abonnement Unibet Coolblue
pi_142712721
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:01 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon hetzelfde als het eerste in feite? :P

Maar ik heb geboekt via hun site, daar moest ik alleen persoonsgegevens invullen en geen dingen die op m'n paspoort staan oid.
Dan is vaak voldoende om je paspoort mee te nemen. Als ik dan via de online incheck in checked moet je dan wel vaak je paspoort nummer in vullen.
pi_142712849
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:08 schreef Droopie het volgende:
Ik wil naar New York vliegen via Aer Lingus.
Is de kwaliteit van deze maatschappij, of is de kwaliteit de reden dat hij het goedkoopst is?

Oja. moet je bij het boeken van vluchten al een paspoortnummer invullen?
Deze heb ik namelijk nog niet, natuurlijk wel voordat ik naar Amerika vlieg.
En zouden jullie ook al een vlucht boeken, zonder dat je een Esta toestemming heb, ik vlieg namelijk pas december
Paspoortnummer is altijd eenvoudig gratis te wijzigen, even contact opnemen met de airline. Esta toestemming krijg je normaliter wel, of je moet er heel slecht voorstaan, maar dan weet je dit zelf ook wel ;)

Wat de prijs betreft; iemand moet de goedkoopste zijn. Op het stuk naar Dublin toe krijg je overigens geen gratis eten/drinken aan boord, alleen buyonboard. Maargoed dit is ook maar iets meer dan een uurtje.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_142738164
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:18 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Paspoortnummer is altijd eenvoudig gratis te wijzigen, even contact opnemen met de airline. Esta toestemming krijg je normaliter wel, of je moet er heel slecht voorstaan, maar dan weet je dit zelf ook wel ;)

Wat de prijs betreft; iemand moet de goedkoopste zijn. Op het stuk naar Dublin toe krijg je overigens geen gratis eten/drinken aan boord, alleen buyonboard. Maargoed dit is ook maar iets meer dan een uurtje.
ESTA gaat automatisch. Pas als jij al in het systeem staat of je zo dom bent om ergens op die vragen ja te zeggen kunnen er mensen naar gaan kijken.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 15:19:21 #29
62913 Blik
The one and Only!
pi_142750141
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 09:47 schreef Eris het volgende:

[..]

Je ID / Paspoort die je hebt gebruikt voor het bestellen van je ticket.
Is fijn als je in de tussentijd een nieuw paspoort hebt aangevraagd...
pi_142751361
Kan je voor niets aan passen. Via de vliegtuig maatschappij :)
pi_142784250
Iemand ervaring met Spirit Airlines?

Ik lees echt horrorverhalen. Maargoed, op internet kun je over elk bedrijf wel gezeik vinden. Dit is alleen wel in hoge mate, eigenlijk vrijwel niks positiefs.

Iemand?

