abonnement Unibet Coolblue
pi_411230
Velen van jullie dachten dat ik niet meer terug kwam door een paar uitspraken. Nou helaas dus, ik had wat problemen met inloggen maar nu wacht ik weer op jullie commentaar, hou je niet in en haal lekker uit want daar gaat het hier toch om! Denk aan Martin zoals je hem op tv zag, zoals veronica wilde dat NL martin zag, denk daar goed aan en gooi het eruit.......
BBMartin
pi_411250
ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd naar het beeld dat je van jezelf hebt...

vind je jezelf een artiest ?
denk je dat er mensen geinteresseerd zijn in jou ?
en zoja..waarom dan ?

  maandag 23 oktober 2000 @ 21:58:35 #3
3878 Vork
Manisch creatief
pi_411254
Was je weggeweest dan?
pi_411262
Was wie weggeweest??
Beau: Tsja......ja......Jensen.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 oktober 2000 @ 22:01:13 #5
862 Arcee
Look closer
pi_411269
quote:
Op 23 oktober 2000 21:54 schreef bigbrothermartin het volgende:
Denk aan Martin zoals je hem op tv zag, zoals veronica wilde dat NL martin zag
Is daar verschil tussen dan? Nu heb je de kans dat 's op te helderen!
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 22:02:49 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_411276
Hoi Martin,

Denk jij dat Veronica de stempercentages van de genomineerde bewoners manipuleert?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_411280
"ik had wat problemen met inloggen"

moet je de faq ook lezen: http://www.fokforum.nl/misc.fok?action=faq

Ed is ok.
  maandag 23 oktober 2000 @ 22:03:51 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_411283
nhaaaa je wil het te graag
pi_411317
Ben eerlijk gezegd vergeten hoe jij in BB1 was; herinner me alleen nog het stukje dat je met Sabine buiten zat en vertelde over Bart z'n teen.
pi_411340
Kom op zeg, natuurlijk is er een verschil. Denk je dat Bart,Karin,Sabine,Mona..... zo zijn zoals jullie ze gezien hebben?? nee echt niet. Neem nou ons grote voorbeeld Ruud! Het is gewoon een grote mafia bende in de omroep wereld, het gaat om kijkcijfers en dat is ping,ping. Nog een voorbeeld, neem Willem, die werd op het laatst niet best naar buiten gebracht waarom? kijkcijfers heel NL had het erover en iedereen ergerde aan hem (ja net zoals aan mij, weet het) totdat het te link werd voor Willem en helemaal onderuit gehaald werd, toen kregen we opeens weer een andere kant van hem te zien. Dus geloof mij nou het werd gemanipuleerd. En ik was helaas het eerste slachtoffer omdat ik er wat over durfde te zeggen en de andere boy's niet, en dat VOO dan alleen net dat stukje laat zien, ja......... vul maar in. Dan krijg ik de vragen waarom doe je er dan nog steeds aan mee? Gewoon voor het geld, en daar draai ik niet omheen, avondje tv (2 uurtjes) moeten jullie een halve maand voor werken, dus daarom en voor de rest laat het me koud!
BBMartin
  Moderator maandag 23 oktober 2000 @ 22:26:09 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_411386
Ik heb nog wel wat vragen eigenlijk:

- Zijn er nu nog steeds zaken die je niet naar buiten kan/mag brengen? Of 'mag' je het juridisch gezien wel, maar is het dan afgelopen met de lucratieve avondjes tv?

- Heb je nog begeleiding van een psycholoog (aangeboden) gekregen van VOO, nadat je als de grote homohater het huis uit moest?

- Zijn er voor zover jij weet blijvende vriendschappen ontstaan door BB1? Was het gezellig om elkaar weer te zien bij de opening van BB2, of ebt dat 'wij-hebben-samen-wat-meegemaakt-gevoel' wel weg na enkele maanden?

