abonnement Unibet Coolblue
pi_142590962
[
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan moeten ze modjes daarvan op de hoogte brengen. Daar bereiken ze wat mee.
Beetje in DM's naar andere users schiet natuurlijk niet echt op. Ja hoogstens om hun hart te luchten.

Maar ook hier geldt zoals met alles. TR of DM naar de modjes als het de klauwen uit loopt
Ja hoor, je hoeft niet te herhalen wat Re zegt over TR en of DM.
Ik reageerde gewoon op LovL omdat ze het had over users die daar nooit posten en dat ze niet snapte waarom ze zo reageren. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142591053
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:20 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ach wat erg, wat moet jij een kutleven hebben zeg... Begin een praatgroepje.

De bedreigingen en doodsverwensingen in het topic valt overigens echt wel heel erg mee, wat er achter de schermen gebeurd weet ik natuurlijk niet maar ook DAAR kan je een modje van op de hoogte stellen. Ik heb serieus nog nooit iemand serieus zien bedreigen daar.
En ik heb wel geleerd dat je niet alles zo serieus moet nemen daar... ook dat is per SC verschillend.
Praatgroepje, daar zijn we nu al mee bezig in feedback.

Ok dus kan jij stellen dat mods van sex gewoon eigenlijk dat topic hebben dicht gegooid zonder grondige redenen :? Wauuw..... Maar, ik ben het absoluut met je eens dat je niet alles serieus moet nemen, maar in die sex sc waren er users die daar gevoelig aan waren/zijn.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142591145
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:31 schreef complicate het volgende:

[..]

Praatgroepje, daar zijn we nu al mee bezig in feedback.

Ok dus kan jij stellen dat mods van sex gewoon eigenlijk dat topic hebben dicht gegooid zonder grondige redenen :? Wauuw..... Maar, ik ben het absoluut met je eens dat je niet alles serieus moet nemen, maar in die sex sc waren er users die daar gevoelig aan waren/zijn.
Dat zei ik toch niet
Ik zeg alleen dat ik de laatste tijd geen doodsverwensingen of bedreigingen heb gezien.

Als mensen niet tegen een stootje kunnen dan moeten ze maar elders hun heil gaan zoeken hoor...
Je kan nou eenmaal niet verwachten dat iedereen kusjekroel doet en elkaar maar lief vindt
pi_142591209
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:34 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Als mensen niet tegen een stootje kunnen dan moeten ze maar elders hun heil gaan zoeken hoor...
:')

Dit is dus zoooo supergrappig he?
Ik ben de sex sc zat en ga mijn heil elders zoeken, fast forward een tijdje en jullie sc wordt eindelijk op slot gezet en vervolgens komt de hele shit naar mij!!! :')
pi_142591216
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb eerlijk waar echt geen enkel idee om welke users of welke bedreigingen complicate het momenteel heeft.
Ik snap dat je die namen hier liever niet prijsgeeft, maar ik zou toch wel graag willen weten waar het over gaat.
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zou het ook echt niet weten. Ik weet dat 1 user zich laatst een beetje kut voelde, maar dat had zeker niets met bedreigingen te maken.
Die users lezen mee maar ze posten niet, hoe zou dat komen, denk je? omdat ze dit wel al per TR en DM aan de mods hebben aangegeven. De mods in sex zijn op de hoogte over welke users die daar erg last van hadden. Dus als je het wilt weten kan je je ook richten tot hun.
Nogmaals ik reageerde gewoon op jou LovL om aan te geven waarom users die daar toch nooit posten goed op de hoogte zijn van wat er gebeurt. En als je meer vragen hebt kan je steeds naar de mods van sex.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:37:07 #206
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142591268
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:13 schreef S95Sedan het volgende:
Oh, en hou het geleuter eens een keer buiten Feedback. ONZ is hier; Onzin voor je leven!
Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:37:23 #207
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_142591279
Maar we blijven maar in rondjes draaien hier, laten we eens gewoon gezamenlijk gaan posten.
Misschien gaan we elkaar nog allemaal waarderen ook, mensen kunnen je soms nog verbazen.
pi_142591337
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Die users lezen mee maar ze posten niet, hoe zou dat komen, denk je? omdat ze dit wel al per TR en DM aan de mods hebben aangegeven. De mods in sex zijn op de hoogte over welke users die daar erg last van hadden. Dus als je het wilt weten kan je je ook richten tot hun.
Nogmaals ik reageerde gewoon op jou LovL om aan te geven waarom users die daar toch nooit posten goed op de hoogte zijn van wat er gebeurt. En als je meer vragen hebt kan je steeds naar de mods van sex.
Als er dreigementen waren geweest, waren er ook bans geweest. Anders moeten de SEX mods dat maar eens oppakken.
pi_142591372
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

[..]

Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
Bedankt dat je ons allemaal afzeikt met deze reactie. Hou je fatsoen een beetje, zeg.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_142591406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

[..]

Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
Dan had je even goed niet moeten reageren als je het dom vindt. ;)
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_142591427
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

[..]

Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
Als je geen heil ziet in het geven van feedback over het forum en eventuele issues, blijf dan vooral lekker weg uit dit topic, niemand dwingt je om hier te komen.
Bedankt.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:41:31 #212
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142591460
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

[..]

Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
en wie de neuk ben jij nou weer, pak een hamer en ram die vingertoppen eens aan gort, dank :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142591461
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn echt teringdom bezig met z'n allen...

Zoals ik 50 posts geleden al zei;

[..]

Ga eens naar buiten, snuif wat lucht naar binnen, misschien dat de boel daarboven wat beter gaat werken en jullie normaal kunnen functioneren. Dat sommige hun eigen reet kunnen afvegen is mij een raadsel.

