abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 september 2014 @ 09:41:53 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_144341121
Ik vond het wel fijn, die folie. Ik moest gewoon werken, en vond t niet lekker als mn tattoo na de dag helemaal vol zat met pluisjes van mn kleren (was in de winter).
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 9 september 2014 @ 09:48:36 #277
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_144341239
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef pinquit het volgende:
Ik vond het wel fijn, die folie. Ik moest gewoon werken, en vond t niet lekker als mn tattoo na de dag helemaal vol zat met pluisjes van mn kleren (was in de winter).
Ik mocht de folie bij thuiskomst al verwijderen
Met dat warme weer was dat ook wel prettig.
Meteen de tattoo schoon gemaakt en ingesmeerd en aangezien ik de rest van de dag toch thuis was, geen shirt aangetrokken.
Folie is alleen bedoeld, zodat je kleding niet aan je verse tattoo gaat plakken, waardoor je deze kan beschadigen bij het uittrekken van je kleding.
Je hoeft echt geen dagen met die folie te lopen
pi_144343161
Hoe kan het dat ik in dit topic lees dat sommige personen jeuk krijgen tijdens de genezing van een tattoo. Dit is dan toch het teken dat de tattoo te diep is gezet en/of niet goed verzorgd is door degene bij wie de tattoo gezet is?! Ik heb zelf twee tattoo's(binnenkant bovenarm en binnenkant onderarm) en bij beide totaal geen last van jeuk gehad.

Jeuk bij een tattoo die aan het genezen is is toch nooit goed?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_144343454
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 23:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik heb nooit folie gehad.. Ik zou het advies van de artiest aanhouden. Je tattoo is wel tof trouwens!
Zolang het geen kwaad kan, doe ik dat dus ook maar :D Dankjewel!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef Eerin het volgende:

[..]

Ja dat doet mijn moeder ook, elke keer een statement maken xD dan ziet ze iemand op TV met tattoos "Ja, jammer van die plaatjes".. Weet niet wat dat is met moeders xD
Maar als ze binnen een uur al beter gestemd is, is dat een goed teken.

Over je folie: ik had de folie er de eerste dag om + eerste nacht ivm lekkende inkt, en daarna af gedaan. Het is een wond, die moet kunnen ademen. Mijn shop zei ook 3 dagen, maar ik heb het niet gedaan en hij is prima geheeld. En gewoon smeren als hij droog voelt, je moet hem zo zacht mogelijk houden ivm korstjes en dergelijke. Althans, dat heb ik gedaan en heb nergens last van gehad :)
Hahahaha :') Vorige generatie denk ik gewoon...

Ik merk dat mijn BHbandje ook over de tattoo komt, dus misschien is het handig om hem wel eventjes te beschermen, en over 2 dagen is het.. .... donderdag.... Uh. Dan ga ik maar vanaf thuiskomst zonder rondwandelen, hoe snel vormen korstjes?
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:39 schreef GimmeGore het volgende:
Ik vind het vooral een kwestie van je lichaam aan (leren) voelen. Ik heb allebei geprobeerd, maar in de genezing heb ik echt totaal geen verschil gemerkt. Ik vond vooral voor mezelf prettiger dat ik bijvoorbeeld bij de tattoo's op mijn kuiten niet bang hoefde te zijn dat mijn broek vast zou gaan plakken in de verse tattoo of dat er kattenhaar op zou komen.
Ja, precies, dat heb ik nu ook een beetje. En het aanvoelen, tsja, heb nog nooit een tattoo gehad, ook niemand in mijn omgeving, in ieder geval niet op deze plek.
  dinsdag 9 september 2014 @ 11:19:24 #280
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_144343528
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Hoe kan het dat ik in dit topic lees dat sommige personen jeuk krijgen tijdens de genezing van een tattoo. Dit is dan toch het teken dat de tattoo te diep is gezet en/of niet goed verzorgd is door degene bij wie de tattoo gezet is?! Ik heb zelf twee tattoo's(binnenkant bovenarm en binnenkant onderarm) en bij beide totaal geen last van jeuk gehad.

Jeuk bij een tattoo die aan het genezen is is toch nooit goed?
Genezende wonden kunnen jeuken, hoeft niet altijd.
pi_144346378
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 11:04 schreef JenHermes het volgende:
Hoe kan het dat ik in dit topic lees dat sommige personen jeuk krijgen tijdens de genezing van een tattoo. Dit is dan toch het teken dat de tattoo te diep is gezet en/of niet goed verzorgd is door degene bij wie de tattoo gezet is?! Ik heb zelf twee tattoo's(binnenkant bovenarm en binnenkant onderarm) en bij beide totaal geen last van jeuk gehad.

Jeuk bij een tattoo die aan het genezen is is toch nooit goed?
Jeuk = genezing
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_144348429
Waarom zegt mijn artist dan dat een tattoo hoort te genezen zonder jeuk?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  † In Memoriam † dinsdag 9 september 2014 @ 13:59:20 #283
7074 moussy
kuttekop
pi_144348554
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:55 schreef JenHermes het volgende:
Waarom zegt mijn artist dan dat een tattoo hoort te genezen zonder jeuk?
Misschien moet je dat aan je artiest vragen? :D
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_144348950
Inderdaad, jeuk is genezen. Ik heb bij al mijn tattoo's jeuk gehad.

Als ik net een tattoo heb laten zetten dan word er aangeraden op de folie 1 dag er op te laten zitten.
2x per dag met lauw water te wassen zonder zeep, en dan elk 3 uur heel dun insmeren met bepanthen. En het liefst katoen aantrekken, dat hecht het minst aan de tattoo.
pi_144351554
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 10:27 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Een paar topics geleden was ik op zoek naar een artiest die een songtekst zou kunnen omzetten in een tattoo...
... In mijn zoektocht stuitte ik op Xoil (in Thonon-les-Baines, Frankrijk) en ik ben verliefd.

