abonnement Unibet Coolblue
pi_142790351


Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!


AH Plaza


Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
Broccolitaartje - Medewerker Verkoop
Donald500 - Medewerker Verkoopklaar - omg. Utrecht
Einschtein - Teamleider Verkoopklaar Regio Rotterdam
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Franknfurter - Teamleider Verkoopklaar - omg. Utrecht
Gezicht - Mederwerker Verkoopklaas - Zuid-Limburg
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - assistent-supermarktmanager - Amsterdam/Hilversum e.o.
Janneke141 - ex-supermarktmanager
jffry101 - Medewerker Verkoopklaar - Amsterdam
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
Questionmarks - Teamleider Verkoopklaar
SanderGS - Teamleider Verkoopklaar
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
SLP_ - all-round medewerker
TommieAH - Caissière B
Loll - vulploegleider omgeving Zwolle
Watdoeteenvulploegleider - Lulletje Rozenwater


CAO voor het levensmiddelenbedrijf


In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren en meeruren Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is €7,00. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.


Van het jaar 2014.



9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij d4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.



www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 28-07-2014 22:21:21 ]
pi_142790522
Ik wilde er eigenlijk stiekem Route 69 van maken. :@
pi_142798864
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:52 schreef einschtein het volgende:
Ik wilde er eigenlijk stiekem Route 69 van maken. :@
  maandag 28 juli 2014 @ 19:18:26 #5
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_142822651
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
  maandag 28 juli 2014 @ 19:21:27 #6
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_142822766
werk sinds kort bij andere ap
wat een klein kutmagazijn zeg :') teringgrote winkel maar een beetje nodige ruimte voor t magazijn vrijhouden, ho maar. doosjes moeten in winkelwagentjes uitgestapeld worden omdat er gewoon geen ruimte is :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_142823767
Tsja een magazijn genereert geen omzet hè :)
pi_142824436
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Studeur het volgende:
werk sinds kort bij andere ap
wat een klein kutmagazijn zeg :') teringgrote winkel maar een beetje nodige ruimte voor t magazijn vrijhouden, ho maar. doosjes moeten in winkelwagentjes uitgestapeld worden omdat er gewoon geen ruimte is :')
Herkenbaar. :)
pi_142824473
quote:
13s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Studeur het volgende:
werk sinds kort bij andere ap
wat een klein kutmagazijn zeg :') teringgrote winkel maar een beetje nodige ruimte voor t magazijn vrijhouden, ho maar. doosjes moeten in winkelwagentjes uitgestapeld worden omdat er gewoon geen ruimte is :')
we hebben nog even een filiaalnummer nodig voor de administratie
pi_142824515
Vrouwelijke supermarktmanagers O+ Op de een of andere manier lijken die toch iets minder van de cijfertjes te zijn. Ben met mijn 24 jaar natuurlijk veel te duur voor het werk dat ik doe (vers/agf, soms sluiten/openen).

Rond mijn 21e een vrouwelijke manager, en ik kon extra werken als het mij uitkwam. Hoefde maar te zeggen dat ik extra beschikbaar was, en de telefoon ging nagenoeg elke dag. Daarna kwam er een kerel, en heb in het jaar dat hij er was 0,0 uren boven contract mogen werken. Een keer mocht ik een ochtendje, werd ik na een half uur weer naar huis gestuurd :') Daarna kwam er tijdelijk een vrouw voor 2 maanden, mocht weer extra werken zo vaak ik maar kon, daarna voor een half jaar een man, weer geen haar op zijn hoofd die er ook maar aan dacht mij boven contract in te zetten. Nu sinds anderhalf jaar een vrouw, en heb 3 weken terug gezegd dat ik weer extra beschikbaar ben. Ze zei nog wel ''Ik ga mn best voor je doen maar we zitten al over onze uren heen eigenlijk'', maar ik word bijna elke dag gebeld voor een uur of 8 :P
pi_142824683
of gewoon een manager die tegen z'n pension aan zit, niks meer hoeft te behalen of hogerop wil komen. Ook heel relaxt ^O^. Vorige manager wou vooral hogerop komen enzo, is nu naar een grotere winkel gegaan :P
pi_142826754
Vrouwen geven leiding met gevoelens en emotie, heb ik het idee. Als je het goed met diegene kan vinden, kun je flink cashen. Ze zijn ook grote voorstanders, of in ieder geval onderdeel, van kliekjes.

Daarom ben ik in principe ook geen grote fan van vrouwelijke (A)SM's, uitzondering daar gelaten natuurlijk. :)
  maandag 28 juli 2014 @ 21:05:03 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142826835
Gelukkig doe je niet aan vooroordelen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142826907
Tja, door datgene wat je mee maakt ga je nou eenmaal een oordeel vormen.
pi_142831964
Nou, onze vrouwelijke asm komt elk kwartier vragen of er al iemand eerder naar huis kan omdat het nog zo rustig is, vervolgens, als ze dan iemand naar huis gestuurd heeft, komt de middagdrukte en staat iemand in zn eentje op de afdeling te stressen... Echt tof hoor, zulke asm's
pi_142850648
Meer mensen hier waarbij er een verse sinaasappelsap-machine is neergezet?
pi_142850729
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meer mensen hier waarbij er een verse sinaasappelsap-machine is neergezet?
Ja, en het is kut om schoon te maken en het is alweer kapot :')
pi_142850886
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
Meer mensen hier waarbij er een verse sinaasappelsap-machine is neergezet?
Jul. En is alweer kapot. :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ja, en het is kut om schoon te maken en het is alweer kapot :')
:D
pi_142851286
Nu is het wachten op de paupers die de gratis koffiebekertjes eronder gaan houden.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:01:18 #20
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142851331
Dat is gewoon diefstal uit dezelfde categorie als in de winkel een appel op gaan eten.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142851416
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:01 schreef Janneke141 het volgende:
Dat is gewoon diefstal uit dezelfde categorie als in de winkel een appel op gaan eten.
Wordt er bij jullie opgetreden tegen ouders die hun kinderen fruit of rijstwafels geven terwijl er boodschappen worden gedaan (al betalen ze die later)? Ik erger me er groen en geel aan als ik het zie, ik was altijd opgevoed met het idee dat je eerst betaalt alvorens je eet :(.
pi_142851469
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wordt er bij jullie opgetreden tegen ouders die hun kinderen fruit of rijstwafels geven terwijl er boodschappen worden gedaan (al betalen ze die later)? Ik erger me er groen en geel aan als ik het zie, ik was altijd opgevoed met het idee dat je eerst betaalt alvorens je eet :(.
Niet iedereen is opgevoed als een übermensch helaas -O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2014 16:06:09 ]
pi_142851574
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Niet iedereen is opgevoed als een übermensch helaas -O-
Of gister een vrouw met 2 kleine kinderen, die hadden pakken koek verzameld, moeder grist het uit hun hand en dumpt het tussen de frisdrank. Ik zie het en merk op van "daar hoort 'ie niet, mevrouw, zou u het misschien terug kunnen leggen ;(" waarop zij antwoordt van "ja, dat doen zij (de kinderen zelf) wel".

Ja, uh, niet dus natuurlijk, en ze loopt weg :'). GEGEN DIE MAUER.
pi_142852301
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wordt er bij jullie opgetreden tegen ouders die hun kinderen fruit of rijstwafels geven terwijl er boodschappen worden gedaan (al betalen ze die later)? Ik erger me er groen en geel aan als ik het zie, ik was altijd opgevoed met het idee dat je eerst betaalt alvorens je eet :(.
Wat is daar het probleem van?
Beter dan erop stampen en zeggen: ja ik heb het toch gekocht!
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:33:00 #25
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142852368
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef danzazlol het volgende:
Wat is daar het probleem van?
Dat het diefstal is. En dat je je kinderen aanleert dat het normaal is om dingen te consumeren die niet van jou zijn.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142852404
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wordt er bij jullie opgetreden tegen ouders die hun kinderen fruit of rijstwafels geven terwijl er boodschappen worden gedaan (al betalen ze die later)? Ik erger me er groen en geel aan als ik het zie, ik was altijd opgevoed met het idee dat je eerst betaalt alvorens je eet :(.
Ik zag zaterdag twee oude wijven bij de koffietafel donuts eten en vond het asociaal. Ik attendeerde een bewaker erop en hij ging naar ze toe. 'dat lag hier al toen we kwamen zitten' zeiden ze :')

Ik kots ervan :r

Paar weken ook een vrouw betrapt die een doosje druiven open maakte en een druif opat. Ik zag dat en ze zag mij. Toen liep ik naar de SM, en die vrouw mij achtervolgen en op mij wachten tot ik terugkwam van achter :') Maar ik kon niemand vinden ;(
pi_142852423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:33 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat het diefstal is. En dat je je kinderen aanleert dat het normaal is om dingen te consumeren die niet van jou zijn.
Als je er later voor betaalt heb ik het over, misschien is het in de regel diefstal, maar praktisch zie ik het probleem niet.
pi_142852468
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:34 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Als je er later voor betaalt heb ik het over, misschien is het in de regel diefstal, maar praktisch zie ik het probleem niet.
Ah joh, even naar de HEMA en je ziet een lekkere taart staan. Je pakt het op en gaat op de trap zitten en je neemt een hap. Je besluit dat het niet lekker is en legt het terug. Nee joh, geen probleem.
pi_142852507
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:35 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ah joh, even naar de HEMA en je ziet een lekkere taart staan. Je pakt het op en gaat op de trap zitten en je neemt een hap. Je besluit dat het niet lekker is en legt het terug. Nee joh, geen probleem.
"Als je er later voor betaalt heb ik het over"
  dinsdag 29 juli 2014 @ 16:38:28 #30
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142852542
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef danzazlol het volgende:

[..]

"Als je er later voor betaalt heb ik het over"
Hoe los je het op als de 'klant' in kwestie niet kan betalen? Je frikandelbroodje krijg je er niet mee terug.

En wat geef je aan je kinderen mee als je het ze aanleert dat het de gewoonste zaak van de wereld is om maar gewoon dingen op te eten in de winkel?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142852545
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:37 schreef danzazlol het volgende:

[..]

"Als je er later voor betaalt heb ik het over"
Het moet gewoon niet kunnen, ook al betaal je later ervoor.
pi_142852655
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:38 schreef Janneke141 het volgende:

En wat geef je aan je kinderen mee als je het ze aanleert dat het de gewoonste zaak van de wereld is om maar gewoon dingen op te eten in de winkel?
Of een combinatie, dat ze het openmaken en eten in de winkel en dan terugleggen waar het niet hoort :').
pi_142852716
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Of een combinatie, dat ze het openmaken en eten in de winkel en dan terugleggen waar het niet hoort :').
Ook zo ergerlijk, ja. :') Of mensen die iets pakken en dan paar paden verderop besluiten dat ze het toch niet willen en ergens neerplempen.

GOSDHBSFAJDIFN dsbfsiufbvdhsubf sbdv.

Zovaak gezien, zovaak tegengekomen, ik moet me zo vaak inhouden :r :')
pi_142852730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Hoe los je het op als de 'klant' in kwestie niet kan betalen? Je frikandelbroodje krijg je er niet mee terug.

En wat geef je aan je kinderen mee als je het ze aanleert dat het de gewoonste zaak van de wereld is om maar gewoon dingen op te eten in de winkel?
Ik snap heus wel dat je niet zomaar iets mag opeten zonder te betalen. Dus als de klant niet kan betalen is het gewoon diefstal.

Jouw redenering is dan; je weet niet of een klant kan betalen dus niet toestaan.

Nou ik ga ervan uit dat de klant er wel voor betaalt, wat ik geen gekke aanname vindt in een supermarkt. Ik ga dus niet uit van de intentie om te stelen.

En tja, dat je iets niet mag consumeren in een winkel vind ik meer een normen en waarden verschil, want als je er toch later voor betaalt en geen troep maakt. Maakt het mijnsziens geen verschil.
pi_142852903
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:45 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Ik snap heus wel dat je niet zomaar iets mag opeten zonder te betalen. Dus als de klant niet kan betalen is het gewoon diefstal.

Jouw redenering is dan; je weet niet of een klant kan betalen dus niet toestaan.

Nou ik ga ervan uit dat de klant er wel voor betaalt, wat ik geen gekke aanname vindt in een supermarkt. Ik ga dus niet uit van de intentie om te stelen.

En tja, dat je iets niet mag consumeren in een winkel vind ik meer een normen en waarden verschil, want als je er toch later voor betaalt en geen troep maakt. Maakt het mijnsziens geen verschil.
Je kan moeilijk 100% van de klanten die eet voordat ze betalen gaan controleren of ze wel daadwerkelijk gaan betalen. Beetje een onwerkbare situatie hè, nietwaar? En daarnaast ook nog het opvoedkundige aspect. Wat voor incompetente ouder ben je wel niet als je je kinderen toestaat zoiets te doen 8)7.
pi_142853017
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Je kan moeilijk 100% van de klanten die eet voordat ze betalen gaan controleren of ze wel daadwerkelijk gaan betalen. Beetje een onwerkbare situatie hè, nietwaar? En daarnaast ook nog het opvoedkundige aspect. Wat voor incompetente ouder ben je wel niet als je je kinderen toestaat zoiets te doen 8)7.
Hmm ja das waar, point taken. Het lijkt natuurlijk op diefstal.

Ik dacht meer aan de leuke ouwe tijd dat ik het warme bolletje van de bakker in de supermarkt meteen mocht opeten.

Maar oke, ik snap het opzich hebben jullie wel gelijk, point taken.
pi_142853314
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:31 schreef danzazlol het volgende:

[..]

