abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142345828
Fok team Marmotte 2013


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.

Eerstvolgende meet:

* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk

Wij doen aan Strava

Nuttige links:

Algemene infoFok! fietsers op de kaartWielersportinfoTeamwebs fietsagenda van de FOK!kers
ToertochtenToertochten (komende week) in NLToertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling TourToertochten in FrankrijkToertochten in DldToertochten in Engeland
Cyclo'sCyclo's (deze maand) in FrankrijkJedermannrennen in DldGranfondo's in ItaliëCyclo's in Spanje
SPOILER: online shoppen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142345838
:D !
  FOK!fotograaf woensdag 16 juli 2014 @ 00:38:54 #3
145146 Andyy
pi_142348359
:{
pi_142352098
Ik ga de vredestein fortezza senso all weather proberen. 25 mm. Ben benieuwd.

Beter schieten ze een beetje op.
pi_142353021
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142353377
Hmm ik ben echt een wielren noob zeg :')
Toen ik op de radio hoorde dat Boom de Kasseienrit gewinnen had, dacht ik dat de Kasseien de naam van een gebergte was :')_
pi_142353596
Gele ventieldopjes
pi_142353916
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga de vredestein fortezza senso all weather proberen. 25 mm. Ben benieuwd.

Beter schieten ze een beetje op.
Misschien een idee om er meteen 4 te bestellen, je wilt toch altijd een setje binnen & buitenbanden op voorraad hebben liggen voor als je iets aan gort rijdt. Nu moet je wachten tot je banden er zijn voordat je weer kan rijden.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142354074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef Gripper het volgende:

[..]

Misschien een idee om er meteen 4 te bestellen, je wilt toch altijd een setje binnen & buitenbanden op voorraad hebben liggen voor als je iets aan gort rijdt. Nu moet je wachten tot je banden er zijn voordat je weer kan rijden.
Of je gaat gewoon naar de fietsenmaker :D
pi_142354264
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:24 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Of je gaat gewoon naar de fietsenmaker :D
Die vraagt 50 euro voor dezelfde band :')
pi_142354299
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:19 schreef Gripper het volgende:

[..]

Misschien een idee om er meteen 4 te bestellen, je wilt toch altijd een setje binnen & buitenbanden op voorraad hebben liggen voor als je iets aan gort rijdt. Nu moet je wachten tot je banden er zijn voordat je weer kan rijden.
Ik heb nog wat reservebandjes liggen, de voorbanden uit setjes waar de achterband versleten was. Die kunnen er even op (en handig voor op de tacx).

Het gaat vooral wachten worden op de fietsenmaker om mn wielen weer recht te maken :'(
pi_142354473
quote:
Nu al track&trace binnen :o

Niks mis mee ^O^
pi_142354492
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die vraagt 50 euro voor dezelfde band :')
Ben ik blij dat ik vlakbij mantel woon :D Zijn ze wel iets duurder dan waar je ze nu vandaan hebt, maar meestal ontloopt dat elkaar niet zoveel.
pi_142355200
in het wielrentopic kunnen jullie me ook vast wel helpen ;)
dit ook in het MTB topic gepost..

Gisteren is de ketting van mijn MTB geknapt
nu lees ik van alles over een powerlink.
Iemand hier ervaringen mee?
Om deze er voor vast aan te laten zitten, of gewoon bij je te hebben mocht hij weer een keer knappen?

Heb Shimano 10 speed cassettes, na wat googlen kom ik op deze uit:

Wipperman connex link
http://www.featherbikes.n(...)KLmcd2sNQaAk3k8P8HAQ

KMC missing link
http://www.futurumshop.nl/kmc-missing-link-10-speed-2-sets.phtml

ga vandaag even naar de fietsenmaker om de ketting weer te laten maken..
maar voor de toekomst is zo'n link wel een uitkomst denk ik :)
pi_142355239
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:10 schreef Flipmoehoe het volgende:
in het wielrentopic kunnen jullie me ook vast wel helpen ;)
dit ook in het MTB topic gepost..

Gisteren is de ketting van mijn MTB geknapt
nu lees ik van alles over een powerlink.
Iemand hier ervaringen mee?
Om deze er voor vast aan te laten zitten, of gewoon bij je te hebben mocht hij weer een keer knappen?

Heb Shimano 10 speed cassettes, na wat googlen kom ik op deze uit:

Wipperman connex link
http://www.featherbikes.n(...)KLmcd2sNQaAk3k8P8HAQ

KMC missing link
http://www.futurumshop.nl/kmc-missing-link-10-speed-2-sets.phtml

ga vandaag even naar de fietsenmaker om de ketting weer te laten maken..
maar voor de toekomst is zo'n link wel een uitkomst denk ik :)
Ik heb de KMC missing link en die zit "er vast aan". Handig om af en toe een keer goed schoon te maken, dan neem je de ketting zo van de fiets.
pi_142355426
Ik ben erg content met de Continental Grand Prix 4000s II 25mm. Ik heb er een regenkoers op gereden en dat ging perfect de bochten door. Over steentjes vind ik dat de banden het perfect doen ook. Ik rijd nu met 6.5 bar als het regent en 7 bar als het droog is.
Haters gonna hate.
pi_142355430
Ik zat trouwens even te kijken naar een wielren bril, lijkt me wel handig ivm zon, wind en insecten.
Maar bij de fietsenwinkel schrok ik me de pleuris van de prijs.

Waar moet je op letten bij de aanschaf ?
Zullen deze van Decathlon iets zijn ?
http://nl.decathlon.be/C-409915-fietsbrillen
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:21:56 #18
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_142355459
Geknapte ketting gooi ik weg. Want waarom knapt hij: oud, verroest, fabricagefout? Een extra missing link heb ik mee puur om thuis te komen en om schoon te maken.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
pi_142355553
Heb de fiets nieuw gekocht eind maart, nu zo'n 1400km mee gefietst.
Oud en verroest is hij zeker niet.
Fabricagefout kan uiteraard.

Zal horen wat de FM ervan zegt, laten maken of een nieuwe erop.
en dan de KMC missing link bestellen voor noodgevallen onderweg.
voorkeur tussen de KMC of de Wipperman?
Scheelt toch weer een paar euro als ik er 2 wil bestellen :)
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:33:44 #20
85618 No-P
Dosis sola venenum facit
pi_142355747
1400km door blubber en regen is wel redelijk oud.

Volgens mij is het voordeel van de wipperman dat hij voor hergebruik geschikt is. Ik gebruik de SRAM powerlink.
Sei wachsam,
Fall nicht auf sie rein! Paß auf, daß du deine Freiheit nutzt,
Die Freiheit nutzt sich ab, wenn du sie nicht nutzt!
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:37:53 #21
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_142355839
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ik zat trouwens even te kijken naar een wielren bril, lijkt me wel handig ivm zon, wind en insecten.
Maar bij de fietsenwinkel schrok ik me de pleuris van de prijs.

Waar moet je op letten bij de aanschaf ?
Zullen deze van Decathlon iets zijn ?
http://nl.decathlon.be/C-409915-fietsbrillen
Heb zelf zoiets als deze, handig dat je de glazen aan kan passen aan het weer. Alleen heb ik 4 stel verwisselbare glazen, doorzichtig, geel, roze en donker. Bij regen is de gele erg fijn vind ik zelf, lijkt wel of je alles wat scherper ziet dan met een doorzichtig glas.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_142355986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Heb zelf zoiets als deze, handig dat je de glazen aan kan passen aan het weer. Alleen heb ik 4 stel verwisselbare glazen, doorzichtig, geel, roze en donker. Bij regen is de gele erg fijn vind ik zelf, lijkt wel of je alles wat scherper ziet dan met een doorzichtig glas.
Zal dat fotochroom iets zijn ?
Van die glazen die mee veranderen met de felheid van het licht:

http://www.decathlon.nl/bislett-fotochroom-id_8198873.html
  woensdag 16 juli 2014 @ 11:55:08 #23
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_142356279
Geen ervaring mee, maar wel een leuke optie denk ik. Weet alleen niet wat er met dat soort glaen gebeurt als je bijvoorbeeld onder bomen fietst, en het licht de hele tijd verandert.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_142356312
tour gaat in 2015 in eerste etappe door hartje Rotterdam.. Dus koffie bij Gripper, lunchen bij Kaas.. hebben we hier zeeuwen bij wie we na de finish kunnen BBQ'en?! haha
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142356359
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:56 schreef the_critic het volgende:
tour gaat in 2015 in eerste etappe door hartje Rotterdam.. Dus koffie bij Gripper, lunchen bij Kaas.. hebben we hier zeeuwen bij wie we na de finish kunnen BBQ'en?! haha
Heb je linkje van de route?

Ik ben zeeuw *O*. Maar woon in Rotterdam.
pi_142356512
Vertrek vanuit Utrecht:
http://www.tourdefranceutrecht.com/parcours

Rotterdam:
Rotterdam in over de Abram van Rijckevorselweg en de Maasboulevard. Daarna gaat het onder meer over het Hofplein, de Coolsingel en de Erasmusbrug op weg naar Voorne Putten, Goeree en Zeeland.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtje-Rotterdam.dhtml
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142356790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:03 schreef the_critic het volgende:
Vertrek vanuit Utrecht:
http://www.tourdefranceutrecht.com/parcours

Rotterdam:
Rotterdam in over de Abram van Rijckevorselweg en de Maasboulevard. Daarna gaat het onder meer over het Hofplein, de Coolsingel en de Erasmusbrug op weg naar Voorne Putten, Goeree en Zeeland.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtje-Rotterdam.dhtml
GENOT.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:13:45 #28
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142356813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:03 schreef the_critic het volgende:
Vertrek vanuit Utrecht:
http://www.tourdefranceutrecht.com/parcours

Rotterdam:
Rotterdam in over de Abram van Rijckevorselweg en de Maasboulevard. Daarna gaat het onder meer over het Hofplein, de Coolsingel en de Erasmusbrug op weg naar Voorne Putten, Goeree en Zeeland.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rtje-Rotterdam.dhtml
Beginnen ze met een proloog door Utrecht? Dat lijkt de site aan te geven. Ik moet dit sowieso in mijn agenda gaan zetten met het ouderlijk huis in Nieuwegein :).
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142356838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:13 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Beginnen ze met een proloog door Utrecht? Dat lijkt de site aan te geven. Ik moet dit sowieso in mijn agenda gaan zetten met het ouderlijk huis in Nieuwegein :).
Ja.
pi_142356867
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:13 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Beginnen ze met een proloog door Utrecht? Dat lijkt de site aan te geven. Ik moet dit sowieso in mijn agenda gaan zetten met het ouderlijk huis in Nieuwegein :).
onder welke steen heb jij geleefd?! Jup, start met een proloog door Utrecht, dag erop vertrek vanuit Utrecht naar zeeland. Finish Neeltje Jans
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142356945
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

GENOT.
wel benieuwd hoe het parcours er precies uit gaat zien... Van Utrecht, via R'dam naar Neeltje Jans is maar 140km.. Lijkt me beetje aan de korte kant. Benieuwd waar ze de extra km's gaan inbouwen... zal wel sight-seeing Provincie Zeeland worden..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142357012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:17 schreef the_critic het volgende:

[..]

wel benieuwd hoe het parcours er precies uit gaat zien... Van Utrecht, via R'dam naar Neeltje Jans is maar 140km.. Lijkt me beetje aan de korte kant. Benieuwd waar ze de extra km's gaan inbouwen... zal wel sight-seeing Provincie Zeeland worden..
Misschien Zeelandbrug ook nog meepakken en dan via Middelburg/Veere/Vrouwenpolder van onderaf naar Neeltje Jans. Daar kan je genoeg mooie helishots maken en er zit ook nog wat wielergeschiedenis met o.a. Middelkamp.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:22:16 #33
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142357099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef the_critic het volgende:

[..]

onder welke steen heb jij geleefd?! Jup, start met een proloog door Utrecht, dag erop vertrek vanuit Utrecht naar zeeland. Finish Neeltje Jans
Ik denk een hele grote. Wist wel dat ze richting het Westen zouden gaan, maar wist niks van de proloog. Fiets die proloog wel van te voren om te kijken wat de beste plek is om te staan.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:32:23 #34
130803 Gripper
Get a grip
pi_142357436
Jongens, mn tour-de-frans-meet plannen liggen al lang klaar :)

Zaterdagmorgen rond een uur of wat 11 verzamelen in de stad. Ik tip nu alvast de beste plek om te kijken: op de Tolsteegbrug bij het Ledig Erf, daar komen ze precies 2x langs. Als je slim bent parkeer je eerst je auto buiten de stad, bijvoorbeeld bij mij (waarom dat? later meer ;) ) , en neem je de sneltram van Nieuwegein naar het centrum. Zo kun je ook meteen lekker bierdrinken, want Ledig Erf heeft een uitgebreide bierkaart en is dé fietserskroeg van Utrecht.
Daarna bij mij thuis BBQ-en. Wie zin heeft rolt een matje uit en blijft slapen.

