abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_142593550
:o dat wist ik niet. Ik volg op reddit de OnePlus subreddit een beetje, en daar zag ik allemaal mensen zeggen dat ze Accountnr ~3000 hebben en nog geen invites hebben gekregen.

In deze thread: http://www.reddit.com/r/o(...)early_adopters_were/
pi_142605250
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt inderdaad. Ik heb net nog even gekeken, en het is nog niet verminderd. Maar goed, ik heb het toestel nu nog geen week. Vermeld dient wel te worden dat ik het probleem "in het echt" bijna niet kan zien, dan moet ik er al echt op gaan letten.
Binnenkort, ik weet niet wanneer, zal ik sowieso die UV-"fix" eens proberen. Zodra ik daar de uitkomst van weet laat ik het jullie weten :)

Interessant artikel trouwens! Ben benieuwd hoe dat afloopt.

Speciaal voor jou zonet nog een foto gemaakt ;)
[ afbeelding ]
Hardstikke bedankt ;) Dat ziet er nou niet echt schokkend uit inderdaad. Nog wat algemene vragen: 3g (4g?), wifi, gps? Allemaal goed?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:33 schreef enilnomrow het volgende:
:o dat wist ik niet. Ik volg op reddit de OnePlus subreddit een beetje, en daar zag ik allemaal mensen zeggen dat ze Accountnr ~3000 hebben en nog geen invites hebben gekregen.

In deze thread: http://www.reddit.com/r/o(...)early_adopters_were/
Zie net dat ik member 84xxx ben.. Bij +- 5k invites per dag moet dat nog wel te halen zijn binnen 2 weken.
pi_142615913
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:43 schreef tharonny het volgende:

[..]

Hardstikke bedankt ;) Dat ziet er nou niet echt schokkend uit inderdaad. Nog wat algemene vragen: 3g (4g?), wifi, gps? Allemaal goed?

[..]

Zie net dat ik member 84xxx ben.. Bij +- 5k invites per dag moet dat nog wel te halen zijn binnen 2 weken.
Ben vandaag door half Nederland heen gereisd dus heb netwerk en GPS eens goed kunnen testen!

Zoals verwacht had ik in de grote steden (Sittard, Weert, Roermond, Eindhoven, 's Hertogenbosch, Utrecht en Amsterdam) gewoon 4G-ontvangst. In minder bevolkte gebieden niet, dat is dus te wijten aan de ontbrekende 800 MHz band. Met 4G kon ik soms bijna mijn volledige snelheid krijgen (ik betaal voor 33 Mb/s) maar ook op momenten waarop dit niet zo was bleek de snelheid altijd wel significant hoger dan wanneer ik 3G (HSPA+) gebruik. Ik heb ook geen instabiliteit ondervonden.



Algemene 3G- en WiFi-ontvangst en -prestaties zijn min of meer gelijk met die van mijn GALAXY Note II - dik in orde en niks op aan te merken.

Ik heb wel wat moeite gehad met de GPS, want ervaring met mijn GALAXY Note II heeft mij geleerd dat dat toestel rap een stabiele GPS-verbinding heeft en mijn locatie dan ook precies weergeeft.
De OnePlus liet het op dat front een beetje afweten vandaag, want ik kon niet goed een precieze locatie krijgen. Ik heb een stuk of tien keer op het "vind mij"-icoontje rechtsbeneden getikt maar er veranderde niks. Mijn locatie-settings stonden in allebei deze gevallen op "high accuracy", dus ik weet niet waarom dit gebeurde. Frappant is dat, nu ik thuis ben, mijn locatie wél precies wordt weergegeven. Misschien ligt dat aan de Wi-Fi, want die had ik uit staan gedurende de dag.

Ga ik dus nog verder testen ;)



Voor wat betreft de camera, nogmaals: de kleurweergave blijkt in 'smart scene'-modus doorgaans goed te zijn, alleen in HDR gaat de saturatie soms iéts te ver (zie foto 1 en 3) en de beeldkwaliteit/detail is prima. Af en toe worden onderbelichte delen ook erg donker weergegeven, maar toch zijn ze goed zichtbaar.




[ Bericht 0% gewijzigd door J.Appleseed op 22-07-2014 22:40:33 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 22:36:57 #154
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142616493
Met wifi aan is gps altijd beter, ook als je geen netwerk hebt volgens mij.