Het enige wat ik hier zie is afzeiken van een anders z'n posts.
Ga lekker ergens anders moderator zitten spelen als je niets nuttigs hebt toe te voegen.
pi_142591468
Spuit 11
pi_142591550
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als er dreigementen waren geweest, waren er ook bans geweest. Anders moeten de SEX mods dat maar eens oppakken.
Bans worden hier niet besproken dat hebben mods al meerdere malen aangegeven.
En wat de SEX mods betreft, daar zal ik me niet over uitspreken. Ik ga er vanuit dat als een mod een topic sluit ze het wel nodig achten.

[ Bericht 0% gewijzigd door complicate op 22-07-2014 13:00:16 ]
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:43:48 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142591560
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:

[..]

[..]

Die users lezen mee maar ze posten niet, hoe zou dat komen, denk je? omdat ze dit wel al per TR en DM aan de mods hebben aangegeven. De mods in sex zijn op de hoogte over welke users die daar erg last van hadden. Dus als je het wilt weten kan je je ook richten tot hun.
Nogmaals ik reageerde gewoon op jou LovL om aan te geven waarom users die daar toch nooit posten goed op de hoogte zijn van wat er gebeurt. En als je meer vragen hebt kan je steeds naar de mods van sex.
Nouja, zolang jij een schaduwenspel speelt, kan ik niet reageren natuurlijk.
Ik heb namelijk geen idee waar het over gaat. Je claimt dingen die niet bewezen kunnen worden en waarmee je zowel direct als indirect mensen beschuldigd zonder dat die zich kunnen verdedigen.

Waarom post je het dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142591620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nouja, zolang jij een schaduwenspel speelt, kan ik niet reageren natuurlijk.
Ik heb namelijk geen idee waar het over gaat. Je claimt dingen die niet bewezen kunnen worden en waarmee je zowel direct als indirect mensen beschuldigd zonder dat die zich kunnen verdedigen.

Waarom post je het dan?
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:35 schreef complicate het volgende:

Nogmaals ik reageerde gewoon op jou LovL om aan te geven waarom users die daar toch nooit posten goed op de hoogte zijn van wat er gebeurt. En als je meer vragen hebt kan je steeds naar de mods van sex.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:47:46 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142591732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:40 schreef STING het volgende:

[..]

Als je geen heil ziet in het geven van feedback over het forum en eventuele issues, blijf dan vooral lekker weg uit dit topic, niemand dwingt je om hier te komen.
Bedankt.
Er staat feedback, 100 posts terug, overspoeld door een shitstorm van bullshit.

Als mensen gewoon constructief posten in plaats van dat geleuter en afzeiken van elkaar zou er misschien eens een 'oplossing' komen. (Of je het nou eens bent of niet met wat zij ervan vinden)
  Official ESF Kreviewer dinsdag 22 juli 2014 @ 12:48:54 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_142591779
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Er staat feedback, 100 posts terug, overspoeld door een shitstorm van bullshit.

Als mensen gewoon constructief posten in plaats van dat geleuter en afzeiken van elkaar zou er misschien eens een 'oplossing' komen. (Of je het nou eens bent of niet met wat zij ervan vinden)
Jouw posts voegen ook niets toe. Volg je eigen raad op en blijf weg.
pi_142591870
Waarom gaat dat hele zooitje niet gewoon naar die andere sc in R&P? Of naar de koffie sc? Of naar de kpd sc?

Waarom juist naar een sc waar juist de outcasts van sex sc heengegaan zijn??
pi_142591929
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom gaat dat hele zooitje niet gewoon naar die andere sc in R&P? Of naar de koffie sc? Of naar de kpd sc?

Waarom juist naar een sc waar juist de outcasts van sex sc heengegaan zijn??
Niet iedereen van de sex sc zit nu in R&P anders
veel wel, maar deels zit al in kpd of elders of zijn gewoon weggegaan
pi_142591999
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:52 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Niet iedereen van de sex sc zit nu in R&P anders
veel wel, maar deels zit al in kpd of elders of zijn gewoon weggegaan
Ik vond SEX SC niet veel verschillen van de (oude) R&P SC's ook.
Vrijwel dezelfde mensen :7
pi_142592076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vond SEX SC niet veel verschillen van de (oude) R&P SC's ook.
Vrijwel dezelfde mensen :7
Gaan we weer...

Maar ze kozen voor de sex sc, waar ze sinds enkele jaren zijn blijven posten en de sc hier bloedde dood.

Maar op een gegeven moment werd dat topic weer tot leven geroepen door een aantal vasten uit het versieren topic en kreeg een eigen karakter. De rest is geschiedenis.
pi_142592113
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:53 schreef STING het volgende:

[..]

Ik vond SEX SC niet veel verschillen van de (oude) R&P SC's ook.
Vrijwel dezelfde mensen :7
Het wisselde wel eens qua users, maar dat doet elke SC toch wel eens?
pi_142592125
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gaan we weer...

Maar ze kozen voor de sex sc, waar ze sinds enkele jaren zijn blijven posten en de sc hier bloedde dood.

Maar op een gegeven moment werd dat topic weer tot leven geroepen door een aantal vasten uit het versieren topic en kreeg een eigen karakter. De rest is geschiedenis.
Eigenlijk gaat het om het simpele feit dat je SC's hebt met verschillende vaste groepjes mensen, en sommige mensen in de SC's hier zien niet graag het SEX SC groepje hier neerstrijken, is that it?
pi_142592132
Jullie kunnen ook gewoon de regels voor SC aanpassen. Dan blijft het gekloot maar hoef je er niet telkens over te discussieren, aangezien men toch wil dat het er blijft maar toch niet binnen de regels speelt. Gewoon minder hard modereren kan juist ook de oplossing zijn.
pi_142592413
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:57 schreef STING het volgende:

[..]

