abonnement Unibet Coolblue
pi_142636501
Vlucht tracker

Replay flightradar



Foto's 1 2 3

mtrimpe twitterde op donderdag 17-07-2014 om 18:15:09 Igor Strelkov, Russian rebel leader in East-Ukraine, confirmed they shot down what they thought was a Ukrainian military plane #KL4103 #MH17 reageer retweet

Vertaling:
AN-26 airplane was shot down near Torez, it fell somewhere behind the mine "Progress".
We warned - do not fly in "our sky".
And here is the video proof of another "bird-fall" (bird = slang for an airplane).
Another bird fell behind the spoil tip, residential areas were not affected.
No civilians were harmed.

quote:
The self-defense forces of Donetsk People’s Republic seized control of a Ukrainian anti-air military installation, RIA Novosti reports.
"The forces of Donetsk People’s Republic assumed control of A-1402 military base," the militia's representative said. According to him, it is an anti-aircraft missile forces facility equipped with Buk mobile surface-to-air missile systems.
During the last several days the militia took control of two internal security troops' installations in eastern Ukraine.
Read more: http://voiceofrussia.com/(...)r-installation-1561/
PeterGrnlund1 twitterde op donderdag 17-07-2014 om 20:44:37 @MillerMENA @myroslawabrulak wake up kid! From Snitzhe this morning: Maybe u can geolocate it its a BUK sa-17 http://t.co/7UUq2UOSTa reageer retweet
Buk missile system


14 Juli

Launch location detected of missile that brought down MH17
http://ukraineatwar.blogspot.com/

[ Bericht 45% gewijzigd door bedachtzaam op 24-07-2014 17:59:14 ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142636510
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

1. Boston, U93 en Sandy Hook zijn met zekerheid gestaged. Dat je dat niet vind is dom en gevaarlijk
2. mh17 nog te onduidelijk, en claim dus niets.
:') :') |:(
pi_142636544
Ja. Zou kunnen.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142638861
Lambiekje is de Martin Vrijland van fok.
pi_142645242
Lambiekje wordt betaald om elk topic om zeep te helpen met zijn diarree van troll-posts.
pi_142647662
Martin Vrijland heeft weer een stukje geplaatst, die man houd niet op.
pi_142647853
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:24 schreef gijsman het volgende:
Martin Vrijland heeft weer een stukje geplaatst, die man houd niet op.
Waar?
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:34 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142647969
http://www.martinvrijland(...)-false-flag-hoax-is/

Voor dit treurige excuus voor een man hoop ik dat karma echt bestaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142647983
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Waar?
op zijn eigen website
http://www.martinvrijland(...)n-false-flag-hoax-is

niet helemaal gelezen
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 18:43:29 #10
249559 crew  Lavenderr
pi_142648377
De man heeft mazzel dat zijn achternaam klopt, anders had hij niet zo vrijelijk zijn kwalijke hersenspinsels kunnen spuien.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:46:53 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142648529
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:43 schreef Lavenderr het volgende:
De man heeft mazzel dat zijn achternaam klopt, anders had hij niet zo vrijelijk zijn kwalijke hersenspinsels kunnen spuien.
Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 18:53:43 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_142648835
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hij heet Alberda, Martijn Alberda. Laffe lul gebruikt een schuilnaam om zijn dochtertje te beschermen, maar andermans kinderen zijn voor hem vogelvrij.
Dat dan weer wel blijkbaar :')
pi_142649288
quote:
Vooral Martin Vrijland excelleerde weer eens in het zoeken van spijkers op laag water, zoals we van hem gewend zijn. Binnen de kortste keren had hij weer slaande ruzie op Facebook met kennissen en vriendinnen van slachtoffers omdat hij verschillende leeftijden had zien staan of namen die net even anders geschreven waren. In het denkraam van Vrijland kunnen nu eenmaal geen vergissingen worden begaan, anders moet het wel weer een valse vlag-operatie zijn. Zelfs als iemand uitlegt hoe het nu echt zit met die leeftijden, wil Vrijland dat nog niet meteen accepteren.

Ook vond Martin het maar wat vreemd dat de nabestaanden bij de herdenkingsbijeenkomst in Nieuwegein 'uit het zicht van de media' naar binnen werden 'geloodst'. Er moet iets heel erg mis zijn met het inlevingsvermogen van Vrijland.

Met veel moeite heeft Martin ook nog een motief bedacht voor zijn zelfverzonnen false flag. 'Ik sluit het scenario niet uit dat Nederland een grote rol in deze ‘false flag’ moest krijgen omdat Shell nu eenmaal schaliegasvelden wil gaan exploreren in het gebied waar nu gevochten wordt. Verder denk ik dat deze ‘false flag’ af moet leiden van de genocide die momenteel uitgevoerd wordt in Isral en dat men nog steeds een road map richting wereldoorlog volgt.' Sow-seg!

Inmiddels is Vrijland alweer zover dat hij allerlei foto's gaat ontleden , 'zoals het feit dat er gras tussen de vingers geklemd zit; de armen in een nogal ontspannen houding lijken te liggen en het feit dat het lichaam nog volledig intact lijkt te zijn ondanks de val van 33.000 ft of te wel 10 kilometer hoogte'. Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
Dit stukje staat op barracuda
pi_142649382
_O_ Vrijland _O_
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_142649620
Niet klikken jongens. Levert die simpleton alleen maar weer views op en dergelijke gepeupel is dol op aandacht.
Conscience do cost.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:15:57 #16
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142649839
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:11 schreef ems. het volgende:
Niet klikken jongens. Levert die simpleton alleen maar weer views op en dergelijke gepeupel is dol op aandacht.
quote:
martinvrijland / July 23, 2014

Even een praktische mededeling: veel reactie belanden momenteel ongemerkt in de spambox. Ik weet niet hoe dit kan en wat het veroorzaakt. Tip mij even per email als de reactie niet verschijnt.
Tuuuurlijk.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:19:13 #17
412559 floodz
You have to be someone
pi_142649967
ik heb net het filmpje van martin vrijland zitten kijken, en aldus hem zouden de landschappen op de foto's van het crashgebied te verschillend zijn. '' In scene gezet dus'' zegt hij. Maar was het niet een gebied van 15km doorsnee met puin?? als ik het goed heb ik weet het ook niet zeker. Maar in 15km kun je makkelijk een graanveld en grasveld hebben lijkt me.. wat een kwats verkoopt hij :')
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
  woensdag 23 juli 2014 @ 19:23:26 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142650137
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:04 schreef gijsman het volgende:

Daar heeft Martin ervaring mee, die valt regelmatig van 10 kilometer hoogte in de Friese weiden.
Martijn Alberda is het uitkotsen niet waard. Wat een mafkees.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:20:41 #19
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142655810

[/quote]
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.

quote:

[quote]And I outline the group of numbers shown in the movie. The number to the left of the first 4 on the left is "1"
Now arrange the sequence as shown in the paper. You get:
1 4 2 4 1 7 1 2 0

Although the last number on the paper looks like a 6, it is a zero. Unless they changed it deliberately from 6 to 0. (wonder why?)

Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.

Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.

Add 1 4 2 = 7
7 is JULY, the 7th month.
So you get 17 JULY

Bring the first four digits to the right. That is 20 14.
The date reads 17th July 2014.
http://www.godlikeproductions.com/forum1/message2597874/pg1
tsk

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 23-07-2014 21:45:54 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:21:52 #20
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142655862
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:17 schreef balaverde het volgende:
Lambiekje wordt betaald om elk topic om zeep te helpen met zijn diarree van troll-posts.
nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:24:41 #21
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142655975
quote:
Take the last 20 and place it to the left.
You should get: 20 14 24 171 . With me?
Keep 20 14 separate.

Read the rest of the sequence of numbers from the back to the front. You should get:
17 142.
Kom op zeg hoe ver wil je gaan met numerologie, zo kan ik ook wel hetzelfde resultaat verkrijgen vanaf mijn laatste kassabon.
pi_142655982
Goh. Mijn promotor is dan n van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, l mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.

Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.

Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?

[ Bericht 32% gewijzigd door motorbloempje op 23-07-2014 21:30:16 ]
Ja doei.
  Moderator woensdag 23 juli 2014 @ 21:37:32 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_142656512
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
Geef Hek maar weer de schuld. En wie bedoel je met co?
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:07:35 #24
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142657980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
_O-
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:08:37 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142658040
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.

[..]

tsk
[/quote]

Probeer je hier nou een punt mee te maken of is het gewoon een random brainfart?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:11:44 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142658192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:08 schreef ATuin-hek het volgende:

Probeer je hier nou een punt mee te maken of is het gewoon een random brainfart?
Alsof jij niet ziet dat de gelijkenis onweerlegbaar bewijst dat deze hoax al lang was voorbereid. Ze doen het er gewoon om, die symbolieke middelvinger naar ons, sheeple.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:52:01 #27
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142660183
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:24 schreef motorbloempje het volgende:
Goh. Mijn promotor is dan n van de acteurs die ingehuurd is. Sterker nog, l mijn collega's/profs. Een bachelorstudent van ons department is omgekomen bij deze ramp, mailde mijn promotor en meldde de universiteit.

Mijn oudleraren van mijn oude middelbare school ook. Allemaal acteurs. Meiske dat in 2013 eindexamen had gedaan. Ook dood. Wat een verdriet aldaar ook. De alumnivereniging riep op tot herdenking voor hen die dat wilden.

Nou. Of maakt mij dat nu ook een acteur?
Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uit :')
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:52:15 #28
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142660195
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee Atuinhek en co worden betaald voor trolling.
Ik ben even in conclaaf geweest met Hekje en hij wordt niet betaald.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142660471
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:52 schreef DuTank het volgende:

[..]

Een normaal persoon is gewoon bekend bij honderden mensen, zie je eigen Facebook account maar. Dus dan heb je duizenden mensen die in het complot zouden zitten. Schei toch uit :')
Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!
Ja doei.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:01:47 #30
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142660728
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het is ook niet mijn theorie hoor!
Ik zie en versterk jouw punt ook ;)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_142660736
Ik heb de OP veranderd.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142661312
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Ik zie en versterk jouw punt ook ;)
ok! Ik was even bang dat je dacht dat ik dacht dat het een hoax was ! :%
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:35:47 #33
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142665429
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142667195
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...

Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest. :r

Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?

quote:
Zoals sommige van de nieuwe volgers wellicht nog niet weten ben ik onlangs verhuisd. Dit brengt altijd onvoorziene kosten met zich mee. (...) Om door te kunnen gaan met mijn onderzoek en mijn kritische schrijfwerkzaamheden zou ik iedereen die een paar euro zou kunnen missen willen vragen een kleine donatie te doen, zodat ik ook de komende maand kan overleven. Als mensen serieuze adverteerders aan kunnen dragen, dan is dat ook van harte welkom. Ik ga ondertussen door met mijn werk, want ondanks alle partijen die mij tegen proberen te werken, vind ik dat het genoeg geweest is met de leugens in deze maatschappij. Iemand moet zijn nek uitsteken. Ik hoop op uw steun.
Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan. :r

Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin. ;)
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:16:39 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142670078
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...

Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest. :r

Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?

[..]

Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan. :r

Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin. ;)
je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 10:44:10 #36
249559 crew  Lavenderr
pi_142672762
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:16 schreef Summers het volgende:

[..]

je kan de verpakking niet kiezen van een complottheorie , dat is wishfull thinking . Niemand houd er rekening mee wat iemand van het klootjesvolk normaal zou vinden .
Ik begrijp geen hout van wat je bedoelt. Kun je het uitleggen?
pi_142673220
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben niet vies van een beetje complotdenken. Ik geloof ook niet dat bepaalde dingen in de historie zo zijn gegaan, zoals ze vermeld zijn of bekend staan. Sommige sites (incl. dit subforum) zijn interessant om te lezen. Om het eens vanuit een andere hoek te zien. Uiteindelijk weet ik eigenlijk nooit wat ik zelf echt geloof...

Maar afgelopen middag gingen mijn haren rechtovereind staan. Martin Vrijland. Wat een walgelijk figuur is dat zeg. De slachtoffers zouden acteurs zijn, of zelfs poppen. Ik zat ondertussen te kijken naar de lijkwagens die naar Hilversum reden. Walgelijk. Schaamteloos. Triest. :r

Ondertussen heeft die vent al een reeks artikelen geschreven, die ook alweer zijn ontkracht, en heeft op FB/Twitter veel volgers gekregen dankzij deze verschrikkelijke ramp. En wat zet die vent ondertussen op zijn Facebook?

[..]

Deze man is compleet geschift. Respectloos. Dit heeft niets meer met complotdenken te maken. Het ergste is nog dat er veel mensen die reageren op hem ook compleet gek zijn. Of gebrainwashed door die mafkees. Ik kan er niet bij dat er zulke mensen bestaan. :r

Sorry, moest ik even kwijt. Genoeg over die eikel. Kom maar op met de wat meer respectvolle complottheorin. ;)
+100 ^O^
Overigens werd in het vorige deel al duidelijk dat hij ook onder verschillende namen op zijn eigen diarree reageert om discussie te maken en mensen te trekken.
Misschien verdient dit topic in klaagbaak ook een kick KLB / Martin Vrijland, of zullen we hem Martijn Albeda noemen?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:10:38 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142673545
Die hele theorie slaat ook nergens op. Waarom zou je ergens in het geheim aan de andere kant van de wereld een vliegtuig uit de lucht plukken, in onderdelen zagen, 300 lijken ritselen en dan vervolgens het hele spul in een oorlogsgebied neer leggen en dat allemaal zonder gezien te worden. We hebben het hier over een vliegtuig, geen autowrak ofzo.
Waarom zou je dat doen als je er ook gewoon een uit de lucht kan schieten.
pi_142673592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:10 schreef Erasmo het volgende:
Die hele theorie slaat ook nergens op. Waarom zou je ergens in het geheim aan de andere kant van de wereld een vliegtuig uit de lucht plukken, in onderdelen zagen, 300 lijken ritselen en dan vervolgens het hele spul in een oorlogsgebied neer leggen en dat allemaal zonder gezien te worden. We hebben het hier over een vliegtuig, geen autowrak ofzo.
Waarom zou je dat doen als je er ook gewoon een uit de lucht kan schieten.
Je vergeet de acteurs.
Ja doei.
pi_142673648
En al die mensen met miljoenen aan geld en een nieuwe identiteit ;)
pi_142673670
quote:
15s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Copycat het volgende:
http://www.martinvrijland(...)-false-flag-hoax-is/

Voor dit treurige excuus voor een man hoop ik dat karma echt bestaat.
quote:
Iedereen die wel Engels spreekt raad ik ook aan dit artikel te lezen waarin mijn theorie ondersteund wordt dat vlucht MH370 gebruikt is om de rampplek te simuleren met het eerder verdwenen vliegtuig. Deze site gaat er nog vanuit dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is. In mijn optiek zijn de brokstukken in de Oekrane neergelegd.
_O-
pi_142673777
quote:
Elvetwelve / July 23, 2014

Wat ik ook heel vreemd vind is op een paar publieke namen na je totaal niet te horen krijgt wie de slachtoffers nu precies zijn. Er moeten op dit moment tientallen scholen in Nederland getroffen zijn door het verlies van een leerling. Zijn op deze scholen condoleance ruimten ingericht. Gaan de schoolgenootjes van deze leerlingen slachtofferhulp krijgen en en welk hulpverleningsprotocol wordt er uitgerold. Wie cordineert dat en wat zijn de belevingen van de schoolgenootjes omtrent het feit dat een klasgenoot in een oorlogshandeling is omgekomen?????? Ik zie hier in mijn woonplaats helemaal geen vlaggen halfstok hangen. Volgens mij voelen toch veel mensen aan hun water dat er ergens iets niet klopt. Martin wat zegt de voorzitter van de vereniging directeuren basisscholen over de te volgen procedures?????? krijgen mede leerlingen een brief van de school of moeten die hun informatie ook maar uit “de social media halen”?.
:')_! een van de reacties op dat blog :')
Ja doei.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 11:21:44 #43
249559 crew  Lavenderr
pi_142673890
De complotten komen nu echt goed op gang:

http://www.ibtimes.com/mh(...)so-effective-1634864
pi_142673895
Erg he.....ook een tiep wat suggereerde dat er genoeg rechtsstreekse vluchten gaan naarAustralie, duswaarom iemand nog een tussenstop maakt ergens is ook al raar..... :? ;(
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 11:24:47 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_142673987
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:17 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:')_! een van de reacties op dat blog :')
En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
pi_142674030
Vind het vooral zonde dat door dat soort 'gekkies' en 'aluhoedjes' alle werkelijke complottheorieen volledig ondergesneeuwd raken daardoor, en iedereen die ook maar een tikkeltje interesse heeft in alternatieve denkwijzen er van afgeschrikt word.