Zondagochtend: rondje rijden, richting het westen, en ergens mooi langs de route kijken, in Oudewater of Haastrecht bijvoorbeeld. Rondje afmaken, terug naar Vreeswijk, en de finish zien op TV. En dan op zondagavond niet nog een keer BBQ-en hoor, dan ben ik het gastheer spelen wel zat.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:34:25 #35
545 dop
:copyright: dop
pi_142357503
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb de fiets nieuw gekocht eind maart, nu zo'n 1400km mee gefietst.
Oud en verroest is hij zeker niet.
Fabricagefout kan uiteraard.

Zal horen wat de FM ervan zegt, laten maken of een nieuwe erop.
en dan de KMC missing link bestellen voor noodgevallen onderweg.
voorkeur tussen de KMC of de Wipperman?
Scheelt toch weer een paar euro als ik er 2 wil bestellen :)
http://www.bikester.nl/353472.html

je hebt ze ook nog van BBB trouwens
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142357596
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:32 schreef Gripper het volgende:
Jongens, mn tour-de-frans-meet plannen liggen al lang klaar :)

Zaterdagmorgen rond een uur of wat 11 verzamelen in de stad. Ik tip nu alvast de beste plek om te kijken: op de Tolsteegbrug bij het Ledig Erf, daar komen ze precies 2x langs. Als je slim bent parkeer je eerst je auto buiten de stad, bijvoorbeeld bij mij (waarom dat? later meer ;) ) , en neem je de sneltram van Nieuwegein naar het centrum. Zo kun je ook meteen lekker bierdrinken, want Ledig Erf heeft een uitgebreide bierkaart en is dé fietserskroeg van Utrecht.
Daarna bij mij thuis BBQ-en. Wie zin heeft rolt een matje uit en blijft slapen.
.
Ik wens je veel succes, daar gaat het publiek natuurlijk 22 rijen dik staan. Als je al zicht hebt op de renners ben je dat geduw en getrek na 10 minuten al zo strontbeu dat je vanzelf wel op zoek zal gaan naar een ander plekje. TT Rotterdam was het op de hotspots ook niet uit te houden.
pi_142357693
Persoonlijk zou ik naar de uithof gaan. Toch een stukje minder druk waarschijnlijk omdat een eind uit de stad en met ov niet te bereiken, en er zitten 2 scherpe bochten waardoor de renners iig iets af zullen moeten remmen. Mocht het ook daar te druk zijn zou je misschien nog de dijk van de a27 als een soort tribune kunnen gebruiken voor beter zicht.
pi_142357756
Gewoon ergens in the middle of nowhere gaan staan met een barbecue en dan met spuitbussen iets doms op de weg zetten :D
pi_142357900
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:43 schreef tweemeter het volgende:
Gewoon ergens in the middle of nowhere gaan staan met een barbecue en dan met spuitbussen iets doms op de weg zetten :D
In the middle of nowhere tijdens een proloog door het centrum van Utrecht.

Succes ^O^
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:51:36 #40
545 dop
:copyright: dop
pi_142358040
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:17 schreef the_critic het volgende:

[..]

wel benieuwd hoe het parcours er precies uit gaat zien... Van Utrecht, via R'dam naar Neeltje Jans is maar 140km.. Lijkt me beetje aan de korte kant. Benieuwd waar ze de extra km's gaan inbouwen... zal wel sight-seeing Provincie Zeeland worden..
ik had al eens op strava gepuzzeld en heb hem vandaag een klein beetje aangepast (hofplein en coolslingel er bij) kom nu op bijna 160 km , deze tour ook meerdere etapes die een dergelijke lengte hebben

http://www.strava.com/routes/387407

[ Bericht 6% gewijzigd door dop op 16-07-2014 13:04:21 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142358099
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

In the middle of nowhere tijdens een proloog door het centrum van Utrecht.

Succes ^O^
Ze rijden toch naar Zeeland?
pi_142358108
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef dop het volgende:

[..]

ik had al eens op strava gepuzzeld en heb hem vandaag een klein beetje aangepast (hofplein en coolslingel er bij) kom nu op bijna 160 km , deze tour ook meerdere etapes die een dergelijke lengte hebben
Etappe's met heuvels of kasseien ja. Toch niet een etappe door vlak Nederland?
pi_142358114
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:53 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ze rijden toch naar Zeeland?
Het gaat om de proloog nu.
pi_142358248
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Etappe's met heuvels of kasseien ja. Toch niet een etappe door vlak Nederland?
Ze hadden gewoon in Arnhem moeten beginnen daar zijn tenminste nog heuvels.
  woensdag 16 juli 2014 @ 12:58:44 #45
545 dop
:copyright: dop
pi_142358300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:43 schreef tweemeter het volgende:
Gewoon ergens in the middle of nowhere gaan staan met een barbecue en dan met spuitbussen iets doms op de weg zetten :D
Groenekruisweg of gewoon op een dijk in zeeland
:Y
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142358395
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:57 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ze hadden gewoon in Arnhem moeten beginnen daar zijn tenminste nog heuvels.
:') _O-
pi_142358678
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

:') _O-
Niet dan? :D
pi_142358768
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:09 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Niet dan? :D
Dat kan je toch geen heuvels noemen joh :') En als wel dan heeft Utrecht ze natuurlijk ook.

Sterker nog, de Amerongse Berg (figuurlijk en letterlijk het hoogtepunt van de Utrechtse heuvelrug) is een jaar of 3 terug nog opgenomen in de Giro. Was zelfs een geklassificeerde klim. Daar reed het peloton zij aan zij keuvelend met 45 per uur op _O- Dat voelen ze niet eens.

Net als vandaag:



al die stukjes omhoog zijn zwaarder, hoger of steiler dan alles rond arnhem maar krijgen niet eens een kwalificatie als klim
pi_142359304
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef dop het volgende:

[..]

ik had al eens op strava gepuzzeld en heb hem vandaag een klein beetje aangepast (hofplein en coolslingel er bij) kom nu op bijna 160 km , deze tour ook meerdere etapes die een dergelijke lengte hebben

http://www.strava.com/routes/387407
weet niet waarom, maar ikzelf denk juist dat ze bij Gouda omlaag gaan, en dan via krimpen naar capelle gaan..
Maar inderdaad ook wel, wat knut zegt ik verwacht nog wel wat touren door zeeland. 160km is wel erg kort voor een 1e etappe...
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142359467
ik gok dat ik zelf ook met proloog in de buurt van uithof ergens plekje zoek. Makkelijkst te bereiken vanuit Zeist... zit er niet op te wachten om 10 rijen dik te staan, en wil ook mijn fiets niet ergens onbeheerd achterlaten..
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142359695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef the_critic het volgende:

[..]

weet niet waarom, maar ikzelf denk juist dat ze bij Gouda omlaag gaan, en dan via krimpen naar capelle gaan..
Maar inderdaad ook wel, wat knut zegt ik verwacht nog wel wat touren door zeeland. 160km is wel erg kort voor een 1e etappe...
Dat zou wel gaaf zijn! In dat gebied fiets ik 95% van m'n rondjes :)

Wat zijn hier doorgaans de ervaringen bij 12gobiking? Ik heb onlangs daar mijn fiets gekocht. Bij langere ritten merkte ik dat ik last kreeg van mijn nek. Na ongeveer 1000 kilometer langs gegaan voor een servicebeurt en de FM bood gelijk een kortere stuurpen aan; gratis nog wel. Aardige service toch?
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_142359826


Ik verwacht zoiets. Kortste route dus 188 maar je zal eerder op iets van 210 tot 230 uitkomen, wat me realistisch lijkt voor een vlakke etappe.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze de helishots van een peloton over een zonnige Zeelandbrug gaan laten schieten O+
pi_142359990
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik verwacht zoiets. Kortste route dus 188 maar je zal eerder op iets van 210 tot 230 uitkomen, wat me realistisch lijkt voor een vlakke etappe.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze de helishots van een peloton over een zonnige Zeelandbrug gaan laten schieten O+
Waar kan ik tekenen? :)
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  woensdag 16 juli 2014 @ 13:50:55 #54
130803 Gripper
Get a grip
pi_142360279
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes, daar gaat het publiek natuurlijk 22 rijen dik staan. Als je al zicht hebt op de renners ben je dat geduw en getrek na 10 minuten al zo strontbeu dat je vanzelf wel op zoek zal gaan naar een ander plekje. TT Rotterdam was het op de hotspots ook niet uit te houden.
Tja, ik vrees dat je gelijk hebt. t.z.t nog maar eens goed over nadenken, de nabijheid van een kroeg is natuurlijk wel een belangrijke voorwaarde.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142360357
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 12:32 schreef Gripper het volgende:
Zo kun je ook meteen lekker bierdrinken, want Ledig Erf heeft een uitgebreide bierkaart en is dé fietserskroeg van Utrecht.
:9~ :9~ :9~
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:02:30 #56
545 dop
:copyright: dop
pi_142360659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:25 schreef the_critic het volgende:

[..]

weet niet waarom, maar ikzelf denk juist dat ze bij Gouda omlaag gaan, en dan via krimpen naar capelle gaan..
Maar inderdaad ook wel, wat knut zegt ik verwacht nog wel wat touren door zeeland. 160km is wel erg kort voor een 1e etappe...
ik heb die route gemaakt aan de hand van een route plaatje wat al ergens op het internet stond , daar kon je dus al redelijk op schatten hoe het ging , dus ik verwacht niet dat er heel grote afwijkingen in zullen zitten, maar als ze soms een route op de dag zelf aanpassen, dan kan dat een jaar van tevoren ook zeker
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142360676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:50 schreef Gripper het volgende:

[..]

