abonnement Unibet Coolblue
pi_142469737
Voordat ik to the point kom, even een ''klein'' stukje tekst over wat er allemaal aan vooraf is gegaan.

Een jaar geleden keek ik op Twitter en kwam ik via mijn achterneef een meisje tegen. Ze was destijds 14, bijna 15, en ik was 15, bijna 16. Toen ik haar profielfoto zag had ik gelijk de gedachte: ''Zij is het mooiste meisje van de hele wereld''. Ik had dat nog nooit gehad, dat ik een meisje zag waarbij ik zo'n gevoel had. Ze hield ook van dezelfde muziek als ik (denk aan The Killers, Foo Fighters, Arctic Monkeys), en dat was onbewust ook een turn-on voor mij. Ik besloot haar te gaan volgen, en we begonnen tweets uit te wisselen. Deze tweets werden gesprekken, de gesprekken werden verhalen, verhalen over onze diepste geheimen die we nog nooit aan iemand hebben verteld.

Het ging snel, vreselijk snel. Misschien iets te snel, maar ik voelde me er goed bij. Ik werd iedere ochtend wakker met de gedachte: ''Yes, ik spreek --- weer!'', waarbij ik ontzettend veel kriebels in mijn buik voelde. Ze had toentertijd een vriendje, waarmee het uitging vanwege privéredenen waar ik me liever niet al te erg in verdiep (long story short: hij was nogal oversekst en deed vaak onprettige dingen zodra ze op seksueel gebied niet meewerkte). Ze heeft later echter toegegeven dat ook ik een rol speelde in haar besluit. Ze had meer gevoelens voor mij, kort gezegd.

We liepen allebei vrij hard van stapel, en na een week viel de eerste ''ik hou van je'' al. Ik zei het niet zomaar, en er zat ook echt gevoel achter; ik had een goed gevoel over ons, over ons als een ''stelletje''. In de nacht van 20 op 21 juli, om 0:23 om precies te zijn (dat ik dat nog weet :7) hadden we officieel een relatie.

Nu komt het addertje onder het gras: ze woonde niet bepaald dicht in de buurt. Ik woon in de buurt van Breda en zij in de buurt van Alkmaar. 150 kilometer verschil is dat dus. We hielden het dus bij Skype contact, via de chat, maar ook gewoon praten met de webcam aan. Elkaar ontmoeten was iets dat we allebei niet zo goed durfden. Dit hebben we dus heel lang uitgesteld. De voornaamste oorzaak hiervan was dat we heel erg bang waren dat alles in het echt zou tegenvallen en dat het niet het sprookje was dat we ons hadden ingebeeld. Anderszijds was ik ook niet van plan om het bij een internetrelatie te houden, die komen letterlijk m'n strot uit. Vroeg of laat zouden we elkaar dus gaan ontmoeten.

28 december hebben we elkaar pas voor het eerst gezien. Het was geweldig. Ik had de dag van mijn leven, nog nooit was ik zo gelukkig. Jammer genoeg waren we maar 1 dag samen, en elkaar 's avonds vaarwel zeggen was niet bepaald een pretje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu even terug naar het heden. We hebben elkaar inmiddels al ruim 15 keer gezien. Helaas was dit steeds maar 1 dagje, omdat haar ouders nogal streng zijn als het gaat om ''logeren''. Echter bouw je uiteindelijk ook een band op met die ouders en krijgen ze vertrouwen in je. Dit bracht als resultaat dat ze van 2 tot 5 juli bij mij mocht blijven slapen. Dit was ook super fijn omdat je dan niet steeds met dat kutgevoel moet dealen dat je partner na een paar uur alweer naar huis is.

Maar goed, het is nu 19 juli as we speak en we zijn 21 juli officieel 1 jaar samen. De dag daarna ga ik met de trein naar haar toe en blijf ik 5 nachten bij haar slapen. Mijn ouders besloten me 50 euro te geven en zeiden dat ik er maar iets leuks mee moet doen om het te vieren. Ik ben dus heel erg aan het brainstormen over wat een leuk cadeau zou zijn om voor haar te kopen. Ik zat er al aan te denken om een tafel voor 2 te reserveren bij het restaurant van het Van der Valk hotel in haar dorp. Ik denk dat ze dat geweldig zal vinden, al helemaal als het een verrassing is (ze houdt van verrasingen O+) Hebben jullie toevallig nog andere suggesties? Ik sta overal open voor. Alvast bedankt ^O^

