abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142639660
Welkom in het Feedbacktopic van R&P!

R&P / R&P FAQ (vernieuwd) - eerst lezen, dan posten voor de nieuwe FAQ

:)

Brand los!
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:38:12 #2
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_142639902
Wat moeten we zeggen dan ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_142645152
Ik heb helemaal niks meegekregen van de problemen in het genderdysforie topic behalve wat ik hier heb gelezen, maar heb respect voor de manier waarop jullie hier reageren. Ik heb niks met het onderwerp te maken en word al geïrriteerd van de posts van spongeboss (ervanuitgaande dat zij ook niks heeft meegekregen vanuit het genderdysforie topic) die even aan geeft hoe je hier nou mee om had moeten gaan zonder de voorgeschiedenis te weten, alsmede wat andere uitspraken doet waar mijn nekhaar van overeind gaat staan. No offence overigens spongeboss, jij hebt natuurlijk gewoon recht op een eigen mening en je intentie is waarschijnlijk heel anders dan hoe sommige stukken van je tekst op mij overkomen (en dat kan ook heel goed aan mij liggen).
pi_142651017
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:15 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb helemaal niks meegekregen van de problemen in het genderdysforie topic behalve wat ik hier heb gelezen, maar heb respect voor de manier waarop jullie hier reageren. Ik heb niks met het onderwerp te maken en word al geïrriteerd van de posts van spongeboss (ervanuitgaande dat zij ook niks heeft meegekregen vanuit het genderdysforie topic) die even aan geeft hoe je hier nou mee om had moeten gaan zonder de voorgeschiedenis te weten, alsmede wat andere uitspraken doet waar mijn nekhaar van overeind gaat staan. No offence overigens spongeboss, jij hebt natuurlijk gewoon recht op een eigen mening en je intentie is waarschijnlijk heel anders dan hoe sommige stukken van je tekst op mij overkomen (en dat kan ook heel goed aan mij liggen).
Wat een lieve reactie.
Het ligt trouwens niet aan jou, je hebt het goed ingeschat. Veel mensen hebben heel goede bedoelingen, maar aan hun manier van redeneren kun je merken dat ze niet thuis zijn in de materie waardoor ze onbewust kwetsende uitlatingen doen. Als zulke mensen in het genderdysforie-topic voorbij komen dan leggen we wel e.e.a. uit, maar we worden niet kwaad ofzo want je kunt immers meestal wel zien dat iemand het goed bedoelt en dat het gewoon onwetendheid is en geen kwade opzet. Zo gaat het eigenlijk altijd, behalve bij Xenzo. Ik ben ook een hele tijd weggeweest uit het topic vanwege hem.
pi_142657294
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:41 schreef robinpunt het volgende:
je kunt immers meestal wel zien dat iemand het goed bedoelt en dat het gewoon onwetendheid is en geen kwade opzet. Zo gaat het eigenlijk altijd, behalve bij Xenzo.
Ik weet niet of u het weet, maar ik heb tientallen keren kenbaar gemaakt dat ik het beste met iedereen voor heb en dat ik geen dubbele agenda's heb. Ik ben straight, als mij iets niet bevalt dan ga ik niet op-de-man spelen of vals lopen doen zoals een aantal mensen die actief zijn (geweest) in het Genderdysforie-topic.
pi_142658113
Zo, na een flinke tijd teruglezen, aankijken en zelfs proberen mee te posten, is het een en ander mij duidelijk geworden wat betreft het SC debacle.

Maar wat is nou de kern van het probleem? 2 'groepen' die elkaar niet liggen? Ja eigenlijk wel en dat ligt aan de manier waarop de users posten en met welke gedachte erachter.

Uit 'groep 1', waar ik mijzelf even aan toe voeg, was het voornamelijk gezellig kletsen over allerlei zaken, de ene keer luchtig en de andere keer heel serieus met wederzijds respect en af en toe een grap tussendoor.

De andere users, die ik nu even 'groep 2' noem, die in de sex sc actief waren en veel meer topics en ook nu in de relatie sc, is het voornamelijk lol hebben, af en toe een kleine steek onder de gordel maar met een humorvolle ondertoon die deze users kunnen waarderen.

En dan is er ook nog een derde 'groep' die eigenlijk in beide situaties zijn weg wel kan vinden. Deze users vinden oprecht dat er weinig aan de hand is en dat iedereen gewoon lekker door moet posten.

Maar er is dus wel degelijk iets aan de hand. Het vaste plekje van groep 2 en eventueel 3 is door de mods gesloten. Om toch te kunnen blijven posten is er daarom, misschien onbewust, door een aantal users, in mijn ogen uit groep 3, gekozen voor een andere SC. Dit ging prima en het was nog steeds gezellig in de relatie sc. Maar er kwamen steeds meer users bij die naar mijn mening in groep 2 zitten die de sfeer een hele andere draai hebben gegeven.

Daar is niks mis mee maar dit heeft wel tegen het zere been van groep 1 gestoten. Hun plekje was 'ineens' weg en de sfeer 180 graden gedraaid. Met als gevolg dat deze users zich niet meer welkom voelen in het topic waar ze veelvuldig kwamen.

Er is al een paar keer gezegd dat er gewoon gezellig mee moet worden gepost. Ik heb het geprobeerd maar je merkt gewoon dat je toch ergens lijnrecht tegenover elkaar komt te staan, dat er een bepaald vooroordeel al klaar staat en dat je op een enkeling na, bijna geen reacties krijgt op je posts. Alleen als er dan weer een post komt die over de situatie gaat en zelfs een klein relletje veroorzaakt, dat er dan wel veelvuldig wordt gereageerd. Ik zelf heb dit inmiddels ondervonden op beide manieren en volgens mij magnetronkoffie ook.

Deze users en manier van posten liggen elkaar gewoon niet. Vandaar dat groep 2/3 in sex sc actief was en groep 1 in de relatie sc. Waarom proberen we nu dus alsnog om deze users met elkaar samen te laten posten. Je bent ook in het echte leven niet met iedereen vrienden en trekt met een select groepje mensen op. Omdat die mensen je aanstaan om hun interesses, karakter trekjes en dergelijke.

Dus wat is nu wijsheid? Iedereen moet kunnen posten waar hij wilt en dan merkt elke user vrij snel of hij zich in een topic prettig voelt. Maar ik vind het persoonlijk heel jammer dat er door bovenstaande situatie, mensen zich ineens buitengesloten voelen op een plek waar ze zich juist goed voelden.

Beste mods, is hier geen oplossing voor te vinden? Om nog even in groepen te spreken, gun ik groep 2/3 het plezier van een sc om het naar hun zin te hebben. Maar dit moet ook evenredig gelden voor groep 1.

Ik wil met deze post helemaal niemand aanvallen en vat het dus graag ook niet zo op. Doe je dit wel dan voer ik die discussie graag met je in dm/pm.
pi_142659785
Beste Mods.

Ik heb begrepen dat er een pm/dm naar jullie is verstuurd, (zie post van aeque)
Ik wil hier mijn naam graag ook onderzetten.
pi_142661467
Is het toegestaan een samenvatting te vragen? :@ Poe. Vanavond werd hem even niet meer na een lange dag werk en woonwerkverkeer. Morgenochtend zijn jullie aaaaaaallemaal de eerste. Na m'n koffie.
Ja doei.
pi_142664472
Ik ben een topic kwijt!
Ligt het aan mij en moet ik nodig gaan slapen of is er een logische verklaring

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142664485
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben een topic kwijt!
Ligt het aan mij en moet ik nodig gaan slapen of is er een logische verklaring

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik zat het net te lezen knalt ie eruit :(
http://forum.fok.nl/topic/2131588
Do what you love, love what you do!
pi_142664538
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ja ik zat het net te lezen knalt ie eruit :(
http://forum.fok.nl/topic/2131588
Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142664604
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.
Volgens mij gaan die normaal op slot en niet foetsie?
En het ging niet over de zelfmoord maar over iets breeders (denk ik)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142664617
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:12 schreef complicate het volgende:

[..]

Waarschijnlijk opgeschoond omdat topics over zelfmoord niet in R&P mogen volgens de regels/policy van Fok!.
Ik denk het, ben niet verder gekomen als de eerste alinia. misschien moet ik toch dat auto update eens uitzetten
Do what you love, love what you do!
pi_142664668
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Volgens mij gaan die normaal op slot en niet foetsie?
En het ging niet over de zelfmoord maar over iets breeders (denk ik)
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:14 schreef kree het volgende:

[..]

Ik denk het, ben niet verder gekomen als de eerste alinia. misschien moet ik toch dat auto update eens uitzetten
Nee hoor, volgens mij gaat/ging het vooral om de inhoud van de OP, zelfmoordneiging met datum en gevolgen etc. Dat is tegen de policy van R&P en fok!. Zulke topics worden direct verwijderd.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142664783
Tot wat ik las was er al een zelfmoordpoging geweest onder andere aangezet? door fok gebruikers.
Daarna over een hoge dosering van een bepaald medicijn van een psych en toen was ie ploep, weg.

Was eigenlijk wel benieuwd hoe het af zou lopen.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:19:53 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_142664832
Wie was het? Een bekende user?
pi_142664858
Oh hij staat al in de google cache :')

Toch even lezen dan
Do what you love, love what you do!
pi_142664859
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:18 schreef kree het volgende:
Tot wat ik las was er al een zelfmoordpoging geweest onder andere aangezet? door fok gebruikers.
Daarna over een hoge dosering van een bepaald medicijn van een psych en toen was ie ploep, weg.

Was eigenlijk wel benieuwd hoe het af zou lopen.
Ja hoor, Kree. Maar dan heb je de hele OP niet goed gelezen en zou je beter nog de regels wat doornemen. Een topic waarin de TS verklaart zelfmoord te willen plegen of zelfmoordneigingen heeft en of had zijn verboden. Dat staat zeer duidelijk in de policy.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142665115
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, Kree. Maar dan heb je de hele OP niet goed gelezen en zou je beter nog de regels wat doornemen. Een topic waarin de TS verklaart zelfmoord te willen plegen of zelfmoordneigingen heeft en of had zijn verboden. Dat staat zeer duidelijk in de policy.
Ok nu heb ik het alsnog gelezen, warrig verhaal waar TS dan blijkbaar eerder een topic opende als schreeuw naar de buitenwereld maar dat heeft niet geholpen om een poging te ondernemen.

Njah misschien maar beter dat ie weg is, had toch nergens naar geleid.
Do what you love, love what you do!
  Admin donderdag 24 juli 2014 @ 00:34:01 #20
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142665355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:27 schreef kree het volgende:

[..]

Ok nu heb ik het alsnog gelezen, warrig verhaal waar TS dan blijkbaar eerder een topic opende als schreeuw naar de buitenwereld maar dat heeft niet geholpen om een poging te ondernemen.

Njah misschien maar beter dat ie weg is, had toch nergens naar geleid.
Welnee, kutkloon van een gebande. Tsja.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_142665387
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Welnee, kutkloon van een gebande. Tsja.
Best wel een rare manier van aandacht vragen dan, maargoed.
Do what you love, love what you do!
  Admin donderdag 24 juli 2014 @ 00:34:49 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142665391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:19 schreef Elvi het volgende:
Wie was het? Een bekende user?
Nee, een kloon, 'nieuw' account.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 24 juli 2014 @ 00:35:42 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142665427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Best wel een rare manier van aandacht vragen dan, maargoed.
je moest eens weten wat er allemaal voor idioots gebeurd hier, ja ook in R&P
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  PR en moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:36:28 #24
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142665451
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:35 schreef yvonne het volgende:

[..]

je moest eens weten wat er allemaal voor idioots gebeurd hier, ja ook in R&P
Mensen in parken achterlaten enzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_142665484
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mensen in parken achterlaten enzo.
:')
Do what you love, love what you do!
  Admin donderdag 24 juli 2014 @ 00:37:43 #26
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_142665495
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mensen in parken achterlaten enzo.
:o Waar mensen dan boos over worden O-)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  PR en moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:37:57 #27
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_142665500
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

:o Waar mensen dan boos over worden O-)
:D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_142665502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef kree het volgende:

[..]

Best wel een rare manier van aandacht vragen dan, maargoed.
Kree, het is en blijft Fok! hè :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142665538
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
Zo, na een flinke tijd teruglezen, aankijken en zelfs proberen mee te posten, is het een en ander mij duidelijk geworden wat betreft het SC debacle.

Maar wat is nou de kern van het probleem? 2 'groepen' die elkaar niet liggen? Ja eigenlijk wel en dat ligt aan de manier waarop de users posten en met welke gedachte erachter.

Uit 'groep 1', waar ik mijzelf even aan toe voeg, was het voornamelijk gezellig kletsen over allerlei zaken, de ene keer luchtig en de andere keer heel serieus met wederzijds respect en af en toe een grap tussendoor.

De andere users, die ik nu even 'groep 2' noem, die in de sex sc actief waren en veel meer topics en ook nu in de relatie sc, is het voornamelijk lol hebben, af en toe een kleine steek onder de gordel maar met een humorvolle ondertoon die deze users kunnen waarderen.

En dan is er ook nog een derde 'groep' die eigenlijk in beide situaties zijn weg wel kan vinden. Deze users vinden oprecht dat er weinig aan de hand is en dat iedereen gewoon lekker door moet posten.

Maar er is dus wel degelijk iets aan de hand. Het vaste plekje van groep 2 en eventueel 3 is door de mods gesloten. Om toch te kunnen blijven posten is er daarom, misschien onbewust, door een aantal users, in mijn ogen uit groep 3, gekozen voor een andere SC. Dit ging prima en het was nog steeds gezellig in de relatie sc. Maar er kwamen steeds meer users bij die naar mijn mening in groep 2 zitten die de sfeer een hele andere draai hebben gegeven.

Daar is niks mis mee maar dit heeft wel tegen het zere been van groep 1 gestoten. Hun plekje was 'ineens' weg en de sfeer 180 graden gedraaid. Met als gevolg dat deze users zich niet meer welkom voelen in het topic waar ze veelvuldig kwamen.

Er is al een paar keer gezegd dat er gewoon gezellig mee moet worden gepost. Ik heb het geprobeerd maar je merkt gewoon dat je toch ergens lijnrecht tegenover elkaar komt te staan, dat er een bepaald vooroordeel al klaar staat en dat je op een enkeling na, bijna geen reacties krijgt op je posts. Alleen als er dan weer een post komt die over de situatie gaat en zelfs een klein relletje veroorzaakt, dat er dan wel veelvuldig wordt gereageerd. Ik zelf heb dit inmiddels ondervonden op beide manieren en volgens mij magnetronkoffie ook.

Deze users en manier van posten liggen elkaar gewoon niet. Vandaar dat groep 2/3 in sex sc actief was en groep 1 in de relatie sc. Waarom proberen we nu dus alsnog om deze users met elkaar samen te laten posten. Je bent ook in het echte leven niet met iedereen vrienden en trekt met een select groepje mensen op. Omdat die mensen je aanstaan om hun interesses, karakter trekjes en dergelijke.

Dus wat is nu wijsheid? Iedereen moet kunnen posten waar hij wilt en dan merkt elke user vrij snel of hij zich in een topic prettig voelt. Maar ik vind het persoonlijk heel jammer dat er door bovenstaande situatie, mensen zich ineens buitengesloten voelen op een plek waar ze zich juist goed voelden.

Beste mods, is hier geen oplossing voor te vinden? Om nog even in groepen te spreken, gun ik groep 2/3 het plezier van een sc om het naar hun zin te hebben. Maar dit moet ook evenredig gelden voor groep 1.

Ik wil met deze post helemaal niemand aanvallen en vat het dus graag ook niet zo op. Doe je dit wel dan voer ik die discussie graag met je in dm/pm.
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef MrChocolademelk het volgende:
Beste Mods.

Ik heb begrepen dat er een pm/dm naar jullie is verstuurd, (zie post van aeque)
Ik wil hier mijn naam graag ook onderzetten.
Hierbij sluit ik mij graag aan.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142665735
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:34 schreef yvonne het volgende:

[..]

Nee, een kloon, 'nieuw' account.
Hoe weten jullie eigenlijk dat het een kloon is?
Ban is niet op IP?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:00:22 #31
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142666127
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:09 schreef aeque het volgende:
Zo, na een flinke tijd teruglezen, aankijken en zelfs proberen mee te posten, is het een en ander mij duidelijk geworden wat betreft het SC debacle.

Maar wat is nou de kern van het probleem? 2 'groepen' die elkaar niet liggen? Ja eigenlijk wel en dat ligt aan de manier waarop de users posten en met welke gedachte erachter.

Uit 'groep 1', waar ik mijzelf even aan toe voeg, was het voornamelijk gezellig kletsen over allerlei zaken, de ene keer luchtig en de andere keer heel serieus met wederzijds respect en af en toe een grap tussendoor.

De andere users, die ik nu even 'groep 2' noem, die in de sex sc actief waren en veel meer topics en ook nu in de relatie sc, is het voornamelijk lol hebben, af en toe een kleine steek onder de gordel maar met een humorvolle ondertoon die deze users kunnen waarderen.

En dan is er ook nog een derde 'groep' die eigenlijk in beide situaties zijn weg wel kan vinden. Deze users vinden oprecht dat er weinig aan de hand is en dat iedereen gewoon lekker door moet posten.

Maar er is dus wel degelijk iets aan de hand. Het vaste plekje van groep 2 en eventueel 3 is door de mods gesloten. Om toch te kunnen blijven posten is er daarom, misschien onbewust, door een aantal users, in mijn ogen uit groep 3, gekozen voor een andere SC. Dit ging prima en het was nog steeds gezellig in de relatie sc. Maar er kwamen steeds meer users bij die naar mijn mening in groep 2 zitten die de sfeer een hele andere draai hebben gegeven.

Daar is niks mis mee maar dit heeft wel tegen het zere been van groep 1 gestoten. Hun plekje was 'ineens' weg en de sfeer 180 graden gedraaid. Met als gevolg dat deze users zich niet meer welkom voelen in het topic waar ze veelvuldig kwamen.

Er is al een paar keer gezegd dat er gewoon gezellig mee moet worden gepost. Ik heb het geprobeerd maar je merkt gewoon dat je toch ergens lijnrecht tegenover elkaar komt te staan, dat er een bepaald vooroordeel al klaar staat en dat je op een enkeling na, bijna geen reacties krijgt op je posts. Alleen als er dan weer een post komt die over de situatie gaat en zelfs een klein relletje veroorzaakt, dat er dan wel veelvuldig wordt gereageerd. Ik zelf heb dit inmiddels ondervonden op beide manieren en volgens mij magnetronkoffie ook.

Deze users en manier van posten liggen elkaar gewoon niet. Vandaar dat groep 2/3 in sex sc actief was en groep 1 in de relatie sc. Waarom proberen we nu dus alsnog om deze users met elkaar samen te laten posten. Je bent ook in het echte leven niet met iedereen vrienden en trekt met een select groepje mensen op. Omdat die mensen je aanstaan om hun interesses, karakter trekjes en dergelijke.

Dus wat is nu wijsheid? Iedereen moet kunnen posten waar hij wilt en dan merkt elke user vrij snel of hij zich in een topic prettig voelt. Maar ik vind het persoonlijk heel jammer dat er door bovenstaande situatie, mensen zich ineens buitengesloten voelen op een plek waar ze zich juist goed voelden.

Beste mods, is hier geen oplossing voor te vinden? Om nog even in groepen te spreken, gun ik groep 2/3 het plezier van een sc om het naar hun zin te hebben. Maar dit moet ook evenredig gelden voor groep 1.

Ik wil met deze post helemaal niemand aanvallen en vat het dus graag ook niet zo op. Doe je dit wel dan voer ik die discussie graag met je in dm/pm.
Ik vind dit een mooie post en ik ben het op verschillende punten ook met je eens. Maar wat mij betreft lijkt het misschien verstandig om het allemaal wat tijd te geven. Sowieso weet ik niet hoe lang de SEX SC dicht blijft (ik neem aan dat dit niet voor eeuwig is?) en de situatie is natuurlijk ook heel erg nieuw voor iedereen. Het is een grote schok voor sommige mensen, dat begrijp ik heel goed. :)

Maar wat ik wel opgemerkt heb is dat de conflicten in SEX SC misschien minder invloed hebben op de Relaties SC dan je in eerste instantie zou denken. Waarom? Ten eerste is de SEX SC opgesplitst in twee groepen nadat deze gesloten is. De ene groep zit nu in Relaties SC en een andere groep is (volgens mij) vertrokken naar KPD of een andere SC. De mensen die nu in Relaties SC zitten kunnen allemaal met elkaar overweg. Ik neem aan dat ze het conflict ook niet mee zullen nemen.

Ten tweede zijn een hoop oud-SEX SC'ers ook oud-R&P'ers, nog uit de tijd voor de opschoning van alle R&P SC's. Ikzelf kwam twee jaar geleden voor het eerst in de Relaties SC, net na die opschoning volgens mij. Heel veel users ken ik ook van de SC en deze zijn zelf op een gegeven moment naar SEX gekomen. In eerste instantie ook vanwege een goede klik met andere users, maar ook omdat de Relaties SC een tijdje doodstil is geweest. We hebben een paar keer geprobeerd hier toen leven in de blazen, maar tevergeefs.