BNW kan het nieuwe journalistiek worden, met een gezonde interesse in theorien die afwijken van wat er 'het snelst' word gemeld, met een goeie onderbouwing en dergelijke, maar dat word de kop ingedrukt door mensen als die Vrijland.
pi_142674034
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
Precies. Zoals ik eerder al postte, een bachelorstudent van mijn department en een oud-leerling van mijn oude middelbare school zijn omgekomen. Ken ze niet zelf, maar ken wel mensen die ze direct kennen, meerdere mensen zelfs, niet slechts n iemand. Sterker nog, ik ken zowat een hele schoolstaf die dit meiske heeft gekend en hier zr verdrietig om is.

De manier waarop die Vrijland ook met de beelden van de overledenen omgaat, echt... :N
Ja doei.
pi_142674156
Joh....
Alleen al zo'n artikel als dit:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)m+stil+van+te+worden

Ze zouden zich kapot moeten schamen met het ontkennen van slachtoffers en mensen die niet zouden bestaan..... Idioten!
pi_142674286
Malaysian Airlines MH17 Was Ordered to Fly over the East Ukraine Warzone
quote:
MH17 was diverted from the normal South Easterly route over the sea of Azov to a path over the Donetsk oblast.

Who ordered the change of the flight path?

We call upon Malaysian Airlines to clarify its official statement and demand the release of the audio files between the pilot and the Kiev air traffic control tower.

The transcript of these audio files should be made public.

Also to be confirmed: was the Ukrainian SU-25 jet fighter in communication with the M17 aircraft?

The evidence confirms that the flight path on July 17th was NOT the usual approved flight path. It had been changed.

The change was not ordered by Eurocontrol.

Who was behind this changed flight path which spearheaded the aircraft into the war zone, resulting in 298 deaths?
http://www.globalresearch(...)aine-warzone/5392540
pi_142674374
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:36 schreef Valerie. het volgende:

Dit lijkt wel een stripper die de coke niet meer trekt :')
Zie, allemaal poppen.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:38:33 #51
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_142674400
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zie, allemaal poppen.
:D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:48:33 #52
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142674690
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.

Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.

Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142674790
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:20 schreef Lambiekje het volgende:
Ja! een compositie maken. Dat er tijd voor is. Wat voor deceptie willen we.
Je bedoelt dat de fotograaf op de rampplek een compositie heeft gekozen voor z'n foto? Ja schandelijk inderdaad...

:N :N
pi_142674924
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.

Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.

Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
Precies. Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is... :')_! :N
Ja doei.
pi_142675075
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:48 schreef jogy het volgende:
Het enige wat mij enigszins plausibel zou kunnen lijken is dat de separatisten dat vliegtuig niet hebben neergehaald maar dat het door Oekrane zelf is gedaan, juist om de westerse wereld er dichter bij te betrekken en de bevolking erachter te krijgen.
Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.

quote:
Dat is een beetje wat Rusland probeert te beweren in ieder geval. Alleen jammer voor Rusland dat die separatisten zelf hebben lopen twitteren over het neerhalen van een vliegtuig en er gewoon te veel aanwijzingen zijn dat dit allemaal een heel erg te betreuren ongeluk is geweest aan de kant van de separatisten en niets meer of minder.
Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...
Die aangebrachte audio gesprekken kunnen net zo goed gemanipuleerd zijn
Verklaring dat Rusland raketten leverde incl bemanning die naderhand extreem incompetent bleken te zijn ?
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Geruchten van een oekrains gevechtsvliegtuig in de buurt van het vliegtuig ?
...

quote:
Dat de politiek er op welke manier dan ook een slaatje uit wil slaan of er in ieder geval een mogelijkheid in ziet om er voordeel uit te halen over de ruggen van drama en verdriet is al erg genoeg als je er goed over nadenkt maar ok zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.
true en niets meer aan toe te voegen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:03:34 #56
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675162
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit soort dingen, nadenken over de werkelijke schuldige, dader, motieven, was het echt een ongeluk/foutje of niet, dat soort dingen, ja. Maar claimen dat het nep/een hoax is... :')_! :N
Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142675269
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:03 schreef jogy het volgende:

[..]

Het maakt elke serieuze poging tot onderzoek meteen onmogelijk. En weet je wat nog het 'leukste' is? Als de grote enge Schaduw-wereld nou echt de touwtjes in handen heeft en stuurt op een soort van totalitaire en gedecimeerde wereld van slaafse volgelingen dan gaan ze echt niet moeilijk doen over een vliegtuig met 300 mensen erin. die schieten ze lachend uit de lucht en hoeven ze ook niet een hele situatie met duizenden acteurs op te trommelen om het echt te laten lijken.
ja maar wie schiet er dan effectief ?
Moet toch altijd een persoon zijn die dan in het complot zal zitten ?
:)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:08:03 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675319
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.

[..]

Totnutoe is er nog altijd geen sluitend bewijs aangeleverd voor het wie nu werkelijk gedaan heeft, hoe hard de US ook roept dat ze volledig bewijs hebben. Hoe harder ze roepen hoe minder ik het geloof ...
Die aangebrachte audio gesprekken kunnen net zo goed gemanipuleerd zijn
Verklaring dat Rusland raketten leverde incl bemanning die naderhand extreem incompetent bleken te zijn ?
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
Geruchten van een oekrains gevechtsvliegtuig in de buurt van het vliegtuig ?
...

[..]

true en niets meer aan toe te voegen
de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:09:02 #59
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142675353
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:



Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:15:18 #60
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142675548
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:06 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ja maar wie schiet er dan effectief ?
Moet toch altijd een persoon zijn die dan in het complot zal zitten ?
:)
dat wel natuurlijk. Maar er zijn er maar een paar nodig om de trekker over te halen. Hoe kleiner de groep van betrokkenen hoe meer kans dat het geheim blijft denk ik dan maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142675619
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:



Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
Laat ook wel zien hoe ze de berichten vanuit het witte huis klakkeloos overnemen, en er absoluut geen ruimte voor discussie is.
pi_142676715
Rapid Trident 2014 !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:59:21 #63
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142676916
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:09 schreef OuwePers het volgende:
CNN gaat wel hard onderuit hier, op Schiphol:



Rusland heeft zijn data openbaar gemaakt, de NAVO/US nog steeds niet.
En die satellietgegevens en recordings die de zogenaamde bewijslast vormen in de media? Zolang de rest van de gigantische hoeveelheid informatie niet wordt openbaar gemaakt weet je niet of die informatie klopt in de puzzel.
Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:05:08 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142677124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:
Zo'n raket laat toch een serieus rookspoor achter. In deze tijden van gsm e.d. zijn er nergens beelden van opgedoken, wel van dat zogezegd transport van raketten
U riep?





pi_142678481
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zou best wel eens kunnen dat de US data niet zomaar aan het publiek uit te leggen valt. Als de heat signature bestaat uit 3 pixels in een overzicht, die gedentificeerd worden via hun ontwikkeling over tijd bijvoorbeeld.
Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:43:10 #66
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142678559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef nikao het volgende:

[..]

Dan nog, laat ze het in elk geval aan (nederlandse) experts overleggen..
Dat zeker ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_142679147
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!

pi_142679194
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

U riep?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ok...

Die ene foto van rookpluim is blijkbaar alleen maar gepubliceerd door de Dailytelegraph.
Er staat ook bij vermeld : A photo taken at the moment of a missile launch / Picture: Supplied
Dus geen expliciete verwijzing naar de raket van 17/7
Nee ...
Er staat trouwens ook :

The US believes the missiles are part of a cache of weapons supplied to the rebels by Russia in the past month, which also led to a Ukrainian cargo plane being shot down on July 14.

En die beelden van voertuigen met raketten op zie je ondertussen in overvloed. De ene laat 1 vrachtwagen zien met zogezegde Russische raketten, op andere beelden zie je dan ineens 6 vrachtwagens achter elkaar met Oekrainse raketten.
Dus dat bewijst gewoon niets.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:03:41 #69
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142679236
Ik wist dat je dat ging zeggen :')

Twijfelen of daar luchtdoelraketten staan terwijl er dagelijks straaljagers uit de lucht worden geschoten :')
pi_142679288
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!

:r
Ja doei.
pi_142679471
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:03 schreef Erasmo het volgende:
Ik wist dat je dat ging zeggen :')

Twijfelen of daar luchtdoelraketten staan terwijl er dagelijks straaljagers uit de lucht worden geschoten :')
ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feiten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142680152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:00 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dit was ook mijn eerste insteek.
Oekraine probeert al van in het begin om het westen/NAVO erbij te betrekken om samen tegen Rusland te vechten.

Er zijn juist berichten dat Oekraine helemaal niet op de NAVO/VN zit te wachten, want ze zijn het de laatste tijd juist goed zelf aan het oplossen, rebellen worden terug gedrukt etc, zijn al milities uit elkaar gevallen etc. Juist nu een VN macht erheen is volgens Ukraine een vertragende factor in het proces van de rebellen terug drukken.

Dus, die insteek vervalt in dat geval.
pi_142680181
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:08 schreef jogy het volgende:

[..]

de VS wil inderdaad Rusland dolgraag als hoofdschuldige aanwijzen maar dat gaat ze niet lukken. Rusland heeft de wapens geleverd en verder geen directe betrokkenheid gehad bij het neerhalen van het vliegtuig, dat is allemaal de schuld van de separatisten zoals het er nu naar uit ziet in ieder geval. Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje vreemd dat men bijna bozer is op Rusland dan op de separatisten die daadwerkelijk geschoten hebben.
Separatisten = Rusland.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:30:01 #74
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680223
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Separatisten = Rusland.
Nee.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142680236
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef jogy het volgende:

[..]

Nee.
Ja.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:32:37 #76
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680327
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ja.
Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142680595
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:32 schreef jogy het volgende:

[..]

Je zwetst. Separatisten hebben een Oekraens paspoort en staan niet onder het bevel van de Russische overheid. Dus separatisten willen graag bij Rusland horen maar doen dat nog niet. Rusland heeft ook geen directe zeggenschap over hun doen en laten maar hebben uiteindelijk wel invloed op bepaalde besluitvorming natuurlijk.
Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.

Kan even geen andere bron vinden (zijn er genoeg) maar: http://blogs.wsj.com/disp(...)russian-separatists/

quote:
Many of the separatists’ top leaders admit they are Russian citizens, though they deny they are Moscow’s agents.
Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:43:01 #78
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142680720
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:39 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vandaar dat Rusland enkele leiders eerder heeft ingezet in Afghanistan, Letland, etc.

Kan even geen andere bron vinden (zijn er genoeg) maar: http://blogs.wsj.com/disp(...)russian-separatists/

[..]

Als ik het artikel vind waarin aangetoond word dat enkele van de leiders eerder ingezet zijn door Rusland, zal ik 't alsnog plaatsen.
Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142680770
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:43 schreef jogy het volgende:

[..]

Dit maakt ons als land ook verantwoordelijk voor de Islamitische Syrigangers die uit nederland komen dan? Dat er een x aantal triggerhappy Russen naar een buurland gaan om te strijden maakt het nog niet zo dat Rusland als land er voor verantwoordelijk is, hoe graag je dat ook wil.
Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:44:55 #80
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_142680799
Kennen jullie deze al?

http://ukraineatwar.blogspot.com/
A grand adventure has begun.
pi_142680932
En: http://nieuwsuur.nl/onder(...)n-wat-willen-ze.html

@Keshet: goede website is dat wel, heldere en duidelijke uitleg overal bij!
  donderdag 24 juli 2014 @ 14:49:05 #82
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142680960
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

ok voor jou als jij dat overtuigend bewijs vindt voor de feiten
Op Twitter en dergelijke zijn zoveel foto's geplaatst van die installatie. Oh wacht dat zijn natuurlijk digitale agenten van de illoeminadie.
pi_142682040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!

Opmerkelijke lijst. Was die niet gewoon van een telemarketeer ofzo?
  donderdag 24 juli 2014 @ 15:29:05 #84
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142682265
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk niet. Maar het gaat me erom dat een aantal leiders hun orders krijgen van Rusland (en dus, al eerder, niet alleen Oekraine), dat dit een proxy oorlog is maar dat dat beeld nog lang niet overal duidelijk is.
Ok daar kan ik het wel mee eens zijn tot op zekere hoogte. Rusland levert wapens en waarschijnlijk voor een heel zacht prijsje aan de separatisten dus hebben ze ook wel wat in de melk te brokkelen. Dit maakt Rusland nog niet verantwoordelijk voor het neerhalen van een vliegtuig, je zou kunnen beweren dat Rusland verantwoordelijkheid draagt omdat ze de wapens levert maar gezien het feit dat Nederland n van de grootste wapenhandelaars/doorvoerders is van de wereld zou ik maar heel voorzichtig zijn met zo een beschuldiging. De eindverantwoordelijkheid van het neerschieten van het vliegtuig stopt bij degenen die de trekker over heeft gehaald.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 16:53:25 #85
249559 crew  Lavenderr
pi_142685502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:r
Ziekelijk. Een ander woord heb ik er niet voor.
pi_142685581
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 16:59:05 #87
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142685837
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:00 schreef liedetector het volgende:
En het wordt nog botter met die lompe hork!!!!

Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt :')
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 17:02:22 #88
249559 crew  Lavenderr
pi_142686049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt :')
Het idee om mensen thuis op te gaan bellen en te vragen of ze in dat vliegtuig zaten. Hoe schofterig kun je zijn. Hoe ziekelijk nieuwsgierig :r
pi_142686273
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Alleen inbreuk op je persoonlijke privacy
Je kan ook kiezen voor haatdragende of grove content en daarna voor mishandeling voor kwetsbare individuen.
pi_142686427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:07 schreef gijsman het volgende:

[..]

Alleen inbreuk op je persoonlijke privacy
Je kan ook kiezen voor haatdragende of grove content en daarna voor mishandeling voor kwetsbare individuen.
Ja, maar dat vond ik ook niet passend.

Bah. Maargoed, je kunt op facebook ook rapporteren wat je wilt, daar wordt ook zelden wat mee gedaan :')
Ja doei.
pi_142686428
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:59 schreef Erasmo het volgende:
Bahah de datumstempel klopt niet met wat ie zelf in de video zegt :')
Nee die slimmerd spant ook nog iemand anders voor zn karretje om te bellen....gruwelijke ZAK hooi
pi_142688269
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:44 schreef Keshet het volgende:
Kennen jullie deze al?

http://ukraineatwar.blogspot.com/
Onderin de OP stond al een link naar een pagina van de site, heb nu jou link er even onder gezet ^O^
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142689624

quote:
Opgenomen buitenlandse weersatelliet het moment van het complex "Beuk" in het infrarood. Bandera gevangen ditmaal specifiek.
Witte veld omdat opname gebeurt in het thermische bereik en dus donkere bodem sterk verhit.
Om deze reden is de koeling snel verdwijnen uit de raket parcours.
UPD: misschien is het remote sensing satelliet of grote hoogte spionagevliegtuig.
Perezalivat, omdat de oorspronkelijke permanent verwijderd, ook reuploaded.
Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.
Maar zou dit gelinkt zijn aan MH17? de lokatie kan ik helaas niet vinden.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142690034
Russian soldiers VK-page shows RUSSIA is shelling Ukraine with heavy artillery

Valdimir Petrov @_hedder found evidence of a Russian artillery unit shelling Ukrainian positions from Russian territory, because a soldier from this unit is posting photos on his VKontakte page (the Russian Facebook). Or course immediately after discovering this, his page has been deleted. But the info is still here:

_hedder twitterde op woensdag 23-07-2014 om 19:33:29 @djp3tros @MillerMENA Coordinates from where soldiers are shelling Ukraine soil: 47.637728, 38.858143 Thanks Vadik for stupidity reageer retweet
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 19:33:17 #95
249559 crew  Lavenderr
pi_142691216
Er is geen bewijs voor manipulatie van de Flight Data Recorder gevonden.

Dat heeft de Onderzoeksraad voor Veiligheid donderdag laten weten.

De raad meldde woensdag al dat er geen bewijs was gevonden voor manipulatie van de andere zwarte doos, de Cockpit Voice Recorder. Daarop staan de opgenomen gesprekken uit de cockpit.

Het onderzoeken van de beide zwarte dozen "zal nog geruime tijd vergen", aldus de Onderzoeksraad.

Elk passagiersvliegtuig heeft twee zwarte dozen. De ene slaat vluchtgegevens als snelheid en hoogte op, de andere neemt de gesprekken in de cockpit op. Die informatie is belangrijk voor het onderzoek naar de toedracht van de ramp.

De beide zwarte dozen van het ramptoestel zijn overgebracht naar de Britse Air Accidents Investigation Branch in Farnborough, een instituut dat vliegtuigongelukken onderzoekt.

Minister Frans Timmermans is met zijn Australische collega Julie Bishop in de Oekraense hoofdstad Kiev voor overleg met de regering over de verdere gang van zaken rond het onderzoek naar de ramp. Hij sprak zijn bewondering uit voor de Oekraense regering en de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE).

Ook heeft hij gesproken met de seperatisten. Volgens Timmermans zal de samenwerking tussen hen en Nederland bij het bergen van slachtoffers op de rampplek "duidelijker" zal zijn. "Mijn indruk is dat het tot hen is doorgedrongen dat het een kwestie van medemenselijkheid is om te zorgen dat alle menselijke resten worden geborgen."

