abonnement Unibet Coolblue
pi_142590676
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ohh my! Wat is de mens toch doortrapt.
Mja. Ik heb vrijdag zo'n pagina gerapporteerd aan Facebook. Zondag avond kreeg ik reactie: pagina was niet tegen richtlijnen van Facebook in.
pi_142590691
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 11:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Numerologie is extreem belangerijk voor de PTB.
Het probleem met die cijfertjes is dat het compleet willekeurig is om tot een bepaalde uitslag te komen en dus afhankelijk van de complotdenker. Hoe vaak lees je wel niet dat je cijfers moet laten vallen etc, dat gaat dan toch helemaal nergens meer over.
pi_142590716
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

In dit soort situaties kijk ik graag naar het nieuws via Al_jazeera persoonlijk vind ik dit na de NOS een van de meest neutrale nieuws zenders die er is, afgelopen weken lieten ze paar keer beide kampen aan het woord, op die manier kan je het beste een conclusie trekken , in plaats van een CNN of een BBC.

Het probleem is zowel Rusland en de VS gaan weer hard tegen elkaar in en beschuldigen elkaar van alles en nog wat ... de waarheid zal ergens in het midden liggen lijkt me.
Uiteraard. En zoals altijd. Maar 1 ding staat wel vast voor mij; Rusland speelt een veel viezer spelletje dan "het westen".
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:25:43 #254
313320 telefoonmaatschappij
DM voor pokemon kaarten
pi_142590832
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:27:48 #255
249559 crew  Lavenderr
pi_142590915
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
Ja hoor :|W
pi_142591014
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
Dat soort mensen... NSA inzetten, locatie achterhalen, opsluiten in een gekkies huis. Dat soort mensen zijn de reden dat een deel van BNW als 'gekkies' word weg gezet. Totaal ontspoort, dat soort volk.
pi_142591018
Die Vrijland is al tijden compleet de wegkwijt! En de brutaliteit ook om mensen die met hem op FB in duscussie gaan omdat ze een bekende/familielid/collega zijn kwijt geraakt ook nog breed uit te gaanmeten op je site en die mensen wegzet als een leugen....schaamteloos!!!! En dan ook nog met behoud van uitkering je site mogen uitbaten, vraag me af of zijn (nut)case-werker bij de sociale dienst wl eens gekeken heeft wat die man uitkraamt....enkeltje PAAZ
  dinsdag 22 juli 2014 @ 12:37:44 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142591292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
Bah ik word ook gewoon ziek als ik even op zijn FB kijk!

Respectloos gewoon, bah ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142591404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Angela Verbeek Dat vliegtuig is nagespeeld mensen die zijn omgekomen bestaan niet. Nabestaande zijn acteurs die meedoen. Allemaal niks van waar.. Martin vrijland heeft zelf onderzoek gedaan al die mensen hebben geen Facebook account en een vliegtuig van 10 km hoog kan nooit zo terecht zijn gekomen met zijn passagiers. En paspoorten die zogenaamd niet zijn verbrand, onmogelijk. Ze houden de mensheid voor de gek wat ze al jaren doen. De media daar geloof ik niet meer in. En ook
Toevallig dat elke vliegtuig met Boeing 777 dat daar steeds wat mee gebeurd. Vorige jaar de vliegtuig maleisie Airlines Boeing 777 opeens verdwenen was. En nou dit jaar weer Maleisië Airlines ook met Boeing 777 die neer is geschoten. De zionisten hebben wat met dat getal. Heel vreemd allemaal! De regering doen waar ze zin in hebben omdat zij macht hebben. Uitspraak van Hitler; Maak de leugen groot, hou het simpel, blijf het herhalen en uiteindelijk zal men het geloven. "De waarheid doet niet ter zake, slechtst de overwinning!"

http://www.martinvrijland.nl/.../bewijsmateriaal.../ WEBSITE IS OFFLINE!!
Vind ik leuk · Beantwoorden · 1 · 20 min.

