abonnement Unibet Coolblue
  maandag 23 oktober 2000 @ 20:36:15 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_410784
Moeten ze dit vaker doen?

Ik vind van wel. Maakt het echt leuk. Ik wil Koos en Robin ook wel eens teut zien en uit hun rol zien vallen.

pi_410798
vind ik ook, alleen zouden ze de dames (Annet was wel ok) ook wat meer moeten voeren.
Ed is ok.
  maandag 23 oktober 2000 @ 20:45:54 #3
6332 Harrie20
'The man', volgens d
pi_410833
Zeker een goed idee! Dan krijg je echt coole situaties en uitspraken Veel leuker om naar te kijken dan gezeur van Annet over Desiree
"Honger, da's het ergste wat er is!"
  maandag 23 oktober 2000 @ 20:46:34 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_410838
Idd de andere dames hadden ook wel wat meer mogen drinken.

Hoe was het ook weer

Een kind en een dronken man/vrouw spreken altijd de waarheid.

pi_410865
XTC van je zakgeld...?

pi_410887
quote:
Op 23 oktober 2000 20:46 schreef marky het volgende:
Hoe was het ook weer

Een kind en een dronken man/vrouw spreken altijd de waarheid.


En.... Een dronken vrouw is een engel in bed

(ooit gehoord van een oom, die was zeeman en zei dattie het kon weten )

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 07:50:08 #7
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_411995
quote:
Op 23 oktober 2000 20:55 schreef ElizabethR het volgende:
En.... Een dronken vrouw is een engel in bed

(ooit gehoord van een oom, die was zeeman en zei dattie het kon weten )


Een dronken vrouw slaapt in bed (is mijn ervaring)
pi_412005
quote:
Op 24 oktober 2000 07:50 schreef Alwin het volgende:
Een dronken vrouw slaapt in bed (is mijn ervaring)
fantastisch... dat had ik eerder moeten weten... Eindelijk nachtrust...
Ga ik vanmiddag meteen uitproberen!
I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:05:25 #9
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_412121
Ja! er moet meer gezopen worden. Een dronken Ed, dat wordt een overwinning voor het roelisme.
pi_412762
Ik vind het diep-triest dat HARDDRUGS de kijkcijfers moeten opstuwen! Waartoe leidt dit?
Weggestemde die pistool krijgt en verplicht Russische Roulette moet spelen? Drie keer trekker overhalen. Heeft ie geluk mag ie blijven. Geen geluk. Tsja. Was wel spannend om te zien. En veel sponsor-geld. Want na elke trigger-pull reclame!
Of de weggestemde groepsverkrachten, gangbangen. Mag nog blijven indien geen geluid over lippen komt! Reclame na elke beurt. Kijkers op puntje van stoel, bedrijven in rij voor elke reclame-seconde.

Was weer leuk op TV gisteravond hè!

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 15:09:41 #11
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_412770
Ach....we willen nu eenmaal altijd meer.
pi_412784
quote:
Op 24 oktober 2000 15:09 schreef marky het volgende:
Ach....we willen nu eenmaal altijd meer.
Inderdaad! De menselijke domheid en sickness kent geen grenzen.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2000 @ 15:16:28 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_412791
quote:
Op 24 oktober 2000 15:05 schreef trevanian het volgende:
Ik vind het diep-triest dat HARDDRUGS de kijkcijfers moeten opstuwen! <...>Was weer leuk op TV gisteravond hè!
Alweer zo'n moraalridder. Worden die bij FOK gekwéékt of zo?

Alcohol is (gelukkig) een sociaal geaccepteerd genotsmiddel. Natuurlijk zijn er mensen die er niet mee om kunnen gaan, maar dat is geen reden om het de grote meerderheid dan ook maar te verbieden, of er dramatisch (HARDDRUGS!!) over te gaan doen.

Buiten dat: het zijn volwassenen die zelf geacht worden te kunnen bepalen of en hoeveel ze drinken. Niemand werd er toe verplicht te drinken en slechts 2 van de 10 bewoners waren echt dronken.

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 24-10-2000 15:34]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 15:17:33 #14
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_412796
dit maar effe gedeleted

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 24-10-2000 15:19]

  dinsdag 24 oktober 2000 @ 15:22:11 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_412809
quote:
Op 24 oktober 2000 15:16 schreef Gert het volgende:
Alweer zo'n moraalridder. Worden die bij FOK gekwéékt of zo?

Alcohol is (gelukkig) een sociaal geaccepteerd genotsmiddel. Natuurlijk zijn er mensen die er niet mee om kunnen gaan, maar dat is geen reden om het de grote meerderheid dan ook maar te verbieden, laat staan om er dramatisch (HARDDRUGS!!) over te gaan doen.

