abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 21 juli 2014 @ 07:52:42 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_142543305
Lotto wordt volgens De Telegraaf de nieuwe hoofdsponsor van de Belkin-wielerploeg. Lotto zou een gecombineerde wieler- en schaatsploeg gaan sponsoren waar ook schaatsformatie Team BrandLoyalty bij betrokken is. .

Team BrandLoyalty is de schaatsploeg van successcoach Jac Orie, die onder anderen Sven Kramer en Stefan Groothuis onder zijn hoede heeft. De Belkin-ploeg bestaat nu uit wielrenners als Bauke Mollema, Laurens ten Dam en Lars Boom. De twee ploegen krijgen vanaf komende winter dezelfde identiteit en uitstraling, schrijft de krant.

Teammanager Richard Plugge van Belkin liet zondagavond aan De Telegraaf weten dat de deal met Lotto bijna rond is. 'Er wordt nu nog gewerkt aan de laatste details. Met dit plan waren we al deels bezig voordat bekend werd dat Belkin stopte, maar het is pas half juni echt concreet geworden.'

Goed nieuws
Dat Lotto zich waarschijnlijk aan het project verbindt, stemt Plugge tevreden. 'Wanneer de handtekeningen definitief gezet zijn, en dat ziet er nu heel goed uit, dan is dat zeker heel goed nieuws voor onze wielerploeg, maar ook voor het Nederlandse wielrennen.' Vermoedelijk wordt maandag tijdens de Belkin-persconferentie al meer duidelijk over de deal.

CEO Robert van der Wallen van BrandLoyalty spreekt van een 'internationale primeur' in de sportwereld. De wieler- en schaatsploeg gaan min of meer in elkaar op, legt hij uit. 'Eigenlijk wordt het een gecombineerde ploeg die op logistiek en organisatorisch vlak, maar ook op sporttechnisch vlak de handen ineenslaat.'

http://www.volkskrant.nl/(...)n-Belkin-ploeg.dhtml

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 21 juli 2014 @ 08:13:47 #2
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_142543405
Dus doping begint nu ook langzaam in de schaatssport te sijpelen ;(
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_142543470
Ondanks dat het, gezien de logo's, verschillende bedrijven/sponsors zijn, heb je straks dus de Lotto ploeg en Lotto-Belisol ploeg.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142543484
Heeft Mollema al bij Trek getekend?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 21 juli 2014 @ 08:31:49 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142543521
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:13 schreef vinnieboy het volgende:
Dus doping begint nu ook langzaam in de schaatssport te sijpelen ;(
Jij denkt dat Kramer altijd schoon was?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 21 juli 2014 @ 08:36:13 #6
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_142543560
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 08:31 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Jij denkt dat Kramer altijd schoon was?
Ik dacht dat hij wel ging douchen na de wedstrijd ;(
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_142544338
Wordt hier al (uitgebreider) besproken: TDF / Het Team Belkin-topic #5 Verder zonder Jerommeke.
sig verwijderd door FA
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')