Timmermans wijst erop dat de situatie met het uur kan veranderen. "De situatie is broos omdat er in de buurt van de plek gevochten wordt." Van de Oekraense president Petro Porosjenko heeft hij in ieder geval de garantie gekregen dat het leger zich zal houden aan het staakt-het-vuren.

Timmermans hield zich op de vlakte over een mogelijke bewapende missie in het rampgebied die ervoor moet zorgen dat onderzoekers er hun werk kunnen doen. ''We zullen leiding aan het onderzoek geven en kijken welke additionele middelen daarvoor nodig zijn'', aldus de bewindsman.

Hij benadrukte dat Nederland als leider van het onderzoek op de rampplek er alles aan zal doen om ervoor te zorgen dat alle stoffelijke resten uit het gebied terug kunnen naar de landen waar ze vandaan komen. ''Wat daar precies voor nodig is, moet heel goed worden bekeken. Op het resultaat daarvan, kan ik niet vooruitlopen.''

Dat er nog zestien lichamen liggen onder wrakstukken van het neergeschoten vliegtuig in Oekrane, is voor de leider van het forensisch team nog steeds ''een gerucht''. Specialisten zoeken volgens hem samen met de Oekraense overheid uit wat ervan waar is.

Op welke manier dat gebeurt, kon de Nederlander Jan Tuinder, hoofd van het cordinatiecentrum in de Oost-Oekraense stad Charkov, niet zeggen. Het Russische persbureau Itar-Tass meldde woensdag dat de 'Volksrepubliek Donetsk’ had bekendgemaakt dat de 16 lichamen waren aangetroffen.

De doden, die onder wrakstukken van de romp van het vliegtuig van Malaysia Airlines zouden hebben gelegen, zouden naar een koelwagon in Torez worden gebracht.

bron http://www.nu.nl/vliegram(...)tgegevens-mh17-.html
pi_142692008

quote:
A month ago, #MH17 was predicted by a local: “They wanted to provoke the militia to shoot at the passenger plane. There would be a global catastrophe. Civilians would die.”
Is geupload op 18 juni 2014, ze vertelt over een Oekraense straaljager die achter een passagiersvliegtuig is gaan vliegen om de seperatisten te verleiden om te schieten. Toevallig dat er een maand later een passagierstoestel neergeschoten is...

Zit Engelse ondertiteling bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sylv3se op 24-07-2014 20:04:07 ]
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:55:42 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142692027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:50 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dit lijkt me niet van een satelliet afkomstig.
Maar zou dit gelinkt zijn aan MH17? de lokatie kan ik helaas niet vinden.
Locatie komt overeen met hier: http://ukraineatwar.blogs(...)pointed-of-mh17.html

Satelliet of vliegtuig, kan allebei. Maar reken er maar op dat sinds de annexatie van de Krim het hele gebied scherp in de gaten gehouden wordt.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:58:25 #98
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142692130
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kan op youtube geen 'inbreuk op privacy'-melding doen.
Goh, youtube is zelf inbreuk op privacy :P
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  donderdag 24 juli 2014 @ 20:25:01 #99
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142693299
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142693372
Klinkt niet heel raar onderstaande verhaal!

http://chanellodik.wordpress.com/author/chanellodik/
pi_142694326
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:58 schreef DuTank het volgende:

[..]

Goh, youtube is zelf inbreuk op privacy :P
Mjah, maar je het privacy en privacy. Dit is privacy 8-)
Ja doei.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:04:54 #102
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_142695219
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:55 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Is geupload op 18 juni 2014, ze vertelt over een Oekraense straaljager die achter een passagiersvliegtuig is gaan vliegen om de seperatisten te verleiden om te schieten. Toevallig dat er een maand later een passagierstoestel neergeschoten is...

Zit Engelse ondertiteling bij.
Dit is interessant. Zeker in combinatie met de bewering van Rusland dat er voor de beschieting een straaljager van Oekrane in de buurt was.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_142695910
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:26 schreef aloa het volgende:
Klinkt niet heel raar onderstaande verhaal!

http://chanellodik.wordpress.com/author/chanellodik/
onderaan het artikel wordt nog gelinkt naar dit
http://prettiggeregeld.bl(...)tragedie-of-een.html

Met verder een interessant stukje over de gevonden paspoorten

quote:
Dan is er dat vreemde filmpje met die paspoorten, de vermeende separatist staat hier met een hele stapel paspoorten die zouden zijn verzameld onder de slachtoffers. Dit filmpje is ook al kort na de crash op internet te zien. Alle paspoorten zijn volkomen onbeschadigd, geen brandschade, geen bloed, zelfs geen kreukels, terwijl de crashsite toch een zeer grote hitte waarbij zelfs het aluminium van de motoren (toch aardig hitte bestendig bij een straatmotor) door de hitte is vervormd het paspoort in het plastic hoesje uit Naarden vertoond zelfs geen vervorming of verkleuring terwijl zelfs een te dichtbij gehouden sigarettenpeuk op dergelijk plastic al sporen nalaat.
In de reacties merkt ook iemand op dat er een paspoort was waarin gaten zaten, dus verlopen.
Een goed argument zou zijn dat daar een visum in zit die juist nog niet verlopen is.

Het politieke "spel" is alleen maar groter geworden... blijft het bij de 2e koude oorlog of gaat het verder?
pi_142696724
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat terwijl hier in het dorp 5 mensen zijn omgekomen waarvan ik er minstens twee de namen ken. Hier in het krantje staan de rouwadvertenties.
Hoe kunnen mensen zo cru en hard en blind zijn en vooral: waarom willen ze zo graag geloven dat het niet waar is. Zou het angst zijn? Ik begrijp er niks van.
er is ook nog iets tussen
[ no plane ]
en
[ Rusland heeft het gedaan ]

Door naeve mensen die bij elk droef bericht meteen in shock raken en hun logisch denken uitschakelen is er nog maar een heel klein groepje machthebbers over in de wereld. Je kan heel goed, met respect voor de omgekomen mensen, kritisch naar alle feiten blijven kijken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:33:30 #105
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_142696755
https://www.neues-deutsch(...)lammt.html?sstr=MH17

Duitse expert zegt dat het waarschijnlijk geen BUK systeem is geweest, omdat splinters van de BUK raket door de frictie direct brand had moeten veroorzaken.

''One splinter contains the kinetic energy of a goods wagon weighting 40 tons running on a buffer with a speed of 60 km/h.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=d9a_1406220919#9i2Q2oBc6dHFVh9p.99''

Oorspronkelijke bron is een Duitse krant, je hebt een abonnement nodig helaas voor meer.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:53:25 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_142697753
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:16 schreef gijsman het volgende:

[..]

onderaan het artikel wordt nog gelinkt naar dit
http://prettiggeregeld.bl(...)tragedie-of-een.html

Met verder een interessant stukje over de gevonden paspoorten

[..]

In de reacties merkt ook iemand op dat er een paspoort was waarin gaten zaten, dus verlopen.
Een goed argument zou zijn dat daar een visum in zit die juist nog niet verlopen is.

Het politieke "spel" is alleen maar groter geworden... blijft het bij de 2e koude oorlog of gaat het verder?
Dat een aantal paspoorten nauwelijks beschadigd zijn vind ik niet zo vreemd, er zijn ook passagiers en brokstukken van het vliegtuig zonder brandsporen gevonden.
Misschien is het toestel doormidden gebroken, werden passagiers naar buiten gezogen en is slechts een gedeelte verbrand.

Zo'n paspoort fladdert dan gewoon naar beneden.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142698728
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef OuwePers het volgende:
https://www.neues-deutsch(...)lammt.html?sstr=MH17

Duitse expert zegt dat het waarschijnlijk geen BUK systeem is geweest, omdat splinters van de BUK raket door de frictie direct brand had moeten veroorzaken.

''One splinter contains the kinetic energy of a goods wagon weighting 40 tons running on a buffer with a speed of 60 km/h.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=d9a_1406220919#9i2Q2oBc6dHFVh9p.99''

Oorspronkelijke bron is een Duitse krant, je hebt een abonnement nodig helaas voor meer.
Zou het?
zou er voldoende zuurstof aanwezig zijn ondanks de veel lagere druk op 10,5 km hoogte?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142704964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:33 schreef OuwePers het volgende:
https://www.neues-deutsch(...)lammt.html?sstr=MH17

Duitse expert zegt dat het waarschijnlijk geen BUK systeem is geweest, omdat splinters van de BUK raket door de frictie direct brand had moeten veroorzaken.

''One splinter contains the kinetic energy of a goods wagon weighting 40 tons running on a buffer with a speed of 60 km/h.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=d9a_1406220919#9i2Q2oBc6dHFVh9p.99''

Oorspronkelijke bron is een Duitse krant, je hebt een abonnement nodig helaas voor meer.
Krijgen we die 9/11 achtige bullshit weer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142705110
...

ik geloof er geen snars van, maarja kom het net tegen, dus deel het even :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:36:30 #110
389063 JCats
zakelijk
pi_142705382
Passagiersvliegtuigen waren feitelijk menselijk schild voor Kiev

http://www.elsevier.nl/Bu(...)-voor-Kiev-1566037W/
Life is what happens while planning other things
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:37:13 #111
389063 JCats
zakelijk
pi_142705409
Haastig gespoed, is zelden goed.

De Amerikanen hebben op dit moment dus geen spoor van bewijs voor hun claim dat de 'separatisten' degenen waren die een raket afvuurden op vlucht MH17. Veel verder dan verwijzen naar Oekraense propagandafilmpjes op YouTube, en omstreden uitingen op de 'sociale media', waarvan kortgeleden bovendien is komen vast te staan dat die door 'Londen' op grote schaal worden gemanipuleerd, komt 'Washington' niet.

http://jammerjoh.com/entries/general/haast
Life is what happens while planning other things
pi_142705418
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:29 schreef mschol het volgende:
...

ik geloof er geen snars van, maarja kom het net tegen, dus deel het even :P
- D lijkt een C door weerspiegeling van de zon
- motor is in "thrust reverse" stand op die ene foto
pi_142705759
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:37 schreef JCats het volgende:
Haastig gespoed, is zelden goed.

De Amerikanen hebben op dit moment dus geen spoor van bewijs voor hun claim dat de 'separatisten' degenen waren die een raket afvuurden op vlucht MH17. Veel verder dan verwijzen naar Oekraense propagandafilmpjes op YouTube, en omstreden uitingen op de 'sociale media', waarvan kortgeleden bovendien is komen vast te staan dat die door 'Londen' op grote schaal worden gemanipuleerd, komt 'Washington' niet.

http://jammerjoh.com/entries/general/haast
Duizendbommen nog an toe......er is inmiddels al meer dan genoeg 'bewijs' gevonden dat het wl de separatisten waren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 25 juli 2014 @ 00:51:23 #114
389063 JCats
zakelijk
pi_142705839
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Duizendbommen nog an toe......er is inmiddels al meer dan genoeg 'bewijs' gevonden dat het wl de separatisten waren.
Er is zelfs nog geen enkel bewijs van de lancering van een SAM naar de MH17 getoond.
Laat staan van wie dat dan gedaan zou hebben.
Heb je de link wel gelezen?
Of lees je alleen MSM?
Life is what happens while planning other things
pi_142705923
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

- D lijkt een C door weerspiegeling van de zon
- motor is in "thrust reverse" stand op die ene foto
Dahboo7 valt ongeveer in dezelfde categorie Martin Vrijland/Alberda, alleen lijkt dahboo wat hersencellen te missen.
Hij had via Google Earth MH370 gevonden.. dacht hij. Maar had alleen niet in de gaten dat de opname ergens in 2013 was.
pi_142706029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:51 schreef JCats het volgende:

[..]

Er is zelfs nog geen enkel bewijs van de lancering van een SAM naar de MH17 getoond.
Laat staan van wie dat dan gedaan zou hebben.
Heb je de link wel gelezen?
Of lees je alleen MSM?
Jij claimt dat de Amerikanen dat aan 'jou' moeten bewijzen. Dat zou inderdaad erg fijn zijn, al die openheid. Maar helaas is dat niet de werkelijkheid. Vaak is het zo dat degenen die met ECHTE 'bewijzen' in de openheid treden vaak niet met de juiste bewijzen (of gefabriceerde) bewijzen komen.

Op dit moment spelen de russen low profile, spelen ze mee. Misschien komt dat wel dr de bewijzen? Bewijzen getoond aan de VN, direct betrokken naties, of voor mij part alleen aan Rusland. Niet dat deze bewijzen het bewijs zijn van directe betrokkenheid van de russen, maar misschien wel van indirecte.

Daarnaast is er al teveel door internet'sleuths' gevonden dat het meer dan aannemelijk is dat er wl een BUK raket is afgeschoten waarbij de installatie, het afvuren en de plek van afvuren inmiddels gelokaliseerd zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142706360
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:29 schreef mschol het volgende:
...

ik geloof er geen snars van, maarja kom het net tegen, dus deel het even :P
Open deze site en klik op de foto voor groot :)

Hier een heel groot formaat.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142708132
http://niburu.co/index.ph(...)et-complot&Itemid=33

edit.

https://www.metabunk.org/(...)ially-obscured.4006/

Is gewoon een D.

[ Bericht 2% gewijzigd door BoefB2 op 25-07-2014 04:24:48 ]
pi_142708149
Wat ik kan mijn post niet wijzigen! Er was al eerder over gesproken zie ik, maar kan niets wijzigen..

Oh nu wel, laat maar.
pi_142708692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:17 schreef bedachtzaam het volgende:
Hier een heel groot formaat.
En idd daar ook goed te zien dat het raampje bij de deur dicht zit...dat was ook on omstotelijk bewijs dat het niet de mh17 zou zijn ;)
pi_142709729
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 01:01 schreef Montagui het volgende:

[..]

Jij claimt dat de Amerikanen dat aan 'jou' moeten bewijzen. Dat zou inderdaad erg fijn zijn, al die openheid. Maar helaas is dat niet de werkelijkheid. Vaak is het zo dat degenen die met ECHTE 'bewijzen' in de openheid treden vaak niet met de juiste bewijzen (of gefabriceerde) bewijzen komen.
En dan zeg je in je vorige post dat er al genoeg bewijs is dat de seperatisten het hebben gedaan, daar twijfel je blijkbaar niet aan. Als de VS roept dat ze bewijzen hebben maar vervolgens niets willen vrijgeven is dat voor mij zeer ongeloofwaardig en geeft mij het gevoel dat ze iets te verbergen hebben of helemaal geen bewijs hebben.

Zolang de data van Russen niet wordt ontkracht en de VS zelf geen bewijs toont hebben ze de schijn tegen zich, voor mij althans.
pi_142709997
In NWS verwezen naar hier.

Is deze hier al een keer geplaatst:
https://mobile.twitter.com/vesti_kpss/status/478926313831792640

Dit is een twitter van 15 juni ! waarin deze ramp lijkt te worden voorspeld:
Ik spreek geen Russisch maar de google translate levert dit op:

Nieuws KPSS @ vesti_kpss 17 juni
Binnenkort zal worden neergeschoten boven de runes van de voering vol met onschuldige euro-toeristen. Tse zal de gelegenheid voor de officile uitnodiging voor de NAVO. Dus ik zie.
15:45 17 juni.

En vergeet liner die verdween over de Zuid-Chinese Zee? Het lijkt erop dat het zal zijn.

Nou als de echte slachtoffers niet zou zijn. Virtual slachtoffer principe. Voor beleefdheid media die een woedeaanval gooide.

Er is een versie die is om de publieke opinie voor te bereiden voor de passagier overboord is geslagen.

@ hankalenok je geen zorgen. Passagier aan boord zal ook een model. Maar hysterie is echt.

==

Is er iemand die een betere vertaling kan geven van deze tweets?
pi_142710073
Ben jij er ook weer zo een die dus denkt dat het nep was en er geen slachtoffers te betreuren zijn?
Ja doei.
pi_142710139
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ben jij er ook weer zo een die dus denkt dat het nep was en er geen slachtoffers te betreuren zijn?
Ik ben nergens van overtuigd.
Ik lees en lees en vraag me af.
Ik vind dit een bijzonder concrete voorspelling.
En het opmerkelijk dat er toen al werd gesproken over virtuele slachtoffers. En een link met de MH370.

Het lijkt te gek voor woorden,maar de werkelijkheid is vaak gekker dan je kunt bedenken.
pi_142710709
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:17 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik ben nergens van overtuigd.
Ik lees en lees en vraag me af.
Ik vind dit een bijzonder concrete voorspelling.
En het opmerkelijk dat er toen al werd gesproken over virtuele slachtoffers. En een link met de MH370.