Buiten dat: het zijn volwassenen die zelf geacht worden te kunnen bepalen of en hoeveel ze drinken. Niemand werd er toe verplicht te drinken en slechts 2 van de 10 bewoners waren echt dronken.


En dan nog was het gewoon leuk om te zien. Niemand was erg vervelend. Ze hebben zich toch ondanks alles redelijk netjes gedragen.
pi_412896
quote:
Op 24 oktober 2000 15:16 schreef Gert het volgende:
Alweer zo'n moraalridder. Worden die bij FOK gekwéékt of zo?

Alcohol is (gelukkig) een sociaal geaccepteerd genotsmiddel. Natuurlijk zijn er mensen die er niet mee om kunnen gaan, maar dat is geen reden om het de grote meerderheid dan ook maar te verbieden, laat staan om er dramatisch (HARDDRUGS!!) over te gaan doen.

Buiten dat: het zijn volwassenen die zelf geacht worden te kunnen bepalen of en hoeveel ze drinken. Niemand werd er toe verplicht te drinken en slechts 2 van de 10 bewoners waren echt dronken.


Alcohol is de grootste killer van ALLE harddrugs. Erger dan coke, heroine en noem-maar-op. De grootste en meest stiekeme killer voor lijf en geest. Inmiddels ruimschoots wetenschappelijk bewezen. (EN ik spreek uit eigen ervaring.)
Dat alcohol een sociaal geaccepteerd genotsmiddel is zegt natuurlijk NIETS over de schadelijkheid ervan.
Hoeft voor mij trouwens niet verboden te worden. Iedereen heeft het recht zijn/haar eigen graf te graven.
Ook heroïne zou vrij verkrijgbaar moeten zijn en sociaal geaccepteerd. (Eerder nog dan alcohol!) We maken zelf wel uit wat goed voor ons is. Eigen verantwoordelijkheid blahblahblah.....
Wapenbezit ook graag vrij. We zijn allemaal volwassen en weten wat we doen.

Wat Veronica betreft blijf ik zeggen: Ze delen HARDDRUGS uit voor de kijkcijfers!!

pi_412973
quote:
Op 24 oktober 2000 15:44 schreef trevanian het volgende:
Wat Veronica betreft blijf ik zeggen: Ze delen HARDDRUGS uit voor de kijkcijfers!!
Nou en? Met alcohol is niks mis, harddrug of niet. Straks ga je nog roepen dat Hieke en Annet geen sigaretjes meer mogen roken want dat is ook o zo schadelijk...
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
pi_413015
quote:
Op 24 oktober 2000 15:16 schreef Gert het volgende:
Alweer zo'n moraalridder. Worden die bij FOK gekwéékt of zo?
Nee, moraalridders bloeien spontaan op daar waar de klimatologische omstandigheden het meest gunstig zijn.
  Moderator dinsdag 24 oktober 2000 @ 16:13:28 #19
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_413037
quote:
Op 24 oktober 2000 15:44 schreef trevanian het volgende:
Alcohol is de grootste killer van ALLE harddrugs.
Ja hè hè, nogal wiedes: het wordt ook het meest gebruikt van alle harddrugs (juist omdat het sociaal geaccepteerd is).
quote:
Dat alcohol een sociaal geaccepteerd genotsmiddel is zegt natuurlijk NIETS over de schadelijkheid ervan.
Nee, maar het zegt wel iets over de vermeende 'misdadigheid' van het bezorgen van een kratje bier en een paar flessen wijn aan tien volwassenen die bij elkaar in een huis zitten.

En er zijn ook wel redenen te noemen waarom alcohol (nog steeds) sociaal geaccepteerd is:
- Verreweg het grootste deel van de bevolking kan wél omgaan met alcohol
- het geeft over het algemeen een 'sociaal plezierig' effect,
- je raakt er alleen verslaafd aan als je gedurende zeer lange tijd veel drinkt (itt andere harddrugs die je noemde, aan heroïne kun je binnen een maand zwaar verslaafd raken, zowel geestelijk als lichamelijk, dat lukt je niet met alcohol.)

quote:
Wat Veronica betreft blijf ik zeggen: Ze delen HARDDRUGS uit voor de kijkcijfers!!
Vast wel. En mijn moeder deelt tijdens het kerstdiner ook HARDDRUGS uit aan haar bloedjes van kinderen. Je kunt het zo dramatisch maken als je wilt natuurlijk..

Feit is dat VOO zeer terughoudend omgaat met drank binnen het BB-huis. Zoals het hoort bij alcohol. Slechts af en toe krijgen de bewoners drank, en meestal bij lange na niet genoeg om uberhaupt dronken van te worden. Dus wat mij betreft is morele verontwaardiging hierover misplaatst.

