abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:52:27 #1
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_142740054
Met allerlei "vloeistoffen" en andere bizarrre reguleringen kan de eenvoudige reiziger nogal wat weerstand tegemoet zien. Wat nu wel of niet meegenomen mag worden is onduidelijk.

Wt kun je meenemen? Wat krijg je door security ook na controle?

Naar mijn mening is het gewoon onduidelijk, slaat het nergens op en ben je overgelaten aan grensgeval-corruptie (medewerkers van security, die naar mijn mening in NL meestal gewoon goed hun werk doen, maar debiele regels opgelegd krijgen, die niks met veiligheid te maken hebben)

Bij deze: Wat kreeg je mee:

Bij deze mijn ervaring:

Appelstroop --> Nee

Potje Pindakaas: NEE :? (wordt gerekend onder vloeistoffen, gels) --> :? (+35 graden: OK)

Pakje (zeg maar gerust enkele pakjes sateetjes met 3 stokjes) : JA: Geen probleem! (totaal gewicht 120 gr, waarvan 40 gr vloeistof). Officieel: Indien niet bekend wordt volledige massa berekend. Psst ;)

100ml explosieven+100ml explosieven+100ml explosieven+= super bom :Psst _O-

PS: Mij sateetjes staan meestal op springen in de magnetron en dat zijn ze juist okay ^O^

Klacht: Geen AH Sateh hebben
Extra-klacht: Vloeistoffen-terrorisme bij vliegen

[ Bericht 4% gewijzigd door edcetera op 26-07-2014 02:45:57 ]
The best firms advertise the least...
pi_142742263
de standaard discussie :(
ja, het zijn achterlijke regels, ja als je wilt krijg je een complete scut raket als handbagage mee, als je maar de goeie weg weet.
De regels zijn er nu eenmaal, ze lijken achterlijk.
Maar vaak is het probleem dat het Amerikaanse regels zijn, die gewend zijn orders te geven, en deze orders ver niet toe te lichten. Wat we in Nederland wel heel erg gewend zijn.
pi_142742669
Bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan over een parfumflesje en mini deo. Eigenlijk moet dit in zo'n doorzichtig zakje, maar ik leg dat altijd los in de bak.

Paar jaar geleden per ongeluk mijn toilettas niet in mijn koffer maar in mijn handbagage gehad. Grote flessen shampoo, douchegel, schaar, pincet, grote+mini deofles, paracetemol en dat soort dingen. Toen ik daar later achter kwam, dacht ik ook van nou lekkere controles. :')!
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')