abonnement Unibet Coolblue
pi_142772213
Ik ga het spel denk ik wel halen. Het voelt voor mij een beetje als zombies schieten in Cod alleen dan uitgebreider en met rpg ellementen. Goed genoeg om het te halen alleen ben ik bang dat het op een gegeven momemt een beetje ophoud. Pvp gedeelte was opzich ook wel leuk alleen ben ik ook benieuwd voor hoelang dat blijft...

Al met al lijkt het me een toffe game alleen zijn mijn verwachtingen na 1.5+ jaar wachten toch iets naar beneden gegaan.
  zondag 27 juli 2014 @ 09:48:04 #202
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142772320
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 08:49 schreef Bolters het volgende:

[..]

Ok, daar ben ik nu dus mee bezig. Ik zie het bijzondere eerlijk gezegd ook niet, omgevingen steeds hetzelfde, vijanden ook, best boring :P
Je weet dat je ook maar in 1 zone zit he... Je heb er meer in de full game.
pi_142772483
en die missies zijn juist leuker als je ze coöp met vrienden speelt. Regel dus wat vrienden(met mic natuurlijk) in je lijst om het mee te spelen :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_142773341
Ik weet echt niet wat ik nou van het spel moet vinden en of ik m moet halen of niet :Z

- in het begin vond ik het geen reet aan maar na er even voor gezeten te hebben vind ik het toch wel wat leuk en er mooi uit zien...

- alles voelt hetzelfde aan. Beetje monstertjes killen en that's it. Bang dat het twee weekjes leuk is en daarna niks meer aan is

- laadtijden duren fking lang

- wordt de grootte van het spel uberhaupt het geld wel waard? Ik heb qua grootte van het spel te veel World of Warcraft verwachtingen (gebaseerd op het feit dat ze het immers een spel willen maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden) maar ik denk dat het gewoon een vet kleine wereld wordt met uiteindelijk hooguit 20-30 bosses ofzo terwijl mijn verwachtingen tering veel bosses zijn en een ubergrote wereld..

- zit geen uitdaging in het spel. Zelfs op hard spelen is rete makkelijk zelfs wanneer je bij een boss bent. Van te voren kan je al zien of boss attacks op jou gericht worden en als je reactie snel is kan je zo alles ontwijken

- als je eenmaal level 20 bent ben ik bang dat ik alles al gezien heb en het dan ook niks meer aan is

- ondanks dat alles was de beta toch wel leuk en is het wel een mooi spel. Maar voor hoelang :P ik vond eigenlijk het idee maar wat simpel en eentonig

- voor en nadat ik het leuk vond blijf ik nu nog steeds met het 'meh' gevoel zitten

[ Bericht 3% gewijzigd door Sodapoppin op 27-07-2014 11:27:06 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 11:43:16 #205
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142773749
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:17 schreef Sodapoppin het volgende:
- alles voelt hetzelfde aan. Beetje monstertjes killen en that's it. Bang dat het twee weekjes leuk is en daarna niks meer aan is
Ik verwacht hier nog wel wat variatie in, maar dat is nog even bezien. De beta is ook maar een klein stukje van het geheel.

quote:
- laadtijden duren fking lang
Platform? Heb voor de One een externe HDD gekocht die sneller is dan de interne, scheelt een hoop :)

quote:
- wordt de grootte van het spel uberhaupt het geld wel waard? Ik heb qua grootte van het spel te veel World of Warcraft verwachtingen (gebaseerd op het feit dat ze het immers een spel willen maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden) maar ik denk dat het gewoon een vet kleine wereld wordt met uiteindelijk hooguit 20-30 bosses ofzo terwijl mijn verwachtingen tering veel bosses zijn en een ubergrote wereld..
Curb your enthusiasm ;) Ik hoop vooral dat het PvE gedeelte interessant genoeg blijft, in het ergste geval koop ik een uitgebreide Halo met story DLC in de toekomst.

quote:
- zit geen uitdaging in het spel. Zelfs op hard spelen is rete makkelijk zelfs wanneer je bij een boss bent. Van te voren kan je al zien of boss attacks op jou gericht worden en als je reactie snel is kan je zo alles ontwijken
Bij alle classes? Ik vond Titan beduidend makkelijker dan Hunter en Warlock iig.

quote:
- als je eenmaal level 20 bent ben ik bang dat ik alles al gezien heb en het dan ook niks meer aan is
Mwah, beetje zoals de Diablo-endgame wat ik heb gezien. Uiteindelijk draait het om skill en gear.