Het lijkt te gek voor woorden,maar de werkelijkheid is vaak gekker dan je kunt bedenken.
de vertaling vertrouw ik niet, lijkt compleet verkeerd vertaald te zijn
pi_142710746
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:45 schreef mschol het volgende:

[..]

de vertaling vertrouw ik niet, lijkt compleet verkeerd vertaald te zijn
Ik heb het door google translate gehaald.
Maar ik hoop eigenlijk dat iemand het hier zelf kan lezen en een betere vertaling kan geven.
Deze link dus:
https://mobile.twitter.com/vesti_kpss/status/478926313831792640
pi_142710837
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik heb het door google translate gehaald.
Maar ik hoop eigenlijk dat iemand het hier zelf kan lezen en een betere vertaling kan geven.
Deze link dus:
https://mobile.twitter.com/vesti_kpss/status/478926313831792640
google translate niet/heel slecht met niet westerse schriften omgaan is mijn ervaring: de vertalingen slaan vaak kant noch wal
pi_142711250
Bing komt ongeveer tot hetzelfde resultaat en Babylon ook. Ik zou ook liever een vloeiende vertaling zien, maar ik denk dat de essentie/trefwoorden wel zullen kloppen.
pi_142712092
'Dochter Poetin gevlucht'

""Ze is natuurlijk niet verantwoordelijk voor haar vaders daden;" zegt een inwoner van Voorschoten."

Die inwoner weet dan meer dan wij geloof ik?

Valt me echt op dat de media druk bezig is om een anti Rusland stemming op te bouwen.
pi_142713177
[/quote]
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 08:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

En dan zeg je in je vorige post dat er al genoeg bewijs is dat de seperatisten het hebben gedaan, daar twijfel je blijkbaar niet aan. Als de VS roept dat ze bewijzen hebben maar vervolgens niets willen vrijgeven is dat voor mij zeer ongeloofwaardig en geeft mij het gevoel dat ze iets te verbergen hebben of helemaal geen bewijs hebben.

Zolang de data van Russen niet wordt ontkracht en de VS zelf geen bewijs toont hebben ze de schijn tegen zich, voor mij althans.
Er is een verschil tussen het vinden van bewijzen via het doorzoeken van de ontelbare uitingen van online vrije media en het presenteren van bewijzen door een mogendheid.

Die ontelbare uitingen kunnen nooit en te nimmer voor 100% gemanipuleerd zijn. Daarbij zijn de online gevonden bewijzen van uitingen rondom het bewuste tijdstip.

Dus ja, ls ik iets moet geloven dan geloof ik in eerste instantie de bewijzen en niet die gepresenteerd door bv de VS of Rusland.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 11:36:37 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_142713347
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:47 schreef asini het volgende:
'Dochter Poetin gevlucht'

""Ze is natuurlijk niet verantwoordelijk voor haar vaders daden;" zegt een inwoner van Voorschoten."

Die inwoner weet dan meer dan wij geloof ik?

Valt me echt op dat de media druk bezig is om een anti Rusland stemming op te bouwen.
Het is natuurlijk idioot dat men zover gaat dat de dochter van Poetin moet vluchten.
pi_142713383
Onhoudbaar is het.
Hallo
pi_142713403
Nou ja, je kunt die uitspraak ook interpreteren als 'niet definitief'. Los van wat Putin wel of niet gedaan zou hebben, wat heeft die dochter er mee te maken. Vind 't verder een prima uitspraak en zeker niet anti-russisch, zeg maar, juist omdat er de nadruk op gelegd wordt dat niet elke rus dus kut is.
Ja doei.
pi_142713414
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:37 schreef clavier het volgende:
Onhoudbaar is het.
Goed verhaal, lekker kort.

Ergo: iets meer uitleg?
Ja doei.
pi_142713721
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:30 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen het vinden van bewijzen via het doorzoeken van de ontelbare uitingen van online vrije media en het presenteren van bewijzen door een mogendheid.

Die ontelbare uitingen kunnen nooit en te nimmer voor 100% gemanipuleerd zijn. Daarbij zijn de online gevonden bewijzen van uitingen rondom het bewuste tijdstip.

Dus ja, ls ik iets moet geloven dan geloof ik in eerste instantie de bewijzen en niet die gepresenteerd door bv de VS of Rusland.
Dan hou je in prinicipe alleen het twitterbericht over aangezien het getapt telefoongesprek door de Oekraense geheime dienst openbaar is gemaakt. Dat kan ook makkelijk gemanipuleerd zijn en veel informatie is ook ontkracht zoals die foto van een BUK-installatie die juist in het gebied van Oekraens gecontroleerd gebied was genomen ipv de seperatisten.

Ik hoop gewoon dat de VS met hard bewijs komt zodat er geen twijfel meer is over de toedracht, maar door deze opstelling heb ik de hoop daarop eigenlijk al opgegeven.
pi_142713832
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dan hou je in prinicipe alleen het twitterbericht over aangezien het getapt telefoongesprek door de Oekraense geheime dienst openbaar is gemaakt. Dat kan ook makkelijk gemanipuleerd zijn en veel informatie is ook ontkracht zoals die foto van een BUK-installatie die juist in het gebied van Oekraens gecontroleerd gebied was genomen ipv de seperatisten.

Ik hoop gewoon dat de VS met hard bewijs komt zodat er geen twijfel meer is over de toedracht, maar door deze opstelling heb ik de hoop daarop eigenlijk al opgegeven.
Nee hoor, er is veel meer. De Buk installatie, het vervoer, de rookpluim van het afschieten van de Buk n inmiddels is ook de plek gevonden vanaf waar deze afgeschoten is. Allemaal ontdekt door onafhankelijke internethelden (en journalisten) uit Oost en West.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142714392
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:53 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee hoor, er is veel meer. De Buk installatie, het vervoer, de rookpluim van het afschieten van de Buk n inmiddels is ook de plek gevonden vanaf waar deze afgeschoten is. Allemaal ontdekt door onafhankelijke internethelden (en journalisten) uit Oost en West.
Die rookpluim zou zijn gedetecteerd door Amerikaanse spionagesattelieten, maar dat geven ze dus niet vrij. Het is allemaal erg mager.
pi_142714485
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:49 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Dan hou je in prinicipe alleen het twitterbericht over aangezien het getapt telefoongesprek door de Oekraense geheime dienst openbaar is gemaakt. Dat kan ook makkelijk gemanipuleerd zijn en veel informatie is ook ontkracht zoals die foto van een BUK-installatie die juist in het gebied van Oekraens gecontroleerd gebied was genomen ipv de seperatisten.

Ik hoop gewoon dat de VS met hard bewijs komt zodat er geen twijfel meer is over de toedracht, maar door deze opstelling heb ik de hoop daarop eigenlijk al opgegeven.
En naar wie moet de VS met dat harde bewijs komen?
Al eerder genoemd hier in het topic, maar het zal waarschijnlijk gaan om technisch gecompliceerde data van satellieten. Hoeveel zin heeft het om data open te gooien die men niet kan interpreteren zonder specialistische kennis? Te meer, aangezien de complot-denkers daar wel weer alles van zullen maken zonder dat ze de kennis hebben om de data te interpreteren.

Gezien de 'kalmte' van de Russen lijkt het me overigens niet heel onwaarschijnlijk dat het bewijs wel binnen de VN al gedeeld is, of nog erger dat ze zich al wel bewust zijn dat dit bewijs er is.

Verder lijkt het mij nog altijd waarschijnlijk dat het 'gewoon' een ongeluk was, al is het interessant om te zien wat voor rol de Oekrainsche gevechtsvliegtuigen daar mogelijk in gespeeld hebben.
pi_142714524
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Die rookpluim zou zijn gedetecteerd door Amerikaanse spionagesattelieten, maar dat geven ze dus niet vrij. Het is allemaal erg mager.
Je detecteert een (infrarood) warmte signature van een raket. Dat zijn geen foto's die naar hartelust ge(mis)interpreteerd kunnen worden door jan en alleman, maar is gewoon gecompliceerde data.
zie ook voor wat uitleg hier;
http://www.astroblogs.nl/(...)r-sbirs-satellieten/
pi_142714602
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:17 schreef nikao het volgende:

[..]

En naar wie moet de VS met dat harde bewijs komen?
Al eerder genoemd hier in het topic, maar het zal waarschijnlijk gaan om technisch gecompliceerde data van satellieten. Hoeveel zin heeft het om data open te gooien die men niet kan interpreteren zonder specialistische kennis? Te meer, aangezien de complot-denkers daar wel weer alles van zullen maken zonder dat ze de kennis hebben om de data te interpreteren.

Gezien de 'kalmte' van de Russen lijkt het me overigens niet heel onwaarschijnlijk dat het bewijs wel binnen de VN al gedeeld is, of nog erger dat ze zich al wel bewust zijn dat dit bewijs er is.

Verder lijkt het mij nog altijd waarschijnlijk dat het 'gewoon' een ongeluk was, al is het interessant om te zien wat voor rol de Oekrainsche gevechtsvliegtuigen daar mogelijk in gespeeld hebben.
Het liefst zie ik een volledig onafhankelijk onderzoek door experts. Alle beschikbare data van de VS/Rusland en Oekraine samenvoegen, vergelijken en daar je conclusies uit trekken.

Het juist niet vrijgeven van zulke belangrijke data is voer voor complotdenkers.
pi_142714684
Het woord 'aluhoedjes' viel net in de tweede kamer. :|W
pi_142714819
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:14 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Die rookpluim zou zijn gedetecteerd door Amerikaanse spionagesattelieten, maar dat geven ze dus niet vrij. Het is allemaal erg mager.
Er is zelfs een foto van. Gepubliceerd vlak na het afschieten op een Russische facebook (VKontakte) pagina.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142714957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:29 schreef Montagui het volgende:

[..]

Er is zelfs een foto van. Gepubliceerd vlak na het afschieten op een Russische facebook (VKontakte) pagina.
Is daar een link van? Ben wel benieuwd naar die foto.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:42:09 #144
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142715200
Had iemand al bedacht dat dit gewoon een opzetje is van Big-Pharma om zoveel mogelijk aids-wetenschappers uit de weg te ruimen? Ze kwamen waarschijnlijk te dicht bij een remedie.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142715282
Adam Curry blijkt ook een 'aluhoedje' (om de woorden van die idioot uit de tweede kamer maar eens te gebruiken).


Gaat over fighter jets die vliegtuigen gevolgd zouden hebben o.i.d.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 12:45:41 #146
249559 crew  Lavenderr
pi_142715293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:42 schreef DroogDok het volgende:
Had iemand al bedacht dat dit gewoon een opzetje is van Big-Pharma om zoveel mogelijk aids-wetenschappers uit de weg te ruimen? Ze kwamen waarschijnlijk te dicht bij een remedie.
Ja, die heb ik al voorbij zien komen heur :')
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:48:38 #147
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_142715386
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, die heb ik al voorbij zien komen heur :')
Oh ok, is ook niet zover gezocht natuurlijk :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142717313
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:42 schreef DroogDok het volgende:
Had iemand al bedacht dat dit gewoon een opzetje is van Big-Pharma om zoveel mogelijk aids-wetenschappers uit de weg te ruimen? Ze kwamen waarschijnlijk te dicht bij een remedie.
Ja maar als ze dan gewoon een bom smijten op dat congres in australie heb je er nog meer...
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 14:07:20 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_142717803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:52 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ja maar als ze dan gewoon een bom smijten op dat congres in australie heb je er nog meer...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142717889
Linkje lavender :)
pi_142718159
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:45 schreef asini het volgende:
Adam Curry blijkt ook een 'aluhoedje' (om de woorden van die idioot uit de tweede kamer maar eens te gebruiken).


Gaat over fighter jets die vliegtuigen gevolgd zouden hebben o.i.d.
Curry werd in 2008 al weggestuurd bij Arrow radio omdat hij aandacht besteedde aan complotten, en o.a. een uitzending over Demmink maakte.

Deze No-Agenda uitzending is overigens meer dan het beluisteren waard. Curry vertelt over een Nato-oefening in juni waarbij zenders beinvloed worden om passagiersvliegtuigen op de radar op legervliegtuigen te laten lijken (vanaf 1:06) en er zijn iets later citaten te horen van de US-havik en veiligheidsdekundige Brezinski die duidelijk maakt dat de operatie wat hem betreft geslaagd is: ,,My sense is that the European public opinion is aroused. This humanitarian issue is so tragic, so painful, so cruel and so unnecessary that the Europeans are beginning to be moved.''

De citaten van Brezinsky staan ook hier:http://cnnpressroom.blogs(...)to-a-horrendous-jam/

Ik haal er nog wat uit:
We should be aware of the fact that this is truly a historically defining moment. If we do the things we need to do, if we are firm and clear, but also somewhat flexible, we can still give Putin the chance to redeem himself and to rejoin the community of nations.
I think he can be persuaded to stop if we stand united and that means presidential leadership from the United States and consistent, continued actions and European leaders rallying with us. It's a major challenge, but it is defining.''
pi_142718779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:16 schreef xenoss het volgende:

[..]

Curry werd in 2008 al weggestuurd bij Arrow radio omdat hij aandacht besteedde aan complotten, en o.a. een uitzending over Demmink maakte.

Deze No-Agenda uitzending is overigens meer dan het beluisteren waard. Curry vertelt over een Nato-oefening in juni waarbij zenders beinvloed worden om passagiersvliegtuigen op de radar op legervliegtuigen te laten lijken (vanaf 1:06) en er zijn iets later citaten te horen van de US-havik en veiligheidsdekundige Brezinski die duidelijk maakt dat de operatie wat hem betreft geslaagd is: ,,My sense is that the European public opinion is aroused. This humanitarian issue is so tragic, so painful, so cruel and so unnecessary that the Europeans are beginning to be moved.''

De citaten van Brezinsky staan ook hier:http://cnnpressroom.blogs(...)to-a-horrendous-jam/

Ik haal er nog wat uit:
We should be aware of the fact that this is truly a historically defining moment. If we do the things we need to do, if we are firm and clear, but also somewhat flexible, we can still give Putin the chance to redeem himself and to rejoin the community of nations.
I think he can be persuaded to stop if we stand united and that means presidential leadership from the United States and consistent, continued actions and European leaders rallying with us. It's a major challenge, but it is defining.''
Dat zou kunnen kloppen met wat de Russen zeggen:

http://www.independent.co(...)ter-jet-9619843.html

Ik heb er zo mijn ideen over, maar die zal ik maar voor me houden.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 14:57:30 #153
249559 crew  Lavenderr
pi_142719418
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef asini het volgende:

[..]

Dat zou kunnen kloppen met wat de Russen zeggen:

http://www.independent.co(...)ter-jet-9619843.html

Ik heb er zo mijn ideen over, maar die zal ik maar voor me houden.
Dit is BNW. Hier kun je best wat van je ideen kwijt.
pi_142719808
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:35 schreef asini het volgende:

[..]

Dat zou kunnen kloppen met wat de Russen zeggen:

http://www.independent.co(...)ter-jet-9619843.html

Ik heb er zo mijn ideen over, maar die zal ik maar voor me houden.
Waarom wil je die voor je houden?

Ik gooi er nog wat stof tot nadenken tegenaan:
De Navo wordt vanaf 1 oktober geleid door een man waarvan wordt gezegd dat hij (ex?) KGB'er is.
Om de zaak nog wat ingewikkelder te maken.

http://jewishracism.blogs(...)at-nato-will-be.html
KGB Putin Delighted that NATO Will Be Led by KGB Agent Jens Stoltenberg, KGB Codename "Steklov": The Deadly Peril to the White Race of Norwegian Communists
(by Christopher Jon Bjerknes)
I am the only person warning of the danger that KGB Jens Stoltenberg poses to the White Race. Though scores scream about the horrors of Freemasonry and the "Illuminati", few mention the dangers of our current crop of bolsheviks in power throughout the West.

En om nog een mogelijk bizar linkje te leggen:
Deze Stoltenberg was van 2000 tot 2001 en van 2005 tot 2013 premier van Noorwegen. Zijn vader, Thorvald Stoltenberg was minister van Defensie en van Buitenlandse zaken en topambtenaar bij de Verenigde Naties. Zijn moeder Karin Heiberg was staatssecretaris. Evenals hun zoon, behoorden beiden tot de Noorse Arbeiderspartij.

Het Noorwegen van Breivik en het verhoogde terrorismegevaar.
Het is m.i. allemaal niet los te zien van elkaar.

[ Bericht 1% gewijzigd door xenoss op 25-07-2014 15:24:16 ]
pi_142719942
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:11 schreef xenoss het volgende:

[..]

Waarom wil je die voor je houden?
Omdat ik zag dat er nogal heftig gereageerd wordt als er dingen in twijfel getrokken worden.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dit is BNW. Hier kun je best wat van je ideen kwijt.
Dat dit een soort Europese 9/11 moet voorstellen. Om Rusland onder druk te zetten. Eigenlijk precies wat die Brzezinski zei in dat interview: "I think he can be persuaded to stop if we stand united and that means presidential leadership from the United States and consistent, continued actions and European leaders rallying with us."

Ik vond dit stukje trouwens ook wel interessant:

"There are responsibilities these leaders have to face and they have public opinions which I think are becoming increasingly aware that this is truly a moment of decisive significance for the future of the system - of the world system.
pi_142720041
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef asini het volgende:

[..]

Omdat ik zag dat er nogal heftig gereageerd wordt als er dingen in twijfel getrokken worden.

[..]

Dat dit een soort Europese 9/11 moet voorstellen.