Wat is daar het probleem van?
Beter dan erop stampen en zeggen: ja ik heb het toch gekocht!
Dat vind ik nou echt een goede matige grap!
pi_142853436
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 17:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat vind ik nou echt een goede matige grap!
Ja en het kostte nog 450 euro ook!
pi_142857187
Bij mijn andere werkgever waar ik nu werk wordt dat proeven(zowel door klanten als door medewerkers) redelijk geaccepteerd, heb ik het gevoel, terwijl het bij AH veel minder getolereerd werd. Maar goed, ik vind sommige dingen ook niet door de beugel kunnen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:06:54 #40
375927 Halldor
like a boss
pi_142859093
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 19:15 schreef exelletor het volgende:
Bij mijn andere werkgever waar ik nu werk wordt dat proeven(zowel door klanten als door medewerkers) redelijk geaccepteerd, heb ik het gevoel, terwijl het bij AH veel minder getolereerd werd. Maar goed, ik vind sommige dingen ook niet door de beugel kunnen.
Waarom ben je bij AH weg?
pi_142859300
Had een keer een dood normale vrouw met kinder die even de Coolbest probeerde. Vond ze niks dus toch maar terug gelegd. Heb haar er maar voor laten betalen.
Triest volk :')

Is tegenwoordig ook heel normaal om boodschappen te doen in zo'n jutentas bij sommige mensen. Neem maar mooi een mandje...
pi_142860219
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:06 schreef Halldor het volgende:
Waarom ben je bij AH weg?
Het ene sluit het andere niet uit, he. :)
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:19:38 #43
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_142901196
quote:
10s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

we hebben nog even een filiaalnummer nodig voor de administratie
die weet ik nog niet eens :')
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_142901282
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:19 schreef Studeur het volgende:

[..]

die weet ik nog niet eens :')
straat mag ook, dan zoeken we hem even op
  woensdag 30 juli 2014 @ 22:25:57 #45
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_142901474
quote:
6s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

straat mag ook, dan zoeken we hem even op
ik hou het liever anoniem

straks kennen mensen mij hier enzo, das eng
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_142908318
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juli 2014 22:25 schreef Studeur het volgende:
ik hou het liever anoniem

straks kennen mensen mij hier enzo, das eng
Zeg op zijn minst welke stad/regio.
pi_142913175
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zeg op zijn minst welke stad/regio.
'Lutjebroek', dan maakt ie t alsnog erg makkelijk. :D
  donderdag 31 juli 2014 @ 11:32:52 #48
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_142916218
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 01:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zeg op zijn minst welke stad/regio.
Waarom?
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_142922549
quote:
15s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:32 schreef NJ het volgende:

[..]

Waarom?
Interesse
pi_142926388
Hey,
Ik had nog een vraag.
Ik heb een halfjaarcontract dat eindigt op 17-08, maar nog niks gehoord over contractverlenging en zie op plaza volgende week en die week daarna dat ik niet ingepland sta. Betekend dit dus dat mijn contract niet verlengd wordt? of wordt het gewoon automatisch verlengd als ik niks hoor?
alvast dank ;)
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:15:01 #51
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142926497
Nee, het is zeker niet zo dat als je niets hoort dat het dan automatisch wordt verlengd. Er is immers al een datum vastgelegd dat je uit dienst gaat (einde contract). Als je contract in het systeem nog niet is verlengd komen er ook geen diensten meer in R&R vanaf de datum dat je uit dienst bent.
Overigens is het zeker niet netjes dat ze je niet laten weten hoe en wat, maar ik zou er maar eens om gaan vragen als ik jou was.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142926671
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:15 schreef Janneke141 het volgende:
Nee, het is zeker niet zo dat als je niets hoort dat het dan automatisch wordt verlengd. Er is immers al een datum vastgelegd dat je uit dienst gaat (einde contract). Als je contract in het systeem nog niet is verlengd komen er ook geen diensten meer in R&R vanaf de datum dat je uit dienst bent.
Overigens is het zeker niet netjes dat ze je niet laten weten hoe en wat, maar ik zou er maar eens om gaan vragen als ik jou was.
Ja ga ik ook zeker doen, Alleen een beetje raar dus dat ik dus ook voordat t contract nog niet is afgelopen ook niet ingepland sta, heel vaag allemaal. Ik zal vandaag wel even contact met ze opnemen. bedankt iniedergeval
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:23:19 #53
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_142926776
Is het sinds juni/juli niet zo dat de wet "werk en zekerheid" is ingegaan? Dat is de wet waar onder andere ook in staat dat je niet langer als 2 jaar mag werken als ttijdelijke kracht. In die wet staat ook dat je minimaal een maand van te voren moet horen of je contract verlengt word of niet. Hoor je dat niet een maand van te voren dan mag je een boete claimen.
BAM dit is 3KB
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:24:11 #54
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142926806
Die 2 jaar lijkt me sowieso voor nieuwe gevallen. Over die aanzegtermijn twijfel ik even, maar dat zoeken we op.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:27:44 #55
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142926912
Die wet gaat toch pas 1 januari in?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:30:58 #56
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142927011
De wet gaat inderdaad pas per 1 januari in. Hier wat meer toelichting. Delen ervan gelden ook pas vanaf 1 juli 2015.

Ik kom wel iets anders tegen wat me vrij verontrustend lijkt als ik goed begrijp wat er staat:
quote:
Heb je medewerkers in dienst onder de 18 jaar? En werken zij maximaal twaalf uur? Dan gelden de ketenbepaling en de transitievergoeding niet. Ook niet als je je medewerkers ontslaat als ze inmiddels 18 jaar zijn.
Bron

De zogenaamde ketenbepaling bepaalt dat je (nu) maar 3 tijdelijke contracten van max. 3 jaar totaal mag hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:33:56 #57
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142927090
quote:
In tijdelijke contracten van maximaal zes maanden mag je geen proeftijd opnemen. Dat geldt ook voor een aansluitend contract.
:')
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:35:08 #58
375927 Halldor
like a boss
pi_142927122
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:')
Geef je een contract van 6 maanden en 1 dag, met een proeftijd van één maand :')
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:37:08 #59
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142927190
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:35 schreef Halldor het volgende:

[..]

Geef je een contract van 6 maanden en 1 dag, met een proeftijd van één maand :')
:') Dit meen je niet serieus neem ik aan?

Ik denk dat AH zal gaan naar 2x jaarcontract. Immers, maximaal 2 contracten, maximaal 2 jaar.

Anders kun je iedereen er na 1 jaar tot 1,5 jaar wel uitflikkeren.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:38:02 #60
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142927220
Toevoeging over jongeren van een of andere advocatensite:
quote:
Werknemer die de leeftijd van 18 jaar nog niet heeft bereikt:
Personen jonger dan 18 jaar zijn gebonden aan de leer- of kwalificatieplicht. De ketenbepaling treedt in werking vanaf de dag waarop de werknemer de leeftijd van 18 jaar heeft bereikt. De lopende arbeidsovereenkomst op de dag waarop de werknemer 18 jaar is geworden, telt als een eerste arbeidsovereenkomst voor de ketenregeling. De duur van het contract wordt berekend vanaf de dag dat de werknemer 18 jaar is geworden.
Jongeren kunnen dus met het ingaan van de nieuwe wet langer op een tijdelijk contract werken in plaats van korter.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  User die overal opduikt 2022 donderdag 31 juli 2014 @ 17:38:40 #61
186611 Haags
pi_142927232
Vakantie rust is eindelijk toegeslagen...
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:39:14 #62
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142927242
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:38 schreef Janneke141 het volgende:
Toevoeging over jongeren van een of andere advocatensite:

[..]

Jongeren kunnen dus met het ingaan van de nieuwe wet langer op een tijdelijk contract werken in plaats van korter.
Lees ik het goed dat een 15-jarige dus eigenlijk pas na 5 jaar aanspraak kan maken op vast contract?
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:40:01 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142927257
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Lees ik het goed dat een 15-jarige dus eigenlijk pas na 5 jaar aanspraak kan maken op vast contract?
Ja. Tenzij jij en ik het allebei verkeerd begrijpen. Maar ik kan er echt niets anders van maken.

En als dit klopt is het grapje van Halldor ineens een stuk minder onwaarschijnlijk. Al zal het uit praktische overwegingen misschien een contract voor 7 maanden worden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:24:17 #64
375927 Halldor
like a boss
pi_142928356
Ik zal dit toch niet meer mee maken, ben binnenkort weg bij de AH.
  donderdag 31 juli 2014 @ 19:34:12 #65
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_142930472
Bij jumbo heb je straks een contract van 7 8 8 maanden ofzo 3 tijdelijke contracten en daarna weg.
Heb ik begrepen...
BAM dit is 3KB
pi_142932106
Damn, vandaag mijn bijbaan bij AH opgezegd. Heb er van mijn 14e tot 24e gewerkt :D

Op een relatief jonge leeftijd was ik al bijna de veteraan van het filiaal. Toch wel een raar gevoel dat ik er binnenkort enkel nog als klant zal rondlopen. Heb nu ik er zo bij nadenk nergens zo lang geweest (Qua woning, school, sport) als in dit filiaal :P
pi_142939047
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Lees ik het goed dat een 15-jarige dus eigenlijk pas na 5 jaar aanspraak kan maken op vast contract?
Als AH nou nog steeds met OT's blijft strooien. :D
pi_142939780
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Als AH nou nog steeds met OT's blijft strooien. :D
Bij mij strooien ze er wel aardig mee, afgelopen 1-1,5 maand hebben 5 mensen er een gekregen
pi_142939922
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef Wupgup het volgende:
Bij mij strooien ze er wel aardig mee, afgelopen 1-1,5 maand hebben 5 mensen er een gekregen
Hier ook zo iets. Jouw winkelgroep was niet ver van die van mij, mss dat de RM het van onze OM's "eist" dat er veel ot's worden gegeven...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142940000
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:24 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hier ook zo iets. Jouw winkelgroep was niet ver van die van mij, mss dat de RM het van onze OM's "eist" dat er veel ot's worden gegeven...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet. Ik vind het wel prima in ieder geval, de meeste heb je wel wat aan :).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142945719
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:21 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Bij mij strooien ze er wel aardig mee, afgelopen 1-1,5 maand hebben 5 mensen er een gekregen
Hier ook een paar :D bijna iedereen van verkoop heeft een OT ondertussen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 14:50:38 #72
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142957329
Zo. Even een caissière van de Jan Linders tot wanhoop gedreven.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142958718
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:50 schreef Janneke141 het volgende:
Zo. Even een caissière van de Jan Linders tot wanhoop gedreven.
Wat heb je gedaan? :P
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:32:42 #74
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142958769
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:31 schreef Halldor het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan? :P
Ik had een (lege) rugzak bij me. Caissière vroeg of ze in mijn tas mocht kijken. Ik vroeg of ze dacht dat ze daar iets in ging vinden.
Moet ik 'm verder nog uitleggen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142959916
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:32 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had een (lege) rugzak bij me. Caissière vroeg of ze in mijn tas mocht kijken. Ik vroeg of ze dacht dat ze daar iets in ging vinden.
Moet ik 'm verder nog uitleggen?
Gingen ze nog de politie bellen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:13:47 #76
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142960341
Neuh, zover heb ik het natuurlijk niet laten komen. Wel nog even een discussie gevoerd met een of andere afdelingschef over hoe verstandig het is om in een toko die zwaar verliesgevend is ook nog je klanten te gaan lastigvallen. Als je de klanten die je nog hebt zou vertrouwen geeft dat in ieder geval een wat beter signaal af, en omzet genereren is voor die winkel op dit moment even iets belangrijker dan het minimaliseren van de derving.

Maar dat vond ie maar moeilijk.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142960525
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef Janneke141 het volgende:
Neuh, zover heb ik het natuurlijk niet laten komen. Wel nog even een discussie gevoerd met een of andere afdelingschef over hoe verstandig het is om in een toko die zwaar verliesgevend is ook nog je klanten te gaan lastigvallen. Als je de klanten die je nog hebt zou vertrouwen geeft dat in ieder geval een wat beter signaal af, en omzet genereren is voor die winkel op dit moment even iets belangrijker dan het minimaliseren van de derving.

Maar dat vond ie maar moeilijk.
Je had ook gewoon kunnen meewerken en verder kunnen gaan met je dag.
pi_142960709
Niet zo moeilijk doen, tas laten zien en verder gaan met de orde van de dag. Ze vragen het heus niet voor de lol.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 16:29:08 #79
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_142960835
Ik had zin om even te stoken :@ Sorry kassameisje, niks persoonlijks. Hopelijk krijg je voortaan andere instructies.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_142960852
`Waarom kan ik de deze week op plaza niet openen ;/
Error information

The status code : 500

The request URI : /wps/AppLaunch2/AppLaunchServlet

Servlet Name : AppLaunchServlet

Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException

Exception message: 1
pi_142960931
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef GelePiet het volgende:
`Waarom kan ik de deze week op plaza niet openen ;/
Error information

The status code : 500

The request URI : /wps/AppLaunch2/AppLaunchServlet

Servlet Name : AppLaunchServlet

Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException

Exception message: 1
Omdat Plaza.
pi_142963302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef Janneke141 het volgende:
Ik had zin om even te stoken :@ Sorry kassameisje, niks persoonlijks. Hopelijk krijg je voortaan andere instructies.
Je zal er wel als een zwerver of dief uitzien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142963316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:29 schreef GelePiet het volgende:
`Waarom kan ik de deze week op plaza niet openen ;/
Error information

The status code : 500

The request URI : /wps/AppLaunch2/AppLaunchServlet

Servlet Name : AppLaunchServlet

Exception Type : java.lang.ArrayIndexOutOfBoundsException

Exception message: 1
Werkt deze link?https://plaza.etos.nl/store_rendering_p2/wps/myportal/ahplaza
pi_142963999
quote:
Leer lezen. Hij doelt specifiek op de Deze Week, niet Plaza in het algemeen.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 18:38:01 #85
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142964630
Ik gok dat Deze Week tegenwoordig een interne link is geworden die niet van buiten de winkel geopend kan worden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_142965512
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 18:16 schreef einschtein het volgende:

[..]

Leer lezen. Hij doelt specifiek op de Deze Week, niet Plaza in het algemeen.
oh, ik las dat hij al deze hele week niet op plaza kon komen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2014 19:14:52 ]
pi_142967031
Nee ik bedoel dat kopje rechts op plaza genaamd Deze Week.
Ik krijg die error al 3 weken nu :(
pi_142967224
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 19:57 schreef GelePiet het volgende:
Nee ik bedoel dat kopje rechts op plaza genaamd Deze Week.
Ik krijg die error al 3 weken nu :(
werkt hier gewoon.

probeer eens een ander browser?
pi_142967927
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 20:03 schreef d4v1d het volgende:

[..]

werkt hier gewoon.

probeer eens een ander browser?
Oh hij werkt weer in opera.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 01:06:56 #90
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_142979480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 16:13 schreef Janneke141 het volgende:
Neuh, zover heb ik het natuurlijk niet laten komen. Wel nog even een discussie gevoerd met een of andere afdelingschef over hoe verstandig het is om in een toko die zwaar verliesgevend is ook nog je klanten te gaan lastigvallen. Als je de klanten die je nog hebt zou vertrouwen geeft dat in ieder geval een wat beter signaal af, en omzet genereren is voor die winkel op dit moment even iets belangrijker dan het minimaliseren van de derving.

