abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142625676
Allemaal populistisch gedrag. Weet ik wat populistisch is? Nee!

Erg voor de familie maar buiten de nabestaande van paar honderd getroffen man, zal niemand baat hebbeb bij deze nationale rouwdag.

Is een nationale rouwdag niet meer waarbij echt het hele nationale land hinder aan ondervindt. Ik meen 2e wereldoorlog en daar de herdenking van.

Nu gaat elk programma hetzelfde vertellen. En de presebtatoren doen heel meelevend. Maar in de pauze doen ze een sigaretje en gaan ze moppen tappen.

Dit is allemaal een grote theatervoorstelling waar niets van gemeend wordt maar de commerciėlen willen zich alleen van hun goede kant laten zien om geen kijkertjes te verliezen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_142625684
Geen reclame op de radio, mag van mij altijd wel dag van nationale rouw zijn.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142625686
Derhalve onterechte klacht
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_142625689
Huilie
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_142625691
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Geen reclame op de radio, mag van mij altijd wel dag van nationale rouw zijn.
Omdat door de regering werd opgelegd. Al deden ze het nou uit zichzelf had het nog enig gebaar. Maar dit is net als naar de verjaardag van je oma gaan omdat het van je ouders moet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_142625733
Terechte klacht, hypocrisie voert de boventoon. Niet omdat men zich daadwerkelijk rot voelt maar omdat het zo hoort. Soberso onfatsoenlijk volk wij kaaskoppen.
Alles leuk en aardig die dooien, en we willen best wat doen, maar zodra je aan onze centen komt door sancties door te voeren haken we af.
  woensdag 23 juli 2014 @ 07:44:03 #7
225540 Pugg
Friends forever
  PR/Manusje van alles woensdag 23 juli 2014 @ 07:44:23 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142625745
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:27 schreef spierbal het volgende:

[..]

Omdat door de regering werd opgelegd. Al deden ze het nou uit zichzelf had het nog enig gebaar. Maar dit is net als naar de verjaardag van je oma gaan omdat het van je ouders moet.
Blijf dan thuis en houd je bek.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 23 juli 2014 @ 07:45:03 #9
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142625753
Maar als TS vrij had gehad, dan had je hem nu niet gehoord...
  woensdag 23 juli 2014 @ 07:45:39 #10
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142625756
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:40 schreef Pinzon het volgende:
Terechte klacht, hypocrisie voert de boventoon. Niet omdat men zich daadwerkelijk rot voelt maar omdat het zo hoort. Soberso onfatsoenlijk volk wij kaaskoppen.
Alles leuk en aardig die dooien, en we willen best wat doen, maar zodra je aan onze centen komt door sancties door te voeren haken we af.
Ik ben serieus onder de indruk van al het gebeurde.
pi_142625759
Oh, gaat het om die ramp. Ik dacht dat iedereen vandaag aan de filet americain moest.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 23 juli 2014 @ 07:48:29 #12
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_142625768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:46 schreef P8 het volgende:
Oh, gaat het om die ramp. Ik dacht dat iedereen vandaag aan de filet americain moest.
of aan de zoute haring
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_142625798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:45 schreef n00b13 het volgende:
Maar als TS vrij had gehad, dan had je hem nu niet gehoord...
khad al vrij.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_142625822
Hoe meet je de baat die iemand bij een nationale rouwdag heeft? Wat is de grootheid, wat is de eenheid? Hoe verhoudt de hoeveelheid baat die een vader/moeder van een slachtoffer tot de hoeveelheid baat die een klasgenoot heeft bij een moment van rouw? Lijkt me lastig te meten, maar TS weet bij voorbaat het antwoord al. 0.

Of zijn sommigen in de maatschappij zo onzeker en/of verhard dat ze niet eventjes, al is het maar een voor een paar minuutjes, stil durven staan bij het leed wat iemand anders overkomt. Zonder dat ze er zelf beter van worden, maar gewoon enkel en alleen maar omdat het iemand betreft die toch wel een klein beetje op je lijkt. Want stel je voor: straks denken al je internetvriendjes nog dat je emoties hebt, ha! ze zullen je online leven kapotmaken! Dus daarom maar stoer blijven.