* Dat lijkt mij meer dan evident.*

Ik vond dit stukje trouwens ook wel interessant:

"There are responsibilities these leaders have to face and they have public opinions which I think are becoming increasingly aware that this is truly a moment of decisive significance for the future of the system - of the world system.
De vraag die bij mij inmiddels begint te rijzen is, in hoeverre speelt Putin dit spelletje gewoon mee?
Is hij niet gewoon betrokken bij het world-system?
pi_142720161
Bovendien.. kom op.. twee Boeing's 777, van 1 maatschappij, die binnen een paar maanden neerstorten/verdwijnen?!
pi_142720299
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef asini het volgende:
Bovendien.. kom op.. twee Boeing's 777, van 1 maatschappij, die binnen een paar maanden neerstorten/verdwijnen?!
Ik geloof ook niet in toeval.
Btw, leuk plaatje heb jij. Schijf je ook op een ander forum?
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:26:46 #159
249559 crew  Lavenderr
pi_142720301
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:15 schreef asini het volgende:

[..]

Omdat ik zag dat er nogal heftig gereageerd wordt als er dingen in twijfel getrokken worden.


[..]

Dat dit een soort Europese 9/11 moet voorstellen. Om Rusland onder druk te zetten. Eigenlijk precies wat die Brzezinski zei in dat interview: "I think he can be persuaded to stop if we stand united and that means presidential leadership from the United States and consistent, continued actions and European leaders rallying with us."

Ik vond dit stukje trouwens ook wel interessant:

"There are responsibilities these leaders have to face and they have public opinions which I think are becoming increasingly aware that this is truly a moment of decisive significance for the future of the system - of the world system.
Heftige reacties zijn op BNW ook dagelijkse kost.
En ja, op Martin Vrijland (om maar een voorbeeld te noemen) reageren de meeste mensen fel.
pi_142720351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:34 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Is daar een link van? Ben wel benieuwd naar die foto.


Ik kwam hem hier tegen (VKontakte 17-7-2014 10:21 pm lokale tijd)

http://vk.com/wall-42390703_1786225?reply=1786334#reply1786344

Google translate bij de foto:

quote:
Vadim Komissarov replied to Sergey Petrichenko
Sergey, This photo contrail left after rocket launch SAM "Buk".

Made a few minutes after the rocket launch of three neighborhood Torez city from west to east.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142720356
Ik vind dat er best heel kritische vragen gesteld kunnen en mogen worden zonder daarbij aan het verdriet van de nabestaanden van zoveel onschuldige slachtoffers te komen/af te doen op een wel zr onbeschofte manier.
Ja doei.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:28:18 #162
249559 crew  Lavenderr
pi_142720361
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:21 schreef asini het volgende:
Bovendien.. kom op.. twee Boeing's 777, van 1 maatschappij, die binnen een paar maanden neerstorten/verdwijnen?!
Die ene is uit de lucht geschoten, niet verdwenen. Dat het van dezelfde maatschappij is, is toeval en omdat die boven dat grondgebied vliegen.
pi_142720497
Op de site van Vrijland is vandaag wel achterhaald dat die lijst met namen en telefoonnummers die tussen de wrakstukken in beeld was, al heel erg oud moet zijn. Zoals jullie misschien gelezen hebben heeft een bezoeker van zijn site de nummers afgebeld. Veel nummers bestonden niet of waren niet in werking en mensen die hij wel aan de lijn kreeg kenden niemand die op het vliegtuig. zou zijn gestapt.

Berichten van daar:
- Ik heb ontdekt dat de lijst mogelijk heel oud moet zijn. Dit gezien het feit dat de namen Jan en Sigrid van Eik-Hummelen, woonachtig in Perth Australie met hun kinderen Doortje en Adriaan, hebben een website, zie http://www.reocities.com/heartland/7166/ , waaruit blijkt dat zij al sinds 2003 niet meer in Perth wonen, en op het moment van schrijven (2005) al een derde kind hebben die dan al 3,5 is.

- Ook een email adres dat eindigt op @wish.net bestaat voor zover ik weet niet. Ik heb ooit internet en email gehad via Wish. Deze provider bestaat ook al jaren niet meer.

- Misschien een optie dat die z.g. Hendrik Mulder er toch nog eens een telefoontje aan pleegt. Jan is werkzaam voor de Shell en zat begin 2005 in Damascus. Dat is nu 9 jaar geleden.

http://www.martinvrijland(...)st-is/#comment-16240

Overigens zal om Martin voorlopig niet veel ophef meer ontstaan, hij heeft zojuist zijn vakantie ingeluid, zegt hij op zijn website. (Wat een timing - maar hij zal het nodig hebben)

[ Bericht 2% gewijzigd door xenoss op 25-07-2014 15:37:03 ]
pi_142720538
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Die ene is uit de lucht geschoten, niet verdwenen. Dat het van dezelfde maatschappij is, is toeval en omdat die boven dat grondgebied vliegen.
Ik geloof niet in dit soort toeval.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:34:07 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_142720570
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:33 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik geloof niet in dit soort toeval.
Tja, dat staat je vrij.
pi_142720638
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:31 schreef xenoss het volgende:
Op de site van Vrijland is vandaag wel achterhaald dat die lijst met namen en telefoonnummers die tussen de wrakstukken in beeld was, al heel erg oud moet zijn.

Berichten van daar:
- Ik heb ontdekt dat de lijst mogelijk heel oud moet zijn. Dit gezien het feit dat de namen Jan en Sigrid van Eik-Hummelen, woonachtig in Perth Australie met hun kinderen Doortje en Adriaan, hebben een website, zie http://www.reocities.com/heartland/7166/ , waaruit blijkt dat zij al sinds 2003 niet meer in Perth wonen, en op het moment van schrijven (2005) al een derde kind hebben die dan al 3,5 is.

- Ook een email adres dat eindigt op @wish.net bestaat voor zover ik weet niet. Ik heb ooit internet en email gehad via Wish. Deze provider bestaat ook al jaren niet meer.

- Misschien een optie dat die z.g. Hendrik Mulder er toch nog eens een telefoontje aan pleegt. Jan is werkzaam voor de Shell en zat begin 2005 in Damascus. Dat is nu 9 jaar geleden.

http://www.martinvrijland(...)st-is/#comment-16240

Overigens zal om Martin voorlopig niet veel ophef meer onstaan, hij heeft zojuist zijn vakantie ingeluid, zegt hij op zijn website. (Wat een timing - maar hij zal het nodig hebben)
Er waren toch ook medewerkers van Shell aan boord?
Overigens als je het artikel doorneemt kan je lezen dat volgens hem de crash in Mali geen toeval is, oa verwijzend naar een artikel waarom we met ons leger in Mali zitten.
pi_142720735
Je
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:35 schreef gijsman het volgende:

[..]

Er waren toch ook medewerkers van Shell aan boord?
Overigens als je het artikel doorneemt kan je lezen dat volgens hem de crash in Mali geen toeval is, oa verwijzend naar een artikel waarom we met ons leger in Mali zitten.
Ja je kan er van alles bij verzinnen.
Er zaten vooral Fransen aan boord, misschien moest de publieke opinie in Frankrijk nog wat aroused worden?
Maar ik hou het voorlopig even bij de MH17.
pi_142720745
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:26 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet in toeval.
Btw, leuk plaatje heb jij. Schijf je ook op een ander forum?
Ik ook niet. En ik ben niet op een ander forum. In ieder geval niet met dat plaatje.
pi_142720756
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:31 schreef xenoss het volgende:
Ook een email adres dat eindigt op @wish.net bestaat voor zover ik weet niet. Ik heb ooit internet en email gehad via Wish. Deze provider bestaat ook al jaren niet meer.
Onzin, na een overname blijven die mailadressen vaak gewoon in gebruik. Ik heb nog drie mail adressen van profiders die zijn overgenomen.
pi_142720781
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:38 schreef asini het volgende:

[..]

Ik ook niet. En ik ben niet op een ander forum. In ieder geval niet met dat plaatje.
Ok dan ken ik je niet. Jammer, ik mag die donkey van daar wel ;-)
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:40:00 #172
249559 crew  Lavenderr
pi_142720801
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:33 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik geloof niet in dit soort toeval.
Geloof je wel dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is?
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:41:18 #173
249559 crew  Lavenderr
pi_142720845
quote:
e-mail readings :|W
pi_142720896
Hier verder Matador.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142721153
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geloof je wel dat het vliegtuig uit de lucht geschoten is?
Ik geloof eigenlijk helemaal niks.
Ik weet niet f er een vliegtuig is neergehaald en op welke manier dat zou zijn gebeurd.
De officiele versie van het 'ongelukje' met de BUK vind ik het minst geloofwaardig.
pi_142721251
Ik vind het getheoretiseer van figuren als Martin Vrijland behoorlijk beledigend richting de nabestaanden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:51:54 #177
249559 crew  Lavenderr
pi_142721261
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:49 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk helemaal niks.
Ik weet niet f er een vliegtuig is neergehaald en op welke manier dat zou zijn gebeurd.
De officiele versie van het 'ongelukje' met de BUK vind ik het minst geloofwaardig.
Dus dat betekent dat je niet gelooft dat er slachtoffers zijn? Dat de nationale dag van rouw poppenkast was?
En al die mensen dan die familie of vrienden en kennissen hebben verloren. De rouwadvertenties.
Hier in het dorp zijn 5 mensen omgekomen waarvan ik er 2 van naam ken.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:52:32 #178
249559 crew  Lavenderr
pi_142721291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het getheoretiseer van figuren als Martin Vrijland behoorlijk beledigend richting de nabestaanden.
Vrijland is gewoon schofterig bezig.
pi_142721316
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:38 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Onzin, na een overname blijven die mailadressen vaak gewoon in gebruik. Ik heb nog drie mail adressen van profiders die zijn overgenomen.
Zou kunnen, maar Wish is in 2001 al overgenomen en ik lees dat de mail in veel gevallen gebounced wordt en wie het adres in 2004 nog wel kon gebruiken, dat via een omleiding moest doen omdat de mailbox niet meer direct te benaderen is. Ik vraag we af hoeveel mensen n nog een Wishadres in gebruik hebben. Jammer dat het hele adres er niet bij staat, anders konden we even een mailtje sturen.
pi_142721357
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:53 schreef xenoss het volgende:
dat de mail in veel gevallen gebounced wordt
Dat kan heel goed als mensen het abonnement opzeggen na de overname.
pi_142721372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vrijland is gewoon schofterig bezig.
Eens. Die man spoort ook gewoon niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 15:57:20 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_142721463
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:53 schreef xenoss het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar Wish is in 2001 al overgenomen en ik lees dat de mail in veel gevallen gebounced wordt en wie het adres in 2004 nog wel kon gebruiken, dat via een omleiding moest doen omdat de mailbox niet meer direct te benaderen is. Ik vraag we af hoeveel mensen n nog een Wishadres in gebruik hebben. Jammer dat het hele adres er niet bij staat, anders konden we even een mailtje sturen.
Jammer ook dat er geen telnr bijstaat. Had je kunnen bellen :9~
pi_142721489
Ach, zie ook die reacties van die andere gekkies op vrijland's site. Wt een debielen.
Ja doei.
pi_142721595
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dus dat betekent dat je niet gelooft dat er slachtoffers zijn? Dat de nationale dag van rouw poppenkast was?
En al die mensen dan die familie of vrienden en kennissen hebben verloren. De rouwadvertenties.
Hier in het dorp zijn 5 mensen omgekomen waarvan ik er 2 van naam ken.
Ik vond de dag van Nationale Rouw een poppenkast ja. Ook als er mensen zijn omgekomen. Het lijkt me nuttiger om de emoties niet verder op te jagen. Ik vind slachtoffers in Nederland ook niet rouwwaardiger dan slachtoffers elders in de wereld. Bovendien vind ik rouwen om mensen die je niet na staan ook onzin, en bovendien het begrip rouw devalueren. Wie een persoonlijk verlies lijdt, die rouwt cht en doet dat in eigen kring.

Of er daadwerkelijk mensen zijn omgekomen, dat weet ik niet.
Dat er mensen zijn verdwenen, dat lijkt me wel waar. Maar hoeveel precies en waar zij nu zijn ?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij allemaal in die lijkenwagens lagen. Dat was naar mijn idee een grote show. De stank in die wagens moet niet te harden zijn geweest voor de chauffeurs.
pi_142721664
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Vrijland is gewoon schofterig bezig.
Kan hij hiervoor niet aangeklaagd worden?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_142721699
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef xenoss het volgende:
Of er daadwerkelijk mensen zijn omgekomen, dat weet ik niet.
Dat er mensen zijn verdwenen, dat lijkt me wel waar. Maar hoeveel precies en waar zij nu zijn ?
Wat is dit nou voor lariekoek?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142721706
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:02 schreef Montagui het volgende:

[..]

Kan hij hiervoor niet aangeklaagd worden?
Je zou hopen van wel. Vrijheid van meningsuiting. Het is zo'n 'mooi iets', zegt men, terwijl we wel dingen kennen als 'smaad' en 'laster'. Dat zou ook voor onnodig en buitenproportioneel kwetsen moeten gelden. Mensen die hun familie en vrienden zijn kwijtgeraakt acteurs noemen, hun verdriet wegwuiven. Bah.
Ja doei.
pi_142721963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je zou hopen van wel. Vrijheid van meningsuiting. Het is zo'n 'mooi iets', zegt men, terwijl we wel dingen kennen als 'smaad' en 'laster'. Dat zou ook voor onnodig en buitenproportioneel kwetsen moeten gelden. Mensen die hun familie en vrienden zijn kwijtgeraakt acteurs noemen, hun verdriet wegwuiven. Bah.
Als de betreffende personen zich onheus bejegend voelen, kunnen zj hem aanklagen wegens smaad of laster. Maar dan ook alleen zijzelf en niemand anders. En dat is een goede zaak.
Al die plaatsvervangende emoties die met mensen op de loop gaan.... Die helpen ons alleen maar verder in het moeras.
pi_142722028
Waar zeg ik precies dat ik al een brief aan het schrijven ben naar een openbaar aanklager?
Ja doei.
pi_142722060
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
Waar zeg ik precies dat ik al een brief aan het schrijven ben naar een openbaar aanklager?
Nee dat zou ook lastig worden want die hebben we in Nederland alleen op tv.
pi_142722117
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef xenoss het volgende:

[..]

Nee dat zou ook lastig worden want die hebben we in Nederland alleen op tv.
Wat?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:18:47 #193
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142722173
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:47 schreef asini het volgende:
'Dochter Poetin gevlucht'

""Ze is natuurlijk niet verantwoordelijk voor haar vaders daden;" zegt een inwoner van Voorschoten."

Die inwoner weet dan meer dan wij geloof ik?

Valt me echt op dat de media druk bezig is om een anti Rusland stemming op te bouwen.
Dit.

Je zou bijna zeggen waarom er nog een onderzoek moet komen naar de ramp. Het ligt immers vast dat Poetin verantwoordelijk is en de separatisten de raket afgevuurd hebben. Die zijn dus schuldig. Waarom alle Russen dan de as van het kwaad moeten worden is mij een raadsel. Dit om weer een inval goed te keuren?
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142722194
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik vond de dag van Nationale Rouw een poppenkast ja. Ook als er mensen zijn omgekomen. Het lijkt me nuttiger om de emoties niet verder op te jagen. Ik vind slachtoffers in Nederland ook niet rouwwaardiger dan slachtoffers elders in de wereld. Bovendien vind ik rouwen om mensen die je niet na staan ook onzin, en bovendien het begrip rouw devalueren. Wie een persoonlijk verlies lijdt, die rouwt cht en doet dat in eigen kring.
Daar ben ik het op zich wel mee eens. Vooral het mediacircus eromheen, camera's op ieder viaduct bij die rouwstoet. Een camera achter de rouwstoet. Een helikopter. Ik weet niet hoor..

En het enige wat je nu hoort is Rusland, Rusland, Poetin, Poetin..

quote:
Of er daadwerkelijk mensen zijn omgekomen, dat weet ik niet.
Dat er mensen zijn verdwenen, dat lijkt me wel waar. Maar hoeveel precies en waar zij nu zijn ?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij allemaal in die lijkenwagens lagen. Dat was naar mijn idee een grote show. De stank in die wagens moet niet te harden zijn geweest voor de chauffeurs.
Ik ben er van overtuigd dat het een 9/11-achtige false-flag aanslag was. Maar ik zou niet weten waarom ze dan nep slachtoffers zouden gebruiken. Dat maakt het allemaal onnodig ingewikkeld, lijkt mij. Ik denk niet dat de echte daders wakker liggen om een paar honderd slachtoffers meer of minder. Die zien ons toch als vee.
pi_142722244
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat?
Je kan de officier van justitie zo noemen, maar een echte openbare aanklager zoals in de VS is hij niet, De officier moet hier niet louter beschuldigen, maar aan waarheidsvinding doen.
pi_142722258
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:21 schreef xenoss het volgende:

[..]