Zoals eerder gezegd; had eigenlijk helemaal geen interesse en nu de game pre-ordered. Een leuke Halo-like shooter met wat ARPG elementen ga ik me wel mee vermaken voor tussendoor. Hou wel van die space-opera shooters :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142775647
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 11:17 schreef Sodapoppin het volgende:
(gebaseerd op het feit dat ze het immers een spel willen maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden)
Er zijn al drie games aangekondigd (inclusief deze Destiny 1), en twee uitbreidingen voor Destiny 1. De wereld willen ze tien jaar onderhouden met games en uitbreidingen, niet alleen Destiny 1 :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142776892
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:07 schreef Pheno het volgende:

[..]

Er zijn al drie games aangekondigd (inclusief deze Destiny 1), en twee uitbreidingen voor Destiny 1. De wereld willen ze tien jaar onderhouden met games en uitbreidingen, niet alleen Destiny 1 :P
oké dus zeg maar als expansions als in World of warcraft (the burning crusade, cataclysm, etc...) ? :D
pi_142779936
Iemand een idee of er nog wat gedaan gaat worden aan de graphics van de xbox 360 versie? Randen zien toch wel pittig lelijk uit.
pi_142781102
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2014 09:48 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Je weet dat je ook maar in 1 zone zit he... Je heb er meer in de full game.
Jep, dat weet ik. Hoe veel zones eigenlijk?
  zondag 27 juli 2014 @ 16:35:48 #210
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142781620
quote:
14s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:17 schreef Bolters het volgende:

[..]

Jep, dat weet ik. Hoe veel zones eigenlijk?
Als ik op de site kijk hebben ze het over initiëel 4 destinations; earth, moon, mars en venus.
De 2 DLC's zullen daar misschien nog wat meer locaties aan toevoegen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142782520
En max level 20 op release? Klinkt nogal klein eigenlijk.
pi_142782724
Er is inderdaad maar 1 zone per planeet, in totaal zijn er 4 planeten dus 4 zones. Daarnaast zijn er dan nog 2 hub worlds. De Tower en Reef. Wat de Reef precies inhoudt is nog niet helemaal bekend.

http://www.reddit.com/r/D(...)s_only_one_area_per/
  zondag 27 juli 2014 @ 17:15:22 #213
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142782737
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef KrentebolHooft het volgende:
En max level 20 op release? Klinkt nogal klein eigenlijk.
Mwah, de gebieden zijn behoorlijk uitgebreid. Vandaag nog door heel stukken Old Russia gevlogen die ik niet eerder had gezien die afgesloten waren met L20 baddies.
De maan missie ben ik te hard doorheen gevlogen, dat schijnt ook behoorlijk groot te zijn geweest.

L20 moet je binnen redelijk afzienbare tijd kunnen halen, daarna gaat het over op gear en skills (a la Diablo). Hoe lang dat interessant blijft verschilt van persoon tot persoon.
Daarnaast heb je dan nog de PvP en de strike missions die je op hogere moeilijkheidsgraden kunt sprelen voor betere gear. De open gebieden met random quests en events etc.

