abonnement Unibet Coolblue
pi_142688903
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:21 schreef Silkster het volgende:
Misschien eens ergens een echt corset gaan aanpassen ? Als "vollere" vrouw was de eerste keer dat ik een echt corset (met stalen baleinen) paste een ware revelatie, niet alleen voelt het heel fijn aan (alsof ik door twee grote mannenhanden om mijn middel omvat wordt) maar je krijgt een plattere buik, prachtige taille en meer decolleté. Persoonlijk ben ik niet zo blij met mijn buik en die is dan gelijk bedekt. Met een corset aan ben ik veel blijer als ik in de spiegel kijk.

Wellicht een optie, maar ik ben bang dat ze dit TE vindt. Ze wil afvallen (wat nog niet echt lukt) dus wie weet heeft ze in de toekomst een lichaam waarbij ze wel lingerie aan durft te trekken.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:47:29 #27
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_142709179
Als het geen verrassing is voor hem, dan zou ik gewoon een keer samen met hem iets uitzoeken :)
Kaleidoscopiklimax
pi_142709430
mijn vrouw heeft ook een mooi vol figuur waar ik heel blij mee ben, ga eens over de albert kuyp lopen, diverse kraampjes daar hebben grappigen en sexy bodystockings voor niet al te veel geld ( wij hebben er iets leuks gevonden

en wees trots op je body..
pi_142792620
Stockings of bodystockings staan elke vrouw en zijn heel goedkoop. Een nog betere tip is om samen met je mannetje lekker op die sites te gaan rondsnuffelen en te ontdekken wat hij leuk vind. Je zou dan stiekem iets kunnen bestellen, maar je zou het ook gewoon samen kunnen uitzoeken ;).

Bovendien is hij je mannetje omdat hij je aantrekkelijk vind he! Komt wel goed dame!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')