abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 juli 2014 @ 19:19:15 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_142293940


quote:
Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W. Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
IKEA services
Of je nu financiering nodig hebt of hulp bij het monteren: IKEA biedt je een volledig pakket aan services. Zo kan je je aankopen laten verzamelen en thuis bezorgen, of kan je je meubels ook laten monteren. En met de IKEA Betaalservice kan je je aankopen op een later tijdstip of in termijnen betalen.

Verzamel- & transportservice * Transportservice * Aanhangwagenverhuur * Meubelmontageservice


Keukenmontageservice * Betaalservice * Matras retour- & recycleservice * Terugbrengen & ruilen


Garantie * Voor kinderen

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de klantenservice.

quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur. IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur. IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
quote:

Anna staat iedere dag voor je klaar!
Vragen?
En als Anna het niet weet, vraag je Anna naar <<chat>>. Wanneer er medewerkers beschikbaar zijn kun je het hen via een chat vragen. Of stel je vraag hier!
quote:
Nieuwe catalogus
De nieuwe catalogus wordt nu door Nederland verspreid. Vanaf 27 augustus kun je er één aanvragen via de website. Je kunt de catalogus hier bekijken.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_142306972
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 13:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij de badkamerserie is er toch wel een?

http://www.ikea.com/nl/nl(...)ents/bathroom/20808/
En een stellingkast voor achter de wc.

quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2014 19:18 schreef Adelante het volgende:

[..]

Besta serie
Als het de separate wc is, dus niet in de vochtige badkamer.

Ikea heeft geen badkamerklok. Ik heb de keukenklok te dicht bij de waterkoker.
pi_142308365
Het is Molger:

Wandrekje: wandplank Molger, ¤ 29,95
Breedte: 68 cm
Diepte: 18 cm
Hoogte: 54 cm

Stelling achter de wc: open opberger Molger, ¤ 49,95
Breedte: 68 cm
Diepte: 18 cm
Hoogte: 182 cm
  dinsdag 15 juli 2014 @ 00:23:02 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142309004
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

En een stellingkast voor achter de wc.
Waar heb je het over, hij vraagt naar een (boven)kast van 60 breed en 20 diep.

Hoe kom jij nou weer bij een stellingkast?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 juli 2014 @ 19:12:39 #5
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142371384
Vraagje: kan ik naar IKEA Amersfoort gaan als ik spullen in Den Haag wil laten bezorgen? Delft is logischer maar ik woon nu nog dichterbij Amersfoort en om helemaal naar Delft te gaan, speciaal voor IKEA...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142373338
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 19:12 schreef _Dido_ het volgende:
Vraagje: kan ik naar IKEA Amersfoort gaan als ik spullen in Den Haag wil laten bezorgen? Delft is logischer maar ik woon nu nog dichterbij Amersfoort en om helemaal naar Delft te gaan, speciaal voor IKEA...
Ja dat is mogelijk...

Er zijn twee opties:
- via de winkel.
- via een centraal distributiemagazijn.

In beide gevallen kun je spullen in de ene winkel bestellen en in het postcodegebied van de andere laten bezorgen. Maar...

Wanneer je producten vanuit de winkel, Amersfoort, wilt laten bezorgen moeten deze in de winkel op voorraad zijn, moet je deze (grotendeels) zelf verzamelen of gebruik maken van de verzamelservice en kán de levering tot twee weken duren omdat het van de ene lokale transporteur naar de andere moet voordat het thuisbezorgd wordt.

Wanneer je producten vanuit het centrale distributiemagazijn wilt laten bezorgen zijn de bezorgkosten vaak iets hoger en niet het gehele assortiment is dan bestelbaar. Vaak (!) is deze wijze van bezorgen sneller en handiger omdat je in de winkel gelijk een bezorgdatum kunt afspreken.

Tenslotte kun je ook al heel veel via internet bestellen en overal op het Nederlandse vasteland laten bezorgen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:12:49 #7
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142373790
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja dat is mogelijk...

Er zijn twee opties:
- via de winkel.
- via een centraal distributiemagazijn.

In beide gevallen kun je spullen in de ene winkel bestellen en in het postcodegebied van de andere laten bezorgen. Maar...

Wanneer je producten vanuit de winkel, Amersfoort, wilt laten bezorgen moeten deze in de winkel op voorraad zijn, moet je deze (grotendeels) zelf verzamelen of gebruik maken van de verzamelservice en kán de levering tot twee weken duren omdat het van de ene lokale transporteur naar de andere moet voordat het thuisbezorgd wordt.

Wanneer je producten vanuit het centrale distributiemagazijn wilt laten bezorgen zijn de bezorgkosten vaak iets hoger en niet het gehele assortiment is dan bestelbaar. Vaak (!) is deze wijze van bezorgen sneller en handiger omdat je in de winkel gelijk een bezorgdatum kunt afspreken.

Tenslotte kun je ook al heel veel via internet bestellen en overal op het Nederlandse vasteland laten bezorgen...
Ik wil best via internet bestellen maar dan kan ik de montageservice niet mee bestellen. Die moet via de balie.

Of ik moet een mannetje via Werkspot zoeken maar dan ben ik vast duurder uit.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142373889
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:12 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik wil best via internet bestellen maar dan kan ik de montageservice niet mee bestellen. Die moet via de balie.

Of ik moet een mannetje via Werkspot zoeken maar dan ben ik vast duurder uit.
Wat wil je laten monteren dan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142374062
Vanmiddag ben ik voor de tweede keer teruggegaan naar Ikea met het beslag van de Kallax inzetdeurtjes.

De schroefjes van 2 van de 4 om het scharniertje van de inzet aan de kast vast te maken konden niet strak genoeg waardoor de deurtjes eruit vielen bij openen.