Je kan de officier van justitie zo noemen, maar een echte openbare aanklager zoals in de VS is hij niet, De officier moet hier niet louter beschuldigen, maar aan waarheidsvinding doen.
Ah, op die fiets. Ja, dat klopt wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_142722265
Je houdt wel van zoute escargots, niet?
Ja doei.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:24:04 #198
249559 crew  Lavenderr
pi_142722342
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik vond de dag van Nationale Rouw een poppenkast ja. Ook als er mensen zijn omgekomen. Het lijkt me nuttiger om de emoties niet verder op te jagen. Ik vind slachtoffers in Nederland ook niet rouwwaardiger dan slachtoffers elders in de wereld. Bovendien vind ik rouwen om mensen die je niet na staan ook onzin, en bovendien het begrip rouw devalueren. Wie een persoonlijk verlies lijdt, die rouwt cht en doet dat in eigen kring.

Of er daadwerkelijk mensen zijn omgekomen, dat weet ik niet.
Dat er mensen zijn verdwenen, dat lijkt me wel waar. Maar hoeveel precies en waar zij nu zijn ?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij allemaal in die lijkenwagens lagen. Dat was naar mijn idee een grote show. De stank in die wagens moet niet te harden zijn geweest voor de chauffeurs
.
Ik kan hier met mijn pet niet bij.
pi_142722402
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:19 schreef asini het volgende:

[..]

Daar ben ik het op zich wel mee eens. Vooral het mediacircus eromheen, camera's op ieder viaduct bij die rouwstoet. Een camera achter de rouwstoet. Een helikopter. Ik weet niet hoor..

En het enige wat je nu hoort is Rusland, Rusland, Poetin, Poetin..

[..]

Als er nepslachtoffer zijn, is dat om het plaatje geloofwaardig te maken

Ik ben er van overtuigd dat het een 9/11-achtige false-flag aanslag was. Maar ik zou niet weten waarom ze dan nep slachtoffers zouden gebruiken. Dat maakt het allemaal onnodig ingewikkeld, lijkt mij. Ik denk niet dat de echte daders wakker liggen om een paar honderd slachtoffers meer of minder. Die zien ons toch als vee.
Je bedoelt: waarom zijn er geen chte slachtoffers?
Misschien omdat het inderdaad niet dt vliegtuig is, dat neergehaald is.
Misschien omdat er helemaal geen vliegtuig neergehaald is.

Echte slachtoffers maken de zaak gecompliceerder. Echte nabestaanden gaan schadeclaims indienen en vooral diepgravende onderzoeken eisen en instellen. De laten niet los. Daarover heb je geen controle.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:26:55 #200
249559 crew  Lavenderr
pi_142722430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef xenoss het volgende:

[..]

Je bedoelt: waarom zijn er geen chte slachtoffers?
Misschien omdat het inderdaad niet dt vliegtuig is, dat neergehaald is.
Misschien omdat er helemaal geen vliegtuig neergehaald is.

Echte slachtoffers maken de zaak gecompliceerder. Echte nabestaanden gaan schadeclaims indienen en vooral diepgravende onderzoeken eisen en instellen. De laten niet los. Daarover heb je geen controle.
Man man man :|W
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2014 @ 16:27:16 #201
232445 crew  Specularium
pi_142722441
Godverdomme, dames en heren.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:27:34 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142722460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:26 schreef xenoss het volgende:

Je bedoelt: waarom zijn er geen chte slachtoffers?
Misschien omdat het inderdaad niet dt vliegtuig is, dat neergehaald is.
Misschien omdat er helemaal geen vliegtuig neergehaald is.

Echte slachtoffers maken de zaak gecompliceerder. Echte nabestaanden gaan schadeclaims indienen en vooral diepgravende onderzoeken eisen en instellen. De laten niet los. Daarover heb je geen controle.
Dus jij denkt dat de nabestaanden van deze slachtoffers ook in het complot zitten en helemaal geen nabestaanden zijn, want er zijn geen doden te betreuren?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142722462
Tingo heeft een cursus Nederlands gevolgd en heeft een nieuwe nickname?
Ja doei.
pi_142722465
Lol... Occam's Razor is weer eens kwijt merk ik?

Man man man :|W
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:27:50 #205
249559 crew  Lavenderr
pi_142722470
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:27 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme, dames en heren.
Je haalt me de woorden uit de mond.
pi_142722490
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik kan hier met mijn pet niet bij.
Ik zou denken dat jij als moderator van BNW wel wat gewend bent?
pi_142722537
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:27 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de nabestaanden van deze slachtoffers ook in het complot zitten en helemaal geen nabestaanden zijn, want er zijn geen doden te betreuren?
Ik denk dat niet perse, maar ik sluit het ook niet uit.
Ik hou rekening met alle mogelijke opties, dit is zo'n vreemde en gecompliceerde zaak.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:30:04 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_142722549
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:28 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik zou denken dat jij als moderator van BNW wel wat gewend bent?
Dat is zeker zo, maar dit is er weer n van de buitencategorie.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:31:36 #209
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142722589
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:29 schreef xenoss het volgende:

Ik denk dat niet perse, maar ik sluit het ook niet uit.
Ik hou rekening met alle mogelijke opties, dit is zo'n vreemde en gecompliceerde zaak.
En dan zouden dus die zgn slachtoffers, hun familie- en vriendenkring allemaal in het complot zitten? Mensen die hun (klein)kinderen willens en weten uit hun leven bannen om dit grote complot te dienen?

Uiteraard.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:31:39 #210
249559 crew  Lavenderr
pi_142722593
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:29 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik denk dat niet perse, maar ik sluit het ook niet uit.
Ik hou rekening met alle mogelijke opties, dit is zo'n vreemde en gecompliceerde zaak.
Eigenlijk helemaal niet. Er is een passagiersvliegtuig uit de lucht geknald en alle inzittenden zijn daarbij om het leven gekomen. De plek is bekend en de slachtoffers worden nu naar huis gebracht.
pi_142722616
Om mezelf nog maar 's te herhalen:

quote:
2s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind dat er best heel kritische vragen gesteld kunnen en mogen worden zonder daarbij aan het verdriet van de nabestaanden van zoveel onschuldige slachtoffers te komen/af te doen op een wel zr onbeschofte manier.
Ja doei.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:32:26 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142722619
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
Eigenlijk helemaal niet. Er is een passagiersvliegtuig uit de lucht geknald en alle inzittenden zijn daarbij om het leven gekomen. De plek is bekend en de slachtoffers worden nu naar huis gebracht.
Doe eens niets zo rationeel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2014 @ 16:35:26 #213
232445 crew  Specularium
pi_142722709
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eigenlijk helemaal niet. Er is een passagiersvliegtuig uit de lucht geknald en alle inzittenden zijn daarbij om het leven gekomen. De plek is bekend en de slachtoffers worden nu naar huis gebracht.
Hou dit soort onzin lekker in NWS.
pi_142722717
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doe eens niets zo rationeel.
Pcies. En dat is BNW mod :') _O-
Ja doei.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:36:26 #215
249559 crew  Lavenderr
pi_142722746
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doe eens niets zo rationeel.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:35 schreef Specularium het volgende:

[..]

Hou dit soort onzin lekker in NWS.
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Pcies. En dat is BNW mod :') _O-
sorry
sorry
sorry
pi_142722766
Rustig mensen, misschien een reden waarom de regering daar is afgetreden?
http://www.infowars.com/k(...)17-during-exercises/
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:37:23 #217
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142722776
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:00 schreef xenoss het volgende:

[..]

Ik vond de dag van Nationale Rouw een poppenkast ja. Ook als er mensen zijn omgekomen. Het lijkt me nuttiger om de emoties niet verder op te jagen. Ik vind slachtoffers in Nederland ook niet rouwwaardiger dan slachtoffers elders in de wereld. Bovendien vind ik rouwen om mensen die je niet na staan ook onzin, en bovendien het begrip rouw devalueren. Wie een persoonlijk verlies lijdt, die rouwt cht en doet dat in eigen kring.

Of er daadwerkelijk mensen zijn omgekomen, dat weet ik niet.
Dat er mensen zijn verdwenen, dat lijkt me wel waar. Maar hoeveel precies en waar zij nu zijn ?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat zij allemaal in die lijkenwagens lagen. Dat was naar mijn idee een grote show. De stank in die wagens moet niet te harden zijn geweest voor de chauffeurs.
Doh, onvoorstelbaar. Dat zul je toch niet menen hoop ik. Er is een hoop mis in deze wereld en propaganda doet zijn werk uitstekend. Maar dit is de grootste onzin die in tijden heb gehoord.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142722833
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:37 schreef Cherna het volgende:

[..]

Doh, onvoorstelbaar. Dat zul je toch niet menen hoop ik. Er is een hoop mis in deze wereld en propaganda doet zijn werk uitstekend. Maar dit is de grootste onzin die in tijden heb gehoord.
Je kijkt zeker niet zo vaak in BNW ;(
Ja doei.
pi_142722841
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:37 schreef Cherna het volgende:

[..]

Doh, onvoorstelbaar. Dat zul je toch niet menen hoop ik. Er is een hoop mis in deze wereld en propaganda doet zijn werk uitstekend. Maar dit is de grootste onzin die in tijden heb gehoord.
Ik denk zelf dat ik de laatste dagen mr onzin heb gehoord dan dit.
Maak daar trouwens maar jaren van.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:40:06 #220
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142722849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:39 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je kijkt zeker niet zo vaak in BNW ;(
Nee, ik kwam hier terecht door een link vanuit nws. Sorry
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_142722862
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee, ik kwam hier terecht door een link vanuit nws.
Sandy Hook, 9/11, Boston Bombing en nu dit. llemaal acteurs, inclusief de nabestaanden. CGI-dit-dat-alles.
Ja doei.
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2014 @ 16:43:36 #222
232445 crew  Specularium
pi_142722939
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nee, ik kwam hier terecht door een link vanuit nws.
Omdat ik die Vrijland daar niet wil hebben.
Wat is dat een randfiguur. Volgens mij koopt hij ook spullen bij de Xenos.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:46:01 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_142723015
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat ik die Vrijland daar niet wil hebben.
Wat is dat een randfiguur. Volgens mij koopt hij ook spullen bij de Xenos.
En bij de Action. Oh wacht, daar heb ik gisteren ook nieuwe douchegordijnen gekocht. Shame on me.
Zag trouwens Yvonne Kroonenberg daar ook rondscharrelen.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:46:12 #224
321876 Cherna
Fuck the System
pi_142723020
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat ik die Vrijland daar niet wil hebben.
Wat is dat een randfiguur. Volgens mij koopt hij ook spullen bij de Xenos.
Okies, ik wist even niet wat ik hier allemaal las. Zelfs voor mij ging even een nieuwe wereld open.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  Forum Admin vrijdag 25 juli 2014 @ 16:47:10 #225
232445 crew  Specularium
pi_142723055
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:46 schreef Cherna het volgende:

[..]

Okies, ik wist even niet wat ik hier allemaal las. Zelfs voor mij ging even een nieuwe wereld open.
Kun je nagaan wat er bij Lavenderr allemaal open staat.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:47:26 #226
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142723064
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:39 schreef xenoss het volgende:
Ik denk zelf dat ik de laatste dagen mr onzin heb gehoord dan dit.
Maak daar trouwens maar jaren van.
Maar vertel eens, hoe zie je dat voor je? Alle familieleden en vrienden zitten in het complot? Of is bijvoorbeeld die vader die zijn drie dochtertjes verloor door zijn ex in het ongewisse gehouden over hun deelname aan het complot?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:48:19 #227
249559 crew  Lavenderr
pi_142723096
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Kun je nagaan wat er bij Lavenderr allemaal open staat.
Alles wappert :Y
  vrijdag 25 juli 2014 @ 16:48:28 #228
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142723102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:46 schreef Lavenderr het volgende:

En bij de Action. Oh wacht, daar heb ik gisteren ook nieuwe douchegorijnen gekocht. Shame on me.
Zag trouwens Yvonne Kroonenberg daar ook rondscharrelen.
Douchegorijnen ... Daar zie je de kwaliteit al in. Zeiknat geworden, zeker?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_142723142
Er is een hoop BNW aan deze aanslag, maar zoals Vrijland zijn oogaids de wereld in slingert, nee, keihard nee.

Hij snapt ook niets van waarheidsvinding, dat is niet "zomaar wat roepen en mensen voor leugenaars uitmaken zonder grond", wel is het de feiten versus verhalen checken.

Zowel hier bij MH17 als bij MH370 is er -in tegenstelling tot de grote BNW-onderwerpen 9/11, Sandy Hoax en Boston Framing- geen officieel verhaal. Wat al lijkt aan te geven dat er geen dikke doofpot is, althans niet georkestreerd vanuit een mediakanaal.

Dat CNN en FOX aan oorlogshitsing doen, sja. De afgelopen week "genoeg" (teveel) van gezien.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 16:49:42 #230
249559 crew  Lavenderr
pi_142723151
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:48 schreef Copycat het volgende:

[..]

Douchegorijnen ... Daar zie je de kwaliteit al in. Zeiknat geworden, zeker?
Ja het gaat downhill ;(
pi_142723218
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:49 schreef El_Matador het volgende:
Er is een hoop BNW aan deze aanslag, maar zoals Vrijland zijn oogaids de wereld in slingert, nee, keihard nee.

Hij snapt ook niets van waarheidsvinding, dat is niet "zomaar wat roepen en mensen voor leugenaars uitmaken zonder grond", wel is het de feiten versus verhalen checken.

Zowel hier bij MH17 als bij MH370 is er -in tegenstelling tot de grote BNW-onderwerpen 9/11, Sandy Hoax en Boston Framing- geen officieel verhaal. Wat al lijkt aan te geven dat er geen dikke doofpot is, althans niet georkestreerd vanuit een mediakanaal.

Dat CNN en FOX aan oorlogshitsing doen, sja. De afgelopen week "genoeg" (teveel) van gezien.
Mag daar De Telegraaf bij??
pi_142723239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:51 schreef gijsman het volgende:

[..]

Mag daar De Telegraaf bij??
Als een van de slechtste grote media in Nederland wel, maar vergeleken met CNN en FOX is het zwaar peanuts.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142724325
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:28 schreef Montagui het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik kwam hem hier tegen (VKontakte 17-7-2014 10:21 pm lokale tijd)

http://vk.com/wall-42390703_1786225?reply=1786334#reply1786344

Google translate bij de foto:

[..]

Wat bewijst deze foto dat de seperatisten MH17 hebben neergehaald? Het enige wat je ziet is een rookpluim en that's it. Je ziet niet wanneer deze foto is genomen, de plek waar hij is genomen en wie heeft geschoten. Je ziet niet eens een BUK installatie.

Het zou best kunnen dat de seperatisten hier met een BUK schieten, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Voor de crash deden ze dat namelijk ook. Objectief gezien is dit geen bewijs dat de seperatisten MH17 hebben neergehaald, hooguit dat ze met een BUK kunnen schieten.

Daarom hoop ik dat de VS alsnog overstag gaat, want uit sattelietbeelden kan je veel meer halen.
pi_142724737
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 17:27 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Wat bewijst deze foto dat de seperatisten MH17 hebben neergehaald? Het enige wat je ziet is een rookpluim en that's it. Je ziet niet wanneer deze foto is genomen, de plek waar hij is genomen en wie heeft geschoten. Je ziet niet eens een BUK installatie.

Het zou best kunnen dat de seperatisten hier met een BUK schieten, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Voor de crash deden ze dat namelijk ook. Objectief gezien is dit geen bewijs dat de seperatisten MH17 hebben neergehaald, hooguit dat ze met een BUK kunnen schieten.

Daarom hoop ik dat de VS alsnog overstag gaat, want uit sattelietbeelden kan je veel meer halen.
Mwah, deze foto alleen bewijst inderdaad niets, maar tezamen met alle andere bewijzen is dit een zeer interessant puzzelstukje.

Ik hoop met je mee dat die satellietbeelden nog eens vrijgegeven worden, en dan ook met voor de leek bruikbaar materiaal. Of door geaccepteerde experts genterpreteerd.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 25 juli 2014 @ 18:15:33 #235
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142725476
Is er al iets gebeurd, numerologen?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 19:03:54 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_142726640
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:15 schreef DuTank het volgende:
Is er al iets gebeurd, numerologen?
Dat is toch de 27ste pas?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:05:42 #237
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_142726699
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is toch de 27ste pas?
Oh ik dacht 25, want 2+5=7.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 19:07:24 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_142726752
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:05 schreef DuTank het volgende:

[..]

Oh ik dacht 25, want 2+5=7.
Ja, dat wel. Nou, dan wachten we gewoon rustig af tot zonsondergang.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:28:50 #239
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142727371
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind het getheoretiseer van figuren als Martin Vrijland behoorlijk beledigend richting de nabestaanden.
Zwaar beledigend, op NWS werd gelijk al door Yvonne een post geplaatst dit was zo'n 2 uur na de aanslag

0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 18:42 schreef yvonne het volgende:
Geen persoonsgegeven, je blurt maar - Geen foto's van lijken
Commentaar in feedback.
Lijken kun je fijn achter een spoiler of via een linkje doen, doei.

