abonnement Unibet Coolblue
pi_146768518
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Muse is samen met Slipknot het festivalhoertje van het jaar. Die komen gewoon op de vrijdag.
Nou precies dat dus. Slipknot doet ook even donderdag in Zwitserland op een festival en vrijdag download.
pi_146768613
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Robbie Williams word toch op meerdere fora genoemd als kanshebber. Ik zie het niet helemaal zitten, doe dan maar Kiss.
ik zie het op 1 forum genoemd worden, en ja, ik weet het niet hoor. zie het niet gebeuren, zijn tour eindigd al in begin mei. plus het feit dat hij al jaren geen festivals heeft gespeeld. :P
Kiss kan wel nog. Maar zie ook niet al te snel gebeuren, maar goed ja. het is moeilijk te zeggen allemaal nu.
pi_146768730
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:22 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

ik zie het op 1 forum genoemd worden, en ja, ik weet het niet hoor. zie het niet gebeuren, zijn tour eindigd al in begin mei. plus het feit dat hij al jaren geen festivals heeft gespeeld. :P
Kiss kan wel nog. Maar zie ook niet al te snel gebeuren, maar goed ja. het is moeilijk te zeggen allemaal nu.
Graz en festileaks sowieso, ook op efestivals word er over gesproken voor in de UK.
pi_146768734
Yup Muse staat echt overal, net als Slipknot. Zo heb je ieder jaar wel een paar acts die bijna niet te ontlopen zijn.

Ben echt benieuwd naar de derde, wat dat betreft weet Pinkpop soms toch acts te strikken die niet op veel andere festivals staan, dus wie weet. Jan heeft een betere line-up belooft dan 2014, en met Foo Fighters - Muse - Kiss ben je imho niet beter dan 2014 :7
pi_146768840
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Yup Muse staat echt overal, net als Slipknot. Zo heb je ieder jaar wel een paar acts die bijna niet te ontlopen zijn.

Ben echt benieuwd naar de derde, wat dat betreft weet Pinkpop soms toch acts te strikken die niet op veel andere festivals staan, dus wie weet. Jan heeft een betere line-up belooft dan 2014, en met Foo Fighters - Muse - Kiss ben je imho niet beter dan 2014 :7
Alleen met Muse- Foo Fighters- Pearl Jam ben je beter als 2014. :7
pi_146768863
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:27 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Graz en festileaks sowieso, ook op efestivals word er over gesproken voor in de UK.
ja, was even festileaks vergeten. efestivals lees ik ook vaak maar heb het niet gezien. :P
  dinsdag 18 november 2014 @ 12:23:37 #257
134538 chansadres
Black & White
pi_146770205
Ik vind de trio Kiss, Muse en Foo Fighters zeker beter dan vorig jaar. Maar ja, ik ben ook geen Stones fan. Kiss is qua show toch ongeëvenaard.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Redactie Sport dinsdag 18 november 2014 @ 12:34:10 #258
274204 crew  Mexicanobakker
pi_146770443
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vind de trio Kiss, Muse en Foo Fighters zeker beter dan vorig jaar. Maar ja, ik ben ook geen Stones fan. Kiss is qua show toch ongeëvenaard.
Oneens maar ik vind daarvan ook enkel muse boeiend
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_146770489
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:34 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Oneens maar ik vind daarvan ook enkel muse boeiend
Het is deels natuurlijk persoonlijke voorkeur, maar Foo Fighers is dé act van het moment, daar kan je niet omheen. Dus dat ze die hebben is prima, Muse is een topact, en past ook goed op Pinkpop, alleen ja... The Stones ga je gewoon nooit meer toppen, of ze moeten toch een AC/DC ofzo hebben. Maar er is weinig in de wereld wat qua 'formaat' aan de Stones kan tippen, en ik ben er verder geen fan ofzo.

Maar dat ze die hadden gaf zo'n reactie in binnen- en buitenland, dat ga je met deze line-up niet herhalen, ook niet als Pearl Jam of Neil Young er staat. Dan is het gewoon een meer dan prima line-up, bovenkant van de markt. Maar niet iets waar je weer het 20u journaal mee haalt en mensen in binnen- en buitenland zich aan vergapen.
pi_146770504
The Rolling Stones ga je nooit evenaren kwa grootte van naam. Misschien U2, maar ook die gaat het niet redden tegen de Stones denk ik.

Op dit moment schat ik Foo Fighters hoger in kwa populariteit dan Metallica. En Muse is toch meer headliner dan Arctic Monkeys imo (niet dat ik ze per definitie beter vind, maar puur als naam op het affiche).
pi_146771351
The Rolling Stones zijn een van de grootste bands ter wereld. U2 ook. ik denk dat je met U2 zelfde level evenaart als The Stones. en AC/DC.

