abonnement Unibet Coolblue
pi_142485660
Ik ben 3.5 week geleden besneden en gisteren weer voorzichtig begonnen met aftrekken.
Dat gaat een stuk moeizamer nu moet ik zeggen. Het orgasme voelt ook minder lekker aan. Ik denk omdat vóór de besnijdenis ik vlak voor en tijdens het orgasme met de voorhuid de hele eikel stimuleerde. Nu raak ik met duim/wijsvinger alleen onderkant eikel aan (met stukje huid van de penis dat ik nog net kan oprekken tot onderkant eikel). Maar de hele eikel zelf wordt dus niet meer gestimuleerd. Ik vermoed dat dit verklaart waarom het gevoel minder is.

Hoe doen andere besneden jongens/mannen dit? Moet ik glijmiddel gebruiken? Ik neem aan dat ik dan een beetje glijmiddel op de eikel moet doen (niet op de schaft?) en dan met hand over eikel wrijven (waarbij mijn hand dus de rol van de voorhuid overneemt)?

Als voorbereiding op mijn besnijdenis werd me vertelt dat het genot gelijk blijft. Maar tot nu toe klopt dit niet. Graag hoor ik wat tips.
pi_142485723
Waarom heb je je besneden?
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 19 juli 2014 @ 18:11:43 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_142485858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Leia0 het volgende:
Waarom heb je je besneden?
Dit
Je maintiendrai -XOXO-
pi_142485875
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef PoisTya het volgende:
Als voorbereiding op mijn besnijdenis werd me vertelt dat het genot gelijk blijft.
Lees je eens in op internet. Het is algemeen bekend dat dat juist niet zo is.
pi_142485888
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:12 schreef jatochneetoch het volgende:

[..]

Lees je eens in op internet. Het is algemeen bekend dat dat juist niet zo is.
Inderdaad, is toch algemeen bekend dat het juist wat minder gevoelig wordt.
pi_142485913
Precies zoals religies het willen; seks geeft minder genot.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_142485966
Je trapt toch niet in reclame? Waarom hierin wel?
pi_142485975
gefeliciteerd met je gemutileerde pik *O*
pi_142485993
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:15 schreef ADQ het volgende:
Je trapt toch niet in reclame? Waarom hierin wel?
Hoezo reclame?
Soms is het ook medisch noodzakelijk en dan zullen ze er geen onzin bij vertellen.
pi_142486104
Het is minder gevoelig, maar daardoor kun je juist wel langer knallen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 juli 2014 @ 18:19:02 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142486108
Waarom heb je het dan laten doen. 8)7
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 19 juli 2014 @ 18:28:42 #12
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_142486393
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom heb je het dan laten doen. 8)7
Vernauwde voorhuid is de enige reden. Maar daar bestaan ook cremetjes voor. :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 juli 2014 @ 18:29:19 #13
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142486417
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vernauwde voorhuid is de enige reden. Maar daar bestaan ook cremetjes voor. :')
Hij zegt juist dat hij hiervoor gewoon lekkah met alles kon sjorren. Lijkt mij dan raar dat hij daar last van had. Maar ik ben benieuwd :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_142486426
Te nauwe voorhuid. In begeleidend boekje van het ziekenhuis stond dat, dat plezier in sex niet minder is dan voor een besnijdenis.

Maar ik doe het vast verkeerd. Daarom geïntereseerd hoe andere besneden jongens/mannen zich aftrekken.
pi_142486492
Betalen je ouders nu ook je glijmiddel?
  PR/Manusje van alles zaterdag 19 juli 2014 @ 18:31:25 #16
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_142486494
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_142486572
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:31 schreef d4v1d het volgende:
Betalen je ouders nu ook je glijmiddel?
Sorry?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 18:40:51 #18
423782 PassThatShit
Just Pass It..
pi_142486860
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:33 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Sorry?
Als je dit niet tolereert ga je maar lekker naar het viva forum
Dare to be different.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 18:46:53 #19
361899 thom_05
Ondertitel
pi_142487079
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef PoisTya het volgende:
Te nauwe voorhuid. In begeleidend boekje van het ziekenhuis stond dat, dat plezier in sex niet minder is dan voor een besnijdenis.

Maar ik doe het vast verkeerd. Daarom geïntereseerd hoe andere besneden jongens/mannen zich aftrekken.
Masturberen is geen sex.
A society of sheep must in time beget a government of wolves.
- Henry de Jouvenel
pi_142487135
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:46 schreef thom_05 het volgende:

[..]

Masturberen is geen sex.
Nee Ok. Maar met echte sex mag ik nog niet beginnen. Mag pas na een week of 6.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 19:27:32 #21
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_142488206


[ Bericht 100% gewijzigd door Domnivoor op 20-07-2014 14:45:37 ]
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  zaterdag 19 juli 2014 @ 19:32:09 #22
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142488309
ts :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Zou zeker ook z'n leuter amputeren als hem verteld wordt dat dit niks uitmaakt.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 19:47:10 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_142488767
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef Seam het volgende:
Het is minder gevoelig, maar daardoor kun je juist wel langer knallen.
Daar heb ik geen besnijdenis voor nodig O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_142489200
Als ik een te nauwe voorhuid zou hebben,zou ik geen complete besnijdenis laten doen,maar ruimer laten maken,en ja dit kan gewoon,een voorhuid geeft voor mij te veel plezier om weg te laten snijden,je moet niet alles geloven wat ze schrijven!
pi_142492827
Ja, vervelend om te melden, maar je bent flink voorgelogen. Genot met seks wordt echt wel minder. Ikzelf ben ook besneden. Nou, een van de ergste dingen die mij gebeurt is. Er zitten veel zenuwen in de voorhuid, die nu weg zijn. En ook de huid zelf zorgt voor genot merk ik. Daarnaast wordt de eikel door uitdroging na verloop van tijd minder gevoelig. Rot voor je :{

Glijmiddel werkt wel het lekkerst ja, en geeft beste orgasmes. Ik doe het gewoon ook over de schacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:16 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Hoezo reclame?
Soms is het ook medisch noodzakelijk en dan zullen ze er geen onzin bij vertellen.
Medisch noodzakelijk? Dat is bijna nooit het geval. Nauwe voorhuid is geen medische noodzakelijke reden, maar bullshit om je dan te laten besnijden.

En ow ja hoor, dokters vertellen zoveel onzin. Die zijn niet blind te vertrouwen.
pi_142497579
Dat komt me bekend voor.
Na mijn besnijdenis moest ik ook weer gaan ontdekken hoe je het beste kan masturberen.
Aftrekken gaat immers niet meer..
(ben strak besneden, schachthuid staat strak bij een erectie)

Ik vind het zelf het lekkerste om een O te maken met de hand en dan over m`n eikel te strelen.
Kan gewoon zonder glijmiddel, maar denk dat het bij jou nog iets te gevoelig is daarvoor.
Duurt meestal wel een week of 6 voordat alles helemaal goed genezen is.

Met glijmiddel is ook wel lekker, maar voor mij niet noodzakelijk

De gevoeligheid wordt inderdaad wel wat minder, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.
Ik vind het zelf geen probleem dat het iets langer duurt voordat het orgasme komt.

Kortom, ga uitproberen wat je lekker vindt en geniet ervan.

[ Bericht 16% gewijzigd door garfieldrulez op 19-07-2014 23:54:08 ]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
  zaterdag 19 juli 2014 @ 23:56:45 #27
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142498066
Dat had ik ook toen ik net besneden was. In het begin altijd glijmiddel gebruikt. Nu heb ik door hoe ik hem vast moet pakken en niks meer nodig. Gewoon even op onderzoek uit.
pi_142505136
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 23:45 schreef garfieldrulez het volgende:
Dat komt me bekend voor.
Na mijn besnijdenis moest ik ook weer gaan ontdekken hoe je het beste kan masturberen.
Aftrekken gaat immers niet meer..
(ben strak besneden, schachthuid staat strak bij een erectie)

Ik vind het zelf het lekkerste om een O te maken met de hand en dan over m`n eikel te strelen.
Kan gewoon zonder glijmiddel, maar denk dat het bij jou nog iets te gevoelig is daarvoor.
Duurt meestal wel een week of 6 voordat alles helemaal goed genezen is.

Met glijmiddel is ook wel lekker, maar voor mij niet noodzakelijk

De gevoeligheid wordt inderdaad wel wat minder, maar dat hoeft geen nadeel te zijn.
Ik vind het zelf geen probleem dat het iets langer duurt voordat het orgasme komt.

Kortom, ga uitproberen wat je lekker vindt en geniet ervan.
Maar zijn jouw orgasmes even lekker als voor je besneden werd? Bij mij dus nog niet.

En degenen die glijmiddel gebruiken: is dat dan alleen op de eikel waar je het doet?

Als ik glijmiddel gebruik dan is het een gesop. Je voelt dan net bijna niks. Gebruik ik soms teveel glijmiddel? Ik denk dat ik gewoon moet blijven oefenen. Je kunt het eigenlijk gewoon opnieuw gaan leren.
pi_142505156
Ik zou het storneren :(

sorry :@
pi_142505167
Maar serieus, je huid is vrij flexibel. Kun je de onderliggende huid niet omhoogschuiven zodat je een voorhuideffect krijgt? Zal in het begin even wennen zijn maar misschien is het het proberen waard.
pi_142505283
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:21 schreef CafeRoker het volgende:
Maar serieus, je huid is vrij flexibel. Kun je de onderliggende huid niet omhoogschuiven zodat je een voorhuideffect krijgt? Zal in het begin even wennen zijn maar misschien is het het proberen waard.
Ik kan het net oprekken tot onderkant eikel. Maar een voorhuid stimuleert de hele eikel, nu alleen onderkant. Dat zal verklaren waarom het allemaal wat minder lekker is.

Ik denk dat m.b.v. glijmiddel en mijn hand over de eikel wrijven ik de hele eikel moet kunnen stimuleren. Maar dat werkt nog niet. Of ik neem de tijd niet ervoor, kan ook. Heb het idee dat het glijmiddel de wrijving tegengaat en je dus net geen gevoel krijgt. Het is alleen maar een gesop.
  zondag 20 juli 2014 @ 09:34:51 #32
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142505746
Ik ben net als jou strak besneden en kan alleen op rekken tot de rand van mijn eikel. Was 15 toen ik besneden werd in verband met nauwe voorhuid.

Het heeft een paar weken geduurd voor het weer net zo lekker was al voorheen. Mijn eikel was redelijk gevoelig en met glijmiddel helemaal. Ik denk dat je ook verkeerd glijmiddel hebt. Je moet zeker niet die van durex hebben, maar een op olie gebaseerd product.

Verder ik vind het fijn om heel Mijn penis in te smeren. Niet alleen mijn eikel. Vingers in een o vorm en duim over eikel heen. En het is beter als vroeger :).

Deze bestel ik altijd, doe er bijna 3/4 jaar met een flesje.

http://m.christineleduc.n(...)12872&offset=0&page=

[ Bericht 18% gewijzigd door ik20 op 20-07-2014 09:39:43 (merk) ]
pi_142505835
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 09:34 schreef ik20 het volgende:
Ik ben net als jou strak besneden en kan alleen op rekken tot de rand van mijn eikel. Was 15 toen ik besneden werd in verband met nauwe voorhuid.

Het heeft een paar weken geduurd voor het weer net zo lekker was al voorheen. Mijn eikel was redelijk gevoelig en met glijmiddel helemaal. Ik denk dat je ook verkeerd glijmiddel hebt. Je moet zeker niet die van durex hebben, maar een op olie gebaseerd product.

Verder ik vind het fijn om heel Mijn penis in te smeren. Niet alleen mijn eikel. Vingers in een o vorm en duim over eikel heen. En het is beter als vroeger :).

Deze bestel ik altijd, doe er bijna 3/4 jaar met een flesje.

http://m.christineleduc.n(...)12872&offset=0&page=
Dank je wel! Hier heb ik wat aan. Dit geeft me hoop. Dus over paar weken als eikel minder gevoelig is kan ik met glijmiddel over eikel en heb ik oude lekkere orgasme weer terug?