TL;DR -- TS is 21 juli 1 jaar samen met zijn vriendin die 150 kilometer verderop woont en zoekt naar een leuke verrassing voor als hij er 22 juli 5 dagen blijft slapen. TS heeft al gedacht aan een uitgebreid diner bij het Van der Valk hotel restaurant in haar dorp, maar zoekt nog naar andere mogelijkheden. Suggesties?
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:21:14 #2
364681 over_hedge
pi_142469750
Dat lange verhaal niet gelezen. Maar op de TT afgeaande. Koop niks. Wat een bull shit is dat dat je een kado moet gaan kopen omdat je ee njaar samen bent. :r Dat is meer: Hoera je hebt het een jaar met me uit gehouden als trofee krijg je dit slijm kado.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:21:17 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469751
Een pluche kameeltje is altijd wel leuk.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_142469764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:21 schreef over_hedge het volgende:
Dat lange verhaal niet gelezen. Maar op de TT afgeaande. Koop niks. Wat een bull shit is dat dat je een kado moet gaan kopen omdat je ee njaar samen bent. :r Dat is meer: Hoera je hebt het een jaar met me uit gehouden als trofee krijg je dit slijm kado.
Dat is één manier om ernaar te kijken, en die manier respecteer ik ook, maar in mijn optiek is het gewoon een manier om aan te geven dat je iets voor je geliefde over hebt.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:24:51 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469772
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:23 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Dat is één manier om ernaar te kijken, en die manier respecteer ik ook, maar in mijn optiek is het gewoon een manier om aan te geven dat je iets voor je geliefde over hebt.
Daar heb je als kerel geen speciale dag voor nodig.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:25:01 #6
364681 over_hedge
pi_142469774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:23 schreef iPancakeMix het volgende:

[..]

Dat is één manier om ernaar te kijken, en die manier respecteer ik ook, maar in mijn optiek is het gewoon een manier om aan te geven dat je iets voor je geliefde over hebt.
En dat moet precies als je 1 jaar hebt? Je doet zeker ook aan Valentijnsdag. :')

Doe gewoon random een keer iets. Niet omdat je 1 jaar, of 1 maand. of 3 maanden of 3 jaar of weet ik veel wat voor standaard dingen hebt. Doe het eens een keer als je 14 maanden 3 dagen en 20 uur hebt. Veel leuker dan op die standaard momenten. Doe gewoon eens iets omdat je van haar houdt en niet omdat het haast wel moet omdat je een aantal dagen/jaren/uren/minuten/ wat hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:25:49 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469781
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:25 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En dat moet precies als je 1 jaar hebt? Je doet zeker ook aan Valentijnsdag. :')

Doe gewoon random een keer iets. Niet omdat je 1 jaar, of 1 maand. of 3 maanden of 3 jaar of weet ik veel wat voor standaard dingen hebt. Doe het eens een keer als je 14 maanden 3 dagen en 20 uur hebt. Veel leuker dan op die standaard momenten.
Vinden ze ook veel leuker.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:25:52 #8
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_142469782
15 keer gezien in een jaar? Wut
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:32:42 #9
364681 over_hedge
pi_142469817
Ik ben 4 uur geleden een poker toenooi begonnen en had niet verwacht dat ik er nu nog in zou zitten. ;(
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:33:53 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469829
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:32 schreef over_hedge het volgende:
Ik ben 4 uur geleden een poker toenooi begonnen en had niet verwacht dat ik er nu nog in zou zitten. ;(
Volhouden jongen!
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_142469830
Niks
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:36:03 #12
364681 over_hedge
pi_142469849
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:33 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Volhouden jongen!
Sta nu 24 van de 73
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:36:24 #13
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469851
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Sta nu 24 van de 73
Goed bezig man.
With my pack on my back, down the road I will stray.
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:37:23 #14
364681 over_hedge
pi_142469854
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:36 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Goed bezig man.
Ja, behalve dat ik echt geen zin meer heb. :') Is ook maar een 5.50 toernooitje. Slapen is ook best leuk om half 5 in de ochtned.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 04:37:45 #15
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_142469858
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:37 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja, behalve dat ik echt geen zin meer heb. :') Is ook maar een 5.50 toernooitje. Slapen is ook best leuk om half 5 in de ochtned.
Oh ja kut man, het is half vijf. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_142469861
Zo een verhaal al na 1 jaar? begin vast aan je boek wanneer je 12 jaar samen bent, man man man.
Ik zwaai naar dieren.
  FOK!fotograaf zaterdag 19 juli 2014 @ 04:39:20 #17
364681 over_hedge
pi_142469868
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 04:38 schreef Geerd het volgende:
Zo een verhaal al na 1 jaar? begin vast aan je boek wanneer je 12 jaar samen bent, man man man.
Verkeerde topic. Oke toch niet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_142470150
Etentjes zijn altijd leuk! :)