Tja, ik vrees dat je gelijk hebt. t.z.t nog maar eens goed over nadenken, de nabijheid van een kroeg is natuurlijk wel een belangrijke voorwaarde.
De kans dat je er uberhaupt niet mag komen omdat ze van dat hele stuk een VIP-area gaan maken lijkt me ook nog aanwezig
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:21:15 #58
130803 Gripper
Get a grip
pi_142361371
quote:
9s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De kans dat je er uberhaupt niet mag komen omdat ze van dat hele stuk een VIP-area gaan maken lijkt me ook nog aanwezig
Oh jakkes.
En dan allemaal van die NOC-NSF bobo's op het terras van mn kroegje :{w
Inplaatsvan bier prosecco drinken en blini's met zalm en dille naar schuiven :{w

Zouden ze de vip area niet gewoon bij de jaarbeurs maken?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 14:30:02 #59
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_142361714
Gisteren kwartier gehometrainerd, wel weer flinke reactie. Jammer. Maar ik werk vandaag wel aan een applicatie die me erg aanspreekt, hij/het gebruikt namelijk een FappService.do element, en dat vermaakt mijn puberale geest tenminste.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_142361720
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:21 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oh jakkes.
En dan allemaal van die NOC-NSF bobo's op het terras van mn kroegje :{w
Inplaatsvan bier prosecco drinken en blini's met zalm en dille naar schuiven :{w

Zouden ze de vip area niet gewoon bij de jaarbeurs maken?
Hoeft nog niet per se van ASO/NOC NSF te zijn. Toen in Rotterdam had je een VIP gedeelte bij Ahoy, maar was er ook een apart stuk waar je volgens mij ook kaarten voor kon kopen in de bocht voor de willemsbrug.
pi_142361961
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat kan je toch geen heuvels noemen joh :') En als wel dan heeft Utrecht ze natuurlijk ook.

Sterker nog, de Amerongse Berg (figuurlijk en letterlijk het hoogtepunt van de Utrechtse heuvelrug) is een jaar of 3 terug nog opgenomen in de Giro. Was zelfs een geklassificeerde klim. Daar reed het peloton zij aan zij keuvelend met 45 per uur op _O- Dat voelen ze niet eens.

Net als vandaag:

[ afbeelding ]

al die stukjes omhoog zijn zwaarder, hoger of steiler dan alles rond arnhem maar krijgen niet eens een kwalificatie als klim
Leesvoer, misschien vindt je het interessant..
http://inrng.com/2014/07/how-are-climbs-categorised/
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_142361968
Ik kijk nu al uit naar de met koeienletters op het janskerkhof gespoten "RIJDE MET JE KUTJE"
pi_142362049
Alweer een fiets waar ik de schijfremmen niet storend vind.

  woensdag 16 juli 2014 @ 15:04:02 #64
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_142362799
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef muzas het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de met koeienletters op het janskerkhof gespoten "RIJDE MET JE KUTJE"
Ik voel een FOK! meet opkomen. Op Janskerkhof. Of zouden dat soort plekken bewaakt worden tegen dat soort ludieke acties?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_142363172
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Ik voel een FOK! meet opkomen. Op Janskerkhof. Of zouden dat soort plekken bewaakt worden tegen dat soort ludieke acties?
Ik denk dat je je daarover niet druk hoeft te maken aangezien de tour daar toch niet langskomt.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:19:57 #66
130803 Gripper
Get a grip
pi_142363382
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daarover niet druk hoeft te maken aangezien de tour daar toch niet langskomt.
Als je het maar groot genoeg op een groot plein spuit, dan komt het misschien wel in beeld, dan wordt het misschien wel duidelijk leesbaar gefilmd in een aerial shot van de stad.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:23:33 #67
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142363545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef Flipmoehoe het volgende:
Heb de fiets nieuw gekocht eind maart, nu zo'n 1400km mee gefietst.
Oud en verroest is hij zeker niet.
Fabricagefout kan uiteraard.

Zal horen wat de FM ervan zegt, laten maken of een nieuwe erop.
en dan de KMC missing link bestellen voor noodgevallen onderweg.
voorkeur tussen de KMC of de Wipperman?
Scheelt toch weer een paar euro als ik er 2 wil bestellen :)
Zo'n kettinglink mag je eiks maar 1x gebruiken, althans dat zegt de fabrikant, en dat doen ze omdat het geval niet gemaakt is om steeds te de/monteren. Als je ketting gebroken is komt dat ws. door verkeerd monteren, kan ook fabricagefout zijn maar dat komt niet veel voor.

Zelf haal ik ook mijn ketting niet van de fiets als ik ze schoon wil maken, doe je dat wel, realiseer je dan dat ze op dezelfde manier weer terug gemonteerd moet worden. En dus niet omgedraaid.

en een ketting die breekt omdat ze oud is, nee. Heb wel met collega's uitgeprobeert hoelang je met ketting kan doorrijden. Net zolang tot de rollen er tussen uitvallen maar breken doet ze eiks nooit.
pi_142363817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:23 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Zo'n kettinglink mag je eiks maar 1x gebruiken, althans dat zegt de fabrikant
, en dat doen ze omdat het geval niet gemaakt is om steeds te de/monteren. Als je ketting gebroken is komt dat ws. door verkeerd monteren, kan ook fabricagefout zijn maar dat komt niet veel voor.

Zelf haal ik ook mijn ketting niet van de fiets als ik ze schoon wil maken, doe je dat wel, realiseer je dan dat ze op dezelfde manier weer terug gemonteerd moet worden. En dus niet omgedraaid.

en een ketting die breekt omdat ze oud is, nee. Heb wel met collega's uitgeprobeert hoelang je met ketting kan doorrijden. Net zolang tot de rollen er tussen uitvallen maar breken doet ze eiks nooit.
Die van KMC ook?
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:32:40 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142363875
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die van KMC ook?
Volgens mij wel. Ik maak de mijne heel af en toe wel eens los.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142363947
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik maak de mijne heel af en toe wel eens los.
Volgens de fabrikant mag dat ook gewoon

  woensdag 16 juli 2014 @ 15:35:29 #71
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142363979
Protip: Je kan ze heel eenvoudig overhoeks met een waterpomptang loskrijgen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142364016
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Protip: Je kan ze heel eenvoudig overhoeks met een waterpomptang loskrijgen.
Ik heb ooit dat speciale tangetje er bij gekocht. Dat werkte baas.

Helaas kwijt geraakt in de verhuizing net als de rest van mn fietszooi :')
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:37:24 #73
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142364043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb ooit dat speciale tangetje er bij gekocht. Dat werkte baas.

Helaas kwijt geraakt in de verhuizing net als de rest van mn fietszooi :')
Ik heb dat tangetje niet helaas. Zit dat niet allemaal ergens in een doos? Of is het echt kwijt?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:38:37 #74
130803 Gripper
Get a grip
pi_142364080
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
Protip: Je kan ze heel eenvoudig overhoeks met een waterpomptang loskrijgen.
Ik heb er een simpel openmaak-tangetje van KMC voor, kostte 10 ¤ ofzo. Met speciaal gevormde bek die de beide pinnen van de sluitschakel pakt en ze naar elkaar toe knijpt.

Er is zelfs een sluit tangetje, maar das simpeler te doen zonder gereedschap: schakel in elkaar zetten, en met de hand aantrekken. Dan fiets op de grond zetten, pedaal op 10 over 2 zetten, en een flinke trap op je pedaal. <klik> vast
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:39:25 #75
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142364115
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:38 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik heb er een simpel openmaak-tangetje van KMC voor, kostte 10 ¤ ofzo. Met speciaal gevormde bek die de beide pinnen van de sluitschakel pakt en ze naar elkaar toe knijpt.

Er is zelfs een sluit tangetje, maar das simpeler te doen zonder gereedschap: schakel in elkaar zetten, en met de hand aantrekken. Dan fiets op de grond zetten, pedaal op 10 over 2 zetten, en een flinke trap op je pedaal. <klik> vast
Mwah, ik doe het liever met de waterpomptang. Geen kans op brokken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142364163
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik heb dat tangetje niet helaas. Zit dat niet allemaal ergens in een doos? Of is het echt kwijt?
Ja, het zal wel ergens onderin een doos liggen. Hopelijk.
pi_142364289
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Volgens de fabrikant mag dat ook gewoon

[ afbeelding ]
Ik maak 'm bijna wekelijks los, nog nooit problemen mee gehad. Ik vat het zo op dat je bij een nieuwe ketting ook een nieuw linkje moet monteren en dus niet één missing link gebruiken met meerdere kettingen.

Overigens kan ik m gewoon openen tussen mijn duim en wijsvinger. :X
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:44:58 #78
130803 Gripper
Get a grip
pi_142364331
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Mwah, ik doe het liever met de waterpomptang. Geen kans op brokken.
Doe jij het maar met gereedschap wat ergens niet voor bedoeld/ontworpen is hoor. Krijg je weer ovale boutgaten in je crankstel enzo :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142364357
Ik kauw de ketting gewoon open.
pi_142364376
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:45 schreef muzas het volgende:
Ik kauw de ketting gewoon open.
Daarom dat je zo vies dik was.
pi_142364399
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Daarom dat je zo vies dik was.
Waren mn benen maar zo sterk als mn kaken
  woensdag 16 juli 2014 @ 15:51:36 #82
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142364537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:44 schreef Gripper het volgende:

[..]

Doe jij het maar met gereedschap wat ergens niet voor bedoeld/ontworpen is hoor. Krijg je weer ovale boutgaten in je crankstel enzo :P
Dat blijft me ook achtervolgen he?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142365194
Zelfs op je trouwdag ga je dat nog horen.
'En dan hebben we de O, de O van ovale boutgaten.'
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 16 juli 2014 @ 16:12:18 #84
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142365307
Jij trouwt denk ik eerder dan mij, dus pas maar op!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142365604
Ik hou het dan wel kleinschalig ^O^
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_142366307
KMC missing link besteld, incl. een multitool van cranckbrothers.

tnx voor de tips / adviezen!
pi_142367123
Die missinglink van 10v kan meerdere keren open en dicht. Bij die van 11v absoluut niet. Zou het niet onnodig vaak doen, schoonmaken kan ook prima met ketting erop.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142368248
Mijn schatting dat je beentjes na 500 km fietsen weer een beetje beginnen te lopen, klopt helemaal. Ik merk wel dat ik het heerlijk vind om zonder hartslag/cadance/gps shit te fietsen. Gewoon lekker rijden, geen gezeik. :-)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:46:48 #89
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142368599
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef Patroon het volgende:
Die missinglink van 10v kan meerdere keren open en dicht. Bij die van 11v absoluut niet. Zou het niet onnodig vaak doen, schoonmaken kan ook prima met ketting erop.
Ja je kan dat ding wel 10x de/monteren maar alst verbindingsschalmpje op een geg. moment lam is en je zet net aan en krak lig je op je muil of met je ballen op de bovenbuis. Als die ketting goed zit hoeft ze er niet af. Schoonmaken op de fiets is beter imo.
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:57:26 #90
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142368904
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik maak de mijne heel af en toe wel eens los.
Die van KMC wel, Sram absoluut niet volgens hun beschrijving. Maar of dat laatste met de Amerikaanse claimcultuur te maken heeft weet ik niet.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 16 juli 2014 @ 17:59:13 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142368959
Campa heeft voor de 11 speed kettingen een speciaal montagepennetje, en dat mag je ook maar 1x gebruiken om te monteren.
  woensdag 16 juli 2014 @ 18:32:55 #92
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142369908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 13:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]

Ik verwacht zoiets. Kortste route dus 188 maar je zal eerder op iets van 210 tot 230 uitkomen, wat me realistisch lijkt voor een vlakke etappe.

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze de helishots van een peloton over een zonnige Zeelandbrug gaan laten schieten O+
Tot aan Nesselande ongeveer goed denk ik. Maar dan zullen echt wel naar het zuiden afdraaien, want denk er om dat Jan Janssen ook wel even Hoogerheide wil promoten. En Oesterdam met een zuid westen wind alles op de kant is toch minder riskant dan een Zeelandbrug.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:27:33 #93
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142371939
valt mij gelukkig steeds meer op dat ook de dames de racefiets vinden. Ik fiets zelf meestal alleen maar ik kom steeds vaker dames/meisjes fietsgroepen tegen :D
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:28:36 #94
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142374486
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
valt mij gelukkig steeds meer op dat ook de dames de racefiets vinden. Ik fiets zelf meestal alleen maar ik kom steeds vaker dames/meisjes fietsgroepen tegen :D
Dus jij begrijpt de uitdrukking dat fietsen ook een kijksport is. Zeker nu er steeds meer hoogst gesoigneerde dametjes op een karretje rondrijden dan de vroegere dikbillen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_142376011
Strava heeft het druk, probeer wat te uploaden, maar staat al kwartier Queued...
pi_142376296
Leuk pakje gekocht voor 80-, :) zit een goede zeem in.

