abonnement Unibet Coolblue
pi_142433211
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

misschien op papier
Nee in praktijk maar goed van jou hoeven we ook geen historisch besef te verwachten.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 10:29:44 #177
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_142433438
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:22 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nee in praktijk maar goed van jou hoeven we ook geen historisch besef te verwachten.
wanneer komt het bij je binnen dat dat geheel een farce is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_142433581
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 10:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wanneer komt het bij je binnen dat dat geheel een farce is.
Al die brandhaarden bedoel je? Maar dan heb je het zelf blijkbaar ook niet door gezien je uitlatingen zo net.
pi_142434370
We gaan toch richting BNW nu.

Wie kan uitvinden hoe het weer was boven Oekraine? dat lijkt me namelijk de enige rede voor een toestel om een andere route te vliegen.



De eerdere vluchten kun je hier vinden.

Satellietfoto, geen heftig weer dus.



Waarom vliegt dit toestel dan een andere route?

[ Bericht 19% gewijzigd door bedachtzaam op 18-07-2014 11:38:30 ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_142435238
Nog voer voor BNW :D

quote:
Wereldvermaarde Nederlandse aidsonderzoeker omgekomen bij vliegtuigramp

De Nederlandse aidsdeskundige Joep Lange (60), internationaal vermaard om zijn toonaangevend onderzoek naar hiv en aids, is een van de slachtoffers van de vliegtuigcrash in Oekraïne. Heel wat passagiers van de rampvlucht MH17 van Malaysia Airlines waren onderweg naar de Internationale Aids Conferentie (IAS) in het Australische Melbourne, de grootste onafhankelijke organisatie rond aidsonderzoek.

Joep Lange spendeerde meer dan dertig jaar aan het onderzoeken en bestrijden van hiv en aids. Hij was vermaard voor het goedkoop toegankelijk maken van behandelingen voor aidspatiënten in ontwikkelingslanden.

Een woordvoerder van het Academisch Medisch Centrum in Amsterdam verklaarde aan de Washington Post het overlijden van Lange niet te kunnen bevestigen, "maar alle gegevens die we nu hebben, wijzen erop dat hij in het toestel zat, samen met zijn rechterhand Jacqueline van Tongeren".

Cruciale proeven
Lange streed sinds 1983 tegen hiv en aids en was onder meer hoofd van het Amsterdam Institute for Global Health and Development (Aighd) en leidde het Department of Global Health van het AMC in Amsterdam. Professor Lange zette diverse cruciale proeven op rond de behandeling met virusremmers. Ook deed hij onderzoek om de besmetting van moeder op kind te voorkomen.

Van 1992 tot 1995 werkte hij bij de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) in Genève. Tussen 2002 en 2004 was hij voorzitter van de International AIDS Society. Verder zat hij in tal van adviesraden van organisaties uit zowel de private als publieke sector.

Betaalbaar
Lange richtte de Stichting PharmAccess op, die zich richt op het betaalbaar maken van medicijnen van goede kwaliteit. Als wetenschappelijk adviseur was hij verbonden aan de Health Insurance Fund Foundation, een stichting die pionierswerk verzet op het vlak van duurzame financiering van de gezondheidszorg in arme regio's.

De Nederlandse aidsexpert heeft meer dan 350 artikelen gepubliceerd en begeleidde meer dan 30 promovendi. In 2007 werd hij bekroond met de Eijkman medaille voor zijn prestaties in Tropische Geneeskunde en internationale geneeskunde.

Meer dan honderd bezoekers aan boord
Volgens Australische bronnen waren meer dan honderd inzittenden - ongeveer een derde van de passagiers - aan boord van de gecrashte Boeing 777 van Malaysia Airlines onderweg naar de aidsconferentie.

Op de website van de conferentie staat een bericht waarin de organisatie haar bedroefdheid uitdrukt en haar medeleven betuigt aan de nabestaanden. "Het nieuws dat voormalig IAS-voorzitter Lange onder de passagiers was, betekent dat de hiv/aids-beweging een heel belangrijke schakel heeft verloren", zegt Chris Beyrer, de nieuwe voorzitter van de IAS.