Toen heb ik nieuwe gekregen, maar eentje was nog steeds niet goed (het gaatje waar het schroefje in moest was scheef dus wederom kon het schroefje niet strak genoeg worden aangedraaid)

Ik kreeg nu weer een nieuwe, die gelukkig wel goed was, maar voor de zekerheid krijg ik ook nog een setje gratis thuisgestuurd zodat ik niet weer had terug gehoeven als ie weer niet paste, én ik kreeg reiskostenvergoeding omdat het al de tweede keer was :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel goede service zo :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  woensdag 16 juli 2014 @ 20:57:38 #10
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142375755
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat wil je laten monteren dan?
verschillende dingen :) ik heb er zelf geen geduld voor en wil er niet weer anderen mee lastig vallen. Misschien toch maar naar Delft dan, zaterdag...
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142375930
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

verschillende dingen :) ik heb er zelf geen geduld voor en wil er niet weer anderen mee lastig vallen. Misschien toch maar naar Delft dan, zaterdag...
Het gaat dus voornamelijk om meubelen. Die moeten in principe gemakkelijk te bestellen zijn in Amersfoort... En ik ga er vanuit dat je in Amersfoort ook eenvoudig je montageservice kunt regelen... :)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142376340
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 20:57 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

verschillende dingen :) ik heb er zelf geen geduld voor en wil er niet weer anderen mee lastig vallen. Misschien toch maar naar Delft dan, zaterdag...
Wanneer moet t in elkaar?
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:49:06 #13
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142378089
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het gaat dus voornamelijk om meubelen. Die moeten in principe gemakkelijk te bestellen zijn in Amersfoort... En ik ga er vanuit dat je in Amersfoort ook eenvoudig je montageservice kunt regelen... :)
ikea is toch vooral voor meubelen? ;) of zat jij meer aan complete keukens te denken ofzo.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 16 juli 2014 @ 21:49:42 #14
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142378116
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Wanneer moet t in elkaar?
geen specifieke datum in t hoofd maar ergens in de komende twee weken :)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142380004
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:49 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

ikea is toch vooral voor meubelen? ;) of zat jij meer aan complete keukens te denken ofzo.
Accessoires, vloeren, keukens idd... :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:10:08 #16
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142382241
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Accessoires, vloeren, keukens idd... :P
oke :) ik ga vrijdag even in Amersfoort langs met mn lijstje

Thx!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142390141
Sinds de transportservice in Amsterdam apart is van de klantenservice sta je daar echt heel lang te wachten!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_142601603
quote:
Product: HEMNES Salontafel, vestiging: Groningen

Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.
NOOOO!
pi_142620442
Papershop vanaf 1 augustus* in alle IKEA vestigingen!

Hurra! Alle IKEA winkels in Nederland hebben vanaf 1 augustus* hun eigen Papershop. Na een pilot bij IKEA Delft, Barendrecht en Amersfoort, kunnen liefhebbers van papier straks in alle winkels terecht. In de Papershop vind je verschillende collecties met notitieboekjes, decoraties, cadeaupapier en verpakkingen in de meest uiteenlopende kleuren, maten en ontwerpen.

Het hele papershop assortiment

(IKEA Duiven vanaf 1 september '14, IKEA Breda vanaf 1 januari '15)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142621558
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Papershop vanaf 1 augustus* in alle IKEA vestigingen!
[ afbeelding ]
Hurra! Alle IKEA winkels in Nederland hebben vanaf 1 augustus* hun eigen Papershop. Na een pilot bij IKEA Delft, Barendrecht en Amersfoort, kunnen liefhebbers van papier straks in alle winkels terecht. In de Papershop vind je verschillende collecties met notitieboekjes, decoraties, cadeaupapier en verpakkingen in de meest uiteenlopende kleuren, maten en ontwerpen.

Het hele papershop assortiment

(IKEA Duiven vanaf 1 september '14, IKEA Breda vanaf 1 januari '15)
*O* *O* :D
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:40:30 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142623456
Leuk!

Die Daterad magneetdoosjes zijn briljant O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:44:17 #22
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142623524
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:40 schreef Leandra het volgende:
Leuk!

Die Daterad magneetdoosjes zijn briljant O+
Waar zie ik die?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:47:27 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:50:35 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142623660
Oh, je zei magneetdoosje, dus ik zocht op magneet. (Hebben deze een magneet?)
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:52:23 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142623698
Volgens de productomschrijving niet, maar ze zijn plat en gevoelsmatig klikken ze magnetisch aan elkaar.

Je kunt ze daarna ook weer plat vouwen.

Het was echt zo'n ding waar ik vorig jaar verliefd op werd zodra ik het zag, het is eigenlijk een wonder dat ik er geen dozijn in huis heb voor het geval ik ergens een cadeautje in moet kunnen doen :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 juli 2014 @ 01:54:45 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_142623745
Waar lees je dat?
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 juli 2014 @ 02:04:08 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142623972
Dat lees ik nergens, dat vertel ik....
Ikea Amersfoort heeft al een behoorlijke tijd een papershop, en Ikea Delft nog langer, maar deze doosjes heb ik voor het eerst bewust gezien in september 2013, want ik weet dat ik m'n schoondochter er iets in cadeau gedaan heb toen ze jarig was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 juli 2014 @ 10:29:50 #28
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_142628541
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Papershop vanaf 1 augustus* in alle IKEA vestigingen!
[ afbeelding ]
Hurra! Alle IKEA winkels in Nederland hebben vanaf 1 augustus* hun eigen Papershop. Na een pilot bij IKEA Delft, Barendrecht en Amersfoort, kunnen liefhebbers van papier straks in alle winkels terecht. In de Papershop vind je verschillende collecties met notitieboekjes, decoraties, cadeaupapier en verpakkingen in de meest uiteenlopende kleuren, maten en ontwerpen.

Het hele papershop assortiment

(IKEA Duiven vanaf 1 september '14, IKEA Breda vanaf 1 januari '15)
Oooooh O+!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 23 juli 2014 @ 12:58:41 #29
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142633362
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Papershop vanaf 1 augustus* in alle IKEA vestigingen!
[ afbeelding ]
Hurra! Alle IKEA winkels in Nederland hebben vanaf 1 augustus* hun eigen Papershop. Na een pilot bij IKEA Delft, Barendrecht en Amersfoort, kunnen liefhebbers van papier straks in alle winkels terecht. In de Papershop vind je verschillende collecties met notitieboekjes, decoraties, cadeaupapier en verpakkingen in de meest uiteenlopende kleuren, maten en ontwerpen.

