abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 juli 2014 @ 14:57:07 #1
366583 Lemsterr
Dorpsidioot
pi_142778827
Merkwaardig dat ManUtd geen interesse heeft voor De Vrij. Ik zou toch zweren dat Van Gaal van plan was één of meerdere internationals mee naar Engeland te nemen, en dat hij over De Vrij zeer te spreken was.

Maar als Lazio de enige geinteresseerde voor De Vrij is dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_142778854
uit vorig topic:

quote:
'Lazio enige ploeg in de markt voor de Vrij, Manchester United zal zich niet melden'

RTV Rijnmond meldt dat Lazio Roma nog steeds de enige club is met concrete belangstelling voor Stefan de Vrij. In de geruchtencircuit blijft de naam van met name Manchester United rondzingen, maar die club zal volgens de regionale zender geen pogingen ondernemen om de centrale verdediger van Feyenoord te contracteren.
quote:
Update 27 juli 14.40 uur - ‘Feyenoord neemt op korte termijn beslissing over Villalba’

Feyenoord neemt op korte termijn een beslissing over Héctor Villalba.
De Rotterdammers hebben de Argentijn onlangs bekeken en ze zijn op de hoogte van de voorwaarden om hem over te nemen van San Lorenzo, zo meldt RTV Rijnmond. Villalba is een vleugelspeler die ongeveer drie miljoen euro kost. De aanvaller staat nog een jaar onder contract bij San Lorenzo in zijn vaderland en heeft aangegeven niet meer bij te willen tekenen.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142778886
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Cara het volgende:
uit vorig topic:

[..]

[..]

Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'? :P

Zou dat binnen een week al zijn denk je?

Ergens hoop ik wel dat ze besluiten deze jongen aan te trekken. Dan hebben we hopelijk 2 geweldige flankspelers met Boetius en dan Villalba. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk gaan besluiten om hier geen 3 miljoen aan uit te geven.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 27 juli 2014 @ 15:08:08 #5
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142779149
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Merkwaardig dat ManUtd geen interesse heeft voor De Vrij. Ik zou toch zweren dat Van Gaal van plan was één of meerdere internationals mee naar Engeland te nemen, en dat hij over De Vrij zeer te spreken was.

Maar als Lazio de enige geinteresseerde voor De Vrij is dan blijft hij maar lekker bij Feyenoord. :)
Volgens mij wou Van Gaal eerst veel trainen en spelen met zijn huidige selectie en vervolgens kijken of er iemand bij moet komen, transfermarkt komt sowieso altijd pas laat op gang
pi_142779399
ik hoop niet dat rutten het 5-3-2 van koeman gaan hanteren. nu we zonder janmaat geen sterke opkomende back meer hebben.
pi_142779579
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 14:59 schreef Cara het volgende:
uit vorig topic:

[..]

[..]

De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval :D
quote:
• Lazio-directeur Igli Tare heeft zich deze transferperiode niet populair gemaakt bij zijn eigen supporters, die hem op een ludieke manier te kijk hebben gezet. Zijn telefoonnummer werd gelekt en dat werd vervolgens door fans gebruikt om een vliegticket naar Rotterdam te boeken. Waarschijnlijk een signaal naar Tare om Stefan de Vrij te strikken. Het kostte de Italiaan uiteindelijk twee uur om het boeken van de vlucht ongedaan te maken.
  zondag 27 juli 2014 @ 15:28:03 #8
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_142779719
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval :D

[..]

:D _O-
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 juli 2014 @ 15:38:08 #9
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142779964
Laat die Villalba maar komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142780012
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval :D

[..]

:D
BFF met GGMM
  zondag 27 juli 2014 @ 16:45:20 #11
419856 Steinerized
Ск&#10
pi_142781869
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'? :P
Hooguit een maand. :')
pi_142781950
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

De Lazio fans zien hem zelf ook graag komen in ieder geval :D

[..]

Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.
Ze zijn twee CB's beloofd, het doel was de Vrij en Davide Astori.
Toen de technisch directeur voor Astori maar niet de extra anderhalf miljoen wilde neerleggen, kwam opeens aartsrivaal Roma en die betaalde het vervolgens gelijk.

Over de Vrij is daar ook het bericht binnen gekomen dat van Geel het bod heeft weggelachen, dus het zijn frustrerende tijden daar :D

quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:00 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wat is bij Van Geel 'op korte termijn'? :P

Zou dat binnen een week al zijn denk je?