En ik verwacht nog wel wat kleinere content updates tussendoor eerlijk gezegd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142782902
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Als ik op de site kijk hebben ze het over initiëel 4 destinations; earth, moon, mars en venus.
De 2 DLC's zullen daar misschien nog wat meer locaties aan toevoegen.
een ervan, dark below, speelt zich af op de maan. House of wolves is voor de rest nog onbekend
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142782935
quote:
19s.gif Op zondag 27 juli 2014 13:49 schreef Sodapoppin het volgende:

[..]

oké dus zeg maar als expansions als in World of warcraft (the burning crusade, cataclysm, etc...) ? :D
de grootte en impact is me nog onbekend. Een van de expansies speelt zich af op de maan. Of beter gezegd, in de maan :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zondag 27 juli 2014 @ 17:41:36 #216
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142783499
Zag net trouwen
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

een ervan, dark below, speelt zich af op de maan. House of wolves is voor de rest nog onbekend
Die had ik gezien ja :)

Zagt btw net dat er een Fok clan is?
http://www.bungie.net/en/Clan/117626
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142783822
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:08 schreef KrentebolHooft het volgende:
En max level 20 op release? Klinkt nogal klein eigenlijk.
Snap nooit zo goed waarom dit zo'n probleem is. Het is tevens een soft-cap omdat je nog wel door kan levelen door bepaalde items te verzamelen, je zal nog sterker worden, je gear kan worden uitgebreid etc.

Tevens zijn er ook al afbeeldingen waarin je kan zien dat het boven level 20 uitkomt (kan ze nu even niet zo snel vinden)

In de beta was er ook al een enorme variatie aan gear, en dat alleen al voor level 8. End-game gear is nog even een stukje uitgebreider. Veel variatie in kleuren (hoewel gelimiteerd in de beta), uiterlijk (toch net iets andere shoulder guards, knee caps, aanpassing aan de helm), kleine aanpassingen in wapens (damage, ammo, magazine size, perks), camo, en perks.

Met levelen bereik je ook niet zo veel in deze game, je krijgt een unlock erbij en je kan diverse wapens gebruiken. Als het tot level 100 was, wat was dan de meerwaarde? Dat je langer doorspeelt om dat level te halen? Als je ondertussen weinig nieuws krijgt van level tot level zie ik liever minder levels en meer variatie dan tot level 100 te gaan.

Tevens:

:9
pi_142784148
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:20 schreef Pheno het volgende:

[..]

een ervan, dark below, speelt zich af op de maan. House of wolves is voor de rest nog onbekend
Er was een chart van. Volgens mij was het zo:

• Destiny release
• Kleine uitbreidingen
• 2de jaar een grote expansion
• Destiny 2
• kleine uitbreidingen
• 2de jaar grote expansion
• Destiny 3

Ze droppen niet het online gebeuren en dergelijke, maar het lijkt mij niet dat ze Destiny 1 nog van nieuwe content voorzien als Destiny 2 over twee jaar in de winkels ligt. Kan die chart helaas niet vinden (was van Activision zelf)
pi_142784273
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:53 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Snap nooit zo goed waarom dit zo'n probleem is. Het is tevens een soft-cap omdat je nog wel door kan levelen door bepaalde items te verzamelen, je zal nog sterker worden, je gear kan worden uitgebreid etc.

Tevens zijn er ook al afbeeldingen waarin je kan zien dat het boven level 20 uitkomt (kan ze nu even niet zo snel vinden)

In de beta was er ook al een enorme variatie aan gear, en dat alleen al voor level 8. End-game gear is nog even een stukje uitgebreider. Veel variatie in kleuren (hoewel gelimiteerd in de beta), uiterlijk (toch net iets andere shoulder guards, knee caps, aanpassing aan de helm), kleine aanpassingen in wapens (damage, ammo, magazine size, perks), camo, en perks.

Met levelen bereik je ook niet zo veel in deze game, je krijgt een unlock erbij en je kan diverse wapens gebruiken. Als het tot level 100 was, wat was dan de meerwaarde? Dat je langer doorspeelt om dat level te halen? Als je ondertussen weinig nieuws krijgt van level tot level zie ik liever minder levels en meer variatie dan tot level 100 te gaan.