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_411412
Je hebt gelijk dat je je bekendheid uitmelkt tot de laatste druppel.
Maar in het geval van Ruud, dat is triest, die is een karikatuur van zichzelf geworden.
Hoor je nog wel eens wat van Karin?
Vond karin
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 oktober 2000 @ 22:49:50 #13
862 Arcee
Look closer
pi_411499
quote:
Op 23 oktober 2000 22:14 schreef bigbrothermartin het volgende:
Het is gewoon een grote mafia bende in de omroep wereld, het gaat om kijkcijfers en dat is ping,ping. Nog een voorbeeld, neem Willem, die werd op het laatst niet best naar buiten gebracht waarom? kijkcijfers heel NL had het erover en iedereen ergerde aan hem (ja net zoals aan mij, weet het) totdat het te link werd voor Willem en helemaal onderuit gehaald werd, toen kregen we opeens weer een andere kant van hem te zien. Dus geloof mij nou het werd gemanipuleerd. En ik was helaas het eerste slachtoffer omdat ik er wat over durfde te zeggen en de andere boy's niet, en dat VOO dan alleen net dat stukje laat zien, ja......... vul maar in.
En de mensen die dag en nacht de live-streams volgen dan? Als het echt zo gemanipuleerd werd dan zouden daar toch berichten uit moeten komen dat van bepaalde mensen een verkeed beeld naar buiten wordt gebracht? Dat gebeurt volgens mij niet, dus volgens mij valt het wel mee. Het beeldmateriaal is natuurlijk best selectief, maar ik denk dat we voldoende info krijgen om een goed beeld van een persoon te vormen. In ieder geval veel beter dan hoe jij het schetst.
  maandag 23 oktober 2000 @ 23:34:20 #14
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_411651
Waar het volgens mij om gaat is dat je het uiteindelijk wel degelijk hebt gezegd. Manipulatie of niet, je bent volkomen terecht afgerekend op het feit dat je een homobeeld schetste waar de honden geen brood van lusten. Kappers kan je mee lachen en dat zijn allemaal homo’s. Voet van Bart per ongeluk langs je hiel en meteen verdacht maken die handel. Homofoob van het jaar. Essentieel dat ze dat dat in beeld hebben gebracht en uitgezonden, want het tekent jou nogal. De koning van de dubbele moraal.

Over de bekendheid. Nog een keer mijn vraag: heb je er ooit wel eens bij stilgestaan dat je, ondanks het geld, ook nee tegen dingen kan zeggen die je blijkbaar veracht. Het is één grote maffiabende maar jij staat wel steeds duidelijk voor in beeld te grijnzen. Wat een armoede

Laten we het eens persoonlijk maken. Jottum. Als ik zou ingaan op wat ik nu maandelijks allemaal voor leuke tv-ideetjes krijg aangeboden dan zou ik weer in een uur verdienen waar jij een maand voor staat te lachen met de mensen die je haat. Maar ik wil het niet en doe het dus niet. Er zijn grenzen. Betaald schrijven, dat vind ik prima zolang ik maar kan doen wat ik wil. Radio doe ik gratis omdat ik het leuk vind. Maat tegen mijn zin in voor geld op de televisie, ik kan me geen treuriger leven voorstellen.

En zo stijgt er een droevig beeld op, Martin. Je wilt hier de credits voor je scherpe blik.. Je doorziet het allemaal, de Hilversumse maffia. Maar daarnaast moeten we het je niet kwalijk nemen als je weer eens duidelijk in je nopjes door één of ander pas geopende sushi bar danst of samen met Mona lekker gek staat te doen op financieel commando.

Je maakt het eigenlijk met iedere reactie alleen maar erger.

Groeten,
Nico Dijkshoorn

  maandag 23 oktober 2000 @ 23:41:06 #15
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_411665
quote:
Op 23 oktober 2000 23:34 schreef doordevil het volgende:
........
en alles wat er boven stond

Laten we het eens persoonlijk maken. Jottum. Als ik zou ingaan op wat ik nu maandelijks allemaal voor leuke tv-ideetjes krijg aangeboden dan zou ik weer in een uur verdienen waar jij een maand voor staat te lachen met de mensen die je haat. Maar ik wil het niet en doe het dus niet. Er zijn grenzen. Betaald schrijven, dat vind ik prima zolang ik maar kan doen wat ik wil. Radio doe ik gratis omdat ik het leuk vind. Maat tegen mijn zin in voor geld op de televisie, ik kan me geen treuriger leven voorstellen.

