetje wereldvreemd topic qua reacties.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 11:25:54 #158
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143158344
Waarom stoppen vrouwen tijdens het altijd hun vinger in je .......?
Wat is daar nou leuk aan? :?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:18:01 #159
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143159805
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 08:39 schreef willem16 het volgende:

[..]

.........waarvan ik als hetero daar eentje van ben! Maar waag het niet om dat gevoel hier duidelijk te poneren. Lees mijn bijdrage aan dit onderwerp en 'geniet' van hoe 'vrij' je in dit burgerlijke polderlandje bent met even een andere waardering voor de in mijn ogen en naar mijn smaak perverse ideeën van de bezoekende meerderheid.
Misschien omdat je het continu pervers, vies, smerig, tegen de natuur in enz. noemt...

quote:
De drammerigheid hier vertoont om te slikken wat zij hier bijna allemaal heerlijk schijnen te vinden, demonstreert hoe weinig zelfkritiek de gemiddelde bezoeker heeft die niet eens beseft hoe zij niet tolereren slechts een andere smaak.
Ik kom al de hele tijd met linkjes en bewijs waarom dit normaal menselijk gedrag is, maar dat negeer je.
Maar laat je ook niet pijpen, dat ziet de kerk ook als pervers.

quote:
In de natuur zien we alle zoogdieren seks bedrijven uitsluitend om zich voort te planten wanneer die cyclus zich aandient. Het alfamannetje vecht voor zijn positie in zijn groep en zijn eerste keus van de willige vrouwtjes. De evolutie bij de homo sapiens heeft hem dramatisch in veel opzichten van de zuivere natuur vervreemd. Zo ook in hun denken en behoeften. Anale seks om lekker te seksen zie ik als een vreemde perversiteit bij een hetero man, mits hij echt een hetero is. Ik denk ook dat de pure hetero mannen vechtersbazen zijn, wanneer het om vrouwen gaat. ......en dat weet ik wel zeker!
De natuur is het mooiste op aarde en van die ZUIVERE natuur hou ik. Niet van de misvormde cultuurgebonden natuur van de van de natuur vervreemde mens.
Ehm schapen, bonobo's, tenrecs, dolfijnen, olifanten, giraffen, koeien, leeuwen enz. hebben allemaal seks zonder de bedoeling zich voort te planten.
Zoals ik eerder al schreef, mensen hebben dit ook altijd al gedaan, sinds de mens bestaat. Alleen de kerk heeft daar een halt toe geroepen.

Hier vind je een hele lange lijst met zoogdieren die homoseksueel gedrag vertonen, vele daarvan doen dat ook bij vrouwtjes en zijn dus eigenlijk biseksueel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En juist de meest dominante mannetjes vertonen homoseksueel gedrag.

http://en.wikipedia.org/w(...)_homosexual_behavior

quote:
Zo, trek het scheldschavot van dit forum maar weer open. Zie hoe hier met gewoon een andere mening wordt omgegaan. En diezelfde hypocriete figuren maar afgeven op anderen wie dezelfde intolerantie vertonen als welke zij hier zelf getoond hebben op mijn reacties. Ik lig er ook niet wakker van. Ik heb slechts mijn PERSOONLIJKE weerzin hier kenbaar gemaakt zonder andere te veroordelen, want ik ga uit van mijn heilige principe, "Vrijheid om te zijn wie je bent", zolang je daarbij mij buiten je belevingswereld in praktijk laat en mij mijn mening met hetzelfde recht laat houden! Daarom woon ik in (het hypocriete) Nederland!
Loze kreten, barst nu maar weer los. :Y :N :O
De meesten blijven toch redelijk netjes, schelden je niet uit of wat dan ook, jij begon met het persoonlijk maken dus kruip nu niet in een slachtofferrol.

[ Bericht 9% gewijzigd door snakelady op 07-08-2014 12:26:34 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:29:48 #160
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_143160131
Ik ga snakelady ten huwelijk vragen. Al die moeite die ze doet om de gang naar haar endeldarm te verdedigen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:31:56 #161
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143160193
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:29 schreef Maanvis het volgende:
Ik ga snakelady ten huwelijk vragen. Al die moeite die ze doet om de gang naar haar endeldarm te verdedigen!
Hahaha, nee hoor, dat deed ik al voor dat ik aan deze perverse praktijken deed. :P
Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen die puur vanuit hun onderbuikgevoelens praten zonder de feiten te kennen.