Eigenlijk gaat het om het simpele feit dat je SC's hebt met verschillende vaste groepjes mensen, en sommige mensen in de SC's hier zien niet graag het SEX SC groepje hier neerstrijken, is that it?
Enkelen in deze sc zijn -juist- hierheen gekomen vanuit de sex sc omdat ze het sfeertje daar zat waren.
Er zijn misschien 10tallen sc's op fok, waarom moeten ze dan persé naar deze komen waar een aantal mensen zitten die de sex sc helemaal zat waren?

-Dat- was waar mijn post in de kern over ging.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:05:44 #228
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142592522
Omdat T en P voor hen vertrouwd is.. simple as that.
pi_142592560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Enkelen in deze sc zijn -juist- hierheen gekomen vanuit de sex sc omdat ze het sfeertje daar zat waren.
Er zijn misschien 10tallen sc's op fok, waarom moeten ze dan persé naar deze komen waar een aantal mensen zitten die de sex sc helemaal zat waren?

-Dat- was waar mijn post in de kern over ging.
Zoals ik al zei, de SEX SC en de R&P SC's lijken heel erg op elkaar en ze overlappen ook, dus dan is het logisch dat als de SEX SC wordt gesloten, ze hierheen komen.
Ik zou zeggen, geef het voor nu het voordeel van de twijfel, de SEX SC zal vast wel weer heropend worden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:15:07 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142592889
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Enkelen in deze sc zijn -juist- hierheen gekomen vanuit de sex sc omdat ze het sfeertje daar zat waren.
Er zijn misschien 10tallen sc's op fok, waarom moeten ze dan persé naar deze komen waar een aantal mensen zitten die de sex sc helemaal zat waren?

-Dat- was waar mijn post in de kern over ging.
Maar hoe moeten wij dat weten dan? Ik heb een tijdje niet op FOK! gepost. Daarnaast, ik verdiep me niet dusdanig in users dat ik weet wie waarom ergens weggaat.

So enlighten me. Hoe moet ik bijvoorbeeld weten dat enkelen uit sex weg zijn gegaan om de sfeer?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142592939
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Maar hoe moeten wij dat weten dan? Ik heb een tijdje niet op FOK! gepost. Daarnaast, ik verdiep me niet dusdanig in users dat ik weet wie waarom ergens weggaat.

So enlighten me. Hoe moet ik bijvoorbeeld weten dat enkelen uit sex weg zijn gegaan om de sfeer?
Lees anders dit topic nog even door, tegen deze tijd zou dat toch wel duidelijk moeten zijn? :{
En in de sc zelf is ook al het 1 en ander gezegd, kan toch niet missen?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:05 #232
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_142593112
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lees anders dit topic nog even door, tegen deze tijd zou dat toch wel duidelijk moeten zijn? :{
En in de sc zelf is ook al het 1 en ander gezegd, kan toch niet missen?
Ik bedoel dus voordat dit gezeik losbrastte. Hoe moest ik toen ik weer ging posten ruiken dat een paar users SEX niet leuk vinden?

Datzelfde zal vast voor meer mensen gelden, FOK! is niet iets dat van levensbelang is of zo, ik ken geen users die strak bijhouden wanneer user 1 vertrekt uit topic A en waarom.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_142593574
Zo. Willen jullie even ruimte maken voor de mensen van het Genderdysforietopic als die nog even verder willen FB-en over moderatie na de post die ik daar zo ga plaatsen? Graag SC-en in de SC, lief, en gezellig.
Ja doei.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:09:48 #234
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142594897
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
Prepare, wall of text.

Het is vrij simpel. Zijn er problemen? Is iemand vervelend in het topic buiten de policy van FOK! om, valt iemand je lastig via DM of PM? Stuur ons een berichtje om dit te melden en we kijken wat we er mee kunnen doen. Binnen de policy. Iemand bannen omdat hij iets vindt? Mwah. Als we iedereen moeten gaan bannen die iets vindt wat anderen niet vinden en dit uit in het topic op FOK! waar die andere mensen ook posten dan zou FOK! vrij leeg zijn. FOK! is een open discussie platform waar iedereen op een normale en volwassen manier bijna álles mag vinden en dit mag uiten, wáár dan ook op het forum in welke reeks of in welk topic dan ook. Dat is FOK!.

Sterker nog, dat is het internet. Dit is geen gesloten IRL praatgroep voor transpersonen die in een beschermde omgeving, vrij van mensen met een andere mening, kunnen praten. Wil je dat wel, praten zonder tussenkomst van anderen met een andere mening, dan ben je op FOK! simpelweg verkeerd.

Ja, er zijn mensen die herhaaldelijk wat blijven aanklooien op FOK!. Als dat maar lang genoeg hinderlijk doorgaat en er meerdere malen aangegeven is naar de crew dat dit hinderlijk is, hier wat van gevonden wordt, ingegrepen en er wordt doorgegaan dan gaat het naar de FA's en die kijken dan hoe of wat er passend is aan oplossingen. Wellicht ten overvloede, maar wij mods bepalen helemaal niets over bans. Wij zijn als het ware 'doorgeefluiken', we leiden dingen zo goed mogelijk in goede banen, 'schuwen waar', passen her en der aan, maar bannen of andere maatregelen gaan via de FA's.