Zijn werk is precies wat ik zoek. Het is een mix van kleur en grijstinten, realistisch en abstract, rond en geometrisch.

Deze feniks vind ik prachtig (behalve dan de tekst er doorheen),ook de plek ben ik weg van:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze vogel vind ik qua kleur en vorm super:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Sjeekie_Beekie legt een extra slot op de spaarpot.
kynst deventer
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_144355854
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef pinquit het volgende:

[..]

Yes ma'am! :7 wel crappy telefoonfoto's, maar ik heb even niks beters ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
wow waar heb je die laten zetten?
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_144356795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Piccolo2000 het volgende:
Inderdaad, jeuk is genezen. Ik heb bij al mijn tattoo's jeuk gehad.

Als ik net een tattoo heb laten zetten dan word er aangeraden op de folie 1 dag er op te laten zitten.
2x per dag met lauw water te wassen zonder zeep, en dan elk 3 uur heel dun insmeren met bepanthen. En het liefst katoen aantrekken, dat hecht het minst aan de tattoo.
Ik mocht de folie er na 2.5/3 uur vanaf halen. Daarna de tattoo wassen met lauw water, afdempen met een keukenrol en insmeren. Het insmeren hoefde van mijn artiest maar drie keer per dag: In de ochtend, rond het middaguur en aan het begin van de avond
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_144358338
Je hoort zoveel verschillende verhalen over hoe je je tattoo's moet verzorgen.

Ik moet zeggen dat het regelmatig insmeren mij zeer goed bevalt, mijn huid trekt niet, en blijft lekker soepel aanvoelen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen maar tattoo's heb van buitenlandse artiesten. :) :)
pi_144370574
Ik vond insmeren ook altijd heel lekker als mijn tattoo jeukte :P verder hield ik me wel zo veel mogelijk aan 3x per dag smeren.. bleef mijn huid idd lekker soepel van en niet trekkerig :Y
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_144413629
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 17:22 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

wow waar heb je die laten zetten?
Door Daan vd Dobbelsteen in Gorinchem https://www.facebook.com/likedicetattoos
Hij kan nog veel toffere dingen dan dit :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_144415184


Trots. Welgeteld de 5e keer dat ik een tattoo machine heb vastgehouden en de eerste keer dat ik het zo groot én met kleur heb gedaan. Ik ben tevreden
pi_144415264
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2014 07:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yep O+ thnx!
heb je door steve in steenwijk laten doen he?
  donderdag 11 september 2014 @ 11:10:03 #293
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_144415336
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 15:30 schreef Thezappa het volgende:

[..]

kynst deventer
Is ie goed ja? Heb zelf ook in Deventer laten zetten, maar niet daar. :)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_144415635
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Is ie goed ja? Heb zelf ook in Deventer laten zetten, maar niet daar. :)
ja die is heel goed
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_144416670
Oh Droom! die had je bij mij ook mogen zetten <3 mooi fijntjes! kaigoed gelukt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_144417007
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 12:02 schreef pinquit het volgende:
Oh Droom! die had je bij mij ook mogen zetten <3 mooi fijntjes! kaigoed gelukt
dank O+ hij zal over 4 week wel weer bijgewerkt moeten worden maar dat zie ik dan wel weer
  donderdag 11 september 2014 @ 14:23:37 #297
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_144420704
Ik heb vandaag precies drie weken geleden mijn tatoeage laten zetten en voor mijn gevoel verloopt het genezingsproces voorspoedig. Inmiddels is het vervellen al klaar, alleen 'ligt' de tattoo nog echt op mijn huid. Gister zag een vriendin mijn tattoo en die schrok er een beetje van ('Hij is nog helemaal niet genezen, joh!'). Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken? :o
pi_144420775
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef RipMcPants het volgende:
Ik heb vandaag precies drie weken geleden mijn tatoeage laten zetten en voor mijn gevoel verloopt het genezingsproces voorspoedig. Inmiddels is het vervellen al klaar, alleen 'ligt' de tattoo nog echt op mijn huid. Gister zag een vriendin mijn tattoo en die schrok er een beetje van ('Hij is nog helemaal niet genezen, joh!'). Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken? :o
Pic!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  donderdag 11 september 2014 @ 14:31:10 #299
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_144420901
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 14:23 schreef RipMcPants het volgende:
Ik heb vandaag precies drie weken geleden mijn tatoeage laten zetten en voor mijn gevoel verloopt het genezingsproces voorspoedig. Inmiddels is het vervellen al klaar, alleen 'ligt' de tattoo nog echt op mijn huid. Gister zag een vriendin mijn tattoo en die schrok er een beetje van ('Hij is nog helemaal niet genezen, joh!'). Is dit normaal, of moet ik me zorgen gaan maken? :o
Compleet genezen duurt een week of zes, dus je bent op de helft :)

Daarbij kan een tattoo altijd een beetje 'op' de huid blijven liggen, ik heb een tattoo die ik na 6 jaar nog steeds als verdikking op m'n huid voel. Heeft iets te maken met de diepte en hoe 'hard' ie is gezet geloof ik.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_144420969
quote:
17s.gif Op donderdag 11 september 2014 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[ afbeelding ]

Trots. Welgeteld de 5e keer dat ik een tattoo machine heb vastgehouden en de eerste keer dat ik het zo groot én met kleur heb gedaan. Ik ben tevreden
Mooi en strak gezet!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')