  FOK!fotograaf woensdag 16 juli 2014 @ 21:16:02 #97
145146 Andyy
pi_142376525
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef So_Surreal het volgende:
Leuk pakje gekocht voor 80-, :) zit een goede zeem in.

[ afbeelding ]
Decathlon toch?
Ga je ook XC rijden dan?
pi_142376683
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:16 schreef Andyy het volgende:

[..]

Decathlon toch?
Ga je ook XC rijden dan?
Klopt ja :)
Is XC ook een merk fiets ?

Zo ja, nee; krijg morgen de Cube Peleton Pro binnen :D
  FOK!fotograaf woensdag 16 juli 2014 @ 21:23:00 #99
145146 Andyy
pi_142376863
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Klopt ja :)
Is XC ook een merk fiets ?

Zo ja, nee; krijg morgen de Cube Peleton Pro binnen :D
XC = crosscountry = mountainbike discipline
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-country_cycling
pi_142377089
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:23 schreef Andyy het volgende:

[..]

XC = crosscountry = mountainbike discipline
http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-country_cycling
Dat maakt voor de kleding toch geen donder uit :0 ?
  FOK!fotograaf woensdag 16 juli 2014 @ 21:28:05 #101
145146 Andyy
pi_142377091
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
valt mij gelukkig steeds meer op dat ook de dames de racefiets vinden. Ik fiets zelf meestal alleen maar ik kom steeds vaker dames/meisjes fietsgroepen tegen :D
Zie vaker meisjes in en dicht rondom steden, echt buiten kom ik ze amper tegen ;(
pi_142377308
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef ddx het volgende:
Strava heeft het druk, probeer wat te uploaden, maar staat al kwartier Queued...
zeker die 400+ km? :o

Hier ook al problemen met uploaden, had al een ticket aangemaakt.. maar het ligt dus blijkbaar aan Strava
pi_142377517
Nee die stond er al op ;) (en was binnen minuut geupload trouwens)
Probeer het later nog wel eens, want lijkt weinig te gebeuren.
pi_142378122
Patroon zou vanavond even met een ploegje te fietsen, maar dat werd niet zo'n succes :')

Daar aangekomen waren er nog 3 gasten. 1 daarvan begon al binnen 5 minuten in te dekken, we waren nog niet eens vertrokken.. Hij had niet zoveel had getraind omdat hij een tennisarm heeft. Waarop Patroon scherp opmerkte dat we vanavond gelukkig niet gaan tennissen. De toon was gezet. :{

Toen we de route gingen bepalen, zeiden ze alle 3 in koor dat we beter eerste de andere kant om konden, zodat het stuk tegen de wind, wat meer beschut. -O-

Na 20min riep de tennisarm meneer dat het te hard ging, gingen maar 33 en hij zat ook nog comfortabel in het wiel. Even daarna heb ik ze bedankt en ben ik afgeslagen. Toen nog even therapeutisch 2x5x bij een viaduct en aquaduct opgesprint.

Ventieldopjes :'(
Bandanas :'( :'(
Haar, heel veel haar op de benen :'( :'( :'(
Tennisarm :'( :'( :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Patroon op 16-07-2014 22:03:48 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142378452
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Patroon het volgende:
Patroon zou vanavond even met een ploegje te fietsen, maar dat werd niet zo'n succes :')

Daar aangekomen waren er nog 3 gasten. 1 daarvan begon al binnen 5 minuten in te dekken. Hij had niet zoveel had getraind omdat hij een tennisarm heeft. Waarop Patroon scherp opmerkte dat we vanavond gelukkig niet gaan tennissen. De toon was gezet. :{

Toen we de route gingen bepalen, zeiden ze alle 3 in koor dat we beter eerste de andere kant om konden, zodat het stuk tegen de wind, wat meer beschut. -O-

Na 20min riep de tennisarm meneer dat het te hard ging, gingen maar 33 en hij zat ook nog comfortabel in het wiel. Even daarna heb ik ze bedankt en ben ik afgeslagen. Toen nog even therapeutisch 2x5x bij een viaduct en aquaduct opgesprint.

Ventieldopjes :'(
Bandanas :'( :'(
Haar, heel veel haar op de benen :'( :'( :'(
Tennisarm :'( :'( :'( :'( :'(
Je wist hun niveau niet?
pi_142378766
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:57 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Je wist hun niveau niet?
vorig jaar ook 1x mee gereden en toen werd in begin steeds 35 gereden en de finale steeds 40+
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142378889
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:27 schreef Abrikozentaart het volgende:
valt mij gelukkig steeds meer op dat ook de dames de racefiets vinden. Ik fiets zelf meestal alleen maar ik kom steeds vaker dames/meisjes fietsgroepen tegen :D
Ja.. En het wordt gênant als je dan je karretje niet aan kan haken. Werd vandaag op een dijkje met met wind op kop voorbij gestoempt door een goed gesoigneerde dame. :')
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:09:57 #108
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142379013
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:06 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Ja.. En het wordt gênant als je dan je karretje niet aan kan haken. Werd vandaag op een dijkje met met wind op kop voorbij gestoempt door een goed gesoigneerde dame. :')
zo groot is mijn ego gelukkig niet :D , ik fiets altijd liever solo dan in een groepje. Ben vorig jaar augustus/september begonnen met fietsen ipv hardlopen vanwege blessures. Enigste wat ik nog wel is zou willen doen is een toertocht doen van een klassieker zoals RVV, LBL of AGR. Maar ik zou denk ik gek worden van die hele grote massa fietsers om eerlijk :@
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_142379196
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

zo groot is mijn ego gelukkig niet :D , ik fiets altijd liever solo dan in een groepje. Ben vorig jaar augustus/september begonnen met fietsen ipv hardlopen vanwege blessures. Enigste wat ik nog wel is zou willen doen is een toertocht doen van een klassieker zoals RVV, LBL of AGR. Maar ik zou denk ik gek worden van die hele grote massa fietsers om eerlijk :@
Hoe heb jij het de eerste keren aangepakt qua afstand, snelheid en hoe vaak in de week je ging fietsen :) ?
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:19:32 #110
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142379408
quote:
99s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:14 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Hoe heb jij het de eerste keren aangepakt qua afstand, snelheid en hoe vaak in de week je ging fietsen :) ?
ik heb de 1e keren op de ouwe racefiets van mijn broer gereden en ben heel suf gewoon een rondje rond de kerk gereden :D Toen ben ik ben begonnen met rondjes van 20 a 30 km 2 keer in de week. En dat langzaam opbouwen. Van de winter heb ik btw pas mijn eigen fiets gekocht.
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_142380116
vanavond weer wezen knallen op Sloten. Stond 100+man aan de start zo vertelde de jury voor de start, dus lekkere opkomst.. Vanuit de start reed groepje met 10 man weg. Na 2 ronden daar met 13 man naartoe gereden... en toen dus met 23man uiteindelijk zelfs het peloton op een rondje gezet in de finale..
Helaas was bij mij toen alle jus wel op (eerste 40min een gemiddelde hartslag van boven de 180 :S ).. dus met nog 5 ronden te gaan, kansloos eraf gereden.. :( Maar wel gewoon trots dat ik erbij zat. Iedere keer weer een beetje beter... super lekker!
everyone's a critic...
even you ! !
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:39:04 #112
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142380477
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:19 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

ik heb de 1e keren op de ouwe racefiets van mijn broer gereden en ben heel suf gewoon een rondje rond de kerk gereden :D Toen ben ik ben begonnen met rondjes van 20 a 30 km 2 keer in de week. En dat langzaam opbouwen. Van de winter heb ik btw pas mijn eigen fiets gekocht.
Niks sufs aan rondjes rond de kerk hoor. Patroon doet niet anders.
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:43:52 #113
117107 MarcoD
.........
pi_142380754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef the_critic het volgende:
vanavond weer wezen knallen op Sloten. Stond 100+man aan de start zo vertelde de jury voor de start, dus lekkere opkomst.. Vanuit de start reed groepje met 10 man weg. Na 2 ronden daar met 13 man naartoe gereden... en toen dus met 23man uiteindelijk zelfs het peloton op een rondje gezet in de finale..
Helaas was bij mij toen alle jus wel op (eerste 40min een gemiddelde hartslag van boven de 180 :S ).. dus met nog 5 ronden te gaan, kansloos eraf gereden.. :( Maar wel gewoon trots dat ik erbij zat. Iedere keer weer een beetje beter... super lekker!
Goedzo!
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:47:52 #114
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_142380999
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:39 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Niks sufs aan rondjes rond de kerk hoor. Patroon doet niet anders.
Ja maar volgens mij verkoopt Patroon die koersen want hij heeft al maanden geen podium gereden. :+
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_142381600
quote:
14s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:37 schreef Speedball het volgende:

[..]

neuken?
heb jij het ooits met een ventieldopje gedaan?
pi_142381721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:32 schreef the_critic het volgende:
vanavond weer wezen knallen op Sloten. Stond 100+man aan de start zo vertelde de jury voor de start, dus lekkere opkomst.. Vanuit de start reed groepje met 10 man weg. Na 2 ronden daar met 13 man naartoe gereden... en toen dus met 23man uiteindelijk zelfs het peloton op een rondje gezet in de finale..
Helaas was bij mij toen alle jus wel op (eerste 40min een gemiddelde hartslag van boven de 180 :S ).. dus met nog 5 ronden te gaan, kansloos eraf gereden.. :( Maar wel gewoon trots dat ik erbij zat. Iedere keer weer een beetje beter... super lekker!
Goedzo Critic. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142381788
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:47 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij verkoopt Patroon die koersen want hij heeft al maanden geen podium gereden. :+
Ja, ik moet toch mijn karige salaris wat aanvullen he :+
Maar ik kan 't mis hebben...
  FOK!fotograaf donderdag 17 juli 2014 @ 00:17:00 #118
145146 Andyy
pi_142384876
Zijn er mensen die de Nurburgring willen fietsen? :D
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information
Als er interesse is kan er een meet/rit daarheen gepland worden :9
pi_142385202
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Andyy het volgende:
Zijn er mensen die de Nurburgring willen fietsen? :D
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information
Als er interesse is kan er een meet/rit daarheen gepland worden :9
Dat is wel geweldig :D
  FOK!fotograaf donderdag 17 juli 2014 @ 00:31:09 #120
145146 Andyy
pi_142385222
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:30 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Dat is wel geweldig :D
Ja? Ga maar mee :Y
Ik heb serieuze interesse en waarschijnlijk ook wel een auto tot m'n beschikking (alleen geen fietsendrager)
pi_142385258
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

Ja? Ga maar mee :Y
Ik heb serieuze interesse en waarschijnlijk ook wel een auto tot m'n beschikking (alleen geen fietsendrager)
Ik ben dan helaas net op vakantie en heb net mijn eerst 160km gereden. Dus dat wordt hem niet :D
pi_142388226
quote:
6s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:28 schreef Andyy het volgende:

[..]