Een paar weken geleden had ik hier een hele post getikt, zelf, over juist jullie vorm van tolerantie, maar er ging wat mis met m'n pc en toen was de post weg en had ik 't er maar bij gelaten. Het was toen Mylene een nieuwsberichtje postte over paspoorten aanvragen. Het enige en eerste wat er aan antwoord op kwam was 'wat er allemaal wel niet mis was met de verslaglegging, woordkeus en wat dies meer zij'. Het is hier ook niet snel goed, en mensen kúnnen het ook niet snel goed doen. Als iemand zegt "Jemig, ik ben echt zo onder de indruk van hoe jij gewoon jezelf durft te zijn en je laat ombouwen", dan is het énige waar op gereageerd wordt het 'ombouwen', hoe DURFT zo iemand dat toch te zeggen!! Ombouwen, dat is zó niet hoe het zit. Dat diezelfde persoon het gewoon ontzettend goed bedoelt en het wellicht wat onhandig verwoordt in vergelijking met hoe jullie het zien is dan meteen ondergeschikt aan de bewoording. Zelfde geldt voor andere vragen die niet gesteld worden in de bewoordingen die jullie gebruiken maar die wel goed of oprecht geïnteresseerd bedoeld zijn. Jullie zijn anders dan anderen. Jullie zijn in een m/v lichaam geboren, zijn niet zo/voelen jullie niet zo en zijn in een proces om het uiterlijk met het innerlijk te verenigen, of hóé je het ook wilt verwoorden. Dat doet niet iedereen. Dat is buiten wat 'normaal' is om en wekt interesse, gekschering en onbegrip op.

Ik wil zelf geen kinderen terwijl ik toch echt een vrouw ben. Ik krijg ook regelmatig de vraag als ik mensen ontmoet "heb je kinderen, zo nee wanneer wel?" als ik zeg dat we getrouwd zijn en als ik zeg van niet en dat dat ook niet gebeurt komt er ook vaak een hoop onbegrip die vaak goedbedoeld is, maar soms wel heel hinderlijk kan zijn. Alsof ik mezelf niet ken/mijn partner en ik onszelf niet kennen en onze eigen beslissingen niet kunnen maken, alsof ik incompetent ben. Dat ik ánders ben en mijn leven anders indeel dan 'de rest' zegt niet dat ik het 'verkeerd doe', en ook niet dat ik mezelf niet ken en 'dat ik echt nog wel zal veranderen' of wat dan ook. Zul je zeggen "ja, nee, maar dat is ááánders dan bij ons". Ja, klopt, dat is anders, niets of niemand is hetzelfde en een ieder reageert overal anders op, geeft het beestje een andere naam en betuigt op welke onbeholpen manier dan ook respect of is onbeschoft buiten proporties.

Dat eerste is iets waar iedereen op deze aardkloot moet gaan relativeren, aan dat laatste kunnen we wat doen. FOK! mag dan wel een harde internet wereld zijn van tijd tot tijd en het is bepaald geen libelle.nl, voor onbeschoft buiten proportie is geen ruimte. Dus in plaats van er met z'n allen op te gaan duiken zonder iets te melden aan ons en het alleen maar erger te maken, stuur ons een berichtje, een DM. Zg., Re of ikzelf zijn regelmatig online.

DM's mogen niet online gepost worden, maar mocht je een reeks DMs krijgen die niet kunnen, die mag je wel met ons delen om te laten zien dat je lastig gevallen wordt. Verder kun je ook mensen in de DM blokkeren. Dit kan voor of na melden van misbruik van de DM-functie (mensen lastig vallen valt namelijk onder misbruik). Wij kunnen vaak alleen wat doen met de momentopnames die dan toevallig worden gemeld, aangezien we onmogelijk elk topic kunnen bijhouden.

Xenzo is zelf al meerdere malen aangesproken, maar stelde in dit geval een héle normale vraag. Denk je 'krijg de tering maar', antwoord dan gewoon niet. Voor de duidelijkheid, de TR die mij naar dit topic bracht in dit geval kwam niet van Xenzo zelf. En dat iets fascinerend is, dat kan vele oorzaken hebben. Ik lees en post(te) ook graag in topics over religie en dat soort zaken. Omdat ik er met de pet niet bij kan waarom een weldenkend mens in een 'god' zou geloven, volhoudt dat de aarde maar 3000 jaar oud is en ga zo maar door. Moet ik dan nu ook maar geband worden omdat ik er openlijk voor uitkom dat ik dat soort mensen maar vreemd vind en niet zo serieus neem? Ik heb totaal niet de wens, ook niet diep van binnen, om me tot het christendom of de islam te bekeren, en ondanks dat ik hier regelmatig meelees wil ik ook niet stieken als man door het leven. Dingen die je niet begrijpt kunnen zéér interessant zijn om over mee te posten en lezen, ook 'tot in den treure', zolang dat niet met onbeschoftheid buiten proporties gaat en een gezonde felle discussie op z'n hoogst is dat juist waar FOK! voor is. Voor gezellig met z'n allen ja-knikken moeten de christenen naar de kerk, de moslims naar de moskee en jullie naar een IRL besloten praatgroep.

