abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:37 #1
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681373



Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!






SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.




SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


SPOILER: Trading markets
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Taobao/Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Free shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Free registered shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Express shipping
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trackstatus legenda
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verpakking en transporthandling
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.



Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Topicreeks: [gadgets] Chinese webshops reviewtopic
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
DIG / [Het Grote Audio Gear Topic #1] Het begin!

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)



Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je, onder vermelding van wat je zelf allemaal al geprobeerd hebt om aan het antwoord te geraken, het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:01:51 #2
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142681378
't Zou wat zijn. Ik ben voor.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142681839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:01 schreef shiznuts het volgende:
't Zou wat zijn. Ik ben voor.
Ik wíst gewoon dat jij de Lapo zou stelen.

Dat het nog een paar dagen duurt vind ik niet erg.. alles is sneller dan helemaal niet geleverd :')
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142683998
Niemand die een bluetooth remote heeft waarmee je op afstand fotos kan maken?
(she/her)
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:29:51 #5
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_142684367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:30 schreef shiznuts het volgende:
Wel ff pleisters inslaan dan. :P
Zijn ze zo bot dat er niks gebeurt... ga je wat minder voorzichtig te werk, ligt je hele gezicht open. _O-
Die ervaring heb ik niet, die uit China waren wél goed, in tegenstelling tot die merkloze dingen via zo'n dagdealsite in Nederland. Die halen één scheerbeurt nog niet eens zonder bot te worden... :{
Don't let my username fool you...
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:42:34 #6
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142687734
Heeft er iemand tips met BuyInCoins? Het gaat over een schijt smartphone die maar half functioneerd. Ze boden eerst 15 dollar, toen 20 coins.... Ik zei dat ik een werkende telefoon wilde. Toen mocht ik hem terugsturen, maar ik moest het helemaal zelf betalen.

Ben nogal bang dat hij dan spontaan "kwijt" is.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142687903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er iemand tips met BuyInCoins? Het gaat over een schijt smartphone die maar half functioneerd. Ze boden eerst 15 dollar, toen 20 coins.... Ik zei dat ik een werkende telefoon wilde. Toen mocht ik hem terugsturen, maar ik moest het helemaal zelf betalen.

Ben nogal bang dat hij dan spontaan "kwijt" is.
Welke telefoon heb je dan gekocht? En tja, je loopt natuurlijk het risico met garantie gevallen dat je zelf opdraait voor de retourkosten. Is het niet gewoon te fixen met een rom ofzo?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142688131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Heeft er iemand tips met BuyInCoins? Het gaat over een schijt smartphone die maar half functioneerd. Ze boden eerst 15 dollar, toen 20 coins.... Ik zei dat ik een werkende telefoon wilde. Toen mocht ik hem terugsturen, maar ik moest het helemaal zelf betalen.

Ben nogal bang dat hij dan spontaan "kwijt" is.
als ik zulke bedragen zie als refunds verwacht ik dat de telefoon je ook geen >150$ heeft gekost..
maargoed dan nog mag je wel een goed werkend iets verwachten.. (weet niet wat de gebreken zijn?)

Zelf betalen voor terugsturen is in mijn ogen niet meer dan logisch,
met een normale track and tracecode is hij niet zomaar pleitte..
pi_142689401
Ik heb een keer een tablet naar BIC terug gestuurd (het flashen ging niet zo goed :')), gewoon full refund gekregen. Toen heb ik nog wel kunnen regelen dat ze 10 dollar mij tegemoet kwamen in de kosten voor het verzenden (had er toen al meerdere 'dure' items besteld.
Ook niet meer dan logisch dat ze niet zomaar geld gaan sturen zonder het product te hebben gezien :).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142691210
Net Propellers besteld bij Goodluckbuy, nooit eerder iets besteld daar.
iemand ervaringen met GLB?
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:45:33 #11
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142691636


V911v2 / Pro. Kon eerst de twee accu's niet vinden, dacht dat ze die er zelf uitgehaald hadden voor het geval customs de boel zou openmaken. Helemaal in shock. ;( Ik denk, ik check de TX battery compartment eens, ook niks. :'( Zie ik een laaddraadje uitsteken aan de achterkant van de TX, zit daar een secret compartment waar ook nog eens twee accu's inpassen (en dus ook zaten). :D Nice. Vanwege quadjes al tijden geen heli meer gevlogen eigenlijk. Let's see...
Malaysia Airlines colorscheme baart me wel een beetje zorgen. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:50:09 #12
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142691802
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Welke telefoon heb je dan gekocht? En tja, je loopt natuurlijk het risico met garantie gevallen dat je zelf opdraait voor de retourkosten. Is het niet gewoon te fixen met een rom ofzo?
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:55 schreef Downstar het volgende:

[..]

als ik zulke bedragen zie als refunds verwacht ik dat de telefoon je ook geen >150$ heeft gekost..
maargoed dan nog mag je wel een goed werkend iets verwachten.. (weet niet wat de gebreken zijn?)

