abonnement Unibet Coolblue
pi_142577147
Hoi! Heb wel even geaarzeld om het hier te vragen, maar ik zoek een manier om - zonder scheuren - de vagina (een beetje) elastischer te maken. Langzaamaan steeds wat meer d'r in dus, lijkt me.

Met vingers gaat dat niet ideaal, je kunt moeilijk langere tijd achter elkaar met je handen tussen je benen lopen/liggen. :) Verder leert een beetje googlen me dat er nogal eens gebruik wordt gemaakt van stiften, kaarsen e.d. maar die zijn onmogelijk goed te reinigen, kun je wachten op infecties.

Er zijn wel wat sites waar je het een en ander kunt bestellen, maar ik kan zo'n pakketje niet hier thuis laten binnenkomen en bovendien moet je je op zo'n site registreren met gegevens en al.

Blijft er nog iets over? Iets hygienisch en liefst iets waar je ongemerkt mee kunt slapen. Bedankt voor evt. suggesties!
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_142577283
Waarom wil je dat?
  Leukste jonkie 2022 maandag 21 juli 2014 @ 22:52:22 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142577309
Je maintiendrai -XOXO-
pi_142577392
quote:
5s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom wil je dat?
Mokkel met stuntstok
pi_142577520
Klinkt het zo raar? Reden is dat het penetratie makkelijker maakt zonder dat je bloedt. En bedankt voor de link, had het gezien maar liever vreemde reacties van jullie dan van mijn familie als het wanneer dan ook wordt aangetroffen!
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_142577670
Kunnen alle kindjes gewoon wegblijven en niet posten ipv notes verzamelen }:|
pi_142577862
Voor de vormgeving; hoe oud ben je? Op welke manier belemmerd het je nu en ben je hiermee al naar de huisarts geweest?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:05:13 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_142577951
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef Megara het volgende:
Klinkt het zo raar? Reden is dat het penetratie makkelijker maakt zonder dat je bloedt.
Is dat met of zonder glijmiddel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 21 juli 2014 @ 23:05:55 #9
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142577977
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Voor de vormgeving; hoe oud ben je? Op welke manier belemmerd het je nu en ben je hiermee al naar de huisarts geweest?
  maandag 21 juli 2014 @ 23:07:13 #10
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142578050
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef Megara het volgende:
Klinkt het zo raar? Reden is dat het penetratie makkelijker maakt zonder dat je bloedt. En bedankt voor de link, had het gezien maar liever vreemde reacties van jullie dan van mijn familie als het wanneer dan ook wordt aangetroffen!
Ik weet niet hoe oud jij bent maar bloeden en pijn tijdens de seks zijn niet normaal.
Misschien eens naar een huisarts gaan ipv op een online forum met een idioot idee komen.
  Leukste jonkie 2022 maandag 21 juli 2014 @ 23:11:35 #11
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142578266
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef Megara het volgende:
Klinkt het zo raar? Reden is dat het penetratie makkelijker maakt zonder dat je bloedt. En bedankt voor de link, had het gezien maar liever vreemde reacties van jullie dan van mijn familie als het wanneer dan ook wordt aangetroffen!
Gewoon goed verstoppen achter een ventilatierooster ofzo.
Daarbij is er geen ouder op aarde die zijn kind hiermee gaat confronteren
Je maintiendrai -XOXO-
pi_142579514
Bedankt voor het opschonen :) Ik ben 19 en vraag het in eerste instantie om een cup voor menstruatie te kunnen dragen. Ik had dat ding laatst eens meegenomen naar de huisarts, want het past dus niet. Die had het echter nog nooit gezien en ze vroeg of ik "al met iemand naar bed was geweest (nee dus), anders moet je er misschien nog maar even mee wachten."


Maar als dat dingetje al niet past, lukt de gemiddelde penis ook niet, denk ik zo. Ik maak het dan liever zelf wat makkelijker in plaats van tevergeefs te gaan zitten kloten en bloeden, en dan hoef je ook niet on the spot te stressen omdat je weet dat het niet bepaald soepeltjes gaat.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_142579638
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Gewoon goed verstoppen achter een ventilatierooster ofzo.
Daarbij is er geen ouder op aarde die zijn kind hiermee gaat confronteren
Mijn moeder wel, haha. En straks gaat die website waar je het koopt je hun reclame en nieuwtjes sturen, mag ik dat uit gaan leggen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_142579676
Gaat het met tampons wel goed? En vingers? If so, hoef je je écht geen zorgen te maken. De eerste keer is (meestal) wel wat pijnlijk, maar dat is bij ieder meisje het geval. Je vagina is er op gebouwd om een baby uit te poepen, hè. De kans is sterk aanwezig dat je onbewust je bekkenbodem aanspant bij het inbrengen.
  Leukste jonkie 2022 maandag 21 juli 2014 @ 23:42:37 #15
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142579755
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:40 schreef Megara het volgende:

[..]

