abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 02:26:14 #26
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_411947
quote:
Op 24 oktober 2000 02:06 schreef VictorVictor het volgende:
Heet dat zo tegenwoordig? Ik moest erg lachen om Annet in het geitenhok. Wat een portret, helemaal toen ze door Bianca naar bed werd gelokt. Eerst nog een rondje door de tuin: Ik ben Annet en ik kom uut Twent'n en ik hou van disco! Ge-wel-dig! Wat een figuur!
Het is onmogelijk dat jij zo snel kunt reageren op mijn voorhuis! Ik had 'm namelijk al na een seconde voorzien van een 'd'! Maar evenwel....
Ik deel je Annetmening hartgrondig. Net als BB1 verandert mijn mening qua nominaties met het uur. Nu mag Georgie weg. Annet is leuk!
Ben te zaai voor een signature
pi_411950
Ik ben su-per-snel! Maar Annet mag blijven en Sjosjie mag weg, hoe sneu ik het ook vind voor Kim. Ed heeft mijn voordeel van de twijfel, het is een dubieus figuur maar kan nog leuke tv opleveren. Annet is een beetje zielig (aandacht zoeken bij een geit is toch allerminst alledaags), maar Georgie voegt weinig toe. Vandaar: weg met hem!
Zet bovenstaande tekst op muziek en je hebt gegarandeerd een hit!
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 04:03:55 #28
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_411980
Ds. Ed roelt.

Zijn "preek" was weergaloos, hoog Jiskefet gehalte!

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_412056
Ik begrijp niet dat het kijken naar dronken mensen leuk kan zijn. Maar gezien alle reacties, moet het echt hilarisch zijn geweest. Of zal het gewoon het feit zijn dat er eindelijk "iets" gebeurd.
"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." <P>
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 10:11:01 #30
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_412136
Wat een topuitzending. Geef die mensen elke dag een paar kratten bier een wat flessen wijn en de kijkcijfers zullen explosief stijgen. Fairdie was in grootse vorm, ik heb me echt zitten bescheuren. En Ed...tsja Ed, hij roelt gewoon. Wat een held!

En Annet is nep, die moet eruit.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')