Het hele papershop assortiment

(IKEA Duiven vanaf 1 september '14, IKEA Breda vanaf 1 januari '15)
Tofheid :D

Ik heb vorige week grof geld uitgegeven in IKEA en vrijdag worden m'n spulletjes bezorgd O+ O+ O+ Can't wait.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142633551
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 12:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Tofheid :D

Ik heb vorige week grof geld uitgegeven in IKEA en vrijdag worden m'n spulletjes bezorgd O+ O+ O+ Can't wait.
Is het allemaal gelukt? Wanneer wordt het gemonteerd?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:35:29 #31
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142634740
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is het allemaal gelukt? Wanneer wordt het gemonteerd?
Gelukt idd. Ze komen dinsdag om te monteren. Kon zaterdag ook al, maar dat is 1 dag voor m'n verhuizing en dan heb ik in m'n oude huis nog genoeg te doen ;).

Ik moest wel extra transportkosten betalen, omdat ik bij de 'verkeerde' IKEA had besteld.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142634992
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Gelukt idd. Ze komen dinsdag om te monteren. Kon zaterdag ook al, maar dat is 1 dag voor m'n verhuizing en dan heb ik in m'n oude huis nog genoeg te doen ;).

Ik moest wel extra transportkosten betalen, omdat ik bij de 'verkeerde' IKEA had besteld.
Fijn! ^O^

Daar heb ik nog nooit van gehoord :? Of zijn de artikelen vanuit de vestiging op transport gezet?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:43:13 #33
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142635080
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Fijn! ^O^

Daar heb ik nog nooit van gehoord :? Of zijn de artikelen vanuit de vestiging op transport gezet?
Ik denk het. Had blijkbaar ook anders gekund, maar daar dacht ik te laat aan. Ach, op het grote bedrag dat ik heb uitgegeven zijn die extra kosten een sinecure ;)

Heb een grote Kallaxkast gekocht, een kleintje, twee nieuwe Poänghoezen, een salontafel, een tv-meubel, een bedframe, een badkamerkastje en vast nog wel wat dingen die ik nu vergeet ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142635459
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:43 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ik denk het. Had blijkbaar ook anders gekund, maar daar dacht ik te laat aan. Ach, op het grote bedrag dat ik heb uitgegeven zijn die extra kosten een sinecure ;)

Heb een grote Kallaxkast gekocht, een kleintje, twee nieuwe Poänghoezen, een salontafel, een tv-meubel, een bedframe, een badkamerkastje en vast nog wel wat dingen die ik nu vergeet ;)
Wordt vast heel leuk! :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 23 juli 2014 @ 14:57:00 #35
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142638072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wordt vast heel leuk! :D
Definitely! :D Zal volgende week nog wel een keer naar IKEA gaan voor gordijnen en kleine prulletjes ;) IKEA O+
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142652042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:52 schreef Leandra het volgende:
Volgens de productomschrijving niet, maar ze zijn plat en gevoelsmatig klikken ze magnetisch aan elkaar.

Je kunt ze daarna ook weer plat vouwen.

Het was echt zo'n ding waar ik vorig jaar verliefd op werd zodra ik het zag, het is eigenlijk een wonder dat ik er geen dozijn in huis heb voor het geval ik ergens een cadeautje in moet kunnen doen :')
Dat soort doosjes kun je ook bij de Hema vinden.
Goed idee voor cadeautjes!
pi_142652374
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 13:35 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Gelukt idd. Ze komen dinsdag om te monteren. Kon zaterdag ook al, maar dat is 1 dag voor m'n verhuizing en dan heb ik in m'n oude huis nog genoeg te doen ;).

Ik moest wel extra transportkosten betalen, omdat ik bij de 'verkeerde' IKEA had besteld.
Kon je de goede IKEA niet vinden ;)?
Worry is a misuse of imagination
pi_142652437
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 01:40 schreef Leandra het volgende:
Leuk!

Die Daterad magneetdoosjes zijn briljant O+
Wel duur :o!
Worry is a misuse of imagination
  woensdag 23 juli 2014 @ 22:25:37 #39
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142658846
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Kon je de goede IKEA niet vinden ;)?
}:| *mep*

Ben naar ikea bij mijn huidige huis geweest ipv die dicht bij mijn nieuwe huis ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142662848
Ik zag dat je bij het ontbijt, ook ontbijtworstjes voor 0.95 kunt bijbestellen.

Is dat in alle vestigingen zo? Ik kom wekelijks in heerlen maar nog nooit zien liggen
pi_142663497
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:37 schreef icloud het volgende:
Ik zag dat je bij het ontbijt, ook ontbijtworstjes voor 0.95 kunt bijbestellen.

Is dat in alle vestigingen zo? Ik kom wekelijks in heerlen maar nog nooit zien liggen
Dat zou je wel mogen verwachten...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142664665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat zou je wel mogen verwachten...
Ikea is niet zo heel erg consequent, een lampje wat ik op de website kan bestellen kost 5.99 in heerlen kost het 6.99 zogenaamd omdat vestigingen hun eigen prijsbeleid mogen vieren.
pi_142664890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:15 schreef icloud het volgende:

[..]