En zo stijgt er een droevig beeld op, Martin. Je wilt hier de credits voor je scherpe blik.. Je doorziet het allemaal, de Hilversumse maffia. Maar daarnaast moeten we het je niet kwalijk nemen als je weer eens duidelijk in je nopjes door één of ander pas geopende sushi bar danst of samen met Mona lekker gek staat te doen op financieel commando.

Je maakt het eigenlijk met iedere reactie alleen maar erger.

Groeten,
Nico Dijkshoorn


Wauw!!!!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 23 oktober 2000 @ 23:43:29 #16
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_411675
quote:
Op 23 oktober 2000 21:54 schreef bigbrothermartin het volgende:
Velen van jullie dachten dat ik niet meer terug kwam door een paar uitspraken. Nou helaas dus, blablabla etc.......
ja
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_411676
Ach, heerlijk toch. Het hoereren van het publiciteitsgeile lichaam om de centjes binnen te slepen van de mensen die je vervolgens zelf hier verguisd. Leuk met je snufferd op TV, naast de figuren waarvan je zegt dat ze je zo vreselijk fout hebben neergezet. Die zo geweldig manipuleren.

Tijd om wakker te worden Martin.

On the outside, looking in
pi_411682
Ik kan het alleen maar vreselijk eens zijn met Nico.
  maandag 23 oktober 2000 @ 23:51:20 #19
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_411688
Zal Veronica hem nog wel laten snabbelen als ze zijn "ongezouten " commentaar op BB hebben gehoord???
Daar gaan je boekenbonnen en een jaar lang gratis Veronica gids

Want je maakt mij niet wijs dat je voor die twee uurtjes een maandsalaris krijgt( ja in Lires misschien )

[Dit bericht is gewijzigd door Zusje op 23-10-2000 23:53]

pi_411708
Tja, Nico heeft mij toch wel de ogen geopend.
Meer valt er gewoon niet te zeggen, misschien een nieuw topic: Weg van teruggeweest?
pi_411732
Ik heb er nog eens over nagedacht en eigenlijk snap ik er helemaal niets van. Wat hebben de mensen die in BB hebben gezeten nou eigenlijk helemaal gepresteerd? Waarom worden die mensen gezien als 'bekende nederlanders'? En voor Martin, waarom daarin meegaan? Want jij weet net zo goed als ik dat er bij de 'bekende Nederlanders' onderling ook weer een hiërarchie heerst en een BB deelnemer zoals jij of Bart of wie dan ook haalt het niet bij een Paul Witteman of een Harmen Siezen. En voor de 'lagere rangordes' is dat wereldje helemaal niet zo prettig, zelfs niet als je het alleen maar voor het geld doet. Here today, gone tomorrow. Hebben ze je nodig, ben je tof, zo niet, ben je net zo snel vergeten en verguisd. Ik zou het trouwens dan ook eerlijk vinden als je erbij zegt dat de publiciteit goed is voor je eigen bedrijf, niet voor niets heb je een grote foto laten maken van jezelf bij je bedrijfswagen voor je advertentie.

En toch gaat iedereen in die wereld zich raar gedragen. Vooral het publiek krijgt een rare blik. Zelfs hier merken we dat; jij laat je 'gezicht' zien en meteen wordt er door iedereen flink gepost. Zelfs door Nico, die zich in andere topics nauwelijks nog laat zien. Ik ben het overigens absoluut met hem eens, kan niet anders zeggen dat ik vind dat hij een erg scherpe blik heeft.

Kan iemand het me uitleggen...?

pi_411742
quote:
Op 23 oktober 2000 23:51 schreef Zusje het volgende:

Want je maakt mij niet wijs dat je voor die twee uurtjes een maandsalaris krijgt( ja in Lires misschien )


Ja Martin, wie z'n maandsalaris had je in gedachten???
Bianca heeft gewoon wel een keer toegegeven dat ze 500 piek kreeg voor een kort itempje in Tatum & Jennifer....vergelijkbaar?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:17:47 #23
4972 Niques
*** aka Qty ***
pi_411762
quote:
Op 24 oktober 2000 00:08 schreef fashionably_late het volgende:
Ja Martin, wie z'n maandsalaris had je in gedachten???
Bianca heeft gewoon wel een keer toegegeven dat ze 500 piek kreeg voor een kort itempje in Tatum & Jennifer....vergelijkbaar?
Ik weet wel dat Sabine absurde bedragen vroeg voor bv een lintje doorknippen