Tevens:

[ afbeelding ] :9
was meer om aan te geven hoe snel de single player content op is.
Aarde was dus niet klein of heel groot, maar je bereikte al level 8. Dus dan zitten die overige 12 over 3 zones verspreid.

niet om te zeuren trouwens, ik dacht is gewoon een indicatie
  zondag 27 juli 2014 @ 18:09:10 #220
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142784313
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

was meer om aan te geven hoe snel de single player content op is.
Aarde was dus niet klein of heel groot, maar je bereikte al level 8. Dus dan zitten die overige 12 over 3 zones verspreid.

niet om te zeuren trouwens, ik dacht is gewoon een indicatie
Had wel gelezen (ergens op het bungie forum) dat ze het levellen wat sneller gemaakt hebben voor de Beta. in het uiteindelijke spel zal het wat minder vlot gaan.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142785914
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:07 schreef KrentebolHooft het volgende:

[..]

was meer om aan te geven hoe snel de single player content op is.
Aarde was dus niet klein of heel groot, maar je bereikte al level 8. Dus dan zitten die overige 12 over 3 zones verspreid.

niet om te zeuren trouwens, ik dacht is gewoon een indicatie
Als ik die indruk had gegeven dat je zeurde, dat was niet de bedoeling :P

En net wat Ceased2Be aangaf, Bioware heeft gezegd dat het inderdaad flink versneld was in de bèta. Dit kon je ook merken aan de hoeveelheid aan items die je nu niet meer nuttig waren omdat je al een level hoger was. Er zijn enorm veel items en variaties voor elk level, wel jammer dat je dat in de bèta nu niet echt hebt kunnen ervaren, tot level 8 dan.
pi_142786376
quote:
- alles voelt hetzelfde aan. Beetje monstertjes killen en that's it. Bang dat het twee weekjes leuk is en daarna niks meer aan is
De essentie van alle shooters ;). Daarnaast heb je nog een plek waar je gear kan vergelijken, het MP component, public events. En Bungie kennende komen er veel leuke kleine dingen bij die je wel in het spel blijven trekken (Halo deed dit altijd machtig mooi)

-
quote:
laadtijden duren fking lang
Ben ik het mee eens. Het enige wat de wonden kan verzachten is dat dit een beta is, maar ik denk dat dit gaat blijven. Maar zo vaak zit je niet te laden gelukkig. Je kan ook een schip kopen om zo je laadscherm wat op te vrolijken :')

quote:
- wordt de grootte van het spel uberhaupt het geld wel waard? Ik heb qua grootte van het spel te veel World of Warcraft verwachtingen (gebaseerd op het feit dat ze het immers een spel willen maken wat 10 jaar lang gespeeld gaat worden) maar ik denk dat het gewoon een vet kleine wereld wordt met uiteindelijk hooguit 20-30 bosses ofzo terwijl mijn verwachtingen tering veel bosses zijn en een ubergrote wereld..
Voor wat ze bieden is het echt wel de aanschafprijs waard, zeker als je gaat vergelijken met andere games waarvan de MP niet zo goed is en de SP naar een uurtje of 6 klaar is. Verwacht geen WoW. Denk dat je met de Story een uurtje of 6/7 bezig bent. Het spel zal bij de release niet zo enorm groot zijn (wat qua speeltijd niet veel hoeft uit te maken gezien de strike missies, MP, en andere coöp variaties, spel moet het ook veel hebben van loot verzamelen)). Dit spel is de eerste stap op een open-world-achtige shooter. Denk dat mensen té hoge verwachtingen hebben. Ik ben al heel erg tevreden met wat ze nu doen. Veel vijanden, enorm veel variatie in loot. En wat er allemaal nog omheen komt kijken is even afwachten, dat heb je nu niet echt kunnen ervaren in de bèta. En Bungie kennende komt er nog enorm veel (free & payed) content bij.