Is dit schoppen tegen de Nationale Rouwdag niet meer schoppen om het schoppen, of heb je er echt, oprecht, last van dat sommige mensen even aandacht willen besteden aan een niet alledaagse onprettige gebeurtenis?

Zeikerd.

[ Bericht 3% gewijzigd door zovty op 23-07-2014 08:04:22 ]
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:16:36 #15
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_142625946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:58 schreef zovty het volgende:
Hoe meet je de baat die iemand bij een nationale rouwdag heeft? Wat is de grootheid, wat is de eenheid? Hoe verhoudt de hoeveelheid baat die een vader/moeder van een slachtoffer tot de hoeveelheid baat die een klasgenoot heeft bij een moment van rouw? Lijkt me lastig te meten, maar TS weet bij voorbaat het antwoord al. 0.

Of zijn sommigen in de maatschappij zo onzeker en/of verhard dat ze niet eventjes, al is het maar een voor een paar minuutjes, stil durven staan bij het leed wat iemand anders overkomt. Zonder dat ze er zelf beter van worden, maar gewoon enkel en alleen maar omdat het iemand betreft die toch wel een klein beetje op je lijkt. Want stel je voor: straks denken al je internetvriendjes nog dat je emoties hebt, ha! ze zullen je online leven kapotmaken! Dus daarom maar stoer blijven.

Is dit schoppen tegen de Nationale Rouwdag niet meer schoppen om het schoppen, of heb je er echt, oprecht, last van dat sommige mensen even aandacht willen besteden aan een niet alledaagse onprettige gebeurtenis?

Zeikerd.
Amen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:22:26 #16
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142626017
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:40 schreef Pinzon het volgende:
Terechte klacht, hypocrisie voert de boventoon. Niet omdat men zich daadwerkelijk rot voelt maar omdat het zo hoort. Soberso onfatsoenlijk volk wij kaaskoppen.
Alles leuk en aardig die dooien, en we willen best wat doen, maar zodra je aan onze centen komt door sancties door te voeren haken we af.
Soberso.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:26:05 #17
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_142626058
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:58 schreef zovty het volgende:
Hoe meet je de baat die iemand bij een nationale rouwdag heeft? Wat is de grootheid, wat is de eenheid? Hoe verhoudt de hoeveelheid baat die een vader/moeder van een slachtoffer tot de hoeveelheid baat die een klasgenoot heeft bij een moment van rouw? Lijkt me lastig te meten, maar TS weet bij voorbaat het antwoord al. 0.

Of zijn sommigen in de maatschappij zo onzeker en/of verhard dat ze niet eventjes, al is het maar een voor een paar minuutjes, stil durven staan bij het leed wat iemand anders overkomt. Zonder dat ze er zelf beter van worden, maar gewoon enkel en alleen maar omdat het iemand betreft die toch wel een klein beetje op je lijkt. Want stel je voor: straks denken al je internetvriendjes nog dat je emoties hebt, ha! ze zullen je online leven kapotmaken! Dus daarom maar stoer blijven.

Is dit schoppen tegen de Nationale Rouwdag niet meer schoppen om het schoppen, of heb je er echt, oprecht, last van dat sommige mensen even aandacht willen besteden aan een niet alledaagse onprettige gebeurtenis?