(bron: mijn (ex)vriend werkt bij haar boekingskantoor, alhoewel ze daar inmiddels weer weggewerkt is)

*** Denk verkeerd, als je dat wilt. Maar denk in elk geval zelf!! ***
pi_411774
En Martin: ik heb je wel gezien, op de redactie van World Online. Es kijken wat ik nu weer kan doen om bekend te blijven. Helaas ging je met een zinkend schip in zee en is men daar je allang weer vergeten. Tja, wat wil je ook als je niks zinnigs weet in te brengen...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:30:03 #25
1464 ART
FOK!member
pi_411789
Ik denk dat inmiddels redelijk duidelijk is wat Fok! vindt van het posten van Martin hier op het forum.
Intressanter vind ik wat zijn antwoord is op een aantal vragen die hier zijn gesteld. Betrouwbaar of niet, hij is het wel zelf. En hij zegt tenminste iets. Jumparound suggereert veel, maar echte info komt er niet uit.
Ik vind de verbale mattenklopperij ook redelijk makkelijk en voorspelbaar aan het worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ART op 24-10-2000 00:34]

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:34:09 #26
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_411796
quote:
Op 24 oktober 2000 00:30 schreef ART het volgende:
Ik vind de verbale mattenklopperij ook redelijk makkelijk en voorspelbaar aan het worden.
Als Ed er dan donderdag uitgaat, nodigen we die ook uit op het forum en gaan we hem ook eens vet afstoffen. Goed???

Ik vind BBM er echt zelf om vragen hoor, sorry. Krijg zelfs vreemde associaties met Dalius/Ali, was ook zo'n narcist!! En btw; zoveel info heb ik van BBM ook nog niet gekregen....

[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 24-10-2000 00:35]

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_411801
Ik ben het met ElizabethR(?) eens....maar als het jullie oplucht......
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:49:18 #28
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_411821
quote:
Op 24 oktober 2000 00:36 schreef fashionably_late het volgende:
ElizabethR(?)
[offtopic] R(?) staat voor Regina... als in koningin[/offtopic]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 00:53:19 #29
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_411827
Naja eens kijken wat ik zoal afweet van de verdiensten als bijrolspeler in programma's of evenementen... (alles in Hollandsche Florynen):

Triviant 750, Rappatongo 1500, een item in een reportageprogramma tussen de 250 en 750, met je kop in een late nite VOO programma (zoals BB) tussen 1000 en 2500, Nova -- een goede fles wijn...

Daarentegen: winkel openen, of een avondje in een disco tussen de 3 en 10.000 piek. Dat soort hapsnap schnabbels is veel lucratiever, dus moeten we aannemen dat je tv doet voor de lol en ijdelheid.

Ik gun het je best Martin. Als je het aantal BN-ers optelt (ik geef toe, verschillende categorieen), kom je uit op zo'n 4000, die allemaal in dezelfde grabbelton graaien. En nu de tweede Big Brother serie loopt, is het natuurlijk pakke wat je pakke kunt, nu het nog kan. Want men is je snel vergeten -- vooral als het publiek ook iets meer verwacht dan gewoon jezelf zijn. En de 37 bussers willen ook nog steeds aandacht.
Roem is vergankelijk, en het is triest als Mona daaraan zo verslingerd is geraakt, dat ze steeds genantere kwaadsprekingen uit haar grote scheur laat schallen om maar weer niet gewoon gereduceerd te worden tot een ordinaire barmuts.
En dat presenteren ook een vak is, bewees Sabine, die wel zeer snel door RTL van en achter de buis vandaan is gehaald (met recht). Blijft over Ruud, die het in het dierenprogramma van de Avro als knuffelbeer best aandoenlijk deed... (zonder iets zinnigs te zeggen, dat wel).
Nee, dan Willem.. die deed het helemaal zo gek niet als kok in koffietijd en bij Cas. Achteraf onnozel dat heel Nederland hem als NSB-er afbrandde, terwijl in de nieuwe reeks er 100 maal zo veel ruzie wordt gemaakt en (zie de Bus) psychopaten zelfs de vrije hand krijgen. Last but not least Bart, die geheel eigenzinnig bleef en bij RAdio 3 toch al gauw anderhalve ton opstrijkt voor zijn bijdragen op locatie...