Ben aan het kijken om van Panama terug te gaan naar Dusseldorf of NL. Via Fort Lauderdale (Spirit Airlines) en vervolgens vanaf daar terug met Norwegian Airlines is behoorlijk voordelig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2014 18:34:08 ]
pi_142940738
Heenvlucht ging goed. Wat ik me nu weer afvraag, als ik hier in het vakantiehuis online incheck, kan ik dan op de luchthaven de boardingpasses uitprinten? Hier wel printer, maar geen laptop bij. We vliegen vanaf luchthaven Tenerife Norte. Hebben niet zo zin in inchecken op de luchthaven. Vandaar de vraag.. Kan ze misschien ook op mobiel zetten, maar op papier is altijd fijner/veiliger.
pi_142946267
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 23:46 schreef larsvh12 het volgende:
Heenvlucht ging goed. Wat ik me nu weer afvraag, als ik hier in het vakantiehuis online incheck, kan ik dan op de luchthaven de boardingpasses uitprinten? Hier wel printer, maar geen laptop bij. We vliegen vanaf luchthaven Tenerife Norte. Hebben niet zo zin in inchecken op de luchthaven. Vandaar de vraag.. Kan ze misschien ook op mobiel zetten, maar op papier is altijd fijner/veiliger.
Online inchecken kan sowieso. Dan heb je de opties om inderdaad boardingpasses op je mobiel te bewaren, deze bij het hotel uit te printen (dat willen ze vaak echt wel voor je doen), op de luchthaven bij een incheckzuil de boardingpasses uit te printen óf om gewoon aan de balie deze te laten printen. Ik neem aan dat jullie ook ruimbagage mee terug nemen, dus naar een balie moet je sowieso. Dan kunnen ze hier ook gelijk printjes maken als je dit wilt.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_142947069
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:34 schreef Thetallguy het volgende:
Online inchecken kan sowieso. Dan heb je de opties om inderdaad boardingpasses op je mobiel te bewaren, deze bij het hotel uit te printen (dat willen ze vaak echt wel voor je doen), op de luchthaven bij een incheckzuil de boardingpasses uit te printen óf om gewoon aan de balie deze te laten printen. Ik neem aan dat jullie ook ruimbagage mee terug nemen, dus naar een balie moet je sowieso. Dan kunnen ze hier ook gelijk printjes maken als je dit wilt.
Klopt, maar bij de bagage drop-off only weigeren ze soms om een boardingpass te printen. Als daar een rij staat, sluit ik liever direkt aan bij de check-in als ik nog geen geprinte boardingpass heb. Daar kunnen ze het altijd voor je doen.

Ik meen dat sommige low-cost carriers een boete berekenen als je geen boardingpass bij je hebt. In dat geval moet je dus echt zorgen dat je het ergens uitprint of zeker weten dat je de electronische versie kunt tonen. (Dus onafhankelijk van een data verbinding).
pi_142950514
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 08:34 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

Online inchecken kan sowieso. Dan heb je de opties om inderdaad boardingpasses op je mobiel te bewaren, deze bij het hotel uit te printen (dat willen ze vaak echt wel voor je doen), op de luchthaven bij een incheckzuil de boardingpasses uit te printen óf om gewoon aan de balie deze te laten printen. Ik neem aan dat jullie ook ruimbagage mee terug nemen, dus naar een balie moet je sowieso. Dan kunnen ze hier ook gelijk printjes maken als je dit wilt.
We zitten niet in een hotel, maar in een los vakantiehuis, dus laten doen gaat moeilijk. Maar als ik online incheck hier, kan ik de boarding passes dan gewoon op de luchthaven bij zo'n selfservice apparaat printej of alsnog aan de check-in balie? Alvast bedankt. Groeten, Lars
pi_142952810
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:51 schreef larsvh12 het volgende:

[..]

We zitten niet in een hotel, maar in een los vakantiehuis, dus laten doen gaat moeilijk. Maar als ik online incheck hier, kan ik de boarding passes dan gewoon op de luchthaven bij zo'n selfservice apparaat printej of alsnog aan de check-in balie? Alvast bedankt. Groeten, Lars
Jazeker dat moet lukken bij de gewone incheckbalies/automaat :) En zie ook de opmerking van jaco hierboven. Goed punt dat sommige drop-off balies hier wellicht ook moeilijk over kunnen doen (hoewel ik daar zelf nog nooit last van heb gehad).
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_142971589
Thx. We zitten 100 m van een hotel af. Misschien daar even langs gaan, als ze een beetje vriendelijk zijn, zullen ze ze wel even willen uitprinten. Maar moet ik dan daar gewoon mijn e-mail openen en hun printen hem dan, of?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 22:11:58 #38
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_142971829
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 22:04 schreef larsvh12 het volgende:
Thx. We zitten 100 m van een hotel af. Misschien daar even langs gaan, als ze een beetje vriendelijk zijn, zullen ze ze wel even willen uitprinten. Maar moet ik dan daar gewoon mijn e-mail openen en hun printen hem dan, of?
Ja, of je drukt gewoon zelf op printen.
pi_142996189
Langs geweest. Kon daar via een computer betaald internetten. Gedaan, vervolgens gemaild naar email hotel. Bij receptie keurig voor me uitgeprint. Een ding wat ik raar vond, is dat we de boardingpass van het laatste deel nog niet konden uitprinten, maar dat we die op de luchthaven moesten halen. Naja, het eerste deel hebben we tenminste al, zijn we al een heel eind 😂
  woensdag 6 augustus 2014 @ 21:40:01 #40
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_143141582
Ik vlieg binnenkort met Estonian Air en nu zie ik op de site dit over de afmetingen voor de ruimbagage:

