abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 09:07:18 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142670707
Een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen het Franse OSC Lille en het Israëlische Maccabi Haifa uit Tel Aviv is stilgelegd nadat pro-Palestijnse demonstranten het veld op renden en de spelers van Maccabi belaagden. Dit gebeurde in de 85ste minuut, bij een 2-0 voorsprong voor Lille.



In onderstaande video van The Daily Mail is te zien hoe hooligans met een Palestijnse vlag het veld bestormen aan het einde van de wedstrijd tussen de twee professionele voetbalclubs. Beveiligingspersoneel en (wissel-)spelers van beide teams proberen de opgefokte jongeren zo snel mogelijk in toom te houden. Volgens The Daily Mail raakte uiteindelijk niemand ernstig gewond.

Het activistische Twitter-account Gaza Writes Back twitterde: 'Het is de eigen schuld van Israël. Europese fans vallen Maccabi Tel Aviv-spelers aan en slaan ze in elkaar.'

Het incident past in de lijn van het groeiende antisemitisme in Europa. De Israëlische ambassadeur in Duitsland zei afgelopen week: 'Ze achtervolgen Joden in de straten van Berlijn... alsof het weer 1938 is.'

In Frankrijk sloeg de sfeer afgelopen weekend tijdens een pro-Palestijnse betoging afgelopen weekend. Een kosjere kruidenierszaak ging in vlammen op. Een drogisterij werd in brand gestoken om het simpele feit dat de drogist een Jood is.

Een week eerder waren na een demonstratie twee synagogen belegerd. Frankrijk is geschrokken van deze antisemitische ontsporingen. 'We moeten de waarheid onder ogen zien: er is een nieuw antisemitisme in Frankrijk', schreef Le Monde gisteren. Een nieuwe vorm van jodenhaat, vooral gedragen door moslimjongeren uit de banlieues, anders dan het katholieke, royalistische antisemitisme van weleer.


http://www.volkskrant.nl/(...)-in-Oostenrijk.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142670816


Barbaren.
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 09:23:47 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_142671039
Als je op de link klikt kun je het filmpje bekijken.

Je ziet dan ook de tweets. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142671383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[ afbeelding ]

Barbaren.
Ja, Israel is inderdaad lekker bezig. :') De een is nog erger dan de ander.
★★★
pi_142671435
Wat een idioten.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:48:15 #6
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_142671517
Geef ze allebei ff nog meer wapens aub.
To doom or not to doom
pi_142672994
Ik vind dat dit erg stil gehouden word in de media, is toch een aanslag, alle aanslagen op Joden word weer angstvallend stilgehouden, dit is gewoon ziekelijk!
pi_142673114
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vind dat dit erg stil gehouden word in de media, is toch een aanslag, alle aanslagen op Joden word weer angstvallend stilgehouden, dit is gewoon ziekelijk!
Ja is dit meer ziekelijk dan de bommen die Israël gooit op Gaza en dagelijks honderden mensen vermoord? Oké man.
pi_142673165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja is dit meer ziekelijk dan de bommen die Israël gooit op Gaza en dagelijks honderden mensen vermoord? Oké man.
:')
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:09:23 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142673501
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik vind dat dit erg stil gehouden word in de media, is toch een aanslag, alle aanslagen op Joden word weer angstvallend stilgehouden, dit is gewoon ziekelijk!
Welke aanslag :')

Maar buiten dat, Lille heeft al gewonnen op het veld, waarom natrappen?
pi_142673756
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja is dit meer ziekelijk dan de bommen die Israël gooit op Gaza en dagelijks honderden mensen vermoord? Oké man.
:')

Weet je wat nog ziekelijker is, als ik naast een baby ga staan, daar met mijn raket launcher even wat militairen onder vuur neem, waarna zij het vuur openen op mij en de baby raken. En hierna even breed in de media uitmeten dat mijn vijand een baby heeft aangevallen en vermoord.

Wat ik ook ziekelijk vind is dat zodra de VN besluit onderzoek te doen naar Israël komt de gehele Islamitische wereld klaar, want het de Joodse haat is aangeboren, maar zodra de VN besluit dat Hamas de oorzaak is van het geweld en de oorlogsmisdaden dan zal de Islamitische wereld wel weer schreeuwen en rellen.

Ik vind het meer en meer een gezwel aan het worden voor de wereld, alles wat Islamitisch is, ik zie hoog opgeleiden jongeren radicaliseren om de Gaza situatie, schreeuwen, en roepen van onwaarheden, één zijdige berichtgeving en niet openstaan voor de andere kant van het verhaal, feiten en geschiedenis afdoen als leugen. Het grote gevaar voor de wereld is niet Rusland of de situatie er omheen, het is de Islam en hoe meer ik de berichten lees over het vervolgen van Joden in Frankrijk door Islamieten en deze berichten hoe sterker mijn gevoel word dat in de Islam het grootste gevaar schuilt.
pi_142673815
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

:')

Weet je wat nog ziekelijker is, als ik naast een baby ga staan, daar met mijn raket launcher even wat militairen onder vuur neem, waarna zij het vuur openen op mij en de baby raken. En hierna even breed in de media uitmeten dat mijn vijand een baby heeft aangevallen en vermoord.