Ik vind de foto's echt prima.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_142617978
Mijn Tweakers-review van de OnePlus One staat trouwens onder "Populaire gebruikersreviews" :D :D :D
pi_142646359
Ik heb 'm nu ook eindelijk in bezit. Bevalt me uitstekend!
Website: Sneaker-forum.nl
pi_142647828
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:24 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ben vandaag door half Nederland heen gereisd dus heb netwerk en GPS eens goed kunnen testen!

Zoals verwacht had ik in de grote steden (Sittard, Weert, Roermond, Eindhoven, 's Hertogenbosch, Utrecht en Amsterdam) gewoon 4G-ontvangst. In minder bevolkte gebieden niet, dat is dus te wijten aan de ontbrekende 800 MHz band. Met 4G kon ik soms bijna mijn volledige snelheid krijgen (ik betaal voor 33 Mb/s) maar ook op momenten waarop dit niet zo was bleek de snelheid altijd wel significant hoger dan wanneer ik 3G (HSPA+) gebruik. Ik heb ook geen instabiliteit ondervonden.

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Algemene 3G- en WiFi-ontvangst en -prestaties zijn min of meer gelijk met die van mijn GALAXY Note II - dik in orde en niks op aan te merken.

Ik heb wel wat moeite gehad met de GPS, want ervaring met mijn GALAXY Note II heeft mij geleerd dat dat toestel rap een stabiele GPS-verbinding heeft en mijn locatie dan ook precies weergeeft.
De OnePlus liet het op dat front een beetje afweten vandaag, want ik kon niet goed een precieze locatie krijgen. Ik heb een stuk of tien keer op het "vind mij"-icoontje rechtsbeneden getikt maar er veranderde niks. Mijn locatie-settings stonden in allebei deze gevallen op "high accuracy", dus ik weet niet waarom dit gebeurde. Frappant is dat, nu ik thuis ben, mijn locatie wél precies wordt weergegeven. Misschien ligt dat aan de Wi-Fi, want die had ik uit staan gedurende de dag.

Ga ik dus nog verder testen ;)

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Voor wat betreft de camera, nogmaals: de kleurweergave blijkt in 'smart scene'-modus doorgaans goed te zijn, alleen in HDR gaat de saturatie soms iéts te ver (zie foto 1 en 3) en de beeldkwaliteit/detail is prima. Af en toe worden onderbelichte delen ook erg donker weergegeven, maar toch zijn ze goed zichtbaar.

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nogmaals dank! Ik was zelf van plan om over te stappen naar T-Mobile, heeft naar mijn weten ook een iets grotere dekking voor 4g.

En betreft de gps, je zei dat je wifi uit stond maar toen je thuis was vond die wel direct je positie. Hoe moet ik dit zien? Want A-gps kan gewoon via 3g (en waarschijnlijk dan ook 4g) data naar je versturen. Wifi kan toch geen invloed hebben op gps als je geen verbinding hebt met een wifi netwerk?


quote:
7s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:07 schreef J.Appleseed het volgende:
Mijn Tweakers-review van de OnePlus One staat trouwens onder "Populaire gebruikersreviews" :D :D :D
Ook niet meer dan terecht toch ;) Evt ook het bovenstaande verhaal toevoegen aan je review, want had daar eerst zitten zoeken of ik niet per ongeluk over het gps/netwerk gedeelte had heengelezen oid.
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:30:30 #158
390378 Drabit
Wat zeg je?
pi_142647893
Die van mij is ook binnen! Het toestel bevalt erg goed :) Ik had me voorbereid op een groter toestel, dus de grootte viel voor mij erg mee. Hij is snel! :o De fotos zien er super uit. Ook filmen doet hij super (ook slow motion).

Ik ben er echt heel enthousiast over! :)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_142647915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:30 schreef Drabit het volgende:
Die van mij is ook binnen! Het toestel bevalt erg goed :) Ik had me voorbereid op een groter toestel, dus de grootte viel voor mij erg mee. Hij is snel! :o De fotos zien er super uit. Ook filmen doet hij super (ook slow motion).

Ik ben er echt heel enthousiast over! :)
Heb je een invite ofzo?
  woensdag 23 juli 2014 @ 18:32:34 #160
390378 Drabit
Wat zeg je?
pi_142647972
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:31 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Heb je een invite ofzo?
Nee, ik heb geen invites om uit te delen, en als ik die heb krijgt de eerstvolgende op de lijst hem ;)
Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
pi_142648069
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:32 schreef Drabit het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen invites om uit te delen, en als ik die heb krijgt de eerstvolgende op de lijst hem ;)
Bewijst toch maar weer dat de methode van distributie gewoon niet goed uitgedacht is.

