abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 22:51:51 #1
42184 crew  DaMart
pi_142763060
Eind november verschijnt 'The Hunger Games: Mocking Jay part 1' in de bioscoop. Dit is de verfilming van het eerste deel van het derde boek van 'The Hunger Games' en het vervolg op 'The Hunger Games: Catching Fire'.

Inmiddels zijn de eerste promotiefilmpjes voor deze film op internet verschenen:



Ook is er een interview met Julianne Moore, die de rol van president Coin gaat spelen:

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Donald Duck held zaterdag 26 juli 2014 @ 23:12:16 #2
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_142763788
Donald Sutherland is echt geweldig gekozen als president Snow
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator maandag 28 juli 2014 @ 09:22:32 #3
42184 crew  DaMart
pi_142803806
En nu is er ook een officiële trailer beschikbaar!



[ Bericht 1% gewijzigd door DaMart op 28-07-2014 09:27:56 ]
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_144588999
Duurt nog even, maar ben erg benieuwd :D
  vrijdag 14 november 2014 @ 19:43:02 #6
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_146657427
Bump
a.s woensdag in de bioscoop *O* w/
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_146748235
Ik denk dat ik de boeken maar eens ga lezen tot donderdag ;) Ben zo benieuwd :D *O*
pi_146825006
En wat vonden we er van? :D
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146826285
The fappening is beter. :9
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_146826416
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:41 schreef superniger het volgende:
The fappening is beter. :9
<hr>
  vrijdag 21 november 2014 @ 09:57:27 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146862934
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
En wat vonden we er van? :D
Mooi :)

Heel anders dan de eerste 2 delen, maar dat was een welkome afwisseling. NOG een keer de Spelen zou wel een herhalingszet zijn. Dat kennen we nu wel. Daarom was dit deel vool volwassener en vooral ook een stuk naargeestiger, politieker en troostelozer. Ondanks dat er geen Spelen inzitten, zit er toch nog genoeg actie/spanning in, al was het wel echt een "opbouw naar de climax" deel. Maar daar heeft iedere deel 1 van t laatste boek last van.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146901899
Een vraagje voor de mensen die de boeken hebben gelezen en de film al hebben gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 22 november 2014 @ 17:19:55 #13
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_146902231
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:07 schreef TywinLannister het volgende:
Een vraagje voor de mensen die de boeken hebben gelezen en de film al hebben gezien:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe de fuck is het hele District 12 gebombardeerd maar staat Katniss' huisje nog overeind? Zelfs de borden stonden nog netjes in het kastje :')! Wat heb ik gemist?

De film bestond trouwens voor 80% uit Katniss die sip keek: naar ingestorte districten, naar camera's en naar andere personages. Wat een tegenvaller... :O
pi_146902319
Het laatste boek was al extreem matig kan me niet voorstellen dat ze er een goede film van kunnen maken
  Donald Duck held zaterdag 22 november 2014 @ 17:41:42 #15
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_146902935
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:19 schreef JochemP het volgende:
Hoe de fuck is het hele District 12 gebombardeerd maar staat Katniss' huisje nog overeind? Zelfs de borden stonden nog netjes in het kastje ! Wat heb ik gemist?

Haar huis staat in Victors' Village, een wijk speciaal gebouwd voor winnaars van de Spelen. Zij, Peeta en Haymitch zijn dus de enige bewoners. Het gebied is expres ontzien tijdens het bombardement, mogelijk met oog op gebruik door het Capitol.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_146925184
quote:
17s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:12 schreef SilverSjoiis het volgende:
En wat vonden we er van? :D
O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_146931358
Ik vond hem erg goed!
Vooral Jennifer Lawrence was een natuurtalent.. zonder haar zou de film een stuk minder zijn geweest.

"If we burn, you burn with us."

Kippenvel! Wat mij betreft kwam heel haar acteerwerk heel goed over. het feit dat ze heel sip kijkt.. tja het zijn nou niet echt geweldige gebeurtenissen waardoor ze nou verschrikkelijk moet lachen.