Maar dat vond ie maar moeilijk.
zit er eigenlijk ook een grens aan het draaien onder de geplande omzet. Ik weet dat hier in de buurt een plus ondernemer zat die een voormalige edah heeft gekocht.
Maar die toch na een aantal jaar de zaak heeft moeten verkopen aan lidl omdat het niet uit kon.
Bij een filiaal bedrijf komen er natuurlijk eerst 10 bedrijfsleiders om "orde op zaken te stellen" maar dat houdt natuurlijk ook op. Ik denk dat er wel een aantal van filialen van AH en jumbo zijn die gewoon niet uit kunnen of is dat totaal niet waar?

[ Bericht 0% gewijzigd door Loll op 02-08-2014 01:08:07 (fokken op telefoon blijft kut!) ]
BAM dit is 3KB
pi_142980985
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 15:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
Nu is het wachten op de paupers die de gratis koffiebekertjes eronder gaan houden.
Heb ik een keer gedaan om te proeven. Uiteraard alleen een bodempje. Is wel vaak kapot. Ik zag het bij verschillende supermarkten en kan me nu niet herinneren of dat ook bij AH was.
pi_142981251
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 16:04 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wordt er bij jullie opgetreden tegen ouders die hun kinderen fruit of rijstwafels geven terwijl er boodschappen worden gedaan (al betalen ze die later)? Ik erger me er groen en geel aan als ik het zie, ik was altijd opgevoed met het idee dat je eerst betaalt alvorens je eet :(.
Ik ook. Of kinderen die 8 klontjes suiker in de thee doen. Of hoe vies de koffiehoek kan zijn (wat dus de medeklanten zo achtergelaten hebben). Overal bekertjes tegenkomen en inderdaad de produkten die zomaar ergens weggezet zijn. Bekertjes neem ik meestal wel mee, omdat je sowieso langs een prullebak komt, maar ik ga niet met produkten rondwandelen.

Alvast een verpakking aanspreken doe ik héél soms, als er een te lage bloedsuikerspiegel dreigt. Dus alleen uit noodzaak, niet voor het lekker of uit verveling. En nooit fruit o.i.d. dat je zelf in een zak stopt.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 02:27:17 #93
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_142981328
Klanten die net voor de kassa besluiten dat ze een product niet willen en gewoon in het winkelmandje laten liggen of gewoon ergens bij de kassa neerpleuren :r Je kan het ook gewoon aan mij geven :')
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_142983920
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:22 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik ook. Of kinderen die 8 klontjes suiker in de thee doen. Of hoe vies de koffiehoek kan zijn (wat dus de medeklanten zo achtergelaten hebben). Overal bekertjes tegenkomen en inderdaad de produkten die zomaar ergens weggezet zijn. Bekertjes neem ik meestal wel mee, omdat je sowieso langs een prullebak komt, maar ik ga niet met produkten rondwandelen.

Alvast een verpakking aanspreken doe ik héél soms, als er een te lage bloedsuikerspiegel dreigt. Dus alleen uit noodzaak, niet voor het lekker of uit verveling. En nooit fruit o.i.d. dat je zelf in een zak stopt.
Kinderen zijn inderdaad het ergst. Eigenlijk zou er een leeftijdsgrens moeten komen om gebruik te mogen maken van het koffiezetapparaat :9
pi_142983956
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 02:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Klanten die net voor de kassa besluiten dat ze een product niet willen en gewoon in het winkelmandje laten liggen of gewoon ergens bij de kassa neerpleuren :r Je kan het ook gewoon aan mij geven :')
En dan vervolgens tijdens t sluiten bergen met boodschappen bij de kassa zien liggen wanneer de meeste caissière's al naar huis zijn :r

(Natuurlijk zal dat niet overal zo zijn)
pi_142983973
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:29 schreef mujentas het volgende:

[..]

Kinderen zijn inderdaad het ergst. Eigenlijk zou er een leeftijdsgrens moeten komen om gebruik te mogen maken van het koffiezetapparaat :9
Stond er gister een man naar me te schreeuwen dat de suiker op was en godverdomme dat hij suiker wou.

Had die ook wel vriendelijk mogen vragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-08-2014 10:33:18 ]
pi_142983991
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Stond er gister een man naar me te schreeuwen dat de suiker op was en godverdomme dat hij suiker wou.

Had die ook wel vriendelijk mogen vragen.
Sorry, dat was ik :)
pi_142984040
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 10:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Sorry, dat was ik :)
Het was een oude man met lang haar met klitten wat volgensmij een paar weken niet was gewassen. En oude kleren

Ookwel een zwerver genoemd dus.
pi_142985753
Is er een manier om op de fit&fun subsite te komen zonder een @ahold emailadres? Ben wel benieuwd naar aankomende events, maar kan er nu niet op komen.
Anders ga ik er binnenkort even mee langs mijn SM, maar als iemand hier wat weet is dat natuurlijk sneller :P
pi_142990336
Ik zag trouwens ook dat je korting krijgt bij je zorgverzekering (Ohra) als je medewerker bent van de Koninklijke Ahold. Wij zouden hier dus ook aanspraak op maken?
http://www.ohracollectief.nl/ahold/15/4/29/
pi_142990747
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Ik zag trouwens ook dat je korting krijgt bij je zorgverzekering (Ohra) als je medewerker bent van de Koninklijke Ahold. Wij zouden hier dus ook aanspraak op maken?
http://www.ohracollectief.nl/ahold/15/4/29/
Sinds wanneer ben je een medewerker van Ahold dan? :)
pi_142990983
Van de week bij de Dirk ook mijn tas moeten laten zien. Gewoon gedaan en ik snap het, die toko ligt niet in het beste gedeelte van Rotterdam. Zolang de caissière het netjes vraagt, boeiend.

Hier om de hoek bij MCD hangen er ook borden dat naar je tas gevraagd kan worden i.v.m. het nodige jatwerk. Heb daar eigenlijk nooit mijn tas hoeven laten zien.
pi_142991502
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:18 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Ik zag trouwens ook dat je korting krijgt bij je zorgverzekering (Ohra) als je medewerker bent van de Koninklijke Ahold. Wij zouden hier dus ook aanspraak op maken?
http://www.ohracollectief.nl/ahold/15/4/29/
Ja. Alle informatie vindt je op Plaza, volg het onderstaande. Je krijgt 10% korting.

Plaza -> Persoonlijk -> Mijn Regelingen -> Verzekeringen -> Zorgverzekering.

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:34 schreef mujentas het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben je een medewerker van Ahold dan? :)
AH valt onder Ahold en Ahold heeft voor alle dochtersondernemingen een collectieve verzekering mogelijk gemaakt. (Iets te simpel gereageerd)
pi_142991614
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. Alle informatie vindt je op Plaza, volg het onderstaande. Je krijgt 10% korting.

Plaza -> Persoonlijk -> Mijn Regelingen -> Verzekeringen -> Zorgverzekering.

[..]

AH valt onder Ahold en Ahold heeft voor alle dochtersondernemingen een collectieve verzekering mogelijk gemaakt. (Iets te simpel gereageerd)
Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij bij een franchiser werkt :9
pi_142992101
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:19 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij bij een franchiser werkt :9
Oh, dat wist ik dan weer niet. :9
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 17:44:56 #106
402754 darkmond
-Ondertitel-
pi_142993707
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
pi_142994224
En als je weggaat bij AH, moet je ook weg bij de collectieve verzekeraar. Aanmelden bij een nieuwe verzekeraar betekent medische keuring voor de aanvullende verzekering. En dat komt neer op uitsluiting van ziektekosten voor reeds aanwezige defecten die verder reiken dan huisartsenbezoek. De basisverzekering kunnen ze je niet weigeren. Geen aanvullende verzekering nemen is iets voor miljonairs die gewoon de oogarts voor de tweejaarlijkse controle en voor de staaroperatie zelf betalen. Ja, als je niet dood gaat, dan word je gewoon oud met een keur aan gebreken die je kunnen treffen.
pi_142994306
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef Teslynd het volgende:
En als je weggaat bij AH, moet je ook weg bij de collectieve verzekeraar. Aanmelden bij een nieuwe verzekeraar betekent medische keuring voor de aanvullende verzekering. En dat komt neer op uitsluiting van ziektekosten voor reeds aanwezige defecten die verder reiken dan huisartsenbezoek. De basisverzekering kunnen ze je niet weigeren. Geen aanvullende verzekering nemen is iets voor miljonairs die gewoon de oogarts voor de tweejaarlijkse controle en voor de staaroperatie zelf betalen. Ja, als je niet dood gaat, dan word je gewoon oud met een keur aan gebreken die je kunnen treffen.
Medische keuring voor aanvullende verzekering? Onzin. Bijna alle verzekeraars accepteren de verzoeken voor aanvullende verzekering direct. Maar een enkele doet dat niet.

;)
pi_142994427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:06 schreef Teslynd het volgende:
En als je weggaat bij AH, moet je ook weg bij de collectieve verzekeraar. Aanmelden bij een nieuwe verzekeraar betekent medische keuring voor de aanvullende verzekering. En dat komt neer op uitsluiting van ziektekosten voor reeds aanwezige defecten die verder reiken dan huisartsenbezoek. De basisverzekering kunnen ze je niet weigeren. Geen aanvullende verzekering nemen is iets voor miljonairs die gewoon de oogarts voor de tweejaarlijkse controle en voor de staaroperatie zelf betalen. Ja, als je niet dood gaat, dan word je gewoon oud met een keur aan gebreken die je kunnen treffen.
Nog nooit zoveel onzin in èèn verhaal gelezen :')
pi_142994530
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

Medische keuring voor aanvullende verzekering? Onzin. Bijna alle verzekeraars accepteren de verzoeken voor aanvullende verzekering direct. Maar een enkele doet dat niet.

;)
Medische keuring is vooral administratief, bijvoorbeeld doordat je op het aanmeldingsformulier invult dat je nierpatiënt bent en aan de dialyse.

Ik heb een keer een irritante verzekeraar die me persoonlijke reclame bleef sturen van me af geslagen door te vertellen wat ik mankeer. Daarna nooit meer wat van ze gehoord.

Ook als de soep op dit moment niet zo heet gegeten wordt als het opgediend wordt, de grote verzekeraars kunnen ieder moment de lopende regels letterlijk gaan toepassen. En het wordt al steeds minder wat er kan binnen de wet en binnen de praktijk.

Beëindiging van alle lopende voorzieningen treft ook de bewoners van dienstwoningen, maar daar doet AH niet aan, dus niemand hoeft uithuiszetting door AH te vrezen bij beëindiging van de dienstrelatie.
pi_142994672
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 18:19 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Medische keuring is vooral administratief, bijvoorbeeld doordat je op het aanmeldingsformulier invult dat je nierpatiënt bent en aan de dialyse.

Ik heb een keer een irritante verzekeraar die me persoonlijke reclame bleef sturen van me af geslagen door te vertellen wat ik mankeer. Daarna nooit meer wat van ze gehoord.

Ook als de soep op dit moment niet zo heet gegeten wordt als het opgediend wordt, de grote verzekeraars kunnen ieder moment de lopende regels letterlijk gaan toepassen. En het wordt al steeds minder wat er kan binnen de wet en binnen de praktijk.

Beëindiging van alle lopende voorzieningen treft ook de bewoners van dienstwoningen, maar daar doet AH niet aan, dus niemand hoeft uithuiszetting door AH te vrezen bij beëindiging van de dienstrelatie.
Maar om nog even terug te komen op die aanvullende verzekering. Ik heb geen aanvullende verzekering omdat ik dit zonde van het geld vind. ~50 euro per maand voor iets waar ik geen gebruik van maak vind ik zonde. Dan ben ik niet meteen een miljonair hoor.
pi_142994707
Ik denk dat je vooral zelf tegen problemen aanloopt omdat je van alles mankeert? Lijkt me logisch dat veel verzekeraars daar niet op zitten te wachten.
pi_142995264
Ben het met Mujentas eens. Da's alles.
pi_142995576
In de ziekenfondstijd kostte de aanvullende verzekering een schijntje en kreeg je er bijna alles voor. Dat onwijs grote verschil is drastisch verkleind. Toch is het nog steeds zinvol om aanvullend verzekerd te zijn, al is het wel de vraag hoe lang nog. Iedereen kan ernstig ziek worden, een ongeluk krijgen, een paar chronische gebreken krijgen. Operaties zijn duur. In de VS zien mensen af van belangrijke operaties omdat ze het ziekenhuis niet kunnen betalen. Dat komt hier ook met het uitkleden van de dekking en de steeds beperkter wordende verzekeringen voor mensen die niet voor de lange termijn willen denken.
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 19:04:34 #115
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_142995579
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef Teslynd het volgende:
In de ziekenfondstijd kostte de aanvullende verzekering een schijntje en kreeg je er bijna alles voor. Dat onwijs grote verschil is drastisch verkleind. Toch is het nog steeds zinvol om aanvullend verzekerd te zijn, al is het wel de vraag hoe lang nog. Iedereen kan ernstig ziek worden, een ongeluk krijgen, een paar chronische gebreken krijgen. Operaties zijn duur. In de VS zien mensen af van belangrijke operaties omdat ze het ziekenhuis niet kunnen betalen. Dat komt hier ook met het uitkleden van de dekking en de steeds beperkter wordende verzekeringen voor mensen die niet voor de lange termijn willen denken.
WGR / Zorgverzekeringen 2014 #6
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_142995764
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:04 schreef Teslynd het volgende:
In de ziekenfondstijd kostte de aanvullende verzekering een schijntje en kreeg je er bijna alles voor. Dat onwijs grote verschil is drastisch verkleind. Toch is het nog steeds zinvol om aanvullend verzekerd te zijn, al is het wel de vraag hoe lang nog. Iedereen kan ernstig ziek worden, een ongeluk krijgen, een paar chronische gebreken krijgen. Operaties zijn duur. In de VS zien mensen af van belangrijke operaties omdat ze het ziekenhuis niet kunnen betalen. Dat komt hier ook met het uitkleden van de dekking en de steeds beperkter wordende verzekeringen voor mensen die niet voor de lange termijn willen denken.
Vroeger-was-alles-beter post.

Het ziekenfonds systeem was niet houdbaar en het huidige systeem waarschijnlijk ook niet. De zorgkosten rijzen de pan uit. Lijkt me niet meer dan logisch dat je zelf een grotere bijdrage moet leveren om zorg te krijgen. Het is gewoon niet realistisch meer om alles vergoed te krijgen.
  zondag 3 augustus 2014 @ 01:06:29 #117
384590 Studeur
Toen kregen wij ook patat
pi_143006385
Wat hoor ik nou dan.
Werk sinds kort bij een franchise omdat mijn oude ap me eruit "moest" gooien na 2 contractsverlengingen.

Zegt een collega van me, gewoon het hoofdkantoor bellen want ze moeten je gewoon een vast contract aanbieden.