Ik nodig jullie uit om hier eventueel verder in FB (we zijn daar nu toch druk bezig met SC-sores, wat anders is welkom :') ) over te praten en dit topic weer terug te laten gaan naar het hoofdonderwerp, want daar is FB voor, zo werkt dat op FOK!. Wij, als mods, nodigen jullie uit om ons het te laten weten als er onbeschoft gedaan wordt, via DM, PM of ook in het FB-topic en dan kijken wij er naar, met de afstand die we mbt dit onderwerp hebben, maar we willen jullie ook vragen om eens wat verder te kijken dan alleen de woorden die mensen gebruiken om misschien iets heel tofs te zeggen.
Ik vind dat je je persoonlijke gevoelens niet teveel moet laten leiden in je mening over ons. Ook moet je ons niet over één kam scheren. Ik kan me dat nieuwsbericht zo even niet herinneren, maar als mensen voor mijn gevoel ietwat foute termen gebruiken, zal ik ze daar niet direct op aanvallen. Ik zal ze gewoon netjes te woord staan, alleen even een noot plaatsen bij die term en uitleggen wat voor ons prettiger is.
Daarnaast is een nieuwsbericht wel iets anders dan de gemiddelde user/lurker die wat komt vragen. Als je een nieuwsbericht schrijft mag er van je verwacht worden dat je je ook verdiept in de materie. Ik herinner me een nieuwsbericht waar er werd gesproken over verkleden. Terwijl dat totaal niet aan de orde is bij ons. Verkleden suggereert dat je je kleedt als iets wat je niet bent. Tja... wij zien onszelf nou eenmaal als het wensgeslacht omdat het deel van onze hersenen dat bepaalt wat we ons voelen dat is. Of het lichamelijk nu al klopt of niet. Dus dan is dat storend.

Xenzo heb ik inderdaad geblokkeerd in DM. Ik wil niets met hem te maken hebben als ik DM's krijg met allerlei vrouwonvriendelijke opmerkingen. Niemand vertelt mij dat ik als vrouw mijn bek moet houden en naar de man moet luisteren.

Wat de post betreft, vind ik de reactie erop nogal overtrokken. Zo erg was de uitspraak niet. Ik heb in KLB een hoop ergere uitspraken gezien, ook gericht aan mij persoonlijk. Maar dan wordt er gezegd dat je het niet serieus moet nemen of dat je er maar aan moet wennen.

Daarnaast moet je de overlast die Xenzo brengt met zijn gedrag wel serieus nemen. We gebruiken het topic als vriendelijke plek om met elkaar contact te hebben. En we staan zeker open voor buitenstaanders zolang die openminded zijn en op een respectvolle manier posten. Zoals ik al zei heb ik totaal geen problemen met het beantwoorden van vragen, en mensen die uit onwetendheid bepaalde termen gebruiken. Maar als ze vervelend doen en dit blijven doen omdat er niks aan gedaan wordt, dan snap ik best dat er bepaalde reacties komen. En zelfs dan vind ik de reacties nu nog netjes.
Als ik hoor dat bepaalde mensen nu niet meer durven te posten omdat ze bang zijn dat er door bepaalde mensen op een vervelende manier op ze gereageerd wordt, dan gaat het niet de goede kant op. Dit topic en dit forum hoort een plek te zijn waar iedereen welkom is en zich welkom kan voelen. Ik heb nu al van een handvol mensen gehoord dat ze het topic gewoon links laten liggen omdat het toch iedere keer hetzelfde gedoe is met mensen zoals Xenzo. Ik denk er zelf ook zo over. Daarom heb ik me ook een tijd afzijdig gehouden, en denk ik dat ik dat maar weer ga doen aangezien Xenzo dus terug is.

Voor de rest heb ik niets aan te merken op je post en begrijp ik je volledig. Ik snap dat je als moderator bewijs nodig hebt (bij DM's enzo), en dat als je misschien niet zo bekend bent met het topic, het handig is als mensen in het topic aangeven wanneer posts voor hen vervelend zijn. Ook wil ik je bedanken dat je de moeite hebt genomen om deze post te typen. Het toont volgens mij aan dat je wel begaan bent met ons. Op de één of andere manier :P .
pi_142595249
Ik ben pas vanavond laat wrsch weer echt online (en niet mobiel of half-half), of anders morgenmiddag, maar bedankt voor je reactie hier in elk geval! Re en zG. zijn er ook nog! O+ als die nog wat willen aanvullen!

[ Bericht 34% gewijzigd door motorbloempje op 22-07-2014 14:31:29 ]
Ja doei.
pi_142599175
Waarom is er geen reactie op mijn 2 oplossingen. Zijn effectief en werken (lijkt me) gegarandeerd. Of moet er zoveel rekening gehouden worden met iedereen dat er eigenlijk geen oplossing kan komen voordat iedereen is gehoord ofzo... Want daar lijkt het een beetje op, ook al wordt de helft genegeerd maar ja.
pi_142599253
Ik moet altijd wel even lachen als het woord 'ombouwen' weer op tafel komt om aan te geven dat 'wij' te gevoelig zijn. Er zijn ontelbare dingen op tafel gekomen, leuke maar ook ongelofelijk eikelige dingen, maar zodra er een voorbeeld gegeven moet worden komt het woord 'ombouwen' weer om de hoek. Beetje uitgekauwd is mijn idee.

Ja, er wordt soms wat geprikkeld gereageerd op sommige notoire azijnpissers. Van mijzelf weet ik ook wel, dat er momenten (geweest) zijn dat ik minder lekker in mijn vel zat en dit het zoveelste middeleeuwse gezeur was dat ik over mij heen kreeg. Niet om het goed te praten, maar wel begrijpelijk (hoop ik dan maar).

De mensen die in het GD topic heftige reacties teweeg brengen, zijn op de vingers van 1 hand te tellen. Dat zijn ook de mensen die je 100 x iets kan vertellen over hoe jij het ziet, maar deze 100 reacties gewoon negeren om iets anders aan te grijpen hun azijn te lozen. Er is maar een beetje mensenkennis voor nodig om je te realiseren dat dit niet de mensen zijn die in het topic komen voor informatie en contact met iets wat voor hen onbekend is. Het zijn mensen die willen confronteren en stoken. Zo kijk ik er tegen aan.

