abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142614888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ppfffff sporten in dit weer :r ik kan mn kleding uitwringen van her zweet nu
Ik heb ook nog zo'n setje kleding bij de was liggen van vanmiddag :+
pi_142615860
Lastige keuze uniek :{ Gezien het weer gewoon zon-boot, paar pita's ham/kaas als voor en dan schoteltje als hoofd. Vast andere plek om goede na te krijgen, moet je ook nog even lopen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Koffie en een peuk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuttenfrühstück!
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ppfffff sporten in dit weer :r ik kan mn kleding uitwringen van her zweet nu
:P dat heb ik altijd ongeacht het weer...
Krijg je in de sportschool vragen zoals: "waarom zweet je zo, je doet krachttraining!?"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142616466
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 19:12 schreef An24 het volgende:
Vastendag:

O: een gekookt ei en een sinaasappel
T: koffie en water
D: oosterse soep: noodles, spitskool, champignons, tauge, gember, ketjap, bouillon. Een stukje augurk, wat cassave chips.
Moet echt eens een intermitted fasting weeklijst maken. Ik kom er nu niet echt toe of maak geen goede balans naar mijn idee.

Lijstje van vandaag:

O: amandelen
T: het echte ontbijt, speltvlokken met amandelmelk en een banaan
L: vier boterhammen 2 kipfilet, 1 frambozenjam en 1 pure hagelslag :9
T: Euh ja..geen trek in de yoghurt die er stond :@
T: kommetje soep (van de soepfabriek voor als ik haast heb, Aqua Cotta superlekker!!)
S: stevige wandeling
D: kipfilet gewokt in cajunkruiden met thaise wokgroente en bulghur
T: minizakje kaasknabbels
S2: de tuin gesnoeid, compleet geveegd enz. zit uit te hijgen :')
T: nectarine :9

En heel veel water, blijf dorst houden.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142617634
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:36 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Moet echt eens een intermitted fasting weeklijst maken. Ik kom er nu niet echt toe of maak geen goede balans naar mijn idee.

Lijstje van vandaag:

O: amandelen
T: het echte ontbijt, speltvlokken met amandelmelk en een banaan
L: vier boterhammen 2 kipfilet, 1 frambozenjam en 1 pure hagelslag :9
T: Euh ja..geen trek in de yoghurt die er stond :@
T: kommetje soep (van de soepfabriek voor als ik haast heb, Aqua Cotta superlekker!!)
S: stevige wandeling
D: kipfilet gewokt in cajunkruiden met thaise wokgroente en bulghur
T: minizakje kaasknabbels
S2: de tuin gesnoeid, compleet geveegd enz. zit uit te hijgen :')
T: nectarine :9

En heel veel water, blijf dorst houden.
Die cassave had ik ook eigenlijk niet moeten doen hoor. Maar ik had nog wat kcals over. Een tweede kom soep had beter geweest.

En als je een tijdje zo kookt, leer je de receptjes tot het aantal kcals wel kennen. Dan wordt het makkelijker. Maar ik heb toch zeker wel vier maanden lang streng geteld.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:14:41 #155
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142618372
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:06 schreef Timmos het volgende:

[..]

Ik heb ook nog zo'n setje kleding bij de was liggen van vanmiddag :+
Die van mij hangt nu fris gewassen te drogen *) donderdag nog een keer en na die training is het festival-tijd :+

O 2 crackers pindakaas
T banaan
L noten/vruchtenbol met kaas. Een tomaat
T kiwi
T 1 cracker pindakaas
S bootcamp
D gebakken aardappels, gestoomde broccoli en een kaasburger
T wheyshake

Mn lijstje is een beetje mweh voor mijn gevoel. Brood was op, dus voor lunch weinig andere opties @ werk door allergie.

Verder staat mn gewicht dus echt nog altijd redelijk stil. Ben nog niet waar ik wezen moet, weet ook wel waar het door komt maar het wil nu gewoon even niet. Als in, ik durf nu eindelijk wat leuke dingen te gaan doen en bouw zowaar echt ineens een sociaal leven op na 7 :') jaar hier wonen.
pi_142618391
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:59 schreef An24 het volgende:

[..]