Dus voor mijn begrip: je hebt glijmiddel over penis én eikel; je vingers gebruik je om over schaft te gaan en tegelijk wrijf je met alleen je duim over je hele eikel?

Ik gebruik een op water gebaseerd glijmiddel. Gekocht via de gayshop.
pi_142506250
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 08:14 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Maar zijn jouw orgasmes even lekker als voor je besneden werd? Bij mij dus nog niet.

En degenen die glijmiddel gebruiken: is dat dan alleen op de eikel waar je het doet?

Als ik glijmiddel gebruik dan is het een gesop. Je voelt dan net bijna niks. Gebruik ik soms teveel glijmiddel? Ik denk dat ik gewoon moet blijven oefenen. Je kunt het eigenlijk gewoon opnieuw gaan leren.
In het begin was het ongeveer hetzelfde, maar dat komt omdat je er teveel mee bezig bent om een orgasme te krijgen.
Je geniet er dan niet echt van.
Na een tijdje weet je precies wat je lekker vindt en neem daar gewoon de tijd voor.
Je zal zien dat je veel heftiger klaarkomt als voorheen.
Ik voel het nu tot in mijn tenen,dus lekker is het zeker :)

En inderdaad, glijmiddel (je hebt maar een klein beetje nodig..) over je hele penis uitsmeren en dan lekker je gang gaan
En glijmiddel op siliconenbasis werkt veel beter als die op waterbasis
(anders blijf je smeren)

Wacht gewoon nog een paar weken af totdat alles goed genezen is, dat duurt nog wel een paar weken..

Overigens heb ik mijn ervaringen op http://www.besnijdenisinfo.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=142 gezet, kompleet met foto`s
(Kan je zien hoe het proces bij mij verlopen is)

[ Bericht 2% gewijzigd door garfieldrulez op 20-07-2014 10:23:00 ]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_142506329
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:17 schreef garfieldrulez het volgende:

[..]

I
En inderdaad, glijmiddel (je hebt maar een klein beetje nodig..) over je hele penis uitsmeren en dan lekker je gang gaan
Ok, maar 'lekker je gang gaan', hoe is die techniek? Dat is dus gewoon zoals vroeger: vuist maken en ga maar op en neer (maar dan: hoe stimuleer je zo de eikel?)? Of zoals de ander schreef: gebruik duim om over eikel te wrijven (met dus glijmiddel tussen duim en eikel) en tegelijk met rest hand over schaft?
pi_142506377
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 10:23 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Ok, maar 'lekker je gang gaan', hoe is die techniek? Dat is dus gewoon zoals vroeger: vuist maken en ga maar op en neer (maar dan: hoe stimuleer je zo de eikel?)? Of zoals de ander schreef: gebruik duim om over eikel te wrijven (met dus glijmiddel tussen duim en eikel) en tegelijk met rest hand over schaft?
Gast, ga gewoon experimenteren.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_142506431
Nee, geen vuist maken, dat is veel te ruig.

Probeer eens om met 2 vingers (duim en wijsvinger) een O te maken.
Wrijf dan met die 2 vingers over je eikel, duim aan de bovenkant.

Dat vind ik een hele lekkere manier.

Een ruwere manier is om je eikel tussen je 2 handen heen en weer te rollen.
Maar, ik zou hier nog mee wachten, anders heb je kans om letterlijk blaren op je eikel te krijgen.

Je kan zien wanneer het bijna genezen is:
Je eikel lijkt dan namelijk te gaan vervellen, dat ziet er raar uit,maar is normaal.
(allemaal kleine witte plekjes)

Dus, heb geduld..
Het gaat allemaal goedkomen ;)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
  zondag 20 juli 2014 @ 13:04:41 #38
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142509835
De medische sector moet uiteraard wel verklaren dat een besnijdenis geen verschil geeft voor de seks. Anders krijgen ze weer de hele joodse en islamitische gemeenschap over zich heen.

Het zal nog wel 100 jaar duren voordat algemeen wordt geaccepteerd dat besnijdenis bij een jongen net zo verwerpelijk is als bij een meisje.
pi_142511243
Info op besnijdenisinfo moet je overigens wel mee oppassen. Niet te vertrouwen die site! Dat is meer besnijdenispropoganda die niet bang zijn alles aan elkaar te liegen om besnijdenis in een mooi daglicht te zetten.
pi_142512820
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:04 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De medische sector moet uiteraard wel verklaren dat een besnijdenis geen verschil geeft voor de seks. Anders krijgen ze weer de hele joodse en islamitische gemeenschap over zich heen.

Het zal nog wel 100 jaar duren voordat algemeen wordt geaccepteerd dat besnijdenis bij een jongen net zo verwerpelijk is als bij een meisje.
Ik had het ook liever niet gehad, maar soms heb je geen keuze.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_142513870
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 13:57 schreef ratpatat het volgende:
Info op besnijdenisinfo moet je overigens wel mee oppassen. Niet te vertrouwen die site! Dat is meer besnijdenispropoganda die niet bang zijn alles aan elkaar te liegen om besnijdenis in een mooi daglicht te zetten.
Het is zo onderhand wel bekend dat je een enorme tegenstander van besnijdenis bent.

Ik probeer de ts van objectieve informatie te voorzien.
En mijn ervaring is niets aan gelogen..

Dat jij nu zwaar ongelukkig bent met jouw situatie,is nog geen reden om letterlijk in elk topic zo negatief te zijn..

Oh en volgens mij gebruik je ook de naam The Frozen Unicorn op andere fora...

Het is NIET erg om besneden te zijn,accepteer dat van mensen die er ervaring mee hebben.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
  zondag 20 juli 2014 @ 15:18:25 #42
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142513946
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 14:45 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Ik had het ook liever niet gehad, maar soms heb je geen keuze.
Als er een medische noodzaak is, dan is dat uiteraard een heel ander verhaal. Wat minder seksgenot wordt dan gecompenseerd door een medisch voordeel.

Maar als er geen noodzaak is, dan is een besnijdenis natuurlijk ridicuul, zoals jouw verhaal ook weer eens onderstreept.
pi_142514070
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef garfieldrulez het volgende:

[..]

Het is zo onderhand wel bekend dat je een enorme tegenstander van besnijdenis bent.

Ik probeer de ts van objectieve informatie te voorzien.
En mijn ervaring is niets aan gelogen..

Dat jij nu zwaar ongelukkig bent met jouw situatie,is nog geen reden om letterlijk in elk topic zo negatief te zijn..

Oh en volgens mij gebruik je ook de naam The Frozen Unicorn op andere fora...

Het is NIET erg om besneden te zijn,accepteer dat van mensen die er ervaring mee hebben.
Ik, samen met vele anderen, zijn er inderdaad ongelukkig mee. Dus mag ik mijn objectieve informatie delen lijkt me.

Het is wel erg voor vele. Accepteer jij dat even? Ik heb er net zo goed ook ervaring mee.
pi_142514243
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:16 schreef garfieldrulez het volgende:

[..]

Het is zo onderhand wel bekend dat je een enorme tegenstander van besnijdenis bent.

Ik probeer de ts van objectieve informatie te voorzien.
En mijn ervaring is niets aan gelogen..

Dat jij nu zwaar ongelukkig bent met jouw situatie,is nog geen reden om letterlijk in elk topic zo negatief te zijn..

Oh en volgens mij gebruik je ook de naam The Frozen Unicorn op andere fora...

Het is NIET erg om besneden te zijn,accepteer dat van mensen die er ervaring mee hebben.
Erg, erg...het is niet het einde van de wereld nee. Ik ben zelf 10 jaar geleden besneden, toen ik midden 20 was. Mijn ervaring is gewoon dat het veel minder gevoelig is. Dus als er geen medische noodzaak toe is, moet je het gewoon niet doen, dat is mijn mening.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_142514935
Had deze reactie wel verwacht..
Sommige mensen zijn nu eenmaal ongelukkig met bepaalde zaken.

Of het nu wel of niet goed is om besneden te zijn,maakt niets uit.

Ik sta er positief tegenover,ook uit eigen ervaring.
Ok,om het nu bij kleine kinderen te doen is overbodig,mits er een medische reden is.
(en die is er vaak genoeg,zalfjes werken lang niet altijd)

De basisdekking van de gezondheidszorg is niet voor niets aangepast dit jaar.

Lijkt me dat we deze voor/tegenstanders discussie wel kunnen afsluiten.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_142515135
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:48 schreef garfieldrulez het volgende:
Had deze reactie wel verwacht..
Sommige mensen zijn nu eenmaal ongelukkig met bepaalde zaken.

Of het nu wel of niet goed is om besneden te zijn,maakt niets uit.

Ik sta er positief tegenover,ook uit eigen ervaring.
Ok,om het nu bij kleine kinderen te doen is overbodig,mits er een medische reden is.
(en die is er vaak genoeg,zalfjes werken lang niet altijd)

De basisdekking van de gezondheidszorg is niet voor niets aangepast dit jaar.

Lijkt me dat we deze voor/tegenstanders discussie wel kunnen afsluiten.
Oprekken werkt altijd. Als het niet werkt doe je het gewoon verkeerd. Simpel als wat. Huid kun je gewoon langer/breder laten groeien. met geduld lukt dat prima. Geen gesnij nodig.
pi_142515473
Kan jij je dat 3jarige jongetje nog herinneren wat vorig jaar in het nieuws was?

Die moest besneden worden,omdat hij niet eens kon plassen...
Daar waren alle artsen het over eens.
(maar,dat werd niet vergoed..)
Dankzij alle ophef daarover is de zorg aangepast.

Denk dat jij maar wat graag in zijn schoentjes had gestaan...
Vergaan van de pijn,omdat je moet plassen..

Geloof me,die jongen is nu erg blij dat hij geen pijn meer heeft..
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_142517262
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 16:01 schreef garfieldrulez het volgende:
Kan jij je dat 3jarige jongetje nog herinneren wat vorig jaar in het nieuws was?

Die moest besneden worden,omdat hij niet eens kon plassen...
Daar waren alle artsen het over eens.
(maar,dat werd niet vergoed..)
Dankzij alle ophef daarover is de zorg aangepast.

Denk dat jij maar wat graag in zijn schoentjes had gestaan...
Vergaan van de pijn,omdat je moet plassen..

Geloof me,die jongen is nu erg blij dat hij geen pijn meer heeft..
Ja, en over een paar jaar misschien teleurgesteld door een bagger gevoel met seks. ;)
pi_142518362
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:21 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Ik, samen met vele anderen, zijn er inderdaad ongelukkig mee. Dus mag ik mijn objectieve informatie delen lijkt me.

Het is wel erg voor vele. Accepteer jij dat even? Ik heb er net zo goed ook ervaring mee.
Ha die Kevin! Hier ook actief, nadat ze je bij Sekswoordenboek én besnijdenisinfo hebben buitengegooid? Je blijft onverbeterlijk! Proficiat met je poging om andere besneden jongens te willen laten geloven dat ze nu verminkt zijn. Een onzin die je overal opnieuw probeert te verkondigen. Je lijkt wel een predikant, maar dan een wel erg negatieve.
pi_142518593
Ah,had ik het toch goed geraden..

Deze discussie ging toch nergens meer over..

Hij is er zelf erg ongelukkig mee.
Ik vind het voor mijzelf een grote verbetering.

Iedereen moet zelf weten wat hij/zij ervan vindt.
En als iemand hier advies vraagt,dan vind ik dat een eerlijk antwoord een goed idee is.

Geen pro/anti discussies maar gewoon open antwoorden.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_142518796
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:19 schreef koen29 het volgende:

[..]

Ha die Kevin! Hier ook actief, nadat ze je bij Sekswoordenboek én besnijdenisinfo hebben buitengegooid? Je blijft onverbeterlijk! Proficiat met je poging om andere besneden jongens te willen laten geloven dat ze nu verminkt zijn. Een onzin die je overal opnieuw probeert te verkondigen. Je lijkt wel een predikant, maar dan een wel erg negatieve.
Sekswoordenboek heeft me hier niet voor buitengegooit hoor. En besnijdenisinfo daar dulden ze geen 2zijdige info, alleen 1zeidig, en dat betekent alleen pro besnijdenis onzin. En wat maakt het uit wie ik ben. Daarbij wil ik niemand laten geloven dat ze verminkt zijn. Dat ze dat zijn is misschien zo. Ik probeer alleen te voorkomen dat anderen verminkt worden en er spijt van krijgen. En onzin? Niks te onzin.