Zolang je niet bereid bent te proberen je in iemands positie te verplaatsen, wordt het lastig. Voorbeeld, als je je niet realiseert dat het bij transvrouwen gevoelig ligt als het om hun identiteit en seksuele aantrekkingskracht gaat, zal het ongetwijfeld ook aan je voorbij gaan dat een opmerking als 'je bent nooit een echte vrouw' (en dat 10 x), niet in goede aarde ontvangen wordt. Tuurlijk, je mag het denken en waarschijnlijk duiken wij dan nooit met elkaar het bed in, maar laat het dan bij die ene keer om je mening te verkondigen.

In het algemeen gaat het er de afgelopen maanden (voor zover ik er ben) aardig gemoedelijk. Maar heer X. heeft weinig goodwill opgebouwd en daar is een hele goede reden voor. Die zijn al heel vaak voorbij gekomen, maar de essentie is dat hij alleen maar steeds zijn mening verkondigt en niet aan de discussie deelneemt. Ik kan (en dat is maar weer gebleken in de laatste reactie) mij niet voorstellen dat hij op één of andere manier zijn leven gebeterd heeft.

Ook ik ben een tijdje weggeweest omdat X. te nadrukkelijk aanwezig was. Dat geldt voor meerdere deelnemers aan dat topic. Is dat de bedoeling? Dat een enkeling er voor zorgt dat het doel van de serie verdwijnt? Zonder transmensen geen topic denk ik dan maar.

Maar goed, ik schreef in het topic al en heb mij daar nu dus niet aangehouden (omdat jullie zo lief zijn er nader over te willen babbelen), eigenlijk vind ik deze discussie meneer X. niet waard. Ik heb echt medelijden met zijn zogeheten transvriendin waar hij kennelijk zo veel informatie mee uitwisselt. Voor mij is hij exit, en als hij dat niet blijkt te zijn ben ik exit, want dan is er eenvoudigweg geen lol aan. Het topic komt alleen maar vol te staan met xenofobe onzin en daar wil ik geen bijdrage aan leveren.

Soit!
pi_142601621
wat een gejank over die sc's. eerst in sex fb, toen relaties sc en nu hier? al dagen? get a life boys and girls. ~:)
pi_142605349
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:09 schreef AdoraBelle het volgende:
Daarnaast moet je de overlast die Xenzo brengt met zijn gedrag wel serieus nemen. We gebruiken het topic als vriendelijke plek om met elkaar contact te hebben. En we staan zeker open voor buitenstaanders zolang die openminded zijn en op een respectvolle manier posten. Zoals ik al zei heb ik totaal geen problemen met het beantwoorden van vragen, en mensen die uit onwetendheid bepaalde termen gebruiken. Maar als ze vervelend doen en dit blijven doen omdat er niks aan gedaan wordt, dan snap ik best dat er bepaalde reacties komen. En zelfs dan vind ik de reacties nu nog netjes.

Als ik hoor dat bepaalde mensen nu niet meer durven te posten omdat ze bang zijn dat er door bepaalde mensen op een vervelende manier op ze gereageerd wordt, dan gaat het niet de goede kant op. Dit topic en dit forum hoort een plek te zijn waar iedereen welkom is en zich welkom kan voelen. Ik heb nu al van een handvol mensen gehoord dat ze het topic gewoon links laten liggen omdat het toch iedere keer hetzelfde gedoe is met mensen zoals Xenzo. Ik denk er zelf ook zo over. Daarom heb ik me ook een tijd afzijdig gehouden, en denk ik dat ik dat maar weer ga doen aangezien Xenzo dus terug is.
Hier wil ik graag op reageren. Vanaf het begin ben ik, naar mijn eigen mening, altijd respectvol geweest in het Genderdysforie-topic. Als mensen kritische vragen stellen of als er een mening geuit wordt waar de transgender-gemeenschap het niet mee is dan wordt diegene als "kortzichtig" en weet ik veel wat nog meer gezet. Ik ben niet enige die daar het "slachtoffer" van geworden is, want ook tientallen andere mensen die ook uit oprechte interesse in debat gingen en/of vragen hebben gesteld werden op die manier afgemaakt. Even voor de goede orde: ik ben alles behalve heilig en heb vast en zeker mensen gekwetst, maar neem van mij aan dat dit nooit mijn opzet is (geweest).
pi_142605530
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:56 schreef perro. het volgende:
wat een gejank over die sc's. eerst in sex fb, toen relaties sc en nu hier? al dagen? get a life boys and girls. ~:)
Jij liep toch een tijdje terug ook jankend weg, weet je wel, met dat andere account van je, omdat je zo gepest werd :') _O-
  dinsdag 22 juli 2014 @ 18:52:54 #241
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142605641
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Hier wil ik graag op reageren. Vanaf het begin ben ik, naar mijn eigen mening, altijd respectvol geweest in het Genderdysforie-topic. Als mensen kritische vragen stellen of als er een mening geuit wordt waar de transgender-gemeenschap het niet mee is dan wordt diegene als "kortzichtig" en weet ik veel wat nog meer gezet. Ik ben niet enige die daar het "slachtoffer" van geworden is, want ook tientallen andere mensen die ook uit oprechte interesse in debat gingen en/of vragen hebben gesteld werden op die manier afgemaakt. Even voor de goede orde: ik ben alles behalve heilig en heb vast en zeker mensen gekwetst, maar neem van mij aan dat dit nooit mijn opzet is (geweest).
Serieus? Noem jij constant je eigen mening blijven herhalen en niet luisteren naar wat anderen tegen je zeggen respectvol?
En we noemen jou niet kortzichtig omdat je kritische vragen stelt maar omdat je niks doet met de antwoorden en constant weer hetzelfde komt vragen en verkondigen.

