abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 zaterdag 26 juli 2014 @ 08:34:10 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142742488


Het opnieuw opgelaaide conflict tussen Israël en Gaza heeft gevolgen voor Nederlandse Joden. Ze worden bedreigd en laten zich volgens De Telegraaf persoonlijk beveiligen. .

Volgens een bron die zich bezighoudt met de veiligheid van Joodse burgers worden er 'in Amsterdam-Zuid auto's bekrast met hakenkruizen. Joodse gezinnen halen het gebedsrolletje, de mezoeza, van hun deurpost uit angst om doelwit te worden. Een grote groep Joden heeft last van antisemitisme in hun woongebied. Dat aantal loopt in de duizenden.'

Stichting Bij Leven en Welzijn beveiligde dit jaar alleen al veertig Joodse instellingen en bedrijven. Voorzitter Dennis Mok roept 'iedereen die last heeft van antisemitisme' op om aangifte te doen.

http://www.volkskrant.nl/(...)onflict-Israel.dhtml

Dat is alleen al Amsterdam-Zuid. :{

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142742516
Triest.
pi_142742563
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Triest.
Ja, zeer triest als mensen die hier niet bij betrokken zijn slachtoffer worden.

Echter valt het leed in het niet bij wat onschuldige mensen in Gaza aangedaan wordt, en daar is nauwelijks oog voor.
pi_142742592
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, zeer triest als mensen die hier niet bij betrokken zijn slachtoffer worden.

Echter valt het leed in het niet bij wat onschuldigen mensen in Gaza aangedaan wordt, en daar is nauwelijks oog voor.
Het leed van de een praat dat van de ander niet goed.
En het is toch gewoon belachelijk als je wordt bedrijgd omdat je Joods bent of een andere mening hebt?
pi_142742637
Het zijn echt de nieuwe nazi's, die extreme moslims. Brrrr. Ze zijn inmiddels zo gedeformeerd en gehersenspoeld dat ze joodse voetballers aanvallen..
Whatever...
pi_142742707
Dat ze dan ex mossad agenten inhuren om hen te beschermen.
Ура для россии
pi_142742748
't is allemaal wat met dat voetbal.
pi_142742763
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja, zeer triest als mensen die hier niet bij betrokken zijn slachtoffer worden.

Echter valt het leed in het niet bij wat onschuldige mensen in Gaza aangedaan wordt, en daar is nauwelijks oog voor.
Tsja, misschien moet iemand die dwaze daar vertellen dat het niet de bedoeling is om je eigen aanhang en bevolking als menselijk schild te gebruiken. Dat zal waarschijnlijk wel iets schelen.
pi_142742766
Het is altijd triest dat onschuldige mensen te kampen hebben met problemen die wordt veroorzaakt door de politiek. Zowel met de onschuldige Palestijnse burgers in Gaza als met de Nederlandse Joden.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:25:36 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142742863
Nederland zou zich rot moeten schamen dat de Joden hier in 2014 weer geen veilig leven kunnen leiden. Ook is het een schande dat de overheid niet zorgt voor hun beveiliging en dat ze dit zelf moeten betalen. Iedere inwoner van Nederland heeft recht op veiligheid. Ook moet het massaal oproepen tot het doden van Joden vervolgd worden. En niet uit appeasement worden toegelaten. Het is pure lafheid van onze bestuurders.

Meestal dragen Joden op een nuttige manier bij aan de samenleving. Dat geldt niet voor diegenen die hen willen uitroeien. Dat is tuig van de richel, zo goed als altijd parasiet van het sociale stelsel en heel vaak nog crimineel ook. Toch kiest de staat vaak partij voor de laatste partij. Als Wilders "minder, minder, minder" laat roepen volgen er duizenden aangiften. Aangiftes die gedaan worden wanneer opgeroepen wordt tot het doden van joden "kunnen niet in behandeling genomen worden".
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_142742884
Het is duidelijk zomervakantie.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_142742942
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:25 schreef LXIV het volgende:
Ook moet het massaal oproepen tot het doden van Joden vervolgd worden. En niet uit appeasement worden toegelaten. Het is pure lafheid van onze bestuurders.
Ik ben het vaak met je eens, maar in dezen niet. Wat heeft het voor zin om dit soort mensen te vervolgen? Daardoor zullen ze alleen maar verder radicaliseren.

Ze kunnen beter blaffen dan bijten, denk je ook niet?
pi_142742982
Goed nieuws voor de zionisten, hun hard werk wordt beloond.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:40:06 #14
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142742993
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:35 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik ben het vaak met je eens, maar in dezen niet. Wat heeft het voor zin om dit soort mensen te vervolgen? Daardoor zullen ze alleen maar verder radicaliseren.