[Dit bericht is gewijzigd door Perico op 24-10-2000 01:00]

pi_411837
quote:
En dat presenteren ook een vak is, bewees Sabine, die wel zeer snel door RTL van en achter de buis vandaan is gehaald (met recht). Blijft over Ruud, die het in het dierenprogramma van de Avro als knuffelbeer best aandoenlijk deed... (zonder iets zinnigs te zeggen, dat wel).
En dan moet je nagaan dat die Martin nog niet eens zover is gekomen!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 03:02:02 #31
272 R@b
No-nonsens
pi_411966
Dat je als bekende Nederlander uit een reality soap zo enorm wordt afgezeken, heeft te maken met het feit dat het voor het eerst is dat wij (het publiek) te zien krijgen hoe een onbekende landgenoot, binnen een paar weken de status van bekende nederlander krijgt.
Het verschil met andere bekende Nederlanders is ook nog dat die bekend worden om iets wat ze kunnen (politiek, presenteren, artiest, etc.), en reality soap artiesten alleen met het ''zich zelf'' zijn. Je zult van hele goede huize moeten komen wil je je daar later nog aan kunnen ontrekken. Laatst bleek uit een column van Jolanda (ook al weg na een week) dat ze er nogal vreemd van op keek dat ze zo ''beloerd'' en beschreven werd in forums. Wees blij denk ik dan, dat was toch de reden om in dat huis te gaan. Wat heb je er anders in hemelsnaam te zoeken.

Tevens hebben Big-Brother, en in meerdere mate nog De Bus, laten zien hoe enorm er wordt ingegrepen in zo een programma. Het hele manipulatie circus van de glitter en glamour van Hilversum komen ineens bloot te liggen. En daar hebben de programma makers zelf ook moeite mee. Vorig jaar werden in BB om de haverklap de streams uitgegooid. En bij De Bus zien we (althans ik ) nog veel meer manipulaties, verzwijgingen, verdraaiingern en weet ik wat al niet meer. Bovendien zie je dat de deelenemers zich ook steeds raarder gaan gedragen. Over De Bus passagiers zal ik het maar niet eens hebben, maar van de week paste Big-Brother wel bussiaanse methodes toe door een zootje drank het huis in te flikkeren: Leuk gaan ze gek doen die kandidaten en levert leuke beelden op. Als de bewoners daar nog in trappen ook, en sommigen zich zelfs bovendien te kakken zetten, is mijn mening gevormd: Mediageile aandachttrekkers die het verdienen om afgebrand te worden.

Voor mij is dit wel de laatste keer dat ik deze reality volg. Na december hou ik het voor gezien, er is m.i voldoende aangetoond wat een walgelijk sfeertje er in omroepereld heerst m.b.t de kijkcijfers. En dat er mensen zijn die ten koste van alles bekend willen worden weet ik nu ook wel, op het eind ga ik me er alleen maar aan ergeren en dan moet je wegwezen.

R@b

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 24-10-2000 03:04]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 03:07:04 #32
272 R@b
No-nonsens
pi_411968
Oh ja, we doen het niet om het geld of om bekend te worden, maar voor de uitdaging.

Hoe vaak heb ik die ook al zien voorbij komen ?

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 03:58:10 #33
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_411978
Martin?

Commentaar......?

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_411999
Wat nu bekende Nederlander! Ik word doodziek van al die mensen die na 2 minuten of fame niet meer van de buis zijn af te branden. Denk zelf eens na als Hart van Nederland je voor de 20ste keer vraagt om de zaak van de verdronken kat in Zuidwolde te verslaan. Het is logisch dat met al die netten in Nederland ze tot in zuid-limburg moeten zoeken om maar weer een BNer te vinden, die, en daar gaat het om, bereid is uit de goot te kruipen en met een grote glimlach en P&C kleding op de buis te verschijnen.

Waar het om gaat, is dat het van weinig zelf respect getuigt als je je hierdoor laat verleiden; wat biedt de zoveelste Kul-tv uitzending je nou? Waarschijnlijk het gevoel van importantie; je bent iemand en wordt in de beperkte thuis omgeving als een echt persoon gezien. Maar dit is alleen gebaseerd op Tv minuten en absoluut niet op prestaties.