quote:
Maximum size (length x width x height) per piece must not exceed 158 cm
Ik moet zeggen dat ik het nogal onduidelijk vind. 158 centimeter voor alle zijden bij elkaar opgeteld? Dat lijkt me nogal klein, want bij Wizz Air (waar ik ook binnenkort mee vlieg) kan je bagage meenemen van maximaal 150cm breedte bij 119cm hoogte bij 171cm lengte.
Ik ga dus uit van 158x158x158 centimeter?

Nou is mijn koffer 73x30x55, dus dat is bij elkaar exact 158cm _O- Ben dus wel benieuwd, want wellicht meten zijn 1 centimeter langer en dan zou ik dus eventueel de lul kunnen zijn :P
pi_143154385
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het nogal onduidelijk vind. 158 centimeter voor alle zijden bij elkaar opgeteld?
Ja. Ik denk van wel. Het komt aardig overeen met wat normaalgesproken wordt toegestaan.

quote:
Dat lijkt me nogal klein, want bij Wizz Air (waar ik ook binnenkort mee vlieg) kan je bagage meenemen van maximaal 150cm breedte bij 119cm hoogte bij 171cm lengte.
Ik denk eerlijk gezegd dat je dit verkeerd begrepen hebt. Bij zo'n enorm pakket heb je een vrachtvervoerder nodig.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 08:28:09 #42
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_143154982
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 06:37 schreef jaco het volgende:

[..]

Ja. Ik denk van wel. Het komt aardig overeen met wat normaalgesproken wordt toegestaan.

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat je dit verkeerd begrepen hebt. Bij zo'n enorm pakket heb je een vrachtvervoerder nodig.
Dit staat op de site van Wizz Air:

quote:
De maximale afmetingen van één stuk bagage dat door het ruimluik past, zijn:

Breedte: 1,499 m
Hoogte: 1,194 m
Lengte: 1,715 m
Iets andere afmetingen dan wat ik in gedachten had, maar los daarvan maak ik hieruit op dat je bagage maximaal deze afmetingen mag hebben, zolang het maar niet zwaarder wordt dan het maximale gewicht?
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:57:30 #43
62913 Blik
The one and Only!
pi_143157713
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 21:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vlieg binnenkort met Estonian Air en nu zie ik op de site dit over de afmetingen voor de ruimbagage:

[..]

Ik moet zeggen dat ik het nogal onduidelijk vind. 158 centimeter voor alle zijden bij elkaar opgeteld? Dat lijkt me nogal klein, want bij Wizz Air (waar ik ook binnenkort mee vlieg) kan je bagage meenemen van maximaal 150cm breedte bij 119cm hoogte bij 171cm lengte.
Ik ga dus uit van 158x158x158 centimeter?

Nou is mijn koffer 73x30x55, dus dat is bij elkaar exact 158cm _O- Ben dus wel benieuwd, want wellicht meten zijn 1 centimeter langer en dan zou ik dus eventueel de lul kunnen zijn :P
Dat is echt heel klein idd, want dan zou mijn koffer niet eens mee mogen, die is een paar cm groter. En mijn koffer is geen koffer van het formaat hutkoffer, gewoon een fatsoenlijk reisformaat.