UUUHHHHH WTF :') :') :') :')
Ik heb diverse berichten over deze ramp op zijn website gezien, die man heeft absoluut geen respect.
pi_142591510
nog erger dn geen respect hebben, gewoon totaal de weg kwijt!
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 12:53:29 #261
249559 crew  Lavenderr
pi_142591982
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat soort mensen... NSA inzetten, locatie achterhalen, opsluiten in een gekkies huis. Dat soort mensen zijn de reden dat een deel van BNW als 'gekkies' word weg gezet. Totaal ontspoort, dat soort volk.
Ja, helemaal mee eens. Die lui worden bedankt }:|
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:02:30 #262
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142592395
U.S. Says Russia Planned Digital Terror Attack on NASDAQ
Information released as U.S. accuses Russia of downing MH17

As the world heard about the downing of MH17 in Ukraine on July 17, Bloomberg Businesswek reported hackers with an “intelligence agency of another country” had placed malware on the American stock exchange NASDAQ.

“Elite Russian hackers had breached the stock exchange and inserted a digital bomb,” the NSA had concluded after an investigation, writes Michael Riley.

“The best case was that the hackers had packed their malware with a destruction module in case they were detected and needed to create havoc in Nasdaq computer banks to throw off their pursuers. The worst case was that creating havoc was their intention. President Obama was briefed on the findings.”

According to U.S. investigators the Russians were not attempting to destroy the NASDAQ but rather clone it, “either to incorporate its technology directly into their exchange or as a model to learn from” and had “dispatched an elite team of cyberspies to get it.”

Cyber espionage is nothing new. The NSA specializes in it. In response to NSA spying and cyber mischief Germany is now considering using typerwriters to foil espionage attempts. Earlier this Germany decided to expel the CIA station chief in Berlin in response to espionage.

Despite the fact states spying on and stealing from each other is routine – Israel for instance routinely steals U.S. secrets under the cover of trade missions and joint defense technology contracts – the Bloomberg story singles out Russia at precisely the moment it is accused of engaging in a terrorist shoot down of a civilian passenger airliner.

bron
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 14:12:07 #263
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_142594992
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:02 schreef Lambiekje het volgende:
U.S. Says Russia Planned Digital Terror Attack on NASDAQ
Information released as U.S. accuses Russia of downing MH17

As the world heard about the downing of MH17 in Ukraine on July 17, Bloomberg Businesswek reported hackers with an “intelligence agency of another country” had placed malware on the American stock exchange NASDAQ.

“Elite Russian hackers had breached the stock exchange and inserted a digital bomb,” the NSA had concluded after an investigation, writes Michael Riley.

“The best case was that the hackers had packed their malware with a destruction module in case they were detected and needed to create havoc in Nasdaq computer banks to throw off their pursuers. The worst case was that creating havoc was their intention. President Obama was briefed on the findings.”

According to U.S. investigators the Russians were not attempting to destroy the NASDAQ but rather clone it, “either to incorporate its technology directly into their exchange or as a model to learn from” and had “dispatched an elite team of cyberspies to get it.”

Cyber espionage is nothing new. The NSA specializes in it. In response to NSA spying and cyber mischief Germany is now considering using typerwriters to foil espionage attempts. Earlier this Germany decided to expel the CIA station chief in Berlin in response to espionage.

Despite the fact states spying on and stealing from each other is routine – Israel for instance routinely steals U.S. secrets under the cover of trade missions and joint defense technology contracts – the Bloomberg story singles out Russia at precisely the moment it is accused of engaging in a terrorist shoot down of a civilian passenger airliner.

bron
Waarom link je nou weer naar Infowars als je ook gewoon het oorspronkelijke artiekel kan linken? :? Infowars verdraait er namelijk nogal wat aan, laat info weg etc.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:11:07 #264
121116 Astasha
Fear me !
pi_142597499
Opgelet, heftige beelden. Link staat in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cosmo Bier
Het doodgaan op het hoogtepunt van je carriere is garantie voor eeuwige roem.
pi_142598208
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij blijft bezig ziek figuur
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:33:39 #266
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142598301
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

Ja hoor :|W
Fijn, zal ik tegen mijn schoonzus zeggen dat haar lasertherapeute (met Facebookpagina) toch niet met haar man en twee zoons is omgekomen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 15:37:47 #267
249559 crew  Lavenderr
pi_142598423
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:33 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fijn, zal ik tegen mijn schoonzus zeggen dat haar lasertherapeute (met Facebookpagina) toch niet met haar man en twee zoons is omgekomen.
Het is om je kapot te schamen wat sommige mensen durven te beweren.
Zie twee posts hierboven waar 'ze' ook niet schromen om er Sandy Hook bij te betrekken om te dienen als lichtend voorbeeld van een eerdere hoax. Eigenlijk is het ziek.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:40:21 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_142598502
Tranen in mijn ogen van zoveel respectloosheid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 15:46:28 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_142598724
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef Copycat het volgende:
Tranen in mijn ogen van zoveel respectloosheid.
Ja het is stuitend.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:05:04 #270
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142599414

quote:
Kortom, de eerste tastbare bewijsstukken lijken meer in de richting te wijzen van een vliegtuig dat door een militaire jet uit de lucht is geschoten dan een die naar beneden is gehaald door een BUK raket.