En Martin, sommige BBers zaten veel langer in het huis dan jij (wat op zich niet zo moeilijk is) maar lenen zich er niet voor om de zoveelste discotheek op te leuken met hun aanwezigheid. Bart bijv. zie ik nauwelijks, om nog maar te zwijgen over maurice en karin. Heeft dit wellicht te maken met de beperktere mogelijkheden van hen om iets op TV te doen. Natuurlijk niet, ze lenen zich er niet voor.

Dus ga aub niet zo doen alsof het vervelend is voor je, en je eraan overgeleverd wordt: Iets meer dan een jaar geleden, toen BB1 de eerste uitzending had, werden er intro's van de kandidaten gegeven. Ik kan me nog goed herrinneren hoe jij met je vriendin op het strand liep. Toen je gevraagd werd wat je zou doen als er een leuke meid in het huis zou zijn die interesse in je had, zei je dat je het dan niet zou weten. Gadverdamme!!

Dus, wees een mens, denk 1 keer nog eens goed na als je door de zoveelste redactie van een SBS6 programma wordt gebeld, en zeg eens NEE. Na een tijd zal je merken dat dat je oplucht (en ons als kijkers ook)!!.

Jerom

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:17:27 #35
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_412157
quote:
Op 24 oktober 2000 03:58 schreef Juan Zueco het volgende:
Martin?

Commentaar......?


Hij is bij de psych denk ik...(hoop ik)
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:53:37 #36
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_412216
Helaas...Martin is weer weg van terug geweest....

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 11:38:31 #37
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_412257
quote:
Op 24 oktober 2000 10:53 schreef BadGirl het volgende:
Helaas...Martin is weer weg van terug geweest....


Jij hield niet zo van Martin he
Ik ben online
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 11:58:15 #38
862 Arcee
Look closer
pi_412291
quote:
Op 24 oktober 2000 00:05 schreef weathergirl het volgende:
Wat hebben de mensen die in BB hebben gezeten nou eigenlijk helemaal gepresteerd? Waarom worden die mensen gezien als 'bekende nederlanders'?
Waarom niet? Van 100 dagen lang 30 minuten per dag met je kop op TV word je behoorlijk bekend, hoor. Of ze ook iets gepresteerd hebben? Mwoah, tis maar hoe je 't bekijkt. Zij hadden wel het lef om zich zo open te stellen 100 dagen lang. Ik zou dat niet doen, dus in die zin vind ik het best een prestatie. Maar waarom moet iemand een prestatie leveren om bekende Nederlander te zijn? Ze zijn gewoon erg bekend in Nederland, prestatie of niet.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 oktober 2000 @ 11:59:57 #39
862 Arcee
Look closer
pi_412294
quote:
Op 24 oktober 2000 03:02 schreef R@b het volgende:
Tevens hebben Big-Brother, en in meerdere mate nog De Bus, laten zien hoe enorm er wordt ingegrepen in zo een programma. Het hele manipulatie circus van de glitter en glamour van Hilversum komen ineens bloot te liggen. En daar hebben de programma makers zelf ook moeite mee. Vorig jaar werden in BB om de haverklap de streams uitgegooid. En bij De Bus zien we (althans ik ) nog veel meer manipulaties, verzwijgingen, verdraaiingern en weet ik wat al niet meer.
Je mag wel wat meer concrete voorbeelden noemen, wat mij betreft.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:02:30 #40
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_412300
quote:
Op 24 oktober 2000 11:38 schreef Hawkwind het volgende:
Jij hield niet zo van Martin he
Verleden tijd gebruiken in dit werkwoord is verkeerd.
Zeg ik genoeg?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 12:07:49 #41
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_412311
quote:
Op 24 oktober 2000 12:02 schreef BadGirl het volgende:
Verleden tijd gebruiken in dit werkwoord is verkeerd.
Zeg ik genoeg?