[ Bericht 5% gewijzigd door ratpatat op 20-07-2014 17:36:33 ]
pi_142519791
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:30 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Sekswoordenboek heeft me hier niet voor buitengegooit hoor. En besnijdenisinfo daar dulden ze geen 2zijdige info, alleen 1zeidig, en dat betekent alleen pro besnijdenis onzin. En wat maakt het uit wie ik ben. Daarbij wil ik niemand laten geloven dat ze verminkt zijn. Dat ze dat zijn is misschien zo. Ik probeer alleen te voorkomen dat anderen verminkt worden en er spijt van krijgen. En onzin? Niks te onzin.
jammer voor ts dat er een beetje negatief gedaan wordt omtrent de besnijdenis,maar wel moet ik zeggen dat er nog al makkelijk wordt gedaan over besnijden,ik vind dat mensen van islamitische/joodse afkomst beter moeten nadenken voor je dit iemand gaat opleggen(i.v.m vaak jonge leeftijd besnijdenis)en vanuit medisch oogpunt moet er over de noodzaak van een complete besnijdenis goed worden nagedacht,de voorhuid oprekken,opereren kan ook....ik heb er niets op tegen,maar er moet wel beter bij nagedacht worden.
pi_142520201
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 17:56 schreef gustaf het volgende:

[..]

jammer voor ts dat er een beetje negatief gedaan wordt omtrent de besnijdenis,maar wel moet ik zeggen dat er nog al makkelijk wordt gedaan over besnijden,ik vind dat mensen van islamitische/joodse afkomst beter moeten nadenken voor je dit iemand gaat opleggen(i.v.m vaak jonge leeftijd besnijdenis)en vanuit medisch oogpunt moet er over de noodzaak van een complete besnijdenis goed worden nagedacht,de voorhuid oprekken,opereren kan ook....ik heb er niets op tegen,maar er moet wel beter bij nagedacht worden.
Dat is een heel erg delicate kwestie hoor! Joden en Islamieten hebben dit nu eenmaal in hun geloofsvoorschriften staan. Je kan hen dit niet zomaar afpakken. Het maakt deel uit van hun identiteit. Wat het medische betreft: het klopt zeker dat je eerst kan proberen op te rekken, maar als dat niet lukt, is het helemaal niet erg om je te laten besnijden. Door mensen als Kevin (ratpatat) hier en andere uitgesproken anti-activisten, lijkt het alsof jou wat ergs wordt aangedaan. Dat is nonsens! Kevin bvb werd als jong kind besneden en heeft nooit seks gehad met een voorhuid. Hij weet niet hoe het is om een voorhuid te hebben en denkt dat hij iets kostbaars mist. Hij beseft helaas niet dat als je een voorhuid hebt die pijn doet omdat hij te nauw is, seks helemaal niet lekker is. Mensen zoals mezelf die voor en na hebben gekend, weten hoe het was en weten ook dat ze nu (besneden) beter af zijn.
pi_142520457
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:06 schreef koen29 het volgende:

[..]

Dat is een heel erg delicate kwestie hoor! Joden en Islamieten hebben dit nu eenmaal in hun geloofsvoorschriften staan. Je kan hen dit niet zomaar afpakken. Het maakt deel uit van hun identiteit. Wat het medische betreft: het klopt zeker dat je eerst kan proberen op te rekken, maar als dat niet lukt, is het helemaal niet erg om je te laten besnijden. Door mensen als Kevin (ratpatat) hier en andere uitgesproken anti-activisten, lijkt het alsof jou wat ergs wordt aangedaan. Dat is nonsens! Kevin bvb werd als jong kind besneden en heeft nooit seks gehad met een voorhuid. Hij weet niet hoe het is om een voorhuid te hebben en denkt dat hij iets kostbaars mist. Hij beseft helaas niet dat als je een voorhuid hebt die pijn doet omdat hij te nauw is, seks helemaal niet lekker is. Mensen zoals mezelf die voor en na hebben gekend, weten hoe het was en weten ook dat ze nu (besneden) beter af zijn.
snap ik helemaal,en als er medisch gezien niets anders kan prima dan,maar een besnijdenis uit geloof snap ik,maar heb er wel moeite mee omdat naar mijn mening niet in een gezond lichaam gesneden moet worden,laat ze dat later zelf bepalen als ze ouder zijn,maar niet als kind opdringen,daardoor kunnen ze eventueel later problemen krijgen door weinig gevoel en andere nadelen.
pi_142520820
Ik sta er zo in: een zeer groot deel der mannen op de wereld is besneden (bijv alle moslims en joden al). Die hebben ook sex. Moslim jongens rukken ook elke dag of zo. Dat doen ze omdat het lekker is. Ook voor hen.
Ik denk dus dat ik gewoon geduld moet hebben, opnieuw moet leren rukken en dan hopelijk wordt het net zo lekker als voorheen. Het is gewoon wachten tot die eeltlaag er is op de eikel, zodat ik die makkelijker kan stimuleren.
pi_142520870
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:12 schreef gustaf het volgende:

[..]

snap ik helemaal,en als er medisch gezien niets anders kan prima dan,maar een besnijdenis uit geloof snap ik,maar heb er wel moeite mee omdat naar mijn mening niet in een gezond lichaam gesneden moet worden,laat ze dat later zelf bepalen als ze ouder zijn,maar niet als kind opdringen,daardoor kunnen ze eventueel later problemen krijgen door weinig gevoel en andere nadelen.
Bij Moslims zou dat in theorie op latere leeftijd kunnen, maar bij Joden moet het voor het geloof op de achtste dag na de geboorte. Moeilijk dus ...
Dat van te weinig gevoel is een fabeltje dat door de anti-activisten, zoals ratpatat (Kevin), voortdurend gepreekt wordt, maar dat klopt helemaal niet. Besneden mannen zijn helemaal niet gevoelloos hoor. De eikel is wel minder gevoelig voor aanraking, het overgevoelige of pijnlijk gevoelige zeg maar is er niet meer, maar als hij vochtig is en bij seks is hij nog steeds erg gevoelig hoor!
Welke (andere) nadelen?
pi_142520957
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:06 schreef koen29 het volgende:

[..]

Dat is een heel erg delicate kwestie hoor! Joden en Islamieten hebben dit nu eenmaal in hun geloofsvoorschriften staan. Je kan hen dit niet zomaar afpakken. Het maakt deel uit van hun identiteit. Wat het medische betreft: het klopt zeker dat je eerst kan proberen op te rekken, maar als dat niet lukt, is het helemaal niet erg om je te laten besnijden. Door mensen als Kevin (ratpatat) hier en andere uitgesproken anti-activisten, lijkt het alsof jou wat ergs wordt aangedaan. Dat is nonsens! Kevin bvb werd als jong kind besneden en heeft nooit seks gehad met een voorhuid. Hij weet niet hoe het is om een voorhuid te hebben en denkt dat hij iets kostbaars mist. Hij beseft helaas niet dat als je een voorhuid hebt die pijn doet omdat hij te nauw is, seks helemaal niet lekker is. Mensen zoals mezelf die voor en na hebben gekend, weten hoe het was en weten ook dat ze nu (besneden) beter af zijn.
Als ik een geloofsvoorschift schrijf en mijn kinderen de oren afsnijd omdat dat in mijn geloofsvoorschift schrijf. Weet je wat er dan gebeurt? Politie, jeugdzorg, alles erop en eraan. Maar voorhuid? Seksueel gevoel afpakken? Ach niemand die je er echt over hoort, buiten mensen die beter weten...

Je kunt dat gewoon oprekken, als het niet lukt doe je het fout, simpel als wat.

Jij kan niet beslissen wat erg of niet erg is voor een ander. Voor vele is het wel erg. en helemaal niet, niet erg. Mij is niet iets ergs aangedaan, nee, er is me iets vreselijks aangedaan. Mijn lichaam is voor mijn leven lang verminkt om onzin. En daar lijd mijn (seks)leven onder.

Ik weet genoeg over voorhuid af om te weten wat ik mis. Ik heb steeds meer huid, en masturberen wordt steeds beter. Hoezo ik weet er niks vanaf? Jij weet niet wat ik voel...
pi_142520991
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef PoisTya het volgende:
Ik sta er zo in: een zeer groot deel der mannen op de wereld is besneden (bijv alle moslims en joden al). Die hebben ook sex. Moslim jongens rukken ook elke dag of zo. Dat doen ze omdat het lekker is. Ook voor hen.
Ik denk dus dat ik gewoon geduld moet hebben, opnieuw moet leren rukken en dan hopelijk wordt het net zo lekker als voorheen. Het is gewoon wachten tot die eeltlaag er is op de eikel, zodat ik die makkelijker kan stimuleren.
Dat is ook zo. Ik ben ook op jong-volwassen leefijd besneden en ik ervaar het masturberen en seks gewoon beter nu. Mijn orgasmes zijn ook veel heviger en intenser geworden. Je zal merken dat het goed komt!
pi_142521022
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:23 schreef koen29 het volgende:

[..]

Bij Moslims zou dat in theorie op latere leeftijd kunnen, maar bij Joden moet het voor het geloof op de achtste dag na de geboorte. Moeilijk dus ...
Dat van te weinig gevoel is een fabeltje dat door de anti-activisten, zoals ratpatat (Kevin), voortdurend gepreekt wordt, maar dat klopt helemaal niet. Besneden mannen zijn helemaal niet gevoelloos hoor. De eikel is wel minder gevoelig voor aanraking, het overgevoelige of pijnlijk gevoelige zeg maar is er niet meer, maar als hij vochtig is en bij seks is hij nog steeds erg gevoelig hoor!
Welke (andere) nadelen?
Ja, jij praat onzin. Dat is helemaal geen fabeltje. Ik merk het toch zelf? Ik heb amper gevoel. Ik rek huid op, eikel wordt opnieuw bedekt, en ineens krijg ik meer gevoel? En is het lekkerder met seks? Ow neehoor, geen verschil zegt meneer, geen verschil. Toch merk ik wat anders...
pi_142521104
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:25 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Als ik een geloofsvoorschift schrijf en mijn kinderen de oren afsnijd omdat dat in mijn geloofsvoorschift schrijf. Weet je wat er dan gebeurt? Politie, jeugdzorg, alles erop en eraan. Maar voorhuid? Seksueel gevoel afpakken? Ach niemand die je er echt over hoort, buiten mensen die beter weten...

Je kunt dat gewoon oprekken, als het niet lukt doe je het fout, simpel als wat.

Jij kan niet beslissen wat erg of niet erg is voor een ander. Voor vele is het wel erg. en helemaal niet, niet erg. Mij is niet iets ergs aangedaan, nee, er is me iets vreselijks aangedaan. Mijn lichaam is voor mijn leven lang verminkt om onzin. En daar lijd mijn (seks)leven onder.

Ik weet genoeg over voorhuid af om te weten wat ik mis. Ik heb steeds meer huid, en masturberen wordt steeds beter. Hoezo ik weet er niks vanaf? Jij weet niet wat ik voel...
Beste Kevin, je weet helemaal niets over voorhuid, alleen wat je uit de boekjes leest. Je hebt nooit een (strakke) voorhuid gekend en kan gewoon niet weten hoe het voelt. Theoretisch wel, maar dat is dan ook alles. Ik weet niet wat je voelt, neen, maar ik weet wel wat ik nu voel en wat ik voelde toen ik nog een voorhuid had. IK kan dus vergelijken en kan je alleen maar gerust stellen dat je NIETS mist!
pi_142521118
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:26 schreef koen29 het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Ik ben ook op jong-volwassen leefijd besneden en ik ervaar het masturberen en seks gewoon beter nu. Mijn orgasmes zijn ook veel heviger en intenser geworden. Je zal merken dat het goed komt!
Ja of slechter, zoals bij mij ;)
pi_142521137
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Ja of slechter, zoals bij mij ;)
Hoe weet je dat het nu slechter is, als je niks anders hebt gekend?
pi_142521176
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:29 schreef koen29 het volgende:

[..]

Beste Kevin, je weet helemaal niets over voorhuid, alleen wat je uit de boekjes leest. Je hebt nooit een (strakke) voorhuid gekend en kan gewoon niet weten hoe het voelt. Theoretisch wel, maar dat is dan ook alles. Ik weet niet wat je voelt, neen, maar ik weet wel wat ik nu voel en wat ik voelde toen ik nog een voorhuid had. IK kan dus vergelijken en kan je alleen maar gerust stellen dat je NIETS mist!
Wat ik lees, en wat ik herken. En wat ik nu ervaar sinds ik steeds meer huid krijg. Ja, die huid is anders, zonder de zenuwen etc. Maar er is zeker een flink verschil, nu al. Dus ik weet echt wel dat ik wat mis. Misschien dat door een nauwe voorhuid je minder voelde. En nu dus ook, en dat je er niks van verschil merkt.
pi_142521204
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef koen29 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het nu slechter is, als je niks anders hebt gekend?
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:30 schreef koen29 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat het nu slechter is, als je niks anders hebt gekend?
Omdat ik me ook gewoon herinner toen ik klein was dat mijn penis wel gevoelig was voor aanraking?
pi_142521264
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:31 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Wat ik lees, en wat ik herken. En wat ik nu ervaar sinds ik steeds meer huid krijg. Ja, die huid is anders, zonder de zenuwen etc. Maar er is zeker een flink verschil, nu al. Dus ik weet echt wel dat ik wat mis. Misschien dat door een nauwe voorhuid je minder voelde. En nu dus ook, en dat je er niks van verschil merkt.
Zou het kunnen dat je voorhuid misschien wat is uitgedroogd? Heb je nooit een moisturizer aangebracht? Dat werkt goed bij mannen die hier last van hebben, heb ik gelezen.
pi_142521300
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef koen29 het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat je voorhuid misschien wat is uitgedroogd? Heb je nooit een moisturizer aangebracht? Dat werkt goed bij mannen die hier last van hebben, heb ik gelezen.
Ja, dat droogt uit ja. Als het in de open lucht zit. Als het bedekt wordt, verdwijnt dat wel.
pi_142521386
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:34 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Ja, dat droogt uit ja. Als het in de open lucht zit. Als het bedekt wordt, verdwijnt dat wel.
Ik ken een jongen van 22 jaar die daar ook last van had en die smeert elke dag na het douchen een vochtinbrengende crème op zijn eikel en bij hem is het nu ook weer erg gevoelig geworden. Misschien een tip voor jou om eens te proberen?
pi_142521395
Maar ook het huid hebben opzicht haal je genot uit, niet alleen zenuwen, die na een besnijdenis weg zijn. Tenminste ik wel merk ik.
pi_142521476
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef koen29 het volgende:

[..]

Ik ken een jongen van 22 jaar die daar ook last van had en die smeert elke dag na het douchen een vochtinbrengende crème op zijn eikel en bij hem is het nu ook weer erg gevoelig geworden. Misschien een tip voor jou om eens te proberen?
Er zitten veel meer problemen in dan gevoeligheid. Een incompleet gevoel smeer je niet weg met cremé. Sowieso zit er dus in de huid zelf, zonder zenuwen en gevoeligheid, ook genot. Gewoon bedekt houden werkt overigens veel beter, ik had eens een week mijn eikel bedekt. De gevoeligheid was een stuk vooruit gegaan. Toen ik het weer terug normaal deed, is het gevoel weer weggetrokken. Bedekt houden werkt zeker 10 keer zo goed dan cremé.
pi_142521485
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:37 schreef ratpatat het volgende:
Maar ook het huid hebben opzicht haal je genot uit, niet alleen zenuwen, die na een besnijdenis weg zijn. Tenminste ik wel merk ik.
In de voorhuid zitten uiteraard ook zenuwen, net zoals in je voeten en benen enz. Maar ik ken niemand die ooit klaarkwam door alleen zijn voorhuid te stimuleren. Het is door het stimuleren van de eikel dat je klaarkomt (al dan niet met hulp van een voorhuid)
pi_142521526
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:39 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Er zitten veel meer problemen in dan gevoeligheid. Een incompleet gevoel smeer je niet weg met cremé. Sowieso zit er dus in de huid zelf, zonder zenuwen en gevoeligheid, ook genot. Gewoon bedekt houden werkt overigens veel beter, ik had eens een week mijn eikel bedekt. De gevoeligheid was een stuk vooruit gegaan. Toen ik het weer terug normaal deed, is het gevoel weer weggetrokken. Bedekt houden werkt zeker 10 keer zo goed dan cremé.
Heb je die crème dan al geprobeerd?
pi_142521612
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:41 schreef koen29 het volgende:

[..]

Heb je die crème dan al geprobeerd?
Ik ben wel met cremés aan de gang geweest ja. Dat helpt niet echt wat heb ik het idee.
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:40 schreef koen29 het volgende:

[..]

In de voorhuid zitten uiteraard ook zenuwen, net zoals in je voeten en benen enz. Maar ik ken niemand die ooit klaarkwam door alleen zijn voorhuid te stimuleren. Het is door het stimuleren van de eikel dat je klaarkomt (al dan niet met hulp van een voorhuid)
Weet ik niet, kan het niet proberen. volgens mij kan het wel hoor. klaarkomen door de voorhuid te stimuleren. Als het goed is zit in het voorgedeelte van de voorhuid het meeste gevoel van de hele penis.
pi_142521701
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:43 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Weet ik niet, kan het niet proberen. volgens mij kan het wel hoor. klaarkomen door de voorhuid te stimuleren. Als het goed is zit in het voorgedeelte van de voorhuid het meeste gevoel van de hele penis.
Neen, is niet waar. Dat heb ik nooit gemerkt. Ik vrees dat je daarover foutief bent ingelicht.
pi_142521760
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:45 schreef koen29 het volgende:

[..]

Neen, is niet waar. Dat heb ik nooit gemerkt. Ik vrees dat je daarover foutief bent ingelicht.
Nou dat denk ik niet. ;)
pi_142521823
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:46 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Nou dat denk ik niet. ;)
En waarom ben je er dan zo zeker van?
pi_142522225
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:48 schreef koen29 het volgende:

[..]

En waarom ben je er dan zo zeker van?
Omdat jij blijkbaar alleen afgaat op je eigen gevoel. En ik zat opgezocht heb op internet.

Dit plaatje laat bijvoorbeeld zien dat de voorhuid een stuk gevoeliger is dan de eikel. http://www.pearltrees.com(...)ivity-chart-36610241
pi_142522535
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:56 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Omdat jij blijkbaar alleen afgaat op je eigen gevoel. En ik zat opgezocht heb op internet.

Dit plaatje laat bijvoorbeeld zien dat de voorhuid een stuk gevoeliger is dan de eikel. http://www.pearltrees.com(...)ivity-chart-36610241
Welk onderzoek is dat? Iedereen kan grafiekjes op internet plaatsen. Bovendien weet ik uit ervaring hoe het was en dat is beter dan als je moet afgaan wat anderen je vertellen, ja toch?!
pi_142522571
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:03 schreef koen29 het volgende:

[..]

Welk onderzoek is dat? Iedereen kan grafiekjes op internet plaatsen. Bovendien weet ik uit ervaring hoe het was en dat is beter dan als je moet afgaan wat anderen je vertellen, ja toch?!
Ligt eraan, ik heb er veel over gelezen. Veel ervaringen van anderen, onderzoeken, noem het maar op. Ik vertrouw het wel. Zeker omdat ik het bij mezelf terugzie.

http://www.circumcision.org/removes.htm

deze, en vele andere sites stellen genoeg... En ik geloof het wel. Als er serieus geen verschil is krijg ik erg medelijden met het mannelijk geslacht.
  zondag 20 juli 2014 @ 22:08:19 #79
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142531212
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 19:04 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Ligt eraan, ik heb er veel over gelezen. Veel ervaringen van anderen, onderzoeken, noem het maar op. Ik vertrouw het wel. Zeker omdat ik het bij mezelf terugzie.

http://www.circumcision.org/removes.htm

deze, en vele andere sites stellen genoeg... En ik geloof het wel. Als er serieus geen verschil is krijg ik erg medelijden met het mannelijk geslacht.
Jij moet eens professionele hulp gaan zoeken. Er is geen forum op Internet waar jij je niet negatief uitlaat over een besnijdenis. Ik en ook jongens in mijn omgeving zijn er blij mee. Bij mij en nog een paar kennissen was het pure noodzaak. Was een genot toen dat gekke velletje er eindelijk af was.
pi_142535610
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef ik20 het volgende:

[..]

Jij moet eens professionele hulp gaan zoeken. Er is geen forum op Internet waar jij je niet negatief uitlaat over een besnijdenis. Ik en ook jongens in mijn omgeving zijn er blij mee. Bij mij en nog een paar kennissen was het pure noodzaak. Was een genot toen dat gekke velletje er eindelijk af was.
Oke, prima voor jou. Voor mij en veel mensen die ik ken is het verschrikkelijk. En professionele hulp kan geen uitkomst bieden.
pi_142535679
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:08 schreef ik20 het volgende:

[..]

Jij moet eens professionele hulp gaan zoeken. Er is geen forum op Internet waar jij je niet negatief uitlaat over een besnijdenis. Ik en ook jongens in mijn omgeving zijn er blij mee. Bij mij en nog een paar kennissen was het pure noodzaak. Was een genot toen dat gekke velletje er eindelijk af was.
Ach ja..
Hij vindt ook dat mijn arts niet objectief was toen we voor een besnijdenis kozen al die jaren geleden.
Volgens de arts ging oprekken echt niet meer werken(goh, of ik dat zelf al niet geprobeerd had..)

Was de beste keuze die ik gemaakt heb.
(ok, was een gedeeltelijke besnijdenis, maar het probleem was verholpen, geen pijn meer bij terugtrekken van de voorhuid)
Heb het een tijdje geleden opnieuw laten doen, nu wel zoals ik het wilde.
(werd toch weer wat nauw, dat gebeurt wel vaker bij een gedeeltelijke besnijdenis)

Dat is in zijn ogen natuurlijk helemaal not done, maar dat is mijn keuze geweest
(heb er ook gewoon zelf voor betaald, vind ik niet meer dan eerlijk)

En nee, ik ben niet echt ongevoeliger geworden, maar heb wel veel meer controle gekregen.

Heb er absoluut geen spijt van,als het nodig is, moet je het gewoon laten doen.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
pi_142543195
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef garfieldrulez het volgende:

[..]

Ach ja..
Hij vindt ook dat mijn arts niet objectief was toen we voor een besnijdenis kozen al die jaren geleden.
Volgens de arts ging oprekken echt niet meer werken(goh, of ik dat zelf al niet geprobeerd had..)

Was de beste keuze die ik gemaakt heb.
(ok, was een gedeeltelijke besnijdenis, maar het probleem was verholpen, geen pijn meer bij terugtrekken van de voorhuid)
Heb het een tijdje geleden opnieuw laten doen, nu wel zoals ik het wilde.
(werd toch weer wat nauw, dat gebeurt wel vaker bij een gedeeltelijke besnijdenis)

Dat is in zijn ogen natuurlijk helemaal not done, maar dat is mijn keuze geweest
(heb er ook gewoon zelf voor betaald, vind ik niet meer dan eerlijk)

En nee, ik ben niet echt ongevoeliger geworden, maar heb wel veel meer controle gekregen.

Heb er absoluut geen spijt van,als het nodig is, moet je het gewoon laten doen.
Het was niet nodig geweest, je arts heeft je onzin vertelt. Dat je er blij mee bent nu is helemaal prima. Houd er alleen wel rekening mee dat vele het net als jou met goede moet laten doen. "Want het maakt toch niets uit" en vervolgens levenslang grote spijt hebben. Dat komt vaker voor dan je denkt.
  maandag 21 juli 2014 @ 09:18:22 #83
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142544050
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 07:29 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Het was niet nodig geweest, je arts heeft je onzin vertelt. Dat je er blij mee bent nu is helemaal prima. Houd er alleen wel rekening mee dat vele het net als jou met goede moet laten doen. "Want het maakt toch niets uit" en vervolgens levenslang grote spijt hebben. Dat komt vaker voor dan je denkt.
Gozer serieus, dat ze jou verbannen van alle forums waar je actief bent. Want ben jij een irritant mannetje. Nog erger als de jehova's aan de deur. Die zijn tenminste nog weg te krijgen.