Het is wel mooi om te zien hoe de Relaties SC uiteindelijk weer een nieuwe kans kreeg door andere users. Begrijpelijk dat zij dit gaan zien als hun eigen plekje. Een warme, vertrouwde groep. Net zoals de SEX SC ook ooit was voor mij. Ook daar zijn op een gegeven moment een hoop users van elders plotseling ''binnengedrongen'' (dit woord bij gebrek aan beter, iedereen is namelijk welkom in een SC!) en daar moesten ook veel mensen aan wennen. Uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat ik niet meer in SEX SC postte. Ik voelde, op een paar zeldzame momenten na, niet echt een klik met deze users. Ook ben ik toen meer gaan posten in een andere SC, waar ik me uiteindelijk meer thuis ging voelen. Soms kwam ik nog wel terug in SEX, als de sfeer en de dynamiek van mensen op dat moment goed voor mij was. Dat kwam, grappig genoeg, vooral door de mensen die ik leerde kennen uit de Relaties SC.

Dus toen de SEX SC sloot en mensen naar Relaties SC trokken leek het gewoon even als vanouds. Niets ten nadele van de andere users, zeker niet. Ik denk dat het ook nooit de bedoeling is geweest om jullie zo te overrompelen. It just happened. Zonder kwade bedoelingen. :)

Jammer genoeg zijn er wel kleine irritaties ontstaan en bepaalde users hebben zich niet altijd netjes gedragen. Maar irritaties zullen er altijd zijn op plekken waar veel mensen samenkomen. In real life heb je dit, dus niet zo gek dat dit op FOK! ook voorkomt. Ik vraag me dan ook af, hadden jullie nooit irritaties onderling voor de grote golf aan SEX SC'ers? Als dat niet zo was, dan heb ik daar respect voor. :)

Ik hoop dat jullie begrijpen dat de meeste mensen die naar Relaties SC zijn gekomen niet de intentie hebben om een nieuwe SEX SC te creëren. Wat waarschijnlijk ook niet mogelijk is vanwege de splitsing van de SEX groep die ik eerder noemde. :) Zelf vind ik Relaties SC gezellig zoals het is. Niet omdat het op SEX SC lijkt (ik ben daar immers niet voor niets minder gaan posten). Ook hoop ik dat jullie het een kans en een beetje tijd willen geven. Het is misschien een kwestie van wennen aan elkaar en de nieuwe situatie, maar ik durf optimistisch te zijn over het feit dat we er samen wel uit kunnen komen. :)

Tot zover mijn twee centen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142666386
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind dit een mooie post en ik ben het op verschillende punten ook met je eens. Maar wat mij betreft lijkt het misschien verstandig om het allemaal wat tijd te geven. Sowieso weet ik niet hoe lang de SEX SC dicht blijft (ik neem aan dat dit niet voor eeuwig is?) en de situatie is natuurlijk ook heel erg nieuw voor iedereen. Het is een grote schok voor sommige mensen, dat begrijp ik heel goed. :)

Maar wat ik wel opgemerkt heb is dat de conflicten in SEX SC misschien minder invloed hebben op de Relaties SC dan je in eerste instantie zou denken. Waarom? Ten eerste is de SEX SC opgesplitst in twee groepen nadat deze gesloten is. De ene groep zit nu in Relaties SC en een andere groep is (volgens mij) vertrokken naar KPD of een andere SC. De mensen die nu in Relaties SC zitten kunnen allemaal met elkaar overweg. Ik neem aan dat ze het conflict ook niet mee zullen nemen.

Ten tweede zijn een hoop oud-SEX SC'ers ook oud-R&P'ers, nog uit de tijd voor de opschoning van alle R&P SC's. Ikzelf kwam twee jaar geleden voor het eerst in de Relaties SC, net na die opschoning volgens mij. Heel veel users ken ik ook van de SC en deze zijn zelf op een gegeven moment naar SEX gekomen. In eerste instantie ook vanwege een goede klik met andere users, maar ook omdat de Relaties SC een tijdje doodstil is geweest. We hebben een paar keer geprobeerd hier toen leven in de blazen, maar tevergeefs.

Het is wel mooi om te zien hoe de Relaties SC uiteindelijk weer een nieuwe kans kreeg door andere users. Begrijpelijk dat zij dit gaan zien als hun eigen plekje. Een warme, vertrouwde groep. Net zoals de SEX SC ook ooit was voor mij. Ook daar zijn op een gegeven moment een hoop users van elders plotseling ''binnengedrongen'' (dit woord bij gebrek aan beter, iedereen is namelijk welkom in een SC!) en daar moesten ook veel mensen aan wennen. Uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat ik niet meer in SEX SC postte. Ik voelde, op een paar zeldzame momenten na, niet echt een klik met deze users. Ook ben ik toen meer gaan posten in een andere SC, waar ik me uiteindelijk meer thuis ging voelen. Soms kwam ik nog wel terug in SEX, als de sfeer en de dynamiek van mensen op dat moment goed voor mij was. Dat kwam, grappig genoeg, vooral door de mensen die ik leerde kennen uit de Relaties SC.

Dus toen de SEX SC sloot en mensen naar Relaties SC trokken leek het gewoon even als vanouds. Niets ten nadele van de andere users, zeker niet. Ik denk dat het ook nooit de bedoeling is geweest om jullie zo te overrompelen. It just happened. Zonder kwade bedoelingen. :)

Jammer genoeg zijn er wel kleine irritaties ontstaan en bepaalde users hebben zich niet altijd netjes gedragen. Maar irritaties zullen er altijd zijn op plekken waar veel mensen samenkomen. In real life heb je dit, dus niet zo gek dat dit op FOK! ook voorkomt. Ik vraag me dan ook af, hadden jullie nooit irritaties onderling voor de grote golf aan SEX SC'ers? Als dat niet zo was, dan heb ik daar respect voor. :)

Ik hoop dat jullie begrijpen dat de meeste mensen die naar Relaties SC zijn gekomen niet de intentie hebben om een nieuwe SEX SC te creëren. Wat waarschijnlijk ook niet mogelijk is vanwege de splitsing van de SEX groep die ik eerder noemde. :) Zelf vind ik Relaties SC gezellig zoals het is. Niet omdat het op SEX SC lijkt (ik ben daar immers niet voor niets minder gaan posten). Ook hoop ik dat jullie het een kans en een beetje tijd willen geven. Het is misschien een kwestie van wennen aan elkaar en de nieuwe situatie, maar ik durf optimistisch te zijn over het feit dat we er samen wel uit kunnen komen. :)

Tot zover mijn twee centen.
Jullie hebben beide punten van waarheid.

zoals ik in mijn post eerder op de dag al aangaf in het bewuste topic zie ik echter dat groep 2 zich vasthoud aan de groep en groep 1 als het ware wegdrukt.

Kan er hier iets aan gedaan worden? ja, maar dan zal groep 2 zich moeten aanpassen.
En Groep 1 zal open moeten staan voor mensen uit Groep 2.

Zie het als het ware met dat je gaat verhuizen naar een andere straat. Jij zal moeten wennen aan je nieuwe omgeving, en je omgeving ook aan jou.

Je kunt niet verwachten dat jouw nieuwe omgeving zich dan aan jou aanpast.

Het moment dat ik dit zei, met iets andere woorden, reageerde gelijk iedereen dat ik ongelijk had. Echter, de rest van de tijd werd de rest weer genegeert.

Groep 2 is binnen gekomen in een SC en ipv samenvoegen, hebben hun juist de reeks overgenomen .Elke vorm van 1 van de users van Groep 1 om dit aan te passen is mislukt, want ze werden genegeerd, en niemand reageerde erop. Groep 1 reageerde op Groep 2, maar andersom niet. En dat bedoelde ik met de spiegel van vanmiddag.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142666562
Zit niet zo mysterieus te doen met je "groep 1" en "groep 2" en zeg gewoon wie je bedoelt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142666621
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:16 schreef habitue het volgende:
Zit niet zo mysterieus te doen met je "groep 1" en "groep 2" en zeg gewoon wie je bedoelt.
Staat er toch gewoon :')
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:18:29 #35
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142666625
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jullie hebben beide punten van waarheid.

zoals ik in mijn post eerder op de dag al aangaf in het bewuste topic zie ik echter dat groep 2 zich vasthoud aan de groep en groep 1 als het ware wegdrukt.

Kan er hier iets aan gedaan worden? ja, maar dan zal groep 2 zich moeten aanpassen.
En Groep 1 zal open moeten staan voor mensen uit Groep 2.

Zie het als het ware met dat je gaat verhuizen naar een andere straat. Jij zal moeten wennen aan je nieuwe omgeving, en je omgeving ook aan jou.

Je kunt niet verwachten dat jouw nieuwe omgeving zich dan aan jou aanpast.

Het moment dat ik dit zei, met iets andere woorden, reageerde gelijk iedereen dat ik ongelijk had. Echter, de rest van de tijd werd de rest weer genegeert.

Groep 2 is binnen gekomen in een SC en ipv samenvoegen, hebben hun juist de reeks overgenomen .Elke vorm van 1 van de users van Groep 1 om dit aan te passen is mislukt, want ze werden genegeerd, en niemand reageerde erop. Groep 1 reageerde op Groep 2, maar andersom niet. En dat bedoelde ik met de spiegel van vanmiddag.
Ik denk dat overnemen nooit de intentie was, maar dat het ook een beetje automatisch gebeurt als je met zo'n grote groep tegelijk komt. Je ziet iemand die je kent, je raakt aan de praat. De volgende ziet twee mensen die hij kent, etc. Dat is in ieder geval mijn indruk geweest. Ik zag ineens allemaal mensen die ik kende, waarvan ik sommige lang niet gesproken had en begon enthousiast mee te praten.

Maar vandaag bijvoorbeeld heb ik ook met verschillende users uit ''groep 1" (om ze maar even zo te noemen) gepraat en heb ik zelfs advies gekregen met betrekking tot de aanschaf van een laptop. :) Helemaal goed natuurlijk. Vandaar dat ik zeg dat het misschien wat tijd nodig heeft. Tijd om te acclimatiseren.

Met vingers naar groep 1 of groep 2 wijzen heeft sowieso niet zoveel zin. Trouwens, als je bepaalde users in groepen gaat plaatsen werk je een tweedeling eigenlijk alleen maar meer in de hand.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142666689
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:18 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik denk dat overnemen nooit de intentie was, maar dat het ook een beetje automatisch gebeurt als je met zo'n grote groep tegelijk komt. Je ziet iemand die je kent, je raakt aan de praat. De volgende ziet twee mensen die hij kent, etc. Dat is in ieder geval mijn indruk geweest. Ik zag ineens allemaal mensen die ik kende, waarvan ik sommige lang niet gesproken had en begon enthousiast mee te praten.

Maar vandaag bijvoorbeeld heb ik ook met verschillende users uit ''groep 1" (om ze maar even zo te noemen) gepraat en heb ik zelfs advies gekregen met betrekking tot de aanschaf van een laptop. :) Helemaal goed natuurlijk. Vandaar dat ik zeg dat het misschien wat tijd nodig heeft. Tijd om te acclimatiseren.

Met vingers naar groep 1 of groep 2 wijzen heeft sowieso niet zoveel zin. Trouwens, als je bepaalde users in groepen gaat plaatsen werk je een tweedeling eigenlijk alleen maar meer in de hand.
Ik ben het wel met je eens, maar net als je zoals vandaag weer ziet gebeuren (ik noem even "nu weet ik weer waarom. plaat voor je kop") reacties helpen niet echt mee natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_142666691
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Jullie hebben beide punten van waarheid.

zoals ik in mijn post eerder op de dag al aangaf in het bewuste topic zie ik echter dat groep 2 zich vasthoud aan de groep en groep 1 als het ware wegdrukt.

Kan er hier iets aan gedaan worden? ja, maar dan zal groep 2 zich moeten aanpassen.
En Groep 1 zal open moeten staan voor mensen uit Groep 2.

Zie het als het ware met dat je gaat verhuizen naar een andere straat. Jij zal moeten wennen aan je nieuwe omgeving, en je omgeving ook aan jou.

Je kunt niet verwachten dat jouw nieuwe omgeving zich dan aan jou aanpast.

Het moment dat ik dit zei, met iets andere woorden, reageerde gelijk iedereen dat ik ongelijk had. Echter, de rest van de tijd werd de rest weer genegeert.

Groep 2 is binnen gekomen in een SC en ipv samenvoegen, hebben hun juist de reeks overgenomen .Elke vorm van 1 van de users van Groep 1 om dit aan te passen is mislukt, want ze werden genegeerd, en niemand reageerde erop. Groep 1 reageerde op Groep 2, maar andersom niet. En dat bedoelde ik met de spiegel van vanmiddag.
Eens en bovendien had Fera het over irritaties binnen groep 2. Om daar ook antwoord op te geven: nee we hadden NOOIT irritaties. Gesprekken gingen meestal over relaties, vriendschap maar ook echt om het weer etc. Sterker nog, users van R&P kwamen daar zelfs vaak de laatste tijd voor advies en die kregen altijd een warme welkom. Zo zijn zelfs Aeque, Crazy-M en Gewoonmezelf87 in die reeks komen posten, terwijl ze oorsponkelijk gewoon voor advies kwamen. Ik kan er nog een paar namen noemen.

Die reeks was dood tot er nieuwe users waaronder ik zijn beginnen posten. En na maanden kwamen er steeds nieuwe users zoals ik net zei. Nogmaals het is de bedoeling dat anders users uit R&P daar ook komen voor problemen , advies etc. Het ging dus niet alleen om "gezelligheid" en waar users met elkaar met veel respect omgingen maar ook om een plaats waar ze hun ei kwijt konden. Dus nee nooit irritaties binnen die groep, om maar een uitgebreid aantwoord te geven op Fera.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:22:30 #38
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142666740
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, maar net als je zoals vandaag weer ziet gebeuren (ik noem even "nu weet ik weer waarom. plaat voor je kop") reacties helpen niet echt mee natuurlijk.
Nee, dat bedoelde ik ook met users die zich niet netjes gedragen. Dat vond ik op zich wel jammer. Ik mag zowel Myra als MK erg graag. Ik heb ze zelfs samen op dezelfde meet ontmoet. Ik hoop ook dat men deze persoonlijke irritaties een beetje voor zichzelf kunnen houden.

Al snap ik dat beide users in deze een beetje schuld hadden. Waar er twee vechten ... ;)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142666745
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:14 schreef motorbloempje het volgende:
Is het toegestaan een samenvatting te vragen? :@ Poe. Vanavond werd hem even niet meer na een lange dag werk en woonwerkverkeer. Morgenochtend zijn jullie aaaaaaallemaal de eerste. Na m'n koffie.
Ja nee, nou lees je het allemaal maar lekker zelf. Toen ik vandaag probeerde de herhaling van zetten probeerde te stoppen moest ik mijn bek houden. Nou lees je het ook maar allemaal :P
pi_142666832
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Nee, dat bedoelde ik ook met users die zich niet netjes gedragen. Dat vond ik op zich wel jammer. Ik mag zowel Myra als MK erg graag. Ik heb ze zelfs samen op dezelfde meet ontmoet. Ik hoop ook dat men deze persoonlijke irritaties een beetje voor zichzelf kunnen houden.

Al snap ik dat beide users in deze een beetje schuld hadden. Waar er twee vechten ... ;)
Nou ok maar de rest van Sex duikt er dan ook als een wolfpack bovenop en dat is ook niet zo eerlijk.
En zoals complicate terecht zegt, dit was er totaal niet totdat de rest erbij kwam.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:26:19 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142666833
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:43 schreef MrChocolademelk het volgende:
Beste Mods.

Ik heb begrepen dat er een pm/dm naar jullie is verstuurd, (zie post van aeque)
Ik wil hier mijn naam graag ook onderzetten.
ik heb niets gezien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:26:51 #42
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142666842
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Eens en bovendien had Fera het over irritaties binnen groep 2. Om daar ook antwoord op te geven: nee we hadden NOOIT irritaties. Gesprekken gingen meestal over relaties, vriendschap maar ook echt om het weer etc. Sterker nog, users van R&P kwamen daar zelfs vaak de laatste tijd voor advies en die kregen altijd een warme welkom. Zo zijn zelfs Aeque, Crazy-M en Gewoonmezelf87 in die reeks komen posten, terwijl ze oorsponkelijk gewoon voor advies kwamen. Ik kan er nog een paar namen noemen.

Die reeks was dood tot er nieuwe users waaronder ik zijn beginnen posten. En na maanden kwamen er steeds nieuwe users zoals ik net zei. Nogmaals het is de bedoeling dat anders users uit R&P daar ook komen voor problemen , advies etc. Het ging dus niet alleen om "gezelligheid" en waar users met elkaar met veel respect omgingen maar ook om een plaats waar ze hun ei kwijt konden. Dus nee nooit irritaties binnen die groep, om maar een uitgebreid aantwoord te geven op Fera.
Zoals ik al zei: als dat niet zo is heb ik daar alleen maar respect voor. :) Graag zou ik diezelfde sfeer ook willen behouden, maar dat is vaak nou eenmaal moeilijk met een lading nieuwe users. Maar ik hoop dat met de tijd alle gevoelens en irritaties wat minder worden en dat de Relaties SC voor iedereen een soort veilige haven blijft om advies te vragen. Wat betreft advies zijn er vast ook ''nieuwe'' users die met harte een handje willen helpen. En ik hoop dat de echte hatelijke reacties achterwege zullen blijven mochten mensen echt steun nodig hebben.

Aan de andere kant, het blijft een SC. Het is geen officiële praatgroep. Dat doet me een beetje denken aan wat er gezegd werd over het Gendertopic eerder vandaag. Het blijft een SC waar mensen komen en gaan en geen praatgroep voor mensen met problemen. Het is een forum, het is open. Ook dat zal men moeten accepteren.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142666847
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef Re het volgende:

[..]

ik heb niets gezien
Zargon waarschijnlijk wel. Het was naar hem gericht.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:29:25 #44
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142666905
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef kree het volgende:

[..]

Nou ok maar de rest van Sex duikt er dan ook als een wolfpack bovenop en dat is ook niet zo eerlijk.
En zoals complicate terecht zegt, dit was er totaal niet totdat de rest erbij kwam.
Ja, dat is jammer. Wellicht een andere manier van communiceren dan men in Relaties wellicht gewend is. Niet om het goed te praten. Ik zelf (zonder mezelf op de borst te kloppen) heb geprobeerd een mediator te zijn tussen de twee ruziemakers. Meer kan ik echter niet doen. Ik hoop dat het roedelgedrag in het vervolg wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Misschien dat er een kans bestaat dat we samen een roedel worden, om maar in wolventermen te blijven. Maar wellicht ben ik hierin wel iets te optimistisch.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142666974
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja, dat is jammer. Wellicht een andere manier van communiceren dan men in Relaties wellicht gewend is. Niet om het goed te praten. Ik zelf (zonder mezelf op de borst te kloppen) heb geprobeerd een mediator te zijn tussen de twee ruziemakers. Meer kan ik echter niet doen. Ik hoop dat het roedelgedrag in het vervolg wat meer naar de achtergrond verdwijnt. Misschien dat er een kans bestaat dat we samen een roedel worden, om maar in wolventermen te blijven. Maar wellicht ben ik hierin wel iets te optimistisch.
Dat hoop ik ook maargoed dat zei ik al toen het net samenging en ik had er nog wel goede hoop op. maar toch zie je het dan zo weer ontsporen vandaag.
En ik had toch het gevoel van, zie je wel...

En het is ook niet nieuw dit want ik herken het wel van AVNZMG zelfde verhaal zelfde users.

Uiteindelijk als het zo doorgaat dan is het slot op de R&P reeks weer de oplossing van de mods omdat ze gewoon niet weten wat ermee te doen.

Oplossing naar mijn idee is dat de mods veel eerder in moeten grijpen in het begin al als zoiets ontstaat.
Doe ik nog een TR want zag dat al gebeuren, maar dan duurt het toch te lang voordat er wat mee gedaan wordt en is het kwaad al geschied.
Do what you love, love what you do!
pi_142666981
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:26 schreef Fera het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: als dat niet zo is heb ik daar alleen maar respect voor. :) Graag zou ik diezelfde sfeer ook willen behouden, maar dat is vaak nou eenmaal moeilijk met een lading nieuwe users. Maar ik hoop dat met de tijd alle gevoelens en irritaties wat minder worden en dat de Relaties SC voor iedereen een soort veilige haven blijft om advies te vragen. Wat betreft advies zijn er vast ook ''nieuwe'' users die met harte een handje willen helpen. En ik hoop dat de echte hatelijke reacties achterwege zullen blijven mochten mensen echt steun nodig hebben.

Aan de andere kant, het blijft een SC. Het is geen officiële praatgroep. Dat doet me een beetje denken aan wat er gezegd werd over het Gendertopic eerder vandaag. Het blijft een SC waar mensen komen en gaan en geen praatgroep voor mensen met problemen. Het is een forum, het is open. Ook dat zal men moeten accepteren.
Dat bedoel ik dus, users die daar nu kwamen voor advies etc. zullen ook wel wat terughoudend zijn. Daarom heb ik ook vandaag aan MK in dat topic vermeldt dat zulke gesprekken beter in feedback horen en niet in een sc waar nieuwe users wel hun ei kwijt konden. Zulke irritaties waren daar gewoon nooit voorgevallen. Het was een reeks die een bepaalde vorm begon te krijgen in R&P niet alleen voor gezelligheid maar ook echt om advies etc. Zo zijn er meer dan 6 users in die reeks blijven posten en altijd met veel respect voor elkaar omdat ze na advies het ook wel fijn vonden om te blijven.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:41:07 #47
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:32 schreef kree het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook maargoed dat zei ik al toen het net samenging en ik had er nog wel goede hoop op. maar toch zie je het dan zo weer ontsporen vandaag.
En ik had toch het gevoel van, zie je wel...

En het is ook niet nieuw dit want ik herken het wel van AVNZMG zelfde verhaal zelfde users.

Uiteindelijk als het zo doorgaat dan is het slot op de R&P reeks weer de oplossing van de mods omdat ze gewoon niet weten wat ermee te doen.