Ik wist niet dat het zo diepzit
Ik ben online
pi_417676
Jullie hebben mij nooit horen zeggen dat ik bekend wil worden! Dat hebben o.a. jullie zelf gedaan (zie nu maar wat er gebeurt) wat die WOL eikel betreft, je weet wel beter dan wat je schreef en de volgende keer mag je het in me gezicht zeggen als je me der weer ziet! scheinheil. Dan komt erbij dat ik totaal niet te koop loop met m'n zo genaamde bekendheid voor mij bedrijf, in tegendeel juist. Dat die foto is gemaakt was voor een blaadje wat vak gericht is, als ik dan zoiets nog niet zou doen zou ik nog dommer zijn dan jullie met z'n allen bij mekaar denken! ;-)
BBMartin
pi_418411
quote:
Op 25 oktober 2000 23:17 schreef bigbrothermartin het volgende:
Dat die foto is gemaakt was voor een blaadje wat vak gericht is, als ik dan zoiets nog niet zou doen zou ik nog dommer zijn dan jullie met z'n allen bij mekaar denken! ;-)
Nou, niet om het een of ander, maar het lijkt me dat je opdrachten moet verdienen omdat je kwaliteit levert en goed bent in je vak, en niet omdat je toevallig 5 dagen in een huis hebt gezeten en daardoor een bekend gezicht bent.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 12:49:00 #44
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418444
quote:
Op 25 oktober 2000 23:17 schreef bigbrothermartin het volgende:
(..)die WOL eikel betreft(...)mag je het in me gezicht zeggen als je me der weer ziet! scheinheil.

Dan komt erbij dat ik totaal niet te koop loop met m'n zo genaamde bekendheid voor mij bedrijf(...)


Ten eerste, BBM, Jammer dat je wegens communicatiegebrek het nodig acht om te gaan schelden. Of ben je oog-om-oog, tand-om-tand???
Dat bevestigt bij een hoop mensen dat ze de juiste mening over jou hebben.

Ten tweede, BBM, als je niet zo nodig met je bekendheid hoeft te paraderen, neem dan bijvoorbeeld een andere naam in dit Fokforum aan. Jouw 'naam' lokt nu eenmaal reacties op, en als je daar niet tegen kunt moet je als John Doe verder gaan.
Maar het is veel te lekker he, die 'bekendheid'???!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_418473
Kan'ie niet verdwijnen die martin er komt niets zinnigs uit en het is wel degelijk triest als je status ontleent aan 1 week big brother waarin je zelf niets gedaan hebt, op wat vage uitspraken na.
Het is prima als hij zijn mening hier wil verkondigen, doe ik ook soms, maar onder het mom van ik was 1 van de bewoners is dat echt irritant.
fake a dream
pi_418474
quote:
Op 23 oktober 2000 23:34 schreef doordevil het volgende:
<P>
Groeten,
Nico Dijkshoorn
Yeah, nico roels
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  donderdag 26 oktober 2000 @ 13:02:59 #47
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_418490
quote:
[b]Op 26 oktober 2000 12:49 schreef BadGirl het volgende:[/b

Ten tweede, BBM, als je niet zo nodig met je bekendheid hoeft te paraderen, neem dan bijvoorbeeld een andere naam in dit Fokforum aan. Jouw 'naam' lokt nu eenmaal reacties op, en als je daar niet tegen kunt moet je als John Doe verder gaan.
Maar het is veel te lekker he, die 'bekendheid'???!


Even voor de goede orde ; Danny heeft de 'naam' voor Martin bedacht, en zich daar later ook voor verontschuldigd gezien de vele negatieve reakties hier.
Het komt goed.... En anders maar niet.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 oktober 2000 @ 13:20:08 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_418535
quote:
Op 23 oktober 2000 22:14 schreef bigbrothermartin het volgende:
Het is gewoon een grote mafia bende in de omroep wereld, het gaat om kijkcijfers en dat is ping,ping.
...
Dan krijg ik de vragen waarom doe je er dan nog steeds aan mee? Gewoon voor het geld, en daar draai ik niet omheen, avondje tv (2 uurtjes) moeten jullie een halve maand voor werken, dus daarom en voor de rest laat het me koud!
Heb ooit wel eens aardig artikel gelezen over hoeren, en het soort uitspraken dat ze deden, doen me denken aan de uitspraken van BBM hier.