"Niets was onmogelijk"
Ook collega's betuigen hun medeleven, onder andere op sociale media. Professor David Cooper van het Kirby Institute aan de universiteit van South Wales, die nauw met Lange samenwerkte aan een hiv-onderzoeksproject in Bangkok, looft hem in een mededeling voor zijn "absolute toewijding aan de hiv-behandeling en zorg voor patiënten in Asië en Afrika". "Het plezier in de samenwerking met Joep was dat hij altijd een klare kijk had, een unieke visie, en dat hij nooit aanvaardde dat iets onmogelijk te bereiken was."

http://www.hln.be/hln/nl/(...)-vliegtuigramp.dhtml
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_142436188
- weg -

[ Bericht 97% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-07-2014 12:01:31 ]
pi_142436538
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
- weg -
Verder alles goed?

[ Bericht 30% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-07-2014 12:02:04 ]
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator vrijdag 18 juli 2014 @ 12:00:32 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_142436606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 11:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
- weg -
Hey Quinsy! Nee hoor Ajax heeft er niks mee te maken.

[ Bericht 29% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-07-2014 12:03:00 ]
pi_142436817
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Hey Quinsy! Nee hoor Ajax heeft er niks mee te maken.
Wut :? Dit is toch BNW of wat?
  Moderator vrijdag 18 juli 2014 @ 12:10:46 #185
249559 crew  Lavenderr
pi_142437011
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Wut :? Dit is toch BNW of wat?
jazeker, maar ik dacht dat je het over de neuzen had en daar hebben we het op BNW niet vaak over. Niet in de zin zoals op VBL iig.

Ik zit op dit moment aan de voet van de Mt Ventoux Knut. Geweldig is het hier. Morgen helaas weer naar huis :'(
pi_142437057
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

jazeker, maar ik dacht dat je het over de neuzen had en daar hebben we het op BNW niet vaak over. Niet in de zin zoals op VBL iig.

Ik zit op dit moment aan de voet van de Mt Ventoux Knut. Geweldig is het hier. Morgen helaas weer naar huis :'(
Nee ik had het over de staat Israel en zijn wereldwijde aanhangers.
  Moderator vrijdag 18 juli 2014 @ 12:14:59 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_142437202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee ik had het over de staat Israel en zijn wereldwijde aanhangers.
oh. Maar het gaat hier toch voornamelijk over Vlucht MH17
pi_142437280
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

oh. Maar het gaat hier toch voornamelijk over Vlucht MH17
Uh ja, en ik leg een connectie met een grondoffensief in de gaza-strook wat "toevallig" 2 uur later start op het moment dat de hele wereld het geen fuck kan schelen.

Bespraken we tijdens het aantrappen van de israelische tanks weer eens een coke-akkefietje van gordon dan stond de schilderswijk nu in brand.
pi_142437313
Man wat zijn jullie voor complotdenkers. Ik heb het alweer gezien. Dit subforum is 1 groot complot tegen KnutdeIJsbeer

Zum kotzen :r
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:21:10 #190
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142437489
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Man wat zijn jullie voor complotdenkers. Ik heb het alweer gezien. Dit subforum is 1 groot complot tegen KnutdeIJsbeer

Zum kotzen :r
Dimmen kerel,het forum is voor waarheids zoekers, Complotdenkers hebben liever dat ze zo genoemd worden, plus veel is geoorloofd maar er moet natuurlijk ook aan het Fok beleid gehouden worden, als je ergens een link ziet tussen Israel en deze gebeurtenis kan je beter een compleet ander topic voor aanmaken, zoals het WW3 in de krim topic, op die manier blijft het een beetje overzichtelijk ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142437574
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Uh ja, en ik leg een connectie met een grondoffensief in de gaza-strook wat "toevallig" 2 uur later start op het moment dat de hele wereld het geen fuck kan schelen.
Spreek voor jezelf :?

Wat veel mindreaders heb je toch op BNW, die meteen weten wat de hele wereld denkt op het moment dat er iets gebeurt :D
Conscience do cost.
pi_142437593
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:21 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dimmen kerel,het forum is voor waarheids zoekers, Complotdenkers hebben liever dat ze zo genoemd worden, plus veel is geoorloofd maar er moet natuurlijk ook aan het Fok beleid gehouden worden, als je ergens een link ziet tussen Israel en deze gebeurtenis kan je beter een compleet ander topic voor aanmaken, zoals het WW3 in de krim topic, op die manier blijft het een beetje overzichtelijk ;)

Uit de OP

quote:
We weten van oa Pearl Harbor en 9/11 dat regeringen er niet voor terugdeinzen om burgers te doen om op die manier politiek gewin te halen. Het komt de Oekraïense regering, alsook de Europese leiders prima uit dat er nu een excuus is om Rusland, of in ieder geval strijders in Oost-Oekraïne aan te vallen en de Krim te "bevrijden" [/b]
Waarom zou ik dan de link met Israel in een ander topic moeten plaatsen.