Oplossing naar mijn idee is dat de mods veel eerder in moeten grijpen in het begin al als zoiets ontstaat.
Doe ik nog een TR want zag dat al gebeuren, maar dan duurt het toch te lang voordat er wat mee gedaan wordt en is het kwaad al geschied.
Dat conflict tussen Myra en MK zou ik nog niet omschrijven als ontsporen, tenzij je op iets anders doelt. Zoals ik al zei, waar mensen samenkomen zijn vaker irritaties. Zeker bij persoonlijkheden die met elkaar botsen. Heel erg vervelend, vooral omdat jullie zelf een groep waren die een hartstikke goede klik met elkaar hadden. Dan is het wel zuur als het op deze manier een beetje verpest wordt. Geloof me, ik heb het zelf ook meegemaakt. In de SEX SC. Waar er ook een tijdlang een goede groepsdynamiek is geweest.
Er waren altijd wel discussies, maar deze zorgden ook voor wat leven in de brouwerij en werden ook vaak weer opgelost. Ook zonder ingrijpen van mods. Maar goed, dat is echt al veel langer geleden. Ik poste immers al in SEX SC voordat het er echt superdruk werk en de reeks nog maar uit twee getallen bestond. :@

quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:33 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, users die daar nu kwamen voor advies etc. zullen ook wel wat terughoudend zijn. Daarom heb ik ook vandaag aan MK in dat topic vermeldt dat zulke gesprekken beter in feedback horen en niet in een sc waar nieuwe users wel hun ei kwijt konden. Zulke irritaties waren daar gewoon nooit voorgevallen. Het was een reeks die een bepaalde vorm begon te krijgen in R&P niet alleen voor gezelligheid maar ook echt om advies etc. Zo zijn er meer dan 6 users in die reeks blijven posten en altijd met veel respect voor elkaar omdat ze na advies het ook wel fijn vonden om te blijven.
Het zou inderdaad zonde zijn als dat advies-gedeelte verloren gaat. Je bouwt iets op, het loopt als een zonnetje en dan is het zuur als het voor je ogen weer instort omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen. Nog erger als het mensen zijn die helemaal niet meegeholpen hebben aan het bouwproces.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667209
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat conflict tussen Myra en MK zou ik nog niet omschrijven als ontsporen, tenzij je op iets anders doelt. Zoals ik al zei, waar mensen samenkomen zijn vaker irritaties. Zeker bij persoonlijkheden die met elkaar botsen. Heel erg vervelend, vooral omdat jullie zelf een groep waren die een hartstikke goede klik met elkaar hadden. Dan is het wel zuur als het op deze manier een beetje verpest wordt. Geloof me, ik heb het zelf ook meegemaakt. In de SEX SC. Waar er ook een tijdlang een goede groepsdynamiek is geweest.
Er waren altijd wel discussies, maar deze zorgden ook voor wat leven in de brouwerij en werden ook vaak weer opgelost. Ook zonder ingrijpen van mods. Maar goed, dat is echt al veel langer geleden. Ik poste immers al in SEX SC voordat het er echt superdruk werk en de reeks nog maar uit twee getallen bestond. :@

[..]

Het zou inderdaad zonde zijn als dat advies-gedeelte verloren gaat. Je bouwt iets op, het loopt als een zonnetje en dan is het zuur als het voor je ogen weer instort omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen. Nog erger als het mensen zijn die helemaal niet meegeholpen hebben aan het bouwproces.
Een verschil van mening is dan ook niet erg, maar het vervalt in persoonlijke verwijten. Daar begon het probleem (of ontsporing) plus dat dan een gedeelte erin meegaat MK voelt zich in het nauw gedreven (terecht) en zo gaat het verder.
Do what you love, love what you do!
pi_142667254
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:41 schreef Fera het volgende:

[..]

Dat conflict tussen Myra en MK zou ik nog niet omschrijven als ontsporen, tenzij je op iets anders doelt. Zoals ik al zei, waar mensen samenkomen zijn vaker irritaties. Zeker bij persoonlijkheden die met elkaar botsen. Heel erg vervelend, vooral omdat jullie zelf een groep waren die een hartstikke goede klik met elkaar hadden. Dan is het wel zuur als het op deze manier een beetje verpest wordt. Geloof me, ik heb het zelf ook meegemaakt. In de SEX SC. Waar er ook een tijdlang een goede groepsdynamiek is geweest.
Er waren altijd wel discussies, maar deze zorgden ook voor wat leven in de brouwerij en werden ook vaak weer opgelost. Ook zonder ingrijpen van mods. Maar goed, dat is echt al veel langer geleden. Ik poste immers al in SEX SC voordat het er echt superdruk werk en de reeks nog maar uit twee getallen bestond. :@

[..]

Het zou inderdaad zonde zijn als dat advies-gedeelte verloren gaat. Je bouwt iets op, het loopt als een zonnetje en dan is het zuur als het voor je ogen weer instort omdat sommige mensen zich niet kunnen gedragen. Nog erger als het mensen zijn die helemaal niet meegeholpen hebben aan het bouwproces.
Er was ook leven in de brouwerij zonder conflicten in de relatie sc. Die reeks ging zo snel zonder enig conflict. Al maanden.
En tja wat er tussen MK en Myr gebeurd is kunnen we beter achterwege laten. Het is nu gebeurd en gepasseerd. De vraag is wat nu? Het gaat om een oplossing vinden.... :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667298
Ik wil eigenlijk wel eens een mening van een mod horen, of slapen die al :+
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:48:57 #51
47102 Elvi
miemkwien
pi_142667299
Als jullie nou gewoon nog een keer proberen mee te posten? Of niet proberen maar gewoon doen... Nu is er in de sc ook al n hele tijd niks gezegd dus grijp je kans :P
pi_142667306
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:44 schreef kree het volgende:

[..]

Een verschil van mening is dan ook niet erg, maar het vervalt in persoonlijke verwijten. Daar begon het probleem (of ontsporing) plus dat dan een gedeelte erin meegaat MK voelt zich in het nauw gedreven (terecht) en zo gaat het verder.
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:46 schreef complicate het volgende:

En tja wat er tussen MK en Myr gebeurd is kunnen we beter achterwege laten. Het is nu gebeurd en gepasseerd. De vraag is wat nu? Het gaat om een oplossing vinden.... :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:48 schreef Elvi het volgende:
Als jullie nou gewoon nog een keer proberen mee te posten? Of niet proberen maar gewoon doen... Nu is er in de sc ook al n hele tijd niks gezegd dus grijp je kans :P
Dat is gedaan hoor ;)
En ja de sex sc-ers lijken een soort van avondklok te hebben ja :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:50:14 #54
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667332
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:44 schreef kree het volgende:

[..]

Een verschil van mening is dan ook niet erg, maar het vervalt in persoonlijke verwijten. Daar begon het probleem (of ontsporing) plus dat dan een gedeelte erin meegaat MK voelt zich in het nauw gedreven (terecht) en zo gaat het verder.
Zijn reactie was naar mijn mening ook niet helemaal juist. Nogmaals, waar er twee vechten hebben er twee schuld. Jammer inderdaad dat het zo moest lopen. Hopelijk wordt dit in het vervolg minder. Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen ... Sorry dat ik moet vervallen in dooddoeners.

Ik weet niet hoe de mods erover denken. Zelf kan ik alleen maar nadenken over de juiste oplossing en naar mijn mening zou dat zijn om de boel een paar dagen aan te kijken. Misschien dat alles dan wel rustiger wordt. Zo niet, dan kan er altijd opnieuw gekeken worden. Maar dan heeft het idee van een grote groep tenminste wel een kans gehad.

quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Er was ook leven in de brouwerij zonder conflicten in de relatie sc. Die reeks ging zo snel zonder enig conflict. Al maanden.
En tja wat er tussen MK en Myr gebeurt kunnen we beter achterwege laten. Het is nu gebeurd en gepasseerd. De vraag is wat nu? Het gaat om een oplossing vinden.... :@
Ik bedoelde ook niet dat conflicten nodig waren voor leven, alleen dat discussies in andere SC's niet altijd reden tot paniek zijn en zichzelf op kunnen lossen. Het is aan de ene kant ook boeiend, zolang het niet al te persoonlijk wordt. Maar niet noodzakelijk. Dat was niet mijn oogpunt.

Nogmaals, ik zou zeggen: geef het een paar dagen tijd. Wellicht wordt alles rustiger en vriendelijker. Misschien gaan er vanzelf mensen uit ''groep 2" (urgh, weer dat woord) weg die hun interesse kwijt raken en zullen de conflicten ook afnemen. Daarna kun je altijd nog verder kijken, of niet? Een paar dagen zal ook niet te veel schade aanrichten aan de fundering van de SC, lijkt me. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667342
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:48 schreef Elvi het volgende:
Als jullie nou gewoon nog een keer proberen mee te posten? Of niet proberen maar gewoon doen... Nu is er in de sc ook al n hele tijd niks gezegd dus grijp je kans :P
Dat hebben Aeque en MK gedaan en het resultaat is opnieuw -> feedback topic.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667395
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:50 schreef Fera het volgende:

[..]

Zijn reactie was naar mijn mening ook niet helemaal juist. Nogmaals, waar er twee vechten hebben er twee schuld. Jammer inderdaad dat het zo moest lopen. Hopelijk wordt dit in het vervolg minder. Niemand is perfect, we zijn allemaal mensen ... Sorry dat ik moet vervallen in dooddoeners.

Ik weet niet hoe de mods erover denken. Zelf kan ik alleen maar nadenken over de juiste oplossing en naar mijn mening zou dat zijn om de boel een paar dagen aan te kijken. Misschien dat alles dan wel rustiger wordt. Zo niet, dan kan er altijd opnieuw gekeken worden. Maar dan heeft het idee van een grote groep tenminste wel een kans gehad.

[..]

Ik bedoelde ook niet dat conflicten nodig waren voor leven, alleen dat discussies in andere SC's niet altijd reden tot paniek zijn en zichzelf op kunnen lossen. Het is aan de ene kant ook boeiend, zolang het niet al te persoonlijk wordt. Maar niet noodzakelijk. Dat was niet mijn oogpunt.

Nogmaals, ik zou zeggen: geef het een paar dagen tijd. Wellicht wordt alles rustiger en vriendelijker. Misschien gaan er vanzelf mensen uit ''groep 2" (urgh, weer dat woord) weg die hun interesse kwijt raken en zullen de conflicten ook afnemen. Daarna kun je altijd nog verder kijken, of niet? Een paar dagen zal ook niet te veel schade aanrichten aan de fundering van de SC, lijkt me. :)
Het is al een paar dagen en de halve 'fundering' post al niet meer.
Do what you love, love what you do!
pi_142667420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef kree het volgende:

[..]

Het is al een paar dagen en de halve 'fundering' post al niet meer.
Mja toen ik daar dus op reageerde had ik het gedaan. Maar ik waardeer het dat Fera er voor openstaat
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142667458
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:53 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Mja toen ik daar dus op reageerde had ik het gedaan. Maar ik waardeer het dat Fera er voor openstaat
Jawel 'ze' zijn er ook niet allemaal schuldig aan.
Maar ik mis vooral de rest nu.

Ik probeer wel mee te doen, maarja eigenlijk is het hele oude groepje nu weg, dat vindt ik nog het meest jammere eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:55:49 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667462
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:52 schreef kree het volgende:

[..]

Het is al een paar dagen en de halve 'fundering' post al niet meer.
Helaas ben ik geen inspirerend persoon die iedereen terug kan halen. I would if I could. Als de wil er niet is houdt het natuurlijk op.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:56:30 #60
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667476
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:55 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel 'ze' zijn er ook niet allemaal schuldig aan.
Maar ik mis vooral de rest nu.

Ik probeer wel mee te doen, maarja eigenlijk is het hele oude groepje nu weg, dat vindt ik nog het meest jammere eigenlijk.
Misschien wat mensen DM'en en dit gesprek laten lezen? Geen idee of het helpt, maar misschien willen ze voorzichtig weer een poging wagen?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667483
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:55 schreef kree het volgende:

[..]

Jawel 'ze' zijn er ook niet allemaal schuldig aan.
Maar ik mis vooral de rest nu.

Ik probeer wel mee te doen, maarja eigenlijk is het hele oude groepje nu weg, dat vindt ik nog het meest jammere eigenlijk.
De reden dat "ze" ( ik laat mezelf even buiten beschouwing :') ) daar niet meer posten is dan ook meer dan duidelijk nu.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667506
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:55 schreef Fera het volgende:

[..]

Helaas ben ik geen inspirerend persoon die iedereen terug kan halen. I would if I could. Als de wil er niet is houdt het natuurlijk op.
De wil is er wel, maar het gaat om het negeerende gedrag en post gedrag van groep 2
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142667510
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:56 schreef Fera het volgende:

[..]

Misschien wat mensen DM'en en dit gesprek laten lezen? Geen idee of het helpt, maar misschien willen ze voorzichtig weer een poging wagen?
Dat doen we hoor, daar hoef je je niet druk over te maken.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667541
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De wil is er wel, maar het gaat om het negeerende gedrag en post gedrag van groep 2
Dit dus. Maar ok, we blijven draaien. :') Alles is denk ik nu wel gezegd. :@ Of niet? :P
Een oplossing zullen we toch niet zo snel bedenken, lijkt me...
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667551
Nou om maar even verder te gaan in oplossingen dan.

- Users moeten gelijk de TR knop gebruiken
- Mods moeten betreffende posts weghalen.

Njah ik weet niet hoe haalbaar dat is voor mods, dat hele topic moet onder verscherpt toezicht de komende tijd als je het mij vraagt :)
Do what you love, love what you do!
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:00:37 #66
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667559
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

De wil is er wel, maar het gaat om het negeerende gedrag en post gedrag van groep 2
Ik bedoel de natuurlijk de wil om nu weer terug te komen. Postgedrag van anderen heb ik natuurlijk geen invloed op. Wellicht dat ze dit zullen lezen en het niet meteen als onzin af zullen doen, maar dat durf ik niet te zeggen.

quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:58 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat doen we hoor, daar hoef je je niet druk over te maken.
^O^
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667571
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel de natuurlijk de wil om nu weer terug te komen. Postgedrag van anderen heb ik natuurlijk geen invloed op. Wellicht dat ze dit zullen lezen en het niet meteen als onzin af zullen doen, maar dat durf ik niet te zeggen.

[..]

^O^
Zo deden ze het vanmiddag wel, de meeste van hun ken ik op FOK!, vandaar mn sarcastische opmerking over de Award
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142667591
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef kree het volgende:
Nou om maar even verder te gaan in oplossingen dan.

- Users moeten gelijk de TR knop gebruiken
- Mods moeten betreffende posts weghalen.

Njah ik weet niet hoe haalbaar dat is voor mods, dat hele topic moet onder verscherpt toezicht de komende tijd als je het mij vraagt :)
Dat men een TR moet sturen is al ter sprake gekomen en dat weet iedereen. Verder wat mods betreft, ik kan me daar niet over uitspreken, ik weet niet of ze zich continue moeten bezighouden om in een sc van alles op te schonen, dat was ook één de redenen dat de sex sc dicht werd gegooid, mods waren klaar met continue zicht bezig te houden met toezichthouders te spelen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:04:18 #69
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667618
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:01 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Zo deden ze het vanmiddag wel, de meeste van hun ken ik op FOK!, vandaar mn sarcastische opmerking over de Award
Vervelend, maar nogmaals: ik heb daar (helaas) geen invloed op. Wellicht dat het helpt dat ik eigenlijk ook "groep 2" ben en dat ze iets oppikken uit mijn posts. Maar daar kan ik alleen op hopen.

Het zou jammer zijn als het écht fout gaat. Ik mag heel veel van de users gewoon. Veel van hen heb ik zelfs meerdere keren gemeet. Ik weet dat het aardige mensen zijn. Dat maakt dit zo lastig.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667667
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Vervelend, maar nogmaals: ik heb daar (helaas) geen invloed op. Wellicht dat het helpt dat ik eigenlijk ook "groep 2" ben en dat ze iets oppikken uit mijn posts. Maar daar kan ik alleen op hopen.

Het zou jammer zijn als het écht fout gaat. Ik mag heel veel van de users gewoon. Veel van hen heb ik zelfs meerdere keren gemeet. Ik weet dat het aardige mensen zijn. Dat maakt dit zo lastig.
Technisch gezien behoor jij tot groep 3 :+
Maar ok ik weet het verder ook niet, denk dat ik alles heb gezegd nu wat ik ervan denk en nu is het een beetje wachten op een mod en zien hoe het dan maar weer verder verloopt.
Do what you love, love what you do!
pi_142667674
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik bedoel de natuurlijk de wil om nu weer terug te komen. Postgedrag van anderen heb ik natuurlijk geen invloed op. Wellicht dat ze dit zullen lezen en het niet meteen als onzin af zullen doen, maar dat durf ik niet te zeggen.

[..]

^O^
Eigenlijk was de oorsponkelijke post van Aeque bedoelt voor de mods en niet zo echt naar users toe, maar bon soit.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142667707
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef kree het volgende:
nu is het een beetje wachten op een mod en zien hoe het dan maar weer verder verloopt.
Zoiets ja. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:10:54 #73
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142667754
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Technisch gezien behoor jij tot groep 3 :+
Maar ok ik weet het verder ook niet, denk dat ik alles heb gezegd nu wat ik ervan denk en nu is het een beetje wachten op een mod en zien hoe het dan maar weer verder verloopt.
Ach ja, ik weet ook niet precies hoe die groepen werken. :D

En inderdaad, ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen.

quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:07 schreef complicate het volgende:

[..]

Eigenlijk was de oorsponkelijke post van Aeque bedoelt voor de mods en niet zo echt naar users toe, maar bon soit.
Klopt, maar ik voelde de behoefte om te reageren. Een poging om het conflict onderling op te lossen. :)

Maar goed. Ik ga mijn bed opzoeken. Ik ben benieuwd wat een mod in te brengen heeft. Welterusten allen. :W
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142667904
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:10 schreef Fera het volgende:

[..]

Ach ja, ik weet ook niet precies hoe die groepen werken. :D

En inderdaad, ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen.

[..]

Klopt, maar ik voelde de behoefte om te reageren. Een poging om het conflict onderling op te lossen. :)

Maar goed. Ik ga mijn bed opzoeken. Ik ben benieuwd wat een mod in te brengen heeft. Welterusten allen. :W
Ja daar zijn we allemaal benieuwd naar.
Edit: op verzoek van de "groep" .

[ Bericht 7% gewijzigd door complicate op 24-07-2014 02:23:33 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 05:37:40 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_142669288
Best opmerkelijk dat jullie je laten opzadelen met andermans problemen btw
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:00:23 #76
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142669961
als jullie deze discussie nou eens in het topic zelf hadden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142671253
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 02:06 schreef kree het volgende:

[..]

Technisch gezien behoor jij tot groep 3 :+
Maar ok ik weet het verder ook niet, denk dat ik alles heb gezegd nu wat ik ervan denk en nu is het een beetje wachten op een mod en zien hoe het dan maar weer verder verloopt.
Niet zo afhankelijk laten zijn van een mod. We zijn allemaal gewoon mensen, we kunnen het zelf ook best oplossen. Maar nogmaals, dan moeten jullie gewoon mee gaan posten. Wat jij overigens al doet, dus dit is niet echt tegen jou.

Ik zie overigens ook helemaal niet wie wij zouden negeren. Behalve dan dat ik niet meer op MK ga reageren want wij botsen gewoon qua persoonlijkheid, en ik lig daar niet wakker van maar als jullie dat als "ontsporen" zien dan negeer ik hem gewoon.

Bedoel er zitten meer mensen in de sc die helemaal niet in SEX zaten, die kunnen ook gewoon meeposten.