Ik zou gewoon lekker uit eten gaan (maar misschien niet naar de Van der Valk, kies dan een echt restaurant en leg evt. wat bij :@). Niet te ingewikkeld, leuke verrassing, en binnen je budget van vijftig euro. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_142470158
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 06:15 schreef Sarasi het volgende:
Etentjes zijn altijd leuk! :)

Ik zou gewoon lekker uit eten gaan (maar misschien niet naar de Van der Valk, kies dan een echt restaurant en leg evt. wat bij :@). Niet te ingewikkeld, leuke verrassing, en binnen je budget van vijftig euro. :)
Van der valk :')
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 19 juli 2014 @ 08:11:50 #20
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_142470570
Geef haar een ervaring mee. Een etentje is ietwat cliché en niet echt bijzonder. Met 50 euro moet je als 16-jarige leukere dingen kunnen doen (Apenheul bijvoorbeeld)
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  zaterdag 19 juli 2014 @ 08:58:46 #21
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_142470889
Dus jullie zien elkaar gemiddeld eens per 3 weken? ;(
pi_142471289
Ahhhhh.. wat schattig. 15 en 16 jaar (en nog 'bijna' de volgende verjaardag vermelden O+ ) en het hebben over 'je partner'...

Fuck.. Waarom bestaat PUB niet meer! :(

Lieffie.. met ¤50.- kan je uit eten gaan vergeten of je moet naar de plaatselijke snackbar gaan. Misschien lukt een pannenkoeken restaurant nog nét als je geen toetje neemt en niet te veel en te duur drinkt. Maar is dat dan leuk? (Die pannenkoek kan niet hoor.. dat is te duur.. ;( )
Alkmaar is best een grote plaats met ook winkeltjes en terrasjes. Neem haar mee naar zo'n hippe koffiecorner of zo. Dan kan zij vrij kiezen uit wat ze wil drinken en er een gebakje of zo bij eten zonder dat jij in de stress hoeft te zitten dat je de rekening niet kunt betalen. Dat redt je ruim met die ¤50.- en is op jullie leeftijd al uitje/bijzonder genoeg.

Google van te voren even naar een leuk tentje.
pi_142471358
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 08:11 schreef Klokov het volgende:
Geef haar een ervaring mee. Een etentje is ietwat cliché en niet echt bijzonder. Met 50 euro moet je als 16-jarige leukere dingen kunnen doen (Apenheul bijvoorbeeld)
Dan is hij dat geld al dik kwijt aan de treinreis daarheen. Alkmaar - Apeldoorn...
  zaterdag 19 juli 2014 @ 09:55:52 #24
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_142471459
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dan is hij dat geld al dik kwijt aan de treinreis daarheen. Alkmaar - Apeldoorn...
NS heeft vaak combi-aanbiedingen. Check eropuit.nl even (volgens mij). Verder kan je voor 50 euro makkelijk naar een pannenkoekenrestaurant en zelfs een normaal restaurant is te doen. Ee zijn genoeg restaurants die een 3-gangenmenu aanbieden voor ~20 euro.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_142471574
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 09:55 schreef Klokov het volgende:

[..]

NS heeft vaak combi-aanbiedingen. Check eropuit.nl even (volgens mij). Verder kan je voor 50 euro makkelijk naar een pannenkoekenrestaurant en zelfs een normaal restaurant is te doen. Ee zijn genoeg restaurants die een 3-gangenmenu aanbieden voor ~20 euro.
Klopt alleen moet je dan alles er omheen bij betalen en loopt de rekening op die manier op. Ik heb al te vaak meegemaakt dat het bij de vraag (wilt u er patat of aardappels bij?) niet eens vermeld werd dat daar extra kosten bij zaten. En de keuze is dan erg beperkt en dat maakt het dan minder leuk (stel dat zij dat goedkoopste menu nu eens niet lust?).
Maar dan nog; 2x20 is 40 euries. Kan hij dus maar 1 drankje er bij betalen want een drankje is al snel ¤2,60.. x4 is dan al te veel.
Ik heb 2 maal gebruik gemaakt van die AH actie; 2e driegangen menu gratis. 1e keer 52.- moeten betalen, 2e keer 35.- .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')