Ikea is niet zo heel erg consequent, een lampje wat ik op de website kan bestellen kost 5.99 in heerlen kost het 6.99 zogenaamd omdat vestigingen hun eigen prijsbeleid mogen vieren.
En toen heb je daarover geklaagd?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:23:21 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142664971
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En toen heb je daarover geklaagd?
Ja, op een forum.... het scheelt dat ze al een Ikea-reeks hadden, anders had hij er een topic over moeten openen ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142665021
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, op een forum.... het scheelt dat ze al een Ikea-reeks hadden, anders had hij er een topic over moeten openen ;(
_O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142665270
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

En toen heb je daarover geklaagd?
IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:26:37 @ Hej, vervelend dat je je belazerd voelt. Onze woonwarenhuizen mogen zelf andere prijzen gebruiken, zowel als vaste prijs 1/3 reageer retweet
IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:26:51 @ 2/3 of voor aanbiedingen. Deze prijzen hoeven ook niet altijd te gelden in andere woonwarenhuizen of op onze website. reageer retweet
IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:27:06 @ 3/3 Meer informatie over de verkoopvoorwaarden vind je hier: http://t.co/hUY6g6reKc ^KR reageer retweet
Arrogant antwoord
pi_142665417
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:31 schreef icloud het volgende:

[..]

IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:26:37 @ Hej, vervelend dat je je belazerd voelt. Onze woonwarenhuizen mogen zelf andere prijzen gebruiken, zowel als vaste prijs 1/3 reageer retweet
IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:26:51 @ 2/3 of voor aanbiedingen. Deze prijzen hoeven ook niet altijd te gelden in andere woonwarenhuizen of op onze website. reageer retweet
IKEAHelpt twitterde op maandag 21-07-2014 om 15:27:06 @ 3/3 Meer informatie over de verkoopvoorwaarden vind je hier: http://t.co/hUY6g6reKc ^KR reageer retweet
Arrogant antwoord
Ja dat is het nadeel van Twitter natuurlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142665458
Ook op twitter kun je gewoon toegeven dat je fout zit.
pi_142665479
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef icloud het volgende:
Ook op twitter kun je gewoon toegeven dat je fout zit.
Dus omdat ze dat niet vinden zijn ze arrogant?

Toegeven dat ze fout zitten zullen ze nooit doen, ze zijn er van overtuigd dat ze het juiste pad volgen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142665536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dus omdat ze dat niet vinden zijn ze arrogant?

Toegeven dat ze fout zitten zullen ze nooit doen, ze zijn er van overtuigd dat ze het juiste pad volgen...
Kijk mij gaat het niet om twee euro, maar om hun foutieve reclame uitingen.
pi_142665692
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Kijk mij gaat het niet om twee euro, maar om hun foutieve reclame uitingen.
Ik ben het wel met je eens hoor... Heb ooit 33% voor een product meer moeten betalen...
Zoek het hoger op...

al ben ik bang dat je bij de Reclame Code Commissie niks bereikt omdat het geen reclame uiting is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142665742
Maar nevermind het ging mij om de worstjes, want die zou ik morgen toch graag op mijn bord zien.

5 voor 95 cent belachelijk gewoon
  donderdag 24 juli 2014 @ 00:47:39 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142665794
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:36 schreef icloud het volgende:
Ook op twitter kun je gewoon toegeven dat je fout zit.
Als jij in je eerste tweet al een oordeel hebt (stelletje dieven), dan zijn ze nog heel fatsoenlijk gebleven met hun antwoorden... of met het feit dat ze überhaupt geantwoord hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142665844
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als jij in je eerste tweet al een oordeel hebt (stelletje dieven), dan zijn ze nog heel fatsoenlijk gebleven met hun antwoorden... of met het feit dat ze überhaupt geantwoord hebben.
Het is ook gewoon diefstal, ik zie het als een bewust opgezet plannetje, lekker maken met de website en dan beroepen op het eigen prijsbeleid
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:00:48 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142666140
*knip*

Doe eens lief.. !

[ Bericht 95% gewijzigd door Vonkenboer op 24-07-2014 18:31:20 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142667105
*knip*

[ Bericht 53% gewijzigd door Vonkenboer op 24-07-2014 18:31:35 ]
pi_142670047
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 00:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Kijk mij gaat het niet om twee euro, maar om hun foutieve reclame uitingen.
quote:
Onze woonwarenhuizen mogen zelf andere prijzen gebruiken, zowel als vaste prijs of bijvoorbeeld voor aanbiedingen, acties, in de koopjeshoek of bij PLUNDRA, deze prijzen hoeven niet altijd ook te gelden in andere woonwarenhuizen.
Wat snap je hier niet aan?
pi_142671232
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:12 schreef rgras het volgende:

[..]

[..]

Wat snap je hier niet aan?
het gaat niet om snappen, ze doen bewust aan lokkertjes die niet bestaan
  donderdag 24 juli 2014 @ 10:33:57 #59
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142672516
Wat een gemiep hier, post eens over leuke meubeltjes O+!

Ik heb een vraag: hoe zien de bezorgingstijdvakken van IKEA eruit? Zijn die een beetje specifiek of is dat van 8-12 en van 12-18?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142675013
quote:
Product: HEMNES Salontafel, vestiging: Groningen

Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 16:55 schreef rgras het volgende:

[..]

NOOOO!
En wat zie ik deze ochtend in de koopjeshoek staan? Juist ja. :7
pi_142675517
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef _Dido_ het volgende:

Ik heb een vraag: hoe zien de bezorgingstijdvakken van IKEA eruit? Zijn die een beetje specifiek of is dat van 8-12 en van 12-18?
Zitten altijd in een platte verpakking, meestal met bruin karton, soms ook wat piepschuim er in ;)


(Redelijk goed in te schatten, en ze bellen op van n te voren als ze er aan komen)
pi_142676283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef rgras het volgende:

[..]

[..]

En wat zie ik deze ochtend in de koopjeshoek staan? Juist ja. :7
Ideaal ^O^
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142676315
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 10:33 schreef _Dido_ het volgende:
Wat een gemiep hier, post eens over leuke meubeltjes O+!