Wat ik ook ziekelijk vind is dat zodra de VN besluit onderzoek te doen naar Israël komt de gehele Islamitische wereld klaar, want het de Joodse haat is aangeboren, maar zodra de VN besluit dat Hamas de oorzaak is van het geweld en de oorlogsmisdaden dan zal de Islamitische wereld wel weer schreeuwen en rellen.

Ik vind het meer en meer een gezwel aan het worden voor de wereld, alles wat Islamitisch is, ik zie hoog opgeleiden jongeren radicaliseren om de Gaza situatie, schreeuwen, en roepen van onwaarheden, één zijdige berichtgeving en niet openstaan voor de andere kant van het verhaal, feiten en geschiedenis afdoen als leugen. Het grote gevaar voor de wereld is niet Rusland of de situatie er omheen, het is de Islam en hoe meer ik de berichten lees over het vervolgen van Joden in Frankrijk door Islamieten en deze berichten hoe sterker mijn gevoel word dat in de Islam het grootste gevaar schuilt.
Gast lul niet uit je nek. Die mensen kunnen nergens naar toe en worden gewoon massaal uitgemoord door de zionisten.


De zionisten vieren feest tijdens raketaanvallen en alle politici houden braaf hun mond. Maar owee als er 300 man in een vliegtuig uit de lucht word geknald, dan moeten er gelijk militairen er naar toe.
pi_142674230
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Gast lul niet uit je nek. Die mensen kunnen nergens naar toe en worden gewoon massaal uitgemoord door de zionisten.
[ afbeelding ]

De zionisten vieren feest tijdens raketaanvallen en alle politici houden braaf hun mond. Maar owee als er 300 man in een vliegtuig uit de lucht word geknald, dan moeten er gelijk militairen er naar toe.
En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
pi_142674294
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
Laten we met z'n allen op de PVV stemmen, dat zal ze leren.
★★★
pi_142674314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
Kijk jongens een islamofobe zionist. Komt nog uit Brabant ook, arm menneke.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142674346
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
De geschiedenis boeit me geen kut het gaat me om het nu. Elke dag worden er Palestijnen vermoord door de beestachtige zionisten. Als niemand van de politici zich er dan over uitspreekt dan spreekt het volk zelf wel
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:39:39 #17
297168 Kikopuz
I like goats
pi_142676343
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
Wat een eenzijdig gelul in één zin.. :')
pi_142677171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:19 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gast lul niet uit je nek. Die mensen kunnen nergens naar toe en worden gewoon massaal uitgemoord door de zionisten.
Je begrijpt dat er voor elke IDF-raket twintig qassamraketten in Israel neerkomen?

Nee, dat doen de burgers inderdaad niet. Maar misschien zouden de leiders van Hamas dan moeten overwegen om de raketaanvallen te staken zodat ze ze ook niet terugkrijgen.

Overigens willen die zandapen helemaal geen vrede, ze willen alleen de vernietiging van Israel zien. De rest is van ondergeschikt belang.
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:56:13 #19
280345 Serko
Niet teveel ouwehuren bruur
pi_142683112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:32 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:

[..]

En moslims vieren wereldwijd feest als er ergens Amerikaanse slachtoffers vallen of Europese slachtoffers? Wat is je punt?

Verdiep je eens in de geschiedenis, er woonden al Joden in dat gebied voordat het Palestina was, er is grond verkocht aan de Joden na de 2e wereldoorlog, Groot Britannie is in 1948 vertrokken uit gebied, en een dag later (Israël bestond nog niet eens één dag) vielen de omliggende Islamitische landen Israël aan, wie is hier nu de aggressor? Sinds die dag heeft Israël niet één dag vrede gekend. Nja ze houden zich wel aan hun wapenstilstand afspraken, iets waar Hamas zich werkelijk nog nooit heeft aan gehouden, terwijl ze er wel mee akkoord gaan.

Gevaarlijk volk, Moslims.
Dat is je in geschiedenis verdiepen volgens jou? Dat is wel; extreem simplistisch gerationaliseerd van je. ook heel erg eenzijdig. en om het helemaal hilarisch te maken roep je anderen op om zich "te verdiepen in de geschiedenis" . kijk eens wat neutraler naar de geschiedenis zou ik zeggen. Zelfs heel veel joden hebben een realistischere kijk op de zaken dan jij. Zelfs degene die in IDF gediend hebben zijn er veel realistischer, en zelfs kinderen van ex-generalen van de IDF. dan is het lachwekkend dat mafkezen als jij zo eenzijdig doen alsof het zo simpel en schoon verlopen is. het komt niet eens in de buurt. mafkees
pi_142683464
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja is dit meer ziekelijk dan de bommen die Israël gooit op Gaza en dagelijks honderden mensen vermoord? Oké man.
Jij vindt het wel oké dat onschuldige voetballers aangevallen worden door die gekken?
pi_142683476
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Jij vindt het wel oké dat onschuldige voetballers aangevallen worden door die gekken?
Zionisten zijn nooit onschuldig
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 16:08:42 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_142683533
Even serieus. Geintje. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_142683547
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Zionisten zijn nooit onschuldig
Hoop maar dat je aan het trollen bent.
pi_142683591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:08 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hoop maar dat je aan het trollen bent.
Je moet niet zo naïef doen
  Trouwste user 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 16:10:14 #25
7889 tong80
Spleenheup
pi_142683600
Beetje betrokkene kijkt nu naar Nederland-1

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')