abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 juli 2014 @ 08:40:15 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142709655
Piloot Doug Gotterba (62), die beweert dat hij een stomende affaire had met John Travolta, heeft een rechtszaak tegen de acteur en zijn advocaten gewonnen. De vermeende homovriend van Travolta mag nu vrij spreken over hun 'zes jaar durende persoonlijke en intieme relatie' in de jaren '80. Travolta was in die tijd naast acteur ook de werkgever van de piloot.



Eind 2012 spande Gotterba de rechtszaak aan, nadat hij naar eigen zeggen werd bedreigd door het juridische team van John Travolta. Zij zouden niet blij geweest zijn dat de piloot uit de school klapte over zijn vermeende affaire in de jaren '80 met de Grease-ster, en beschuldigden Gotterba van het schenden van een vertrouwelijke overeenkomst.

De piloot zou namelijk een beëindigingsovereenkomst van drie pagina's hebben ondertekend, die hem zou verhinderen persoonlijke informatie over zijn werkgever te onthullen.

Gotterba schond deze overeenkomst door een boekje open te doen tegen 'National Enquirer'. Hij vertelde over hun relatie die meer was dan professioneel en zelfs over de seksuele voorkeuren van Travolta. 'We leerden elkaar kennen in 1981 toen hij mij een sollicitatiegesprek afnam voor een baan als zijn piloot. Niet veel later werden we geliefden'.

'Na een romantische vlucht en een gezellig etentje, vroeg hij me of ik zin had in een massage, waar ik uiteraard op inging. Toen ik na een douche in zijn hotelkamer liep, met alleen een handdoek om mijn middel, beval hij me om op het bed te gaan liggen. Hij gaf me een heerlijke massage, maar het veranderde gauw in iets anders,' onthulde Gotterba.

De advocaat van Travolta, Martin Singer, zei in 2012 dat de zaak zinloos zou zijn en dat de piloot enkel uit was op 'een moment in de spotlights'. De rechter oordeelde het tegenovergestelde.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142709852
Boeiend toch, wat ik veel erger vind is dat vieze ding onderaan John zijn kin :r

Wel mooi dat iemand zich eens een keer niet laat bedreigen door een celebrity advocaten team

:6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 juli 2014 @ 09:17:39 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_142710134
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:00 schreef Deetch het volgende:
wat ik veel erger vind is dat vieze ding onderaan John zijn kin :r



:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142710149
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:17 schreef tong80 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:P
Als dat niet gay is weet ik het ook niet meer. En hij kan ook al zo goed dansen. :D

:6
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 juli 2014 @ 09:21:12 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_142710200
quote:
3s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:18 schreef Deetch het volgende:

[..]

Als dat niet gay is weet ik het ook niet meer. En hij kan ook al zo goed dansen. :D

:6
Met een rol pepermunt in z'n soulbroek. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')