Ook een koffer zoals deze zou niet mee mogen:

http://www.travelbags.nl/(...)r-75-vivid-blue.html

En dat is echt geen absurde koffer ofzo
pi_143158170
Ben weer eens op zoek naar een ticket voor Australië (4e keer in 8 jaar...) en heb wensen qua beenruimte, beperkte overstaptijden op luchthavens (3,5 uur is voor mij écht het maximum) en aankomsttijden (ik zie een vlucht met Emirates die om 00.40 uur aankomt en da's niet echt handig als je door twee bejaarde (schoon)ouders opgehaald moet worden; huurauto is geen optie)

Gisteren toevallig eens gekeken naar twee enkeltjes (heen met Malaysian Airlines, terug met Etihad) en daarbij kwam ik een paar goedkopere opties tegen dan een retour met Emirates. Zijn er echter zaken waar ik rekening mee moet houden als ik twee enkeltjes bij verschillende maatschappijen boek?

Ander puntje: Ik kan ook een retour kopen waarbij ik op de terugweg een overstap heb van 45 minuten in Belgrado. Het is dus gewoon een ticket AMS - BNE - AMS en als je vanwege vertraging je vlucht Belgrado - AMS mist, kun je (volgens mij gratis) met de volgende vlucht mee. maar ik vind 45 minuten wel aan de krappe kant. Iemand hier ervaring mee?
pi_143159112
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef Pancake1967 het volgende:

Ander puntje: Ik kan ook een retour kopen waarbij ik op de terugweg een overstap heb van 45 minuten in Belgrado. Het is dus gewoon een ticket AMS - BNE - AMS en als je vanwege vertraging je vlucht Belgrado - AMS mist, kun je (volgens mij gratis) met de volgende vlucht mee. maar ik vind 45 minuten wel aan de krappe kant. Iemand hier ervaring mee?
Als de luchtvaartmaatschappij de overstap zelf aangeeft moet je onder normale omstandigheden ook haalbaar zijn. Bij vertraging zijn ze verplicht je een alternatief te bieden, vaak is dat inderdaad mee op de volgende vlucht. Als dat pas de volgende dag is wordt ook een overnachting e.d. geregeld op hun kosten.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:34:50 #46
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_143160301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:53 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Als de luchtvaartmaatschappij de overstap zelf aangeeft moet je onder normale omstandigheden ook haalbaar zijn. Bij vertraging zijn ze verplicht je een alternatief te bieden, vaak is dat inderdaad mee op de volgende vlucht. Als dat pas de volgende dag is wordt ook een overnachting e.d. geregeld op hun kosten.
Zoals ik het lees boekt pannenkoek die overstap niet op 1 ticket en dan is er nul garantie en geen verplichting bij het missen van de aansluiting.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:09:48 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_143161423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef Pancake1967 het volgende:
Ben weer eens op zoek naar een ticket voor Australië (4e keer in 8 jaar...) en heb wensen qua beenruimte, beperkte overstaptijden op luchthavens (3,5 uur is voor mij écht het maximum) en aankomsttijden (ik zie een vlucht met Emirates die om 00.40 uur aankomt en da's niet echt handig als je door twee bejaarde (schoon)ouders opgehaald moet worden; huurauto is geen optie)

Gisteren toevallig eens gekeken naar twee enkeltjes (heen met Malaysian Airlines, terug met Etihad) en daarbij kwam ik een paar goedkopere opties tegen dan een retour met Emirates. Zijn er echter zaken waar ik rekening mee moet houden als ik twee enkeltjes bij verschillende maatschappijen boek?

Ander puntje: Ik kan ook een retour kopen waarbij ik op de terugweg een overstap heb van 45 minuten in Belgrado. Het is dus gewoon een ticket AMS - BNE - AMS en als je vanwege vertraging je vlucht Belgrado - AMS mist, kun je (volgens mij gratis) met de volgende vlucht mee. maar ik vind 45 minuten wel aan de krappe kant. Iemand hier ervaring mee?
Volgens mij is hier een apart topic voor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_143170266
Morgen vlieg ik naar Kopenhagen met Transavia vanuit Eindhoven.
Nu heb ik eerder vandaag een mail gekregen waarmee ik kan inchecken op deze link.
Ik klink op de link en krijg de volgende melding:
"ER IS IETS MISGEGAAN... The agent (EXT/WWDOTREZ) is locked."