Verder is het moeilijk om dit jaar te toppen, want ja The Stones, buiten dat was de line up intotaal gewoon erg sterk, vind ik. maar denk dat zeker kan evenaren, en vooral als gewoon hele sterke 3 headliners heb van ongeveer gelijk level. en zoals dit jaar paar goede subs/3fm stage afsluiters etc.

Ik denk wel dat dit kan. persoonlijk zou ik Muse - Foo Fighters - Kiss opzich wel nice vinden, maar vind Kiss toch niet echt meteen iets wat ik zie gebeuren. kan zeker wel, maar zou hetzelfde zijn als je dit jaar Aerosmith had neergezet ipv Metallica of AM.
Kiss is toch niet zo heel populair meer, ook niet hier. beetje Aerosmith level.. ooit succesvol hier met concerten, laatste keren in 2010 niet zo succesvol.
Persoonlijke voorkeur is het maar van mij, maar Muse - Pearl Jam - Foo Fighters is toch wel erg sterk, en zou voor mij persoonlijk dit jaar overtreffen. en 3 bands van ongeveer zelfde level en dan daar bij nog paar mooie andere namen (ik zie er al wat voorbij komen op andere line ups die wel tof zijn zoals Faith No More)
pi_146771815
Geen Pearl Jam please -O-
pi_146772029
Gewoon Jett Rebel als headliner, na een middagje 3FM luisteren kan je niet anders dan hun mening delen dat hij groter is dan elke andere artiest die ooit bestaan heeft.
pi_146772275
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Geen Pearl Jam please -O-
geen fan? :P
pi_146772292
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon Jett Rebel als headliner, na een middagje 3FM luisteren kan je niet anders dan hun mening delen dat hij groter is dan elke andere artiest die ooit bestaan heeft.
Ja man. Jett Rebel de grootste headliner ooit op Pinkpop!!
pi_146773100
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:30 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

geen fan? :P
Vroegere Pearl Jam = Ja.

Pearl Jam anno 2015 = nee.
pi_146773888
Oh nou, snap het opzich wel. Maar toch vind ze zelf nog steeds geweldig en geniet van hun shows.
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:20:43 #268
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146773947
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:23 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon Jett Rebel als headliner, na een middagje 3FM luisteren kan je niet anders dan hun mening delen dat hij groter is dan elke andere artiest die ooit bestaan heeft.
Je hebt me zelfs nu al overtuigd. Wat een god is het.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  dinsdag 18 november 2014 @ 14:21:22 #269
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146773963
Ik zie nog liever Eddie Vedder solo dan Pearl Jam als band :@
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_146774858
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:21 schreef richolio het volgende:
Ik zie nog liever Eddie Vedder solo dan Pearl Jam als band :@
Oh ja, dat mag ook hoor. Eddie O+

las dat ook net over AC/DC nou dat wordt hier goffertpark, arena, gelredome zoiets. denk ik
pi_146775054
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 14:50 schreef MidnightShow_ het volgende:

[..]

Oh ja, dat mag ook hoor. Eddie O+

las dat ook net over AC/DC nou dat wordt hier goffertpark, arena, gelredome zoiets. denk ik
Ik denk dat Pinkpop gewoon gaat stunten met AC/DC. Samen met Roskilde/Glasto en Werchter.
  dinsdag 18 november 2014 @ 18:16:00 #273
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_146780710
Jan Smeets maakt al jaren geen line up meer. Programmering heeft hij verkocht in het verleden om Pinkpop te redden. Hij heeft wel nog een Veto recht waar die nooit gebruik van maakt.
pi_146785708
Vorig jaar heeft Pinkpop de hoofdprijs betaald voor Arcade Fire, zodat die band niet op BKS zou staan. Dat zie ik ze niet voor The Strokes doen. The Strokes is een stuk minder populair (toch?), dus dan is het vast geen probleem als die band naar BKS gaat.

Kiss lijkt me niet echt geschikt als headliner van Pinkpop, het zou leuk zijn als AC/DC komt.
pi_146786859
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 20:41 schreef BillDauterive het volgende:
Vorig jaar heeft Pinkpop de hoofdprijs betaald voor Arcade Fire, zodat die band niet op BKS zou staan. Dat zie ik ze niet voor The Strokes doen. The Strokes is een stuk minder populair (toch?), dus dan is het vast geen probleem als die band naar BKS gaat.

Kiss lijkt me niet echt geschikt als headliner van Pinkpop, het zou leuk zijn als AC/DC komt.
Down The Rabbit Hole ligt ook nog altijd op de loer helaas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')