En zoals Onderweg al post is het ook niet echt fijn om 10x de opmerking "je bent toch nooit een echte vrouw" te zien. Bij het lezen van die opmerking in haar post moest ik al een beetje huilen... ik vind dat echt zo'n rot opmerking...
pi_142605855
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Serieus? Noem jij constant je eigen mening blijven herhalen en niet luisteren naar wat anderen tegen je zeggen respectvol?
En we noemen jou niet kortzichtig omdat je kritische vragen stelt maar omdat je niks doet met de antwoorden en constant weer hetzelfde komt vragen en verkondigen.

En zoals Onderweg al post is het ook niet echt fijn om 10x de opmerking "je bent toch nooit een echte vrouw" te zien. Bij het lezen van die opmerking in haar post moest ik al een beetje huilen... ik vind dat echt zo'n rot opmerking...
Ik heb geen behoefte om al die reacties te gaan uitzoeken waarin u of andere mensen mij of andere leden onbeschoft behandeld werden. Met andere woorden: ik wil best inhoudelijk met u in discussie gaan over wat beter kan en dergelijke, maar niet op deze "aanvallende" toon, want daar pas ik voor.
pi_142606777
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Vanaf het begin ben ik, naar mijn eigen mening, altijd respectvol geweest in het Genderdysforie-topic.
Hoe kan je dat rijmen met je twee KLB topics? In het GD topic blijf je meestal net tegen het randje aanduwen van wat nog door de beugel zou moeten kunnen, in acht nemende wat Motorbloempje heeft gezegd daarover. Maar in KLB ga je compleet los met nogal onaardige en beledigende uitspraken. Inclusief links naar de GD-topicreeks. Dat vind ik niet echt passen bij 'respectvol zijn'. Als je nu van iedereen in een topic krijgt te horen dat je mening niet wordt gewaardeerd en dat ook nog eens met goede argumenten wordt onderbouwd. Waarom blijf je dan steeds jezelf herhalen? Mijn Xenzo-lontje is daardoor ook behoorlijk kort geworden.

Ook in KLB krijg je flink tegengas van de een flink deel van de daar aanwezige users. Ik krijg pardoes meer vertrouwen in de fokkers. O+
  dinsdag 22 juli 2014 @ 21:41:58 #244
408239 kELAL
Jill of all trades
pi_142613654
Ik had in deze post een regeltje weggelaten, omdat ik die, ten tijde van de post, iets te ver vond gaan...
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:45 schreef Xenzo het volgende:
Vanaf het begin ben ik, naar mijn eigen mening, altijd respectvol geweest in het Genderdysforie-topic.
Maar als dit écht jouw referentiekader is, maak ik het grootste plezier mijn zelfcensuur ongedaan en moet de slotalinea nu zijn:
quote:
En waarom ligt mijn DSM-5 open bij pagina 670?
Vragen, vragen...
Vechten tegen windmolens is kansloos: ze zijn veel te gewiekst!
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:53:59 #245
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142617356
R&P / Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)

Zou iemand in dit topic wat willen ruimen, er waren in het begin wat grapjassen en ook nu krijg ik nog wat offtopic dingen, van mensen die beginnen over of ik ook aura's lees.

Ik zou het tof vinden als mensen wat kunnen ruimen wat of mensen zijn die grappig doen zijn of mensen die vragen stellen waarvan ik expliciet zeg en aangeef dat ik de toekomst niet voorspel. Op deze manier kunnen de mensen met serieuze vragen de lezingen en reacties van mensen zien, en tegelijkertijd zullen nieuwe mensen als ze willen dan ook niet zo terughoudend zijn. Want het ging langzaam en nu heb ik toch wel wat serieuze interesses gehad. Ik zou het het liefst wat overzichtelijker hebben met in ieder geval de reacties van grappenmakers weg.

Vragen die mensen hebben over tarot kaarten aan mij mogen gewoon blijven staan maar het liefst zou ik gewoon lezingen reacties op lezingen en vragen hebben en vragen waarin men mij de toekomst vraagt weg hebben, bedankt!

-Dit is prettiger voor mij en ook voor de mensen die mijn hulp vragen, want die schamen zich misschien ook, als ze al die schertsen zijn.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:01:57 #246
47102 Elvi
miemkwien
pi_142617741
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:53 schreef Spongeboss het volgende:
R&P / Gratis tarot lezingen voor mensen met vragen. (voor zolang het duurt.)

Zou iemand in dit topic wat willen ruimen, er waren in het begin wat grapjassen en ook nu krijg ik nog wat offtopic dingen, van mensen die beginnen over of ik ook aura's lees.

Ik zou het tof vinden als mensen wat kunnen ruimen wat of mensen zijn die grappig doen zijn of mensen die vragen stellen waarvan ik expliciet zeg en aangeef dat ik de toekomst niet voorspel. Op deze manier kunnen de mensen met serieuze vragen de lezingen en reacties van mensen zien, en tegelijkertijd zullen nieuwe mensen als ze willen dan ook niet zo terughoudend zijn. Want het ging langzaam en nu heb ik toch wel wat serieuze interesses gehad. Ik zou het het liefst wat overzichtelijker hebben met in ieder geval de reacties van grappenmakers weg.

Vragen die mensen hebben over tarot kaarten aan mij mogen gewoon blijven staan maar het liefst zou ik gewoon lezingen reacties op lezingen en vragen hebben en vragen waarin men mij de toekomst vraagt weg hebben, bedankt!

-Dit is prettiger voor mij en ook voor de mensen die mijn hulp vragen, want die schamen zich misschien ook, als ze al die schertsen zijn.
Waarom probeer je het hier niet: TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28 :) Daar krijg je denk ik wat betere reacties ook ;)
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:18:01 #247
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_142618546
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:01 schreef Elvi het volgende:

[..]