Ze kunnen beter blaffen dan bijten, denk je ook niet?
Door te blaffen verspreiden ze hun Jodenhaat over de hele (islamitische) bevolking. Ook instanties als de VARA! en Joop druipen tegenwoordig van de Jodenhaat.
Verder geeft de staat een signaal af door dit toe te staan dat ze steeds een stapje verder kunnen gaan. Nu worden er winkelruiten ingegooid en Joodse panden beklad met hakenkruizen. Als daar ook niks aan gebeurt kan het eerste Joodje een paar klappen verwachten. Zo wordt het van kwaad naar erger onder het toeziend oog van de PvdA, de VARA en Joop.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_142742997
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Goed nieuws voor de zionisten, hun hard werk wordt beloond.
Hoe bedoel je dat?
pi_142743001
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:25 schreef LXIV het volgende:
Nederland zou zich rot moeten schamen dat de Joden hier in 2014 weer geen veilig leven kunnen leiden. Ook is het een schande dat de overheid niet zorgt voor hun beveiliging en dat ze dit zelf moeten betalen. Iedere inwoner van Nederland heeft recht op veiligheid. Ook moet het massaal oproepen tot het doden van Joden vervolgd worden. En niet uit appeasement worden toegelaten. Het is pure lafheid van onze bestuurders.

Meestal dragen Joden op een nuttige manier bij aan de samenleving. Dat geldt niet voor diegenen die hen willen uitroeien. Dat is tuig van de richel, zo goed als altijd parasiet van het sociale stelsel en heel vaak nog crimineel ook. Toch kiest de staat vaak partij voor de laatste partij. Als Wilders "minder, minder, minder" laat roepen volgen er duizenden aangiften. Aangiftes die gedaan worden wanneer opgeroepen wordt tot het doden van joden "kunnen niet in behandeling genomen worden".
Wie zegt dat die aangiftes niet in behandelingg genomen kunnen worden?
pi_142743012
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Door te blaffen verspreiden ze hun Jodenhaat over de hele (islamitische) bevolking. Ook instanties als de VARA! en Joop druipen tegenwoordig van de Jodenhaat.
Verder geeft de staat een signaal af door dit toe te staan dat ze steeds een stapje verder kunnen gaan. Nu worden er winkelruiten ingegooid en Joodse panden beklad met hakenkruizen. Als daar ook niks aan gebeurt kan het eerste Joodje een paar klappen verwachten. Zo wordt het van kwaad naar erger onder het toeziend oog van de PvdA, de VARA en Joop.
De grens tussen jodenhaat en israelhaat vertroebeld overal.
Grootverdiener die ook de kleintjes Est.
pi_142743018
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Door te blaffen verspreiden ze hun Jodenhaat over de hele (islamitische) bevolking. Ook instanties als de VARA! en Joop druipen tegenwoordig van de Jodenhaat.
Verder geeft de staat een signaal af door dit toe te staan dat ze steeds een stapje verder kunnen gaan. Nu worden er winkelruiten ingegooid en Joodse panden beklad met hakenkruizen. Als daar ook niks aan gebeurt kan het eerste Joodje een paar klappen verwachten. Zo wordt het van kwaad naar erger onder het toeziend oog van de PvdA, de VARA en Joop.
Ik denk dat het wel meevalt, het is nu toch vooral blaffen. Als je ze gaat vervolgen ontstaat er alleen maar meer rancune en bereidheid tot geweld. Daarnaast gaan ze dan ondergronds, waardoor je er geen toezicht meer op hebt. Dit soort openbare demonstraties vergemakkelijken het werk van de veiligheidsdiensten enorm.

Ook geloof ik niet zo dat door het roepen van wie niet springt die is een jood, jodenhaat verspreid wordt.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:42:35 #19
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142743024
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:40 schreef skrn het volgende:

[..]

Wie zegt dat die aangiftes niet in behandelingg genomen kunnen worden?
Annabel Nanninga
http://www.geenstijl.nl/m(...)wtf_jozias.html#more
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:44:04 #20
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142743041
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:41 schreef Alan_Bastard het volgende:

[..]

De grens tussen jodenhaat en israelhaat vertroebeld overal.
Het overlapt dan ook voor 95%. Als je aan een jodenhater vraagt waar de Joden dan moeten wonen (als Israel niet mag bestaan), dan hebben ze geen antwoord. In ieder geval niet in de Arabische wereld. Maar ook niet in Europa. Het bestaansrecht van Israel ontkennen is vrijwel identiek aan het bestaansrecht van Joden ontkennen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:44:13 #21
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_142743043
Wat een idioten.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 09:44:53 #22
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_142743054
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:42 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel meevalt, het is nu toch vooral blaffen. Als je ze gaat vervolgen ontstaat er alleen maar meer rancune en bereidheid tot geweld. Daarnaast gaan ze dan ondergronds, waardoor je er geen toezicht meer op hebt. Dit soort openbare demonstraties vergemakkelijken het werk van de veiligheidsdiensten enorm.

Ook geloof ik niet zo dat door het roepen van wie niet springt die is een jood, jodenhaat verspreid wordt.
Nee, daardoor niet. Maar door het citeren van stukken uit de Koran waarin opgeroepen wordt iedere Jood uit te roeien om zo het einde der tijden te bewerkstelligen wel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_142743063
Ik kan het niet uit het stuk opmaken LXIV. Niet dat aangiftes niet in behandelijk worden genomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door skrn op 26-07-2014 10:01:54 ]
pi_142743077


[ Bericht 100% gewijzigd door Ludd op 26-07-2014 09:48:11 (slecht gelezen) ]
pi_142743145
Het wordt tijd voor demonstraties tegen jodenhaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')