Een OnePlus zit er gewoon niet in voor mij .

Niks persoonlijks hoor, maar die hele methode is gewoon niet goed.
pi_142648208
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Skillstorm het volgende:
Niks persoonlijks hoor, maar die hele methode is gewoon niet goed.
Dat dus, ik heb maar wat anders gekocht. ;)
pi_142648256
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:38 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dat dus, ik heb maar wat anders gekocht. ;)
M8 mag ik hopen? :P
pi_142649583
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:38 schreef Brecht35 het volgende:

[..]

Dat dus, ik heb maar wat anders gekocht. ;)
Betekent dit dat je van de fok lijst af mag? Jij staat net boven mij :D
pi_142650206
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:40 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

M8 mag ik hopen? :P
Nee, veel te duur. Jiayu G4S, voldoet prima.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 19:10 schreef zoz het volgende:

[..]

Betekent dit dat je van de fok lijst af mag? Jij staat net boven mij :D
Ik had hier al gepost dat jullie er mij af mochten halen hoor? :)
pi_142652178
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef tharonny het volgende:

Nogmaals dank! Ik was zelf van plan om over te stappen naar T-Mobile, heeft naar mijn weten ook een iets grotere dekking voor 4g.
Als je in de randstad woont wel, ja. Vodafone heeft verspreid over het hele land wel goede dekking, maar voornamelijk voor de 800 MHz-band helaasch.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef tharonny het volgende:

En betreft de gps, je zei dat je wifi uit stond maar toen je thuis was vond die wel direct je positie. Hoe moet ik dit zien? Want A-gps kan gewoon via 3g (en waarschijnlijk dan ook 4g) data naar je versturen. Wifi kan toch geen invloed hebben op gps als je geen verbinding hebt met een wifi netwerk?
Wi-Fi kan ook worden gebruikt om je locatie te bepalen daar Wi-Fi netwerken ook locatiegegevens uitzenden ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:28 schreef tharonny het volgende:

Ook niet meer dan terecht toch ;) Evt ook het bovenstaande verhaal toevoegen aan je review, want had daar eerst zitten zoeken of ik niet per ongeluk over het gps/netwerk gedeelte had heengelezen oid.
Bedankt! Maar ik heb het zeker er bij gezet dacht ik hoor :o kun je dat nog eens controleren?
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:18:09 #167
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142652695
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 18:34 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Bewijst toch maar weer dat de methode van distributie gewoon niet goed uitgedacht is.

Een OnePlus zit er gewoon niet in voor mij .

Niks persoonlijks hoor, maar die hele methode is gewoon niet goed.
er is niets mis mee. Ze laten op deze manier niemand betalen en maar wachten tot ze krijgen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:21:50 #168
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142652883
Krijg je gewoon automatisch (op den duur) een invite als je daar op die site/forum geregistreerd bent...?
pi_142653256
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:21 schreef Yi-Long het volgende:
Krijg je gewoon automatisch (op den duur) een invite als je daar op die site/forum geregistreerd bent...?
Uiteindelijk wel dacht ik.
  woensdag 23 juli 2014 @ 20:34:59 #170
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142653562
quote:
7s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:29 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel dacht ik.
Ah ok, gewoon geduld hebben dus. De nieuwe Xiaomi scoort trouwens weer hoger in de testen, maar vind ik er wat minde rmooi uitzien.

Mooi man, die specs en prijzen-oorlog :)
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:35:08 #171
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142656416
quote:
99s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:34 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ah ok, gewoon geduld hebben dus. De nieuwe Xiaomi scoort trouwens weer hoger in de testen, maar vind ik er wat minde rmooi uitzien.

Mooi man, die specs en prijzen-oorlog :)
die is ook weer een stukje duurder toch?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:53:11 #172
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_142657333
Need _O_
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:56:18 #173
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_142657479
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 21:35 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die is ook weer een stukje duurder toch?
http://www.androidplanet.nl/102742/xiaomi-mi4-2/
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
  woensdag 23 juli 2014 @ 21:57:47 #174
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142657540
Ik zie geen verschil met de opo eigenlijk...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:08:20 #175
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_142658026
5.0" VS 5.5" vind ik een vrij fors (en mogelijk zelfs doorslaggevend) verschil. :P
Filosofie in OS/GUI is ook wat anders, met als speerpunt voor de Xiaomi MIUI en bij de OPO Android by Cyanogenmod.
En ze werken niet met invites. :+ Maar goed, Xiaomi-kennende zal er alsnog meer vraag dan aanbod zijn.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')