1 groot compot.

[ Bericht 2% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 18-07-2014 12:38:16 (laster) ]
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:23:37 #193
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142437600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Uh ja, en ik leg een connectie met een grondoffensief in de gaza-strook wat "toevallig" 2 uur later start op het moment dat de hele wereld het geen fuck kan schelen.

Bespraken we tijdens het aantrappen van de israelische tanks weer eens een coke-akkefietje van gordon dan stond de schilderswijk nu in brand.
Er word genoeg over bericht, maar de reden waarom dit nieuws groter is in Nederland heeft meer te maken dat het daar een regionaal conflict is, en bij deze gebeurtenis zo'n 20 landen bij betrokken is, er zijn niet alleen nederlandse slachtoffers te betreuren maar ook veel uit andere landen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142437695
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf :?

Wat veel mindreaders heb je toch op BNW, die meteen weten wat de hele wereld denkt op het moment dat er iets gebeurt :D
Zo ongeveer op alle grote nieuwssites is de crash de headliner hoor :?
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:26:36 #195
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142437771
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Uit de OP

[b]We weten van oa Pearl Harbor en 9/11 dat regeringen er niet voor terugdeinzen om burgers te doen om op die manier politiek gewin te halen. Het komt de Oekraïense regering, alsook de Europese leiders prima uit dat er nu een excuus is om Rusland, of in ieder geval strijders in Oost-Oekraïne aan te vallen en de Krim te "bevrijden" [/b]

Waarom zou ik dan de link met Israel in een ander topic moeten plaatsen.

1 groot compot en ik denk dat Danny Joodbol erachter zit.
Speculatie, en de OP heeft gedeeltelijk een punt maar zoals ik al zeg als je een goeie ondergrond hebt tussen Israel en deze vliegtuig ramp kan je beter een appart topic voor aanmaken, zo blijft het gewoon overzichtelijk.

niks persoonlijks maar het is zo wel wat overzichtelijker, er zijn sinds gisteren al zoveel verschillende theories bedacht, dat het anders een grote warboel word.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142437824
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

Speculatie, en de OP heeft gedeeltelijk een punt maar zoals ik al zeg als je een goeie ondergrond hebt tussen Israel en deze vliegtuig ramp kan je beter een appart topic voor aanmaken, zo blijft het gewoon overzichtelijk.

niks persoonlijks maar het is zo wel wat overzichtelijker, er zijn sinds gisteren al zoveel verschillende theories bedacht, dat het anders een grote warboel word.
Ach gut het wordt een grote warboel en het beperkte brein van theguyver heeft moeite een knotje met 2 lijntjes te ontrafelen.

Stel je niet zo aan joh. Mijn post kan niet meer on-topic zijn.
pi_142437878
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo ongeveer op alle grote nieuwssites is de crash de headliner hoor :?
Dus? Lees jij uitsluitend headlines?
Conscience do cost.
pi_142437943
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:29 schreef ems. het volgende:
itsluitend headlines?
Ik niet, maar ik weet dat een meerderheid van de bevolking niet verder komt ja.

Als je het niet wil zien dan niet maar dan ben je in mijn ogen nog niet level 2 complotdenker.
  vrijdag 18 juli 2014 @ 12:30:50 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_142437955
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo ongeveer op alle grote nieuwssites is de crash de headliner hoor :?
Is ook niet zo gek, wanneer is het rustig in de Gaza strook?
en dat is een kleine regio en 2 partijen en gisteren inderdaad een groot aantal slachtoffers maar alleen uit die regio.



Meer slachtoffers verschillende landen en veel slachtoffers uit landen die weinig te maken hebben met het conflict in die regio.
plus 3 partijen die elkaar op de kop geven voor het drama natuurlijk is dat groot nieuws
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_142438007
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]

Is ook niet zo gek, wanneer is het rustig in de Gaza strook?
en dat is een kleine regio en 2 partijen en gisteren inderdaad een groot aantal slachtoffers maar alleen uit die regio.

[ afbeelding ]

Meer slachtoffers verschillende landen en veel slachtoffers uit landen die weinig te maken hebben met het conflict in die regio.
plus 3 partijen die elkaar op de kop geven voor het drama natuurlijk is dat groot nieuws
Jij bent nog kort van geheugen ook, want de beschietingen over en weer, het gebroken bestand en de kinderlijkjes op het strand waren tot een paar uur voor de crash het belangrijkste nieuws wereldwijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')