Zie vaker meisjes in en dicht rondom steden, echt buiten kom ik ze amper tegen ;(
Moeten natuurlijk wel een beetje in de buurt zijn van de man als ze lek rijden
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:17:12 #123
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142388357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef Patroon het volgende:
Patroon zou vanavond even met een ploegje te fietsen, maar dat werd niet zo'n succes :')

Daar aangekomen waren er nog 3 gasten. 1 daarvan begon al binnen 5 minuten in te dekken, we waren nog niet eens vertrokken.. Hij had niet zoveel had getraind omdat hij een tennisarm heeft. Waarop Patroon scherp opmerkte dat we vanavond gelukkig niet gaan tennissen. De toon was gezet. :{

Toen we de route gingen bepalen, zeiden ze alle 3 in koor dat we beter eerste de andere kant om konden, zodat het stuk tegen de wind, wat meer beschut. -O-

Na 20min riep de tennisarm meneer dat het te hard ging, gingen maar 33 en hij zat ook nog comfortabel in het wiel. Even daarna heb ik ze bedankt en ben ik afgeslagen. Toen nog even therapeutisch 2x5x bij een viaduct en aquaduct opgesprint.

Ventieldopjes :'(
Bandanas :'( :'(
Haar, heel veel haar op de benen :'( :'( :'(
Tennisarm :'( :'( :'( :'( :'(
Wie gaat er dan ook met toerders trainen. :')
pi_142388395
De fietsenman had een week nodig om mn fiets te repareren :'(

In de week met het mooiste weer van het jaar, zul je altijd zien :'(

Nu moet ik misschien gaan :r hardlopen :r

Ik ga mezelf even snijden met een losse spaak.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:26:45 #125
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142388396
quote:
9s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De fietsenman had een week nodig om mn fiets te repareren :'(

In de week met het mooiste weer van het jaar, zul je altijd zien :'(

Nu moet ik misschien gaan :r hardlopen :r

Ik ga mezelf even snijden met een losse spaak.
Heb je geen reserve wielset dan?
pi_142388402
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:26 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Heb je geen reserve wielset dan?
Het is meer geen reservefiets. Nu ie er toch staat laat ik m maar gelijk even helemaal nalopen.

Ik zou het op de fiets van mn vriendin kunnen proberen maar met 1.85 op een maat 49 gaat dat er ook wel raar uitzien.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:30:01 #127
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142388410
Oh, oke. Beter plan je dat onderhoud in de winter. Ik had wel een leenwiel voor je gehad hoor.
pi_142388418
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:30 schreef kaasplankje het volgende:
Oh, oke. Beter plan je dat onderhoud in de winter. Ik had wel een leenwiel voor je gehad hoor.
Shimanko he?

Maar wel bedankt voor het aanbod, wat liev O+
pi_142388422
Stiekem hoop ik dat t wat sneller gaat, vorige keren ging t ook vlot, altijd prima service daar.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:32:22 #130
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142388424
Moet je gewoon iedere dag ongerust op gaan bellen.
pi_142388430
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:32 schreef kaasplankje het volgende:
Moet je gewoon iedere dag ongerust op gaan bellen.
Zaterdag neem ik mn laptop mee en ga ik gewoon de hele dag in die zaak fokken, drinkend van de koffie en ondertussen beetje roepen dat ze door moeten werken met hun kutjes.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:39:34 #132
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142388465
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

Goedzo Critic. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
Ja, je kan wel raden waar ik was :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:40:53 #133
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142388474
Hoop nieuwe mensen hier *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:41:59 #134
421394 Abrikozentaart
vrouw jong en hip
pi_142388482
eigenlijk is 30+ graden zoals vandaag en morgen te warm om te fietsen doe mij dan maar 20 graden en een lekker koel briesje :)
ik ben gek op abrikozentaart en Zelda
pi_142388486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ja, je kan wel raden waar ik was :D
Bij je vriendin/de vrouw van critic :?

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
eigenlijk is 30+ graden zoals vandaag en morgen te warm om te fietsen doe mij dan maar 20 graden en een lekker koel briesje :)
Te koud.
pi_142388490
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
Hoop nieuwe mensen hier *O*
De tour is bezig he.
  donderdag 17 juli 2014 @ 07:48:39 #137
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142388527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
eigenlijk is 30+ graden zoals vandaag en morgen te warm om te fietsen doe mij dan maar 20 graden en een lekker koel briesje :)
Is het een keer warm :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

De tour is bezig he.
*O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142388766
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 00:17 schreef Andyy het volgende:
Zijn er mensen die de Nurburgring willen fietsen? :D
http://www.radamring.de/en/nordschleifen-tour/information
Als er interesse is kan er een meet/rit daarheen gepland worden :9
Ik ga 'm vrijwel zeker fietsen.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 17 juli 2014 @ 08:46:32 #139
130803 Gripper
Get a grip
pi_142389118
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:09 schreef Abrikozentaart het volgende:

[..]

zo groot is mijn ego gelukkig niet :D , ik fiets altijd liever solo dan in een groepje. Ben vorig jaar augustus/september begonnen met fietsen ipv hardlopen vanwege blessures. Enigste wat ik nog wel is zou willen doen is een toertocht doen van een klassieker zoals RVV, LBL of AGR. Maar ik zou denk ik gek worden van die hele grote massa fietsers om eerlijk :@
Leuke toertochten zijn helaas dik bezet. En er rijden steevast allemaal prutsers, pannekoeken en eendagsfietsers in de weg verdorie.
Van de tochten die je noemt zou ik dan LBL kiezen, zeker de augustus variant die er binnenkort aankomt is wel goed bezet maar niet zo massaal als de RVV of de AGR.

Ook een hele leuke, zowel qua route als verzorging: de klimclassic, elk jaar op hemelvaartsdag vanuit Maastricht.

Oh ja welkom aan de nieuwe gezichten enzo :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142389212
Ik had het gisteren ook. In in t pakkie van mijn werk stukje gaan rijden. Door de Kiltunnel, had ik er een in mijn wiel. Ik gewoon in tempo omhoog gereden, die gast ging helemaal stuk hahaha.

Komt ie paar km later toen ik in herstel ging rijden naast mij fietsen, al hijgend vragen of ik misschien koersen rij omdat ik zo door reed :') Dus ik zo van nee, ik train eigenlijk alleen maar als ik tijd heb dat is ongeveer 1x per maand lol.
Haters gonna hate.
  FOK!fotograaf donderdag 17 juli 2014 @ 08:54:18 #141
73911 ultra_ivo
pi_142389216
Er zijn veel kleinere toertochten die ook goed georganiseerd zijn. En die zijn vaak veel rustiger. De grote commerciële tochten waar veel reclame over gemaakt wordt, die moet je idd niet rijden als je niet tegen grote massa's kunt die ook nog eens slecht rijden. Gewoon je tochten uit de NTFU, VWB of FFBC kalender kiezen en je komt op leuke ritten uit.
pi_142389231
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:53 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik had het gisteren ook. In in t pakkie van mijn werk stukje gaan rijden. Door de Kiltunnel, had ik er een in mijn wiel. Ik gewoon in tempo omhoog gereden, die gast ging helemaal stuk hahaha.

Komt ie paar km later toen ik in herstel ging rijden naast mij fietsen, al hijgend vragen of ik misschien koersen rij omdat ik zo door reed :') Dus ik zo van nee, ik train eigenlijk alleen maar als ik tijd heb dat is ongeveer 1x per maand lol.
:D _O_
pi_142389246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 07:40 schreef kanovinnie het volgende:
Hoop nieuwe mensen hier *O*
TDF + mooi weer toerders :9

Over gesoigneerde vrouwen gesproken, gister mijn standaard rondje gepakt door duin, waar ik in de verte iemand zag fietsen , met moeite bijgehaald, bleek het een vrouw te zijn :o. Dan is mijn ego ook wel weer zo groot dat ik er op er derover moet ( :') ). 20 minuten later zat ze nog in mn wiel. :@
pi_142389269
Als t een beetje een goeie chick is blijf ik liever bij haar in het wiel :9
pi_142389303
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Patroon het volgende:

[..]

Goedzo Critic. Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...
merci :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142389306
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:46 schreef Gripper het volgende:

[..]

Leuke toertochten zijn helaas dik bezet. En er rijden steevast allemaal prutsers, pannekoeken en eendagsfietsers in de weg verdorie.
Van de tochten die je noemt zou ik dan LBL kiezen, zeker de augustus variant die er binnenkort aankomt is wel goed bezet maar niet zo massaal als de RVV of de AGR.

Ook een hele leuke, zowel qua route als verzorging: de klimclassic, elk jaar op hemelvaartsdag vanuit Maastricht.

Oh ja welkom aan de nieuwe gezichten enzo :)
LBL ga ik rijden... ben erg benieuwd :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142389343
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 08:57 schreef muzas het volgende:
Als t een beetje een goeie chick is blijf ik liever bij haar in het wiel :9
Zeker nu met die felle zon, dan schijnen vrijwel alle wielerbroekjes door.
pi_142389373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeker nu met die felle zon, dan schijnen vrijwel alle wielerbroekjes door.
niet echt heel charmant... zelfs niet, bij een lekkere chick... Bah.. bilnaad is toch niets moois aan?!
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142389443
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:05 schreef the_critic het volgende:

[..]

niet echt heel charmant... zelfs niet, bij een lekkere chick... Bah.. bilnaad is toch niets moois aan?!
Ik rij er dan ook net voor en ga dan achterom kijken.
pi_142389451
Bij mannen is het wel heel ranzig en dan vooral mannen in witte fietsbroeken :')

Sowieso witte fietsbroeken :')
pi_142389452
Ik zeg er ook regelmatig wat van.
pi_142389662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zeg er ook regelmatig wat van.
Hey gast je bilnaad is ranzig? Oja, mag ik er even langs?

Zoiets? :9
pi_142389907
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:25 schreef Hobbel_Rob het volgende:

[..]

Hey gast je bilnaad is ranzig? Oja, mag ik er even langs?

Zoiets? :9
Sowieso vraag ik niet of ik er langs mag, dan sla ik gelijk met mn fietspomp.

Maar meestel iets als "of ie enig idee heeft hoe zo'n witte broek er vanachter uitziet."
  donderdag 17 juli 2014 @ 09:51:32 #154
130803 Gripper
Get a grip
pi_142390055
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik rij er dan ook net voor en ga dan achterom kijken.
Haha zo leuk is dat. Uitgebreid checken of de voorkant net zo interessant is als de achterkant. Ik doe dat op de fiets ook veel vaker dan in het dagelijks leven, in een winkelstraat ga ik echt niet elke dame lopen checken maar als ik op de fiets zit voel ik me veel meer het mannetje. Als je ziet hoe de dames naar mn mooie gesoigneerde verschijning kijken, dan ben ik al helemaal zo trots als een hond met 3 lullen. *)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 09:53:40 #155
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390088
Doe ik ook. Maar bij mij kijken ze minachtend/walgend. Kan komen door de vieze fiets die piept en kraakt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 09:53:51 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390092
Of het vlasbaardje. Maargoed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:11:47 #157
130803 Gripper
Get a grip
pi_142390396
Je moet hoge wielen kopen kano, das de oplossing!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:20:04 #158
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390539
Eerst een huis.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142390604
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
Eerst een huis.
Dan moet je lang sparen als je dat helemaal van eigen geld wilt doen. ;)
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:24:57 #160
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142390622
quote:
14s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
Eerst een huis.
Met een fiets als deze maak je ook wel indruk op de vrouwtjes:

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:25:46 #161
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dan moet je lang sparen als je dat helemaal van eigen geld wilt doen. ;)
Of wielen op afbetaling :+
Ben wezen kijken bij een huis van 189K. Precies wat ik wil. Ik gok alleen dat ik max 150 van de bank ga krijgen......
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:26:03 #162
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390649
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:24 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Met een fiets als deze maak je ook wel indruk op de vrouwtjes:

[ afbeelding ]
Wel knap als je dan 30 gemiddeld haalt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142390712
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Of wielen op afbetaling :+
Ben wezen kijken bij een huis van 189K. Precies wat ik wil. Ik gok alleen dat ik max 150 van de bank ga krijgen......
Bruto salaris keer 5,5 is de formule geloof ik bij vaste rente, keer 4,5 bij variable rente. En max 104% van de koopprijs. :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:29:46 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142390727
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bturo salaris keer 5,5 is de formule geloof ik (bij vaste rente), keer 4,5 bij variable rente. En max 104% van de koopprijs. :)
5.5 is wel heel veel hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142390791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:29 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bruto salaris keer 5,5 is de formule geloof ik bij vaste rente, keer 4,5 bij variable rente. En max 104% van de koopprijs. :)
Zo recht toe recht aan is het al lang niet meer.