Anyhow, zolang jullie het niet eens proberen kunnen mods ook niet zien waar het fout zou gaan en zal er ook niets veranderen. En wachten tot de SEX slowchat weer open gaat zou zomaar ook niet kunnen helpen, het feit dat de SEX groep is opgesplitst nu bevalt heel veel mensen eigenlijk wel.
pi_142671535
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:00 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik vind dit een mooie post en ik ben het op verschillende punten ook met je eens. Maar wat mij betreft lijkt het misschien verstandig om het allemaal wat tijd te geven. Sowieso weet ik niet hoe lang de SEX SC dicht blijft (ik neem aan dat dit niet voor eeuwig is?) en de situatie is natuurlijk ook heel erg nieuw voor iedereen. Het is een grote schok voor sommige mensen, dat begrijp ik heel goed. :)
Ik ga alleen op deze post reageren aangezien alles wat daaronder staat niets meer dan een herhaling is uit mijn post en jouw reactie daarop.
Maar ik ben het dus niet eens met de beredenering "geef het tijd". Nee sommige dingen zullen nooit wennen, hoe je het ook wendt of keert en hoe lang je het ook de tijd geeft.

quote:
Maar wat ik wel opgemerkt heb is dat de conflicten in SEX SC misschien minder invloed hebben op de Relaties SC dan je in eerste instantie zou denken. Waarom? Ten eerste is de SEX SC opgesplitst in twee groepen nadat deze gesloten is. De ene groep zit nu in Relaties SC en een andere groep is (volgens mij) vertrokken naar KPD of een andere SC. De mensen die nu in Relaties SC zitten kunnen allemaal met elkaar overweg. Ik neem aan dat ze het conflict ook niet mee zullen nemen.
Wil je wel even de nuance geven dat de mensen die nu in de Relatie sc zitten en met elkaar overweg kunnen, afkomstig zijn uit de Sex sc? Aangezien wij ere amper tot niet meer posten?

quote:
Ten tweede zijn een hoop oud-SEX SC'ers ook oud-R&P'ers, nog uit de tijd voor de opschoning van alle R&P SC's. Ikzelf kwam twee jaar geleden voor het eerst in de Relaties SC, net na die opschoning volgens mij. Heel veel users ken ik ook van de SC en deze zijn zelf op een gegeven moment naar SEX gekomen. In eerste instantie ook vanwege een goede klik met andere users, maar ook omdat de Relaties SC een tijdje doodstil is geweest. We hebben een paar keer geprobeerd hier toen leven in de blazen, maar tevergeefs.
Wat heeft dit überhaupt met de situatie te maken? Dit heb ik al meerdere malen voorbij zien komen maar dit heeft echt 0,0 met de huidige situatie te maken. Leuk dat dit de oorspronkelijke users van de Relatie sc zijn geweest maar volgens deze beredenering moeten we de VS ook maar terug geven aan de indianen...

quote:
Het is wel mooi om te zien hoe de Relaties SC uiteindelijk weer een nieuwe kans kreeg door andere users. Begrijpelijk dat zij dit gaan zien als hun eigen plekje. Een warme, vertrouwde groep. Net zoals de SEX SC ook ooit was voor mij. Ook daar zijn op een gegeven moment een hoop users van elders plotseling ''binnengedrongen'' (dit woord bij gebrek aan beter, iedereen is namelijk welkom in een SC!) en daar moesten ook veel mensen aan wennen. Uiteindelijk heeft het er wel voor gezorgd dat ik niet meer in SEX SC postte. Ik voelde, op een paar zeldzame momenten na, niet echt een klik met deze users. Ook ben ik toen meer gaan posten in een andere SC, waar ik me uiteindelijk meer thuis ging voelen. Soms kwam ik nog wel terug in SEX, als de sfeer en de dynamiek van mensen op dat moment goed voor mij was. Dat kwam, grappig genoeg, vooral door de mensen die ik leerde kennen uit de Relaties SC.
Grappig dat je met dit stukje nu precies mijn punt duidelijk maakt. Elke sc heeft zijn eigen sfeer en dynamiek. Waarom zou je dit dan ook drastisch willen veranderen. Je kan ermee omgaan of niet.

quote:
Dus toen de SEX SC sloot en mensen naar Relaties SC trokken leek het gewoon even als vanouds. Niets ten nadele van de andere users, zeker niet. Ik denk dat het ook nooit de bedoeling is geweest om jullie zo te overrompelen. It just happened. Zonder kwade bedoelingen. :)
En nogmaals bewijs je hiermee dus mijn punt. Het leek als vanouds de Sex sc terwijl het toch echt de Relatie sc is. Prima dat het nooit de bedoeling is geweest en dat er geen kwade bedoelingen achter zaten, maar het is dus wel gebeurd.

quote:
Jammer genoeg zijn er wel kleine irritaties ontstaan en bepaalde users hebben zich niet altijd netjes gedragen. Maar irritaties zullen er altijd zijn op plekken waar veel mensen samenkomen. In real life heb je dit, dus niet zo gek dat dit op FOK! ook voorkomt. Ik vraag me dan ook af, hadden jullie nooit irritaties onderling voor de grote golf aan SEX SC'ers? Als dat niet zo was, dan heb ik daar respect voor. :)
Er zijn nooit zulke irritaties geweest, ik heb een flinke discussie gehad met Crazy-M over een bepaald onderwerp maar daarna was alles weer koek en ei en kunnen we nog steeds door 1 deur. Dus nee, er zijn nog nooit zulke onderlingen irritaties geweest.

quote:
Ik hoop dat jullie begrijpen dat de meeste mensen die naar Relaties SC zijn gekomen niet de intentie hebben om een nieuwe SEX SC te creëren. Wat waarschijnlijk ook niet mogelijk is vanwege de splitsing van de SEX groep die ik eerder noemde. :) Zelf vind ik Relaties SC gezellig zoals het is. Niet omdat het op SEX SC lijkt (ik ben daar immers niet voor niets minder gaan posten). Ook hoop ik dat jullie het een kans en een beetje tijd willen geven. Het is misschien een kwestie van wennen aan elkaar en de nieuwe situatie, maar ik durf optimistisch te zijn over het feit dat we er samen wel uit kunnen komen. :)
Het gaat mij niet om de intentie, deze kan nog zo goed zijn geweest maar neemt niet weg dat het dus wel gebeurd is. Jij bent een typische 'groep 3' user uit mijn eerdere post. Ik zeg ook niet dat er een nieuwe Sex sc wordt gecreëerd maar wel een heel ander topic dan wat de Relatie sc was. En nogmaals, de tijd geven werkt niet en het zal ook nooit wennen.

quote:
Tot zover mijn twee centen.
Een van de zaken die mij persoonlijk het meest heeft geïrriteerd was een post van iemand met de volgende context: "Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?". Dit had betrekking op de OP omdat hier een aantal gifjes stonden. Met deze post word er voor mij persoonlijk bewezen dat er niet met goede intenties begonnen werd met posten in de Relatie sc.
pi_142671660
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:49 schreef aeque het volgende:
Wil je wel even de nuance geven dat de mensen die nu in de Relatie sc zitten en met elkaar overweg kunnen, afkomstig zijn uit de Sex sc? Aangezien wij ere amper tot niet meer posten?
Dat is dus niet waar er zitten ook mensen die nooit in de SEX sc hebben gezeten. Dus we zijn niet alleen SEX sc.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:49 schreef aeque het volgende:

Een van de zaken die mij persoonlijk het meest heeft geïrriteerd was een post van iemand met de volgende context: "Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?". Dit had betrekking op de OP omdat hier een aantal gifjes stonden. Met deze post word er voor mij persoonlijk bewezen dat er niet met goede intenties begonnen werd met posten in de Relatie sc.
De OP veranderen was een foutje. Ik wilde de meeting erin zetten maar maakte een quote in plaats van een edit. De afbeeldingen gingen niet mee, de meeste heb ik aangepast een aantal lukte niet direct. Toen ik zag dat het toch maar normale plaatjes waren en niet echt iets van een OP heb ik het zo gelaten. Ik heb verder totaal geen aanpassingen aan de OP gemaakt. En er zat al helemaal geen kwade wil achter.
  donderdag 24 juli 2014 @ 09:57:53 #80
47102 Elvi
miemkwien
pi_142671698
Ok dus groep 1 uit R&P vind dat groep 2 uit SEX hun buitensluit en negeert? Terwijl groep 1 degene is die niet wil dat anderen in 'hun' SC komen, weigeren mee te posten en daarmee dus eigenlijk groep 2 buitensluit en negeert?

Ik ben als buitenstaander gewoon vriendelijk ontvangen door de mensen die blijkbaar uit SEX kwamen. Maar ik begin te twijfelen of ik ook zo was ontvangen door de menssn van R&P. Jullie komen wat eenkennig over namelijk...
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:02:59 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142671803
De mensen die nu in Relaties zitten zijn natuurlijk niet enkel de mensen die in Sex SC postten :). Een groot deel van de mensen die jij als Sex SC'ers betitelt, postten daar nauwelijks meer en kwamen mensen die ze leuk vinden in Relaties tegen en begonnen daarom weer met posten, waarom wil dat er niet in :)?

Maar goed, dit blijft een herhaling van zetten. Iedereen moet gewoon welkom kunnen zijn en is dat imo ook, het is wellicht even wennen aan elkaars humor en manier van posten, maar dat lijkt mij geen onoverkomelijk iets :).

Overigens vroeg ik of die gifjes er niet uit konden, maar dat is puur omdat een hele reeks van die dingen schijtirritant zijn, vind ik. Heeft niks te maken met mijn al dan niet goede intenties (die overigens goed waren, ik heb namelijk een geprobleerd leuk mee te posten met de 'incrowd', tot er even iets mis ging omdat ik iets niet snapte en daar een grapje over maakte dat niet gewaardeerd werd en resulteerde in miaaaauuuwww, catfight, of zo).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:04:53 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142671830
het is meer dat een groep compleet de SC domineert denk ik, of iig dat wordt zo uitgestraald en dat gaat ten koste van de groep die er al langer zat, het is een numbers game.

Je kan je bij jezelf afvragen waarom er een SC is gesloten, wat was de reden daarvoor en waarom zou je een herhaling daarvan willen voorkomen. ga je op de oude voet door of ga je je eens afvragen waarom zoiets is gebeurd zonder gelijk de schuld te leggen bij een ander.

En vers bloed is altijd goed, tenzij het uit je neus wordt geslagen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:08:34 #83
47102 Elvi
miemkwien
pi_142671909
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:04 schreef Re het volgende:
het is meer dat een groep compleet de SC domineert denk ik, of iig dat wordt zo uitgestraald en dat gaat ten koste van de groep die er al langer zat, het is een numbers game.

Je kan je bij jezelf afvragen waarom er een SC is gesloten, wat was de reden daarvoor en waarom zou je een herhaling daarvan willen voorkomen. ga je op de oude voet door of ga je je eens afvragen waarom zoiets is gebeurd zonder gelijk de schuld te leggen bij een ander.

En vers bloed is altijd goed, tenzij het uit je neus wordt geslagen
En je kan je als groep ook afvragen of het nog zin heeft om er dagenlang over door te blijven zagen, terwijl al duidelijk is dat die SEX SC voorlopig niet opengaat.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:12:19 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142671979
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

En je kan je als groep ook afvragen of het nog zin heeft om er dagenlang over door te blijven zagen, terwijl al duidelijk is dat die SEX SC voorlopig niet opengaat.
Daarnaast is het de vraag of er mensen terug willen naar de SEX SC. Dat hangt denk ik volledig af wie er gaat posten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:13:06 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142672001
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

En je kan je als groep ook afvragen of het nog zin heeft om er dagenlang over door te blijven zagen, terwijl al duidelijk is dat die SEX SC voorlopig niet opengaat.
De R&P relaties is ontstaan uit een paar andere slowchats, met als thema, relaties, dus daar gaan we ons dan maar aan houden, als je met je groepje wil blijven dan ga je lekker naar de algemene R&P SC, daar zit verder geen thema aanvast.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:15:40 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672054
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:04 schreef Re het volgende:
het is meer dat een groep compleet de SC domineert denk ik, of iig dat wordt zo uitgestraald en dat gaat ten koste van de groep die er al langer zat, het is een numbers game.

Je kan je bij jezelf afvragen waarom er een SC is gesloten, wat was de reden daarvoor en waarom zou je een herhaling daarvan willen voorkomen. ga je op de oude voet door of ga je je eens afvragen waarom zoiets is gebeurd zonder gelijk de schuld te leggen bij een ander.

En vers bloed is altijd goed, tenzij het uit je neus wordt geslagen
Eerlijk? Ik heb al eerder aangegeven dat ik totaal niet snap waarom SEX SC dicht is, ik post daar sinds een kleine maand weer en op wat strubbelingen na (welke SC heeft deze niet?) heb ik nooit wat gemerkt van een hele nare sfeer of zo. En al helemaal niet van bedreigingen, waar hier en daar mee wordt geschermd. Dit heb ik ook aangegeven bij de SEX SC mods, kennelijk is het topic op slot om iets wat speelde voor ik kwam kijken. En om even hand in eigen boezem te steken, ja, ik ben ook uitgevallen tegen een user, puur omdat deze user mij dusdanig op de zenuwen werkte en zijn gedrag niet wilde veranderen dat ik uiteindelijk besloten heb deze persoon te negeren.

Voor zover ik zie wordt er in Relaties de afgelopen dagen gewoon leuk gepost, op een enkele discussie na, wat moet kunnen, lijkt me. Sommige mensen liggen elkaar niet, komt in de beste SC's voor. Zoals al eerder gezegd, iedereen moet toch welkom zijn, zou je denken. Ik kan me voorstellen dat het als een soort invasie voelde, echter is dat van mij uit gezegd nooit de bedoeling geweest en ik kan zeggen dat dit voor de anderen ook niet de insteek was.

quote:
17s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Daarnaast is het de vraag of er mensen terug willen naar de SEX SC. Dat hangt denk ik volledig af wie er gaat posten.
Dit, inderdaad :). Als de huidige groep Relatie SC-posters terugkeert naar SEX SC(wat ik betwijfel, want een groot deel postte er al niet meer), dan ga ik graag met ze mee. Zo niet, dan niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:16:08 #87
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672070
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef Re het volgende:

[..]

De R&P relaties is ontstaan uit een paar andere slowchats, met als thema, relaties, dus daar gaan we ons dan maar aan houden, als je met je groepje wil blijven dan ga je lekker naar de algemene R&P SC, daar zit verder geen thema aanvast.
Ik ben groepsloos :* Ik hoor niet bij een groepjes omdat ik pas in de SC kwam na het gedoe (ok tijdens het gedoe blijkbaar :') ).
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:17:56 #88
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672111
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef Re het volgende:

[..]

De R&P relaties is ontstaan uit een paar andere slowchats, met als thema, relaties, dus daar gaan we ons dan maar aan houden, als je met je groepje wil blijven dan ga je lekker naar de algemene R&P SC, daar zit verder geen thema aanvast.
Toen ik daar binnenkwam (nog voor het gezeik losbarstte), ging het over alles behalve relaties, anders?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:18:53 #89
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142672135
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik ben groepsloos :* Ik hoor niet bij een groepjes omdat ik pas in de SC kwam na het gedoe (ok tijdens het gedoe blijkbaar :') ).
ik probeer het wat algemeen te houden dus was niet specifiek op jou gericht maar ik moest toch iemand quoten :P

Maar er spelen 2 dingen volgens mij... de reden waarom de SEX SC is gesloten (onderlinge zooi) en de overname van de Relatie SC
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142672241
Denk dat de onderlinge zooi is opgelost door dat de sex-sc niet allemaal naar dezelfde plek is verhuist. Daarom vind ik het hier eigenlijk ook wel fijn en betwijfel ik eerlijk gezegd of ik überhaupt terug ga naar sex, als dat weer de oude groep zou worden blijf ik er gewoon weg.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:23:21 #91
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672248
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Re het volgende:

[..]

ik probeer het wat algemeen te houden dus was niet specifiek op jou gericht maar ik moest toch iemand quoten :P

Maar er spelen 2 dingen volgens mij... de reden waarom de SEX SC is gesloten (onderlinge zooi) en de overname van de Relatie SC
Maar het was dus nooit de bedoeling die SC over te nemen :). Ik kan me voorstellen dat het voor de huidige posters lastig is om te gaan met een groep nieuwe posters dat elkaar al kent. Maar ze laten zich ook wel heel snel de kaas van het brood eten. Er is niemand bewust weggejaagd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:26:17 #92
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672309
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:18 schreef Re het volgende:

[..]

ik probeer het wat algemeen te houden dus was niet specifiek op jou gericht maar ik moest toch iemand quoten :P

Maar er spelen 2 dingen volgens mij... de reden waarom de SEX SC is gesloten (onderlinge zooi) en de overname van de Relatie SC
Kijk, ik snap dat het als een overname voelt als er ineens een groepje mensen binnenkomt die elkaar kent. Maar om dan meteen weg te blijven en vervolgens dagenlang te zitten miepen hoe oneerlijk het allemaal is vind ik ook niet tof. Ik krijg dan niet bepaald een beeld van 'gezellig leuk groepje, kom alsjeblieft terug in de SC' :@ Misschien zijn ze echt heel erg aardig hoor, maar niet zoals ze zich nu gedragen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:28:05 #93
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142672357
't is een beetje als een stamkroeg denk ik, daar waar je lekker met je vrienden aan een biertje lurkt en luistert naar de muziek die jij leuk vindt en dan de volgende dag weer terugkomt en de hele bar hangt vol met vreemden en ze draaien kutmuziek en schenken alleen sinas.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142672394
Gew alle mensen die in een SC posten, maand ban geven. Win-win.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:30:18 #95
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672421
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:28 schreef Re het volgende:
't is een beetje als een stamkroeg denk ik, daar waar je lekker met je vrienden aan een biertje lurkt en luistert naar de muziek die jij leuk vindt en dan de volgende dag weer terugkomt en de hele bar hangt vol met vreemden en ze draaien kutmuziek en schenken alleen sinas.
Maar dan hoef je je niet te gedragen alsof je alleen ranja met een rietje drinkt en naar kinderen voor kinderen luistert toch? :P
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:30:48 #96
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142672436
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef Re het volgende:

[..]

De R&P relaties is ontstaan uit een paar andere slowchats, met als thema, relaties, dus daar gaan we ons dan maar aan houden, als je met je groepje wil blijven dan ga je lekker naar de algemene R&P SC, daar zit verder geen thema aanvast.
even mezelf quoten... dit is een scenario als er geen oplossing komt zullen we maar zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142672440
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar het was dus nooit de bedoeling die SC over te nemen :). Ik kan me voorstellen dat het voor de huidige posters lastig is om te gaan met een groep nieuwe posters dat elkaar al kent. Maar ze laten zich ook wel heel snel de kaas van het brood eten. Er is niemand bewust weggejaagd.
Het gaat hier niet om wegjagen maar om een keuze om niet meer mee te posten omwille van de reeds -inmiddels meerdere malen genoemde- redenen.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Toen ik daar binnenkwam (nog voor het gezeik losbarstte), ging het over alles behalve relaties, anders?
aub, dit hebben we al ondertussen al meerdere malen aangegeven zie ook oorspronkelijke post van Aeque. En deze vraag had je zelf ook kunnen stellen wanneer je daar begon te posten.
Om toch een kort antwoord op jouw vraag te geven en te herhalen: neen het ging daar niet alleen over relaties, maar veel users konden daar hun ei kwijt. Zo zijn Aeque, Crazy etc. in die sc komen posten en zijn ook gebleven. Gesprekken waren soms gedurende 1 sc heel serieus en soms dan helemaal niet of dan ging het eens over seks, vriendschap etc. Maar het was geen sc waar mensen alleen maar komen die elkaar kennen irl om te demonstreren hoe het geweldig is dat ze elkaar kennen, onder andere.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:34:20 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142672527
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om wegjagen maar om een keuze om niet meer mee te posten omwille van de reeds -inmiddels meerdere malen genoemde- redenen.

[..]

aub, dit hebben we al ondertussen al meerdere malen aangegeven zie ook oorspronkelijke post van Aeque. En deze vraag had je zelf ook kunnen stellen wanneer je daar begon te posten.
Om toch een kort antwoord op jouw vraag te geven en te herhalen: neen het ging daar niet alleen over relaties, maar veel users konden daar hun ei kwijt. Zo zijn Aeque, Crazy etc. in die sc komen posten en zijn ook gebleven. Gesprekken waren soms gedurende 1 sc heel serieus en soms dan helemaal niet of dan ging het eens over seks, vriendschap etc. Maar het was geen sc waar mensen alleen maar komen die elkaar kennen irl om te demonstreren hoe het geweldig is dat ze elkaar kennen, onder andere.
Het lijkt wel alsof je expres alles verkeerd interpreteert.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142672573
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof je expres alles verkeerd interpreteert.
O ja? wat dan? en wat heb je eigenlijk tot nu toe wel gesnapt? Serieus, het ligt niet altijd aan anderen, probeer ook eens naar jezelf te kijken aub, zeg amai.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:38:38 #100
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672615
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef complicate het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om wegjagen maar om een keuze om niet meer mee te posten omwille van de reeds -inmiddels meerdere malen genoemde- redenen.

[..]

aub, dit hebben we al ondertussen al meerdere malen aangegeven zie ook oorspronkelijke post van Aeque. En deze vraag had je zelf ook kunnen stellen wanneer je daar begon te posten.
Om toch een kort antwoord op jouw vraag te geven en te herhalen: neen het ging daar niet alleen over relaties, maar veel users konden daar hun ei kwijt. Zo zijn Aeque, Crazy etc. in die sc komen posten en zijn ook gebleven. Gesprekken waren soms gedurende 1 sc heel serieus en soms dan helemaal niet of dan ging het eens over seks, vriendschap etc. Maar het was geen sc waar mensen alleen maar komen die elkaar kennen irl om te demonstreren hoe het geweldig is dat ze elkaar kennen, onder andere.
Wegblijven is eigen keuze, daar ga ik niet over oordelen. Echter wordt hier geïnsinueerd dat mensen zijn weggejaagd. En dat is niet zo, iig is dat niet bewust gebeurd.

Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat de huidige posters in Relaties er enkel posten om te demonstreren hoe geweldig het is dat we elkaar kennen :D?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:41:01 #101
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672673
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Re het volgende:

[..]

even mezelf quoten... dit is een scenario als er geen oplossing komt zullen we maar zeggen
Ok, maar wie moeten daar dan heen? De mensen die van SEX komen? Dus zeuren als een klein kind loont? Jeetje en ik maar denken dat je dat op 6-jarige leeftijd al afleert :')
pi_142672674
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:30 schreef Re het volgende:

[..]

even mezelf quoten... dit is een scenario als er geen oplossing komt zullen we maar zeggen
Dat bestond toch al en werkte niet? Dat was de oorspronkelijk "als versieren niet zo makkelijk gaat" slowchat. Een slowchat met een onderwerp. Wat dan telkens gezeur opleverde omdat het teveel slowchat werd.

In mijn ogen is de oplossing dat mensen gewoon mee moeten gaan posten. En als ze dat niet doen dan loopt de slowchat ook door en is er gewoon een wissel van de wacht. Wij staan open voor andere, maar dan moeten zij ook voor ons openstaan.

De slowchat loopt gewoon, er gebeurt niets wat policy overschrijdend is. Het zijn open onderwerpen, we zijn helemaal niet bezig met dingen waar je alleen over mee kan praten als je elkaar al kent. En er komen ook gewoon nieuwe users bij, dus we zijn eigenlijk helemaal niet zo'n gesloten "kliekje".