Mijn moeder wel, haha. En straks gaat die website waar je het koopt je hun reclame en nieuwtjes sturen, mag ik dat uit gaan leggen.
Want dat is eerder gebeurd?
En nee, dat soort bedrijven zijn juist gebaad bij anonimiteit van de klanten dus dat zullen ze niet doen :)
Je maintiendrai -XOXO-
pi_142579813
Ik denk dat je je misschien onbewust al instelt op dat iets niet past en daardoor te gespannen bent. Koop desnoods bij een erotica shop (dus geen webshop ivm pakketje) 1 of 2 speeltjes van verschillende formaten en ga daar eens mee aan de slag.
Niet meteen in de stress raken als het niet direct lukt maar ga niet experimenteren met voorwerpen die daar niet voor bedoeld zijn. Qua hygiëne en veiligheid is dat niet aan te raden
pi_142580118
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:07 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud jij bent maar bloeden en pijn tijdens de seks zijn niet normaal.
Misschien eens naar een huisarts gaan ipv op een online forum met een idioot idee komen.
Ik heb geen seks, en ik zou het niet extreem gaan uitrekken o i.d. - gewoon ietwat soepeler. Blijkbaar klinkt het idioter dan ik had bedoeld.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
  maandag 21 juli 2014 @ 23:51:52 #18
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_142580179
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik heb geen seks, en ik zou het niet extreem gaan uitrekken o i.d. - gewoon ietwat soepeler. Blijkbaar klinkt het idioter dan ik had bedoeld.
Waarom? Voor welke (domme) reden?
pi_142580217
Gewoon een dildo kopen en inbrengen
br@m
pi_142580246
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik heb geen seks, en ik zou het niet extreem gaan uitrekken o i.d. - gewoon ietwat soepeler. Blijkbaar klinkt het idioter dan ik had bedoeld.
Geloof me maar als ik zeg dat dat voorlopig écht niet nodig is. Mocht nou blijken dat je na meerdere keren seks nog steeds te smal bent, dan is het een beter idee om ermee naar de gynaecoloog te gaan, voordat je zelf gaat rommelen, om te kijken wat er precies aan de hand is.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:56:26 #21
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142580380
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kunnen alle kindjes gewoon wegblijven en niet posten ipv notes verzamelen }:|
Mijn reactie was gewoon serieus hoor. Ken je het boek?
Prrrrr
pi_142580407
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Geloof me maar als ik zeg dat dat voorlopig écht niet nodig is. Mocht nou blijken dat je na meerdere keren seks nog steeds te smal bent, dan is het een beter idee om ermee naar de gynaecoloog te gaan, voordat je zelf gaat rommelen, om te kijken wat er precies aan de hand is.
Wat zij zegt.

En: die menstruatiecup die je gekocht hebt, is dat wel de goede maat? Want bijvoorbeeld de Ladycup heeft maat small en maat large. En je vagina gaat waarschijnlijk vanzelf wat ruimer worden zodra je een paar keer seks gehad hebt.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:57:27 #23
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_142580425
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:37 schreef Megara het volgende:
Bedankt voor het opschonen :) Ik ben 19 en vraag het in eerste instantie om een cup voor menstruatie te kunnen dragen. Ik had dat ding laatst eens meegenomen naar de huisarts, want het past dus niet. Die had het echter nog nooit gezien en ze vroeg of ik "al met iemand naar bed was geweest (nee dus), anders moet je er misschien nog maar even mee wachten."

Maar als dat dingetje al niet past, lukt de gemiddelde penis ook niet, denk ik zo. Ik maak het dan liever zelf wat makkelijker in plaats van tevergeefs te gaan zitten kloten en bloeden, en dan hoef je ook niet on the spot te stressen omdat je weet dat het niet bepaald soepeltjes gaat.
Ik kan een mooncup ook niet goed kwijt, maar heb wel twee kinderen. Het hoeft niet echt met elkaar te maken te hebben dus.
Prrrrr
pi_142580444
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:50 schreef Megara het volgende:

[..]

Ik heb geen seks, en ik zou het niet extreem gaan uitrekken o i.d. - gewoon ietwat soepeler. Blijkbaar klinkt het idioter dan ik had bedoeld.
Het komt vanzelf goed.
Ik had zelf ook zo iets, en tegenwoordig bloed ik nog steeds beetje als het te snel gaat.
Maar na een lange voorspel ben je vaak nat genoeg, ook als je vaak en langer seks hebt. Dus geen zorgen maken :+
pi_142580774
quote:
2s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Gaat het met tampons wel goed? En vingers? If so, hoef je je écht geen zorgen te maken. De eerste keer is (meestal) wel wat pijnlijk, maar dat is bij ieder meisje het geval. Je vagina is er op gebouwd om een baby uit te poepen, hè. De kans is sterk aanwezig dat je onbewust je bekkenbodem aanspant bij het inbrengen.
Tampons gaan prima, een vinger kan ook, soms bijna een tweede maar dat is het ook echt wel. Ik ben bang dat er wat beschadigt op zo'n moment, ik weet dat er nogal wat in moet kunnen maar je voelt dat de grens echt al wel is bereikt. Er zit dan toch een verschil in of je geleidelijk aan die grens wat opschuift of dat je er in enkele minuten (evt. dan met wat glijmiddel) er iets in hoopt te raggen. Dan hoeft het vast ook een stuk minder gespannen.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')