Voor Ts: je komt er wel aan uit. Maar wacht tot de littekens geheeld zijn.
  maandag 21 juli 2014 @ 11:11:36 #84
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142546732
Nergens last van, wel glijmiddel nodig. Maar werkt verder goed. Weet natuurlijk niet hoe het gevoeld zou hebben als ik voorhuid nog had.
  maandag 21 juli 2014 @ 12:10:18 #85
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_142548464
Een te nauwe voorhuid kan veel problemen geven. Als het heel erg is en je kunt de voorhuid niet over de eikel terugtrekken gaat er allemaal vuil onder zitten. Dit vuil gaat stinken en kan ontstekingen geven. Bij seks komt dit vuil in de vagina en kan bij de vrouw ontstekingen geven. Ook kan bij seks de voorhuid scheuren, dit is heel pijnlijk en bloederig. Het duurt weer een tijd voordat dit genezen is. Afhankelijk van de plaats van het scheurtje kan dit een branderig gevoel geven tijdens het plassen, het is pijnlijk bij het lopen en een erectie krijgen is al helemaal geen pretje. Heb je daarna weer seks is de kans zeer groot dat het weer opengaat. Er zijn al een hoop relaties om deze reden naar de knoppen gegaan.
Er zijn zoveel jongens besneden, hele bevolkingsgroepen en die fokken er niet minder om.
Over een poosje weet je niet beter.
Als je over een paar maanden een keer als een speer wil gaan, moet je het eens proberen met una vloeibaar schuurmiddel als glijmiddel.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:01:12 #86
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142549916
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:10 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Een te nauwe voorhuid kan veel problemen geven. Als het heel erg is en je kunt de voorhuid niet over de eikel terugtrekken gaat er allemaal vuil onder zitten. Dit vuil gaat stinken en kan ontstekingen geven. Bij seks komt dit vuil in de vagina en kan bij de vrouw ontstekingen geven. Ook kan bij seks de voorhuid scheuren, dit is heel pijnlijk en bloederig. Het duurt weer een tijd voordat dit genezen is. Afhankelijk van de plaats van het scheurtje kan dit een branderig gevoel geven tijdens het plassen, het is pijnlijk bij het lopen en een erectie krijgen is al helemaal geen pretje. Heb je daarna weer seks is de kans zeer groot dat het weer opengaat. Er zijn al een hoop relaties om deze reden naar de knoppen gegaan.
Er zijn zoveel jongens besneden, hele bevolkingsgroepen en die fokken er niet minder om.
Over een poosje weet je niet beter.
Als je over een paar maanden een keer als een speer wil gaan, moet je het eens proberen met una vloeibaar schuurmiddel als glijmiddel.
Dit is dus precies wat er bij mij is gebeurt. Ik had de eerste keer seks, wondje aan de voorhuid ontstaan. Vervolgens is het wel netjes dichtgegaan. Maar was de vernauwing alleen maar erger geworden. Een erectie deed toen al zeer. 6 weken later was ik weer up and running haha.
  maandag 21 juli 2014 @ 13:15:45 #87
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_142550324
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 13:01 schreef ik20 het volgende:

[..]

Dit is dus precies wat er bij mij is gebeurt. Ik had de eerste keer seks, wondje aan de voorhuid ontstaan. Vervolgens is het wel netjes dichtgegaan. Maar was de vernauwing alleen maar erger geworden. Een erectie deed toen al zeer. 6 weken later was ik weer up and running haha.
Seks is niet iedere keer hetzelfde. Als de vrouw iets droger is, is jou probleem groter. Je loop op de duur ook het risico op van littekenvorming en dan is het hek helemaal van de dam.
pi_142571736
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:18 schreef ik20 het volgende:

[..]

Gozer serieus, dat ze jou verbannen van alle forums waar je actief bent. Want ben jij een irritant mannetje. Nog erger als de jehova's aan de deur. Die zijn tenminste nog weg te krijgen.

Voor Ts: je komt er wel aan uit. Maar wacht tot de littekens geheeld zijn.
Het spijt me echt zo erg dat ik jongens/mannen goede info probeer te geven in plaats van aan hun lot over te laten en na 2 maanden een 2e topic te zien met "Besneden, nu spijt" Dat voorkom ik liever. En dan kan het mij geen reet schelen als jij daar last van hebt dat ik dat probeer, dat moet je lekker zelf weten. Iedereen die ik help is mooi.
  maandag 21 juli 2014 @ 21:31:35 #89
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142572855
Misschien kun je een voorhuidstransplantatie krijgen.
  maandag 21 juli 2014 @ 23:27:57 #90
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142579012
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Het spijt me echt zo erg dat ik jongens/mannen goede info probeer te geven in plaats van aan hun lot over te laten en na 2 maanden een 2e topic te zien met "Besneden, nu spijt" Dat voorkom ik liever. En dan kan het mij geen reet schelen als jij daar last van hebt dat ik dat probeer, dat moet je lekker zelf weten. Iedereen die ik help is mooi.
Dat is het punt: je helpt niemand. Maargoed ik zou een nieuwe relegie beginnen als ik jou was.
pi_142579678
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef ik20 het volgende:

[..]

Dat is het punt: je helpt niemand. Maargoed ik zou een nieuwe relegie beginnen als ik jou was.
Ik help best mensen, dat jij dat zo niet ziet is niet mijn probleem.
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:31 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Misschien kun je een voorhuidstransplantatie krijgen.
Helaas is zoiets niet echt mogelijk. Er wordt wel aan gewerkt dit mogelijk te maken om voorhuid te regenereren.
pi_142584044
Kijk al die ''medische experts'' dan hersenscheten posten. _O-
pi_142593851
Goed zo TS O+

Anyway ik heb geen piemel dus geen idee hoe het werkt. Wel tof dat je je hebt laten besnijden.
pi_142594464


[ Bericht 100% gewijzigd door artelligence op 22-07-2014 14:16:22 ]
pi_142594866
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:10 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Het spijt me echt zo erg dat ik jongens/mannen goede info probeer te geven in plaats van aan hun lot over te laten en na 2 maanden een 2e topic te zien met "Besneden, nu spijt" Dat voorkom ik liever. En dan kan het mij geen reet schelen als jij daar last van hebt dat ik dat probeer, dat moet je lekker zelf weten. Iedereen die ik help is mooi.
Het is goed om info te geven, maar de info is niet per se goed.

Wat ik weet is dat wat ik nu ervaar niet goed voelt, namelijk regelmatig scheurtjes in m'n voorhuid. Is gisteren weer gebeurd, wat me vannacht en vanochtend tegenhield te seksen. En dat vind ik heel jammer.

Dit speelde ook een rol bij m'n vorige relatie, wat bijdroeg aan haar ergens anders aandacht te zoeken. Komende maand heb ik een operatie gepland staan, en of ik er spijt van ga hebben later, dat zal blijken. Wat ik nu wel al weet is dat ik het betreur dat ik me er niet eerder aan heb laten helpen, in welke hoedanigheid dan ook. Al heb ik in het verleden oefeningen en zalf gehad om het op te rekken, maar dat mocht bij mij niet baten.
Qua genot is het nu al flink minder, oa omdat m'n toompje in het verleden is ingescheurd, maar ook omdat m'n huid dus regelmatig pijn geeft tijdens en na seks. Wat dat betreft ga ik er weinig op achteruit, behalve die paar centimeter huid.

Het is prima om advies en informatie te geven, al zou ik de sterk betogende toon achterwege laten. Laat mensen zelf de keuze maken, ongeacht je eigen voorkeur. Wie weet vang je daarmee meer vliegen dan nu.
pi_142598223
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Wat ik weet is dat wat ik nu ervaar niet goed voelt, namelijk regelmatig scheurtjes in m'n voorhuid. Is gisteren weer gebeurd, wat me vannacht en vanochtend tegenhield te seksen. En dat vind ik heel jammer.

Dit speelde ook een rol bij m'n vorige relatie, wat bijdroeg aan haar ergens anders aandacht te zoeken.
Wat een

Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_142599065
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Wat een

[ afbeelding ]
Nou he? :P

Er waren meer issues, maar dit speelde ook mee. Ik zou zo weer dezelfde keuzen maken, maar het had anders kunnen wezen. Mijn fout was het echter niet.

Belangrijkste vind ik toch wel om mezelf lekker te kunnen laten gaan in het seksen, en niet de pijn weg te bijten of me in te houden. En als dat geen rol speelt in toekomstige relaties met meiden die wel fair zijn, dan verwelkom ik dat met open armen. ^O^
pi_142603852
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 14:08 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is goed om info te geven, maar de info is niet per se goed.

Wat ik weet is dat wat ik nu ervaar niet goed voelt, namelijk regelmatig scheurtjes in m'n voorhuid. Is gisteren weer gebeurd, wat me vannacht en vanochtend tegenhield te seksen. En dat vind ik heel jammer.

Dit speelde ook een rol bij m'n vorige relatie, wat bijdroeg aan haar ergens anders aandacht te zoeken. Komende maand heb ik een operatie gepland staan, en of ik er spijt van ga hebben later, dat zal blijken. Wat ik nu wel al weet is dat ik het betreur dat ik me er niet eerder aan heb laten helpen, in welke hoedanigheid dan ook. Al heb ik in het verleden oefeningen en zalf gehad om het op te rekken, maar dat mocht bij mij niet baten.
Qua genot is het nu al flink minder, oa omdat m'n toompje in het verleden is ingescheurd, maar ook omdat m'n huid dus regelmatig pijn geeft tijdens en na seks. Wat dat betreft ga ik er weinig op achteruit, behalve die paar centimeter huid.

Het is prima om advies en informatie te geven, al zou ik de sterk betogende toon achterwege laten. Laat mensen zelf de keuze maken, ongeacht je eigen voorkeur. Wie weet vang je daarmee meer vliegen dan nu.
Ik ben zelf als baby door een mohel besneden. Nooit ergens last van gehad en ik heb ook geen last van ongevoeligheid (maar ik heb dan ook nooit anders gekend).
pi_142604909
Hoi ratpatat,kunnen ze ook operatief je voorhuid op één of andere manier terug over je eikel krijgen??,want dan zou jou probleem toch opgelost zijn?
pi_142614480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:33 schreef gustaf het volgende:
Hoi ratpatat,kunnen ze ook operatief je voorhuid op één of andere manier terug over je eikel krijgen??,want dan zou jou probleem toch opgelost zijn?
Mijn eigen voorhuid natuurlijk niet. Ze kunnen wel een soort voorhuid maken uit huid die ze ergens anders afhalen, echter heeft dit ook veel nadelen.

Ik rek de huid die er zit nu op, laat er huid bijgroeien zodat het weet een soort voorhuid wordt. Maar dan nog is het nooit alsof er niks gebeurt is.
pi_142624712
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:59 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Mijn eigen voorhuid natuurlijk niet. Ze kunnen wel een soort voorhuid maken uit huid die ze ergens anders afhalen, echter heeft dit ook veel nadelen.