Op welk probleem moeten we dan precies een oplossing zoeken? Dat zij niet met ons willen posten?
pi_142672679
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:38 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wegblijven is eigen keuze, daar ga ik niet over oordelen. Echter wordt hier geïnsinueerd dat mensen zijn weggejaagd. En dat is niet zo, iig is dat niet bewust gebeurd.

Wat je eigenlijk wilt zeggen is dat de huidige posters in Relaties er enkel posten om te demonstreren hoe geweldig het is dat we elkaar kennen :D?
Nee, dat laatste niet, ik zei "onder andere" en de redenen dat "ze" (users uit sex sc) daar nu posten en hoe het overkomt is inmiddels al verschillende malen herhaald. En inderdaad wegblijven is een keuze.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:42:16 #104
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672703
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:

De slowchat loopt gewoon, er gebeurt niets wat policy overschrijdend is. Het zijn open onderwerpen, we zijn helemaal niet bezig met dingen waar je alleen over mee kan praten als je elkaar al kent. En er komen ook gewoon nieuwe users bij, dus we zijn eigenlijk helemaal niet zo'n gesloten "kliekje".

Op welk probleem moeten we dan precies een oplossing zoeken? Dat zij niet met ons willen posten?

Precies. Wie is er nou het 'gesloten kliekje'? :')
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:51 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142672780
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:13 schreef Re het volgende:
De R&P relaties is ontstaan uit een paar andere slowchats, met als thema, relaties, dus daar gaan we ons dan maar aan houden, als je met je groepje wil blijven dan ga je lekker naar de algemene R&P SC, daar zit verder geen thema aanvast.
Nouja opzich is de Relatie SC ontstaan omdat samenvoeging met de algemene R&P SC niet echt werkte. Dus dat we er dan in ieder geval twee zouden hebben, zodat iedereen in ieder geval plekje had en zich prettig erbij voelde.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:46:32 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672824
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef complicate het volgende:

[..]

Nee, dat laatste niet, ik zei "onder andere" en de redenen dat "ze" (users uit sex sc) daar nu posten en hoe het overkomt is inmiddels al verschillende malen herhaald. En inderdaad wegblijven is een keuze.
Nee, dan is dat duidelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142672831
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat bestond toch al en werkte niet? Dat was de oorspronkelijk "als versieren niet zo makkelijk gaat" slowchat. Een slowchat met een onderwerp. Wat dan telkens gezeur opleverde omdat het teveel slowchat werd.

In mijn ogen is de oplossing dat mensen gewoon mee moeten gaan posten. En als ze dat niet doen dan loopt de slowchat ook door en is er gewoon een wissel van de wacht. Wij staan open voor andere, maar dan moeten zij ook voor ons openstaan.

De slowchat loopt gewoon, er gebeurt niets wat policy overschrijdend is. Het zijn open onderwerpen, we zijn helemaal niet bezig met dingen waar je alleen over mee kan praten als je elkaar al kent. En er komen ook gewoon nieuwe users bij, dus we zijn eigenlijk helemaal niet zo'n gesloten "kliekje".

Op welk probleem moeten we dan precies een oplossing zoeken? Dat zij niet met ons willen posten?
Openstaan voor anderen, zeg je?.....dat was inderdaad zeer duidelijk toen Aeque en MK het geprobeerd hebben mee te posten. Zeer duidelijk. oh wacht, het zal aan hun liggen. :')
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:49:01 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672891
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Openstaan voor anderen, zeg je?.....dat was inderdaad zeer duidelijk toen Aeque en MK het geprobeerd hebben mee te posten. Zeer duidelijk. oh wacht, het zal aan hun liggen. :')
Beginnen over hoe kut het is dat er door nieuwe mensen meegepost wordt is niet meeposten, dat is gewoon doorzagen.

En ja, uiteindelijk werd er gewoon meegepost en werd er ook gewoon op hen gereageerd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142672893
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ok, maar wie moeten daar dan heen? De mensen die van SEX komen? Dus zeuren als een klein kind loont? Jeetje en ik maar denken dat je dat op 6-jarige leeftijd al afleert :')
Elvi, ik waardeer jouw posts echter heb je geen goede beeld van de situatie, helaas. Als je het gezellig vindt om daar te posten dan moet je het vooral blijven doen. :)
Vaste users die daar postten willen echter een ander type sc met een bepaalde sfeer en thema die inmiddels al opgebouwd werd in die maanden. Daar gaat het om, onder andere.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142672938
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Openstaan voor anderen, zeg je?.....dat was inderdaad zeer duidelijk toen Aeque en MK het geprobeerd hebben. Zeer duidelijk.
Aeque heb ik alleen maar discussie over dit hele gebeuren zien hebben in het topic, in plaats van gewoon meeposten.

MK begon zelf met zeggen dat wij aan het zeiken waren. Om te verduidelijken, het was gezeik dat ik principieel tegen het feit van de gedwongen minuut rauw ben. Tegen het feit dat bussen niet rijden, websites op zwart gaan etc. Dat was gezeik. Het was wel normaal dat hij bang was dat het stroom eraf zou gaan en zijn computer daar kapot van zou gaan. Dat was wel terecht.

Dus die "discussie" lag echt niet alleen aan mij hoor. :') Om te verduidelijken is zo'n TT bijvoorbeeld niet echt gezellig: R&P / [SC Relaties #565] Doe wat je wilt en niet zeiken
pi_142672943
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Beginnen over hoe kut het is dat er door nieuwe mensen meegepost wordt is niet meeposten, dat is gewoon doorzagen.

En ja, uiteindelijk werd er gewoon meegepost en werd er ook gewoon op hen gereageerd.
Ja hoor, ik heb dat gevolgd en adviseerde MK om daar op te houden omdat het geen zin heeft om een sc te verpesten. Regel het dan met elkaar per DM/PM of via feedback. Nogmaals de sfeer die daar nu was is inmiddels door al dit gedoe toch weg hoor. :@
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:51:29 #112
47102 Elvi
miemkwien
pi_142672960
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Elvi, ik waardeer jouw posts echter heb je geen goede beeld van de situatie, helaas. Als je het gezellig vindt om daar te posten dan moet je het vooral blijven doen. :)
Vaste users die daar postten willen echter een ander type sc met een bepaalde sfeer en thema die inmiddels al opgebouwd werd in die maanden. Daar gaat het om, onder andere
Ik krijg een uitstekend beeld van de situatie. Beter dan jij denkt. Ik zie een gesloten groepje dat echt alles aangrijpt om te kunnen zeggen *zie je nou! zij zijn de reden dat slowchats dicht gaan* en niet kan bedenken hoe zijzelf overkomen op dit moment.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:51:38 #113
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142672964
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef complicate het volgende:
Nogmaals de sfeer die daar nu was is inmiddels door al dit gedoe toch weg hoor.
Problem solved!
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:52:53 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142672985
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja hoor, ik heb dat gevolgd en adviseerde MK om daar op te houden omdat het geen zin heeft om een sc te verpesten. Regel het dan met elkaar per DM/PM of via feedback. Nogmaals de sfeer die daar nu was is inmiddels door al dit gedoe toch weg hoor. :@
Nou ja, dat is dus geen meeposten geweest, toch :)? Dat is zagen om het zagen. Zou helemaal niet nodig moeten zijn, in de SC was het onderwerp al te ruste gelegd, namelijk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:52:58 #115
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142672989
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat bestond toch al en werkte niet? Dat was de oorspronkelijk "als versieren niet zo makkelijk gaat" slowchat. Een slowchat met een onderwerp. Wat dan telkens gezeur opleverde omdat het teveel slowchat werd.

In mijn ogen is de oplossing dat mensen gewoon mee moeten gaan posten. En als ze dat niet doen dan loopt de slowchat ook door en is er gewoon een wissel van de wacht. Wij staan open voor andere, maar dan moeten zij ook voor ons openstaan.

De slowchat loopt gewoon, er gebeurt niets wat policy overschrijdend is. Het zijn open onderwerpen, we zijn helemaal niet bezig met dingen waar je alleen over mee kan praten als je elkaar al kent. En er komen ook gewoon nieuwe users bij, dus we zijn eigenlijk helemaal niet zo'n gesloten "kliekje".

Op welk probleem moeten we dan precies een oplossing zoeken? Dat zij niet met ons willen posten?
dat het iets minder wij tegen zij is geldt idd natuurlijk ook andersom... maar geef elkaar ook de ruimte om minder wij/zij te denken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142673000
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:50 schreef Myraela het volgende:

[..]

Aeque heb ik alleen maar discussie over dit hele gebeuren zien hebben in het topic, in plaats van gewoon meeposten.

MK begon zelf met zeggen dat wij aan het zeiken waren. Om te verduidelijken, het was gezeik dat ik principieel tegen het feit van de gedwongen minuut rauw ben. Tegen het feit dat bussen niet rijden, websites op zwart gaan etc. Dat was gezeik. Het was wel normaal dat hij bang was dat het stroom eraf zou gaan en zijn computer daar kapot van zou gaan. Dat was wel terecht.

Dus die "discussie" lag echt niet alleen aan mij hoor. :') Om te verduidelijken is zo'n TT bijvoorbeeld niet echt gezellig: R&P / [SC Relaties #565] Doe wat je wilt en niet zeiken
Ja dat is dus wat ik bedoel in de relatie sc, zijn mensen ook echt anders GM , Aeque, MK etc hebben een andere persoonlijkheid, wat normaal is want niet iedereen is hetzelfde. Echter hebben nooit problemen ervaren met Aeque of MK, omdat we gewoon verschillen aanvaarden en erkennen, desnoods zouden wij het op een ander manier aangepakt hebben dan op de man af te spelen, want dan los je niks op. Nogmaals er wordt gewoon geen rekening gehouden met het feit dat mensen een ander karakter hebben en dat is wel wat we deden in de relatie sc, rekening houden met elkaars verschillen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:54:27 #117
47102 Elvi
miemkwien
pi_142673031
Jaja jullie zijn special snowflakes die een eigen SC verdienen zonder vreemden... nu weten we het wel...
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:54:41 #118
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673043
om te beginnen komen er gewoon geen subtitels :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:55:32 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142673072
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef complicate het volgende:
rekening houden met elkaars verschillen.
Doe dat dan ook.. en houdt rekening met het feit dat zij anders posten dan jullie en accepteer dat ^O^
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:55:50 #120
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673081
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:54 schreef Elvi het volgende:
Jaja jullie zijn special snowflakes die een eigen SC verdienen zonder vreemden... nu weten we het wel...
dit soort opmerkingen is niet nodig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142673088
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:52 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou ja, dat is dus geen meeposten geweest, toch :)? Dat is zagen om het zagen. Zou helemaal niet nodig moeten zijn, in de SC was het onderwerp al te ruste gelegd, namelijk.
Zagen is het sowieso wel. :Y
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142673111
Gewoon elkaar respecteren en lief doen tegen elkaar.
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:57:11 #123
47102 Elvi
miemkwien
pi_142673119
quote:
13s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Re het volgende:

[..]

dit soort opmerkingen is niet nodig
Sorry, ik irriteer me gewoon aan het gedrag van een aantal mensen. Ik ga wel even weg van de pc. Je mag mn opmerking wissen trouwens.
pi_142673131
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doe dat dan ook.. en houdt rekening met het feit dat zij anders posten dan jullie en accepteer dat ^O^
Dat is alleen mogelijk als het wederzijds is. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:59:30 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142673187
Maar komop (algemeen) bekijk het eens een week of twee. Het moet gewoon even aarden. En dan verdwijnen er vanzelf users naar een andere SC of ze stoppen ermee. Het vind z'n weg wel. Dat was toen Singles ermee stopte, dat gebeurde toen alle andere tig SC's/reeksen ermee stopten. En dat zal ook nu weer gebeuren.

History repeats enzo ^O^
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:59:48 #126
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673200
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:57 schreef Elvi het volgende:

[..]

Sorry, ik irriteer me gewoon aan het gedrag van een aantal mensen. Ik ga wel even weg van de pc. Je mag mn opmerking wissen trouwens.
ergeren }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:00:38 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673227
hakken uit het zand dus...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:01:33 #128
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142673257
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, complicate.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142673313
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:01 schreef Samzz het volgende:
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, complicate.
Toen jij daar begon te posten heb ik geen enkel probleem gehad hoor, we hadden het zelfs over België :') :P maar als je kijkt hoe de poging tot mee posten tot nu toe gegaan is met Aeque en MK, dan mag je je wel zelf de vraag stellen van "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142673331
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:01 schreef Samzz het volgende:
Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen, complicate.
Zullen wij 2 eens samen lekker flink zondigen ;) :@ ;)
pi_142673333
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:53 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja dat is dus wat ik bedoel in de relatie sc, zijn mensen ook echt anders GM , Aeque, MK etc hebben een andere persoonlijkheid, wat normaal is want niet iedereen is hetzelfde. Echter hebben nooit problemen ervaren met Aeque of MK, omdat we gewoon verschillen aanvaarden en erkennen, desnoods zouden wij het op een ander manier aangepakt hebben dan op de man af te spelen, want dan los je niks op. Nogmaals er wordt gewoon geen rekening gehouden met het feit dat mensen een ander karakter hebben en dat is wel wat we deden in de relatie sc, rekening houden met elkaars verschillen.
Ik ga zulke dingen inderdaad nooit accepteren. Want ik vind een andere persoonlijkheid hebben geen excuus voor zulk gedrag. Maar zoals ik al zei ben ik best bereid om alles wat ik storend vind maar gewoon te negeren om zo te proberen of het toch samen kan.

Wat mij part gaan we eerst totaal langs elkaar heen posten. Komen van zelf wel onderwerpen waar we wel met z'n alle over kunnen praten. Ik zit daar niet om jullie weg te houden of om over alles wat jullie zeggen heen te vallen.

Er zijn genoeg zinloze onderwerpen geweest waarover gewoon gepost kan worden. Gisteren ging het over Magnums, nou er is echt niets wat je over een ijsje kan zeggen waar ook maar iemand iets tegen zal hebben.

Maar ik ben de constante discussie over dat we twee verschillende groepen zijn en hoe gemeen wij zijn wel een beetje zat in het topic. Want daarover zullen we het nooit eens worden. En zolang we daar over door blijven gaan zal het nooit gezellig worden.

Misschien is het de eerste dag niet allemaal enorm netjes gegaan. Misschien waren er wat mensen opgefokt omdat hun slowchat net gesloten was. Verder komen daar altijd wat drama-zoekers op af. Maar ik blijf erbij dat je het gewoon een kans moet geven. Zonder alle vooroordelen. En zonder jezelf zo als een verstoten groepje te zien.
pi_142673367
Dus de SC ging over magnums. Waarom voeren we deze discussie eigenlijk ware het een soort van Krim?
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:06:16 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142673396
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Toen jij daar begon te posten heb ik geen enkel probleem gehad hoor, we hadden het zelfs over België :') :P maar als je kijkt hoe de poging tot mee posten tot nu toe gegaan is met Aeque en MK, dan mag je je wel zelf de vraag stellen van "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
Volgens mij heb ik toch netjes gereageerd op MK in den beginne, ook met Aeque heb ik geloof ik geen probleem gehad. Maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn tekst. Jullie hebben net zo goed vooroordelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:06:38 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142673406
Waarom wordt dit uberhaupt niet gewoon in de SC gevoerd :+
pi_142673412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik toch netjes gereageerd op MK in den beginne, ook met Aeque heb ik geloof ik geen probleem gehad. Maar dat is niet wat ik bedoelde met mijn tekst. Jullie hebben net zo goed vooroordelen.
En terecht. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:06:55 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673417
ik zei dus... hakken uit het zand :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:06:55 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142673418
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:03 schreef complicate het volgende:

[..]

Toen jij daar begon te posten heb ik geen enkel probleem gehad hoor, we hadden het zelfs over België :') :P maar als je kijkt hoe de poging tot mee posten tot nu toe gegaan is met Aeque en MK, dan mag je je wel zelf de vraag stellen van "hij die zonder zonde is werpe de eerste steen".
En er was ook niks aan de hand tot dat Zeefje aan gaf weg te gaan omdat er een bepaalde user in het topic zou zijn, op dat moment was in jullie ogen iedere user uit de sex sc een probleem.

Ik poste al weer mee toen de andere sc nog open was en dat was geen probleem toch?
Waarom zou het dan nu opeens wel een probleem zijn?
pi_142673439
Magnums, mensen, magnums. Geen diepe levensvragen. Magnums.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:07:39 #139
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142673453
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef complicate het volgende:

[..]

En terecht. ;)
Ja, zo kun je het ook spelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:08:05 #140
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142673466
En nogmaals de users die voor een negatieve sfeer zorgde in de andere sc zijn niet de users die hier nu zitten.
pi_142673470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En er was ook niks aan de hand tot dat Zeefje aan gaf weg te gaan omdat er een bepaalde user in het topic zou zijn, op dat moment was in jullie ogen iedere user uit de sex sc een probleem.

Ik poste al weer mee toen de andere sc nog open was en dat was geen probleem toch?
Waarom zou het dan nu opeens wel een probleem zijn?
Met Zeefje hadden we dan ook nooit problemen tot dan.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:08:43 #142
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142673480
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Magnums, mensen, magnums. Geen diepe levensvragen. Magnums.
Een Magnum champagne?
pi_142673496
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:06 schreef complicate het volgende:

[..]

En terecht. ;)
:')

Nou sorry, als we zo gaan beginnen geef ik het op. Ik blijf lekker posten, blijven jullie maar lekker zeuren dat er geen plek is voor jullie.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:09:27 #144
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142673504
quote:
6s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:08 schreef complicate het volgende:

[..]

Met Zeefje hadden we dan ook nooit problemen tot dan.
Je mist mijn punt een beetje.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:09:38 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142673511
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
Magnums, mensen, magnums. Geen diepe levensvragen. Magnums.
De condooms of het ijs?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142673525
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]
Jullie missen mijn punt een beetje.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:11 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142673530
SC }:|
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:11:06 #148
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142673557
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Niemand begrijpt mij ooit Moblo -O-
pi_142673595
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

:')

Nou sorry, als we zo gaan beginnen geef ik het op. Ik blijf lekker posten, blijven jullie maar lekker zeuren dat er geen plek is voor jullie.
:')
Je hebt gelijk. Een oplossing zal er toch nu niet komen door alleen te herhalen. Dus zij die willen blijven posten wens ik veel gezelligheid toe :) en tja zij die niet meer wensen te posten, so be.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:12:15 #150
47102 Elvi
miemkwien
pi_142673606
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Re het volgende:
SC }:|
Hebben ze toch nog een nieuwe SC-plek gevonden! :D

(sorry ik ben al weg ;( )
pi_142674440
Wat een gezeik. Open gewoon nog een SC. Problemen solved.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:41:36 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142674483
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:39 schreef habitue het volgende:
Wat een gezeik. Open gewoon nog een SC. Problemen solved.
_O-
Laten we terug gaan naar paar jaar terug, dan iets van 5 SC's uiteindelijk krijgen, daarna weer alles sluiten, dan weer zeiken en ga zo maar rond en rond *O*
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:46:33 #153
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142674625
er komt geen extra SC, we hebben er 2 dat is ruim genoeg
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142674662
Waarom niet, het levert FOK! alleen maar meer pageviews op hoe meer tevreden klanten je hebt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142674714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:47 schreef habitue het volgende:
Waarom niet, het levert FOK! alleen maar meer pageviews op hoe meer tevreden klanten je hebt.
daar hebben ze tong80 al voor
pi_142674768
Om even weer in te haken op de discussie.

Ten eerste ik ga even niemand quotte zodat niemand zich persoonlijk aangevallen kan voelen.

Voor afgelopen weekend zat ik dagelijks in de relatie SC. Het was er gezellig en gemoedelijk. Vervolgens is hier in Tilburg de kermis los gebarsten waardoor ik er eigenlijk een stuk minder zit. Ik zag in 1 keer de "overname" Er werd in 1 keer een meet gepland en op berichten die ik plaatste werd door de nieuwe groep niet gereageerd. Ik vond het ergens wel best, want ik was toch meer buiten dan dat ik achter internet zat :)

Gisteren toevallig dagje thuis en even gekeken in het topic hoe het liep. Wat mij gelijk opviel was:
de oude groep was weg, en de nieuwe groep had alles overgenomen. Vanuit deze nieuwe groep ken ik er een aantal, heb ze bezig gezien op FOK!, en ik weet dat er een aantal van die groep zijn die al heel wat SC versleten hebben, lees kapot hebben gemaakt. Deze mensen zien dit echter zelf niet in, want zodra er een SC kapot is gaan ze gezellig met het hele kliekje naar een andere SC en beginnen daar vrolijk opnieuw.

Wat gaat er dan eigenlijk mis?
Heel simpel. Zie het als een avondje stappen, verhuizen naar een nieuwe plaats of so on.
Wat ik bedoel uit te leggen:

Je hebt een groep, dit geval groep 1. Die hebben een sfeer opgebouwd en posten gezellig. So far, so good. Er komen wat losse nieuwe users zonder echte groep, en mengen zich in de discussies die er lopen en nog steeds: so far, so good.

Vervolgens:
Ergens wordt er iets gesloten, dus een hele kliekmoet verhuizen om met elkaar in contact te blijven. Enkele besluiten naar de plek te gaan van Groep 1 en het bevalt ze daar, ongemerkt nemen ze de rest van de kliek mee en dan gaat het fout.

Groep 2 komt binnen en reageren allemaal op elkaar, niet het minste aanpassingsvermogen naar de groep die er als eerste was. Wat enkele hier nu ook zeggen, dat groep 1 zich aan hun moet aanpassen is fout.

Groep 2 zal zich aan groep 1 moeten aanpassen. Groep 2 zal juist met groep 1 moeten discusseren en niet alleen met elkaar.