Ik heb een vraag: hoe zien de bezorgingstijdvakken van IKEA eruit? Zijn die een beetje specifiek of is dat van 8-12 en van 12-18?
Je kunt de avond ervoor kijken op een internetpagina voor een tijdvak van, geloof ik, twee uur. Die dusdanig specifiek zijn dat ik wel eens heb zien staan: 14:19 - 16:19.

quote:
12s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:14 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Zitten altijd in een platte verpakking, meestal met bruin karton, soms ook wat piepschuim er in ;)

:?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 juli 2014 @ 12:42:29 #64
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142676438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt de avond ervoor kijken op een internetpagina voor een tijdvak van, geloof ik, twee uur. Die dusdanig specifiek zijn dat ik wel eens heb zien staan: 14:19 - 16:19.

[..]

:?
Geldt alleen voor bepaalde filialen en *tromgeroffel* niet voor het mijne :P Dus ik ga vanavond in een leeg huis slapen om te voorkomen dat ik morgen om half 6 al op moet om op tijd te zijn voor het geval ze om 8 uur al bij mij zijn :P (kan pas vanaf 8 uur kijken)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142677889
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt de avond ervoor kijken op een internetpagina voor een tijdvak van, geloof ik, twee uur. Die dusdanig specifiek zijn dat ik wel eens heb zien staan: 14:19 - 16:19.

[..]

:?
Die twee winkjes niet gezien Bartje?
pi_142677923
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 12:42 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Geldt alleen voor bepaalde filialen en *tromgeroffel* niet voor het mijne :P Dus ik ga vanavond in een leeg huis slapen om te voorkomen dat ik morgen om half 6 al op moet om op tijd te zijn voor het geval ze om 8 uur al bij mij zijn :P (kan pas vanaf 8 uur kijken)
Kan je t transport bedrijf niet bellen?

Als het goed is weet ikea welk transport bedrijf bij jou komt bezorgen.
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:33:00 #67
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_142678172
Wie weet in hoeverre de maten van de keukenkasten en -lades universeel zijn? Mijn huidige keuken is een IKEA keuken en zal zeker zo'n 15 jaar oud.

Nu zou ik graag de frontjes/deuren van de kasten en lades vervangen door nieuwe, zoals bijvoorbeeld deze deur alleen is dat mogelijk...?
pi_142678228
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:25 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Die twee winkjes niet gezien Bartje?
Nou, Johnnyboy, dat wil niet automatisch zeggen dat de punchline van de grap ook helder is he... of dat het überhaupt grappig gevonden wordt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142678258
quote:
5s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:33 schreef Black-Hole het volgende:
Wie weet in hoeverre de maten van de keukenkasten en -lades universeel zijn? Mijn huidige keuken is een IKEA keuken en zal zeker zo'n 15 jaar oud.

Nu zou ik graag de frontjes/deuren van de kasten vervangen door nieuwe alleen is dat mogelijk...?
Oh dan ben je net wat te laat; alle vestigingen hebben het oude FAKTUM systeem met veel korting uitverkocht voordat ze overstapten op METOD.

Je zou dit nog na kunnen bestellen via de FAKTUM aftersales. Niet alle maten die 15 jaar geleden gevoerd worden zijn nu nog verkrijgbaar.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:41:35 #70
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_142678491
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh dan ben je net wat te laat; alle vestigingen hebben het oude FAKTUM systeem met veel korting uitverkocht voordat ze overstapten op METOD.

Je zou dit nog na kunnen bestellen via de FAKTUM aftersales. Niet alle maten die 15 jaar geleden gevoerd worden zijn nu nog verkrijgbaar.
Thanks, ik zal eens kijken wat er dan nog na te bestellen is. Het is gelukkig geen grote keuken en ook redelijk normale afmetingen qua lades en kasten maar dat zegt natuurlijk niets :P
pi_142678600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:41 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Thanks, ik zal eens kijken wat er dan nog na te bestellen is. Het is gelukkig geen grote keuken en ook redelijk normale afmetingen qua lades en kasten maar dat zegt natuurlijk niets :P
Nja vroegâh verkochten ze bijvoorbeeld ladefronten van 50cm breed, die bestonden de laatste 8 a 9 jaar niet meer, maar wel veel vragen over gehad toen ik er nog werkte...

Maar noteer de maten die je nodig hebt en informeer in de winkel :)
Alle fronten die je nu bij METOD ziet kan/kon je ook van FAKTUM krijgen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 24 juli 2014 @ 13:50:48 #72
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_142678808
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 13:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nja vroegâh verkochten ze bijvoorbeeld ladefronten van 50cm breed, die bestonden de laatste 8 a 9 jaar niet meer, maar wel veel vragen over gehad toen ik er nog werkte...

Maar noteer de maten die je nodig hebt en informeer in de winkel :)
Alle fronten die je nu bij METOD ziet kan/kon je ook van FAKTUM krijgen.
Ja ik heb de PDF net gedownload met alle artikelnummers en soorten frontjes. Vanavond eens meten welke maten ik heb en of die in de PDF te vinden zijn.
pi_142701052
IKEA lanceert limited edition folklore collectie


Sterke kleurrijke patronen, ambachtelijke invloeden en traditionele materialen. Maak kennis met de nieuwe limited edition RYSSBY collectie van IKEA: een bonte mix van folklore en slim hedendaags design. De ontwerpers hebben over de hele wereld inspiratie opgedaan - van musea tot traditionele dorpen - en hun ideeën vertaald naar praktische ontwerpen voor het leven van nu.
Vanaf oktober in beperkte oplage verkrijgbaar bij alle winkels van IKEA in Nederland.

quote:
Houtdraaiwerk

In de RYSSBY collectie komen sterke invloeden uit traditionele ambachten, zoals houtdraaiwerk, terug. Het zwarte nachtkastje met opvallende gedraaide poten is een echte blikvanger in de slaapkamer.

RYSSBY 2014 nachttafel 99.95
quote:
Verschillende werelddelen

Tijdens het designproces hebben de ontwerpers folkloristische patronen uit totaal verschillende delen van de wereld naast elkaar gelegd. Het resultaat is te zien op de prachtige kussens uit de RYSSBY collectie. Zin in iets nieuws? Beide kanten hebben een anders dessin.

