Onzin. Het moet geen Formule Ford worden.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Die vuile luchtproblemen moet je oplossen door de shape van de auto's radicaal te veranderen.
Hij duwde hem er moedwillig af.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet alleen Hamilton. Zolang je voor ligt, mag je je eigen lijn bepalen, zolang je de andrr er masr niet moedwillig afduwt. Was hetzelfde als bij Raikkonen Bottas.
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:04 schreef opreis het volgende:
[..]
Vettel had die pirouette niet moeten maken
Lijkt me erg sterk want Rosberg moest al flink hard in de remmen om de SC voor te laten.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:08 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Alonso zat volgens Sky nog voor de entry en had naar binnen gekunt.
Ik snap niet hoe ze het doen. Zoveel potentie en dan dit weer.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij duwde hem er moedwillig af.
[..]
Klopt, koste hem niet veel tijd maar wel een stuk 5 posities. Maar hij zat uberhaupt in die situatie door de SC-bandenwissel combinatie.
Als je dat eerlijk wil doen moet je de regel invoeren dat iedereen eerst de finishlijn moet passeren onder SC voordat er gewisseld mag worden.
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Ze namen een gok met de harde banden, wat op dat moment niet eens zo gek leek.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:10 schreef Nattekat het volgende:
En Williams
2e, vlak achter Ricciardo, en dan nog 5e finishen op 30 seconden achterstand
Abrupt staat niet in de regels volgens mij. Dat deed Raikkonen overigens wel bij Vettel. Was Vettel trouwens niet een keer voor zoiets gestraft op Imola?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, hij nam een wijde lijn. Er was geen abrupte beweging naar buiten. Daar zit een verschil tussen.
Maar hierover verschillen we al vaker van mening. Dus weinig nut om er vrrder over te blijven discussiëren.
Je loopt een paar jaar achter.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:13 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na lange tijd een race tot het einde gekeken.
Als DRS er niet was geweest had deze race toch anders uit gezien de rijders moeten dan werken om in te halen. En was Ricciardo waarschijnlijk geen eerste geworden.
Maar verder was het wel een leuke race alleen jammer van de kunstmatige inhaal actie's met behulp van DRS. Dat maakt de formule1 minder leuk om.
Het is geen toeval. Ric is gewoon een beter coureur met het huidige materiaal. Vettel is te verwend geweest met EBD en de Renault V8. Net als dat Raikkonen met het huidige materiaal niet overweg kanquote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Het werd maar weer eens duidelijk wat een extreem goede coureur Alonso is. Ferrari moet er heel zuinig op zijn.
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gênant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gênant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Dat Bottas pech had is me duidelijk, maar ze hebben het zwaar verpest met Massa. Bij Sky zeiden ze dat de degredatie bij hard en zacht bijna gelijk was, ik zat dan ook met verbazing te kijken naar de LT.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:12 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Bottas had heel veel pech tijdens de 1ste safety car. En Massa stond op een andere strategie dan Ricciardo Heeft in laatste stint 10sec verloren doordat ie achter Botas kwam en aan het vechten was met Raikkonen
Het stuurt wel alle theorietjes van Weltschmerz in de war.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is ook geen toeval, het is al vaker gezegd dat Vettel zijn rijstijl minder goed aan de auto kan aanpassen dan Ricciardo dat kan.
Toeval is het zeker niet, maar Ricciardo heeft op dit moment alle mazzel en kapitaliseert daar ook op. Vettel zit een beetje in een negatieve spiraal, hij lijkt het ook al opgegeven te hebben dit seizoen.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:22 schreef Jigzoz het volgende:
Het werd maar weer eens duidelijk wat een extreem goede coureur Alonso is. Ferrari moet er heel zuinig op zijn.
Dat Vettel-gebeuren wordt nu wel een beetje gênant inmiddels. Een paar keer achter je teamgenoot eindigen kan natuurlijk door de omstandigheden komen, maar nu gebeurt het wel heel vaak. Hoe lang gaan we dat nog toeval noemen?
Ik ben het met je eens dat Vettel in een negatieve spiraal zit. Maar waar heeft Ricciardo alle mazzel over het hele seizoen gezien? Hij had iets van geluk met de SC. Maar ik snap nogsteeds niet waarom Bottas, Vettel en Alonso niet direct naar binnen gingen. Ze kwamen net de ener laatste bocht uit toen de borden SC aan warenquote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Toeval is het zeker niet, maar Ricciardo heeft op dit moment alle mazzel en kapitaliseert daar ook op. Vettel zit een beetje in een negatieve spiraal, hij lijkt het ook al opgegeven te hebben dit seizoen.
Ik verwacht hem in 2015 gewoon weer vooraan elke race, als Renault tenminste een beetje een fatsoenlijke motor bouwt.
Zo slecht is die motor niet meer, gezien de laatste paar races. Lotus en Caterham hebben allebei een draak van een auto, maar STR en RBR laten er toch regelmatig leuke dingen mee zien.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:30 schreef Fir3fly het volgende:
Ik verwacht hem in 2015 gewoon weer vooraan elke race, als Renault tenminste een beetje een fatsoenlijke motor bouwt.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 27 juli 2014 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alonso was oud en uitgerangeerd he jongens?
De motor is nog steeds exact hetzelfde, die is bevroren.quote:Op zondag 27 juli 2014 16:34 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Zo slecht is die motor niet meer, gezien de laatste paar races. Lotus en Caterham hebben allebei een draak van een auto, maar STR en RBR laten er toch regelmatig leuke dingen mee zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |