abonnement Unibet Coolblue
pi_142629684
quote:
René van der Gijp en Johan Derksen zullen de komende twee jaar toch weer samen te zien zijn in het tv-programma Voetbal International.



Hoewel de twee modder gooiden in kranten en op tv en Van der Gijp zei er klaar mee te zijn, heeft een gesprek met de zenderdirecteur van RTL 7 de gemoederen bedaard. "Het was een constructief gesprek en de heren zijn met een handdruk weg gegaan", zegt deze Marco Louwerens tegen RTL Boulevard. "We gaan de komende tijd door in dezelfde samenstelling bij VI."

Van der Gijp laat weten dat hij met Derksen ten minste voor de duur van hun huidige contract aan tafel zal zitten. "Het is een professionele houding van ons waarin we de belangen van ons publiek voorop zetten". Over het geruzie zegt hij: "Het is zoals het is en ik ga de kijker niet vermoeien met onze onderlinge verhouding."

Bron 2014.
Dat houdt dus in dat wij niet meer worden lastig gevallen door deze overbetaalde azijnzeikers van RTL tijdens het WK 2018 en dus hopelijk mister "Voetbal" Jack van Gelder weer terugkrijgen van de NOS op NED 1 met een dagelijkse show waar positiviteit heerst. *O* *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 11:06:13 ]
pi_142629933
JAAAAAAAA KRITIEKLOZE INLIKKERIJ *O* *O* *O*
pi_142630206
Kritiek is prima, zolang het opbouwende kritiek is.
"Ach man, dat is toch niks. Die kan er toch helemaal niets van!" is triest en kansloos.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_142630392
quote:
4s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:01 schreef Iwanius het volgende:
ten minste
Ik snap je conclusie niet zo goed
pi_142630657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:21 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Ik snap je conclusie niet zo goed
Ik ook niet. Zolang er klapjosti's blijven kijken, blijft RTL betalen en zullen ze doorgaan dat programma uit te melken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:49:47 #6
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_142631233
Lol, belangen van het publiek voorop zetten. Dat geld op zn bankrekening is het enige grote belang voor hem.
  woensdag 23 juli 2014 @ 11:51:38 #7
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_142631285
TS moet leren tekstverklaren
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_142632288
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAA KRITIEKLOZE INLIKKERIJ *O* *O* *O*
Johan Derksen heeft constant kritiek op de persoon Van Gaal, terwijl hij de persoon Van Gaal niet kent.
Dus hij oordeelt op incidenten van enkele seconden tijdens een persconferentie van een uur.

Overigens heeft LvG ook in persconferenties en interviews doodnormaal gedaan tijdens het WK, maar toch werd er de eerste 2 weken structureel over gezeken door Johan.

Kritiek over voetbal, inhoudelijk en analyzerend, was er niet.
Het was alleen "Het is toggg nie om aan te gluren Jan..."
pi_142632378
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:16 schreef spijkerbroek het volgende:
Kritiek is prima, zolang het opbouwende kritiek is.
Nee, je mag van mij ook een speler de grond in boren, maar Van Der Gijp schreeuwt gewoon maar wat over 1 speler, ook Johan die geen voetbal kijkt doet hetzelfde.

Ik hou van kritische TV, met satire is ook mooi, maar het moet wel kloppen.

Ik erger mij ook kapot aan René en Johan die gewoon geen benul hebben over internationaal voetbal.
Als je ze vraagt wie de spits en de linksback van Inter zijn zullen ze beiden geen antwoord kunnen geven.

Dingen als ``Slimani van Porto`` erger ik mij dood aan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2014 12:28:00 ]
pi_142634929
Er staat niet dat het over 2 jaar afgelopen is.... dat weten ze nog niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')