ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
In de foto in de OP staan 2 dingen die je vandaag de dag niet meer zo zult aantreffen. Wat kunnen dingen ingrijpend veranderen in de 3 jaar sinds die foto is gemaakt.
En ik vind het een crappy kutplaat, maar ik was toen minder bezig met de techniek en 'hoe maak ik er een mooie plaat van' dan tegenwoordig.
Iemand de reden waarom er bij DDZ op VIRM6 één HC moet, en DDZ6 juist weer 2?
Het vvmc roept wel vaker wat. Dat is niet aan hen maar aan de vervoerder. Ik overwoog nog om lid te worden (áls er wat gebeurt, dan heb je toch iemand achter je staan), maar sinds onze CAO onderhandelingen uitliepen op een fiasco heb ik geen hoge pet van ze op.
Lol, sprinter Breda-Utrecht ingekort tot 4 bakken SLeT. Conducteur staat voor Tilburg al te bellen dat er in Den Bosch materieel bij moet.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Het vvmc roept wel vaker wat. Dat is niet aan hen maar aan de vervoerder. Ik overwoog nog om lid te worden (áls er wat gebeurt, dan heb je toch iemand achter je staan), maar sinds onze CAO onderhandelingen uitliepen op een fiasco heb ik geen hoge pet van ze op.
'Rechtsbijstand voor je werk' verzekering heb je meer aan. De vakbond doet op individueel niveau niets. Alleen als er 1000 man op straat komen te staan zonder sociaal plan, doen ze iets.
Hoe kom je erbij dat de vakbond niets doet op individueel niveau? De AOb doet juist heel veel dingen voor individuen bijvoorbeeld en ik kan me niet voorstellen dat dat bij de VVMC heel anders is.
Iemand de reden waarom er bij DDZ op VIRM6 één HC moet, en DDZ6 juist weer 2?
VIRM6 was in het begin ook 2 HC's maar ivm personeelstekorten is er destijds een afspraak op papier gezet tussen directie en OR om dit "tijdelijk" terug te brengen naar 1. de OR had echter zitten slapen want in de papieren stond geen einddatum.
omdat de afspraak zo specifiek VIRM benoemd geldt de afspraak dus niet voor DDZ en moeten er dus in principe 2 HC's gesteld worden
Lees toch wel dat her en der veel materieeltekort is en dat er in diverse treinseries veel vervangend materieel zit. Daarnaast natuurlijk de nodige storingen op het Nederlandse spoor.
Op woensdag 23 juli 2014 10:46 schreef Peterselieman het volgende: Lees toch wel dat her en der veel materieeltekort is en dat er in diverse treinseries veel vervangend materieel zit. Daarnaast natuurlijk de nodige storingen op het Nederlandse spoor.