Zelf betalen voor terugsturen is in mijn ogen niet meer dan logisch,
met een normale track and tracecode is hij niet zomaar pleitte..
Het gaat om de elephone p9. Het toestel werkt niet met een hoop apps. Er stond dat deze 4.4 had, maar dit bleek fake te zijn (inmiddels aangepakst). De batterij ging na de eerste maand van 15% naar 0% in 2 minuten. Om een aantal voorbeelden te noemen.

Het is gewoon vervelen, want niemand zit er op te wachten, maar het gaat over een telefoon van een vriend en die kan eigenlijk ook niet zonder. Maanden wachten op een vervangend toestel is natuurlijk daarom niet gewest.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:50:13 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142691804
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef julius123 het volgende:
Net Propellers besteld bij Goodluckbuy, nooit eerder iets besteld daar.
iemand ervaringen met GLB?
Maakt niet meer uit, je hebt er al besteld.
Normaal gesproken gaan mensen eerst informatie inwinnen voordat ze tot actie overgaan.

You'll have to sit this one out.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]


[..]

Het gaat om de elephone p9. Het toestel werkt niet met een hoop apps. Er stond dat deze 4.4 had, maar dit bleek fake te zijn (inmiddels aangepakst). De batterij ging na de eerste maand van 15% naar 0% in 2 minuten. Om een aantal voorbeelden te noemen.

Het is gewoon vervelen, want niemand zit er op te wachten, maar het gaat over een telefoon van een vriend en die kan eigenlijk ook niet zonder. Maanden wachten op een vervangend toestel is natuurlijk daarom niet gewest.
Handelen is daarom dan ook voor eigen risico.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142692081
Ik zoek trouwens een soort van mount ofzo die je op je lichaam kan zetten bijvoorbeeld op je buik of iets daar boven en dat je daar je mobiel in kan zetten en kan filmen

Ik weet niet zo goed hoe ik dit moet verwoorden op die sites dus kan het niet vinden :P

(P.s is er echt niemand met een android bluetooth remote shutter camera iets)
(she/her)
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:58:32 #15
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142692135
Chest mount.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:59:14 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142692161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

[..]

Het gaat om de elephone p9. Het toestel werkt niet met een hoop apps. Er stond dat deze 4.4 had, maar dit bleek fake te zijn (inmiddels aangepakst). De batterij ging na de eerste maand van 15% naar 0% in 2 minuten. Om een aantal voorbeelden te noemen.

Het is gewoon vervelen, want niemand zit er op te wachten, maar het gaat over een telefoon van een vriend en die kan eigenlijk ook niet zonder. Maanden wachten op een vervangend toestel is natuurlijk daarom niet gewest.
Mja, het is wel lullig enzo, maar daarom ook een (bewezen en gereviewde) phone halen waarvan je weet dat er genoeg community support is (weet je dat er incremental version updates komen en legit zijn, dat men de boel heeft geoptimaliseerd). 15%-bug hebben heel veel toestellen. Kun je gewoon rekening mee houden?

Kijk, als 'ie aankomt en er is iets hardware technisch iets mis mee of de boel is super onbruikbaar en crasht de hele tijd, dan kan ik me iets voorstellen. Maar zoals gezegd, vele toestellen hebben na 15% dat ze naar beneden storten in notime en als je je stoort aan de firmware... dan regel je nieuwe (vrijwel de meeste phones hebben vanaf de fabrikant nog 4.2.2 ofzo, dus 4.4 Kitkat verwachten is ook wat onrealistisch, en sowieso ff kijken of de community erachter staat als je zekerheid van FW updates wilt). Heb zelf ook weleens een megacheap zogenaamde quadcore phone gehaald. Bleek alles fake aan. Tja, voor die prijs verwachtte ik eigenlijk ook dat 'ie ze belofte niet na zou komen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:56 schreef Fylax het volgende:
[..]

(P.s is er echt niemand met een android bluetooth remote shutter camera iets)
Dude. :P ;(
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142692185
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maakt niet meer uit, je hebt er al besteld.
Normaal gesproken gaan mensen eerst informatie inwinnen voordat ze tot actie overgaan.

You'll have to sit this one out.

[..]

Handelen is daarom dan ook voor eigen risico.
voor het eerst weer eens positief over een post van je haha, je hebt gelijk..
meestal vraag je voor je besteld... nu gewoon afwachten :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:06:39 #18
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142692506
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:59 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Mja, het is wel lullig enzo, maar daarom ook een (bewezen en gereviewde) phone halen waarvan je weet dat er genoeg community support is (weet je dat er incremental version updates komen en legit zijn, dat men de boel heeft geoptimaliseerd). 15%-bug hebben heel veel toestellen. Kun je gewoon rekening mee houden?

Kijk, als 'ie aankomt en er is iets hardware technisch iets mis mee of de boel is super onbruikbaar en crasht de hele tijd, dan kan ik me iets voorstellen. Maar zoals gezegd, vele toestellen hebben na 15% dat ze naar beneden storten in notime en als je je stoort aan de firmware... dan regel je nieuwe (vrijwel de meeste phones hebben vanaf de fabrikant nog 4.2.2 ofzo, dus 4.4 Kitkat verwachten is ook wat onrealistisch, en sowieso ff kijken of de community erachter staat als je zekerheid van FW updates wilt). Heb zelf ook weleens een megacheap zogenaamde quadcore phone gehaald. Bleek alles fake aan. Tja, voor die prijs verwachtte ik eigenlijk ook dat 'ie ze belofte niet na zou komen.