Ligt het dan alleen aan Groep 2? nee, ook Groep 1 zal open moeten staan voor Groep 2, maar dat kan alleen als het wederzijds is. Wat er nu gebeurd is, is gewoon een simpele machtsvertoon van wij zijn met meer, dus wij "beheren" deze plek.

Zolang Groep 2 niet inziet dat hun zich niet hebben aangepast, is elke verdere vorm van discussie zinloos in mijn ogen. Respecteer elkander, en wordt gerespecteerd.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142674888
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Crazy-M het volgende:

Groep 2 zal zich aan groep 1 moeten aanpassen. Groep 2 zal juist met groep 1 moeten discusseren en niet alleen met elkaar.
Groep 1 is er niet en wil er niet meer posten. Dus dan is het klaar he.
pi_142674955
Wat ik ook niet begrijp: de meeste mensen uit de SEX SC zitten gezamenlijk ook in een whatsapp-chat en hebben onderling ook nog een FB-groep.

Dus ik denk echt niet dat ze de SEX SC zullen missen :')
pi_142674963
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
Wat mij gelijk opviel was:
de oude groep was weg, en de nieuwe groep had alles overgenomen. Vanuit deze nieuwe groep ken ik er een aantal, heb ze bezig gezien op FOK!, en ik weet dat er een aantal van die groep zijn die al heel wat SC versleten hebben, lees kapot hebben gemaakt. Deze mensen zien dit echter zelf niet in, want zodra er een SC kapot is gaan ze gezellig met het hele kliekje naar een andere SC en beginnen daar vrolijk opnieuw.
Ongefundeerde, stemmingmakende beschuldiging.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:59:06 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142675029
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
Wat ik ook niet begrijp: de meeste mensen uit de SEX SC zitten gezamenlijk ook in een whatsapp-chat en hebben onderling ook nog een FB-groep.

Dus ik denk echt niet dat ze de SEX SC zullen missen :')
Ah, ik ben geen onderdeel van de kliek, blijkt maar weer ;(.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142675057
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Groep 1 is er niet en wil er niet meer posten. Dus dan is het klaar he.
En waarom is Groep 1 er niet meer?

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:57 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ongefundeerde, stemmingmakende beschuldiging.
Als jij dat vind, maar ik ken er en aantal uit die groep en dat weten hun ook, maar zoals gezegd, ik noem geen namen. Een aantal andere mensen weten ook wie ik bedoel
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:00:01 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142675063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, ik ben geen onderdeel van de kliek, blijkt maar weer ;(.
Ik voel je.
Ik vraag me nu af wie mijn echte vrienden zijn.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142675068
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
Wat ik ook niet begrijp: de meeste mensen uit de SEX SC zitten gezamenlijk ook in een whatsapp-chat en hebben onderling ook nog een FB-groep.
Niet de groep die nu hier zit hoor. :D Nouja, een facebookgroep per meeting omdat overzichtelijk te houden. Maar whatsapp is het andere groepje SEX met Huppelmuts etc.
pi_142675073
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

En waarom is Groep 1 er niet meer?

Omdat ze weigeren mee te posten?
pi_142675102
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Omdat ze weigeren mee te posten?
Nee, omdat Groep 2 het totaal heeft overgenomen en niet op groep 1 reageerde, dus voelde groep 1 zich buitengesloten. Open je ogen, en lees even terug vanaf het moment dat Groep 2 er bij is gekomen ...
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_142675141
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
ik noem geen namen.
Waarom niet. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:03:00 #167
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142675152
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:59 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

En waarom is Groep 1 er niet meer?

[..]

Als jij dat vind, maar ik ken er en aantal uit die groep en dat weten hun ook, maar zoals gezegd, ik noem geen namen. Een aantal andere mensen weten ook wie ik bedoel
Altijd handig, dat cryptische. Als je 't beestje niet bij de naam wilt noemen, noem het dan gewoon niet.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142675153
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:01 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Nee, omdat Groep 2 het totaal heeft overgenomen en niet op groep 1 reageerde, dus voelde groep 1 zich buitengesloten. Open je ogen, en lees even terug vanaf het moment dat Groep 2 er bij is gekomen ...
Ze weigeren nu mee te posten, dus wat moeten wij dan nog veranderen? Zoals ik al de hele tijd zeggen kunnen wij niets veranderen als " groep 1" het geen kans wil geven.

Kree postte gisteren ook gewoon mee, daar werd gewoon op gereageerd hoor. We sluiten helemaal niemand buiten. We reageren aan de andere kant ook niet op elke reactie zoals jullie misschien gewend waren.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:05:10 #169
47102 Elvi
miemkwien
pi_142675217
Ik probeerde eerder (vorig jaar ofzo of begin dit jaar) ook om te posten in de relaties slowchat. Niemand reageerde daar op mij en ik ben weer vertrokken. Toen zat groep 1 er nog.
Groep 2 zit er nu, heeft de naam mensen buitensluiten, maar toch reageren ze gewoon op mij.

Meer nee echt hoor het ligt allemaal aan groep 2 ;(
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:05:32 #170
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142675227
Aangezien Aeque de moeite heeft genomen uitgebreid te reageren, hier toch nog even mijn reactie daarop:

quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:49 schreef aeque het volgende:

[..]

Maar ik ben het dus niet eens met de beredenering "geef het tijd". Nee sommige dingen zullen nooit wennen, hoe je het ook wendt of keert en hoe lang je het ook de tijd geeft.
Goed. Jij denkt daar anders over. Prima. Maar dan wil ik wel weten wat voor oplossing je zelf in gedachten had. :)

quote:
Wil je wel even de nuance geven dat de mensen die nu in de Relatie sc zitten en met elkaar overweg kunnen, afkomstig zijn uit de Sex sc? Aangezien wij ere amper tot niet meer posten?
Dat is niet helemaal waar. Ik heb bijvoorbeeld mensen als kree, magnetronkoffie en STING zien posten. Die komen allemaal niet uit de SEX SC. En volgens mij waren er nog wel mee. Overigens is het feit dat je er niet meer post nog steeds je eigen keus. We hebben nooit gezegd: "Ga weg en kom nooit meer terug".

quote:
Wat heeft dit überhaupt met de situatie te maken? Dit heb ik al meerdere malen voorbij zien komen maar dit heeft echt 0,0 met de huidige situatie te maken. Leuk dat dit de oorspronkelijke users van de Relatie sc zijn geweest maar volgens deze beredenering moeten we de VS ook maar terug geven aan de indianen...

Ik denk dat je de intentie van dat stukje niet helemaal begrijpt. Ik zeg niet dat we de SC überhaupt aan iemand moeten "geven". De VS en de indianen hebben er niets mee te maken, die vergelijking slaat als een tang op een varken.

quote:
Grappig dat je met dit stukje nu precies mijn punt duidelijk maakt. Elke sc heeft zijn eigen sfeer en dynamiek. Waarom zou je dit dan ook drastisch willen veranderen. Je kan ermee omgaan of niet.

De dynamiek in een groep verandert altijd als er nieuwe mensen bij komen. Dit is in real life precies hetzelfde. Andere mensen betekent automatisch een andere dynamiek. Maar dit hoeft niet altijd negatief te zijn.

quote:
En nogmaals bewijs je hiermee dus mijn punt. Het leek als vanouds de Sex sc terwijl het toch echt de Relatie sc is. Prima dat het nooit de bedoeling is geweest en dat er geen kwade bedoelingen achter zaten, maar het is dus wel gebeurd.

Nee, dat begrijp je verkeerd. Het leek niet als vanouds op de SEX SC, maar meer op de Relaties SC van vroeger. Maar goed, het heeft geen zin om hier verder op door te gaan.

quote:
Er zijn nooit zulke irritaties geweest, ik heb een flinke discussie gehad met Crazy-M over een bepaald onderwerp maar daarna was alles weer koek en ei en kunnen we nog steeds door 1 deur. Dus nee, er zijn nog nooit zulke onderlingen irritaties geweest.

Klopt. Hetzelfde heb ik al gehoord van onder andere complicate. Maar als je goed leest had ik het zelf ook over discussies waarna iedereen door één deur kon en ingrijpen van mods niet nodig was. Ik had het niet over het conflict van de afgelopen weken/maanden.

quote:
Het gaat mij niet om de intentie, deze kan nog zo goed zijn geweest maar neemt niet weg dat het dus wel gebeurd is. Jij bent een typische 'groep 3' user uit mijn eerdere post. Ik zeg ook niet dat er een nieuwe Sex sc wordt gecreëerd maar wel een heel ander topic dan wat de Relatie sc was. En nogmaals, de tijd geven werkt niet en het zal ook nooit wennen.

Natuurlijk zullen er veranderingen zijn, dat zal ik ook nergens ontkennen. Maar zou dit per se negatief moeten zijn dan? Ik vind dit een beetje overkomen als angst voor verandering. Terwijl dingen continue veranderen. Niets kan altijd bij het oude blijven. En ik vind het jammer dat je meteen al mijn idee van tafel schuift door te zeggen dat het nooit zal werken. Tevens kun je dat soort dingen wel blijven roepen, maar wat stel je zelf voor? Ik heb het idee dat je alleen tevreden bent als wij allemaal weer weggaan en jullie met rust laten. Persoonlijk zou ik dat jammer vinden. Dat betekent dat jullie groepje dermate gesloten is dat anderen niet zomaar welkom zijn. Ik hoop echter dat ik me vergis. :)

quote:
Een van de zaken die mij persoonlijk het meest heeft geïrriteerd was een post van iemand met de volgende context: "Wanneer is 't acceptabel dat we die aanpassen?". Dit had betrekking op de OP omdat hier een aantal gifjes stonden. Met deze post word er voor mij persoonlijk bewezen dat er niet met goede intenties begonnen werd met posten in de Relatie sc.
Hier heeft Myraela al een duidelijk antwoord op gegeven. :) Daar was ik zelf overigens ook niet bij.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:07:46 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142675308
quote:
2s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
Om even weer in te haken op de discussie.


Vanuit deze nieuwe groep ken ik er een aantal, heb ze bezig gezien op FOK!, en ik weet dat er een aantal van die groep zijn die al heel wat SC versleten hebben, lees kapot hebben gemaakt. Deze mensen zien dit echter zelf niet in, want zodra er een SC kapot is gaan ze gezellig met het hele kliekje naar een andere SC en beginnen daar vrolijk opnieuw.

Ik vraag me af wie je hiermee bedoelt. :? Wie maken er SC na SC kapot? Want niemand van de ondertussen al beruchte "groep 2" heeft dit volgens mij gedaan.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_142675343
Waarom worden mensen gewoon niet tijdelijk gebanned in plaats van een SC op te heffen
pi_142675396
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef spelletjesman het volgende:
Waarom worden mensen gewoon niet tijdelijk gebanned in plaats van een SC op te heffen
Omdat mods niet oordelen over bans en het hier niet besproken wordt. Dat is iets voor FA's. :)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:10:00 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_142675397
quote:
10s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef Weissman het volgende:
Wat ik ook niet begrijp: de meeste mensen uit de SEX SC zitten gezamenlijk ook in een whatsapp-chat en hebben onderling ook nog een FB-groep.

Dus ik denk echt niet dat ze de SEX SC zullen missen :')
Zover ik weet heeft de SEX SC geen eigen FB groep. Er is wel een FB groep met FOK!kers om makkelijker meets onderling te plannen. Hier zitten heel veel verschillende mensen in. Sommige uit SEX, sommige ook niet.

Die Whatsapp groep is nieuw voor mij. Die zal wel bestaan uit de andere helft van SEX die naar KPD is vertrokken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:10:16 #175
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142675403
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef spelletjesman het volgende:
Waarom worden mensen gewoon niet tijdelijk gebanned in plaats van een SC op te heffen
Dat zou je moeten vragen aan de mods van SEX en de FA's waar ze mee in contact staan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142675404
Mensen, kap nou is met die heftige reacties op elkaar en hou het gewoon op een gezonde discussie zoals Fera hierboven laat zien. Dat telkens herhalen heeft echt geen zin en begint net op een SC te lijken.

Geef feedback op constructieve wijze en niet zo ongefundeerd als menig post hier.
pi_142675820
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:10 schreef aeque het volgende:
Mensen, kap nou is met die heftige reacties op elkaar en hou het gewoon op een gezonde discussie zoals Fera hierboven laat zien. Dat telkens herhalen heeft echt geen zin en begint net op een SC te lijken.

Geef feedback op constructieve wijze en niet zo ongefundeerd als menig post hier.
Eens. Echter zal een herhaling van zetten niet leiden tot een constructieve gesprek. Blijkt dat ieder zijn standpunt blijft "verdedigen" en dan is een consensus ver te zoeken imo.
Verder blijkt dat indien er geen extra sc geopend kan worden, het resultaat blijft dat men het een kans moet geven, aangezien de sex sc toch niet voor eeuwig gesloten is. Dan is het gewoon aan de vaste posters van de relatie sc om zelf te beslissen of ze al dan niet mee blijven posten. Verder is er geen ander oplossing lijkt me ,uit dit feedback topic.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142675962
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
indien er geen extra sc geopend kan worden
Dat is sowieso niet aan de orde.
Ja doei.
pi_142676007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat is sowieso niet aan de orde.
Ja dat heeft Re al gezegd daarom:
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:23 schreef complicate het volgende:
, het resultaat blijft dat men het een kans moet geven, aangezien de sex sc toch niet voor eeuwig gesloten is. Dan is het gewoon aan de vaste posters van de relatie sc om zelf te beslissen of ze al dan niet mee blijven posten. Verder is er geen ander oplossing lijkt me ,uit dit feedback topic.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142676027
Die 'indien' is dus gewoon overbodig, want dat impliceert een mogelijkheid. Dus. Nee.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:30:31 #181
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142676047
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef spelletjesman het volgende:
Waarom worden mensen gewoon niet tijdelijk gebanned in plaats van een SC op te heffen
omdat een ban voor SC gewoon belachelijk is, misschien?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142676178
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:30 schreef Re het volgende:

[..]

omdat een ban voor SC gewoon belachelijk is, misschien?
Lol. En 2 feedbacktopics van 300 reacties elk niet zeker. En zo zoeken naar 'oplossingen'... Naast elke keer dat gedoe om de SC. Misschien hoor?
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:40:11 #183
47102 Elvi
miemkwien
pi_142676363
Ze zijn nu al zo vaak uitgenodigd om mee te posten maar blijven toch volhouden dat ze weggejaagd zijn. Ja dan houdt het op.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:49:06 #184
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142676598
Lijkt wel Israël Palestina en FB is de Gaza-strook geworden? Kunnen onze verdreven Joden geen SC krijgen in een ander subforum?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:52:39 #185
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142676710
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:34 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Lol. En 2 feedbacktopics van 300 reacties elk niet zeker. En zo zoeken naar 'oplossingen'... Naast elke keer dat gedoe om de SC. Misschien hoor?
FB gaat over de algemene zaken die het R&P forum aangaan dus daar is niets belachelijks aan. De laatste SC problemen zijn alweer een flinke tijd geleden.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:59:47 #186
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142676935
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Re het volgende:

[..]

FB gaat over de algemene zaken die het R&P forum aangaan dus daar is niets belachelijks aan. De laatste SC problemen zijn alweer een flinke tijd geleden.
Maar als de laatste SC problemen redelijk lang geleden zijn, en alles goed liep met die oude sc open, mag ik vragen waarom hij eigenlijk dicht is? Ik begrijp best dat het veel werk kan zijn met modereren en zo, maar als die groep 1 zo keurig is als ze zeggen te zijn en zij een mooi record hebben van weinig problemen in een sc, dan kun je hun toch wel ergens vestigen?

Mits hun sc nooit veel problemen heeft veroorzaakt, maar goed mods wil is wel ik vraag het me gewoon af, want dit lijkt en ik zeg lijkt want ik weet er geen bal van, maar dit lijkt een beetje een overbodig probleem dat makkelijk kan opgelost worden. Ergo ik heb geen stoel maar timmer een paar planken in elkaar en wauw ik kan zitten!

Als er echt een groep is die de sc zo uit de klauwen liet lopen waardoor mods besloten hem dicht te gooien moeten die users gewoon aangesproken worden. Als jullie hem gewoon dichtgooien omdat jullie dachten er zijn er teveel, wat heeft dan de ommekeer bezorgd? Ik ben gewoon benieuwd meer niet.

je hoeft er ook niet op te reageren maar misschien voeg ik nu wat toe aan de discussie als buitenstaander die aan de zijkant staat en vrij neutraal is
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142677009
Er is geen R&P SC dicht. De SEX SC is dicht. Dáár waren de problemen, niet hier. Nu wel.
Ja doei.
pi_142677173
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:52 schreef Re het volgende:

[..]

FB gaat over de algemene zaken die het R&P forum aangaan dus daar is niets belachelijks aan. De laatste SC problemen zijn alweer een flinke tijd geleden.
Ik zal wel wat missen dan. Lees hier alleen nog maar over SC problemen. En dat er zoveel hier over gepraat kan worden zonder oplossing vind ik raarder dan een paar personen even kort bannen maar ja
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:10:20 #189
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142677333
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er is geen R&P SC dicht. De SEX SC is dicht. Dáár waren de problemen, niet hier. Nu wel.
Maar is dat dan niet water naar de zee dragen.

Als de SEX sc problemen veroorzaakt, en je smijt hem dicht, die mensen die er zitten gaan dan gewoon naar de R&P Sc. Zo straf je de mensen in de R&P SC, en die van de Sex SC kunnen gewoon doorgaan met wat ze deden waarop de R&P Sc dan ook weer dicht moet gaan?

Ik zou die mensen die in de R&P sc zaten daar zij nooit problemen hebben veroorzaakt wel een alternatief geven zij zijn nu de dupe van iets waar ze niet verantwoordelijk voor zijn. Vraag me af hoe dit dan ook de problemen moet oplossen een sc sluiten is mogelijk, maar die mensen gaan gewoon verder elders.

Ik ben overigens gewoon benieuwd ik bedoel het in geen enkel opzicht respectloos maar ik ben oprecht benieuwd naar hoe dit iets moet oplossen?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142677364
Kijk anders even wat je tarotkaarten over dit euvel zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:11:37 #191
47102 Elvi
miemkwien
pi_142677385
Gek genoeg krijg ik geen DM's van de groep die zogenaamd de sfeer verpest :') Wel van de andere groep ondanks dat ik al een paar keer heb gezegd dat ik er klaar mee ben.

Hoe blokkeer ik dat?
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:11:43 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142677393
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:10 schreef Spongeboss het volgende:
gaan dan gewoon naar de R&P Sc
Dat hoeft niet. Doordat er andere mensen meeposten verandert de dynamiek, dus zal er evt iets anders ontstaan. Of bepaalde posters verhuizen niet mee of maar tijdelijk.
pi_142677418
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
Er is geen R&P SC dicht. De SEX SC is dicht. Dáár waren de problemen, niet hier. Nu wel.
En nu zitten jullie met het gezeik!
Met zulke collega's....
pi_142677422
Wat een drama allemaal...

Ik ga het -nog- een keer herhalen: Ik heb al met deze mensen gepost toen nog in de sex sc en ben daar niet voor niets weggegaan, want er kwam steeds weer gedonder van.
Sinds ik weer hier zit (zonder dat ene groepje) was er *ineens! *O* * geen gedonder meer!
...fast forward een jaartje of wat, dat groepje vervuilt het eigen nest en zoekt een ander nest op en meteen begint het gedonder weer.
Zelf na bij de sex modjes gesmeekt te hebben om de sex sc weer te openen zodat ze weer terug kunnen (het antwoord daarop was een "Neen!" ).

Het probleem is dat dat een hecht kliekje is geworden.

Ik heb alles bijgelezen en ik word letterlijk moedeloos als ik zie hoeveel aanspreekpunten de mensen uit de sex sc hier hebben, er is geen beginnen aan.

Ik heb -echt- geprobeerd met die mensen te slowchatten, maar het is simpelweg onbegonnen werk, dat kliekje is gewoon te hecht geworden, ze hebben dat niet eens door.

Wegjagen kan op meerdere manieren gebeuren. 1tje daarvan is door verblijf op de huidige plek te ontzeggen (het verdrijven) en een ander voorbeeld is door het die persoon dermate moeilijk te maken totdat ze eieren voor hun geld kiezen en -dat- is wat hier gebeurt
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:12:28 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142677437
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef Elvi het volgende:
Gek genoeg krijg ik geen DM's van de groep die zogenaamd de sfeer verpest :') Wel van de andere groep ondanks dat ik al een paar keer heb gezegd dat ik er klaar mee ben.

Hoe blokkeer ik dat?
Zeggen tegen die mensen? :?
(al snap ik niet waarom mense jou daarvoor DM's gaan sturen.. behalve dan hun lief en leed willen delen)
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:13:05 #196
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142677455
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Kijk anders even wat je tarotkaarten over dit euvel zeggen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tarot kaarten zeggen dat R&P een nieuwe mod kan gebruiken, eentje die beter met feedback omspringt, ze zeggen ook dat je het erg druk hebt. De tip is, om eens lekker wat groene thee te pakken, te relaxen en je hart te openen.

aas van pentacles
8 van pentacles
aas van kelken.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:14:37 #197
47102 Elvi
miemkwien
pi_142677501
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeggen tegen die mensen? :?
(al snap ik niet waarom mense jou daarvoor DM's gaan sturen.. behalve dan hun lief en leed willen delen)
Ik heb het nu al een paar keer gezegd maar ik ben blijkbaar een leugenaar die op zoek is naar een volgende SC om te verpesten :') Dus dan mag je blijkbaar alles tegen de ander zeggen :)

Maar goed, heb het nogmaals gezegd dus ik hoop dat het nu klaar is.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:20:44 #198
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142677714
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb het nu al een paar keer gezegd maar ik ben blijkbaar een leugenaar die op zoek is naar een volgende SC om te verpesten :') Dus dan mag je blijkbaar alles tegen de ander zeggen :)

Maar goed, heb het nogmaals gezegd dus ik hoop dat het nu klaar is.
Niet teveel op letten ze zijn gewoon boos uit machteloosheid ze kunnen hier niets aan doen en dan roept onmacht ook een vorm van woede af die moet naar iets geprojecteerd worden, helaas ben jij dat misschien nu.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142677741
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat een drama allemaal...