Is dit waar?
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
pi_143006399
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 16:15 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. Alle informatie vindt je op Plaza, volg het onderstaande. Je krijgt 10% korting.

Plaza -> Persoonlijk -> Mijn Regelingen -> Verzekeringen -> Zorgverzekering.

[..]

AH valt onder Ahold en Ahold heeft voor alle dochtersondernemingen een collectieve verzekering mogelijk gemaakt. (Iets te simpel gereageerd)
Kijk, hier heb ik wat aan!
Trouwens, Iedere medewerker, ook medewerkers van Ahold Franchise, kan hieraan deelnemen.
Misschien wel interessant, word over een tweetal maanden 18.
pi_143006883
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:06 schreef Studeur het volgende:
Wat hoor ik nou dan.
Werk sinds kort bij een franchise omdat mijn oude ap me eruit "moest" gooien na 2 contractsverlengingen.

Zegt een collega van me, gewoon het hoofdkantoor bellen want ze moeten je gewoon een vast contract aanbieden.

Is dit waar?
Ze moeten niets, je hebt een contract voor bepaalde duur en daarna is er de keuze om een medewerker wel of niet langer te houden.
pi_143006958
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:06 schreef Studeur het volgende:
Wat hoor ik nou dan.
Werk sinds kort bij een franchise omdat mijn oude ap me eruit "moest" gooien na 2 contractsverlengingen.

Zegt een collega van me, gewoon het hoofdkantoor bellen want ze moeten je gewoon een vast contract aanbieden.

Is dit waar?
Als je goed functioneert en ook te horen krijgt tijdens t werk dat je goed bezig bent of gewoon door hebt dat ze positief over je zijn is dacht ik(edit: https://www.cnvdienstenbo(...)tering/#.U912jfl_viU) de werkgeversbelofte dat je een OT krijgt.

Maar het staat natuurlijk nergens zwart op wit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 01:42:28 ]
pi_143007302
Heb binnenkort een sollicitatie, bij de AH. Ben 15 iemand nog tips?
pi_143007317
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:00 schreef Fokker101 het volgende:
Heb binnenkort een sollicitatie, bij de AH. Ben 15 iemand nog tips?
Douchen en een schone onderbroek aan
pi_143007324
quote:
14s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Douchen en een schone onderbroek aan
:@ ook een lekker geurtje?
pi_143007499
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:02 schreef Fokker101 het volgende:

[..]

:@ ook een lekker geurtje?
Ik bedoelde dus te zeggen dat je echt geen hooggeleerde ofzo hoeft te zijn :') gewoon je normaal kleden (ik zou niet een shirt met heel groot "swag" erop aantrekken) en voor de rest stelt het niks voor.

Als je je eigen reet kan afvegen word je meestal al aangenomen.
pi_143007515
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik bedoelde dus te zeggen dat je echt geen hooggeleerde ofzo hoeft te zijn :') gewoon je normaal kleden (ik zou niet een shirt met heel groot "swag" erop aantrekken) en voor de rest stelt het niks voor.

Als je je eigen reet kan afvegen word je meestal al aangenomen.
Nee nee, gewoon een swagger blous.
pi_143014740
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:06 schreef Studeur het volgende:
Wat hoor ik nou dan.
Werk sinds kort bij een franchise omdat mijn oude ap me eruit "moest" gooien na 2 contractsverlengingen.

Zegt een collega van me, gewoon het hoofdkantoor bellen want ze moeten je gewoon een vast contract aanbieden.

Is dit waar?
Nee.
pi_143014746
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:07 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Kijk, hier heb ik wat aan!
Trouwens, Iedere medewerker, ook medewerkers van Ahold Franchise, kan hieraan deelnemen.
Misschien wel interessant, word over een tweetal maanden 18.
^O^
pi_143015493
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:07 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Kijk, hier heb ik wat aan!
Trouwens, Iedere medewerker, ook medewerkers van Ahold Franchise, kan hieraan deelnemen.
Misschien wel interessant, word over een tweetal maanden 18.
Dat is wel netjes.

Maar je kan toch maar eenmaal per jaar je zorgverzekering aanpassen?

Ik zit overigens niet bij een van de aangesloten verzekeraars, en je kunt ook maar eenmaal een collectiveitskorting gebruiken, dus het zou voor mij niks opleveren om over te stappen (ik maak al gebruik van een andere collectiveitskorting).

Ik zat eens te kijken en veel lager dan mijn huidige premie gaat lastig worden. Ik betaal momenteel 62.25. Er zat er wel eentje bij van 59, maar om nou voor die paar euro over te stappen.
pi_143016051
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat is wel netjes.

Maar je kan toch maar eenmaal per jaar je zorgverzekering aanpassen?

Ik zit overigens niet bij een van de aangesloten verzekeraars, en je kunt ook maar eenmaal een collectiveitskorting gebruiken, dus het zou voor mij niks opleveren om over te stappen (ik maak al gebruik van een andere collectiveitskorting).

Ik zat eens te kijken en veel lager dan mijn huidige premie gaat lastig worden. Ik betaal momenteel 62.25. Er zat er wel eentje bij van 59, maar om nou voor die paar euro over te stappen.
Ja, dan scheelt het wel dat je geen aanvullende hebt. Ik zit bij geen van de collectieve, maar heb wel een aanvullende.

Voor het geval ik een keer een tand verlies (of wat dan ook) en ik niet ¤2000 moet dokken. :P
pi_143016565
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:40 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja, dan scheelt het wel dat je geen aanvullende hebt. Ik zit bij geen van de collectieve, maar heb wel een aanvullende.

Voor het geval ik een keer een tand verlies (of wat dan ook) en ik niet ¤2000 moet dokken. :P
Tandarts zit bij mij niet in het basispakket, maar de tandarts op het ziekenhuis wordt wel vergoedt. Ik had vorig jaar een verstandskies laten trekken en heb me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Kostte me alleen het eigen risico, maar dat heb je bij de tandarts ook. En die 2 keer controle per jaar is maar een fractie van wat ik bespaar door niet aanvullend verzekerd te zijn. Verder gebruik ik toch niets uit een aanvullende verzekering.

Ik ben overigens wel jarenlang aanvullend verzekerd geweest, maar achteraf gezien is het zonde van het geld geweest.
pi_143019522
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tandarts zit bij mij niet in het basispakket, maar de tandarts op het ziekenhuis wordt wel vergoedt. Ik had vorig jaar een verstandskies laten trekken en heb me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Kostte me alleen het eigen risico, maar dat heb je bij de tandarts ook. En die 2 keer controle per jaar is maar een fractie van wat ik bespaar door niet aanvullend verzekerd te zijn. Verder gebruik ik toch niets uit een aanvullende verzekering.

Ik ben overigens wel jarenlang aanvullend verzekerd geweest, maar achteraf gezien is het zonde van het geld geweest.
Aanvullend ziet niet bij eigen risico in, tandarts in ieder geval. Ze vergoeden tot x-procent van het bedrag.
pi_143049402
quote:
1s.gif Op zondag 3 augustus 2014 15:02 schreef mujentas het volgende:

[..]

Tandarts zit bij mij niet in het basispakket, maar de tandarts op het ziekenhuis wordt wel vergoedt. Ik had vorig jaar een verstandskies laten trekken en heb me laten doorverwijzen naar het ziekenhuis. Kostte me alleen het eigen risico, maar dat heb je bij de tandarts ook. En die 2 keer controle per jaar is maar een fractie van wat ik bespaar door niet aanvullend verzekerd te zijn. Verder gebruik ik toch niets uit een aanvullende verzekering.
Voor de reguliere tandarts geldt geen eigen risico. Daar is het gewoon een standaard (tot een bepaalde max) vergoeding. Aanvullend is meestal gewoon meer vergoeding. Ik heb mijn tandarts tijd geleden gevraagd om me door te verwijzen naar kaakchirurg omdat dat uiteindelijk goedkoper was dan de reguliere tandarts.

OT: Beetje jammer dat sommige DNAH winkels dus geen promotie meer krijgen voor bancarella's behalve nu T-kaarten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Xfade op 04-08-2014 13:19:10 (extra) ]
pi_143049971
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef Xfade het volgende:
OT: Beetje jammer dat sommige DNAH winkels dus geen promotie meer krijgen voor bancarella's behalve nu T-kaarten.
Zit de promo voor de hb acties niet tussen de hb actiekopkaarten?
pi_143050113
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zit de promo voor de hb acties niet tussen de hb actiekopkaarten?
Jah. Van't weekend hadden we dus niks. Behalve blijkbaar T-kaarten oid.
pi_143050176
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:37 schreef Xfade het volgende:
Jah. Van't weekend hadden we dus niks. Behalve blijkbaar T-kaarten oid.
De helft van de promo was hier weggetyft, maar heb verder niet opgelet of de bancakaarten waren opgehangen... Was mij niet opgevallen dat er iets miste, maar zal vanavond even kijken.
pi_143052139
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:39 schreef exelletor het volgende:

[..]

De helft van de promo was hier weggetyft, maar heb verder niet opgelet of de bancakaarten waren opgehangen... Was mij niet opgevallen dat er iets miste, maar zal vanavond even kijken.
Werk je 2 keer op een dag?
pi_143059394
Probleem bij ons is dat we dus nu geen actiekop promotie meer krijgen voor de bancarella's en dat we voor de t-kaarten die we nu krijgen geen ophang systeem hebben ><. Hebben ze over nagedacht op het kantoor...
pi_143059668
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:14 schreef Xfade het volgende:
Probleem bij ons is dat we dus nu geen actiekop promotie meer krijgen voor de bancarella's en dat we voor de t-kaarten die we nu krijgen geen ophang systeem hebben ><. Hebben ze over nagedacht op het kantoor...
Lage T-standaard neerzetten op de banca planken, en daar de producten omheen zetten, zo hebben wij t.
of zo'n wit clipje in t frame van het plafond duwen (waarmee je ook die borden aan t plafond maakt), dun ijzerdraadje eraan vast maken, onderaan dan hier een haakje van buigen en de T kaart eraan hangen

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2014 18:28:43 ]
pi_143059950
Ik zal het voorstellen, goed idee op zich, met die standaarden op banca.Ophangen zal niks lijken denk ik. Volgens mij hebben we ook bijna geen lage t-standaarden meer. Dus moet sowieso even met winkelgroep chef overleggen :)
pi_143071271
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:25 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Lage T-standaard neerzetten op de banca planken, en daar de producten omheen zetten, zo hebben wij t.
of zo'n wit clipje in t frame van het plafond duwen (waarmee je ook die borden aan t plafond maakt), dun ijzerdraadje eraan vast maken, onderaan dan hier een haakje van buigen en de T kaart eraan hangen
Je hebt ook haakjes die je kunt bestellen, dan hoef je niets te buigen en het ziet er wat netter uit :).
pi_143072000
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:14 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Je hebt ook haakjes die je kunt bestellen, dan hoef je niets te buigen en het ziet er wat netter uit :).
maar dan moet je weer twee dagen wachten zeker :P
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:35:29 #142
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_143074407
quote:
2s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

maar dan moet je weer twee dagen wachten zeker :P
TIB bestelling, maak er maar dus minimaal 2 weken van,
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_143075411
Dus gewoon ijzerdraad kopen, niet op een rol want dan ziet het er idd niet uit als je t recht wil maken :P

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 01:09:55 ]
pi_143075677
Hallon. Ik kom even melden dat ik ondertussen uit de OP mag, dit is namelijk mijn laatste week bij de albert heijn :)
pi_143078662
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 01:24 schreef Franknfurter het volgende:
Hallon. Ik kom even melden dat ik ondertussen uit de OP mag, dit is namelijk mijn laatste week bij de albert heijn :)
Gefeliciteerd!
pi_143079148
pi_143079305
quote:
Ja?
pi_143079323
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja?
Gewoon een slimme ondernemer die veel cupjes heeft besteld bij de Nespresso webshop en ze in eigen zaak doorverkoopt? Want Nespresso staat zelf niet echt te springen als je vraagt of je de cupjes ook in een supermarkt kan halen ;)
pi_143080576
quote:
ik zou het er tegen die prijzen net kopen denk ik. Bij nespresso is het goedkoper en word het ook thuisbezorgd
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:34:16 #150
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_143080596
Die signing ziet er niet uit heeft ah geen computer programma waar je makkelijk signing mee kan maken?
BAM dit is 3KB
pi_143080620
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:34 schreef Loll het volgende:
Die signing ziet er niet uit heeft ah geen computer programma waar je makkelijk signing mee kan maken?
Als je binnen de formule van ah blijft wel. Maar dit is daarbuiten dus moet de ondernemer het zelf regelen, maar dat heeft die inderdaad niet heel goed gedaan.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143080770
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:27 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon een slimme ondernemer die veel cupjes heeft besteld bij de Nespresso webshop en ze in eigen zaak doorverkoopt? Want Nespresso staat zelf niet echt te springen als je vraagt of je de cupjes ook in een supermarkt kan halen ;)
Nu drink ik zelf geen koffie, maar de prijs lijkt mij niet heel erg aantrekkelijk. Wat kosten die cups in de webshop?
pi_143081575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 10:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Nu drink ik zelf geen koffie, maar de prijs lijkt mij niet heel erg aantrekkelijk. Wat kosten die cups in de webshop?
tussen de 35 en 42 cent de cup. Ofwel tussen 3,50 en 4,20 per etui. Enige voordeel is is dat je ze hier niet per minimaal 50 hoeft af te nemen. Nespresso verzend gratis vanaf 200 cups en dat heb je hier nu ook niet maar ja dat ben je al gauw kwijt aan de 80 cent die je extra betaald per 10 cups.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143081748
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:11 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

tussen de 35 en 42 cent de cup. Ofwel tussen 3,50 en 4,20 per etui. Enige voordeel is is dat je ze hier niet per minimaal 50 hoeft af te nemen. Nespresso verzend gratis vanaf 200 cups en dat heb je hier nu ook niet maar ja dat ben je al gauw kwijt aan de 80 cent die je extra betaald per 10 cups.
Valt nog wel mee dan, Vos mag er ook wel iets aan verdienen. Het is geen filantropische instelling.
pi_143081992
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:17 schreef mujentas het volgende:

[..]

Valt nog wel mee dan, Vos mag er ook wel iets aan verdienen. Het is geen filantropische instelling.
Tuurlijk, maar ik zou het er dus niet kopen. Maar goed blijkbaar zijn er mensen die dat wel doen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143083008
quote:
hoax, Albert Heijn Amsterdamsestraatweg heeft ze ook.

Zijn ze ook duurder trouwens :') Ik haal ze gewoon bij de bijenkorf in de stad *G*
pi_143083745
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

hoax, Albert Heijn Amsterdamsestraatweg heeft ze ook.