Ik rek de huid die er zit nu op, laat er huid bijgroeien zodat het weet een soort voorhuid wordt. Maar dan nog is het nooit alsof er niks gebeurt is.
Om medische redenen (GEEN cosmetische of andere bullshit) je laten besnijden vind ik geen rare gedachte. Als je er echt last van ondervind en een volledige besnijdenis is de enige oplossing...
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:20:55 #102
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142626890
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Om medische redenen (GEEN cosmetische of andere bullshit) je laten besnijden vind ik geen rare gedachte. Als je er echt last van ondervind en een volledige besnijdenis is de enige oplossing...
Inderdaad. Castratie, besnijdenis, etc. uitsluitend om medische redenen.
pi_142629328
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:18 schreef Seam het volgende:
Het is minder gevoelig, maar daardoor kun je juist wel langer knallen.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_142637456
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:20 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Inderdaad. Castratie, besnijdenis, etc. uitsluitend om medische redenen.
Castratie met besnijdenis vergelijken godverdomme :')
  woensdag 23 juli 2014 @ 16:51:16 #105
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142644069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 14:43 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Castratie met besnijdenis vergelijken godverdomme :')
Ach, er zijn natuurlijk wel wat verschillen, maar de strekking van mijn stelling is dat sterilisatie, castratie, besnijdenis - enfin alle bekende methoden om iemand te ontmannen - slechts op medische indicatie zou moeten worden uitgevoerd.
pi_142645485
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ach, er zijn natuurlijk wel wat verschillen, maar de strekking van mijn stelling is dat sterilisatie, castratie, besnijdenis - enfin alle bekende methoden om iemand te ontmannen - slechts op medische indicatie zou moeten worden uitgevoerd.
Iemand ontmannen door middel van besnijdenis? :')
pi_142648327
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Iemand ontmannen door middel van besnijdenis? :')
waarom niet?? Als iemand tegen z,n zin besneden wordt kan ik me er wel iets bij voorstellen,ik geloof niet dat elke moslim/jood er naar uit kijkt zeg maar...
pi_142649564
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 16:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ach, er zijn natuurlijk wel wat verschillen, maar de strekking van mijn stelling is dat sterilisatie, castratie, besnijdenis - enfin alle bekende methoden om iemand te ontmannen - slechts op medische indicatie zou moeten worden uitgevoerd.
Familie van Kevin zeker?
pi_142649707
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:42 schreef gustaf het volgende:

[..]

waarom niet?? Als iemand tegen z,n zin besneden wordt kan ik me er wel iets bij voorstellen,ik geloof niet dat elke moslim/jood er naar uit kijkt zeg maar...
Ik ken geen enkel Jood of Moslim die tegen (zijn) besnijdenis is of was. Het maakt deel uit van hun identiteit en ze zijn er ook trots op. Jouw bewering raakt dus kant nog wal!
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:17:27 #110
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_142666593
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Iemand ontmannen door middel van besnijdenis? :')
Door een besnijdenis - wat trouwens een rare term is, het zou beter afsnijdenis kunnen heten - wordt een gedeelte van het mannelijk geslachtsorgaan verwijderd. In die zin zorgt een besnijdenis dus voor een (gedeeltelijke) ontmanning.

Blijkbaar worden ook de hersenen aangetast, want sommige slachtoffers beschouwen deze verminking als een onderdeel van hun identiteit |:(
pi_142667127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Door een besnijdenis - wat trouwens een rare term is, het zou beter afsnijdenis kunnen heten - wordt een gedeelte van het mannelijk geslachtsorgaan verwijderd. In die zin zorgt een besnijdenis dus voor een (gedeeltelijke) ontmanning.

Blijkbaar worden ook de hersenen aangetast, want sommige slachtoffers beschouwen deze verminking als een onderdeel van hun identiteit |:(
Zeker verbolgen omdat je zo'n lelijke onbesneden leuter hebt.
pi_142669478
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef koen29 het volgende:

[..]

Ik ken geen enkel Jood of Moslim die tegen (zijn) besnijdenis is of was. Het maakt deel uit van hun identiteit en ze zijn er ook trots op. Jouw bewering raakt dus kant nog wal!
zal voor veel wel zo zijn maar een maat van mij die zelf moslim is,denkt hier toch echt anders over,hij klaagt over verminderd gevoel,en dat wat hem betreft alles had mogen blijven zitten...en waarschijnlijk ken jij geen enkele jood of moslim die hier eerlijk en persoonlijk over kan of wil praten,ik wel en dat scheelt.
pi_142671266
Het besnijden op jonge leeftijd vanwege geloof heb ik nooit begrepen. Laat zo iemand zelf bepalen op latere leeftijd of hij a. het geloof wel wil aanhangen b. zn pik wil laten besnijden.

Voor medische redenen is het natuurlijk gewoon ok om te doen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  donderdag 24 juli 2014 @ 11:00:59 #114
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142673240
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:35 schreef Stiggie het volgende:
Het besnijden op jonge leeftijd vanwege geloof heb ik nooit begrepen. Laat zo iemand zelf bepalen op latere leeftijd of hij a. het geloof wel wil aanhangen b. zn pik wil laten besnijden.

Voor medische redenen is het natuurlijk gewoon ok om te doen.
Dit inderdaad! Mijn ouders wisten al vanaf mijn 5e dat ik besneden moest worden. Ze hebben dit echter niet laten doen omdat ze de keus aan mij wilde laten. Op mijn 15e ben ik ermee naar mijn moeder gegaan en die steunde mij natuurlijk. Legde uit dat ze het al wist etc.. Dus was best makkelijk :).

Ik ben ook geen voorstander van jongens op jonge leeftijd te besnijden, laat het ze lekker zelf beslissen.
pi_142676494
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 06:52 schreef gustaf het volgende:

[..]

zal voor veel wel zo zijn maar een maat van mij die zelf moslim is,denkt hier toch echt anders over,hij klaagt over verminderd gevoel,en dat wat hem betreft alles had mogen blijven zitten...en waarschijnlijk ken jij geen enkele jood of moslim die hier eerlijk en persoonlijk over kan of wil praten,ik wel en dat scheelt.
Ik ken meerdere joden en meerdere moslims
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142688250
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 02:49 schreef artelligence het volgende:

[..]

Om medische redenen (GEEN cosmetische of andere bullshit) je laten besnijden vind ik geen rare gedachte. Als je er echt last van ondervind en een volledige besnijdenis is de enige oplossing...
Misschien geen gekke gedachte, maar je moet er maar zin in hebben. Een pretje is het niet. En over het algemeen onzin om te laten doen omdat het ook anders opgelost kan worden. Zeker bij kinderen is het, hoe medisch ook, not done. Bij mij was het medisch nodig en bla bla. Nou lekkere onzin was het. Ik zit nu pas met een echt probleem...
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:13 schreef koen29 het volgende:

[..]

Ik ken geen enkel Jood of Moslim die tegen (zijn) besnijdenis is of was. Het maakt deel uit van hun identiteit en ze zijn er ook trots op. Jouw bewering raakt dus kant nog wal!
Ik ken er anders wel. En ook veel Amerikanen vooral die er erg op tegen zijn. Maar ook gewoon Nederlanders spreek ik die het uiteindelijk liever niet hadden gehad. Er zijn geen miljoenen mensen die er zo mee bezig zijn als ik. Maar ik durf best te stellen dat er miljoenen zijn die het liever niet hadden gehad.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 09:35 schreef Stiggie het volgende:
Het besnijden op jonge leeftijd vanwege geloof heb ik nooit begrepen. Laat zo iemand zelf bepalen op latere leeftijd of hij a. het geloof wel wil aanhangen b. zn pik wil laten besnijden.

Voor medische redenen is het natuurlijk gewoon ok om te doen.
Ligt er maar net aan, bij kinderen moet je hier ook gewoon mee uitkijken. Een arm halen ze er ook niet zo makkelijk af. Alleen als het echt, echt, echt niet anders kan. Een stuk piemel? Ach doen we over een weekje wel, kwartiertje, ben je er vanaf, zegt de dokter met een lach... Maar meer dan 50% wordt onnodig besneden.
pi_142689383
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:59 schreef ratpatat het volgende:
Misschien geen gekke gedachte, maar je moet er maar zin in hebben. Een pretje is het niet. En over het algemeen onzin om te laten doen omdat het ook anders opgelost kan worden. Zeker bij kinderen is het, hoe medisch ook, not done. Bij mij was het medisch nodig en bla bla. Nou lekkere onzin was het. Ik zit nu pas met een echt probleem...
Ah, en nu komt de aap uit de besneden mouw.
pi_142689657
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 17:59 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Misschien geen gekke gedachte, maar je moet er maar zin in hebben. Een pretje is het niet. En over het algemeen onzin om te laten doen omdat het ook anders opgelost kan worden. Zeker bij kinderen is het, hoe medisch ook, not done. Bij mij was het medisch nodig en bla bla. Nou lekkere onzin was het. Ik zit nu pas met een echt probleem...
Eens :) maar als je als volwassen man veel pijn ondervind aan het omdoen van een condoom of penetratie, kan ik me voorstellen dat je er iets aan doet. Dat kan zijn van een frenulumplastiek tot een volledige besnijdenis. Het 'moeten' weghalen van je voorhuid om drogredenen (religieus bijvoorbeeld) vind ik ook dom. Het zit er niets voor niets. Anders had de schepper het wel achterwege gelaten.
pi_142689683
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Leia0 het volgende:
Waarom heb je je besneden?
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:00:12 #120
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_142689920
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:07 schreef Leia0 het volgende:
Waarom heb je je besneden?
Dat heeft hij zelf niet gedaan.
pi_142691448
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 18:41 schreef Gray het volgende:

[..]

Ah, en nu komt de aap uit de besneden mouw.
Welke aap?
pi_142692377
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:40 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Welke aap?
Dat je overal zo tegen besnijdenis aan het propageren bent.
pi_142694348
Om eerlijk te zijn, ik vind een besneden penis mooier...
pi_142696352
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:47 schreef Leia0 het volgende:
Om eerlijk te zijn, ik vind een besneden penis mooier...
Maar het is niet natuurlijk. En om nou voor esthetische redenen een besnijdenis te ondergaan...
pi_142696513
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:25 schreef artelligence het volgende:

[..]

Maar het is niet natuurlijk. En om nou voor esthetische redenen een besnijdenis te ondergaan...
Hoezo niet natuurlijk? Het is gewoon als bijv. je nagels knippen, of je scheren.. Waxen..
pi_142697261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Leia0 het volgende:

[..]

Hoezo niet natuurlijk? Het is gewoon als bijv. je nagels knippen, of je scheren.. Waxen..
Als ik sommige users mag geloven niet. Schaamlippen wegsnijden doe je ook niet 1, 2, 3.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:57:03 #127
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_142697958
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef PoisTya het volgende:
Te nauwe voorhuid. In begeleidend boekje van het ziekenhuis stond dat, dat plezier in sex niet minder is dan voor een besnijdenis.

Maar ik doe het vast verkeerd. Daarom geïntereseerd hoe andere besneden jongens/mannen zich aftrekken.
Ok, ik ''hap'' wel. Hoe deed jij het dan voorheen :')
pi_142699622
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:

[..]

Als ik sommige users mag geloven niet. Schaamlippen wegsnijden doe je ook niet 1, 2, 3.
Schaamlippen zijn iets anders dan voorhuid van de penis.
pi_142701770
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 22:31 schreef Leia0 het volgende:

[..]

Schaamlippen zijn iets anders dan voorhuid van de penis.
Dat klopt, maar het ging om esthetische redenen? Ik vind een strakkere poes ook mooier dan spatlappen. Als we het toch over vergelijkingen hebben: de klithoed. Hoeft er niet af toch?
  vrijdag 25 juli 2014 @ 04:18:42 #130
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142708229
Zoals de meeste onbesneden mannen weten, is de eikel erg gevoelig. Als de voorhuid wordt afgesneden komt de eikel dus telkens in aanraking met je onderbroek, waardoor de gevoeligheid uiteindelijk verdwijnt. Zonder de voorhuid droogt je pielemuis ook uit, waardoor je bij het masturberen glijmiddel nodig hebt, i.t.t. onbesneden mannen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_142709071
quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat je overal zo tegen besnijdenis aan het propageren bent.
Ik geef info, wat best nodig is tussen alle "JA DOEN! Snijd maar een stuk van je piemel af, het is heerlijk, zo geweldig, doe, doedoe! Doe! Nu! Doen!" berichten. Ik propogandeer niet tegen besnijdenis.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:29 schreef Leia0 het volgende:

[..]