Op verschillende momenten heb ik proberen in te loggen, maar de foutmelding blijft. Betekent dat de server momenteel door reizigers wordt bestormd? :')
pi_143170572
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:17 schreef Pancake1967 het volgende:
Ben weer eens op zoek naar een ticket voor Australië (4e keer in 8 jaar...) en heb wensen qua beenruimte, beperkte overstaptijden op luchthavens (3,5 uur is voor mij écht het maximum) en aankomsttijden (ik zie een vlucht met Emirates die om 00.40 uur aankomt en da's niet echt handig als je door twee bejaarde (schoon)ouders opgehaald moet worden; huurauto is geen optie)

Gisteren toevallig eens gekeken naar twee enkeltjes (heen met Malaysian Airlines, terug met Etihad) en daarbij kwam ik een paar goedkopere opties tegen dan een retour met Emirates. Zijn er echter zaken waar ik rekening mee moet houden als ik twee enkeltjes bij verschillende maatschappijen boek?

Ander puntje: Ik kan ook een retour kopen waarbij ik op de terugweg een overstap heb van 45 minuten in Belgrado. Het is dus gewoon een ticket AMS - BNE - AMS en als je vanwege vertraging je vlucht Belgrado - AMS mist, kun je (volgens mij gratis) met de volgende vlucht mee. maar ik vind 45 minuten wel aan de krappe kant. Iemand hier ervaring mee?
:) Wanneer je het retourtje koopt van Etihad met op de terugweg een tussenstop in Abu Dhabi en vervolgens Belgrado dan zal bij een kleine vertraging Air Serbia nog wel op je willen wachten omdat de vluchten van Air Serbia naar de diverse bestemmingen binnen Europa door de samenwerking met Etihad een flink aantal overstappers aan boord hebben die ze wel op de eindbestemming willen hebben.
Mocht het misgaan krijg je uiteraard kosteloos een hotel, want de volgende vlucht gaat pas de volgende dag. Overigens, 25 minuten overstaptijd was op het kleine en fijne Belgrado ook voldoende dus die 45 minuten vast ook wel, want Etihad heeft op de route naar Belgrado een wat kleinere A319 ingezet waardoor het boarden relatief snel gaat op Abu Dhabi en door de 'padding' in de schema's nog wel wat buffer aanwezig is.

Ik betwijfel overigens of 2 enkele reizen echt wel goedkoper zullen zijn dan een retourtje, mocht dat wel zo zijn en je boekt een dergelijke vlucht, zorg dat je bij vertrek de papieren voor de terugreis bij de hand hebt zodat je kunt bewijzen dat je binnen de visum voorwaarden weer vertrekt. Niet dat dat altijd gevraagd wordt, maar dit is zeker wel mogelijk.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_143170607
quote:
5s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:29 schreef karton2 het volgende:
Morgen vlieg ik naar Kopenhagen met Transavia vanuit Eindhoven.
Nu heb ik eerder vandaag een mail gekregen waarmee ik kan inchecken op deze link.
Ik klink op de link en krijg de volgende melding:
"ER IS IETS MISGEGAAN... The agent (EXT/WWDOTREZ) is locked."

Op verschillende momenten heb ik proberen in te loggen, maar de foutmelding blijft. Betekent dat de server momenteel door reizigers wordt bestormd? :')
Ik kan er gewoon op, en soms liggen de IT systemen inderdaad plat als een heleboel mensen tegelijk willen inchecken.
Maar Transavia werkt met de KLM systemen, dus over het algemeen wordt een storing snel opgepakt.

Gewoon later nog een keer proberen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')