Zijn ze ook duurder trouwens :') Ik haal ze gewoon bij de bijenkorf in de stad *G*
Wat kosten ze daar?
pi_143086245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 12:25 schreef mujentas het volgende:

[..]

Wat kosten ze daar?
Geen idee :') Heb t niet onthouden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2014 13:36:40 ]
pi_143087157
Ik lees af en toe de topics mee maar niet altijd dus sorry als het dubbel is... Deze klacht al gelezen? :)
http://www.klacht.nl/albe(...)-medewerkers-en-fok/
Mijn Klacht:

Op het grootste forum van Nederland is een topicreeks gaande waarin medewerkers van Albert Heijn hun dagelijkse probleempjes met elkaar bespreken. Ze lijken hierbij echter af en toe te vergeten dat deze site openbaar is en dat iedereen mee kan lezen.

Regelmatig gaat het ook over klanten en wordt hier op niet misstaande wijze over “ons” gesproken. Ze zien zichzelf als een soort “god” en de meeste klanten zijn maar dom, vervelend en zouden gewoon lekker weg moeten blijven.

Gewenste Oplossing:

Misschien moet Albert Heijn (of Ahold) een forum in het leven roepen waarin hun gefrustreerde medewerkers hun gal kunnen spuien.
pi_143089486
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:03 schreef zakpatat90 het volgende:
Ik lees af en toe de topics mee maar niet altijd dus sorry als het dubbel is... Deze klacht al gelezen? :)
http://www.klacht.nl/albe(...)-medewerkers-en-fok/
Mijn Klacht:

Op het grootste forum van Nederland is een topicreeks gaande waarin medewerkers van Albert Heijn hun dagelijkse probleempjes met elkaar bespreken. Ze lijken hierbij echter af en toe te vergeten dat deze site openbaar is en dat iedereen mee kan lezen.

Regelmatig gaat het ook over klanten en wordt hier op niet misstaande wijze over “ons” gesproken. Ze zien zichzelf als een soort “god” en de meeste klanten zijn maar dom, vervelend en zouden gewoon lekker weg moeten blijven.

Gewenste Oplossing:

Misschien moet Albert Heijn (of Ahold) een forum in het leven roepen waarin hun gefrustreerde medewerkers hun gal kunnen spuien.
Ja al gelezen. Iemand had er ook al eens over geklaagd, via Twitter richting Albert Heijn. :+
pi_143094909
O o o. Die oplossing wordt trouwens al aan gewerkt, ik zag laatst bij ons in de kantine een foldertje liggen met een soort forum inderdaad alleen voor AH-medewerkers. Stond toen nog wel erg in de kinderschoenen, je kon bijvoorbeeld zelf nog geen topics aanmaken, maar het is wel een leuk alternatief. Zal binnenkort eens kijken wat de link ook alweer was.

edit: deze dus. http://aha-online.nl/
pi_143094968
Dat was dat aha forum. Link ben ik ook kwijt.
pi_143100585
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 18:09 schreef kapsalonzondersla het volgende:
O o o. Die oplossing wordt trouwens al aan gewerkt, ik zag laatst bij ons in de kantine een foldertje liggen met een soort forum inderdaad alleen voor AH-medewerkers. Stond toen nog wel erg in de kinderschoenen, je kon bijvoorbeeld zelf nog geen topics aanmaken, maar het is wel een leuk alternatief. Zal binnenkort eens kijken wat de link ook alweer was.

edit: deze dus. http://aha-online.nl/
Ja, dat is verkeerd opgezet. Moet niet HK -> Winkel zijn, maar andersom.
pi_143104813
Loopt echt storm daar :')
Lekker kansloos, een forum waar je niet eens zelf topic kan openen..
pi_143107578
Hoeveel verdien je gemiddeld per maand als 15 jarige. Als je 2/3 per week werkt als vakkenvuller.
pi_143108191
ik neem aan dat je in een winkel komt te werken waar de shifts 3 uur zijn

dan dus 3 x 3 = 9 uur per week

uursalaris 4,42 (all inn) x 9 = 39,78

4 weken loon = 4 x 39,78 =159.12
pi_143109354
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef marsipilamie het volgende:
ik neem aan dat je in een winkel komt te werken waar de shifts 3 uur zijn
Zijn er nog winkels met shifts van drie uur lang dan? Is slecht voor de productiviteit he. :')
pi_143109459
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zijn er nog winkels met shifts van drie uur lang dan? Is slecht voor de productiviteit he. :')
Hier 2, 2:30, 3, 3:15 en zelfs 4
pi_143109631
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:53 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hier 2, 2:30, 3, 3:15 en zelfs 4
Bij de laatste shift zou je zelfs een kwartier pauze moeten doorbetalen. Kan toch niet!
pi_143109632
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:50 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zijn er nog winkels met shifts van drie uur lang dan? Is slecht voor de productiviteit he. :')
Vers is allemaal 3u bij ons. :)
pi_143109793
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:56 schreef einschtein het volgende:

[..]

Vers is allemaal 3u bij ons. :)
Wij hebben inmiddels shifts van 1.50 uur en af en toe shifts van een uur(die wel in overleg) :)
pi_143110171
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wij hebben inmiddels shifts van 1.50 uur en af en toe shifts van een uur(die wel in overleg) :)
1.5 :')

Zou ik als vakkenvuller niet voor komen.
pi_143111431
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:10 schreef einschtein het volgende:

[..]

1.5 :')

Zou ik als vakkenvuller niet voor komen.
Dit

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2014 00:57:29 ]
pi_143115068
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dit
Dan zou je dus voortaan 0 uur werken. xD
  woensdag 6 augustus 2014 @ 09:24:15 #175
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_143115324
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 23:27 schreef marsipilamie het volgende:
ik neem aan dat je in een winkel komt te werken waar de shifts 3 uur zijn

dan dus 3 x 3 = 9 uur per week

uursalaris 4,42 (all inn) x 9 = 39,78

4 weken loon = 4 x 39,78 =159.12
Je vergeet dat een 15-jarige niet 's avonds mag werken. 3x2 uur werken zou wel kunnen. ;)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_143116464
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:24 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Je vergeet dat een 15-jarige niet 's avonds mag werken. 3x2 uur werken zou wel kunnen. ;)
Inderdaad, als 15 jarige mag je op een schooldag maar maximaal 2 uur werken.
pi_143116677
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 10:15 schreef mujentas het volgende:
nderdaad, als 15 jarige mag je op een schooldag maar maximaal 2 uur werken.
dat klopt als een bus :)

Maar wij hebben echt hele verschillende shiften.
15 jarigen 15-17/16-19/17-19 en dan vanaf 16 jr 19-22 of 20-22.
en op zaterdag en zondag de hele dag door shifts van 2 a 3 uur.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 11:39:36 #178
375927 Halldor
like a boss
pi_143118606
Volgende week een inspiratieplein met 24 kratten :'( -O- 8)7

Wij zijn nog lang niet van die nonfood zooi af.
pi_143120657
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 11:39 schreef Halldor het volgende:
Volgende week een inspiratieplein met 24 kratten :'( -O- 8)7

Wij zijn nog lang niet van die nonfood zooi af.
Drie keer raden wie het in onze toko mag gaan regelen. :')
pi_143122154
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 09:08 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan zou je dus voortaan 0 uur werken. xD
Maar andersom net zou. Als planningmakert zou ik de vulploeg niet eens shiften minder dan 2u geven. :)
pi_143126606
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 00:00 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wij hebben inmiddels shifts van 1.50 uur en af en toe shifts van een uur(die wel in overleg) :)
Ik vind 1,5 uur eigenlijk zelfs een beetje tegen de werkgeversbeloftes in gaan. 2 uur is bij ons het minimum.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143126665
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:56 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik vind 1,5 uur eigenlijk zelfs een beetje tegen de werkgeversbeloftes in gaan. 2 uur is bij ons het minimum.
Goed, waar leg je dan de grens neer? Vroeger was het bij mij persoonlijk 3 uur, nu 2 uur... :)
pi_143127060
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:58 schreef exelletor het volgende:

[..]

Goed, waar leg je dan de grens neer? Vroeger was het bij mij persoonlijk 3 uur, nu 2 uur... :)
Mijn gevoel zegt dat een shift van 2 tot 3 uur de meeste productiviteit oplevert.
Onze codeboekers draaien 's avonds 3 uur 45 minuten. 18:30-22:15. Maar dit is fysiek ook weer minder zwaar. Onze Houdbaarshift in de avond is 2,5 uur (ingekort van 3 uur, i.v.m. lekkende uren, colli aantallen per pad e.d.) Vers shift in de ochtend is nog wel 3 uur

Toen ik begon werkte we met de hele ploeg de hele dag ;)
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143130726
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:08 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat een shift van 2 tot 3 uur de meeste productiviteit oplevert.
Onze codeboekers draaien 's avonds 3 uur 45 minuten. 18:30-22:15. Maar dit is fysiek ook weer minder zwaar. Onze Houdbaarshift in de avond is 2,5 uur (ingekort van 3 uur, i.v.m. lekkende uren, colli aantallen per pad e.d.) Vers shift in de ochtend is nog wel 3 uur

Toen ik begon werkte we met de hele ploeg de hele dag ;)
gemeen hoor, shift van 3 uur en 45 minuten... nét geen pauze...
pi_143130825
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

gemeen hoor, shift van 3 uur en 45 minuten... nét geen pauze...
Werken zul je o|O
pi_143130849
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Werken zul je o|O
Ik neem mn koffiepauzes toch niet :|W
pi_143138701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

gemeen hoor, shift van 3 uur en 45 minuten... nét geen pauze...
Nou heeft het daar niks mee te maken. Het komt nu eenmaal zo uit dat de winkel sluit om 22:00 en de shift start om 18:30.

Ik vind het nog gemener om iemand tot 22:15 aanwezig te houden en tot 22:00 te betalen.

Wees blij dat je codeboeker bent dan maak je gewoon ruim een uur meer op een avond dan de rest.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143139911
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Nou heeft het daar niks mee te maken. Het komt nu eenmaal zo uit dat de winkel sluit om 22:00 en de shift start om 18:30.

Ik vind het nog gemener om iemand tot 22:15 aanwezig te houden en tot 22:00 te betalen.

Wees blij dat je codeboeker bent dan maak je gewoon ruim een uur meer op een avond dan de rest.
Okee oh grote Schipper, jij hebt gelijk, lief van je dat je mensen tot 22:15 betaald, zouden ze hier ook eens moeten doen, dan laten ze misschien tenminste geen half-klare afdeling achter om 22:00... je bent een topper :s)
pi_143140162
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:13 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Okee oh grote Schipper, jij hebt gelijk, lief van je dat je mensen tot 22:15 betaald, zouden ze hier ook eens moeten doen, dan laten ze misschien tenminste geen half-klare afdeling achter om 22:00... je bent een topper :s)
En het is nu eenmaal een feit dat pauzes natuurlijk niet genormeerd zijn en alleen maar voor een hogere werkdruk zorgen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143140203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:16 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

En het is nu eenmaal een feit dat pauzes natuurlijk niet genormeerd zijn en alleen maar voor een hogere werkdruk zorgen.
dat snap ik niet 8)7
pi_143140292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:17 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

dat snap ik niet 8)7
Een koffiepauze zorgt ervoor dat de kans van het halen van de uren nog lastiger is. Danwel dat je in de overige 3,45 uur harder moet werken om je werk toch af te krijgen, omdat er natuurlijk niemand bij komt om dat kwartier op te vangen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143140544
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Een koffiepauze zorgt ervoor dat de kans van het halen van de uren nog lastiger is. Danwel dat je in de overige 3,45 uur harder moet werken om je werk toch af te krijgen, omdat er natuurlijk niemand bij komt om dat kwartier op te vangen.
aha... ik snap hem, het is ook wel logisch om te plannen met zo min mogelijk (koffie)pauzes, maar die 3:45 viel gewoon op van 'goh, dan heb je nét geen pauze'
pi_143140712
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 20:55 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Nou heeft het daar niks
Wees blij dat je codeboeker bent dan maak je gewoon ruim een uur meer op een avond dan de rest.
:')

Wees blij dat je asm bent, kun je lekker acht uur werken op een dag.
pi_143140865
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

:')

Wees blij dat je asm bent, kun je lekker acht uur werken op een dag.
En komen en gaan wanneer je zin hebt *O*
pi_143141621
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:27 schreef mujentas het volgende:

[..]

En komen en gaan wanneer je zin hebt *O*
Aanpassen van de werktijden altijd in overleg van een TL en aangepast in R&R.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:25 schreef exelletor het volgende:

[..]

:')

Wees blij dat je asm bent, kun je lekker acht uur werken op een dag.
Dat is een voordeel aan de functie. Zelfde als TL trouwens is ook nog wel een functie waar je redelijk uurtjes kan maken.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143141772
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik bij een franchiser werk. Kortste shifts van mij zijn 's avonds vers, van 17 tot 21. 's Zaterdags 4:45 - 12, soms 13, soms 14. Zondag 12-21, helemaal prima.
pi_143141853
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:44 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik bij een franchiser werk. Kortste shifts van mij zijn 's avonds vers, van 17 tot 21. 's Zaterdags 4:45 - 12, soms 13, soms 14. Zondag 12-21, helemaal prima.
Maar wel je eigen drinken moeten kopen _O_
pi_143142001
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:46 schreef mujentas het volgende:

[..]

Maar wel je eigen drinken moeten kopen _O_
Ach ja. We mogen altijd flesjes ah water uit de winkel halen, vaak staan er al genoeg van in de koelcel. Melk mag afgeboekt worden op eigen gebruik. Anders betaal ik 50 cent voor een gekoeld blikje cola (vanille) of fanta, ook best te doen. En gewoon een flesje sap afboeken bij het avondmaal.
pi_143142087
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:50 schreef kapsalonzondersla het volgende:

[..]