:P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:19:27 #162
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143161731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahaha, nee hoor, dat deed ik al voor dat ik aan deze perverse praktijken deed. :P
Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen die puur vanuit hun onderbuikgevoelens praten zonder de feiten te kennen.


:P
Da's een goeie. Ik heb zelfs zoiets van, als hetero's het lekker vinden om hollen te proppen, moeten ze dat zelf weten. Ik ga me niet afvragen waarom dingen doen die ik geen reet aan vind. Ik doe misschien ook dingen die anderen liever buiten de slaapkamer houden. :6
pi_143162625
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:31 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahaha, nee hoor, dat deed ik al voor dat ik aan deze perverse praktijken deed. :P
Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen die puur vanuit hun onderbuikgevoelens praten zonder de feiten te kennen.


:P
Juist, onderbuik gevoelens zijn gebonden aan je natuurlijke instincten. Kennis daarentegen komt uit je hersens en vanuit je ratio mag je geen gepassioneerde emotionele reflexen verwachten.
Smaak heeft NIETS met je kennis te maken. Ik eet graag oesters maar mijn vriendin eet ze niet zonder te kokhalzen ondanks haar kennis dat ze eetbaar en voor mij heel lekker zijn.
De seks impulsen van dieren die jij noemt zijn geen oeverloze standjes en voorwerpen en seks stimulerende middelen uitproberen, omdat hun 'rechttoe rechtaan' zou gaan vervelen.
Feitelijk kan mij al die tegenspartelingen niet schelen, ik blijf het goor vinden of jij en de anderen dat nu goed of niet vinden! Leer je eens bij de smaak van een andere dan de jouwe neer te leggen. Dat doe ik ook bij jullie smaak alleen deel ik die niet! Erg he?
Nooit een van al mijn vriendinnen horen klagen over onze intieme momenten.
Ik heb trouwens nog nooit een dier zien pijpen. Dat is een menselijke perverse vondst. Zelf, uit respect voor mijn vriendinnen, heb ik dit altijd als een hen vernederende actie gezien, tenzij zij zelf daar behoefte aan hadden. Maar ik zou nooit mijn sperma over hun gezicht willen uitspuiten. Dat is in mijn ethisch besef pas een mega vernedering voor mijn vriendin wanneer ik dat van haar zou vragen. Ook niet wanneer zij dat zou willen, want dat verandert mijn gevoel van gelijkwaardigheid niet t.o.v. mijn vriendin. Weinig vrouwen die dat hun kerel laten doen beseffen dat zij zichzelf daarmee onmetelijk verlagen in hun gelijkwaardigheid. Sommige vrouwen zitten daar niet mee en dat zijn vaak dezelfde vrouwen die klappen in hun relatie ook niet zo erg vinden en misschien af en toe wel 'lekker'. Zulke ziekelijke seksuele spektakels heb ik jouw rijtje dieren nog nooit zien doen. Jij wel? De mens rukt steeds verder op in het uitleven van deze planeet en onze natuur zonder dat zelf massaal te beseffen of alleen maar voor hun eigen kortzichtige financiële belang. Zo ook is onze gemiddelde seksbeleving 'ongemerkt' verworden tot een dwangmatig zooitje "eigen belang gaat altijd voor in hun doel".
Ik antwoord nogmaals op de titel van deze topic: Ik, als hetero, moet er niet aan denken om anale seks bij mijn vrouw te zoeken.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:46:10 #164
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143162680
het blijft een soort van vermakelijk, die warrige onsamenhangende brei totaal debiele tekst :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:46:48 #165
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143162698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef willem16 het volgende:

[..]

ik blijf het goor vinden
Zeg dat dan gewoon en ga er niet allemaal onzin bij halen wat niet klopt.