Zeikerd.
Halleluja _O_
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_142626098
Het is niet klachtwaardig dat mensen stilstaan bij de dood van hun landgenoten, toch? Of zijn we al zover heen dat de dood van een medemens ons helemaal niks meer uitmaakt?
Copthorne 2.0
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:29:52 #19
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_142626110
Echt he :')
Mensen die haten op een nationale rouwdag :')
Laat het toch lekker gaan. Er zijn genoeg mensen die er baat bij hebben.
En alsof een Fokker daar last van zal ondervinden op hun zolderkamer.
pi_142626125
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:58 schreef zovty het volgende:
Hoe meet je de baat die iemand bij een nationale rouwdag heeft? Wat is de grootheid, wat is de eenheid? Hoe verhoudt de hoeveelheid baat die een vader/moeder van een slachtoffer tot de hoeveelheid baat die een klasgenoot heeft bij een moment van rouw? Lijkt me lastig te meten, maar TS weet bij voorbaat het antwoord al. 0.

Of zijn sommigen in de maatschappij zo onzeker en/of verhard dat ze niet eventjes, al is het maar een voor een paar minuutjes, stil durven staan bij het leed wat iemand anders overkomt. Zonder dat ze er zelf beter van worden, maar gewoon enkel en alleen maar omdat het iemand betreft die toch wel een klein beetje op je lijkt. Want stel je voor: straks denken al je internetvriendjes nog dat je emoties hebt, ha! ze zullen je online leven kapotmaken! Dus daarom maar stoer blijven.

Is dit schoppen tegen de Nationale Rouwdag niet meer schoppen om het schoppen, of heb je er echt, oprecht, last van dat sommige mensen even aandacht willen besteden aan een niet alledaagse onprettige gebeurtenis?

Zeikerd.
Amen. _O_
Copthorne 2.0
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:32:27 #21
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_142626149
Ik zie de TS maar zelden topics maken waarvan ik denk: "hey.. dat is iemand die er eens goed over nagedacht heeft". Sterker nog, "zelden" is nog een overschatting.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_142626169
Mensen die onderscheid maken tussen nationaliteiten :')
Oekraiene krijgt ineens weer meer aandacht omdat er een paar van 'ons' nu getroffen zijn.
  woensdag 23 juli 2014 @ 08:37:00 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142626197
Als de betrokkenen van deze tragisch verlopen vlucht daar behoefte aan hebben vind het ik prachtig dat Nederland hen dat gunt. Zelf heb ik er niets mee, maar zal ik uit respect vanavond gewoon even die stilte in acht nemen, maar ook puur omdat ik op een openbare locatie ben op dat moment en ik de behoefte niet voel om me even te onderscheiden door het te negeren.

Voor mij om het even of er nou 200 Nederlanders of Australiėrs overlijden bij zo'n ongeluk, blijven mensen en ik ken er niemand van dus om nou ineens extra geraakt te zijn, neuh.
pi_142626201
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:58 schreef zovty het volgende:
Of zijn sommigen in de maatschappij zo onzeker en/of verhard dat ze niet eventjes, al is het maar een voor een paar minuutjes, stil durven staan bij het leed wat iemand anders overkomt. Zonder dat ze er zelf beter van worden, maar gewoon enkel en alleen maar omdat het iemand betreft die toch wel een klein beetje op je lijkt. Want stel je voor: straks denken al je internetvriendjes nog dat je emoties hebt, ha! ze zullen je online leven kapotmaken! Dus daarom maar stoer blijven.
Ik heb er al lang bij stilgestaan. Op mijn eigen manier, in mijn eigen tijd. Daar heb ik geen nationale dag voor nodig.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 07:58 schreef zovty het volgende:
Is dit schoppen tegen de Nationale Rouwdag niet meer schoppen om het schoppen, of heb je er echt, oprecht, last van dat sommige mensen even aandacht willen besteden aan een niet alledaagse onprettige gebeurtenis?

Zeikerd.
Nee, dat sommige mensen er aandacht aan willen besteden is prima. Iedereen moet lekker doen waar hij zin in heeft. Dat is het punt juist. Er wordt m.i. juist afbreuk aan gedaan door er zo'n verplicht nummertje voor de bühne van te maken.
pi_142626361
zie het maar als een begrafenis. is ook poppekast, maar vervult een behoefte voor de mensen die willen rouwen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')