En Peeta..
wat kan ik erover zeggen.
Het einde shockeerde me wel een beetje hoe hij er uit zag.
Live your dream x
  maandag 24 november 2014 @ 10:12:44 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948329
Ik vind de propaganda van Alma Coin ( O+ O+ O+ Julianne Moore O+ O+ O+ ) bijna net zo eng als die van President Snow. Lijkt wel van de regen in de drup zo, Miss Katniss!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146948718
Gisteravond gezien, goede film maar zoals verwacht vooral een build-up naar de climax en daardoor toch wel wat minder dan deel 1 en 2. Heb de boeken niet gelezen dus ben benieuwd hoe het uiteindelijk afloopt en voor wie Katniss gaat kiezen.

En wat is het toch eeuwig zonde dat Philip Seymour Hoffman aan de drugs tenonder is gegaan -O-

Julianne Moore was net als Jennifer Lawrence fantastisch. Liam Hemsworth vind ik een vrij inwisselbare acteur eigenlijk...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 24 november 2014 @ 10:34:32 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146948767
Eeuwig zonde van PSH ja, maar in deze film had ie niet bijzonder veel te doen. Misschien ookwel omdat er geen scenes meer opgenomen konden worden, maar de rol was... kwa. Niet zijn meesterwerk. Geen zwanenzang voor hem dus.

Ik hoor veel mensen "klagen" over build-up film of t gebrek aan spelen. Ik ben blij dat er geen spelen in zaten, dat zou bij een 3e film wel een enorme herhalingszet zijn. Ik vond het daardoor een veel meer maatschappijkritische en duistere film. Beetje Zero Dark Thirty actie er in voor de spanning, prima. En ja, duidelijk een opbouwfilm, maar toch alleenstaand nog zeker prima in mijn ogen. Veel volwassener.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_146962898
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind de propaganda van Alma Coin ( O+ O+ O+ Julianne Moore O+ O+ O+ ) bijna net zo eng als die van President Snow. Lijkt wel van de regen in de drup zo, Miss Katniss!
Oh dat gevoel hield ik er ook aan over inderdaad. Begon me bijna af te vragen hoe het boek ook alweer eindigde...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_146962950
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 10:32 schreef TheVulture het volgende:
Gisteravond gezien, goede film maar zoals verwacht vooral een build-up naar de climax en daardoor toch wel wat minder dan deel 1 en 2. Heb de boeken niet gelezen dus ben benieuwd hoe het uiteindelijk afloopt en voor wie Katniss gaat kiezen.

En wat is het toch eeuwig zonde dat Philip Seymour Hoffman aan de drugs tenonder is gegaan -O-

Julianne Moore was net als Jennifer Lawrence fantastisch. Liam Hemsworth vind ik een vrij inwisselbare acteur eigenlijk...
Liam is wel leuk om naar te kijken :P
Julianne was inderdaad geweldig! Ben ook benieuwd hoe ze het overlijden van PSH nu echt praktisch gaan oplossen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_146963397
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 17:23 schreef Kandijfijn het volgende:
Het laatste boek was al extreem matig kan me niet voorstellen dat ze er een goede film van kunnen maken
Ik vind voor de hunger games gelden: de films zijn beter dan de boeken.
pi_146967472
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 19:10 schreef Arident het volgende:

[..]

Ik vind voor de hunger games gelden: de films zijn beter dan de boeken.
Srsly? De films gaan compleet voorbij aan de complexe relatie die Kattniss met Peeta en Gale heeft. De constante struggel tussen eigenbelang en het collectief willen overleven en je moraal laten varen.
  dinsdag 25 november 2014 @ 09:17:31 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_146979443
quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 20:44 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Srsly? De films gaan compleet voorbij aan de complexe relatie die Kattniss met Peeta en Gale heeft. De constante struggel tussen eigenbelang en het collectief willen overleven en je moraal laten varen.
Dan let je niet echt op in de film, want dat haalde ik er toch wel uit. En ik heb de boeken niet gelezen. Boeken kunnen echter iets meer letterlijk voorkauwen.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')