Ik ga het -nog- een keer herhalen: Ik heb al met deze mensen gepost toen nog in de sex sc en ben daar niet voor niets weggegaan, want er kwam steeds weer gedonder van.
Sinds ik weer hier zit (zonder dat ene groepje) was er *ineens! *O* * geen gedonder meer!
...fast forward een jaartje of wat, dat groepje vervuilt het eigen nest en zoekt een ander nest op en meteen begint het gedonder weer.
Zelf na bij de sex modjes gesmeekt te hebben om de sex sc weer te openen zodat ze weer terug kunnen (het antwoord daarop was een "Neen!" ).

Het probleem is dat dat een hecht kliekje is geworden.

Ik heb alles bijgelezen en ik word letterlijk moedeloos als ik zie hoeveel aanspreekpunten de mensen uit de sex sc hier hebben, er is geen beginnen aan.

Ik heb -echt- geprobeerd met die mensen te slowchatten, maar het is simpelweg onbegonnen werk, dat kliekje is gewoon te hecht geworden, ze hebben dat niet eens door.

Wegjagen kan op meerdere manieren gebeuren. 1tje daarvan is door verblijf op de huidige plek te ontzeggen (het verdrijven) en een ander voorbeeld is door het die persoon dermate moeilijk te maken totdat ze eieren voor hun geld kiezen en -dat- is wat hier gebeurt
Je bent gister te ver gegaan, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_142677754
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:13 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mijn tarot kaarten zeggen dat R&P een nieuwe mod kan gebruiken, eentje die beter met feedback omspringt, ze zeggen ook dat je het erg druk hebt. De tip is, om eens lekker wat groene thee te pakken, te relaxen en je hart te openen.

aas van pentacles
8 van pentacles
aas van kelken.
Dank voor dit verhelderende antwoord!
Ja doei.
pi_142677870
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:20 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Niet teveel op letten ze zijn gewoon boos uit machteloosheid ze kunnen hier niets aan doen en dan roept onmacht ook een vorm van woede af die moet naar iets geprojecteerd worden, helaas ben jij dat misschien nu.
Of misschien een reden dat het anders hier te persoonlijk kan worden?
in het feedback topic blijft het algemeen. onderlinge meningsverschillen kunnen dan beter via pm of dm opgelost worden. hoeft niet iedereen van mee te genieten.

We moeten gewoon de 2 groepen bij elkaar zien te krijgen, en daarvoor zullen ze alle 2 water bij de wijn moeten doen.

Meest frappante is nog dat ik hier iemand zie posten die in een andere SC zit en die toen bijna letterlijk heeft gezegd: Ik ben blij dat die groep niet in onze SC terecht is gekomen. Dat is ook jammer. iedereen mag een mening hebben, maar acepteer elkaar ook gewoon in een SC.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:25:35 #202
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142677898
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dank voor dit verhelderende antwoord!
Geen probleem motorbloempje, welnu mag ik nog een antwoord of is dat het niet waard?

Mijn vraag was als je een probleem SC dicht gooit maar de mensen van die Sc gaan naar een andere
SC heb je het probleem dan niet verplaatst in plaats van opgelost, en heb je dan niet juist nog een probleem extra gecreëerd doordat de sc waarin geen problemen waren, de bewoners daarvan nu op straat staan?

Hoe effectief zou je zeggen dat het plan tot nu toe is? Ken je het verhaal van de cane toads in Australië? Die hebben ze naar Australië gebracht want hij moest suikerriet beschermen en nu eet dat beest alles op in zijn pad, niemand kan hem aanvallen want niemand is bestendigt tegen zijn gif.

Ik zou zeggen dat dit net zo'n cane-toad ingreep is. Ik had graag jouw serieuze mening eens een keer gehad?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142677921
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je bent gister te ver gegaan, ik hoop dat je dat zelf ook inziet.
Owja, ik vergat te melden dat ik daar vervolgens ook nog de schuld van krijg als ik ook maar het lef heb om kritiek te uiten naar iemand van hun vaste kliek.
pi_142677983
modedit: - niet grappig -
pi_142678161
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef Spongeboss het volgende:

Wij hadden niet echt een plan. Wij waren niet betrokken bij de sluiting in de zin van dat mods van andere fora verplicht zijn om bij sluitingen van welk topic dan ook verantwoording af te leggen en hele noodscenario's op moeten stellen met 'waar ze dan ook heen gaan'. Het probleem was daar, het probleem is dáár opgelost. Nu is het probleem hier. Blijkbaar. Of is het een ander probleem, daar worden nu al topics FB over volgeluld. Als we een pasklaar antwoord hadden was het al een paar dagen geleden stiller geworden hier.
Ja doei.
pi_142678257
Zoveel pasklare antwoorden zijn gegeven. Je moet uiteindelijk gewoon soms keuzes maken.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:36:08 #207
47102 Elvi
miemkwien
pi_142678281
Oh blijkbaar ligt het nu allemaal aan mij, dus veel succes met die SC van jullie, I'm out.
pi_142678617
Om dan volstrekt willekeurig weer terug te komen op het genderdysforie topic
Xenzo heeft mij ook veel dms gestuurd, allemaal netjes en gewoon wat vraagjes. Daarentegen zie ik iemand uit dat topic beweren dat zij zelf nooit wat heeft gedaan, maar dat is dus gewoon onzettende onzin.

Het is dat ik het heb weggegooid, maar ik denk niet dat iemand staat te springen om random seksuele berichtjes ook na het aangeven dat je dat niet wil, of iemand uitschelden en persoonlijke aanvallen op iemands lichaam omdat die niet wilt doen wat jij wil. Dus ga niet doen alsof je zo heilig bent want er zijn er wel meerdere die dat soort berichtjes van dezelfde persoon hebben gehad.

[ Bericht 5% gewijzigd door Nezhi op 24-07-2014 14:20:20 ]
pi_142679001
Oke, heb het allemaal even laten bezinken en dit zijn m.i. de fijten:
-Er komt geen nieuwe sc
-Met dat kliekje kan ik echt niet in 1 topic samen zijn, dat was al overduidelijk en is alleen maar bevestigd.

Ik gooi de handdoek in de ring en wens de modjes succes met de nieuwe aanwas...dat gaan jullie nodig hebben.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:07:45 #210
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142679395
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Elvi het volgende:
Oh blijkbaar ligt het nu allemaal aan mij, dus veel succes met die SC van jullie, I'm out.
doe niet zo verongelijkt zeg :D... dramaqueen.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:08:34 #211
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142679431
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik gooi de handdoek in de ring en wens de modjes succes met de nieuwe aanwas...dat gaan jullie nodig hebben.
doe niet zo verongelijkt zeg :D... dramaqueen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:09:51 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142679473
Maar als ze allemaal de handdoek in de ring gooien (al van meerdere users gelezen), is het probleem (opnieuw) opgelost *O*
pi_142679480
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar als ze allemaal de handdoek in de ring gooien (al van meerdere users gelezen), is het probleem (opnieuw) opgelost *O*
:')
pi_142679526
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar als ze allemaal de handdoek in de ring gooien (al van meerdere users gelezen), is het probleem (opnieuw) opgelost *O*
Vrede op aarde O+
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:13:00 #215
47102 Elvi
miemkwien
pi_142679571
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:08 schreef Re het volgende:

[..]

doe niet zo verongelijkt zeg :D... dramaqueen
*hairflip*

Ik ben gewoon super-belangrijk hier. Deal with it. :6
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:13:57 #216
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142679616
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar als ze allemaal de handdoek in de ring gooien (al van meerdere users gelezen), is het probleem (opnieuw) opgelost *O*
Maar sex sc ging dicht vanwege problemen als nu alle mensen van sex sc naar de andere gaan krijg je dan niet weer problemen dan kan je sex gewoon ook openhouden zelfde mensen ander topic.

Ergo als ik op een kamer een hoop rotzooi heb kan ik die rotzooi naar de andere kamer brengen maar dan is het nog niet opgelost. Gr gr de analyse piet.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:15:13 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142679661
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar sex sc ging dicht vanwege problemen als nu alle mensen van sex sc naar de andere gaan krijg je dan niet weer problemen dan kan je sex gewoon ook openhouden zelfde mensen ander topic.

Ergo als ik op een kamer een hoop rotzooi heb kan ik die rotzooi naar de andere kamer brengen maar dan is het nog niet opgelost. Gr gr de analyse piet.
OF doordat er andere mensen in die kamer rondlopen verandert het soort rotzooi of zal het zowaar een keer opgeruimd zijn door veranderde mentaliteit O+

gr gr
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:16:34 #218
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142679711
hou eens op met dat gr gr, jullie zijn toch gvd geen kleuters
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142679712
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar sex sc ging dicht vanwege problemen als nu alle mensen van sex sc naar de andere gaan krijg je dan niet weer problemen dan kan je sex gewoon ook openhouden zelfde mensen ander topic.

Ergo als ik op een kamer een hoop rotzooi heb kan ik die rotzooi naar de andere kamer brengen maar dan is het nog niet opgelost. Gr gr de analyse piet.
Maar niet ALLE mensen van sex sc zijn naar R&P gegaan

En dit is is al zoooovaak gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2014 14:16:59 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:17:48 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142679760
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:13 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Maar sex sc ging dicht vanwege problemen als nu alle mensen van sex sc naar de andere gaan krijg je dan niet weer problemen dan kan je sex gewoon ook openhouden zelfde mensen ander topic.

Ergo als ik op een kamer een hoop rotzooi heb kan ik die rotzooi naar de andere kamer brengen maar dan is het nog niet opgelost. Gr gr de analyse piet.
Zoals inmiddels al een keer of 20 gezegd is, is de zogenaamde groep die hier keer op keer wordt genoemd, niet een groep mensen die zat te kutten in de SEX SC.
Ja, er waren problemen in die SC, en daardoor is die momenteel ook dicht. Dat wil echter niet zeggen dat je een groep van (pak 'em beet) 10 users aan kunt kijken op interpersoonlijk gedrag van andere users.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142679769
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Re het volgende:
hou eens op met dat gr gr, jullie zijn toch gvd geen kleuters
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:36 schreef Elvi het volgende:
Oh blijkbaar ligt het nu allemaal aan mij, dus veel succes met die SC van jullie, I'm out.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:

Ik gooi de handdoek in de ring en wens de modjes succes met de nieuwe aanwas...dat gaan jullie nodig hebben.
O-)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:18:55 #222
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142679808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:32 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wij hadden niet echt een plan. Wij waren niet betrokken bij de sluiting in de zin van dat mods van andere fora verplicht zijn om bij sluitingen van welk topic dan ook verantwoording af te leggen en hele noodscenario's op moeten stellen met 'waar ze dan ook heen gaan'. Het probleem was daar, het probleem is dáár opgelost. Nu is het probleem hier. Blijkbaar. Of is het een ander probleem, daar worden nu al topics FB over volgeluld. Als we een pasklaar antwoord hadden was het al een paar dagen geleden stiller geworden hier.
Veel wat ik hier zie staan zijn dingen die wel redelijk overeen komen met hoe het er aan toe ging in SEX SC. Ook daar zijn mensen weg gegaan en dat gebeurt hier duidelijk weer.

Is er intern ook overlegd met de SEX SC mods? of gaat dat nog gebeuren? Wellicht kunnen hun wat duidelijkheid scheppen wat exact het probleem is zodat er wellicht een oplossing kan komen.

quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef Cue_ het volgende:
Maar als ze allemaal de handdoek in de ring gooien (al van meerdere users gelezen), is het probleem (opnieuw) opgelost *O*
Zo kan je het ook zien ja.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:22:58 #223
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142679977
quote:
3s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:16 schreef Re het volgende:
hou eens op met dat gr gr, jullie zijn toch gvd geen kleuters
Een leraar op school was 53 en die gebruikte altijd mvgrt. Daar niet van wens ik jullie succes met tot een oplossing te komen waar iedereen blij mee is.

quote:
17s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:17 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zoals inmiddels al een keer of 20 gezegd is, is de zogenaamde groep die hier keer op keer wordt genoemd, niet een groep mensen die zat te kutten in de SEX SC.
Ja, er waren problemen in die SC, en daardoor is die momenteel ook dicht. Dat wil echter niet zeggen dat je een groep van (pak 'em beet) 10 users aan kunt kijken op interpersoonlijk gedrag van andere users.

Dat is toch niet zo moeilijk te begrijpen?
Okiedokie man, ik zeg enkel hoe ik erover denk. We dragen allemaal ons steentje bij aan iets, en als er problemen komen kun je ook niet zeggen 'dat komt door die van buitenaf.' Vaak speelt er meer en is het nooit een persoon. Maar goed ik was er niet bij en ik ga het niet tot op het bot analyseren, ik zie gewoon niet in hoe een sc dichtgooien het moet oplossen als iedereen die in die dichtgegooide sc zat naar een andere kan gaan. Mijn standpunt is dat de factoren wat voor problemen zorgde in die andere ook in de nieuwe kan gebeuren. En moet die dan ook dicht? Dan hou je geen sc meer over. Maar goed ik ga nu lekker mount and bladen.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:23:42 #224
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142679996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:18 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Veel wat ik hier zie staan zijn dingen die wel redelijk overeen komen met hoe het er aan toe ging in SEX SC. Ook daar zijn mensen weg gegaan en dat gebeurt hier duidelijk weer.

Is er intern ook overlegd met de SEX SC mods? of gaat dat nog gebeuren? Wellicht kunnen hun wat duidelijkheid scheppen wat exact het probleem is zodat er wellicht een oplossing kan komen.

[..]

Zo kan je het ook zien ja.
Ik vind het wel frappant dat jij, die nauwelijks meepostte in de SEX SC en nu ook niet meepost in de Relatie SC, kennelijk toch constant meeleest en de behoefte voelt om er een oordeel over te hebben.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:28:24 #225
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142680160
quote:
17s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind het wel frappant dat jij, die nauwelijks meepostte in de SEX SC en nu ook niet meepost in de Relatie SC, kennelijk toch constant meeleest en de behoefte voelt om er een oordeel over te hebben.
Ik postte nauwelijks meer in SEX SC omdat de sfeer me niet aanstond en dat mensen constant afgezeken werden als ze maar een beetje een andere mening hadden. Hetzelfde wat nu dus weer het geval is.

En nee ik heb ook geen behoefte om in Relaties SC te posten omdat ik daar niks te zoeken heb vindt ik. Ik wacht wel tot SEX SC eventueel weer open gaat en anders gewoon geen enkele SC.

Ik wist trouwens niet dat de hoeveelheid posts ergens bepaalt of je wel of niet je mening mag geven.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:28:38 #226
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142680167
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:22 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Okiedokie man, ik zeg enkel hoe ik erover denk. We dragen allemaal ons steentje bij aan iets, en als er problemen komen kun je ook niet zeggen 'dat komt door die van buitenaf.' Vaak speelt er meer en is het nooit een persoon. Maar goed ik was er niet bij en ik ga het niet tot op het bot analyseren, ik zie gewoon niet in hoe een sc dichtgooien het moet oplossen als iedereen die in die dichtgegooide sc zat naar een andere kan gaan. Mijn standpunt is dat de factoren wat voor problemen zorgde in die andere ook in de nieuwe kan gebeuren. En moet die dan ook dicht? Dan hou je geen sc meer over. Maar goed ik ga nu lekker mount and bladen.
Veel plezier met mount and bladen, al weet ik niet wat dat is.

Ik vind het prima dat je er wat van zegt, maar het is zo enorm vermoeiend om keer op keer op keer dezelfde dingen te moeten lezen die gewoonweg niet waar zijn maar door een aantal mensen toch maar wordt geroepen als zijnde de waarheid.

Het gaat nu inderdaad in de Relatie SC niet helemaal lekker, niet helemaal zoals gepland.
En in plaats van maar te wijzen naar "hullie", wil ik gewoon de mogelijkheid hebben om een normale, volwassen discussie te hebben met mensen die bij kunnen dragen aan de oplossing.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142680472
Tinychat als oplossing dan?
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:37:02 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142680504
hou op over TC, dat heeft teveel historie hier :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142680596
Ow oke sorry.

[ Bericht 87% gewijzigd door spelletjesman op 24-07-2014 15:57:50 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:39:32 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142680603
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik postte nauwelijks meer in SEX SC omdat de sfeer me niet aanstond en dat mensen constant afgezeken werden als ze maar een beetje een andere mening hadden. Hetzelfde wat nu dus weer het geval is.

En nee ik heb ook geen behoefte om in Relaties SC te posten omdat ik daar niks te zoeken heb vindt ik. Ik wacht wel tot SEX SC eventueel weer open gaat en anders gewoon geen enkele SC.
Er is in de Relatie SC, naar mijn weten (ik heb immers niet iedere post gelezen), niemand afgezeken.
Er voelt zich iemand (Magnetronkoffie) aangevallen, zonder dat er ook maar een aanval plaatsvindt. Daarnaast zijn er mensen die zich niet meer thuis voelen in de SC. Dat is het. Als je dat onderkent ben je al halverwege de oplossing.
We weten nu wat de users willen die zeggen zich niet meer thuis te voelen. Ze willen gewoon kunnen posten in de sfeer die er was voordat nieuwe users binnen kwamen.
De enige manier om dit te bereiken is door gewoon te posten en niet op de kast te springen als er iemand niet reageert op een post van je. Zolang ze weigeren te posten in de SC (wat hun goed recht is), is dit probleem niet op te lossen. Klaar.

Prima dat je geen behoefte hebt, maar waarom vind je het dat toch zo razend interessant om 2 SC's te volgen met mensen die je niet mag om vervolgens vanaf de zijlijn te roepen naar de scheidsrechter dat de spelers kut zijn?

En dat jij je afgezeken voelde (wat ik in zekere mate kan begrijpen dat je je zo voelde) heeft natuurlijk zijn redenen. En als jij niet in de spiegel wil kijken daarvoor, zul je keer op keer tegen dezelfde reactie aanlopen.

Je mag uiteraard je mening geven, ik zeg ook alleen dat het frappant is. Nergens vraag ik je het niet te doen, nergens verbied ik je iets. En verrek, niemand verbiedt je dat. Maar dat jij hier nu zo reageert op een simpele observatie, is zo tekenend voor jouw gedrag in de SEX SC dat het een extra tripje naar de spiegel waard is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:04:56 #231
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142681474
quote:
17s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Er is in de Relatie SC, naar mijn weten (ik heb immers niet iedere post gelezen), niemand afgezeken.
Er voelt zich iemand (Magnetronkoffie) aangevallen, zonder dat er ook maar een aanval plaatsvindt. Daarnaast zijn er mensen die zich niet meer thuis voelen in de SC. Dat is het. Als je dat onderkent ben je al halverwege de oplossing.
We weten nu wat de users willen die zeggen zich niet meer thuis te voelen. Ze willen gewoon kunnen posten in de sfeer die er was voordat nieuwe users binnen kwamen.
De enige manier om dit te bereiken is door gewoon te posten en niet op de kast te springen als er iemand niet reageert op een post van je. Zolang ze weigeren te posten in de SC (wat hun goed recht is), is dit probleem niet op te lossen. Klaar.
Jullie hadden daar ook gewoon weg kunnen blijven, gewoon even niet in een SC posten, en eens na gaan denken over het feit waarom de SEX SC gesloten is in plaats van met z'n allen te verkassen en de volgende SC te vervuilen. Het feit dat het zich gewoon herhaalt zegt al genoeg.

Het is ook logisch dat mensen stoppen met posten dan aangezien niet iedereen zin heeft in dat gezeik/afzeiken/whatever je het wil noemen.

quote:
Prima dat je geen behoefte hebt, maar waarom vind je het dat toch zo razend interessant om 2 SC's te volgen met mensen die je niet mag om vervolgens vanaf de zijlijn te roepen naar de scheidsrechter dat de spelers kut zijn?

En dat jij je afgezeken voelde (wat ik in zekere mate kan begrijpen dat je je zo voelde) heeft natuurlijk zijn redenen. En als jij niet in de spiegel wil kijken daarvoor, zul je keer op keer tegen dezelfde reactie aanlopen.

Je mag uiteraard je mening geven, ik zeg ook alleen dat het frappant is. Nergens vraag ik je het niet te doen, nergens verbied ik je iets. En verrek, niemand verbiedt je dat. Maar dat jij hier nu zo reageert op een simpele observatie, is zo tekenend voor jouw gedrag in de SEX SC dat het een extra tripje naar de spiegel waard is.
Waarom verwacht je dat ik op dit ga reageren trouwens? Volgens mij ging het niet over mij, waarbij je trouwens volledig de plank misslaat, maar over de problemen in SEX SC die zich nu weer voordoen in Relatie SC.
  donderdag 24 juli 2014 @ 17:35:29 #233
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142687501
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:04 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jullie hadden daar ook gewoon weg kunnen blijven, gewoon even niet in een SC posten, en eens na gaan denken over het feit waarom de SEX SC gesloten is in plaats van met z'n allen te verkassen en de volgende SC te vervuilen. Het feit dat het zich gewoon herhaalt zegt al genoeg.