Ach ja. We mogen altijd flesjes ah water uit de winkel halen, vaak staan er al genoeg van in de koelcel. Melk mag afgeboekt worden op eigen gebruik. Anders betaal ik 50 cent voor een blikje cola, ook best te doen. En gewoon een flesje sap afboeken bij het avondmaal.
Drinken viel bij jullie toch niet onder maaltijdvergoeding?
pi_143142182
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Drinken viel bij jullie toch niet onder maaltijdvergoeding?
Is weleens een bericht van langsgekomen, maar de (A)SM's doen het zelf volgens mij ook. Of althans, iemand heeft het een keer misschien zien gebeuren. Dan weet je wel wat er met die 'regels' gebeurt.
pi_143143704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:44 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik bij een franchiser werk. Kortste shifts van mij zijn 's avonds vers, van 17 tot 21. 's Zaterdags 4:45 - 12, soms 13, soms 14. Zondag 12-21, helemaal prima.
Waarom werk ik niet bij een franchiser of een soortgelijk filiaal als waar David werkt. :'( :'( :'(
pi_143144315
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

Waarom werk ik niet bij een franchiser of een soortgelijk filiaal als waar David werkt. :'( :'( :'(
Verkeerd gesolliciteerd gok ik :')
pi_143144363
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:41 schreef mujentas het volgende:
Verkeerd gesolliciteerd gok ik :')
Als ik het drie jaar terug had geweten.... :'(
pi_143146732
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 22:28 schreef exelletor het volgende:

[..]

Waarom werk ik niet bij een franchiser of een soortgelijk filiaal als waar David werkt. :'( :'( :'(
Bij ons is er een 21-jarige, geen-TL, die full time contract heeft. :')

En wel meerdere, die meer dan die shiftjes van 3u draaien.
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:44:58 #205
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_143147573
Ha ha jaloers?
BAM dit is 3KB
pi_143147683
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Loll het volgende:
Ha ha jaloers?
Jumbo :')
pi_143149101
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:44 schreef Loll het volgende:
Ha ha jaloers?
Ik moet er niet aan denken om 40 uur oer week te werken, als vast contract, zonder meer verantwoordelijkheden (TL oid)
pi_143150578
Wat ben ik toch blij met mijn filiaal zeg als ik al dat geneuzel over shiftjes van 2/3 uur lees hier :D

Mijn SM heeft echt overal schijt aan geloof ik. Als 24 jarige word ik om de haverklap gebeld of ik even extra kan werken. Vandaag van 1 tot 4, maar werd gesmeekt of ik alsjeblieft tot 9 kon blijven. Nou prima hoor :P

Vorige week hetzelfde. Zat me al twee dagen kapot te vervelen, en werd gebeld of ik niet 's avonds even van 6 tot 9 kon komen werken. Even twijfelachtig gedaan aan de telefoon, en meteen ''Oh je kan hier ook eten als je wilt hoor'', uiteindelijk tot 10 uur bezig geweest... Prima hier
pi_143151810
quote:
AH vos ;(
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_143152331
Op de appietijden app moet ik mijn uurloon invullen. Ik ben 19 jaar en heb een contract van 12 uur per week. Moet ik bij uurloon mijn orginele uurloon van 5.62 gebruiken of mijn all-in uurloon van 7.47? Dit voor berekening van mijn salaris. Alvast bedankt!
pi_143158199
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef feydark het volgende:
Op de appietijden app moet ik mijn uurloon invullen. Ik ben 19 jaar en heb een contract van 12 uur per week. Moet ik bij uurloon mijn orginele uurloon van 5.62 gebruiken of mijn all-in uurloon van 7.47? Dit voor berekening van mijn salaris. Alvast bedankt!
Appieapp?
pi_143158275
Wat is de appietijden app?
pi_143169927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 02:01 schreef feydark het volgende:
Op de appietijden app moet ik mijn uurloon invullen. Ik ben 19 jaar en heb een contract van 12 uur per week. Moet ik bij uurloon mijn orginele uurloon van 5.62 gebruiken of mijn all-in uurloon van 7.47? Dit voor berekening van mijn salaris. Alvast bedankt!
All-in loon, want dat is wat er op je bankrekening verschijnt.
Moo
pi_143172419
Ik heb die app ook. Je moet juist het originele uurloon gebruiken. De app berekent zelf de all-in toeslag, zoals deze ook op de loonstrook staat.
pi_143175297
quote:
Lekker dan.

Nu krijg je weer 'volgens de app zou ik x aan salaris moeten krijgen maar ik heb maar y gekregen'.
pi_143175577
Kan iemand mij nog de KTO scores van de afgelopen ronde via Pm doorsturen?
pi_143175746
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:18 schreef einschtein het volgende:

[..]

Lekker dan.

Nu krijg je weer 'volgens de app zou ik x aan salaris moeten krijgen maar ik heb maar y gekregen'.
:D
pi_143179330
quote:
2s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D
Ik zie het al weer gebeuren. :')

Net zoals van die 42-jarige verkoopmedewerkers die denken dat zo'n AH Plaza-app (niet gereleased door Ahold) de goeie tijden bevat en daarom bindend is. ;(
pi_143185291
Vraagje:

In mijn filiaal is men er compleet van overtuigd dat de producten op de AGF-stellingen moeten worden gepresenteerd in de laagst mogelijke CBL fusten, volgens mij is dat maatje 7. Nu snap ik daar eerlijk gezegd totaal de logica niet achter. In vrijwel elke andere AH waar ik kom worden de groenten en fruit in de hogere variant van deze fusten (maatje 11, zo'n 15 cm hoog) gepresenteerd.

Als ik zie hoe het er in mijn winkel aan toegaat met de AGF afdeling : Niet bepaald goed. Vaak is er geeneens een groenteman, en is het de TLVK die af en toe even en passant wat bloemkolen erbij gooit..

Nu worden bijvoorbeeld ook sperziebonen in zo'n laag krat gepresenteerd, waardoor er om de 10 minuten een halve berg sperziebonen op de grond ligt. Ook kan er van alles maar een hele kleine voorraad in de winkel worden gepresenteerd, waardoor de afdeling veel sneller leeg staat dan wanneer je die grotere kratten gebruikt.

In welke kratten hoort AGF nu gepresenteerd te worden?
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 00:20:16 #221
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_143186066
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Badger. het volgende:
Vraagje:

In mijn filiaal is men er compleet van overtuigd dat de producten op de AGF-stellingen moeten worden gepresenteerd in de laagst mogelijke CBL fusten, volgens mij is dat maatje 7. Nu snap ik daar eerlijk gezegd totaal de logica niet achter. In vrijwel elke andere AH waar ik kom worden de groenten en fruit in de hogere variant van deze fusten (maatje 11, zo'n 15 cm hoog) gepresenteerd.

Als ik zie hoe het er in mijn winkel aan toegaat met de AGF afdeling : Niet bepaald goed. Vaak is er geeneens een groenteman, en is het de TLVK die af en toe even en passant wat bloemkolen erbij gooit..

Nu worden bijvoorbeeld ook sperziebonen in zo'n laag krat gepresenteerd, waardoor er om de 10 minuten een halve berg sperziebonen op de grond ligt. Ook kan er van alles maar een hele kleine voorraad in de winkel worden gepresenteerd, waardoor de afdeling veel sneller leeg staat dan wanneer je die grotere kratten gebruikt.

In welke kratten hoort AGF nu gepresenteerd te worden?
Belangrijkste is dat de klant het product ziet en geen kratjes. Ook moeten volgens mij alle kratjes op dezelfde hoogte zitten.

Sommige producten komen beter tot hun recht in een 7cm krat, anderen weer in 11 en anderen weer in 17 cm.

In het presentatieboek AGF vind je alle informatie over krathoogtes en het "krattenspel".
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_143186180
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Badger. het volgende:
Vraagje:

In mijn filiaal is men er compleet van overtuigd dat de producten op de AGF-stellingen moeten worden gepresenteerd in de laagst mogelijke CBL fusten, volgens mij is dat maatje 7. Nu snap ik daar eerlijk gezegd totaal de logica niet achter. In vrijwel elke andere AH waar ik kom worden de groenten en fruit in de hogere variant van deze fusten (maatje 11, zo'n 15 cm hoog) gepresenteerd.

Als ik zie hoe het er in mijn winkel aan toegaat met de AGF afdeling : Niet bepaald goed. Vaak is er geeneens een groenteman, en is het de TLVK die af en toe even en passant wat bloemkolen erbij gooit..

Nu worden bijvoorbeeld ook sperziebonen in zo'n laag krat gepresenteerd, waardoor er om de 10 minuten een halve berg sperziebonen op de grond ligt. Ook kan er van alles maar een hele kleine voorraad in de winkel worden gepresenteerd, waardoor de afdeling veel sneller leeg staat dan wanneer je die grotere kratten gebruikt.

In welke kratten hoort AGF nu gepresenteerd te worden?
Blijft een broccoli überhaupt staan in zo'n krat? En 1 laagje perssinaasappels? Heel veel sterkte
pi_143186611
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 00:20 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat de klant het product ziet en geen kratjes. Ook moeten volgens mij alle kratjes op dezelfde hoogte zitten.

Sommige producten komen beter tot hun recht in een 7cm krat, anderen weer in 11 en anderen weer in 17 cm.

In het presentatieboek AGF vind je alle informatie over krathoogtes en het "krattenspel".
Ja dat probeer ik ook aan mijn asm duidelijk te maken.

Volgens haar moet alles dus in die lage kratten, maar dan staat naast zo'n lage krat opeens weer een doos groene kiwi's van twee keer zo hoog, en daarnaast weer een laag krat met een enorme berg perssinaasappels erop die er achter elkaar afvallen.

Dan kun je bij producten die een lagere omloopsnelheid hebben beter twee kleine kratten op elkaar doen, waardoor de hoogte wel gelijk is, maar er niet bijna alleen krat zichtbaar is...

Is ook nog eens een stuk beter voor het gehele proces, want je kunt veel meer in de winkel aanbieden. Nu kan ik in die lage kratjes met geluk 7/8 kropsla kwijt, nou vergeet dat dan niet langer dan 20 minuten bij te vullen, anders staat het gewoon leeg.
pi_143191633
Als het product een hoge omloopsnelheid heeft, dan kun je overwegen om een diepere krat neer te zetten, hoef je minder vaak bij te vullen.
pi_143194675
Er moet trouwens altijd een agf man op de afdeling aanwezig zijn.
pi_143242266
Voor hen die hun gratis tweede bonuskaart willen aanvragen. Dat kan sinds 1 augustus, maar alleen via een computer in de winkel. Vraag even aan je TL over hoe en wat. :)
pi_143244716
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 11:57 schreef exelletor het volgende:
Er moet trouwens altijd een agf man op de afdeling aanwezig zijn.
Ach ik denk dat jullie je allemaal rot zullen schrikken wanneer je in mijn filiaal aan de slag gaat. ASM gaat om half 7 naar huis, maar gooit om half 6 nog even een entrecote van 9 euro in de pan icm. 2 redbull, salade, duur toetje en een voordeelbak blauwe bessen die vervolgens na twee bessen te hebben genomen mee naar huis gaat.

AGF staat sowieso bijna nooit iemand, wordt 's ochtends belachelijk volgestampt door een TL, en verder amper meer naar omgekeken. SM zit de hele dag op haar iPad, budgetten voor personeelsfeestjes worden gebruikt om met de ''harde kern'' peperduur uit eten te gaan, het overige personeel krijgt niets, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zit gelukkig overal net op de goede plaats, vandaar dat ik als 24 jarige ook nog veel uren boven mijn contract kan werken als ik zin/tijd heb, en niemand die op mijn vingers kijkt dus ik klaag wel maar profiteer er ook van. Aan de andere kant snap ik niet dat dit nu al bijna 2 jaar door kan gaan....
pi_143248078
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Ach ik denk dat jullie je allemaal rot zullen schrikken wanneer je in mijn filiaal aan de slag gaat. ASM gaat om half 7 naar huis, maar gooit om half 6 nog even een entrecote van 9 euro in de pan icm. 2 redbull, salade, duur toetje en een voordeelbak blauwe bessen die vervolgens na twee bessen te hebben genomen mee naar huis gaat.

AGF staat sowieso bijna nooit iemand, wordt 's ochtends belachelijk volgestampt door een TL, en verder amper meer naar omgekeken. SM zit de hele dag op haar iPad, budgetten voor personeelsfeestjes worden gebruikt om met de ''harde kern'' peperduur uit eten te gaan, het overige personeel krijgt niets, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zit gelukkig overal net op de goede plaats, vandaar dat ik als 24 jarige ook nog veel uren boven mijn contract kan werken als ik zin/tijd heb, en niemand die op mijn vingers kijkt dus ik klaag wel maar profiteer er ook van. Aan de andere kant snap ik niet dat dit nu al bijna 2 jaar door kan gaan....
:o signaallijn.
pi_143248841
Wow dat is inderdaad wel heel erg apart! Je bent trouwens niet verplicht om geld voor de personeelsvereniging te betalen he, kun je je gewoon voor 'uitschrijven'.
pi_143248859
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:51 schreef Broccolitaartje het volgende:
Wow dat is inderdaad wel heel erg apart! Je bent trouwens niet verplicht om geld voor de personeelsvereniging te betalen he, kun je je gewoon voor 'uitschrijven'.
Er is vanuit AH zelf ook een potje voor personeelsactiviteiten enzo. Denk dat die dat bedoeld.
pi_143249159
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 00:52 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Er is vanuit AH zelf ook een potje voor personeelsactiviteiten enzo. Denk dat die dat bedoeld.
Echt? Waarom zitten we dan nog niet met de hele winkel op een vliegtuig naar ibiza? Iedereen betaalt verdorie elke periode 3 euro, en in de anderhalfjaar dat ik er werk hebben we 1 personeelsuitje gedaan, en dat was spelletjes spelen in de parkeergarage (wat ik wel ontzettend leuk vond overigens).
pi_143249406
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 01:02 schreef Broccolitaartje het volgende:

[..]