Overigens kan je 106% krijgen als je zegt dat je daar iets geitenwollensokkens mee gaat doen.
pi_142390797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:29 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

5.5 is wel heel veel hoor.
Je hebt gelijk, het is 4,4 bij een modal inkomen.

quote:
Met een modaal inkomen van ¤ 33.500 euro kun je 4,4 keer je bruto jaarsalaris krijgen voor een hypotheek
http://www.geldreview.nl/(...)k-kan-ik-krijgen.htm
pi_142390864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zo recht toe recht aan is het al lang niet meer.
Ja, ik lees het net. :@
quote:
Overigens kan je 106% krijgen als je zegt dat je daar iets geitenwollensokkens mee gaat doen.
In de meeste gevallen is 104% meer dan genoeg. Ik had zelf nog wat over met 104%.
pi_142390898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ja, ik lees het net. :@

[..]

In de meeste gevallen is 104% meer dan genoeg. Ik had zelf nog wat over met 104%.
Dat zal natuurlijk vooral afhangen van hoeveel spaargeld je hebt en de staat van het huis. Dat jij over hebt zegt niet zoveel over de hypotheekaanvraag van kano of wie dan ook ;)
pi_142390985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Dat zal natuurlijk vooral afhangen van hoeveel spaargeld je hebt en de staat van het huis. Dat jij over hebt zegt niet zoveel over de hypotheekaanvraag van kano of wie dan ook ;)
Dat snap ik niet helemaal.

De kosten van een huis kopen zijn altijd hetzelfde.

Huis zelf, notaris kosten. eventueel NHG, taxatie en overdrachtsbelasting.
NHG is 1%, overdracht is 2%. En de notaris kun je mee onderhandelen en taxatie is rond de 300 euro. ;)

Zonder NHG blijf je eigenlijk altijd wel onder de 104%.

Verder is er nooit gerept over spaargeld, en de staat van het huis is eigenlijk al in de prijs van het huis zelf bepaald.
pi_142391073
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:43 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dat snap ik niet helemaal.

De kosten van een huis kopen zijn altijd hetzelfde.

Huis zelf, notaris kosten. eventueel NHG, taxatie en overdrachtsbelasting.
NHG is 1%, overdracht is 2%. En de notaris kun je mee onderhandelen en taxatie is rond de 300 euro. ;)

Zonder NHG blijf je eigenlijk altijd wel onder de 104%.

Verder is er nooit gerept over spaargeld, en de staat van het huis is eigenlijk al in de prijs van het huis zelf bepaald.
Bouwdepot?
pi_142391082
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Bouwdepot?
Wat is daarmee?
pi_142391108
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Wat is daarmee?
Die zal je ook moeten financieren uit die +4% of +6%
pi_142391144
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bij mannen is het wel heel ranzig en dan vooral mannen in witte fietsbroeken :')

Sowieso witte fietsbroeken :')
Annette Gerritsen in een Witte broek... (niet doorschijnend).. daar zit je heerlijk achter hoor :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142391149
Dadelijk komt de offtopic politie weer trouwens :X
pi_142391159
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die zal je ook moeten financieren uit die +4% of +6%
Bouwdepot is een aparte rekening. Die staat los van je hypotheek. :)
pi_142391192
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
Of het vlasbaardje. Maargoed.
ligt inderdaad aan dat vieze onverzorgde bruine vlas op je gezicht :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142391200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bouwdepot is een aparte rekening. Die staat los van je hypotheek. :)
Hmm. Volgens mij niet, maar ik snap er verder weinig van hoor :D

Wij hebben net huis gekocht, moesten behoorlijk wat aan doen en dat hebben we gedeeltelijk gefninacierd uit die 106%. Maar we hadden dus eigenlijk nog meer kunnen lenen?
pi_142391250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hmm. Volgens mij niet, maar ik snap er verder weinig van hoor :D

Wij hebben net huis gekocht, moesten behoorlijk wat aan doen en dat hebben we gedeeltelijk gefninacierd uit die 106%. Maar we hadden dus eigenlijk nog meer kunnen lenen?
Ja. :)

Als voorbeeld:
De NHG ging tot 31 Juni tot een hoogte van 290.000 euro maximal.

Maar de prijs van het huis mocht niet hoger zijn dan 273.xxx. 104% daarvan is 283.xxx. Blijft nog ongeveer 6.000 ruimte over voor bijvoorbeeld een bouwdepot. Zonder het bouwdepot zou je dus nooit aan de max NHG kunnen komen.

Edit:
290.000 is dus 106% van de koopprijs/taxatiewaarde.

[ Bericht 1% gewijzigd door RealBizkit666 op 17-07-2014 11:02:21 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:56:09 #179
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142391297
Ik denk dat ik zo voor een snel rondje Den Helder naar 't Zand langs het kanaal en via de duinen terug ga.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 17 juli 2014 @ 10:56:34 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142391305
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:52 schreef the_critic het volgende:

[..]

ligt inderdaad aan dat vieze onverzorgde bruine vlas op je gezicht :)
Is weer getrimt hoor. En zolang de madame het leuk vind en het mij om de 2/3 dagen scheren scheelt blijft ie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142391385
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:56 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Is weer getrimt hoor. En zolang de madame het leuk vind en het mij om de 2/3 dagen scheren scheelt blijft ie.
ik scheer ook nooit... maar inderdaad.. je moet wel blijven trimmen ja.. :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142391414
ik zag vanochtend Kaas nog fietsen... Eckte Baas..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142391991
Weegt niks :P
pi_142392057


Met deze lading werd Kaas KOM op de Erasmusbrug
pi_142392191
Zo, mijn trainingskilometers voor vandaag heb ik al gemaakt voordat het te warm is. :s)
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:24:11 #186
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142393484
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dadelijk komt de offtopic politie weer trouwens :X
Voor straf naar het keldertje en bloot in de hoek staan en billenkoek krijgen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:26:52 #187
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_142393563
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Zeker nu met die felle zon, dan schijnen vrijwel alle wielerbroekjes door.
Ja de jouwe misschien. Je moet ze gewoon op tijd in de vuilbak mikken en nieuwe aanschaffen.
pi_142393914
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Bouwdepot is een aparte rekening. Die staat los van je hypotheek. :)
Erg off topic maar daar klopt niets van. Een bouwdepot is onderdeel van je hypotheek.

Hoogte hypotheek mag max 104% van de vrije verkoopwaarde huis zijn (of zoals knut zegt 106% als je energiebesparende maatregelen toepast).

Als je 10k investeert in je huis en dat levert een extra waarde op van bv 5k kan je alleen die 5k*104% in een bouwdepot onderbrengen.
eten!!!
pi_142394121
quote:
13s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef janatwork het volgende:

[..]

Erg off topic maar daar klopt niets van. Een bouwdepot is onderdeel van je hypotheek.

Hoogte hypotheek mag max 104% van de vrije verkoopwaarde huis zijn (of zoals knut zegt 106% als je energiebesparende maatregelen toepast).

Als je 10k investeert in je huis en dat levert een extra waarde op van bv 5k kan je alleen die 5k*104% in een bouwdepot onderbrengen.
Toch goed opgelet bij het afsluiten :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:52:37 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394186
M'n chick werkt bij de bank en kan bij variabele rente <2% krijgen. Vaste rente <3% ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142394211
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:52 schreef kanovinnie het volgende:
M'n chick werkt bij de bank en kan bij variabele rente <2% krijgen. Vaste rente <3% ;(
"M'n chick" :D En nu al praten over de hypotheek. Je ligt lekker op schema kano!
pi_142394280
Wie fietst hier met muziek op? :D
pi_142394367
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Heel soms maar nu zijn mijn oortjes stuk door de regen. Wat ook wel leuk is, is om cabaret o.i.d. opzetten. Zo fietste ik dit jaar een rondje met een show van Herman Finkers in mijn oren. Dat is echt geweldig! :D
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:00:01 #194
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394382
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Ik niet.
quote:
12s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

"M'n chick" :D En nu al praten over de hypotheek. Je ligt lekker op schema kano!
Ja tuurlijk. Beetje jarenlang er over nadenken. Niets voor mij. Alles of niets.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142394411
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik niet.

[..]

Ja tuurlijk. Beetje jarenlang er over nadenken. Niets voor mij. Alles of niets.
Over 9 maanden hebben we een nieuwe vader in dit topic? :P
pi_142394413
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Ik deed het wel veel, maar ga t niet meer doen. Het is me eigenlijk toch wat te gevaarlijk.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:02:35 #197
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394447
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:00 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Over 9 maanden hebben we een nieuwe vader in dit topic? :P
Dat zou voor mij net zo'n verrassing als voor jullie zijn :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142394468
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat zou voor mij net zo'n verrassing als voor jullie zijn :P
Je bent nog niet als eerste over haar streep gekomen?
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:04:04 #199
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142394480
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Nee, hoor graag wel wat er om me heen gebeurt ;)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_142394544
in het voorjaar, op D1 ritten heeel soms. Maar wel altijd maar 1 oortje in, en alleen rechts, zodat ik auto's langszij gewoon horen kan.
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:10:18 #201
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142394637
Net rondje 27,5 kilometer gefietst. Was weer lekker. Komende week maar weer een rondje.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:17:05 #202
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394815
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
Net rondje 27,5 kilometer gefietst. Was weer lekker. Komende week maar weer een rondje.
Lekker toeren in 't zonnetje. Ook al randjes?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:17:30 #203
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142394826
Hoe hard rijden jullie gemiddeld in een solo-training eigenlijk?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142394843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hard rijden jullie gemiddeld in een solo-training eigenlijk?
40-45
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:18:14 #205
545 dop
:copyright: dop
pi_142394846
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
af en toe, meestal als er rustig gefietst word.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_142394879
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:10 schreef Dagoduck het volgende:
Net rondje 27,5 kilometer gefietst. Was weer lekker. Komende week maar weer een rondje.
.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:20:02 #207
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394888
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hard rijden jullie gemiddeld in een solo-training eigenlijk?
Hangt er vanaf. Gister lekker gasgegeven en 31 gemiddeld over 45 km oid. Maar ik miste 8 km. Hoop stad kilometers.

Soms doe ik lekker rustig aan en kom met 28 gemiddeld thuis. Maar meestal zit ik meer richting's knut snelheid. Al haal ik max 38 gemiddeld denk ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:21:14 #208
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142394925
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142394963
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Nee, dat is niet soignee. Als je fietst moet je genieten van de natuur en de vrijheid.

Rule #62 // You shall not ride with earphones.
Cycling is about getting outside and into the elements and you don’t need to be listening to Queen or Slayer in order to experience that. Immerse yourself in the rhythm and pain, not in whatever 80′s hair band you call “music”.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:23:42 #210
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142395007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Lekker toeren in 't zonnetje. Ook al randjes?
Van mijn kleding bedoel je? Ben al voorgebruind door gewoon fietsen en vakantie :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:24:05 #211
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142395022
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

40-45
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hangt er vanaf. Gister lekker gasgegeven en 31 gemiddeld over 45 km oid. Maar ik miste 8 km. Hoop stad kilometers.