[..]

Dude. :P ;(
Het nare is gewoon dat er Android 4.4 staat, ook de telefoon zelf geeft dit aan, maar het is `Elephone OS 4.4` en geen android 4.4. Je wordt gewoon genaaid. Het was duidelijk dat de batterij niet super zou zijn, maar het is wel erg frusterend dat op 15% plots je telefoon dood is.

Als ze een update zouden geven met minder fouten en redelijke batterij geven... Dan is het al grotendeels opgelost.
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_142692523
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:50 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Maakt niet meer uit, je hebt er al besteld.
Normaal gesproken gaan mensen eerst informatie inwinnen voordat ze tot actie overgaan.

You'll have to sit this one out.

[..]

Handelen is daarom dan ook voor eigen risico.
ik doelde op snelheid van versturen enzo
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:11:06 #20
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142692700
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef julius123 het volgende:

[..]

ik doelde op snelheid van versturen enzo
Als iets op voorraad is, dan wordt het bij vrijwel elke shop binnen drie werkdagen opgestuurd. Daarna is het toch uit hun handen en aan de postservice. Hoewel ik het idee heb dat sommige zendingen, wanneer eenmaal ingepakt en aangemeld bij de postservice soms ook nog een paar dagen gewoon bij de webshop liggen voor ze eens opgehaald/afgegeven worden en officieel in het systeem rollen. Dus daar wil nog weleens verschil zitten. De meest prima stores hebben een tegeltje met logo in de OP. De andere stores zouden in principe legit moeten zijn daar ze in chinavergelijkzoekmachines voorkomen of mensen ooit wel eens iets hebben besteld en gewoon is aangekomen. Dus ja, al met al zou ik gewoon drie werkdagen en dan nog 2 á 3 weken shipment verwachten.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:

[..]

Het nare is gewoon dat er Android 4.4 staat, ook de telefoon zelf geeft dit aan, maar het is `Elephone OS 4.4` en geen android 4.4. Je wordt gewoon genaaid. Het was duidelijk dat de batterij niet super zou zijn, maar het is wel erg frusterend dat op 15% plots je telefoon dood is.

Als ze een update zouden geven met minder fouten en redelijke batterij geven... Dan is het al grotendeels opgelost.
Ik woon in een friggin' bunker, dus om bereik te hebben moet m'n telefoon altijd in de buurt van de vensterbank staan. Daar heb ik een cradle met laadpoort. Dus als ik niet op pad ben, dan laadt 'ie gewoon op. Kom dan ook zo goed als nooit zo laag als 15%. En als, dan heb ik meestal wel een powerbank mee. In ieder geval, kan ik ook met m'n Jiayu rekenen dat 'ie door 15% raakt alsof het niks is. Dat kan je dan toch incalculeren?

Dat van de FW is natuurlijk spijtig idd, maar ja, weet niet in hoeverre je daarmee de telefoon als compleet onbruikbaar wilt verklaren en je geld terug zou willen zien ofzo. Je kan 'em wel terugsturen, maar er valt niks te repareren. Dus ik zou ff kijken of er een community ergens is (ook Chinese fora) met custom ROMs, zo niet, tja... met China phones kun je in principe zoiets verwachten. In principe verwachtte ik eigenlijk ook weinig van de vrij onbekende Doogee DG350, maar die bleek gelukkig hartstikke nice.

[ Bericht 21% gewijzigd door shiz op 24-07-2014 20:16:51 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142693936
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:33 schreef julius123 het volgende:
Net Propellers besteld bij Goodluckbuy, nooit eerder iets besteld daar.
iemand ervaringen met GLB?
Jazeker! Twee maandjes geleden een gimbal gehaald op GLB. Prima service, snel verstuurd en gewoon goed verpakt. Wat wil je verder nog weten :)?

edit: Ze hebben ook een eBay shop, mocht je daar liever bestellen! ^O^

[ Bericht 10% gewijzigd door igi0n op 24-07-2014 21:30:22 ]
pi_142694065
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jazeker! Twee maandjes geleden een gimbal gehaald op GLB. Prima service, snel verstuurd en gewoon goed verpakt. Wat wil je verder nog weten :)?
En ze hebben MSN _O_

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142695678
banggood weer lekker snel, 16 juli verzonden, 22 juli binnen :7

Een aquarium stofzuiger, wat er zelfs in het Nederlands op staat :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_142698004
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:38 schreef igi0n het volgende:

[..]

Jazeker! Twee maandjes geleden een gimbal gehaald op GLB. Prima service, snel verstuurd en gewoon goed verpakt. Wat wil je verder nog weten :)?

edit: Ze hebben ook een eBay shop, mocht je daar liever bestellen! ^O^
Thnx! Dat is alles wat ik wilde weten:)
pi_142699742
:( de cheerson is out of stock, nu dus extra weekje wachten
You can't be late if you don't show up.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')