Waarom probeer je het hier niet: TRU / Leggingen, lezingen, dobbelen, enz. voor iemand anders. #28 :) Daar krijg je denk ik wat betere reacties ook ;)
Mogelijk wist niet dat het bestond. Maar tru is meer de psychic kant of dingen en ik kan me voorstellen dat die met kabala reiki of andere energieen werken. Ik ben enkel meditatief met concentratie dan is de energie voor mij goed. Ik doe dus niet aan waarzeggen of tru achtige dingen. Mijn tarot school is vooral jungian gericht en intuïtief die vooral mensen wat perspectief geven, waarschuwen of tips geven.

Daarom hou ik zelf graag in de hand hoe ik het doe etc. Misschien dat het topic beter bij tarot past maar tarot is een gereedschap dat je op tig manieren kan gebruiken en ik gebruik het op een down to earth manier. ook zijn ze simpel en wil ik vooral mensen ermee helpen. En ik denk dat ik hier meer mensen kan bereiken die een snelle vraag hebben of interesse hebben.

Maar goed als mods zeggen we gooien hem dicht ga maar naar dat topic stop ik er gewoon mee. Aan de andere kant helpen ze me de grapjassen weg te halen was vooral in het begin kan ik gewoon blijven doen wat ik doe. Maar voor tru voel ik totaal niets.

Net in het topic gekeken maar ze werken inderdaad orakel achtig de mod daar heeft. Verstand van zaken en doet zijn ding erg goed de andere daar ook. Maar het is dus niet hoe ik ze gebruik.

Ik doe niets omgedraaid en voorspel ook geen toekomsten. Intuïtief kijk ik alleen naar wat zou er misschien te wachten staan vaak zie je dan dat het meer te maken heeft met de opleiding die mensen doen of een geplande vakantie. Maar goed ik zit Hopelijk niemand in de weg hier.

[ Bericht 3% gewijzigd door Spongeboss op 22-07-2014 23:24:35 ]
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  woensdag 23 juli 2014 @ 00:21:21 #248
47102 Elvi
miemkwien
pi_142621355
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:18 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Mogelijk wist niet dat het bestond. Maar tru is meer de psychic kant of dingen en ik kan me voorstellen dat die met kabala reiki of andere energieen werken. Ik ben enkel meditatief met concentratie dan is de energie voor mij goed. Ik doe dus niet aan waarzeggen of tru achtige dingen. Mijn tarot school is vooral jungian gericht en intuïtief die vooral mensen wat perspectief geven, waarschuwen of tips geven.

Daarom hou ik zelf graag in de hand hoe ik het doe etc. Misschien dat het topic beter bij tarot past maar tarot is een gereedschap dat je op tig manieren kan gebruiken en ik gebruik het op een down to earth manier. ook zijn ze simpel en wil ik vooral mensen ermee helpen. En ik denk dat ik hier meer mensen kan bereiken die een snelle vraag hebben of interesse hebben.

Maar goed als mods zeggen we gooien hem dicht ga maar naar dat topic stop ik er gewoon mee. Aan de andere kant helpen ze me de grapjassen weg te halen was vooral in het begin kan ik gewoon blijven doen wat ik doe. Maar voor tru voel ik totaal niets.

Net in het topic gekeken maar ze werken inderdaad orakel achtig de mod daar heeft. Verstand van zaken en doet zijn ding erg goed de andere daar ook. Maar het is dus niet hoe ik ze gebruik.

Ik doe niets omgedraaid en voorspel ook geen toekomsten. Intuïtief kijk ik alleen naar wat zou er misschien te wachten staan vaak zie je dan dat het meer te maken heeft met de opleiding die mensen doen of een geplande vakantie. Maar goed ik zit Hopelijk niemand in de weg hier.

Er zijn ook anderen geweest die het op een andere manier daar deden. Ik heb ook ooit wel eens wat gedaan daar _O- Ook een keer tegelijk met iemand als experiment. Alles kan en ze bijten daar bij TRU niet ;)
pi_142624759
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:21 schreef Fixers het volgende:
Hoe kan je dat rijmen met je twee KLB topics? In het GD topic blijf je meestal net tegen het randje aanduwen van wat nog door de beugel zou moeten kunnen, in acht nemende wat Motorbloempje heeft gezegd daarover. Maar in KLB ga je compleet los met nogal onaardige en beledigende uitspraken. Inclusief links naar de GD-topicreeks. Dat vind ik niet echt passen bij 'respectvol zijn'. Als je nu van iedereen in een topic krijgt te horen dat je mening niet wordt gewaardeerd en dat ook nog eens met goede argumenten wordt onderbouwd. Waarom blijf je dan steeds jezelf herhalen? Mijn Xenzo-lontje is daardoor ook behoorlijk kort geworden.
In mijn twee KLB-topics ging ik inderdaad los, maar daar had ik dan ook alle reden voor. U bent altijd netjes geweest naar mij toe, helaas zijn er een aantal leden die dat niet waren. En ja, ook ik heb mijn grenzen van wat ik wel of niet accepteer. Ik vind het prima als men het met mij oneens is en dat kenbaar maakt, een debat zal ik niet uit de weg gaan en wat mij betreft mag het een stevig debat worden. Echter, zodra mensen op de man proberen te spelen en mij als grof vuil behandelen omdat ik een kritische vraag stel en/of in een debat mijn mening uit dan is de kans bijzonder groot dat ik diegene op dezelfde manier bejegen zoals hij of zij dat bij mij doet. Op zulke momenten zet ik mijn fatsoen en respect voor diegene, of in dit geval een groep mensen, opzij door een topic te maken zoals ik dat toen dus deed.
  woensdag 23 juli 2014 @ 03:07:05 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142624828
Wat heb je überhaupt steeds in die reeks te zoeken?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')