Soms doe ik lekker rustig aan en kom met 28 gemiddeld thuis. Maar meestal zit ik meer richting's knut snelheid. Al haal ik max 38 gemiddeld denk ik.
Dat zijn behoorlijke snelheden man!
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:26:07 #212
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142395098
Ben al blij als ik 30.5 gemiddeld rijd :@
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:26:17 #213
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395107
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:24 schreef Fretwork het volgende:

[..]

[..]

Dat zijn behoorlijke snelheden man!
Rustig aan hoor. Kaasplankje rijd vaak met 50+ door de stad. En Patroon nog wel harder.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:26:42 #214
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:26 schreef Fretwork het volgende:
Ben al blij als ik 30.5 gemiddeld rijd :@
Voor je eerste ritje prima hoor. 130 km oid?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395141
quote:
13s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:41 schreef janatwork het volgende:

[..]

Erg off topic maar daar klopt niets van. Een bouwdepot is onderdeel van je hypotheek.

Hoogte hypotheek mag max 104% van de vrije verkoopwaarde huis zijn (of zoals knut zegt 106% als je energiebesparende maatregelen toepast).

Als je 10k investeert in je huis en dat levert een extra waarde op van bv 5k kan je alleen die 5k*104% in een bouwdepot onderbrengen.
En dus heb je meer dan de 104% of 106% van de koopprijs/taxatiewaarde van het huis. ;)

Dat de regels van het bouwdepot onder dezelfde regels vallen hoe deze berekend worden, wil niet zeggen dat deze binnen de 104% of 106% van de koopprijs/taxatiewaarde van het huis ligt.

Met andere woorden:
De koopprijs/taxatie is 100k, dan mag je 104k of 106k lenen.
Met een bouwdepot dat de waarde vermeerderd met 5k, mag je 109k of 111k lenen.
Dus 109% of zefls 111% van de koopprijs/taxatieprijs. ;)
quote:
Wat is een bouwdepot?

Een bouwdepot is een aparte rekening die alleen bedoeld is om (ver)bouwkosten van je woning mee te betalen. Je leent bij de bank een bepaald bedrag, dat voor maximaal 2 jaar in het bouwdepot wordt gezet.
http://www.geld.nl/hypotheek/service/bouwdepot

[ Bericht 7% gewijzigd door RealBizkit666 op 17-07-2014 13:32:38 ]
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:27:12 #216
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142395143
Was het maar zo, door blessures langzaam opbouwen. Maar kom er wel ;)
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142395149
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Rustig aan hoor. Kaasplankje rijd vaak met 50+ door de stad.
Op de bakfiets he.

En Patroon moet spoilers monteren anders stijgt ie op.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:29:18 #218
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142395212
Ik hoop btw dat het grappen zijn ;)
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142395324
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:17 schreef Fretwork het volgende:
Hoe hard rijden jullie gemiddeld in een solo-training eigenlijk?
Hier heb je een skriensjot:

  donderdag 17 juli 2014 @ 13:33:01 #220
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Op de bakfiets he.

En Patroon moet spoilers monteren anders stijgt ie op.
HAha ja, toen die keer dattie een wheelie maakte omdat hij niet genoeg downforce had :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:29 schreef Fretwork het volgende:
Ik hoop btw dat het grappen zijn ;)
Over sommige dingen maak je geen grappen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395407
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:32 schreef muzas het volgende:

[..]

Hier heb je een skriensjot:

[ afbeelding ]
GEEN STRAVA WAT IS DIT ?!?!
pi_142395442
quote:
8s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

GEEN STRAVA WAT IS DIT ?!?!
Ik gebruikte eerst runkeeper. Maar gelukkig heeft dit forum mij op het juiste pad gekregen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:37:35 #223
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395494
quote:
6s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:36 schreef muzas het volgende:

[..]

Ik gebruikte eerst runkeeper. Maar gelukkig heeft dit forum mij op het juiste pad gekregen.
En je bent soignee. Anders was je nu nog een harige toerder. Er word hier een hoop onzin gepost maar dankzij dit topic ben ik wel een betere renner dan dat ik anders was geweest.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395509
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En je bent soignee. Anders was je nu nog een harige toerder. Er word hier een hoop onzin gepost maar dankzij dit topic ben ik wel een betere renner dan dat ik anders was geweest.
Jij was ook moeilijk te bekeren op dat gebied ja.
pi_142395559
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

En je bent soignee. Anders was je nu nog een harige toerder. Er word hier een hoop onzin gepost maar dankzij dit topic ben ik wel een betere renner dan dat ik anders was geweest.
Soignee? Sinds wanneer zijn zadeltassen en spacertorens dan soignee. :?

Dan ben ik ook soignee. ;)
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:40:35 #226
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395599
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jij was ook moeilijk te bekeren op dat gebied ja.
*)
Je moet niet zomaar toegeven.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Soignee? Sinds wanneer zijn zadeltassen en spacertorens dan soignee. :?

Dan ben ik ook soignee. ;)
Heb jij geschoren benen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395608
Helemaal aan het begin had de strava fok wielrenners groep 2 leden. Eentwee en Knut.

Eentwee :'(
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:41:07 #228
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395620
Mijn collega die niet meer kan fietsen scheert nog steeds zijn benen. Omdat 't heurt denk ik
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:41:30 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395635
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Helemaal aan het begin had de strava fok wielrenners groep 2 leden. Eentwee en Knut.

Eentwee :'(
Ik mis eentwee. hoe gaat 't met hem?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395636
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn collega die niet meer kan fietsen scheert nog steeds zijn benen. Omdat 't heurt denk ik
Of omdat hij homoseksueel is.
pi_142395650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:41 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik mis eentwee. hoe gaat 't met hem?
Geen idee.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:42:09 #232
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395661
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Of omdat hij homoseksueel is.
De eerste keer in A'dam nadat ik mijn benen geschoren had was wel een beetje angstig toen er 3 homo's zaten te kijken :')
#almostgotraped
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:42:29 #233
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395671
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Geen idee.
Jij hebt met 1-2 gefietst _O_

Ik nooit -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De eerste keer in A'dam nadat ik mijn benen geschoren had was wel een beetje angstig toen er 3 homo's zaten te kijken :')
#almostgotraped
Scheren jullie het haar tussen je bilnaad dan ook eigenlijk :?
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:42:59 #235
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142395694
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De eerste keer in A'dam nadat ik mijn benen geschoren had was wel een beetje angstig toen er 3 homo's zaten te kijken :')
#almostgotraped
Does this smell like chloroform to you?
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142395701
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij hebt met 1-2 gefietst _O_

Ik nooit -O-
hij heeft in mijn wiel half limburg mogen zien.... man wat een eer!! :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142395716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jij hebt met 1-2 gefietst _O_

Ik nooit -O-
Vooral in zn wiel gehangen als ik heel eerlijk ben :'(
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:44:38 #238
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395755
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Scheren jullie het haar tussen je bilnaad dan ook eigenlijk :?
Nope.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Does this smell like chloroform to you?
Met die zin heb ik een afspraakje geregeld met die chick *)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef the_critic het volgende:

[..]

hij heeft in mijn wiel half limburg mogen zien.... man wat een eer!! :)
Ik zou 'm zo door half Nederland sleuren ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Vooral in zn wiel gehangen als ik heel eerlijk ben :'(
Conclusie, critic is beter dan jou?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395759
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Scheren jullie het haar tussen je bilnaad dan ook eigenlijk :?
tuurlijk... Als wielrenner mag je haar op je hoofd hebben, je wimpers mogen ook blijven... verder, alles kaal... van bilnaad totaan die dikke zwarte haren op je tenen
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142395762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

*)
Je moet niet zomaar toegeven.

[..]

Heb jij geschoren benen?
Dus je mag alles fout hebben maar wel geschoren benen en dan ben je soignee?
pi_142395786
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus je mag alles fout hebben maar wel geschoren benen en dan ben je soignee?
das toch zeker 75% van het soignee zijn ja..
everyone's a critic...
even you ! !
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:45:44 #242
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142395797
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef the_critic het volgende:

[..]

tuurlijk... Als wielrenner mag je haar op je hoofd hebben, je wimpers mogen ook blijven... verder, alles kaal... van bilnaad totaan die dikke zwarte haren op je tenen
Scheer jij je borst en rug? Echt no way. Vanaf de riem naar beneden gaat 't weg behalve op mijn bips. Beetje bang voor ingroeiende haren en nare plekken vanwege 't zadel
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dus je mag alles fout hebben maar wel geschoren benen en dan ben je soignee?
Nee joh.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142395829
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Scheer jij je borst en rug? Echt no way. Vanaf de riem naar beneden gaat 't weg behalve op mijn bips. Beetje bang voor ingroeiende haren en nare plekken vanwege 't zadel

[..]

Nee joh.
Dat impliceer je anders wel nu. :P
pi_142395831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Scheer jij je borst en rug? Echt no way. Vanaf de riem naar beneden gaat 't weg behalve op mijn bips. Beetje bang voor ingroeiende haren en nare plekken vanwege 't zadel

[..]

Nee joh.
jup.. met de harsstrip van vriendin tussen mijn billetjes als zij niet thuis is... Wat niet weet, dat niet deert
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142395851
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:45 schreef the_critic het volgende:

[..]

das toch zeker 75% van het soignee zijn ja..
Dankzij mijn vachtje ben ik wel beter bestand tegen kou. :P
pi_142395853
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nope.

[..]

Met die zin heb ik een afspraakje geregeld met die chick *)

[..]

Ik zou 'm zo door half Nederland sleuren ^O^

[..]

Conclusie, critic is beter dan jou?
Of eentwee was toen zieker.

Overigens ben jij dan ook slechter dan critic want eentwee verslaat jou op de Amerongse berg en ik ben beter dan jou want ik kon wel zn wiel houden.
pi_142395875
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dankzij mijn vachtje ben ik wel beter bestand tegen kou. :P
Ja koud he? Ik doe de verwaring nog ff hoger.
pi_142395879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Dankzij mijn vachtje ben ik wel beter bestand tegen kou. :P
kou is een gevoel en gevoel kun je uitschakelen... en nu rijden met je kutje! :)
everyone's a critic...
even you ! !
pi_142395937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:47 schreef the_critic het volgende:

[..]

kou is een gevoel en gevoel kun je uitschakelen... en nu rijden met je kutje! :)
Misschien dit weekend weer. Eerst even helemaal opknappen.
  donderdag 17 juli 2014 @ 13:50:09 #250
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142395963
Maar wat is een spacertoren en wat is er fout aan dan?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_142396037
-plaatje-
_O- _O- _O-

edit.. hmm fkkn imageshack

Hier; deze heeft ook een mooie.



of dees:



Heb je 'm al door? :P
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:02:41 #252
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142396396
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:05:30 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142396491
Dan heb je een wielerblaadje dat heet de soigneur, en dan post je dit


Das toch nie soignee man
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142396909
Zo een beige bodywarmer is inderdaad niet echt soignee inderdaad...
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:31:26 #255
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397235
Das een fotovest. En daardoor juist wel soignee
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142397262
Altijd leuk ook, beginnende wielrennertjes die hier opscheppen over hoge gemiddeldes. Zegt geen fuck man, er zijn zoveel factoren van invloed op de snelheid. Ga gewoon fietsen met je kut. :P
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_142397300
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
pi_142397328
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
Ze hebben berekend dat je dan wel 0,01 seconde sneller bent over 40 km. Wel zo belangrijk natuurlijk. ;)
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:35:08 #259
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397363
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
Jeukt niet, ziet er juist wel uit en wielrennen kost nou eenmaal geld.
Daarom hebben we baarden.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ze hebben berekend dat je dan wel 0,01 seconde sneller bent over 40 km. Wel zo belangrijk natuurlijk. ;)
50 seconden
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142397396
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:22 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Nee, dat is niet soignee. Als je fietst moet je genieten van de natuur en de vrijheid.