Wij zijn dan ook benieuwd naar het op te voeren bewijsmateriaal van de Amerikaanse Minister van Buitenlandse Zaken, John Kerry.

Mocht verder onderzoek aantonen dat het ramptoestel inderdaad is neergehaald door een militair toestel dan sluit dit uiteraard de separatisten uit want die hebben dit soort vliegtuigen niet.

Rusland zou een theoretische kandidaat kunnen zijn, maar heeft geen enkel motief om iets dergelijks te doen. Sterker nog, het zou voor hen alleen maar nadelen opleveren.

De logische gevolgtrekking zou dan zijn dat alleen de luchtmacht van de Oekraïne overblijft; of is er nog een andere mogelijkheid?

De website Veteran’s Today uit Amerika kwam met het bericht dat ze niet bevestigde informatie hadden waaruit zou blijken dat er die middag een F-15 gevechtstoestel zou zijn opgestegen van een basis in Azerbeidzjan.

Het zou gaan om een vliegveld wat in gebruik is bij de Israëlische luchtmacht die daar een aantal vliegtuigen heeft gestationeerd in verband met een mogelijke aanval op Iran. Het vliegbereik van een F-15 is ongeveer 7.000 kilometer en de afstand naar Donetsk ongeveer 1.500 kilometer en ligt daarmee dus ruimschoots binnen het bereik van dit toestel. De vraag is dan nog hoe dit toestel het oosten van de Oekraïne bereikt zou kunnen hebben zonder door de Russische radarsystemen te worden gedetecteerd.

bron
-edit hou het beschaafd- Het zal ook eens niet dat Israel ergens bij betrokken is.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lavenderr op 22-07-2014 16:14:19 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142600167
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:31 schreef gijsman het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij blijft bezig ziek figuur
En net lekker door de mand gevallen dat ie ook Koosbuster is .... zie swapichou!

http://swapichou.wordpres(...)age-1/#comment-27974
pi_142601008
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:40 schreef Copycat het volgende:
Tranen in mijn ogen van zoveel respectloosheid.
Ik zal tegen de moeder van een van mijn beste vriendinnen zeggen dat haar vriendin toch niet is omgekomen. Tevens is het goed nieuws voor de dierbaren van mijn nichtje.
Ehm.. Toch maar niet. Anders vrees ik dat ik levend gevild en gebraden ga worden.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:04:04 #273
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_142601968
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:11 schreef Astasha het volgende:
Opgelet, heftige beelden. Link staat in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziekelijk, gatverdamme wat lopen er toch een zieke geesten rond. Normaliter vind ik het altijd wel interessant om een kijkje te nemen in BNW maar van dit topic wordt ik misselijk :r
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 17:09:43 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_142602225
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:04 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ziekelijk, gatverdamme wat lopen er toch een zieke geesten rond. Normaliter vind ik het altijd wel interessant om een kijkje te nemen in BNW maar van dit topic wordt ik misselijk :r
Ja, mee eens. Gelukkig staat het in een spoiler .
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:39:34 #275
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_142603334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:05 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]

[..]

-edit hou het beschaafd- Het zal ook eens niet dat Israel ergens bij betrokken is.
Goed verhaal, lekker kort. Ik heb er ook één.

Wreckage Offers Clues on Why Flight 17 Went Down
Photographs of a piece of wreckage found by two reporters for The New York Times and analyzed by Reed Foster, a defense analyst with IHS Jane’s, offer some clues about what could have caused Malaysia Airlines Flight 17 to crash. While it is impossible from the photographs to determine that a specific missile was used, Mr. Foster said, the damage is consistent with the effects of a fragmentary warhead carried by an SA-11, the type of missile that American officials have said was most likely behind the attack. - http://www.nytimes.com/20(...)-analysis-shows.html
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')