Het is gewoon één grote coöp-feest. Je kan ook als lone-wolf aan de slag gaan, en gewoon lekker verkennen, public events en de open levels zijn genieten, tevens de central-hub waar je gear kan kopen, interactie hebt met medespelers, random dingen kan doen. En zo komt er nog wel meer bij. Dit is denk ik ook gelimiteerd omdat het nog een cross-gen game is. De potentie en concept van dit spel zijn enorm groot (space-battles, space exploration, grotere werelden etc etc etc), ik verwacht veel met deelt 2 en 3.


En gezien het genre (mystic sci-fi) zijn ze bijna niet gelimiteerd aan het ontwerpen van vijanden, gear, wapens, werelden en cultuur. Ik zie een mooie toekomst als ze dit net zo aanpakken als Halo (lore en dergelijke)
quote:
- zit geen uitdaging in het spel. Zelfs op hard spelen is rete makkelijk zelfs wanneer je bij een boss bent. Van te voren kan je al zien of boss attacks op jou gericht worden en als je reactie snel is kan je zo alles ontwijken.
Het is een bèta, niet alles kan je nog ervaren. Wat in de alpha zat maar niet in de bèta was de 'legendary' moeilijkheidsgraad. Had je die vijanden met het gele balken al gezien (bosses)? Dat worden de standaard vijanden. Tevens hadden ze verschillende strikes door een top-tier halo clan laten spelen. Deze konden na 16 uur een bepaalde strike nog steeds niet uitspelen (niet 16 uur achtereen). In de bèta was het op level 8 makkelijker omdat je aan de max level zat. De hoogste strike kon je maximaal op level 8 zetten, dus daar gaat het dan mis.
quote:
- als je eenmaal level 20 bent ben ik bang dat ik alles al gezien heb en het dan ook niks meer aan is.
Waarom? Level 20 is de soft-cap. Je kan nog door levelen en bepaalde items halen om je niveau nog hoger te brengen. Tevens zijn er al afbeeldingen van level 30 verschenen. Wat maakt het levelen zo belangrijk voor jou?

http://attackofthefanboy.(...)d-destiny-level-cap/

(keek alleen even naar de afbeeldingen in de video, zelf de video niet beluisterd)
quote:
- ondanks dat alles was de bèta toch wel leuk en is het wel een mooi spel. Maar voor hoelang :P ik vond eigenlijk het idee maar wat simpel en eentonig.
Wederom, het is een bèta, een voorproefje. Het kan ook gewoon zo zijn dat dit geen spel voor jouw is, dan kan men daar moeilijk tegenin gaan. Je weet het zelf nog niet echt denk ik, gezien je aangeeft dat je het wel leuk vindt, maar ook dat het te eentonig is. Wat voor spellen speel je zelf nu? Want Destiny gaat juist meer bieden dan de standaard eentonige shooter naar mijn mening )

quote:
- voor en nadat ik het leuk vond blijf ik nu nog steeds met het 'meh' gevoel zitten
Dat kan, ik hoop dat je het nog een kans geeft. En anders komen er nog wel andere games uit ;)

Edit: Als het kut geschreven is van mij, dan alvast excuus. Ben een beetje lui vandaag.

[ Bericht 2% gewijzigd door Disker91 op 27-07-2014 19:33:56 ]
  zondag 27 juli 2014 @ 20:22:04 #223
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142788908
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 17:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Mwah, de gebieden zijn behoorlijk uitgebreid. Vandaag nog door heel stukken Old Russia gevlogen die ik niet eerder had gezien die afgesloten waren met L20 baddies.
De maan missie ben ik te hard doorheen gevlogen, dat schijnt ook behoorlijk groot te zijn geweest.
Waar?
pi_142790203
Weet echt niet of ik nou diablo zal gaan halen of destiny :N destiny is wel leuk maar nog altijd het meh gevoel. Diablo blijft gewoon een bazen spel..
  zondag 27 juli 2014 @ 20:53:05 #225
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142790544
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 20:22 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Waar?
Verschillende plekken als ik de bungie fora mag geloven.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')