Echt? Waarom zitten we dan nog niet met de hele winkel op een vliegtuig naar ibiza? Iedereen betaalt verdorie elke periode 3 euro, en in de anderhalfjaar dat ik er werk hebben we 1 personeelsuitje gedaan, en dat was spelletjes spelen in de parkeergarage (wat ik wel ontzettend leuk vond overigens).
Dacht van wel dat die er was
pi_143251064
Aangenomen bij AH. Eindelijk een baantje nu, word ik eerst vier week ingewerkt. Krijg je daar eigenlijk ook geld voor? (Moet ook een toets maken op de PC ofzo)
pi_143253014
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:29 schreef Fokker101 het volgende:
Aangenomen bij AH. Eindelijk een baantje nu, word ik eerst vier week ingewerkt. Krijg je daar eigenlijk ook geld voor? (Moet ook een toets maken op de PC ofzo)
Ja, elk uur dat je daar zit, ook tijdens je opleiding, krijg je gewoon uitbetaald.
pi_143253054
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 23:57 schreef Badger. het volgende:
Vraagje:

In mijn filiaal is men er compleet van overtuigd dat de producten op de AGF-stellingen moeten worden gepresenteerd in de laagst mogelijke CBL fusten, volgens mij is dat maatje 7. Nu snap ik daar eerlijk gezegd totaal de logica niet achter. In vrijwel elke andere AH waar ik kom worden de groenten en fruit in de hogere variant van deze fusten (maatje 11, zo'n 15 cm hoog) gepresenteerd.

je weet niet waar die maten voor staan?
cbl 7 is 7cm
cbl11 is 11 cm (11,5 eigenlijk)
cbl15 is 15 cm
cbl17 is 17 cm
;)
pi_143254722
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 02:29 schreef Fokker101 het volgende:
Aangenomen bij AH. Eindelijk een baantje nu, word ik eerst vier week ingewerkt. Krijg je daar eigenlijk ook geld voor? (Moet ook een toets maken op de PC ofzo)
Filiaalnummer graag even doorgeven aan onze administratief medewerkers dhr. Schuimpjes :)
pi_143254923
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 09:59 schreef fotostarter het volgende:

[..]

je weet niet waar die maten voor staan?
cbl 7 is 7cm
cbl11 is 11 cm (11,5 eigenlijk)
cbl15 is 15 cm
cbl17 is 17 cm
;)
Je vergeet CBL8 en CBL23
  zondag 10 augustus 2014 @ 13:01:06 #238
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_143257059
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:32 schreef einschtein het volgende:
Voor hen die hun gratis tweede bonuskaart willen aanvragen. Dat kan sinds 1 augustus, maar alleen via een computer in de winkel. Vraag even aan je TL over hoe en wat. :)
Het formulier is beschikbaar gemaakt voor thuis

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_143257859
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef Sheldon. het volgende:
Ach ik denk dat jullie je allemaal rot zullen schrikken wanneer je in mijn filiaal aan de slag gaat.
:') Jij bent van harte welkom om bij mij in het filiaal een kijkje te komen nemen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143258533
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:20 schreef exelletor het volgende:

[..]

:') Jij bent van harte welkom om bij mij in het filiaal een kijkje te komen nemen. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
minder vracht, minder maandrestanten *G*
pi_143258927
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:39 schreef d4v1d het volgende:
minder vracht, minder maandrestanten *G*
Gisteren ging er desondanks veel handel uit de winkel. Veel te veel rollies erbij. :')
pi_143259497
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je vergeet CBL8 en CBL23
gebruiken jullie die ook dan? 8jes voor vleeswaren?
pi_143259642
quote:
4s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:01 schreef fotostarter het volgende:

[..]

gebruiken jullie die ook dan? 8jes voor vleeswaren?
23 voor afboekingen, en daar zitten ook die dozen kaas in (mozzerella, smeerkaas, etc..) cbl8 komt AGF in binnen en volgensmij ook wat deli :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2014 14:05:03 ]
pi_143259668
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

23 voor afboekingen, cbl8 komt AGF in binnen en volgensmij ook wat deli :P
Ah ok :)
pi_143264318
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 22:39 schreef Sheldon. het volgende:

[..]

Ach ik denk dat jullie je allemaal rot zullen schrikken wanneer je in mijn filiaal aan de slag gaat. ASM gaat om half 7 naar huis, maar gooit om half 6 nog even een entrecote van 9 euro in de pan icm. 2 redbull, salade, duur toetje en een voordeelbak blauwe bessen die vervolgens na twee bessen te hebben genomen mee naar huis gaat.

AGF staat sowieso bijna nooit iemand, wordt 's ochtends belachelijk volgestampt door een TL, en verder amper meer naar omgekeken. SM zit de hele dag op haar iPad, budgetten voor personeelsfeestjes worden gebruikt om met de ''harde kern'' peperduur uit eten te gaan, het overige personeel krijgt niets, en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Ik zit gelukkig overal net op de goede plaats, vandaar dat ik als 24 jarige ook nog veel uren boven mijn contract kan werken als ik zin/tijd heb, en niemand die op mijn vingers kijkt dus ik klaag wel maar profiteer er ook van. Aan de andere kant snap ik niet dat dit nu al bijna 2 jaar door kan gaan....
signaallijn inderdaad, dergelijk dingen vallen onder doen en laten, en er zijn er hier toch echt een aantal die in onder "laten" vallen. (en ondanks dat ik doen en laten doorgeslagen vind kan hetgeen de ASM doet niet (en valt onder diefstal, er van uitgaan dat hij het niet betaald maar afboekt onder reden 33))

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 00:38 schreef Badger. het volgende:

[..]

Ja dat probeer ik ook aan mijn asm duidelijk te maken.

Volgens haar moet alles dus in die lage kratten, maar dan staat naast zo'n lage krat opeens weer een doos groene kiwi's van twee keer zo hoog, en daarnaast weer een laag krat met een enorme berg perssinaasappels erop die er achter elkaar afvallen.

Dan kun je bij producten die een lagere omloopsnelheid hebben beter twee kleine kratten op elkaar doen, waardoor de hoogte wel gelijk is, maar er niet bijna alleen krat zichtbaar is...

Is ook nog eens een stuk beter voor het gehele proces, want je kunt veel meer in de winkel aanbieden. Nu kan ik in die lage kratjes met geluk 7/8 kropsla kwijt, nou vergeet dat dan niet langer dan 20 minuten bij te vullen, anders staat het gewoon leeg.
Ik raad ze aan om eens de handboeken te bekijken en het AGF presentatie boek erbij te pakken.

Afhankelijk van het product en de omloopsnelheid kan je van onderstaande afwijken (zie handboek), zo wijken wij bij komkommers, losse tomaat en broccoli af vanwege de omloopsnelheid.

Assortimentsgroep

92 Groente wand
60x40 fustlocatie CBL 7
40x30 fustlocatie CBL 8

93 Groente en fruit tafel
Groente
60x40 fustlocatie CBL 7 met daaronder CBL 17
40x30 fustlocatie CBL 8 met daaronder CBL 15

Citrus
60x40 fustlocatie CBL 17 met daaronder CBL 7
40x30 fustlocatie CBL 15 met daaronder CBL 8

Hardfruit
60x40 fustlocatie CBL 11 met daaronder CBL 11
40x30 fustlocatie CBL 15 met daaronder CBL 8

Overig fruit
60x40 fustlocatie CBL 7 met daaronder CBL 17
40x30 fustlocatie CBL 8 met daaronder CBL 15
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143264368
-nvm-

[ Bericht 100% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2014 15:55:43 ]
pi_143265427
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:53 schreef ikbenschipper het volgende:
(en valt onder diefstal, er van uitgaan dat hij het niet betaald maar afboekt onder reden 33))

Dan is het geen diefstal, maar verkeerd gebruik van reden 33.
pi_143265519
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:18 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan is het geen diefstal, maar verkeerd gebruik van reden 33.
Fraude.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143265603
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:20 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Fraude.
Op het moment dat er bij de rest ook niet wordt gelet of ze duur eten op kosten van de ap, vind ik dat je niet een NSB'er voor hoeft uit te hangen.
pi_143265714
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

Op het moment dat er bij de rest ook niet wordt gelet of ze duur eten op kosten van de ap, vind ik dat je niet een NSB'er voor hoeft uit te hangen.
Hij heeft er niet eens recht op aangezien hij maar tot 18:30 werkt.

Ik let ook niet op of het wel maar 7 euro is en niet 8, maar 15 euro is iets anders
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:25:15 #251
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_143265719
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:22 schreef exelletor het volgende:

[..]

Op het moment dat er bij de rest ook niet wordt gelet of ze duur eten op kosten van de ap, vind ik dat je niet een NSB'er voor hoeft uit te hangen.
Er is een m.i. een verschil tussen misbruik maken van de maaltijdvergoeding (te duur, te veel) en oneigenlijk gebruik van de maaltijdvergoeding (afboeken terwijl je er geen recht op hebt). In het eerste geval moet het MT optreden en in het tweede geval is het duidelijk fraude.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_143266011
Ik doe dan meteen een quote als antwoord.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:50 schreef Sheldon. het volgende:
Even twijfelachtig gedaan aan de telefoon, en meteen ''Oh je kan hier ook eten als je wilt hoor'', uiteindelijk tot 10 uur bezig geweest... Prima hier
Persoonlijk zou ik liever in zo'n filiaal werken dan waar ik nu zit. En het zal me niet verbazen als hun urenverbruik niet extreem hoog is.
pi_143266429
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:32 schreef exelletor het volgende:
Ik doe dan meteen een quote als antwoord.

[..]

Persoonlijk zou ik liever in zo'n filiaal werken dan waar ik nu zit. En het zal me niet verbazen als hun urenverbruik niet extreem hoog is.
Dat je dat toezegt om iemand over te halen om te komen werken kan en zie ik weer geen probleem in, ondanks dat het als je alles strikt hanteert natuurlijk weer niet mag.

Als ASM voor 15 euro eten terwijl je tot 18:30 werkt kan vind ik niet. Ga dan 11-20 werken Dan heb je i.i.g. gewoon recht op een maaltijdvergoeding.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143266500
Sheldon heeft geen recht op maaltijdvergoeding, krijgt die wel.
ASM heeft geen recht op maaltijdvergoeding, krijgt die wel.
Difference?
pi_143266532
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:43 schreef exelletor het volgende:
Sheldon heeft geen recht op maaltijdvergoeding, krijgt die wel.
ASM heeft geen recht op maaltijdvergoeding, krijgt die wel.
Difference?
Dat Sheldon van zijn leidinggevende daarvoor toestemming heeft gehad.

Je als ASM een voorbeeld functie hebt, en ik niet denkt dat de SM/OM daar toestemming voor heeft gegeven. En als de SM dat wel heeft gedaan dan moet er iets verborgen blijven in mijn ogen.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143266574
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat Sheldon van zijn leidinggevende daarvoor toestemming heeft gehad.

Je als ASM een voorbeeld functie hebt.
Goed, als ik verhalen lees over het AGF, kan ik mij voorstellen dat de OM redenen heeft om iets door de vingers te zien.
pi_143266624
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:45 schreef exelletor het volgende:

[..]

SM had (wss) toestemming gegeven aan de ASM.
Sheldon zette het niet zo neer dat het een incident was.

En SMM die daar standaard toestemming voor geeft wil iets verborgen houden....
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143266669
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:46 schreef ikbenschipper het volgende:

En SMM die daar standaard toestemming voor geeft wil iets verborgen houden....
Wanneer jij iedereen eten gaat aanbieden om extra te komen, kan de OM jou ook even wijzen op het Doen&Laten.
pi_143267080
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wanneer jij iedereen eten gaat aanbieden om extra te komen, kan de OM jou ook even wijzen op het Doen&Laten.
In al die jaren heb ik dat zelf 2x gebruikt (voor doen en laten ;) ) omdat ik iemand echt moest hebben. Overigens zou ik als de keuze is wel of geen bezetting door iemand dit toe te zeggen het nu ook doen. Dan wil iemand vaak net wel even uit school doorkomen i.p.v. niet te komen.

Daarnaast betreft dat geen "eigen" gewin (in het geval van Sheldon zijn ASM wel) Daarnaast heb ik mijn twijfels over de toestemming van SM.

Verder moet je dat op grond van je voorbeeldfunctie niet eens willen dat je dat doet, je krijgt zelfs als hij toestemming zou hebben van de SM dat dit soort dingen worden gezien en je reacties achter je rug om krijgt zoals nu het geval is.
Op den duur zorgt dat ervoor dat je niet serieus genomen meer word of dit als boemerang terug krijgt in het geval dat je iemand er op aan wilt gaan spreken.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143268115
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 13:01 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Het formulier is beschikbaar gemaakt voor thuis

1. Inloggen op Plaza
2. Tabblad persoonlijk
3. Rechts op de banner van het MVP klikken
4. In de tekst op zoek gaan (ergens bovenaan) naar de regel voor extra bonuskaart
5. Link aanklikken
6. Formulier verschijnt.
Tof. Las laatst nog dat het alleen voor zaak-PC's was.
pi_143268176
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

23 voor afboekingen, en daar zitten ook die dozen kaas in (mozzerella, smeerkaas, etc..) cbl8 komt AGF in binnen en volgensmij ook wat deli :P
Halal (vleeswaren) komt ook in CBL 8 binnen.
pi_143269227
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:21 schreef einschtein het volgende:
Halal (vleeswaren) komt ook in CBL 8 binnen.
Dat weet jij natuurlijk wel. :) Maar een paar soorten eieren(van die 4-packs bijv) komen vaak ook in 8 binnen.
pi_143269629


Vanmiddag een spin van serieus dit formaat op de muur van het magazijn gezien, collega probeerde 'm een paar keer te vermoorden met een bezemsteel, maar hij kon wegkomen. Meteen doemscenario's van giftige spinnen die mee zijn gekomen via de bananendoos enz :'(. Ik laad en los dagelijks in de vakantie, ik wil 'm niet per ongeluk tegenkomen ofzo, dat je een container/doos/whatever verplaatst en hij ineens op/aan je zit ;(.
pi_143270023
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 17:47 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dat weet jij natuurlijk wel. :) Maar een paar soorten eieren(van die 4-packs bijv) komen vaak ook in 8 binnen.
En sommige reguliere vleeswaren ook. :)
pi_143270050
quote:
13s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag een spin van serieus dit formaat op de muur van het magazijn gezien, collega probeerde 'm een paar keer te vermoorden met een bezemsteel, maar hij kon wegkomen. Meteen doemscenario's van giftige spinnen die mee zijn gekomen via de bananendoos enz :'(. Ik laad en los dagelijks in de vakantie, ik wil 'm niet per ongeluk tegenkomen ofzo, dat je een container/doos/whatever verplaatst en hij ineens op/aan je zit ;(.
Jeuzus. :D

Filiaal in de fik gestolen, I suppose?
pi_143270217
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:14 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jeuzus. :D

Filiaal in de fik gestolen, I suppose?
Mwah, heb straks nog een avondshift voor de aktiekoppen, laatste dag voor salaris enz :7. Daarna misschien :D.
pi_143274579
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Mwah, heb straks nog een avondshift voor de aktiekoppen, laatste dag voor salaris enz :7. Daarna misschien :D.
Doe jij twee shift's op 'n dag? :')
pi_143274638
quote:
13s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]

Vanmiddag een spin van serieus dit formaat op de muur van het magazijn gezien, collega probeerde 'm een paar keer te vermoorden met een bezemsteel, maar hij kon wegkomen. Meteen doemscenario's van giftige spinnen die mee zijn gekomen via de bananendoos enz :'(. Ik laad en los dagelijks in de vakantie, ik wil 'm niet per ongeluk tegenkomen ofzo, dat je een container/doos/whatever verplaatst en hij ineens op/aan je zit ;(.
Fles spuitdeo en een aansteker afboeken op reden 36 ^O^
pi_143274687
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:05 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Doe jij twee shift's op 'n dag? :')
Was sowieso eigenlijk vrij vandaag _O-. Maar werd gisteren gevraagd voor 11-14 om te laden/lossen/splitsen, toen dat klaar was waren er ook te weinig man op houdbaar dus die shift er ook achteraan. En was gister ook trouwens gevraagd om dus vandaag ook 21-23 actie te vullen.