Hoezo niet natuurlijk? Het is gewoon als bijv. je nagels knippen, of je scheren.. Waxen..
Jou armen eraf hakken is ook zoiets als nagels knippen, of je scheren? :)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 07:35:18 #132
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_142709104
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:48 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Nee Ok. Maar met echte sex mag ik nog niet beginnen. Ik ben pas 6.
Been there, done that. Geef het tijd, het komt goed.
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_142712380
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:

[..]

Dat klopt, maar het ging om esthetische redenen? Ik vind een strakkere poes ook mooier dan spatlappen. Als we het toch over vergelijkingen hebben: de klithoed. Hoeft er niet af toch?
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:29 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Jou armen eraf hakken is ook zoiets als nagels knippen, of je scheren? :)
Ik begrijp dat het voor jullie mannen moeilijk is. Maar ik heb twee broers die beiden al vanaf hun achtste dag besneden zijn. Ze hebben nooit problemen en hun vrouwen ook niet. En ik vind het mooier dan van die hangende voorhuid. Maar voor mij maakt het niet uit of mijn mannetje besneden is of niet. Het is altijd lekker..
pi_142714497
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 07:29 schreef ratpatat het volgende:
Ik geef info, wat best nodig is tussen alle "JA DOEN! Snijd maar een stuk van je piemel af, het is heerlijk, zo geweldig, doe, doedoe! Doe! Nu! Doen!" berichten. Ik propogandeer niet tegen besnijdenis.
Dat soort berichten lees ik hier niet terug. En je geeft meer dan een uiteenzetting aan informatie, je betoogt evengoed als je hierboven voorstelt. Dat mag, maar je kan er best eerlijk over zijn.

Ik moet echter de eerste user nog tegenkomen die een besnijdenis heeft gedaan om cosmetische redenen. Tot dusver lijkt iedereen of uit medische overwegingen, of religieuze achtergrond een besnijdenis te zijn ondergaan.
  vrijdag 25 juli 2014 @ 12:58:39 #135
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_142715663
Je kunt je voorhuid ook oprekken...
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_142716894
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:58 schreef Leia0 het volgende:

[..]


[..]

Ik begrijp dat het voor jullie mannen moeilijk is. Maar ik heb twee broers die beiden al vanaf hun achtste dag besneden zijn. Ze hebben nooit problemen en hun vrouwen ook niet. En ik vind het mooier dan van die hangende voorhuid. Maar voor mij maakt het niet uit of mijn mannetje besneden is of niet. Het is altijd lekker..
De voorhuid is niet het meest aantrekkelijke deel van de penis inderdaad, met name in ruststand. Maar als alles werkt zoals het hoort te werken, dan merk je van dat slappe extra huid ook niets ;)
pi_142725332
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:44 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ik ken meerdere joden en meerdere moslims
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken dus net wel een moslim die niet echt te spreken is over de besnijdenis,en of je penis er mooier van wordt dat laten we dan maar in het midden,maar goed denk niet dat alle joden,moslims even blij zijn met de ingreep,mijn mening is als er geen klachten zijn dan moet je er niet in gaan snijden.
pi_142725447
Ik denk dat het komt door de manier van stimulatie, je hebt nu dus gewoon glijmiddel nodig... gewoon wat durex glijmiddel.. voor de rest merk ik er niet zo veel van ;)
Waz met jou!
pi_142725554
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

De voorhuid is niet het meest aantrekkelijke deel van de penis inderdaad, met name in ruststand. Maar als alles werkt zoals het hoort te werken, dan merk je van dat slappe extra huid ook niets ;)
Waarom niet het meest aantrekkelijk?
Het is gewoon dezelfde huid die ook over de rest van de penis zit.
pi_142726511
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 13:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

De voorhuid is niet het meest aantrekkelijke deel van de penis inderdaad, met name in ruststand. Maar als alles werkt zoals het hoort te werken, dan merk je van dat slappe extra huid ook niets ;)
Nou een penis met voorhuid vind ik anders toch een stuk aantrekkelijker hoor.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:18 schreef t4rt4rus het volgende:

[..]

Waarom niet het meest aantrekkelijk?
Het is gewoon dezelfde huid die ook over de rest van de penis zit.
Eigenlijk niet helemaal. De huid van de penis verschild op vele plaatsen wel. Bijvoorbeeld kwa hoeveelheid zenuwen etc. Huid is niet overal op je lichaam echt hetzelfde volgens mij.
pi_142726747
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:58 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Nou een penis met voorhuid vind ik anders toch een stuk aantrekkelijker hoor.
Ik ook.

quote:
Eigenlijk niet helemaal. De huid van de penis verschild op vele plaatsen wel. Bijvoorbeeld kwa hoeveelheid zenuwen etc. Huid is niet overal op je lichaam echt hetzelfde volgens mij.
Bij mij ziet er best wel hetzelfde uit, hoewel de binnenkant natuurlijk wat zachter en rozer is. :)

-edit-
Wanneer wordt die kindermishandeling hier eigenlijk eens illegaal?
pi_142727392
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:05 schreef PoisTya het volgende:
Ik ben 3.5 week geleden besneden en gisteren weer voorzichtig begonnen met aftrekken.
Dat gaat een stuk moeizamer nu moet ik zeggen. Het orgasme voelt ook minder lekker aan. Ik denk omdat vóór de besnijdenis ik vlak voor en tijdens het orgasme met de voorhuid de hele eikel stimuleerde. Nu raak ik met duim/wijsvinger alleen onderkant eikel aan (met stukje huid van de penis dat ik nog net kan oprekken tot onderkant eikel). Maar de hele eikel zelf wordt dus niet meer gestimuleerd. Ik vermoed dat dit verklaart waarom het gevoel minder is.

Hoe doen andere besneden jongens/mannen dit? Moet ik glijmiddel gebruiken? Ik neem aan dat ik dan een beetje glijmiddel op de eikel moet doen (niet op de schaft?) en dan met hand over eikel wrijven (waarbij mijn hand dus de rol van de voorhuid overneemt)?

Als voorbereiding op mijn besnijdenis werd me vertelt dat het genot gelijk blijft. Maar tot nu toe klopt dit niet. Graag hoor ik wat tips.
ik ben 4x herbesneden om het zo strak mogelijk te krijgen.3.5 week is heel kort om je nu al aftetrekken.het duurt 3 maanden voordat je weer goed kan aftrekken.doe het als volgd gebruik de eerste 4 weken baby poeder strooi dit op hand waarmee je rukt. als het goed is dan zit er een hoornlaagje op je eikel en vrijf hiermee over de eikel.doe dit 3a4 maal per week tot er een orgasme volgd.zelf gebruik ik allang geen poeder of glijmiddel meer.ik maak met duim en wijsvinger een o'tje en vrijf dan stevig over de eikel net zolang tot ik een hevig orgasme krijgd.je moet even geduld hebben maar ik weet zeker dat je over een halfjaar trots ben over je besneden lul. :P
pi_142728029
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:29 schreef satopex het volgende:

[..]

ik ben 4x herbesneden om het zo strak mogelijk te krijgen.3.5 week is heel kort om je nu al aftetrekken.het duurt 3 maanden voordat je weer goed kan aftrekken.doe het als volgd gebruik de eerste 4 weken baby poeder strooi dit op hand waarmee je rukt. als het goed is dan zit er een hoornlaagje op je eikel en vrijf hiermee over de eikel.doe dit 3a4 maal per week tot er een orgasme volgd.zelf gebruik ik allang geen poeder of glijmiddel meer.ik maak met duim en wijsvinger een o'tje en vrijf dan stevig over de eikel net zolang tot ik een hevig orgasme krijgd.je moet even geduld hebben maar ik weet zeker dat je over een halfjaar trots ben over je besneden lul. :P
Dus voor mijn begrip: met die o-vorm van duim-wijsvinger ga je over HELE eikel heen? En de schacht van je penis? Die neem je ook mee?

Tweede vraag: waarom waren 4 pogingen nodig? Ik snap een tweede poging als je niet tevreden was over eerste keer, maar de tweede keer is je wens voor de dokter toch duidelijk? Snapten ze 3 keer niet wat je wilde? En de 4e keer was het pas raak?

Derde vraag: genezen die herbesnijdenissen sneller? Ik bedoel voorhuid is al weg eerste keer; lijkt me dat een herbesnijdenis sneller geneest.
pi_142730248
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 19:52 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Dus voor mijn begrip: met die o-vorm van duim-wijsvinger ga je over HELE eikel heen? En de schacht van je penis? Die neem je ook mee?

Tweede vraag: waarom waren 4 pogingen nodig? Ik snap een tweede poging als je niet tevreden was over eerste keer, maar de tweede keer is je wens voor de dokter toch duidelijk? Snapten ze 3 keer niet wat je wilde? En de 4e keer was het pas raak?

Derde vraag: genezen die herbesnijdenissen sneller? Ik bedoel voorhuid is al weg eerste keer; lijkt me dat een herbesnijdenis sneller geneest.
ik ben 3x in het ziekenhuis besneden en altijd niet naar me zin.ik ben toen gegaan naar www.besnijdeniscentrum.nl en daar ben ik besneden door dr, nathalie van amsterdam. ik heb haar aangeven het zo strak mogegelijk te doen (zeg maar op z'n amerikaans) d.w, dat de voorhuid en het toompje volledig is weggesneden.zij is de beste van nederland die besnijdenissen kan doen.mijn vraag is waar ben jij besneden en de reden?.ik heb mij laten besnijden om hicheniche reden had veel last van smegma voorming.ik vind het heerlijk een besneden lul te hebben,door de de vrijving van de ontblote eikel in mijn slip vind ik een geil gevoel en daardoor dat ik mij 4a5 maal per week aftrek en gewoon droog.wat betreft de schacht daar ga je vanzelf overeen maar de eikel dat is het genotcentrum hetzelfde als de clitoros bij de vrouw.er zitten een paar op internet die regelmatig tegen mij aan zitten te schoppen maar daar heb ik lak aan.iedere jongen/beslist zelf of hij zijn eigen wil laten besnijden.ik zelf zou voor geen prijs een voorhuid meer willen hebben.als je nog meer informatie wil hebben pois tya vraag het maar omdat ik heel veel ervaring heb over besnijden. :)
pi_142730456
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:28 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Vernauwde voorhuid is de enige reden. Maar daar bestaan ook cremetjes voor. :')
Die werken dus voor geen meter. Geen idee hoe ze willen dat men die opsmeert. Ik heb in iig geen verbetering gemerkt.
pi_142738965
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:05 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Die werken dus voor geen meter. Geen idee hoe ze willen dat men die opsmeert. Ik heb in iig geen verbetering gemerkt.
Jij + merkt geen verbetering = werkt niet?

Wat denk je van op de vernauwde, en op te rekken delen te smeren? heb je tijdens dat je smeerde ook opgerekt? Zo nee, dan is dat de reden geweest dat het niet werkte denk ik zo.
pi_142739087
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:04 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Jij + merkt geen verbetering = werkt niet?

Wat denk je van op de vernauwde, en op te rekken delen te smeren? heb je tijdens dat je smeerde ook opgerekt? Zo nee, dan is dat de reden geweest dat het niet werkte denk ik zo.
Dus dan moet ik 2 maal daags verschillende maanden die zalf opsmeren en het elke keer oprekken? Met de kans (waarvan ik nu al uitga) dat het 0,0 effect heeft.

Hoezo zijn er überhaupt mensen die dat 2 maal daags meer dan een maand kunnen doen?
pi_142742270
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:59 schreef satopex het volgende:

[..]

ik ben 3x in het ziekenhuis besneden en altijd niet naar me zin.ik ben toen gegaan naar www.besnijdeniscentrum.nl en daar ben ik besneden door dr, nathalie van amsterdam. ik heb haar aangeven het zo strak mogegelijk te doen (zeg maar op z'n amerikaans) d.w, dat de voorhuid en het toompje volledig is weggesneden.zij is de beste van nederland die besnijdenissen kan doen.mijn vraag is waar ben jij besneden en de reden?.ik heb mij laten besnijden om hicheniche reden had veel last van smegma voorming.ik vind het heerlijk een besneden lul te hebben,door de de vrijving van de ontblote eikel in mijn slip vind ik een geil gevoel en daardoor dat ik mij 4a5 maal per week aftrek en gewoon droog.wat betreft de schacht daar ga je vanzelf overeen maar de eikel dat is het genotcentrum hetzelfde als de clitoros bij de vrouw.er zitten een paar op internet die regelmatig tegen mij aan zitten te schoppen maar daar heb ik lak aan.iedere jongen/beslist zelf of hij zijn eigen wil laten besnijden.ik zelf zou voor geen prijs een voorhuid meer willen hebben.als je nog meer informatie wil hebben pois tya vraag het maar omdat ik heel veel ervaring heb over besnijden. :)
Nu stelde ik je 3 vragen en je presteert het om op geen enkele antwoord te geven. Hier de 3 vragen nog eens in iets andere formulering:

1) Ga je met je o-vorm van duim en wijsvinger over HELE eikel heen over stimuleer je alleen de onderste rand?