Rule #62 // You shall not ride with earphones.
Cycling is about getting outside and into the elements and you don’t need to be listening to Queen or Slayer in order to experience that. Immerse yourself in the rhythm and pain, not in whatever 80′s hair band you call “music”.
Ik doe het ook niet hoor. Vind het te gevaarlijk.
pi_142397397
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
- Het jeukt niet. Is gewenning.
- Het ziet er wel uit.
- Het is ook niet duur. Moet je persé met Gilette scheren?

Enfin: de grootste reden is vermoedelijk het schoonmaken van wonden. Wielrenners willen nog wel eens vallen, en een been met zonder haren is beter schoon te maken. :)
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:36:37 #262
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_142397405
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
Ik heb het even opgezocht:
- Traditie
- Bij schaafwonden beter te behandelen/geen pijn als je pleister eraf trekt
- Bij massage verbruik je minder olie

Nou, mij krijg je er niet aan.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_142397412
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
Over geschoren benen gesproken. Ik heb ze net door mijn vriendin laten harsen :')
pi_142397438
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:33 schreef So_Surreal het volgende:
Waarom scheren jullie je benen dan :o ?
Dat jeukt als de ziekte, ziet er niet uit en kost je een kapitaal aan Gilette's :o
Enige reden is dat ze er graag bij willen horen.

Back to het schoolplein zeg maar. Beetje zielig, maar goed.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:37:46 #265
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397441
Enige wat jeukte was toen ik de eerste keer m'n zak enzo weg had gehaald. Leuk dan zo'n lunchwandeling :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142397491
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:35 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Jeukt niet, ziet er juist wel uit en wielrennen kost nou eenmaal geld.
Daarom hebben we baarden.

[..]

50 seconden
Als je afgaat op dat ene artikel wat zegt dat je wel sneller bent tegenover de 1000-en die zeggen dat het niet helpt, dan klopt dat inderdaad.
pi_142397496
Er waren hier een aantal users die konden nog geen 20 km fietsen maar gingen wel hun benen scheren. Hilarisch was dat.
pi_142397515
quote:
Ik heb drie hele lage spacers :@
pi_142397523
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Dan heb je een wielerblaadje dat heet de soigneur, en dan post je dit
[ afbeelding ]

Das toch nie soignee man
Voor de Eifel cycling classic deze plaatjes toch?
pi_142397528
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er waren hier een aantal users die konden nog geen 20 km fietsen maar gingen wel hun benen scheren. Hilarisch was dat.
Namen noemen :D
pi_142397534
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:52 schreef muzas het volgende:
-plaatje-
_O- _O- _O-

edit.. hmm fkkn imageshack

Hier; deze heeft ook een mooie.

[ afbeelding ]

of dees:

[ afbeelding ]

Heb je 'm al door? :P
Jezus :')
pi_142397548
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Namen noemen :D
Neuj, dat vind ik niet nodig.
pi_142397560
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Neuj, dat vind ik niet nodig.
Jammer :(
pi_142397655
Morgen maar weer eens een koersje pakken in het Belgische. Met CyclingBoy gaat het ietsje beter hij mag nu zijn been met 30kg belasten, dat was eerst 15kg. Hij mag zijn schouder echter nog niet bewegen. Stapje voor stapje gaat het vooruit.

Hij mag waarschijnlijk pas 15 augustus weer naar huis komen.
Haters gonna hate.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:44:34 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397662
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Voor de Eifel cycling classic deze plaatjes toch?
Klopt. Fraaie plaatjes, dat wel.
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:40 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Ik heb drie hele lage spacers :@
Das nie erg.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:45:11 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397683
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef CyclingGirl het volgende:
Morgen maar weer eens een koersje pakken in het Belgische. Met CyclingBoy gaat het ietsje beter hij mag nu zijn been met 30kg belasten, dat was eerst 15kg. Hij mag zijn schouder echter nog niet bewegen. Stapje voor stapje gaat het vooruit.

Hij mag waarschijnlijk pas 15 augustus weer naar huis komen.
:o
Wow. Hopelijk gaat 't herstel een beetje!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142397718
Is er eigenlijk een soort van regel qua stuur- en zadelhoogte?
pi_142397762
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:46 schreef tweemeter het volgende:
Is er eigenlijk een soort van regel qua stuur- en zadelhoogte?
Ja, dat je zadel hoger staat dan je stuur, maar je fietst ook wel heel debiel als dat neit zo is. Voor de rest lijkt het me vooral gewoon de bedoeling dat je lekker zit.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:48:12 #279
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_142397807
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:36 schreef Loekoe het volgende:

[..]

- Het jeukt niet. Is gewenning.
- Het ziet er wel uit.
- Het is ook niet duur. Moet je persé met Gilette scheren?

Enfin: de grootste reden is vermoedelijk het schoonmaken van wonden. Wielrenners willen nog wel eens vallen, en een been met zonder haren is beter schoon te maken. :)
Gewoon niet vallen ;). Vind het er trouwens ook totaal niet uit zien, maar als je ze wil scheren moet je dat vooral doen.
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_142397850
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:o
Wow. Hopelijk gaat 't herstel een beetje!
Ja langzaam aan beter, hij heeft al minder pijn en kan al 4 uur per nacht slapen. Dat ging eerst echt niet.
Haters gonna hate.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:51:17 #281
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397914

Dit is een redelijk goeie zit lijkt me
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:51:41 #282
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142397928
quote:
99s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef CyclingGirl het volgende:

[..]

Ja langzaam aan beter, hij heeft al minder pijn en kan al 4 uur per nacht slapen. Dat ging eerst echt niet.
*O*
Geef 'm maar een kusje van je virtuele vriend Kano :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142397938
Hahaha dat doe ik :) Lief!
Haters gonna hate.
pi_142398007
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een redelijk goeie zit lijkt me
Oh dan is dat van mij wel redelijk goed :)
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:59:49 #285
130803 Gripper
Get a grip
pi_142398256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Enige reden is dat ze er graag bij willen horen.

Back to het schoolplein zeg maar. Beetje zielig, maar goed.
Precies, dat is de reden.

Ik zie jou echt zo twijfelend voor de spiegel staan met een mesje in je hand.

"Zal ik wel... zal ik niet...
Ik wil zo graag mooie gladde gespierde bruine benen, als een echte wielrenner. Maar ja, dan slaan mn voetbalmatties me in elkaar omdat ze denken dat ik homo ben. En op fok lezen mn voetbalvriendjes ook mee, dus ik moet wel heel fel reageren tegen scheren, anders is dat al aanleiding voor ze voor een onvervalst potje potenrammen. Verdomme, was ik maar nooit gaan voetballen en wielrennen tegelijk, dan had ik dit duivelse dilemma niet gehad.... Die klote harige poten, waarom kan ik geen profvoetballer zijn, die worden gemasseerd en maken harde slidings, dan is gladde benen ineens wel geaccepteerd. Waarom zit ik toch op zo'n sport met zulke beperkt denkende homofobe figuren :'( "

Ik vind het wel echt kut voor je hoor Knut, elke dag die tweestrijd. Dan vind ik dat je het nog goed volhoudt, ik zou er zelf een stuk kribbiger van worden als het een het ander zo structureel in de weg zit. Jij bent nog altijd positief en gezellig hier op dit forum, dat vind ik knap gezien de bovenstaande situatie!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142398300
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:59 schreef Gripper het volgende:

[..]

Precies, dat is de reden.

Ik zie jou echt zo twijfelend voor de spiegel staan met een mesje in je hand.

"Zal ik wel... zal ik niet...
Ik wil zo graag mooie gladde gespierde bruine benen, als een echte wielrenner. Maar ja, dan slaan mn voetbalmatties me in elkaar omdat ze denken dat ik homo ben. En op fok lezen mn voetbalvriendjes ook mee, dus ik moet wel heel fel reageren tegen scheren, anders is dat al aanleiding voor ze voor een onvervalst potje potenrammen. Verdomme, was ik maar nooit gaan voetballen en wielrennen tegelijk, dan had ik dit duivelse dilemma niet gehad.... Die klote harige poten, waarom kan ik geen profvoetballer zijn, die worden gemasseerd en maken harde slidings, dan is gladde benen ineens wel geaccepteerd. Waarom zit ik toch op zo'n sport met zulke beperkt denkende homofobe figuren :'( "

Ik vind het wel echt kut voor je hoor Knut, elke dag die tweestrijd. Dan vind ik dat je het nog goed volhoudt, ik zou er zelf een stuk kribbiger van worden als het een het ander zo structureel in de weg zit. Jij bent nog altijd positief en gezellig hier op dit forum, dat vind ik knap gezien de bovenstaande situatie!
Ik denk dat je bij iemand anders de slaapkamer in staat te gluren, want bovenstaande situatie is mij volledig onbekend.
pi_142398350
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:06:29 #288
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142398500
quote:
Strada bianchi?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142398535
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Strada bianchi?
Is dat een nieuwe fiets? Of bedoel je 'Strade Bianche'?
pi_142398544
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef muzas het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe fiets? Of bedoel je 'Strade Bianche'?
Inderdaad :D
pi_142398576
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef muzas het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe fiets? Of bedoel je 'Strade Bianche'?
:')
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:08:24 #292
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142398577
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:07 schreef muzas het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe fiets? Of bedoel je 'Strade Bianche'?
:')
Scherp +1
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:08:25 #293
130803 Gripper
Get a grip
pi_142398579
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij iemand anders de slaapkamer in staat te gluren, want bovenstaande situatie is mij volledig onbekend.
Je gaat toch niet in de slaapkamer je benen scheren mallerd. Al die plukken sjek op de grond, waait onder het bed en dan kom je t nog maandenlang tegen. Scheren doe je in de badkamer. Eerst lekker de tondeuse, en dan met warm water en een goed scherp nieuw mesje. Zaaaaa-lig.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_142398598
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef Gripper het volgende:

[..]

Je gaat toch niet in de slaapkamer je benen scheren mallerd. Al die plukken sjek op de grond, waait onder het bed en dan kom je t nog maandenlang tegen. Scheren doe je in de badkamer. Eerst lekker de tondeuse, en dan met warm water en een goed scherp nieuw mesje. Zaaaaa-lig.
Ik heb geen spiegel in de badkamer.
pi_142398606
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

:')
Scherp +1
Het is natuurlijk gewoon een asfaltweg achter een dijk in Noord-Friesland met schijt erop.
pi_142398615
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb geen spiegel in de badkamer.
Heb jij een spiegel nodig om je benen te scheren :?
pi_142398634
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Heb jij een spiegel nodig om je benen te scheren :?
Lees het verhaal van gripper nog een keer anders.
pi_142398644
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 13:43 schreef the_critic het volgende:

[..]

hij heeft in mijn wiel half limburg mogen zien.... man wat een eer!! :)
Waarna jij halverwege afhaakte en 12 stug doorging. Wat een held.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_142398654
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:09 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Het is natuurlijk gewoon een asfaltweg achter een dijk in Noord-Friesland met schijt erop.
Jij woonde toch bij mantel :?
pi_142398674
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Jij woonde toch bij mantel :?
Ja maar mijn ouders wonen in Drenthe.

http://www.strava.com/activities/165880819
pi_142398698
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:56 schreef tweemeter het volgende:
Wie fietst hier met muziek op? :D
Herfst en winter fiets ik echt altijd met muziek in gewoon met oordopjes beide, alleen als ik met anderen fiets dan natuurlijk niet. Zomer bijna nooit, lente wat meer. Heb er weinig last van dat ik niet zo veel van het verkeer om me heen mee krijg, ik kijk gewoon vaak goed. Ligt denk ik ook wel aan het gebied waar je fietst hier in Twente buiten de steden is het natuurlijk rustig en kom je niet veel verkeer tegen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')