RYSSBY 2014 kussenhoes 7.99/ per stuk
quote:
Karakter

De bank uit de RYSSBY collectie biedt niet alleen handige bergruimte, maar heeft dankzij het gebruik van massief grenen, een natuurlijk materiaal dat met de jaren mooier wordt, een eigen karakter.

RYSSBY 2014 bank met opbergruimte 79.95
quote:
Nooit meer saai

Met het kleurrijke RYSSBY sprei is het nooit meer saai in de slaapkamer. Op het sprei komen alle patronen uit de collectie samen. Omdat de andere kant een effen kleur heeft, creëer je in een handomdraai een andere uitstraling.

RYSSBY 2014 sprei 39.95
RYSSBY 2014 kapstok 39.95
quote:
Vervlogen tijden

Thee smaakt nog lekkerder uit de RYSSBY theepot. De geometrische patronen zijn geïnspireerd op vervlogen tijden.

RYSSBY 2014 serveer standaard 14.95
RYSSBY 2014 theepot 14.95
RYSSBY 2014 theekopje 6.99/2 stuks
quote:
Dierbaar

Aan de RYSSBY kisten van verzinkt staal en varkensleer kan je al je dierbare spullen toevertrouwen.

RYSSBY 2014 kisten, set van 2 29.95
(1 kist 20x15x15cm, 1 kist 23x18x18cm)
quote:
Spiegeltje spiegeltje

Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land? De RYSSBY spiegel van verzinkt staal natuurlijk! Het handige plankje biedt plaats aan toiletspullen en sieraden.

RYSSBY 2014 spiegel met plank 39.95


[ Bericht 12% gewijzigd door Bartjebart op 24-07-2014 23:10:50 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142701927
Nais!
pi_142702007
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:17 schreef friekin_ het volgende:
Nais!
Ik vind et vooral heel duur :{

En die bank onder al die kussens is leuk, maar die staat dan weer nergens :')

Edit... deze dus
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142705306
IKEA Catalogus 2015

(VS versie; foto's, assortiment, prijzen en prijsverlagingen kunnen verschillen)


Ik vind het wederom een domper... -O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Bartjebart op 25-07-2014 00:40:06 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142710206
Valt inderdaad wat tegen -O-
pi_142711206
Is dat wel de nieuwe catalogus?
Ik zie GALANT, HEMNES (die zouden er toch uitgaan?) en een hoop andere dingen die ik al lang ken.
Of zouden de assortimenten zo verschillen?

Die app dat je kan kijken hoe meubels in je huis staan is wel interresant, dat kende ik nog niet.
pi_142712660
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 10:09 schreef Nixxor het volgende:
Is dat wel de nieuwe catalogus?
Ik zie GALANT, HEMNES (die zouden er toch uitgaan?) en een hoop andere dingen die ik al lang ken.
Of zouden de assortimenten zo verschillen?

Die app dat je kan kijken hoe meubels in je huis staan is wel interresant, dat kende ik nog niet.
Ze maken echt niet zo even een hele catalogus als deze niet voor een heel jaar is ;)
En de core businesses van komend jaar; slapen en baden, zijn heel prominent aanwezig. Volgens mij is dit een goede leidraad...

Overigens: GALANT gaat, net als METOD, redelijk gefaseerd over. Als er voor de Amerikaanse markt nog veel voorraad van GALANT is moet deze eerst goed uitverkocht worden voordat men kan starten met BEKANT. Hoezo gaat HEMNES er uit?

[ Bericht 5% gewijzigd door Bartjebart op 25-07-2014 11:38:13 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142713181
Ik dacht meer dat het misschien nog een oude catalogus was met een nieuwe link oid.
Maar jij weet die hooftthema's beter dan ik. In de VS zal het allemaal nog wel ietsje anders zijn met voorraden etc.

Ik kan eigenlijk nooit zoveel met die catalogussen om dingen uit te zoeken.
Ik vind het veel te verwarrend alles bij elkaar gepropt op een foto. De website vind ik veel overzichtelijker, netjes op categorie gesorteerd :)

Ik had het in me hoofd zitten dat heel HEMNES eruit zou gaan omdat IKEA bezig is met alle "bekende" series te vervangen en dan deze post een stukje terug:
quote:
Product: HEMNES Salontafel, vestiging: Groningen

Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.
Maar dat staat inderdaad nergens :P
pi_142713360
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:30 schreef Nixxor het volgende:
Ik dacht meer dat het misschien nog een oude catalogus was met een nieuwe link oid.
Maar jij weet die hooftthema's beter dan ik. In de VS zal het allemaal nog wel ietsje anders zijn met voorraden etc.

Ik kan eigenlijk nooit zoveel met die catalogussen om dingen uit te zoeken.
Ik vind het veel te verwarrend alles bij elkaar gepropt op een foto. De website vind ik veel overzichtelijker, netjes op categorie gesorteerd :)

Ik had het in me hoofd zitten dat heel HEMNES eruit zou gaan omdat IKEA bezig is met alle "bekende" series te vervangen en dan deze post een stukje terug:

[..]

Maar dat staat inderdaad nergens :P
Nah het is meer dat een oud-collega me dat laatst vertelde, dat van die thema's ;)

Ik gebruikte de catalogus juist voor inspiratie, maar die mis ik de laatste tijd. Het staat er wel in natuurlijk, maar veel minder/anders dan voorgaande jaren...

Dat van HEMNES is volgens mij alleen in de kleur grijsbruin. Ik zag laatst in Duitsland een blank grenen variant van HEMNES. Het zou kunnen hoor dat de serie eruit gaat, maar volgens mij niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142713473
Weet jij toevallig of IKEA nog steeds een "laagste prijs garantie" heeft?
Ik meen zoiets gehoord te hebben in een achter de schermen tour.

Ik zit namelijk met de aanschaf van wat keukenapparatuur en een KARLSTAD bank, die in Duitsland vele malen goedkoper zijn. Zelfs na het huren en op en ener rijden met een busje scheelt het me nog ruim 500 euro.