Maar je geeft zelf al een beetje aan dat er in je verleden 'iets' met alcoholmisbruik is gebeurd, dus vandaar waarschijnlijk je -sorry dat ik het zo zie- hysterische reactie.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_413104
quote:
Op 24 oktober 2000 15:59 schreef VictorVictor het volgende:
Nou en? Met alcohol is niks mis, harddrug of niet.
Met de scheikundige samenstelling van harddrugs is inderdaad niks mis mee. Ook niet die van auto's, messen of honkbalknuppels.
pi_413205
quote:
Op 24 oktober 2000 16:13 schreef Gert het volgende:
Maar je geeft zelf al een beetje aan dat er in je verleden 'iets' met alcoholmisbruik is gebeurd, dus vandaar waarschijnlijk je -sorry dat ik het zo zie- hysterische reactie.
Klopt, mijn heftige reactie is gebaseerd op ervaring.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 19:43:26 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_413707
Gert mijn eigen broertje heeft al een hele tijd een drankprobleem (en ja hij is in behandeling) maar ik heb me rotgelachen om die dronken apen en van mij mogen ze heus nog wel vaker een biertje of wijntje daar komen brengen. Zoals iemand al eerder aangaf , gaan ze er bij VOO heel goed mee om dus kan het geen kwaad zo af en toe. Als je dan zonodig wilt gaan lopen gillen hoe vernietigend drank wel niet is doe dat dan in een wat geschikter topic ergens in gezondeheid ofzo en niet hier tussen een stelletje Fok! idioten die gewoon wat lol hebben in een tv programma okee????

[Dit bericht is gewijzigd door Puckzzz op 24-10-2000 19:46]

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 15:24:26 #23
6621 Brandtje
Hingis Forever
pi_415979
In brood zit gist en dat kan weer verworden tot alchol. Dus ook maar geen brood meer. Trouwens, die zwarte korsten op het brood zijn kankerverwekkend, ook al niet goed. BB brengt de gezondheid ernstige schade toe (maar dat wisten we eigenlijk al)
Verrassend lekker!
  woensdag 25 oktober 2000 @ 23:48:54 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_417724
Om nog maar te zwijgen over koffie of thee. Sigaretten zijn trouwens nog verslavender dan alcohol, en die mogen ook. En zijn die groenten wel onbespoten???
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 00:02:44 #25
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_417742
quote:
Op 24 oktober 2000 19:43 schreef Puckzzz het volgende:
Gert mijn eigen broertje heeft al een hele tijd een drankprobleem (en ja hij is in behandeling) maar ik heb me rotgelachen om die dronken apen en van mij mogen ze heus nog wel vaker een biertje of wijntje daar komen brengen. Zoals iemand al eerder aangaf , gaan ze er bij VOO heel goed mee om dus kan het geen kwaad zo af en toe. Als je dan zonodig wilt gaan lopen gillen hoe vernietigend drank wel niet is doe dat dan in een wat geschikter topic ergens in gezondeheid ofzo en niet hier tussen een stelletje Fok! idioten die gewoon wat lol hebben in een tv programma okee????
pfffffffff en aaaaargh!! ik kom er nu pas achter (dankzij Arcee) dat ik de namen verwisseld heb. sorry Gert! Ik had het tegen Travinian (ofzo )
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator donderdag 26 oktober 2000 @ 08:31:23 #26
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_417974
quote:
Op 26 oktober 2000 00:02 schreef Puckzzz het volgende:
pfffffffff en aaaaargh!! ik kom er nu pas achter (dankzij Arcee) dat ik de namen verwisseld heb. sorry Gert! Ik had het tegen Travinian (ofzo )
Yo Puckzzz ik had al zo' n vermoeden No offense.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 26 oktober 2000 @ 09:12:48 #27
6447 VerdrietigMannetje
Ach je moet toch wat :)
pi_417985
Beter idee, komen er teminste echte grapjassen op tv en wordt het teminste nog eens een beetje lachen!..
Als ik een vrouw heb boei ik haar vast en verwen haar zo dat ze nooit meer weg wil!!!
  donderdag 26 oktober 2000 @ 09:43:04 #28
167 Alwin
Dan maar geen plaatje
pi_418025
De bewoners komen wel lekker los ervan (al is het in de Bus nog een stapje erger, als daar alcohol naar binnen gaat, wordt er gekotst, de waarheid verteld, gevoelens geuit etc).

Echter gisteren kregen ze dus niet het gekochte bier omdat de sfeer niet goed zou zijn???

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')