Je vind het goor, nou prima, daar kan ik mee leven, maar verzin er in het vervolg geen onzinverhaaltjes bij die makkelijk te weerleggen zijn.
Overigens doen heel veel diersoorten aan orale seks, dit bedoel ik dus wederom met zaken verzinnen die niet kloppen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 13:47:42 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_143162731
Goeie trol die willem.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:48:38 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143162760
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Goeie trol die willem.
Nope, helaas denkt hij echt zo, en niet zozeer denken over dit onderwerp, maar zie zijn schrijfstijl, hij denkt heel erg, anders zullen we maar zeggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 13:50:15 #168
9859 crew  Karina
Woman
pi_143162813
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nope, helaas denkt hij echt zo, en niet zozeer denken over dit onderwerp, maar zie zijn schrijfstijl, hij denkt heel erg, anders zullen we maar zeggen.
Ik dacht het juist vanwege de schrijfstijl. Maar ja, als het echt is, gelukkig ben ik niet zijn vrouw :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_143162825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
het blijft een soort van vermakelijk, die warrige onsamenhangende brei totaal debiele tekst :').
Dat geldt niet voor de lezers die wel hebben geléérd wat begrijpend lezen betekent.
Ik neem jou dat niet kwalijk hoor. Past wel bij jouw teksten welke ik af en toe tegenkom.
:W

Wel opmerkelijk dat je het toch steeds weer probeert te lezen. Gewoon doorgaan en nog wat basisschool Nederlands ophalen of weer naar je laatste klas gaan waar je je pijp aan Maarten gaf.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:53:30 #170
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_143162912
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:50 schreef willem16 het volgende:

[..]

Dat geldt niet voor de lezers die wel hebben geléérd wat begrijpend lezen betekent.
Ik neem jou dat niet kwalijk hoor. Past wel bij jouw teksten welke ik af en toe tegenkom.
:W

Wel opmerkelijk dat je het toch steeds weer probeert te lezen. Gewoon doorgaan en nog wat basisschool Nederlands ophalen of weer naar je laatste klas gaan waar je je pijp aan Maarten gaf.
Je blijft vermakelijk. Echt niemand, maar dan ook NIEMAND hier in dit topic kan zich in jouw gewauwel vinden, je wordt totaal de grond in geramd met je rare meningen en taalgebruik, maar die plaat gewapend beton voor je harses gaat niet weg he? :').

iedereen is gek, behalve willem :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator donderdag 7 augustus 2014 @ 13:54:35 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_143162952
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:50 schreef willem16 het volgende:
waar je je pijp aan Maarten gaf.
Pun intended?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:55:58 #172
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143163006
Willem, als twee partners het allebei fijn vinden, wat is er dan mis mee?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:56:15 #173
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143163016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef willem16 het volgende:

Ik heb trouwens nog nooit een dier zien pijpen. Dat is een menselijke perverse vondst. Zelf, uit respect voor mijn vriendinnen, heb ik dit altijd als een hen vernederende actie gezien, tenzij zij zelf daar behoefte aan hadden. Maar ik zou nooit mijn sperma over hun gezicht willen uitspuiten. Dat is in mijn ethisch besef pas een mega vernedering voor mijn vriendin wanneer ik dat van haar zou vragen. Ook niet wanneer zij dat zou willen, want dat verandert mijn gevoel van gelijkwaardigheid niet t.o.v. mijn vriendin. Weinig vrouwen die dat hun kerel laten doen beseffen dat zij zichzelf daarmee onmetelijk verlagen in hun gelijkwaardigheid. Sommige vrouwen zitten daar niet mee en dat zijn vaak dezelfde vrouwen die klappen in hun relatie ook niet zo erg vinden en misschien af en toe wel 'lekker'. Zulke ziekelijke seksuele spektakels heb ik jouw rijtje dieren nog nooit zien doen. Jij wel? De mens rukt steeds verder op in het uitleven van deze planeet en onze natuur zonder dat zelf massaal te beseffen of alleen maar voor hun eigen kortzichtige financiële belang. Zo ook is onze gemiddelde seksbeleving 'ongemerkt' verworden tot een dwangmatig zooitje "eigen belang gaat altijd voor in hun doel".
Ik antwoord nogmaals op de titel van deze topic: Ik, als hetero, moet er niet aan denken om anale seks bij mijn vrouw te zoeken.





Hier, nu heb jij het ook gezien.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:57:12 #174
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143163048
Het zal zeker goed bedoeld zijn, maar ik ga de filmpjes niet bekijken :N
  Licht Ontvlambaar donderdag 7 augustus 2014 @ 14:00:13 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_143163162
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:46 schreef HeatWave het volgende:
het blijft een soort van vermakelijk, die warrige onsamenhangende brei totaal debiele tekst :').
best wel inderdaad :')

En voor TS, gewoon omdat het geil is...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')