2) Wat had jij dan vertelt de 2e en 3e keer in ziekenhuis bij je 2e en 3e poging tot besnijdenis? Ik neem aan dat je wist wat je wilde. Had je toen gezegd ik wil strak besneden worden, zo ziet dit eruit (je toont plaatje van Amerikaanse besneden lul). En dan beide keren deden ze het toch verkeerd?

3) Genezen herbesnijdenissen sneller dan de eerste keer? Mijn idee is wel, want de grootste ingreep lijkt me de 1e besnijdenis te zijn geweest.
pi_142742608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 07:57 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Nu stelde ik je 3 vragen en je presteert het om op geen enkele antwoord te geven. Hier de 3 vragen nog eens in iets andere formulering:

1) Ga je met je o-vorm van duim en wijsvinger over HELE eikel heen over stimuleer je alleen de onderste rand?

2) Wat had jij dan vertelt de 2e en 3e keer in ziekenhuis bij je 2e en 3e poging tot besnijdenis? Ik neem aan dat je wist wat je wilde. Had je toen gezegd ik wil strak besneden worden, zo ziet dit eruit (je toont plaatje van Amerikaanse besneden lul). En dan beide keren deden ze het toch verkeerd?

3) Genezen herbesnijdenissen sneller dan de eerste keer? Mijn idee is wel, want de grootste ingreep lijkt me de 1e besnijdenis te zijn geweest.
hier mijn antwoord
1ik stumileer alleen mijn eikel over de hele rand en vooral waar het toompje zat.
2in het ziekenhuis werd nooit gevraagd hoe ik besneden wou worden
3het genezingsproces verliep bij mij altijd erg vlot
en tot slotte 4x herbesneden?bij de eerste keren bleef er altijd een restant voorhuid tegen mijn eikel drukken wat een irterend gevoel was .ben nu zo strak besneden als ik een stijve lul heb de schacht gespannen is wat ik een lekker gevoel vind vooral bij het rukken. :P
pi_142742697
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:52 schreef satopex het volgende:

[..]

2in het ziekenhuis werd nooit gevraagd hoe ik besneden wou worden
Dit snap ik niet. Je bent 1 keer besneden en je gaat terug naar ziekenhuis voor 2e en 3e poging, dan vertel je toch de reden waarom je het opnieuw wilt doen? Zij vroegen niet "heh, je bent hier al besneden, je komt nu terug voor een tweede keer; wat is er niet goed, wat wil je anders?". En de derde keer vroegen ze het ook niet??

Dus je stimuleert niet hele eikel begrijp ik maar alleen de onderkant en de plek op de eikel waar toompje ooit zat.
pi_142743667
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 09:04 schreef PoisTya het volgende:

[..]

Dit snap ik niet. Je bent 1 keer besneden en je gaat terug naar ziekenhuis voor 2e en 3e poging, dan vertel je toch de reden waarom je het opnieuw wilt doen? Zij vroegen niet "heh, je bent hier al besneden, je komt nu terug voor een tweede keer; wat is er niet goed, wat wil je anders?". En de derde keer vroegen ze het ook niet??

Dus je stimuleert niet hele eikel begrijp ik maar alleen de onderkant en de plek op de eikel waar toompje ooit zat.
mijn vraag is nogmaals waar ben jij besneden (zienhuis of kliniek)en heb jij aangeven hoe jij besneden wou worden?ze hadden mij nooit gevraard hoe ik besneden wou worden.daarom ben ik naar een kliniek gegaan en gevraagd of het mogelijk was om een zo strakke besnijdenis te doen.zij heefd het van te voren onderzocht door middel de voorhuid met een slappe penis op en neer te bewegen en kwam tot de conclusie dat er nog 1.5 cm weggesneden kon worden.incl.het toompje.ik stimuleerd de eikel in zijn geheel met duim en wijsvinger en kom dan klaar (afhakelijk hoe geil ik ben) in 3a5 minuten met een heftig orgasme.de spuitkracht is hoe lang geleden ik mij heb afgetrokken.tenslotte mijn vraag ligt de eikel volledig ontbloot bij een slappe penis.zoniet dan is een herbesnijdens aan te raden zoals ik heb gedaan . :Y
pi_142743720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 04:18 schreef Leafeon672 het volgende:
Zoals de meeste onbesneden mannen weten, is de eikel erg gevoelig. Als de voorhuid wordt afgesneden komt de eikel dus telkens in aanraking met je onderbroek, waardoor de gevoeligheid uiteindelijk verdwijnt. Zonder de voorhuid droogt je pielemuis ook uit, waardoor je bij het masturberen glijmiddel nodig hebt, i.t.t. onbesneden mannen.
ik heb totaal geen glijmiddel nodig,en het schuren in mijn onderbroek vind ik een heerlijk gevoel. :P
pi_142743931
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 18:22 schreef PoisTya het volgende:
Ik sta er zo in: een zeer groot deel der mannen op de wereld is besneden (bijv alle moslims en joden al). Die hebben ook sex. Moslim jongens rukken ook elke dag of zo. Dat doen ze omdat het lekker is. Ook voor hen.
Ik denk dus dat ik gewoon geduld moet hebben, opnieuw moet leren rukken en dan hopelijk wordt het net zo lekker als voorheen. Het is gewoon wachten tot die eeltlaag er is op de eikel, zodat ik die makkelijker kan stimuleren.
dat was bij ook zo,kort na mijn besnijdenis was het rukken niet zo lekker.maar na een halfjaar toen er eeltlaag op zat ging het uitstekend.ik kan mijn lul nu hard aanpakken zonder een centje pijn soms wel tot een halfuur toe. :P
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:09:45 #154
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_142744051
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:44 schreef satopex het volgende:

[..]

ik heb totaal geen glijmiddel nodig,en het schuren in mijn onderbroek vind ik een heerlijk gevoel. :P
Geniet er nog van zolang het kan. :P
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:18:42 #155
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_142748407
TS is dom haha
Gr gr. de KLB Keizer
pi_142749338
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 01:10 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Dus dan moet ik 2 maal daags verschillende maanden die zalf opsmeren en het elke keer oprekken? Met de kans (waarvan ik nu al uitga) dat het 0,0 effect heeft.

Hoezo zijn er überhaupt mensen die dat 2 maal daags meer dan een maand kunnen doen?
Waarvan je nu al uitgaat? je kunt er beter vanuit gaan dat het zonder zalf al werkt. Oprekken is opzicht voldoende. Zalf maakt het alleen wat makkelijker juist. Het heeft zeker effect. Anders doe je het gewoon niet goed. Huid kun je laten groeien, als je dat goed doet heb je er na een tijdje rekken helemaal nergens last meer van.
pi_142785558
Wat me ook opvalt nu ik besneden bent: je voelt het zaad niet meer uit je lul stromen.
  maandag 28 juli 2014 @ 09:29:22 #158
309202 ik20
Gewoon IK!
pi_142803912
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef PoisTya het volgende:
Wat me ook opvalt nu ik besneden bent: je voelt het zaad niet meer uit je lul stromen.
Dan hebben ze toch gekke dingen bij jou gedaan. Ik voel dat prima hoor :)
pi_142823204
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef PoisTya het volgende:
Wat me ook opvalt nu ik besneden bent: je voelt het zaad niet meer uit je lul stromen.
daar heb ik geen last van,als ik geil ben en 3dagen niet gerukt heb spuit ik het tot halvewege mijn buik. >:)
pi_142824279
Staat er geen 6 weken rust voor? Ben vorige jaar nl. geopereerd aan m'n penis (even 'n net woord) en mocht 6 hele weken niets uitvreten....
pi_142848020
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:58 schreef Joyr1der het volgende:
Staat er geen 6 weken rust voor? Ben vorige jaar nl. geopereerd aan m'n penis (even 'n net woord) en mocht 6 hele weken niets uitvreten....
Dat wordt wel aangeraden, al ken ik mensen die de volgende dag alweer werkten. Zelf moet ik twee dagen na mn operatie, dus ben benieuwd...
  dinsdag 29 juli 2014 @ 15:09:53 #162
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_142849639
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 14:24 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat wordt wel aangeraden, al ken ik mensen die de volgende dag alweer werkten. Zelf moet ik twee dagen na mn operatie, dus ben benieuwd...
Ik heb toen een week thuis voorgeschreven gekregen, dan is het ergste voorbij. Maar best wel lang gewacht (zeker 3 weken) eer ik er terug durfde aankomen...

Ondertussen geen problemen meer mee, in het begin wel een extreem gevoelige eikel maar dat gaat voorbij. En voor er iemand begint te schreeuwen: het gevoel komt weer helemaal terug zodra ie hard staat hoor :-)
pi_142852297
In ie 6 voorgeschreven weken mocht ik geen zwaar werk doen, niet tillen, niet persen, niet veel bewegen en veel rust houden. Misschien is bij 'n besnijdenis de voorschriften anders, dat zou goed kunnen (misschien is dat "minder" heftig)...
pi_142857034
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 18:47 schreef PoisTya het volgende:
Wat me ook opvalt nu ik besneden bent: je voelt het zaad niet meer uit je lul stromen.
Merk ik inderdaad ook niks van.
  donderdag 31 juli 2014 @ 22:24:12 #165
312325 Fanta-stick
Fukkin fegget
pi_142937252
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 18:29 schreef PoisTya het volgende:
Te nauwe voorhuid. In begeleidend boekje van het ziekenhuis stond dat, dat plezier in sex niet minder is dan voor een besnijdenis.

Maar ik doe het vast verkeerd. Daarom geïntereseerd hoe andere besneden jongens/mannen zich aftrekken.
Je kan je voorhuid weer zo oprekken dat het over je penis komt.
pi_142937774
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:24 schreef Fanta-stick het volgende:

[..]

Je kan je voorhuid weer zo oprekken dat het over je penis komt.
Als er voorhuid is overgelaten. Anders zal je van die paar millimeter ook geen centimeters huid kunnen maken.
pi_143055267
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:37 schreef Gray het volgende:

[..]

Als er voorhuid is overgelaten. Anders zal je van die paar millimeter ook geen centimeters huid kunnen maken.
Dat kan zeker wel hoor. Ookal ben je hartstikke strak besneden, kun je toch weer je hele eikel bedekt krijgen met huid. Duurt wel lang natuurlijk, en het is veel werk. Maar het kan weldegelijk.

Zelf ervaring mee met dit onderwerp.
pi_143057119
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:16 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Dat kan zeker wel hoor. Ookal ben je hartstikke strak besneden, kun je toch weer je hele eikel bedekt krijgen met huid. Duurt wel lang natuurlijk, en het is veel werk. Maar het kan weldegelijk.

Zelf ervaring mee met dit onderwerp.
Bizar.
pi_143074202
quote:
15s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:10 schreef Gray het volgende:

[..]

Bizar.
Wat is daar bizar aan?
pi_143085436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:29 schreef ratpatat het volgende:

[..]

Wat is daar bizar aan?
Het lijkt zo onvoorstelbaar veel.
pi_143086667
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 13:13 schreef Gray het volgende:

[..]

Het lijkt zo onvoorstelbaar veel.
De voorhuid is inderdaad een flinke lap huid (met allerlei andere dingen) ja. Dat zijn best wat CMers die je dan moet laten groeien en zo. Het is inderdaad onvoorstelbaar hoeveel werk daar ook bij komt kijken. Maar het is wel mooi dat het kan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')