Ergens hoop ik wel dat ze besluiten deze jongen aan te trekken. Dan hebben we hopelijk 2 geweldige flankspelers met Boetius en dan Villalba. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze uiteindelijk gaan besluiten om hier geen 3 miljoen aan uit te geven.
Ik geloof ook niet dat hij komt.
Je team is zo jeugdig en onervaren, dan is toch het halen van een onervaren tropische verrassing van 20 jaar toch niet je prioriteit?
Ben van de beelden ook niet bepaald onder de indruk, maar dat zegt dan ook weer niet zo veel.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142785677
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Als je een beetje rondkijkt op die fora worden ze daar goed gek inderdaad.
Ze zijn twee CB's beloofd, het doel was de Vrij en Davide Astori.
Toen de technisch directeur voor Astori maar niet de extra anderhalf miljoen wilde neerleggen, kwam opeens aartsrivaal Roma en die betaalde het vervolgens gelijk.

Over de Vrij is daar ook het bericht binnen gekomen dat van Geel het bod heeft weggelachen, dus het zijn frustrerende tijden daar :D
Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouw :)
quote:
[..]

Ben van de beelden ook niet bepaald onder de indruk, maar dat zegt dan ook weer niet zo veel.
Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten gelden :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142786111
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:51 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Misschien komt er dan toch nog een serieus bod uit de mouw :)

[..]

Het NIET onder de indruk zijn van een filmpje zegt op zich meer dan wel onder de indruk zijn , als ze niet eens een compilatie kunnen maken heb je je toch maar heel beperkt laten gelden :P
Sowieso moet je niet oordelen aan de hand van dat soort filmpjes.
pi_142787230
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laat die Villalba maar komen.
Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?
pi_142787276
Die Villalba doe me denken aan Kostic. Beetje dan, de beelden van YouTube bekijkend.

Maar dan jonger, en zo'n 3/4 keer goedkoper. Prima deal in dat geval.
pi_142787698
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:43 schreef Scrummie het volgende:
Die Villalba doe me denken aan Kostic. Beetje dan, de beelden van YouTube bekijkend.

Maar dan jonger, en zo'n 3/4 keer goedkoper. Prima deal in dat geval.
Op Youtube lijkt alles mooi
pi_142787828
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Op Youtube lijkt alles mooi
Niet alles. Vind dat Ajax nog steeds een grafclub.
pi_142788470
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 19:41 schreef Antaris het volgende:

[..]

Ik had begrepen dat hij niet veel doelpunten had gemaakt maar aantal assists? Heeft iemand enig idee? En is het niveau daar veel hoger?
Geen idee, maar hij is razendsnel en lijkt technisch vrij goed, als onze scouts dan goed hebben gekeken of hij tactisch wat is en of hij niet te ego is, dan lijkt het me een goede aanwinst.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_142790013
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 15:16 schreef F.M.D. het volgende:
ik hoop niet dat rutten het 5-3-2 van koeman gaan hanteren. nu we zonder janmaat geen sterke opkomende back meer hebben.
Schaken in de Dirk Kuijt-rol.

Bless
pi_142792046
http://levenmetfeyenoord.(...)rd-een-kort-gesprek/

interview met Villalba door een Argentijns journalist/Feyenoord fan
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_142792177
Vermoedelijke opstelling Feyenoord : Mulder - Van Beek - Boulahrouz - Mathijsen - Nelom - Vormer - Immers - Vilhena - Verhoek - Te Vrede - Boëtius
pi_142792537
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:31 schreef arjan1112 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Feyenoord : Mulder - Van Beek - Boulahrouz - Mathijsen - Nelom - Vormer - Immers - Vilhena - Verhoek - Te Vrede - Boëtius
Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag? _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_142792633
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij denkt dat De Vrij op de bank zit woensdag? _O-
En dat Clasie en Kongolo niet spelen :')

Ik denk eerder:
Mulder - Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo - Clasie - Immers - Vilhena - ?V?e?r?h?o?e?k? - Te Vrede - Boëtius
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142792764
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:43 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En dat Clasie en Kongolo niet spelen :')

Ik denk eerder:
Mulder - Boulahrouz - De Vrij - Mathijsen - Kongolo - Clasie - Immers - Vilhena - ?V?e?r?h?o?e?k? - Te Vrede - Boëtius
Dat dnek ik ook, maar dan met Boëtius op links en Schaken of Manu op rechts.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')