Dit kwam er op neer dat er al zoveel foto's en slachtoffers op het nieuws en internet verchenen geplaatst door lokale mensen en rebellen in die regio, dit werd later nog eens bevestigd door journalisten die er later ter plekke waren.

In een regio waar al een paar maand een burger oorlog gaande is lijkt het me wel heel erg lastig om zoiets in scene te zetten waarbij ook nog eens een hightech systeem laat zien waarbij een vliegtuig van de radar verdwijnt zie OP.

Ik hoop echt dat sommige nabestaanden deze schofterigheid van een Martin Vrijland zwaar veroordelen en hem zelfs daarvoor kunnen aanklagen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142727398
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als een van de slechtste grote media in Nederland wel, maar vergeleken met CNN en FOX is het zwaar peanuts.
RussiaToday spant de kroon wat dat betreft, dus die mag zeker niet in je lijstje ontbreken.
pi_142727479
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

RussiaToday spant de kroon wat dat betreft, dus die mag zeker niet in je lijstje ontbreken.
Akkoord, heb ik niks van gezien, op de tvs in de hotelkamers kon ik alleen CNN, FOX, C-Span en BBC ontvangen, Nederland 1 heb ik alleen de stille kistentocht gezien, geen verdere achtergronden.

RussiaToday vind ik verfrissend in het geval van nieuws aangaande de VS, maar over Venezuela en Rusland kun je het beter met een Aralmeer vol zout (en chemicalien) nemen inderdaad. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142727542
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Akkoord, heb ik niks van gezien, op de tvs in de hotelkamers kon ik alleen CNN, FOX, C-Span en BBC ontvangen, Nederland 1 heb ik alleen de stille kistentocht gezien, geen verdere achtergronden.

RussiaToday vind ik verfrissend in het geval van nieuws aangaande de VS, maar over Venezuela en Rusland kun je het beter met een Aralmeer vol zout (en chemicalien) nemen inderdaad. ;)
Besef je ook dat ook het nieuws wat hun over Amerika brengen heel erg gekleurd is, nog erger dan Fox, CNN en de Telegraaf bij elkaar.

Ik geloof helemaal niets van die zender. Echt, helemaal niets. Ik geloof jou nog eerder dan rt.com, bij wijze van ;)
pi_142727692
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:36 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Besef je ook dat ook het nieuws wat hun over Amerika brengen heel erg gekleurd is
Uiteraard.
quote:
nog erger dan Fox, CNN en de Telegraaf bij elkaar.
Het is gekleurd met een andere bril/invalshoek. Mij lijkt informatie inwinnen juist handig als je die verschillende visies combineert en daar een eigen mening bij vormt.

quote:
Ik geloof helemaal niets van die zender. Echt, helemaal niets. Ik geloof jou nog eerder dan rt.com, bij wijze van ;)
Liev. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_142727726
quote:
19s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Uiteraard.

[..]

Het is gekleurd met een andere bril/invalshoek. Mij lijkt informatie inwinnen juist handig als je die verschillende visies combineert en daar een eigen mening bij vormt.

[..]

Liev. :*
Eens :Y. Met alles ;)
pi_142727790
Ik kijk regelmatig naar Max Keiser op RT, maar dat is het dan ook wel :P
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:10:55 #246
6941 APK
Factual, I think.
pi_142735324
In dit soort reeksen ontstaat -begrijpelijk- altijd heel veel ruis.

Moeten we gewoon niet terug naar het begin en nadenken over wie het gedaan zou kunnen hebben en wat de achterliggende agenda zou kunnen zijn?

Mogelijke daders (in willekeurige volgorde):

-Russische seperatisten in Oost-Oekrane.
-Oekrane zelf.
-Rusland, maar dan vanaf eigen grondgebied.

Agenda?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142735554
Oekraine: false flag operatie om steun voor een missie tegen de rebellen kunnen krijgen

De rebellen: oeps foutje bedankt

Rusland. Een reden ( pro seperatisten 'bestrijden'?) om oekraiene binnen te vallen?
pi_142735581
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:16 schreef mschol het volgende:
Oekraine: false flag operatie om steun voor een missie tegen de rebellen kunnen krijgen

De rebellen: oeps foutje bedankt

Rusland. Een reden ( pro seperatisten 'bestrijden'?) om oekraiene binnen te vallen?
Optie b
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 23:26:26 #249
249559 crew  Lavenderr
pi_142735948
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:17 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Optie b
Ik denk ook optie B. Oeps, foutje.
pi_142736440
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk ook optie B. Oeps, foutje.
Maar het is wel te belachelijk voor woorden dat op alles geschoten wordt wat boven Donetsk vliegt.
Als SIA351 iets eerder vertrokken was, was dat passagiersvliegtuig misschien neergehaald.
In die zin hebben alle mensen die over dat gebied gevlogen zijn de afgelopen maand geluk gehad.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142736685
Het kan nog steeds (goed) een echte aanslag en niet "oeps, foutje" (in mijn ogen een walgelijke, onterechte kwalificatie van deze aanslag op onschuldige burgers) zijn natuurlijk.

Mogelijkheden: iedereen die de beschikking heeft over (Buk) luchtafweer en die zooi weet te bedienen. Dat het een schrapnelraket was, lijkt me gezien de foto's redelijk overduidelijk.

Wat de BNW-kant betreft; er zijn wel een hele hoop belangen die hier spelen en gezien de berichtgeving van de VSAmerikaanse media, wordt er wel sterk gehint op ingrijpen/oorlog/Rusland is de grote boeman (en niet de lompe boer die die raket afgeschoten heeft).

De idee dat Poetin hoogstpersoonlijk opdracht heeft gegeven de volslagen onschuldige slachtoffers af te knallen, lijkt me echt uit de lucht gegrepen (pun intended).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 23:50:23 #252
249559 crew  Lavenderr
pi_142736829
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Maar het is wel te belachelijk voor woorden dat op alles geschoten wordt wat boven Donetsk vliegt.
Als SIA351 iets eerder vertrokken was, was dat passagiersvliegtuig misschien neergehaald.
In die zin hebben alle mensen die over dat gebied gevlogen zijn de afgelopen maand geluk gehad.
Dat is het zeker.
pi_142736883
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:46 schreef El_Matador het volgende:
Het kan nog steeds (goed) een echte aanslag en niet "oeps, foutje" (in mijn ogen een walgelijke, onterechte kwalificatie van deze aanslag op onschuldige burgers) zijn natuurlijk.

Mogelijkheden: iedereen die de beschikking heeft over (Buk) luchtafweer en die zooi weet te bedienen. Dat het een schrapnelraket was, lijkt me gezien de foto's redelijk overduidelijk.

Wat de BNW-kant betreft; er zijn wel een hele hoop belangen die hier spelen en gezien de berichtgeving van de VSAmerikaanse media, wordt er wel sterk gehint op ingrijpen/oorlog/Rusland is de grote boeman (en niet de lompe boer die die raket afgeschoten heeft).

De idee dat Poetin hoogstpersoonlijk opdracht heeft gegeven de volslagen onschuldige slachtoffers af te knallen, lijkt me echt uit de lucht gegrepen (pun intended).
Eens, Poetin zal daar geen opdracht toe gegeven hebben, maar hun bewijs over een SU-25 dichtbij MH17 geloof ik niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 23:57:09 #254
6941 APK
Factual, I think.
pi_142737055
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik denk ook optie B. Oeps, foutje.
Maar wat is dan de agenda van Rusland om niet onomstotelijk bewijs te publiceren zodat ze zichzelf vrij kunnen pleiten?
Poetin zegt zelf -als grote leider die beren met zijn blote handen wurgt- vrij weinig, toch?
Alleen maar spin van Russische media.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 25 juli 2014 @ 23:58:28 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_142737099
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:57 schreef APK het volgende:

[..]

Maar wat is dan de agenda van Rusland om niet onomstotelijk bewijs te publiceren zodat ze zichzelf vrij kunnen pleiten?
Poetin zegt zelf -als grote leider die beren met zijn blote handen wurgt- vrij weinig, toch?
Alleen maar spin van Russische media.
Dat begrijp ik ook niet.
pi_142737377
Op deze site zijn de radar beelden te bekijken die de russen gebruikt hebben voor hun bewijslast.
Wat te zien is dat het toestel in stukken breekt, grotere en kleine delen vallen naar beneden en een deel valt verderop wat vervolgens aangemerkt is als de main crash site.
Zie hier waar de brokstukken terecht gekomen zijn.

De cirkel die op de radarbeelden aangewezen word lijkt me te zijn van vallende wrakstukken, groot en klein, en voordat deze ook van de radar verdwijnen word het afspelen gestopt.

Als die cirkel een SU-25 zou zijn dan is dat er een die stil kan blijven hangen en met een piloot die (na het zien dat MH17 uit de lucht geschoten is) uitdaagt om ook uit de lucht geschoten te worden.
Erg ongeloofwaardig naar mijn mening.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:09:24 #257
6941 APK
Factual, I think.
pi_142737477
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook niet.
Ik ook niet, zelf nadenken en informatie filteren is echt lastig als je soms een bombardement met 'bewijzen' via twitter/facebook/youtube om je oren krijgt.
Vooral dat laatste is lastig omdat het vaak filmpjes van 7 minuten of langer zijn, terwijl het zo makkelijk is om even iets (van max 155 tekens oid?) te retweeten of te delen met anderen op facebook.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:20:20 #258
6941 APK
Factual, I think.
pi_142737835
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:06 schreef bedachtzaam het volgende:

Op deze site zijn de radar beelden te bekijken die de russen gebruikt hebben voor hun bewijslast.
Dat gaat al ver boven mijn pet, dan ben je dus overgeleverd aan de geloofwaardigheid van de personen die dit materiaal vrijgeven en daarna de personen die het voor 'ons' verduidelijken...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142738122
Misschien wacht Poetin gewoon even het juiste moment af om zich uit te spreken..

quote:
De Amerikaanse geheime diensten blazen de aftocht: Zij verklaarden dinsdag voor journalisten in Washington dat er geen directe verbinding van de Russische regering tot het neerschieten van MH17 bestaat. De CIA kan niet uitsluiten dat de schutters uit de Oekrane kwamen.
Best een duidelijk stukkie dit

http://ejbron.wordpress.c(...)-neerhalen-van-mh17/
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:36:13 #260
6941 APK
Factual, I think.
pi_142738318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
Misschien wacht Poetin gewoon even het juiste moment af om zich uit te spreken..

[..]

Best een duidelijk stukkie dit

http://ejbron.wordpress.c(...)-neerhalen-van-mh17/
quote:
Reuters letterlijk:

“Pro-Russische separatisten hebben het Maleisische verkeersvliegtuig volgens inschattingen van functionarissen van de Amerikaanse geheime dienst vermoedelijk per ongeluk boven de Oost-Oekrane neergeschoten. De VS weten echter niet precies wie de raket heeft afgeschoten, werd dinsdag bekend vanuit kringen van de geheime dienst. Volgens deze kringen levert Rusland nog steeds tanks en raketten aan de rebellen.”
Dit is dus ruis, zonder de echte bronnen.
Er staat geen link naar 'Reuters letterlijk'.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142738384
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:28 schreef FANN het volgende:
Misschien wacht Poetin gewoon even het juiste moment af om zich uit te spreken..

[..]

Best een duidelijk stukkie dit

http://ejbron.wordpress.c(...)-neerhalen-van-mh17/
Dankzij de CIA bron is nu wel duidelijk waarom de regering daar is afgetreden.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 00:42:01 #262
6941 APK
Factual, I think.
pi_142738446
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:39 schreef gijsman het volgende:

[..]

Dankzij de CIA bron is nu wel duidelijk waarom de regering daar is afgetreden.
Moet je wel geloven dat die bron geloofwaardig is :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142738576
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:42 schreef APK het volgende:

[..]

Moet je wel geloven dat die bron geloofwaardig is :+
Welk bericht over en uit deze regio inclusief crash en meer is op dit moment geloofwaardig?
Iedereen wijst naar Poetin terwijl er bijna geen aandacht geschonken wordt aan de val van de Oekraiense regering.
pi_142738735
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:20 schreef APK het volgende:

[..]

Dat gaat al ver boven mijn pet, dan ben je dus overgeleverd aan de geloofwaardigheid van de personen die dit materiaal vrijgeven en daarna de personen die het voor 'ons' verduidelijken...
Wat je ziet zijn drie passagiersvliegtuigen die zich in dat gebied bevinden, MH17 aangemerkt als maC17, daarachter vliegt SIA351, AIC113 komt tegemoet gevlogen vanuit Rusland.
Er zijn verder geen andere toestellen te zien, de streep is de richting die ze vliegen, de punten erachter de vorige posities waar ze zich bevonden.
maC17, 330 is de hoogte B772 het type vliegtuig, 893 de snelheid.
Op 1:48 breekt het toestel in stukken, je zien dan ook dat plots de richting anders is en de snelheid.
Een deel valt in een noordelijke richting naar beneden, andere delen naar beneden en iets rechtdoor.
Naar mijn mening zijn het die delen wat de radar oppakt en wat door de russen aangeduid word als een ander vliegtuig zonder identificatie.

Een uurtje tevoren vloog daar ook nog een A380 van Malaysia Airlines MH04 richting London over het gebied.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:05:40 #265
6941 APK
Factual, I think.
pi_142738988
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 00:54 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Wat je ziet zijn drie passagiersvliegtuigen die zich in dat gebied bevinden, MH17 aangemerkt als maC17, daarachter vliegt SIA351, AIC113 komt tegemoet gevlogen vanuit Rusland.
Er zijn verder geen andere toestellen te zien, de streep is de richting die ze vliegen, de punten erachter de vorige posities waar ze zich bevonden.
maC17, 330 is de hoogte B772 het type vliegtuig, 893 de snelheid.
Op 1:48 breekt het toestel in stukken, je zien dan ook dat plots de richting anders is en de snelheid.
Een deel valt in een noordelijke richting naar beneden, andere delen naar beneden en iets rechtdoor.
Naar mijn mening zijn het die delen wat de radar oppakt en wat door de russen aangeduid word als een ander vliegtuig zonder identificatie.

Een uurtje tevoren vloog daar ook nog een A380 van Malaysia Airlines MH04 richting London over het gebied.
Dat bedoel ik dus met dat je afhankelijk bent van mensen die bepaalde beelden kunnen verduidelijken.
Jij doet dat nu in dit topic, maar ik kan niet duiden of jij 'een betrouwbare bron' bent of iemand die maar wat uit zijn nek lult.
Met alle respect overigens ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_142739662
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus met dat je afhankelijk bent van mensen die bepaalde beelden kunnen verduidelijken.
Jij doet dat nu in dit topic, maar ik kan niet duiden of jij 'een betrouwbare bron' bent of iemand die maar wat uit zijn nek lult.
Met alle respect overigens ;)
Ga inderdaad maar niet op mij af want hoewel mijn interesse hier ligt blijft het natuurlijk gewoon mijn interpretatie, wie weet kunnen anderen het weerleggen :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:35:39 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142739720
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 23:39 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Maar het is wel te belachelijk voor woorden dat op alles geschoten wordt wat boven Donetsk vliegt.
Als SIA351 iets eerder vertrokken was, was dat passagiersvliegtuig misschien neergehaald.
In die zin hebben alle mensen die over dat gebied gevlogen zijn de afgelopen maand geluk gehad.
Niet helemaal, de Oekrainse luchtvaart had MH17 aangeraden iets van de route af te wijken waardoor ze een tiental kilometers noordelijker vlogen in plaats van wat gebruikelijk was,



http://ejbron.wordpress.c(...)-verboden-luchtruim/

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)es-week-af-van-route

wat ik eerder deze week las was dat de oekrainse veerkeers leiding vlucht MH17 wat naar het noorden liet uitwijken maar en nu dit... http://www.nujij.nl/algem(...)s-van.28926312.lynkx

heel appart, maar moet er wel bij zeggen dat in de dagen er voor ook andere passagiers vliegtuigen ook exact over dat gebied hebben gevlogen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142739822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet helemaal, de Oekrainse luchtvaart had MH17 aangeraden iets van de route af te wijken waardoor ze een tiental kilometers noordelijker vlogen in plaats van wat gebruikelijk was,
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
http://ejbron.wordpress.c(...)-verboden-luchtruim/

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)es-week-af-van-route

wat ik eerder deze week las was dat de oekrainse veerkeers leiding vlucht MH17 wat naar het noorden liet uitwijken maar en nu dit... http://www.nujij.nl/algem(...)s-van.28926312.lynkx

heel appart, maar moet er wel bij zeggen dat in de dagen er voor ook andere passagiers vliegtuigen ook exact over dat gebied hebben gevlogen.
Hopelijk staat op de CVR ook 2 uur informatie die meer duidelijkheid geeft.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 01:46:03 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142739930
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Hopelijk staat op de CVR ook 2 uur informatie die meer duidelijkheid geeft.
Ja dat zeker, op het moment dat een vliegtuig alsnog geraakt word door een raket word alsnog binnen een fractie wat informatie naar de VCR gestuurd wat alsnog heel wat duidelijk kan maken, ook kan een forensisch instituut vaak wel achterhalen of er resten van een mogelijke raket op de brokstukken achter gebleven zijn, door middel van schrapnell en ( ik noem het maar even voor het gemak kruit) waardoor ze kunnen achterhalen wat voor soort raket het was.