Die cassave had ik ook eigenlijk niet moeten doen hoor. Maar ik had nog wat kcals over. Een tweede kom soep had beter geweest.

En als je een tijdje zo kookt, leer je de receptjes tot het aantal kcals wel kennen. Dan wordt het makkelijker. Maar ik heb toch zeker wel vier maanden lang streng geteld.
Tel op mijn werk al genoeg dus ik tel thuis echt niks :@ vandaar dat ik een standaard vastendag menu moet bedenken in 3 variaties.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 22 juli 2014 @ 23:15:36 #157
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142618423
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:23 schreef V1z0R het volgende:
Lastige keuze uniek :{ Gezien het weer gewoon zon-boot, paar pita's ham/kaas als voor en dan schoteltje als hoofd. Vast andere plek om goede na te krijgen, moet je ook nog even lopen.

[..]

Nuttenfrühstück!

[..]

:P dat heb ik altijd ongeacht het weer...
Krijg je in de sportschool vragen zoals: "waarom zweet je zo, je doet krachttraining!?"
Krachttraining en niet zweten? Dat is onmogelijk! Laat die zweetklieren werkennnn!
pi_142618648
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tel op mijn werk al genoeg dus ik tel thuis echt niks :@ vandaar dat ik een standaard vastendag menu moet bedenken in 3 variaties.
Ik snap het. Is best lastig idd. Heb je alle 5:2 recepten boeken liggen? Kan helpen.
pi_142618795
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:20 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik snap het. Is best lastig idd. Heb je alle 5:2 recepten boeken liggen? Kan helpen.
Nee moet eerst even winkelen ;)
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_142619207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:22 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee moet eerst even winkelen ;)
^O^
pi_142619703
Hoi! Vanochtend gewogen, 85,5 kg. Op zich wel prima. Iets lichter zou mooi zijn. Maar vandaag niet echt netjes gegeten, broodje hamburger extra bij lunch, en vanavond 2 biertjes..Was met vrienden gaan varen, was topavond daar voor :)
Misschien is vastendag wel wat, maar kun je dan nog normaal sporten? Bij beetje intense training zit je zo richting 1500 kcal..
  Vis een optie? dinsdag 22 juli 2014 @ 23:50:07 #162
70532 loveli
N
pi_142620106
Vroegere jagers gingen ook niet dood als ze na een dag weinig eten moesten wegrennen voor een beer...

Google eens op "sportvasten", je kunt sporten en vasten combineren. Wel met beleid en verstand.
crap in = crap out
pi_142622185
Oh ik dacht dat corona wel mocht ivm gluten. Maar zit gerstemout in. Heb voor het eerst in 3 weken buikpijn en een opgezette buik ;(

Verder wel gezond gegeten :s)
Worry is a misuse of imagination
pi_142627051
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:41 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Vanochtend gewogen, 85,5 kg. Op zich wel prima. Iets lichter zou mooi zijn. Maar vandaag niet echt netjes gegeten, broodje hamburger extra bij lunch, en vanavond 2 biertjes..Was met vrienden gaan varen, was topavond daar voor :)
Misschien is vastendag wel wat, maar kun je dan nog normaal sporten? Bij beetje intense training zit je zo richting 1500 kcal..
Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:15 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Krachttraining en niet zweten? Dat is onmogelijk! Laat die zweetklieren werkennnn!
Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld).
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 23 juli 2014 @ 09:46:32 #165
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142627428
Zweten _O_

Vind 't altijd een goed gevoel als ik zoals gister van de fiets afstap en als ik binnenkom de zweetdruppels over mijn hoofd en rug rollen :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:07:58 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142627888
Griekse yoghurt met aardbeitjes en wat los spul (chiazaad enzo) :9

De nijn krijgt vandaag snippity-snap! Hopelijk is ze dan meteen wat minder hormonaal enzo :+ Ze zag de bui al hangen geloof ik, heel gevecht om haar in het reismandje te krijgen terwijl ze normaal er zo in hupte als ik het voor haar neus zette :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:42:05 #167
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142628975
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.

[..]

Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld).
Mijn zweetklieren werken graag :Y :')
pi_142635365
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 09:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als je lichaam gewend is om op onderhoud te presteren ga je op vastendag wel merken dat het allemaal net iets minder is. Betekent daarentegen niet dat je niet gewoon voluit kunt.

[..]

Hebt verschillende manieren van trainen natuurlijk... Zijn er zat die lijstje afwerken en flinke pauzes nemen tussen setjes en dus niet echt zweten, of gewoon van zichzelf al moeilijk zweten (zoals sigme bijvoorbeeld).
Ik zweet altijd wel wat ik ook doe bij fitness maar nooit rare vragen gehad :').. Ook zonder cardio opwarmen geen moeite mee met mn 21/15/9x3 schema :+
  woensdag 23 juli 2014 @ 15:00:00 #169
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_142638213
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 20:32 schreef douche-eendje het volgende:
Ppfffff sporten in dit weer :r ik kan mn kleding uitwringen van her zweet nu
Ik moet niet eens sporten, zweet bij elke stap. Het nachtelijk zweten komt van Cymbalta.

Maar goed, vanaf morgen batminton in de tuin. Ik ga naar Decathlon Antwerpen *O*

Ik heb ook een tekort aan vitamine B12 maar wil er iets aan doen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  woensdag 23 juli 2014 @ 17:05:49 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142644774
Toch maar wokken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142645726
Zo!
O: turkse yoghurt met hagelslag
L: salade met tomaat komkommer kikkererwten tonijn en mayonaise.
T: ranja, verse blauwe bes/appel/limoensap, 2 babybel
T: yoghurt (Ik wilde Griekse maar per ongeluk verkeerde meegenomen).
D: zo ef eitje bakken.
T: misschien nog wat maar waarschijnlijk niet.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_142645894
Oog is weer wat beter, durf nog niet auto te rijden tho.

T: 2 chocomuffin
T: chocolaatje
S: fitness
L: rijstsalade met sla, paprika, komkommer, rosbief en geitenkaas :9
T: chocomuffin en raketje
D: bbq
T: kwark

Alles goed gegaan met nijn Maria?
Ik ben geen zweter, maar moet mijn warmte wel kwijt kunnen....anders gaat het lampje uit :')

En ik drink ook veel met dit weer :Y
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:09:23 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142647190
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 17:34 schreef _aurum_ het volgende:
Oog is weer wat beter, durf nog niet auto te rijden tho.

T: 2 chocomuffin
T: chocolaatje
S: fitness
L: rijstsalade met sla, paprika, komkommer, rosbief en geitenkaas :9
T: chocomuffin en raketje
D: bbq
T: kwark

Alles goed gegaan met nijn Maria?
Ik ben geen zweter, maar moet mijn warmte wel kwijt kunnen....anders gaat het lampje uit :')

En ik drink ook veel met dit weer :Y
Koes op de oogbal! Maar dan niet echt :+ Beterschaap!

Nijn doet het redelijk! Ze vond het HEULEMAAL niet leuk bij de dierendok en nu thuis is ze wat nukkig. Eten en drinken gaat nog niet vlot maar zojuist zag ik het eerste strosprietje naar binnen gaan O+

Ik ga zo naar de sportschule, dansjes doen! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_142649820
Pfff heb twee uur lang naar de ceremonie gekeken....en ik moet ongi worden. Misschien geen goede combi :X

Mijn lijstje is dan ook een beetje een emo lijstje :')

O: speltbrood met boter, kaas en thee met melk
L: een speltwrap gebruikt voor een vegapizza met courgette, tomaten, rode ui, olijven en kaas, een ranja
T: fruit met slagroom, vooral veel van dat laatste, een bonbon
D: geen zin in koken: twee net gebakken dikke speltboterhammen, eentje met boter en eentje met jam
T: nog een ranja
B: 40 minuten wandelen
S: 75 minuten yoga

Nu mag je wat zeggen uniek! :+
pi_142650251
Ik ben het met je eens an!

Ik heb voor het eerst in mijn leven een broek zonder stretch gekocht (maat 38) en hij staat mij zo goed. En ik heb echt dunne bovenbeentjes. Mega thigh gap
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')