Zouden ze zo'n argument accepteren? Zijn hier toevallig andere mensen die spullen bij IKEA in Duitsland hebben gekocht?
pi_142713642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:40 schreef Nixxor het volgende:
Weet jij toevallig of IKEA nog steeds een "laagste prijs garantie" heeft?
Ik meen zoiets gehoord te hebben in een achter de schermen tour.

Ik zit namelijk met de aanschaf van wat keukenapparatuur en een KARLSTAD bank, die in Duitsland vele malen goedkoper zijn. Zelfs na het huren en op en ener rijden met een busje scheelt het me nog ruim 500 euro.

Zouden ze zo'n argument accepteren? Zijn hier toevallig andere mensen die spullen bij IKEA in Duitsland hebben gekocht?
Laagste prijs garantie? Dat is jaren geleden dat ze dat hadden...
Ben bang dat ze zeggen dat je dan maar gewoon moet rijden... Ik ben al eens voor een oven naar Duitsland gereden; daar standaard goedkoper én in de aanbieding (en het ideale; de garantie van apparatuur gaat via Nederland). Daarnaast al wel vaker dingen daar gekocht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142713787
Het was inderdaad jaren geleden dat ik die "tour" heb gehad :) Ik was er al bang voor.
Dan doen we gewoon eens een dagtripje naar IKEA Duitsland.

Dat de garantie van apparatuur via NL kan is ideaal inderdaad. Zou je ook dingen bij de klantenservice in Nederland kunnen terugbrengen/ruilen als er iets niet in orde blijkt te zijn? Of moet je dan terug naar Duitsland?
pi_142713868
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef Nixxor het volgende:
Het was inderdaad jaren geleden dat ik die "tour" heb gehad :) Ik was er al bang voor.
Dan doen we gewoon eens een dagtripje naar IKEA Duitsland.

Dat de garantie van apparatuur via NL kan is ideaal inderdaad. Zou je ook dingen bij de klantenservice in Nederland kunnen terugbrengen/ruilen als er iets niet in orde blijkt te zijn? Of moet je dan terug naar Duitsland?
Ja hoor, geen probleem. Al weet ik niet precies hoe ze omgaan met garantie gevallen op niet keukenapparatuur.
Ruilen/retourneren houdt in dat je het laagste bedrag terug krijgt. Dus stel dat je in Duitsland iets meeneemt dat in Nederland goedkoper is, dan krijg je de Nederlandse prijs terug. Koop je iets dat in Nederland duurder is, dan krijg je de Duitse prijs terug.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142713949
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:52 schreef Nixxor het volgende:
Het was inderdaad jaren geleden dat ik die "tour" heb gehad :) Ik was er al bang voor.
Dan doen we gewoon eens een dagtripje naar IKEA Duitsland.

Dat de garantie van apparatuur via NL kan is ideaal inderdaad. Zou je ook dingen bij de klantenservice in Nederland kunnen terugbrengen/ruilen als er iets niet in orde blijkt te zijn? Of moet je dan terug naar Duitsland?
Ben je van plan een gaskookplaat te kopen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142715263
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:36 schreef Bartjebart het volgende:
Dat van HEMNES is volgens mij alleen in de kleur grijsbruin. Ik zag laatst in Duitsland een blank grenen variant van HEMNES. Het zou kunnen hoor dat de serie eruit gaat, maar volgens mij niet...
Geldt dat voor alle Hemnes-meubels in grijsbruin? Ik ben namelijk 'overgestapt' van bruinzwart naar grijsbruin en ik verwacht pas volgende week alles te halen.
pi_142715391
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA lanceert limited edition folklore collectie
[ afbeelding ]

Sterke kleurrijke patronen, ambachtelijke invloeden en traditionele materialen. Maak kennis met de nieuwe limited edition RYSSBY collectie van IKEA: een bonte mix van folklore en slim hedendaags design. De ontwerpers hebben over de hele wereld inspiratie opgedaan - van musea tot traditionele dorpen - en hun ideeën vertaald naar praktische ontwerpen voor het leven van nu.
Vanaf oktober in beperkte oplage verkrijgbaar bij alle winkels van IKEA in Nederland.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dat nachtkastje O+ O+ Waarom die kleur ;( En die prijs ;(
Tap tap tap
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:05:11 #89
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_142717716


O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_142718087
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 11:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ben je van plan een gaskookplaat te kopen?
Nee hoor, wel een inductieplaat maar die koop ik in NL, want dat maakt qua prijs niet uit.
Wel was ik van plan:

- Koelkast
- Afzuigkap
- Oven
- 2x KARLSTAD 3 zitter

Edit, scheiße, krijg ik net deze melding:
quote:
Product: FROSTIG BCF228/64 Inbouw koelkast/vriezer, vestiging: Amsterdam

Dit product gaat binnenkort uit het assortiment en komt waarschijnlijk niet meer binnen. Je kan ook een alternatief product bekijken.
Hopelijk komt er iets leuks voor terug...

[ Bericht 24% gewijzigd door Nixxor op 25-07-2014 14:44:56 ]
  vrijdag 25 juli 2014 @ 14:25:49 #91
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142718480
Mijn spullen waren er al vroeg. Ging 10 minuten voor het afgesproken tijdvak buiten zitten maar had geen kans mn boek open te slaan :)

Nu onderweg naar huis via ikea Amersfoort :')
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142718517
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
Nu onderweg naar huis via ikea Amersfoort :')
Iets vergeten? :+
pi_142721937
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:44 schreef rgras het volgende:

[..]