in tegenstelling tot het vliegtuig wat eerder aan bod was gekomen in dit topic heeft deze in een grasvel en niet in de zee gelegen dus moet het allemaal wel makkelijker te onderzoeken zijn, ook was er al bekend dat er niet met de VCR units was geknoeid.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142739971
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja dat zeker, op het moment dat een vliegtuig alsnog geraakt word door een raket word alsnog binnen een fractie wat informatie naar de VCR gestuurd wat alsnog heel wat duidelijk kan maken, ook kan een forensisch instituut vaak wel achterhalen of er resten van een mogelijke raket op de brokstukken achter gebleven zijn, door middel van schrapnell en ( ik noem het maar even voor het gemak kruit) waardoor ze kunnen achterhalen wat voor soort raket het was.

in tegenstelling tot het vliegtuig wat eerder aan bod was gekomen in dit topic heeft deze in een grasvel en niet in de zee gelegen dus moet het allemaal wel makkelijker te onderzoeken zijn, ook was er al bekend dat er niet met de VCR units was geknoeid.
Klopt de gesprekken tussen de verkeersleiders en de piloten zouden dus te horen moeten zijn.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142740389
Krijg nou een miljoen, nujij linkt naar infowars -O-
Het lijkt me sterk dat de opname voor het westen achter gehouden word.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:26:02 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142740497
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:18 schreef bedachtzaam het volgende:
Krijg nou een miljoen, nujij linkt naar infowars -O-
Het lijkt me sterk dat de opname voor het westen achter gehouden word.
Niet vreemd is van de users zelf he.
je kan er stukjes posten over bepaald nieuws, gebeurt hier op NWS ook.
Door de komst van het internet schieten de dubieuse nieuws sites als paddenstoelen uit de grond,
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142740524
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Niet vreemd is van de users zelf he.
je kan er stukjes posten over bepaald nieuws, gebeurt hier op NWS ook.
Door de komst van het internet schieten de dubieuse nieuws sites als paddenstoelen uit de grond,
Dat wist ik niet :@

Weer iets geleerd ;)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 02:30:00 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142740538
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :@

Weer iets geleerd ;)
ben al bezig met een stukje hierover in ander topic aan het schrijven, als ik klaar ben kan je het lezen, althans mijn denkwijze hieover, en nu maar weer terug on-topic :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142743406
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 02:28 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat wist ik niet :@

Weer iets geleerd ;)
Dat is dus ook precies het probleem van 'dit soort sites'. Mensen weten niet altijd dat users alles kunnen toevoegen en daardoor krijgen al die dubieuze (bagger) sites een 'hint van geloofwaardigheid' omdat het in de nabijheid van Nu.nl hangt. :N
pi_142744620
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:20 schreef nikao het volgende:

[..]

Dat is dus ook precies het probleem van 'dit soort sites'. Mensen weten niet altijd dat users alles kunnen toevoegen en daardoor krijgen al die dubieuze (bagger) sites een 'hint van geloofwaardigheid' omdat het in de nabijheid van Nu.nl hangt. :N
Dat was bij mij zeker het geval ja, wellicht misschien gewoon dommigheid van mij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:10:42 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142745314
http://johnito.nl/blog/20(...)r-ze-niet-op-fabels/

quote:
Wat mij betreft is het nu tijd voor een publiek debat over de aanslag, maar zker ook over het voortraject en de omstandigheden waarin deze tragedie zich heeft voltrokken. Eerlijk gezegd is het zelfs maanden ver tijd, aangezien aan de publieke opinie duidelijk te merken is dat we, voor wat betreft de schuldvraag, opzichtig in een bepaalde richting worden geduwd.

De Russische president Poetin en/of de ‘pro-Russische separatisten’ hebben het gedaan, zo dienen wij te geloven, ongeacht of daar afdoende bewijzen voor zijn, en zonder ook maar serieus de vraag te stellen of zij er maar enig belang bij hebben.

De manier waarop door veel media de publieke opinie gestuurd wordt, gaat ver, hl erg ver.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_142745352
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:40 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat was bij mij zeker het geval ja, wellicht misschien gewoon dommigheid van mij.
Als jij het hebt zijn er ongetwijfeld meer mensen waarbij dat gebeurd, maakt niet uit hoe het komt het effect blijft hetzelfde ;)
pi_142745404
quote:
Waarom gaat dat 'ver, heel erg ver'?
Op basis van de feiten die we weten lijkt het toch nog altijd het meest aannemelijk dat de rebellen het 'per ongeluk' gedaan hebben? Tuurlijk worden we door de media nog verder de 'anti-russische' kant op geduwd en wordt er een heel spel gespeeld. Maar duidelijk is dat het vliegtuig neergehaald is, duidelijk is dat de separatisten de equipment er voor hadden en duidelijk is dat ze op social media zaten op te scheppen hierover en over het neerhalen van 'een bird'.
Uiteraard kan het alsnog anders blijken te zijn, maar om nou te zeggen dat het 'ver gaat' dat we massaal naar de separatisten kijken als de schuldige vind ik vreemd.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:23:23 #280
412559 floodz
You have to be someone
pi_142745599
Ik kan er met mijn volle verstand niet bij hoe mensen het in hun hoofd krijgen dat de slachtoffers "nep" zijn. Ik ken geen slachtoffers, maar kenissen van mij wel, alsof de nabestaanden alle emoties om de mensen die ze verloren zijn ook faken?. Onzin
I'd rather be hated for who I am, than loved for who I am not.
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 12:38:21 #281
249559 crew  Lavenderr
pi_142745879
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:15 schreef nikao het volgende:

[..]

Waarom gaat dat 'ver, heel erg ver'?
Op basis van de feiten die we weten lijkt het toch nog altijd het meest aannemelijk dat de rebellen het 'per ongeluk' gedaan hebben? Tuurlijk worden we door de media nog verder de 'anti-russische' kant op geduwd en wordt er een heel spel gespeeld. Maar duidelijk is dat het vliegtuig neergehaald is, duidelijk is dat de separatisten de equipment er voor hadden en duidelijk is dat ze op social media zaten op te scheppen hierover en over het neerhalen van 'een bird'.
Uiteraard kan het alsnog anders blijken te zijn, maar om nou te zeggen dat het 'ver gaat' dat we massaal naar de separatisten kijken als de schuldige vind ik vreemd.
Dat is een te rationele gedachte , dat wil er niet in bij sommigen.
pi_142745999
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef floodz het volgende:
Ik kan er met mijn volle verstand niet bij hoe mensen het in hun hoofd krijgen dat de slachtoffers "nep" zijn. Ik ken geen slachtoffers, maar kenissen van mij wel, alsof de nabestaanden alle emoties om de mensen die ze verloren zijn ook faken?. Onzin
Nou ja, een andere verklaring is dat deze mensen daadwerkelijk vermist zijn en de nabestaanden dnken dat ze dood zijn, en dus oprecht verdrietig zijn, maar deze mensen a) ergens vast worden gehouden of b) omgekocht zijn met een nieuw leven ofzo :')

Natuurlijk ook complete kul, maargoed, op die manier kan 't verdriet van de nabestaanden nog wel echt zijn in de ogen van dat soort mensen..
Ja doei.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:45:59 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142746077
quote:
Nou moet ik zeggen dat stukje over Timmermans klopt, hij gaf een hele goeie toespraak, maar merkte ook dat over kleine dingetjes zoals met die knuffel niet het hele beeld er bij had.
In eerste instantie ging die foto via twitter en werd dat sterk veroordeeld toen die rebllenleider alsnog een kruisje sloeg na het showen van het knuffel beertje zag je even alssnog een ander beeld van het verhaal.


indrukwekkende speach Timmermans
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:16:02 #284
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142746910
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:15 schreef nikao het volgende:

[..]

Waarom gaat dat 'ver, heel erg ver'?
Op basis van de feiten die we weten lijkt het toch nog altijd het meest aannemelijk dat de rebellen het 'per ongeluk' gedaan hebben? Tuurlijk worden we door de media nog verder de 'anti-russische' kant op geduwd en wordt er een heel spel gespeeld. Maar duidelijk is dat het vliegtuig neergehaald is, duidelijk is dat de separatisten de equipment er voor hadden en duidelijk is dat ze op social media zaten op te scheppen hierover en over het neerhalen van 'een bird'.
Uiteraard kan het alsnog anders blijken te zijn, maar om nou te zeggen dat het 'ver gaat' dat we massaal naar de separatisten kijken als de schuldige vind ik vreemd.
nou ik vind de westerse propaganda wel heeeeeeel ver gaan als ze poetin op de voorpagina al als schuldig aanwijzen zonder bewijs , hetzelfde geld voor de politiek , dan ben je aan het inspelen op emoties van mensen voor politieke belangen ipv waarheidsvinding . Misbruik maken van het verdriet van mensen die makkelijk te manipuleren zijn in hun zwakte . Mensen die al haatgevoelens krijgen voor een verdachte zonder bewijs . Het heeft echt wel invloed als msm om dat op voorpagina's te zetten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:28:38 #285
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_142747174
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:23 schreef floodz het volgende:
Ik kan er met mijn volle verstand niet bij hoe mensen het in hun hoofd krijgen dat de slachtoffers "nep" zijn. Ik ken geen slachtoffers, maar kenissen van mij wel, alsof de nabestaanden alle emoties om de mensen die ze verloren zijn ook faken?. Onzin
Ook al zijn de slachtoffers echt wil nog niet zeggen dat er niet geknoeid word met beeldmateriaal en fake personen ertussen zitten om de mening te beinvloeden van de massa en om de situatie te misbruiken voor politieke belangen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:31:41 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_142747233
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook al zijn de slachtoffers echt wil nog niet zeggen dat er niet geknoeid word met beeldmateriaal en fake personen ertussen zitten om de mening te beinvloeden van de massa en om de situatie te misbruiken voor politieke belangen .
Ik heb geen idee meer wat ik moet geloven. De theorie van de dummies weiger ik te geloven maar toch blijft me een beeld bij van een slachtoffer in de ramp met aan een voet een sneaker, de zool heeft geen sporen is helemaal schoon en de sok van de voet zonder sneaker is brandschoon totaal geen draagsporen. Ik krijg dit maar niet uit mijn hoofd, fake or not?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Moderator zaterdag 26 juli 2014 @ 13:35:48 #287
249559 crew  Lavenderr
pi_142747310
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook al zijn de slachtoffers echt wil nog niet zeggen dat er niet geknoeid word met beeldmateriaal en fake personen ertussen zitten om de mening te beinvloeden van de massa en om de situatie te misbruiken voor politieke belangen .
De ramp was erg genoeg . Helemaal niet nodig om het nog erger te maken.
pi_142747431
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook al zijn de slachtoffers echt wil nog niet zeggen dat er niet geknoeid word met beeldmateriaal en fake personen ertussen zitten om de mening te beinvloeden van de massa en om de situatie te misbruiken voor politieke belangen .
Wat zouden die meningen en politieke belangen dan zijn?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:44:22 #289
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142747487
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:16 schreef Summers het volgende:

[..]

nou ik vind de westerse propaganda wel heeeeeeel ver gaan als ze poetin op de voorpagina al als schuldig aanwijzen zonder bewijs , hetzelfde geld voor de politiek , dan ben je aan het inspelen op emoties van mensen voor politieke belangen ipv waarheidsvinding . Misbruik maken van het verdriet van mensen die makkelijk te manipuleren zijn in hun zwakte . Mensen die al haatgevoelens krijgen voor een verdachte zonder bewijs . Het heeft echt wel invloed als msm om dat op voorpagina's te zetten .
Helemaal eens hoor, mensen gaan al met modder smijten terwijl het onderzoek nog moet beginnen.

Maar dat is propaganda en gebeurt van elke partij uit.

quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:28 schreef Summers het volgende:

[..]

Ook al zijn de slachtoffers echt wil nog niet zeggen dat er niet geknoeid word met beeldmateriaal en fake personen ertussen zitten om de mening te beinvloeden van de massa en om de situatie te misbruiken voor politieke belangen .
Nee dit lijkt me abosluut niet het geval, misschien dat er wat geknoeid kan zijn met de brokstukken, maar ook dat lijkt me sterk.

Als ze dat hadden willen doen, hadden ze veel beter aan moeten pakken en een paar Americanen op de lijst moeten zetten, zoals Lambiekje al eerder melde dan was de VS namelijk ook veel meer betrokken!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:20:43 #290
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142751697


bron

En ja wel .. het serienummer klopt al niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:22:27 #291
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142751729
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:16 schreef Summers het volgende:

[..]

nou ik vind de westerse propaganda wel heeeeeeel ver gaan als ze poetin op de voorpagina al als schuldig aanwijzen zonder bewijs , hetzelfde geld voor de politiek , dan ben je aan het inspelen op emoties van mensen voor politieke belangen ipv waarheidsvinding . Misbruik maken van het verdriet van mensen die makkelijk te manipuleren zijn in hun zwakte . Mensen die al haatgevoelens krijgen voor een verdachte zonder bewijs . Het heeft echt wel invloed als msm om dat op voorpagina's te zetten .
"Want, zoals later ongetwijfeld zal blijken, is het neerhalen van vlucht MH17 in talloze opzichten een historische gebeurtenis. Een die is te vergelijken met het neerschieten van de Oostenrijkse aartshertog Franz Ferdinand in 1914, een daad die uiteindelijk zou leiden tot de Eerste Wereldoorlog.

Het maakt in dit stadium dan ook niet meer uit wie of wat de werkelijke daders waren van de aanslag want de veroordeling heeft al plaatsgevonden. En wel door de mainstream media en al worden er duizenden bewijsstukken aangevoerd die het tegendeel bewijzen en ook al is er geen enkel bewijs geleverd, het maakt allemaal niet meer uit want Rusland is gekozen om schuldig te zijn.

Waar tot het moment van het neerhalen van vlucht MH17 er nog altijd mogelijkheden waren om tot een soort diplomatieke oplossing te komen aangaande het conflict in de Oekrane, is dat nu niet meer mogelijk. De enige route die nog openstaat is keiharde confrontatie, wat zo goed als zeker tot een Derde Wereldoorlog zal leiden.

Met het inluiden van deze fase in onze wereldgeschiedenis is de reset begonnen. Er is een stap gezet die met geen mogelijkheid teruggedraaid kan worden. Er zijn zaken nu in beweging gezet die alleen maar kunnen eindigen in een mondiaal conflict.

Het zal beginnen met handels- en valutaoorlogen, die zoals de geschiedenis leert, altijd gevolgd worden door en vergezeld gaan van militaire conflicten.

Voorlopig gaat alles dus precies volgens plan.

Zoals wij onlangs schreven: De Derde Wereldoorlog ontvouwt zich voor onze ogen. "

bron

en



Herdenking MH17 beklemmend, griezelig en gevaarlijk
"Beklemmend vond ik het, die herdenking van de mensen die omgekomen zijn bij de vliegramp in Oekrane. Ja, mensen verdienen het dat er even aan ze gedacht wordt. Nabestaanden kunnen troost en ondersteuning goed gebruiken, en dat er in het hele land aan ze gedacht is, heeft ze hopelijk goed gedaan. Maar de opgedrongen en nationale manier waarop dit plaats vond, hoort in een maatschappij van vrije mensen niet thuis, en is deel van de groei van een gevaarlijke
stemming."

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142751890
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron

En ja wel .. het serienummer klopt al niet.
BNW / Vlucht MH17 #3
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142752023
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bron

En ja wel .. het serienummer klopt al niet.
sorry martin eeh lambiek

https://www.metabunk.org/(...)ially-obscured.4006/

En:

http://www.ninefornews.nl(...)-wat-de-krant-staat/
  zaterdag 26 juli 2014 @ 16:33:39 #294
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142752049
quote:
.. maar eigenlijk doet t er niet toe... Mh17 is de trigger voor WO3.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142752074
Ng een trigger voor WO3. Ik ben benieuwd hoeveel triggers zo'n wereldoorlog nodig heeft tegenwoordig :D
Conscience do cost.
pi_142752103
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:34 schreef ems. het volgende:
Ng een trigger voor WO3. Ik ben benieuwd hoeveel triggers zo'n wereldoorlog nodig heeft tegenwoordig :D
Laten we hopen dat er geen WO3 komt
(she/her)
pi_142752105
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. maar eigenlijk doet t er niet toe... Mh17 is de trigger voor WO3.
http://preppers.nl/
pi_142752242
quote:
Gewoon een boot stelen en naar een onbewoond eiland gaan
(she/her)
pi_142752364
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 16:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

.. maar eigenlijk doet t er niet toe... Mh17 is de trigger voor WO3.
Echt jammer dit.... het word weerlegd en dan doet het er ineens niet toe.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142752371
v
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142752379
o
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')