abonnement Unibet Coolblue
pi_142560368


Als je een paar jaar geleden had gezegd: 'ik ga denk ik een Chinees mobieltje kopen', dan had iedereen je hard uitgelachen. Op dat moment waren Chinese mobieltjes voornamelijk nog hoogst irritante plastic dingen met slechte touchresponse, weinig werkgeheugen (RAM), een slome processor en vooral ook bar slechte ondersteuning/updates. Dat alles dan ook nog gebaseerd op een of andere vaag JAVA-aangestuurd besturingssysteem met afschuwelijke navigatie, of als ze al Android hadden een buggy en verouderde versie zonder upgrademogelijkheden. Tegenwoordig bieden Chinese smartphones de gevestigde merken echter waardige concurrentie en zijn ze zeker de moeite waard in overweging te nemen als je op zoek bent naar een nieuw mobieltje.


SPOILER: Scherm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Powerhouse
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Accu
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: DualSIM & Frequentiebanden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ondersteuning van Android
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Uit het overweldigende aanbod aan Chinese smartphones hebben wij alvast een selectie gemaakt van de meest interessante en populaire merken (klikbaar!). Onder ons forumusers is vooral Jiayu erg geliefd.








Er zijn verschillende manieren om aan een Chinese smartphone te komen. Er is geen ideale methode en het is aan te raden om elk van deze mogelijkheden in overweging te nemen, zeker met betrekking tot prijs en beschikbaarheid.

Sidenote: laders die met Chinese smartphone meegeleverd worden beschikken niet over een EU-compatible plug. Wil je je smartphone op kunnen laden, heb je dus een US -> EU adapter-stukje nodig, deze vind je in de Chinese webshops en eBay.
SPOILER: Webshops
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AliExpress & DHGate
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Taobao & Tmall
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Importeren: verzending, tracking en douane
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aftersale: en nu?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Blijf up-to-date met de laatste ontwikkelingen, check:

| www.gizchina.com | www.gizbeat.com | www.gizmochina.com |
Android customizing-termen uitgelegd voor n00bs: http://androidforums.com/(...)ashing-adb-root.html |

| www.mtksj.com | www.imp3.net | www.pconline.com.cn | http://mobile.zol.com.cn | www.mobileuncle.com |

OnePlus topicreeks op FOK!
Algemene info Chinese webshops & coupons

OP Version 2.0 by shiznuts | © 2012-2014 | Do not copy these contents without permission | content by shiznuts & RobertNL
pi_142561962
Woow als je snel bent bij Pandawill kan je alles gratis bestellen :') GO GO GO
pi_142562368
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:46 schreef thethoryd het volgende:
Woow als je snel bent bij Pandawill kan je alles gratis bestellen :') GO GO GO
te laat
:]
pi_142562821
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:56 schreef wootahH het volgende:

[..]

te laat
Ik heb een XIAOMI Powerbank voor ¤0,20 besteld. Zal wel geannuleerd worden :P
pi_142563371
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:02 schreef dud0r het volgende:

[..]

Geen idee waar hij het voor wil gebruiken. Gps icm Google maps navigatie op m'n g4s is niet echt geweldig vind ik. Zeker in kleine straatjes. Op m'n g3 heb ik het niet eens normaal kunnen gebruiken, zelfs niet met fixen. Op de doogee dg350 van m'n moeder heb ik het nog niet geprobeerd. Dus mijn ervaring in niet geweldig ermee.
Ik zal de tomtom app eens proberen kijken of dat beter gaat.
Heb zelf een aantal maanden geleden ook de newman n2 in huis gehad, maar ik heb het, ook na fixes en patches installeren, niet voor elkaar gekregen om gps signaal te krijgen. Geen idee of het aan mij lag of aan de telefoon, maar het lukte iig niet :{
pi_142566804
Zojuist een mail gehad dat ze extra geld willen ;)
  maandag 21 juli 2014 @ 20:08:05 #7
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142568490
Ja. :P
quote:
it was mistake ,we really apologize for any inconvenience.
Your order status is "On Hold"now
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_142569830
Hoe snel is pandawill met terugbetalen?
pi_142572734
Onder het motto 'onverwachte kortingen' kwam ik vandaag deze leuke deal bij Gearbest tegen. Een zogenaamde 'Quick Button' voor je hoofdtelefoon-aansluiting waarmee je bepaalde acties (app's openen/foto maken etc.) aan een vooraf gespecificeerd klikpatroon kunt koppelen. Normaal $2,02, met couponcode "GBSMR" slechts $0,39 (ongeveer ¤0,30) inclusief verzending uit het verre Oosten.