Het is ook logisch dat mensen stoppen met posten dan aangezien niet iedereen zin heeft in dat gezeik/afzeiken/whatever je het wil noemen.

[..]

Waarom verwacht je dat ik op dit ga reageren trouwens? Volgens mij ging het niet over mij, waarbij je trouwens volledig de plank misslaat, maar over de problemen in SEX SC die zich nu weer voordoen in Relatie SC.
Welke problemen zijn dat precies :)?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:13:56 #234
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142688583
De problemen aldaar zijn compleet anders dan hier, ik hou niet van ouwe koeien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:15:13 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142688620
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:13 schreef Re het volgende:
De problemen aldaar zijn compleet anders dan hier, ik hou niet van ouwe koeien
Vandaar dan ook de vraag welke problemen hij precies bedoelt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142689326
Waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken. Ongelooflijk, het is maar een forum. Bij sommige mensen denk ik echt dat Fok! hun leven is. Zuur leven heb je dan. Hou het gewoon lekker gezellig :) Deze hele situatie wordt enorm en overdreven opgeblazen. Het was een beetje koppigheid van twee gebruikers. Waar een gebruiker door 2 andere gebruikers gewezen werd op zijn halsstarrigheid en oogkleppen waar de andere gebruiker van werd beticht. Lijkt wel een kleuterklasje. Niks aan de hand, storm in een glas water.
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:42:09 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142689395
En ondertussen wordt er in de SC gewoon gezellig gepost :+
  donderdag 24 juli 2014 @ 18:46:13 #238
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142689505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen wordt er in de SC gewoon gezellig gepost :+
Zoals de afgelopen dagen constant gebeurde :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:11:14 #239
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142690345
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
En ondertussen wordt er in de SC gewoon gezellig gepost :+
ik zie ook weinig problemen daar eigenlijk (vandaag dan)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:27:20 #240
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142693444
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Nezhi het volgende:
Om dan volstrekt willekeurig weer terug te komen op het genderdysforie topic
Xenzo heeft mij ook veel dms gestuurd, allemaal netjes en gewoon wat vraagjes. Daarentegen zie ik iemand uit dat topic beweren dat zij zelf nooit wat heeft gedaan, maar dat is dus gewoon onzettende onzin.

Het is dat ik het heb weggegooid, maar ik denk niet dat iemand staat te springen om random seksuele berichtjes ook na het aangeven dat je dat niet wil, of iemand uitschelden en persoonlijke aanvallen op iemands lichaam omdat die niet wilt doen wat jij wil. Dus ga niet doen alsof je zo heilig bent want er zijn er wel meerdere die dat soort berichtjes van dezelfde persoon hebben gehad.
Ik vind het best wel jammer dat dit nog steeds hoog zit bij je.
Ook vind ik het jammer dat je nog steeds niet beseft dat die DM's aan jou niet zonder reden waren. In het begin was het heel vriendelijk en je vertelde over een projectje waar je mee bezig was. Ik wou je toen graag helpen, maar helaas stond jij niet open voor advies. Toen had ik zoiets van "prima, dan zoek je het zelf maar uit". Ik geloof dat ik iets gezegd heb als dat ik niet veel kans van slagen zag voor je projectje op deze manier. Alleen daar was jij niet van gediend. Nouja en toen begon je lullig te doen en heel erg kwetsend. Ik heb toen gereageerd op een manier waar ik niet bepaald trots op ben. Want ik heb precies hetzelfde gedaan en ben er tegenin te gaan. Maar elke keer wanneer jij dit gesprek aanhaalt, laat je dus jouw deel weg en doe je alsof ik de slechterik ben. Ondanks dat je mijn naam weglaat en ik niet hoef te reageren, vind ik het toch zo netjes om dan even beide kanten van de situatie te belichten.
Ik heb ook het idee dat je toen best wel in de knoop zat met jezelf en dat daar misschien dat gedrag vandaan kwam. Dat vind ik wel jammer. Ik hoop dat je nu gelukkiger bent.
Ik wil je graag zeggen dat ik ook veranderd ben sinds die tijd. Alle spanning en onzekerheid rond mijn traject zorgden ervoor dat ik in die tijd soms best een kort lontje had. Dat korte lontje is er nog steeds wel af en toe, maar ik kan er nu veel beter mee omgaan. En ik kan het ook redelijk sturen nu.
Maar ik vind het echt jammer dat jij er nog steeds mee zit. Ik heb aan jou nooit mijn excuses aangeboden omdat in mijn ogen de fout bij jou lag. En ik daarom op excuses van jou wachtte.
Maar misschien moet ik dan maar de eerste zijn zodat we dit achter ons kunnen laten. Het spijt me van wat ik tegen je gezegd hebt Nezhi. Ik meende daar natuurlijk niks van, het was puur om je te kwetsen nadat ik me gekwetst voelde, en er zat totaal geen kern van waarheid in. Ik hoop dat je het me ooit kunt vergeven.

Daarnaast ben ik altijd vriendelijke gebleven tegen Xenzo. Dat weet ik zeker. Hij weet zelfs niet eens meer dat we met elkaar ge-DM'd hebben, dus dan zal het niks gemeens geweest zijn want dan had hij het wel onthouden.
pi_142705102
R&P / Mijn leven#4

Kunnen jullie die opschonen?

En titel aanpassen zonder #4
  vrijdag 25 juli 2014 @ 11:03:26 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142712482
viel toch wel mee?, beetje opgeschoond :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142713024
OK.
Volgens mij zijn alle lopende zaken nu weer afgehandeld?

GD-topic: vuurtjesstoken doen we niet meer zonder sancties.
SC: geen nieuwe SC, normaal doen.
Tarotkaarten: mogen elders gelegd worden.
Mijn leven #4: eerst maar eens beginnnen met een #1 en hopen dat het de #4 niet haalt omdat TS dan inmiddels een tof leven heeft.
Ja doei.
  zondag 27 juli 2014 @ 22:40:42 #244
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142794758
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
OK.
Volgens mij zijn alle lopende zaken nu weer afgehandeld?

GD-topic: vuurtjesstoken doen we niet meer zonder sancties.
SC: geen nieuwe SC, normaal doen.
Tarotkaarten: mogen elders gelegd worden.
Mijn leven #4: eerst maar eens beginnnen met een #1 en hopen dat het de #4 niet haalt omdat TS dan inmiddels een tof leven heeft.
Krijg redelijk positieve reacties op tarot forum, daar jij zegt 'mogen elders.' En het niet moeten is. Zou ik graag nog een keer een second opinion vragen, of vragen dat een mod of jij of iemand anders het topic eens bekijkt en objectief kijkt of het meerwaarde in R&P heeft. Mocht het dat dan absoluut niet hebben prima even goeie vrienden, ik vraag het gewoon nog een laatste keer, om de zekerheid en ook voor de mensen die ik heb gesteund met vragen en die misschien nog eens gebruik zouden willen maken van deze dienst.

Natuurlijk ga ik hier niet over in discussie ik vraag gewoon nog een keer een laatste oordeel of verzoek/nodig uit om het topic nog eens te bekijken en er bij stil te staan of het dan wel of niets bijdraagt aan R&P als het gewoon nee is, dan is het prima duidelijk taal.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:55:17 #245
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142804405
ik heb er niet veel moeite mee hoor, als je er nog een R&P (&S) spin aan kan geven is het helemaal prima
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 juli 2014 @ 12:20:56 #246
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142808019
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Re het volgende:
ik heb er niet veel moeite mee hoor, als je er nog een R&P (&S) spin aan kan geven is het helemaal prima
Hmm naar mijn mening is de R&P spin vooral dat men komt met een vraag, ik schud mijn kaarten en kijk wat die kaarten zeggen over die vraag.

De tarot kaarten zijn enkel een gereedschap waar ik iets uit kan halen en kan zeggen 'misschien speelt dit.' Of ik kan die kaarten geven en interpreteren waarop de vrager erover kan nadenken of misschien inzichten kan verkrijgen die hij of zij eerder niet had of wel had maar nog niet zo duidelijk was. Met andere woorden ik trek enkel kaarten om mensen een beetje te helpen wat inzicht te geven.

Natuurlijk zijn het kaarten met betekenissen en kan ik de plank finaal misslaan is niet erg, tot nu toe heb ik ook nog niet zo heel zwaar een situatie gehad waarin men te kennen van 'dit is bullshit.'

Het is gewoon bedoelt voor iemand met een vraag, ik trek wat kaarten leg die betekenissen uit die vaak wel gebaseerd zijn op archetypes van Jung, en dan kan de ander ermee doen wat hij wilt. Sommige zijn nieuwsgierig andere willen oprecht eens wat vragen.

Ik zie er wel wat waarde in of een R&P draai, natuurlijk komt ook soms een ts die zijn topic linked en zegt 'wat heb je hierover te zeggen.' Naar mijn mening kan het wel wat houvast of inzicht bieden, niet altijd want tja het gereedschap zijn kaarten en er zijn er 78. Soms 80, hangt ervan af, in ieder geval als jij een idee hebt hoe ik nog meer een R&P draai eraan kan geven laat het me weten.

Ik wil graag mijn diensten aanbieden en daar mensen mee helpen voor zover ik dat kan, er gaat aan mijn kant ook vrij veel tijd in zitten een lezing ben ik toch wel een kwartier mee bezig. Maar ik heb het er ook wel voor over en kan zelf trainen terwijl ik misschien mensen een beetje help.

Laat het me weten ik wil er zeker over in gesprek gaan en kijken naar wat kan of hoe het beter kan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_142808274
quote:
3s.gif Op maandag 28 juli 2014 09:55 schreef Re het volgende:
ik heb er niet veel moeite mee hoor, als je er nog een R&P (&S) spin aan kan geven is het helemaal prima
Wat heeft het met R&P te maken tarotkaarten? :?
Past eerder bij een Hobby, TRU of GC desnoods
pi_142809829
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Wat heeft het met R&P te maken tarotkaarten? :?
Past eerder bij een Hobby, TRU of GC desnoods
Of ONZ
pi_142810079
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:13 schreef artelligence het volgende:

[..]

Of ONZ
Of niburu
pi_142811380
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:20 schreef Spongeboss het volgende:
De tarot kaarten zijn enkel een gereedschap waar ik iets uit kan halen en kan zeggen 'misschien speelt dit.' Of ik kan die kaarten geven en interpreteren waarop de vrager erover kan nadenken of misschien inzichten kan verkrijgen die hij of zij eerder niet had of wel had maar nog niet zo duidelijk was. Met andere woorden ik trek enkel kaarten om mensen een beetje te helpen wat inzicht te geven.
Om compleet random advies te geven, heb je geen kaarten nodig.
  maandag 28 juli 2014 @ 14:02:14 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142811529
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 12:28 schreef Godtje het volgende:
Wat heeft het met R&P te maken tarotkaarten? :?
Past eerder bij een Hobby, TRU of GC desnoods
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142812525
Complimentje voor de ingreep van zarGon in R&P / Ze trekt bij ons in! ^O^
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_142823552
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Complimentje voor de ingreep van zarGon in R&P / Ze trekt bij ons in! ^O^
Vanwaar een complimentje voor iets wat zo overduidelijk moest gebeuren...
pi_142823640
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:40 schreef spelletjesman het volgende:

[..]

Vanwaar een complimentje voor iets wat zo overduidelijk moest gebeuren...
Omdat de manier waarop heel netjes is :) Alleen de inhoudsloze/beledigende posts zijn weggehaald, zat er wel iets van argumentatie in dan is dat blijven staan.
Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
pi_142823736
Oke dan is het goed ja.
pi_142824110
quote:
17s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Complimentje voor de ingreep van zarGon in R&P / Ze trekt bij ons in! ^O^
Idd. Zargon ^O^
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142824255
Mijn posts waren ook verwijderd dus zo perfect was zijn opruimactie nou ook weer niet ;(
pi_142824337
Je posts zullen wel niet zo perfect zijn geweest.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142824701
Dat is geen optie
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:39:25 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_143344279
The love you take is equal to the love you make.
pi_143344362
Omdat ' :') ' inmiddels.

Maar als je graag wilt kan ik 'm wel naar ONZ schoppen inmiddels.
Ja doei.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:42:22 #262
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143344373
quote:
Inderdaad, er zouden bijna tetten komen :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143344392
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, er zouden bijna tetten komen :9~
Als dat de tetten van Ouder1 waren is hij denk ik precies op tijd dicht!
Ja doei.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:44:13 #264
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143344434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als dat de tetten van Ouder1 waren is hij denk ik precies op tijd dicht!
Alsof dat uit zou maken, tetten zijn tetten.

Lokpost voor Loveless btw.

quote:
8s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:36 schreef Loveless85 het volgende:
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143344458
FAKKING STOUT MOBLO
pi_143344532
Crewbash. Ban.
Ja doei.
pi_143344545
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Crewbash. Ban.
Kusje erop
pi_143346346
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, er zouden bijna tetten komen :9~
Ouder1 is een dude...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 20:04:21 #269
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143423262
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143423504
quote:
Sluit ik me bij aan, TS heeft last van tunnel visie, een 2de topic gaat daar niets aan veranderen
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:20:24 #271
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143438610
Dat is op zich geen reden tot sluiten natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143438661
quote:
3s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:20 schreef Re het volgende:
Dat is op zich geen reden tot sluiten natuurlijk
Het hele topic had al vanaf deel 1 geen zin, het begon als een puur 'lief dagboek' post, met als doel reacties uit te lokken ofzo? Wat dan allemaal weer terzijde werd geschoven. Met als vage verantwoording voor dat topic dat ze lotgenoten zocht, maar als die zich dan melden qua emigratie en hun ervaringen deden wist TS het toch weer allemaal beter _O- lastig discussiëren dan. Wellicht volgende keer lekker in TTK een blogje schrijven?
pi_143439257
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het hele topic had al vanaf deel 1 geen zin, het begon als een puur 'lief dagboek' post, met als doel reacties uit te lokken ofzo? Wat dan allemaal weer terzijde werd geschoven. Met als vage verantwoording voor dat topic dat ze lotgenoten zocht, maar als die zich dan melden qua emigratie en hun ervaringen deden wist TS het toch weer allemaal beter _O- lastig discussiëren dan. Wellicht volgende keer lekker in TTK een blogje schrijven?
Joh dat haar antwoorden je niet aanstaan is geen reden een topic te sluiten hoor :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143439276
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:00 schreef habitue het volgende:

[..]

Joh dat haar antwoorden je niet aanstaan is geen reden een topic te sluiten hoor :')
Dat snap ik, maar er was gewoon geen ruimte tot discussie, dat bleek al uit de OP. Waarom dan een topic openen? Zeker als je beslissing al dusdanig vast staat en alles doodsimpel terzijde wordt geschoven :D
pi_143439339
Het hoge dagboek gehalte is wel echt de MO van die user...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_143439416
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar er was gewoon geen ruimte tot discussie, dat bleek al uit de OP. Waarom dan een topic openen? Zeker als je beslissing al dusdanig vast staat en alles doodsimpel terzijde wordt geschoven :D
Waarschijnlijk om frustratie van zich af te schrijven. Zo heb ik er nog wel 1000+ topics in R&P gezien.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_143439424
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 10:10 schreef habitue het volgende:

[..]

Waarschijnlijk om frustratie van zich af te schrijven. Zo heb ik er nog wel 1000+ topics in R&P gezien.
Zeker :Y Maar dat red het meestal niet tot een deel twee of reeks ;)
pi_143439457
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
En nu? Is dit een lief dagboek post? Of moeten 'we' er wat mee?
Jij hoeft er niks mee, voor mij is het gewoon een uitlaatklep.

8ste post of zo, van de TS, in topic 1
pi_143510019
Kan er misschien een centraal topic in P&P geplaatst worden over OCD/Dwangneurose whatever you want to call it.
Ik weet dat het hoort bij Angst maar in het topic daarvan wordt ook over Depressie enz gepraat. Ik zou graag een centraal topic zien waar ik kan praten met mensen met dwanghandelingen/gedachtes.
(she/her)
  zondag 17 augustus 2014 @ 14:47:56 #280
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143510075
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:46 schreef Fylax het volgende:
Kan er misschien een centraal topic in P&P geplaatst worden over OCD/Dwangneurose whatever you want to call it.
Ik weet dat het hoort bij Angst maar in het topic daarvan wordt ook over Depressie enz gepraat. Ik zou graag een centraal topic zien waar ik kan praten met mensen met dwanghandelingen/gedachtes.
open een mooi topic met wat achtergrond en informatie en dan zien we wel :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143510290
quote:
3s.gif Op zondag 17 augustus 2014 14:47 schreef Re het volgende:

[..]

open een mooi topic met wat achtergrond en informatie en dan zien we wel :)
Oki! Wat kan ik het beste als naam doen? Twijfel ik een beetje over..
(she/her)
pi_143518623
Wat kan ik het beste als naam doen?


Obsessieve-compulsieve stoornis
Dwangneurose
Obsessive–compulsive disorder
(she/her)
  zondag 17 augustus 2014 @ 19:14:02 #283
47102 Elvi
miemkwien
pi_143520923
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 18:22 schreef Fylax het volgende:
Wat kan ik het beste als naam doen?

Obsessieve-compulsieve stoornis
Dwangneurose
Obsessive–compulsive disorder
OCD/Dwangneurose lijkt me een goede titel? Zo noemde je het in je eerdere posts ook :)
pi_143522132
Topic je gemaakt. Laat me weten of er iets mis aan is. Hopen dat dit een centraal topic wordt.

R&P / Obsessive compulsive disorder/Dwangneurose
(she/her)
pi_143664328
Hoi mods,

Ik zat net effe de gekoppelde topics van het schizofrenie topic te bekijken en zag dat bijna alle topics vol staan met mijn psychotische issues. Dat die berichten online staan maakt me niet zo veel uit maar vroeg me af die oude topics losgekoppeld kunnen worden zodat we met deel 11 weer een frisse start hebben? :@
  donderdag 21 augustus 2014 @ 14:26:27 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143664683
zie je DM :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:45:28 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143714702
DM me (en de eventuele anderen) de volgende keer anders gewoon. Nu is er weer gezeik. Waarvoor dank, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_143714974
Que?
Ja doei.
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:52:53 #289
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_143715103
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:50 schreef motorbloempje het volgende:
Que?
Oh sorry. Ik had het tegen Re. Maar ik lees net dat ie niet doorhad dat 't topic al op slot zat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:27:23 #290
47102 Elvi
miemkwien
pi_143764915
Waarom is dit topic gesloten: R&P / Don't put your dick in crazy, waarom doe/deed jij het? ? Ik zie nergens een waarschuwing van een mod of een verzoek van TS om het topic te sluiten?
pi_143765091
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:27 schreef Elvi het volgende:
Waarom is dit topic gesloten: R&P / Don't put your dick in crazy, waarom doe/deed jij het? ? Ik zie nergens een waarschuwing van een mod of een verzoek van TS om het topic te sluiten?
Gokje; TS heeft m zelf gesloten.
  zondag 24 augustus 2014 @ 10:43:47 #292
47102 Elvi
miemkwien
pi_143765134
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Gokje; TS heeft m zelf gesloten.
Hij is geen mod in R&P dus dan zou hij dat niet mogen doen toch? Alleen in het subforum waar hij mod van is.
pi_143765212
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hij is geen mod in R&P dus dan zou hij dat niet mogen doen toch? Alleen in het subforum waar hij mod van is.
Klopt, maar ik heb t idee dat die TS niet de meest stabiele persoon is, dus ja...
pi_143766873
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 10:27 schreef Elvi het volgende:
Waarom is dit topic gesloten: R&P / Don't put your dick in crazy, waarom doe/deed jij het? ? Ik zie nergens een waarschuwing van een mod of een verzoek van TS om het topic te sluiten?
Hij is dicht en Florentius wou hem graag dicht hebben, aldus wat ik kreeg in mijn DM's.

Het topic is dicht, wat wil je er nog meer over zeggen? De andere reden lijkt me duidelijk en daar heb ik het ook achter de schermen met anderen over gehad en mij is ook het 1 en ander gezegd.

Ik blijf verder uit je buurt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_143772705
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 12:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij is dicht en Florentius wou hem graag dicht hebben, aldus wat ik kreeg in mijn DM's.

Het topic is dicht, wat wil je er nog meer over zeggen? De andere reden lijkt me duidelijk en daar heb ik het ook achter de schermen met anderen over gehad en mij is ook het 1 en ander gezegd.

Ik blijf verder uit je buurt.
Die dacht waarschijnlijk dat je met "crazy" naar hem verwees...
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 20:24:18 #296
47102 Elvi
miemkwien
pi_143858699
Vraagje: ik zag net Re posten in Depressie & Angst. Houden jullie dat topic in de gaten of was er een TR gemaakt?
pi_143871982
Er lezen sowieso enorm veel mensen mee in dat topic (volgens de TT 159 lurkers).

Die verkapte zelfmoord posts van de laatste tijd waren mij ook al opgevallen. Ik word gewoon niet echt vrolijk als ik dat topic lees.
pi_143872781
Er wordt in bepaalde reeksen regelmatig door ons meegelezen ja :)
Ja doei.
pi_143880593
Ik ben geen white knight (en zeker niet voor sl), maar kan iemand even wat doen aan het getrol:
R&P / Alles moet tegenwoordig een label hebben.

Vertieft een beetje de discussie (mede doordat sl honger heeft...)
  woensdag 27 augustus 2014 @ 13:47:20 #300
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_143880943
quote:
99s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben geen white knight (en zeker niet voor sl), maar kan iemand even wat doen aan het getrol:
R&P / Alles moet tegenwoordig een label hebben.

Vertieft een beetje de discussie (mede doordat sl honger heeft...)
VIEZE WHITE KNIGHT.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_143880967


Heb je je enkeltje Denemarken al geboekt?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')