Het is niet normaal, maar soms gebeurt dit (ook met andere collega's), en omdat zondag = geen probleem voor mij :P.
quote:
2s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Fles spuitdeo en een aansteker afboeken op reden 36 ^O^
Welke reden is dat :+? Ken ze niet uit m'n hoofd _O-.
pi_143274732
quote:
14s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Was sowieso eigenlijk vrij vandaag _O-. Maar werd gisteren gevraagd voor 11-14 om te laden/lossen/splitsen, toen dat klaar was waren er ook te weinig man op houdbaar dus die shift er ook achteraan. En was gister ook trouwens gevraagd om 21-23 actie te vullen.

Het is niet normaal, maar soms gebeurt dit (ook met andere collega's), en omdat zondag = geen probleem voor mij :P.

[..]

Welke reden is dat :+? Ken ze niet uit m'n hoofd _O-.
diverse verbuik filiaal. Staat ook in de OP :+
pi_143326209
Questionmarks, heb je nou toevallig je auto verkocht ofzo?
pi_143359531
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat ik als 24 jarige parttimer overplaatsing kan aanvragen van een klein dorpsfiliaal naar een groot filiaal in Amsterdam?

En hoe pak je zoiets aan? Zelf een winkel in amsterdam binnenlopen en een proactieve houding aannemen of via de SM regelen?
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 22:36:24 #273
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_143359789
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:30 schreef TommyVercetti het volgende:
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat ik als 24 jarige parttimer overplaatsing kan aanvragen van een klein dorpsfiliaal naar een groot filiaal in Amsterdam?

En hoe pak je zoiets aan? Zelf een winkel in amsterdam binnenlopen en een proactieve houding aannemen of via de SM regelen?
Wat je kans is weet ik niet. Maar ze zoeken wel mensen:

https://www.facebook.com/(...)267543379769/?type=1
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_143370587
Je hebt wel een kans denk ik. Zeker als je SM positief over je is.

Ik zou eerst je SM inlichten over je overplaatsplannen, en vragen of hij een goed woordje voor je wil doen als hij gebeld wordt door een winkel waar je hebt gesolliciteerd. Verder zou ik zelf inderdaad de Amsterdamse winkels binnen stappen, en naar de SM vragen en daar je verhaal doen. Maakt een leuke proactieve indruk!
pi_143376935
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:30 schreef TommyVercetti het volgende:
Hoe groot denken jullie dat de kans is dat ik als 24 jarige parttimer overplaatsing kan aanvragen van een klein dorpsfiliaal naar een groot filiaal in Amsterdam?

En hoe pak je zoiets aan? Zelf een winkel in amsterdam binnenlopen en een proactieve houding aannemen of via de SM regelen?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:28 schreef SausDip het volgende:
Je hebt wel een kans denk ik. Zeker als je SM positief over je is.

Ik zou eerst je SM inlichten over je overplaatsplannen, en vragen of hij een goed woordje voor je wil doen als hij gebeld wordt door een winkel waar je hebt gesolliciteerd. Verder zou ik zelf inderdaad de Amsterdamse winkels binnen stappen, en naar de SM vragen en daar je verhaal doen. Maakt een leuke proactieve indruk!
Ik denk dat je, naast winkels binnen stappen, ook beter een mail naar de RM kan sturen. Die weet of er nieuwe winkels komen en/of er winkels zijn die kampen met tekort aan personeel. (die er geheid zijn)

Waar wil je voor solliciteren? Vakkenvuller? AGF'er? En voor hoeveel uur?
pi_143377516
Pilot kassakoeler? Wie weet daar meer van?
pi_143377770
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Pilot kassakoeler? Wie weet daar meer van?
Zou die ook deze week bij jou in de winkel geplaatst worden, volgens het Plaza bericht?
pi_143379262
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zou die ook deze week bij jou in de winkel geplaatst worden, volgens het Plaza bericht?
Ja maar ik weet nergens van.
pi_143384036
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Pilot kassakoeler? Wie weet daar meer van?
Een wat? Zou dat verse producten die aan de kassa worden geannuleerd koud moeten houden tot iemand ze terug brengt? 8)7
pi_143384252
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:27 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een wat? Zou dat verse producten die aan de kassa worden geannuleerd koud moeten houden tot iemand ze terug brengt? 8)7
Nee, om gekoelde dranken te verkopen (o.a. Cola, water en Red Bull)
pi_143384280
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:35 schreef Halldor het volgende:

[..]

Nee, om gekoelde dranken te verkopen (o.a. Cola, water en Red Bull)
Is dat een pilot dan? Ik zie ze al n paar jaar in sommige winkels staan.
pi_143384353
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 17:36 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Is dat een pilot dan? Ik zie ze al n paar jaar in sommige winkels staan.
Wij hadden ze tot 3 jaar terug, toen werd de winkel omgebouwd tot zo'n nieuw(st)e format AH en daarna hadden we geen koelingen meer bij de kassa, alleen een bierkoeling bij bier/fris.
pi_143384994
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Pilot kassakoeler? Wie weet daar meer van?
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Zou die ook deze week bij jou in de winkel geplaatst worden, volgens het Plaza bericht?
Volgens mij zou die in DNAH winkels komen bij de kassa, ik was ook verbaast toen ik het taakbericht net zag staan bij onze Baarn 2.... Maar het taakbericht mag als niet verzonden worden beschouwd.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_143385058
Wij hebben er laatst weer een paar teruggeplaatst in de winkel, de vraag met het (warmere) weer is toch wel hoog.
pi_143385171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Pilot kassakoeler? Wie weet daar meer van?
Wij staan er wel voor ingeschreven. Ze komen hem morgen afleveren, zitten ook maar 50 winkels in de pilot. Ding is 1,2 meter breed en 2,5 meter hoog. :9

[ Bericht 7% gewijzigd door einschtein op 13-08-2014 19:41:00 ]
pi_143385647
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:02 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]


[..]

Volgens mij zou die in DNAH winkels komen bij de kassa, ik was ook verbaast toen ik het taakbericht net zag staan bij onze Baarn 2.... Maar het taakbericht mag als niet verzonden worden beschouwd.
Correct, er zijn nu wel meer soorten frisdrank beschikbaar.
pi_143385662
Wij hebben een speciale Red Bull koeling in de vorm van een blikje. Loopt wel aardig. Prijs is wel fors geloof ik, maar dan heb je wel een gekoeld blikje :)
pi_143393473
Zijn er mensen die hier actieplannen maken/gebruiken? Zo ja, mag ik 'm zien? Via DM, graag. :)
pi_143395357
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef einschtein het volgende:
Zijn er mensen die hier actieplannen maken/gebruiken? Zo ja, mag ik 'm zien? Via DM, graag. :)
Wat versta je onder een actieplan?
pi_143395386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij staan er wel voor ingeschreven. Ze komen hem morgen afleveren, zitten ook maar 50 winkels in de pilot. Ding is 1,2 meter breed en 2,5 meter hoog. :9
Maak je ff een foto, ben benieuwd!
pi_143395484
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:08 schreef einschtein het volgende:

[..]

Wij staan er wel voor ingeschreven. Ze komen hem morgen afleveren, zitten ook maar 50 winkels in de pilot. Ding is 1,2 meter breed en 2,5 meter hoog. :9
Ben ook benieuwd! Lijkt me wel enorm groot als het voor de kassa's komt? Of wordt het ergens anders geplaatst?
pi_143397230
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:28 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Wat versta je onder een actieplan?
Van te voren een indeling maken van welke actieschets waar komt, wat de indeling van de banca's zijn, indeling van planca's, indeling van tafels en extra acties die je als winkel zelf bedenkt en dus MOMO't.

quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Maak je ff een foto, ben benieuwd!
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd! Lijkt me wel enorm groot als het voor de kassa's komt? Of wordt het ergens anders geplaatst?
Ik ook, weet al wel wat voor model het is. We hebben bij het kassapark nog aardig wat speling, daar kan ie prima.

Vanaf vandaag vakantie, dus ik zie hem zelf pas over een week of 2. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 13-08-2014 23:14:44 ]
pi_143397631
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 21:47 schreef einschtein het volgende:
Zijn er mensen die hier actieplannen maken/gebruiken? Zo ja, mag ik 'm zien? Via DM, graag. :)
Ik had die van mijn winkel al eens eerder gepost, even kijken of ik die nog ergens heb :).
pi_143397723
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:17 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Ik had die van mijn winkel al eens eerder gepost, even kijken of ik die nog ergens heb :).
Tof, thanks!
pi_143398147
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 13:38 schreef einschtein het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat je, naast winkels binnen stappen, ook beter een mail naar de RM kan sturen. Die weet of er nieuwe winkels komen en/of er winkels zijn die kampen met tekort aan personeel. (die er geheid zijn)

Waar wil je voor solliciteren? Vakkenvuller? AGF'er? En voor hoeveel uur?
Amsterdam is denk ik wel een andere regio dan de AH waar ik vandaan wil. Opzich schijn ik nogal een hoge gunfactor te hebben, dus mijn SM zal wat dat betreft meer haar best voor mij doen dan een RM die mij niet eens kent. Maar het valt te proberen inderdaad.

Solliciteren vooral als AGF'er, en voor hoeveel uur, tja. Mijn functie bij mijn huidige AH is eigenlijk vooral AGF, maar ik word eigenlijk meestal gebeld als er iemand nodig is. Normaal werk ik alleen op zaterdag, maar krijg soms ook om half 11 's avonds een whatsappje van de SM of ik de volgende dag de hele dag kan werken. Dus de ene week werk ik 7 uur, de andere week 27.

Mijn rol in mijn huidige winkel is in principe heel zelfstandig. Als ik binnen kom vraag ik even op welke afdeling ik nodig ben, en vervolgens loop ik de winkel in en doe ik wat op dat moment aan werk zie. Wanneer ik aan het codeboeken ben kan ik ook zo opeens een uurtje AGF gaan vullen en kwaliteitsronde gaan lopen, beetje een vliegende keep ben ik hier.

Dat zal bij een andere winkel niet bestaan denk ik, nogal informeel hier. Wel breed inzetbaar.
pi_143398403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 23:29 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Amsterdam is denk ik wel een andere regio dan de AH waar ik vandaan wil. Opzich schijn ik nogal een hoge gunfactor te hebben, dus mijn SM zal wat dat betreft meer haar best voor mij doen dan een RM die mij niet eens kent. Maar het valt te proberen inderdaad.

Solliciteren vooral als AGF'er, en voor hoeveel uur, tja. Mijn functie bij mijn huidige AH is eigenlijk vooral AGF, maar ik word eigenlijk meestal gebeld als er iemand nodig is. Normaal werk ik alleen op zaterdag, maar krijg soms ook om half 11 's avonds een whatsappje van de SM of ik de volgende dag de hele dag kan werken. Dus de ene week werk ik 7 uur, de andere week 27.

Mijn rol in mijn huidige winkel is in principe heel zelfstandig. Als ik binnen kom vraag ik even op welke afdeling ik nodig ben, en vervolgens loop ik de winkel in en doe ik wat op dat moment aan werk zie. Wanneer ik aan het codeboeken ben kan ik ook zo opeens een uurtje AGF gaan vullen en kwaliteitsronde gaan lopen, beetje een vliegende keep ben ik hier.

Dat zal bij een andere winkel niet bestaan denk ik, nogal informeel hier. Wel breed inzetbaar.
Ik denk dat de regio Amsterdam, net zoals Rotterdam, wel staan te springen voor een goede zelfstandige AGF'er. Je ziet ze zelden, hier ook, zo'n relatief jonge AGF'er.

Maar ik zal als ik jou was, eerst kijken of je SM wat voor je kan betekenen. Toen ik zelf van een dorpje (35000 inwoners) naar Rotterdam (610.000 inwoners) ben ik zelf ook een aantal winkels langs gegaan. Bij de laatste kreeg ik de tip om de RM te e-mailen, van een SM. De SM wist dat er een aantal nieuwe winkels aan kwamen en had het idee dat ik daar eventueel wel inzetbaar zou zijn.

Je zegt dat je de ene week 7 uur werkt, de andere 27. Maar wat zijn je contracturen per week? (contract uur op je loonstrook / 4 = contracturen per week)
pi_143417839
Wij hebben ook twee 'kassakoelers', 1 voor bier en 1 voor drinken. Zijn hoge kasten en niet zoals de schetsen aangeven een lage. Laatst aantal soorten toegevoegd zoals aa drink, lipton, red bull sf. Loopt allemaal wel redelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fivel op 14-08-2014 17:06:20 ]
pi_143420374
Dit staat in het facebookbericht.

Dus 1 vertel het je SM en vraag welke stappen er zijn
2 vertel dat je een facebookbericht heb gezien dat ze in Amsterdam veel mensen zoeken

zie: Studenten opgelet! Ga jij studeren in Amsterdam? Albert Heijn is opzoek naar jou! Interesse in een leuke en leerzame bijbaan? Stuurdan een mailtje naar: erik.vermaire@ahold.com

3. Vraag aan je Sm of hij dit naar de desbetreffende Regiomanager kan sturen
4 en een goed woordje voor je kan doen
5. Succes
pi_143425084
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:29 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Maak je ff een foto, ben benieuwd!
quote:
1s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 22:31 schreef SausDip het volgende:

[..]

Ben ook benieuwd! Lijkt me wel enorm groot als het voor de kassa's komt? Of wordt het ergens anders geplaatst?

Let niet op rechts bovenin, foutje van Photoshop. :P
pi_143425152
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 18:28 schreef marsipilamie het volgende:
Dit staat in het facebookbericht.

Dus 1 vertel het je SM en vraag welke stappen er zijn
2 vertel dat je een facebookbericht heb gezien dat ze in Amsterdam veel mensen zoeken

zie: Studenten opgelet! Ga jij studeren in Amsterdam? Albert Heijn is opzoek naar jou! Interesse in een leuke en leerzame bijbaan? Stuurdan een mailtje naar: erik.vermaire@ahold.com

3. Vraag aan je Sm of hij dit naar de desbetreffende Regiomanager kan sturen
4 en een goed woordje voor je kan doen
5. Succes
Wat een drama reactie. Handig die 1, 2, 3 en 4, maar moet je wel een logische volgorde aanhouden.
pi_143426164
JA, DICHT. DOEI.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')