Om het leed van de mislukte Pandawill bestellingen wat te verzachten :P
pi_142573120
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:29 schreef UntoldStories het volgende:
Onder het motto 'onverwachte kortingen' kwam ik vandaag deze leuke deal bij Gearbest tegen. Een zogenaamde 'Quick Button' voor je hoofdtelefoon-aansluiting waarmee je bepaalde acties (app's openen/foto maken etc.) aan een vooraf gespecificeerd klikpatroon kunt koppelen. Normaal $2,02, met couponcode "GBSMR" slechts $0,39 (ongeveer ¤0,30) inclusief verzending uit het verre Oosten.

Om het leed van de mislukte Pandawill bestellingen wat te verzachten :P
is hier al wel vaker langs gekomen, toch bedankt voor het melden :)
Nu bedenk ik me dat ik deze deal nooit/nog niet heb ontvangen...

5 klicks van tinydeal wel, leuke dingen al werkte die 2 klick op de neo n002 niet..
pi_142576555
M'n G4S reageert tegenwoordig nogal traag als ik 'm unlock. Duurt zeker een seconde tegen dat ie m'n druk op de knop registreert.

Oftewel beeld ik me dit maar in en was het altijd al zo. :P
  maandag 21 juli 2014 @ 23:08:40 #12
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142578127
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:36 schreef Downstar het volgende:

[..]

is hier al wel vaker langs gekomen, toch bedankt voor het melden :)
Nu bedenk ik me dat ik deze deal nooit/nog niet heb ontvangen...
Ik evenmin, heb er ook weinig vertrouwen in dat ze nog gaan komen.

Leuker nieuws: vandaag na iets minder dan een maand m'n G4s binnen, na lang wachten op nieuwe voorraad bij Dinodirect. Via DHL binnen vier dagen binnen (weekend ertussen), géén heffingen hoeven neerflappen (ook al stond er 'smartphone/value 20$' op het formuliertje |:(

Vind het een leuke foon, lekker snappy (nog) maar bouwkwaliteit heeft zich minder ontwikkeld bij Jiayu dan ik (sinds de G3) had gehoopt. Klein maar duidelijk kraakje hoorbaar als ik linksboven in de hoek de telefoon vastpak. Ook de achterklep blijft achter bij een paar andere chinaphones die ik in bezit cq in handen heb gehad. Heb er een extra accu bij dus het klepje zal er regelmatig af gaan, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het klepje al snel minder strak zal sluiten.

Kan iemand dat bevestigen?

Verder: heeeel blij mee *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door funky_fart op 21-07-2014 23:16:58 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:07:58 #13
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142580907
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik evenmin, heb er ook weinig vertrouwen in dat ze nog gaan komen.

Leuker nieuws: vandaag na iets minder dan een maand m'n G4s binnen, na lang wachten op nieuwe voorraad bij Dinodirect. Via DHL binnen vier dagen binnen (weekend ertussen), géén heffingen hoeven neerflappen (ook al stond er 'smartphone/value 20$' op het formuliertje |:(

Vind het een leuke foon, lekker snappy (nog) maar bouwkwaliteit heeft zich minder ontwikkeld bij Jiayu dan ik (sinds de G3) had gehoopt. Klein maar duidelijk kraakje hoorbaar als ik linksboven in de hoek de telefoon vastpak. Ook de achterklep blijft achter bij een paar andere chinaphones die ik in bezit cq in handen heb gehad. Heb er een extra accu bij dus het klepje zal er regelmatig af gaan, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het klepje al snel minder strak zal sluiten.

Kan iemand dat bevestigen?

Verder: heeeel blij mee *O*
Zelf geen last van bij de G4S. Alles zit er nog stevig op.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 00:10:17 #14
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142581015
Hoopgevend 8-)
pi_142586192
Extra accu erbij?
Doe je nog iets anders dan op je telefoon klooien?
Je weet dat het mooi weer is en dat je lekker buiten kunt zijn he?
pi_142591452
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:08 schreef funky_fart het volgende:

[..]

Ik evenmin, heb er ook weinig vertrouwen in dat ze nog gaan komen.