Een hekel hebben aan hun pooier (bij BBM is dat medialand) -want allemaal misdadigers/maffia-, maar toch voor het geld braaf voor hem met je kont komen draaien. Ook zeggen dat het je koud laat wat men allemaal over je beweert, en dat je het voor geld doet. Ongeveer zoals een hoer over haar klanten spreekt: het kan ze weinig schelen wat ze vinden, zolang ze maar geld bieden...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_418546
[quote]Op 25 oktober 2000 23:17 schreef bigbrothermartin het volgende:
Jullie hebben mij nooit horen zeggen dat ik bekend wil worden! Dat hebben o.a. jullie zelf gedaan (zie nu maar wat er gebeurt)

Je hebt ons nooit horen zeggen, je moet in het big brotherhuis gaan zitten, en laten we wel wezen, deden jullie het niet allemaal voor de roem en de glorie?
Er zijn er maar twee waarbij dat niet gelukt is, dat is Anouk en dat ben jij, omdat jullie zowel in het huis als daarbuiten niets te bieden hebben,

Ik ben online
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 13:26:06 #50
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418552
quote:
Op 26 oktober 2000 12:49 schreef BadGirl het volgende:
Ten eerste, BBM, Jammer dat je wegens communicatiegebrek het nodig acht om te gaan schelden. Of ben je oog-om-oog, tand-om-tand???
BadGirl is een pot. En Martin een keteL. BadGirl noemt Martin in een vorige post een LOSER (mer hoofdletters).
En verder krijgt Martin zoveel naar zijn hoofd hier. Een normaal mens zou hier nooit meer terug durven komen. Hij heeft best lef. En een plaat voor zijn kop, OK. Maar van mij mag-ie dan best 'eikel' zeggen tegen de zoveelste poster die er op los hakt tegen hem.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_418573
quote:
Op 26 oktober 2000 13:26 schreef Gert het volgende:
BadGirl is een pot. En Martin een keteL. BadGirl noemt Martin in een vorige post een LOSER (mer hoofdletters).
En verder krijgt Martin zoveel naar zijn hoofd hier. Een normaal mens zou hier nooit meer terug durven komen. Hij heeft best lef. En een plaat voor zijn kop, OK. Maar van mij mag-ie dan best 'eikel' zeggen tegen de zoveelste poster die er op los hakt tegen hem.
Badgirl een pot nuh
Martin een ketelbinkie Yep
Ik ben online
  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:37:49 #52
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418700
quote:
Op 26 oktober 2000 13:26 schreef Gert het volgende:
BadGirl is een pot. (...) BadGirl noemt Martin in een vorige post een LOSER (mer hoofdletters).
Bedankt voor de aandacht, Gert, fijn dat je vindt dat ik pot ben. Ik ga nu huilen in een hoekje, au au.
Is Martin dan geen Loser?
Hij was toch zeker niet de winnaar? Nou dan.
Loser is namelijk Engels voor verliezer.
Dus.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_418735
LOSER dus ...

en natuurlijk een 'kwallerig' mannetje

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 26-10-2000 14:52]

  donderdag 26 oktober 2000 @ 14:56:48 #54
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418745
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 15:00:23 #55
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_418750
quote:
Op 26 oktober 2000 14:37 schreef BadGirl het volgende:
Bedankt voor de aandacht, Gert, fijn dat je vindt dat ik pot ben. Ik ga nu huilen in een hoekje, au au.
Is Martin dan geen Loser?
Hij was toch zeker niet de winnaar? Nou dan.
Loser is namelijk Engels voor verliezer.
Dus.
Sorry, ik veronderstelde het spreekwoord " De pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet" als bekend.
Ze zien allebei zwart, net zoals jullie allebei schelden.

Maar het is wel erg leuk gevonden, dat loser geen scheldwoord is omdat het 'verliezer' betekent in het engels, en verliezen datgene is wat onze Fokvriend BBM heeft gedaan

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_418758
Ik denk dat BBM, in navolging van BBB, beter een baard kan laten staan en emigreren naar
huize Anoniem, Frank Masmeijerstraat 13 te Tibet, alwaar hij liefderijk zal worden opgevangen door de gezusters Hepi&Hepi, die nog steeds op hun kussen liggen dromen van de tijd dat ze tijdelijk BN-er waren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_418763
BadGirl, wil je verkering met me?
Volgens mij hebben jullie allemaal een tic tic tic...
  donderdag 26 oktober 2000 @ 15:11:02 #58
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_418772
Okee, Gert, we zijn weer (?) vriendjes.

Ofzo.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')