Leuker nieuws: vandaag na iets minder dan een maand m'n G4s binnen, na lang wachten op nieuwe voorraad bij Dinodirect. Via DHL binnen vier dagen binnen (weekend ertussen), géén heffingen hoeven neerflappen (ook al stond er 'smartphone/value 20$' op het formuliertje |:(

Vind het een leuke foon, lekker snappy (nog) maar bouwkwaliteit heeft zich minder ontwikkeld bij Jiayu dan ik (sinds de G3) had gehoopt. Klein maar duidelijk kraakje hoorbaar als ik linksboven in de hoek de telefoon vastpak. Ook de achterklep blijft achter bij een paar andere chinaphones die ik in bezit cq in handen heb gehad. Heb er een extra accu bij dus het klepje zal er regelmatig af gaan, maar op de een of andere manier heb ik het gevoel dat het klepje al snel minder strak zal sluiten.

Kan iemand dat bevestigen?

Verder: heeeel blij mee *O*
Achterklepje sluit al minder goed af hier, eerst sloot het lekker af, nu kraakt de behuizing door het klepje dat niet meer goed afsluit.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:42:08 #17
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142591485
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:00 schreef Elvander het volgende:
Extra accu erbij?
Doe je nog iets anders dan op je telefoon klooien?
Je weet dat het mooi weer is en dat je lekker buiten kunt zijn he?
Ik zit buiten op mn foon lekker naar de streams van mn drie ip camera's te kijken die we in huis hebben staan. En verder veel googelen naar hoe het is om een leven te hebben. :+

[ Bericht 50% gewijzigd door funky_fart op 22-07-2014 12:56:17 ]
pi_142594554
Het heeft dankzij mijn besluiteloosheid even geduurd, maar ook ik ben overstag gegaan en heb als opvolger van m'n verouderde Galaxy Ace een Chinese smartphone besteld. Het is de Xiaomi Hongmi Note geworden! :D

Wederom bedankt voor alle informatie, tips en goede adviezen!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:37:10 #19
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142596062
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:41 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Achterklepje sluit al minder goed af hier, eerst sloot het lekker af, nu kraakt de behuizing door het klepje dat niet meer goed afsluit.
Dank voor je reactie, ik ga nu de extra accu pas inzetten zodra de huidige end of life is en niet om extra juice achter de hand te hebben. Dan zou regelmatig klepje eraf moeten.

De onvoorstelbaar langverwachte Powerbank van ChinaByeBye daarvoor maar inzetten.. Oh nee, da's een ander topic ;)
pi_142599337
Mijn g4s is er ook, nog best vlot na verzending moet ik zeggen.

Graag zet ik er direct de android 4.4 update op.
Ik heb de rom gedownload, de instructies die erbij zitten zijn echter chinees.
Iemand een howto?

Thanx daarvoor.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:38:19 #21
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142600675
Er wordt verwezen naar Needrom (registratie) verplicht) maar mij lukt het niet. Win7 ziet de foon niet als accu eruit is, ook na driverinstallatie niet. Geen idee hoe verder, hoop dat jou het lukt
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:40:47 #22
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_142600802
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:38 schreef funky_fart het volgende:
Er wordt verwezen naar Needrom (registratie) verplicht) maar mij lukt het niet. Win7 ziet de foon niet als accu eruit is, ook na driverinstallatie niet. Geen idee hoe verder, hoop dat jou het lukt
Dat gebeurt bij mij ook wel eens als ik bestanden wil overzetten.
Dan geef ik je als tip om in het usb menu even te switchen.

Het welbekende: "even eruit halen 10 seconden wachten en er weer in doen" wil ook nog wel helpen.
Andere USB poort gebruiken ook.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_142601081
Ik heb de rom uit het vorige topic gedownload en volg de needrom instructie ik krijg echt een invalid scatterfile. suf gedoe ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:48:33 #24
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142601204
Heb trouwens goede ervaring met het installeren van PdaNET op zowel mobiel als computer.
Ervoor wilde 'ie niks herkennen en daarna wel. :Y
http://pdanet.co/
http://play.google.com/store/apps/details?id=com.pdanet
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:59:31 #25
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_142601791
@MTA en Shiz

Thanks, ga er straks even mee pielen. PDAnet ken ik nog van de Neo, toen is het me ook gelukt :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')