Geldt dat voor alle Hemnes-meubels in grijsbruin? Ik ben namelijk 'overgestapt' van bruinzwart naar grijsbruin en ik verwacht pas volgende week alles te halen.
Geen idee, maar zou me niet verbazen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142722070
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 14:25 schreef _Dido_ het volgende:
Mijn spullen waren er al vroeg. Ging 10 minuten voor het afgesproken tijdvak buiten zitten maar had geen kans mn boek open te slaan :)

Nu onderweg naar huis via ikea Amersfoort :')
Oh goed bezig! Alles goed gegaan?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:08:16 #95
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142726779
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 16:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh goed bezig! Alles goed gegaan?
yep! Maar valt niet mee om twee zware tassen met Ikea stuff trein in trein uit te slepen. Gelukkig ben ik thuis :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142727727
volgende keer zo'n steekwagentje met tas meenemen ipv 2 tassen?
pi_142727777
Of een appartement op een kilometer afstand van een Ikea-filiaal kopen/huren. ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 19:48:21 #98
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142727896
Trust me, er komt geen volgende keer :P
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142729342
jaja :P
dat dacht je de vorige keer vast ook ;)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 13:43:52 #100
335643 faptist
Maakt fouten
pi_142747477
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?

Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.

Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:15:33 #101
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142748317
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 20:32 schreef loecje het volgende:
jaja :P
dat dacht je de vorige keer vast ook ;)
:P volgende keer ff iemand met een auto ontvoeren ;)
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:17:17 #102
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142748358
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?

Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.

Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
billy schiet mij ook meteen te binnen. Ik heb een boekenkast van 80 cm. Kun je de loze ruimte niet met iets anders vullen? Kapstok ofzo ?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:18:31 #103
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_142748404


[ Bericht 100% gewijzigd door Erasmo op 26-07-2014 17:33:42 ]
pi_142755974
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?

Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.

Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.
pi_142757250
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 18:51 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Er is ook een pax van 30cm of zo. Zag het bij ikea in demoopstelling.
PAX in 30 breed?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 26 juli 2014 @ 19:48:44 #106
3185 Adelante
To let it go now
pi_142757405
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

PAX in 30 breed?
PAX in 75 breed, maar daar heb je dan geen deur voor, want 1 deel van schuifdeursysteem :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_142759427
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  Vis een optie? zaterdag 26 juli 2014 @ 21:06:16 #108
70532 loveli
N
pi_142759658
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 19:43 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

PAX in 30 breed?
Diep.
crap in = crap out
pi_142759809
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:43 schreef faptist het volgende:
Heeft ikea ook een zoekfunctie op de site op afmeting van het product?

Ik ben op zoek naar een kast die in de gang past.
Ik dacht dat Pax wel zou passen, maar die zijn 50 cm breed en mijn gang is 84 cm.
Dan zou ik dus een hoop loze ruimte hebben.

Nu denk ik aan de Billy met dichte deuren. Iemand anders een goede suggestie?
Zoeken met Kast en 50. Als je dan de cursor op het item houdt zie je gelijk de maten. Je moet trouwens een Nexus hebben
Jeroentje.
pi_142760234
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
50 euro per kast?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142760382
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:59 schreef winterstorm666 het volgende:
goede tip door iemand gegeven in dit topic.
gister naar Duisburg geweest en keukenkastjes en bijbehorende dingen gekocht.
scheelt bij sommige kastjes tot 50 euro per stuk.
moeite waard om te vergelijken en een ritje over de grens te maken.
Ik ben hetzelfde van plan. Het scheelt echt veel met sommige dingen.
Hoe is het bevallen? Nog tips? Had jij een Duits milieuvignet op je auto?
pi_142761345
Ik had geen vignet nodig. want je gaat Duisburg zelf niet in. het is er net voor.
Het was wel een beetje onhandig. Ik wist niet precies hoe het Ikea systeem werkte en mijn duits was niet voldoende. Dus miscommunicatie kostte me een hele toer door de Ikea en ongeveer een drie kwartier extra tijd.
Maar uiteindelijk is het goed gelukt. Paar dingen helaas niet op voorraad door leveringsproblemen van Veddinge deurtjes. Maar die ontbrekende dingen heb ik in Eindhoven opgehaald en de rest word thuisbezorgd.(via Eindhoven zonder extra kosten)

Onder andere deze kasten.
in Nederland
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/23609/
in Duitsland
http://www.ikea.com/de/de(...)ments/kitchen/23609/
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_142762303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:02 schreef winterstorm666 het volgende:
Ik had geen vignet nodig. want je gaat Duisburg zelf niet in. het is er net voor.
Het was wel een beetje onhandig. Ik wist niet precies hoe het Ikea systeem werkte en mijn duits was niet voldoende. Dus miscommunicatie kostte me een hele toer door de Ikea en ongeveer een drie kwartier extra tijd.
Ah top, ik wil ook naar Duisburg, dus als je geen vinnet nodig hebt dat scheelt weer geld en gedoe.
Het Duits zie ik ook wel een beetje tegenop, maar ik ken het IKEA systeem redelijk, dus dat is dan weer een voordeel en bij jou is het ook goedgekomen :)
Overigens moet ik in NL ook wel eens de hele IKEA opnieuw door omdat ik iets niet goed begrepen heb of vergeten ben... Dus wat dat betreft is er niks anders :+

Tip trouwens voor de mensen die willen weten wat een artikel in Duitsland kost, Als je gewoon op de Nederland Nederlandse site naar je product gaat, en de opties selecteert die je wilt
Dan kun je bovenaan in de URL van de browser het stukje "nl/nl" wijzigen naar "de/de" en dan kom je op precies hetzelfde artikel met opties in Duitsland uit.

Bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39920050/#/S59920049
Wordt: http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/S39920050/#/S59920049
pi_142762620
[quote]0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 22:31 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Ah top, ik wil ook naar Duisburg, dus als je geen vinnet nodig hebt dat scheelt weer geld en gedoe.
Het Duits zie ik ook wel een beetje tegenop, maar ik ken het IKEA systeem redelijk, dus dat is dan weer een voordeel en bij jou is het ook goedgekomen :)
Overigens moet ik in NL ook wel eens de hele IKEA opnieuw door omdat ik iets niet goed begrepen heb of vergeten ben... Dus wat dat betreft is er niks anders :+

Tip trouwens voor de mensen die willen weten wat een artikel in Duitsland kost, Als je gewoon op de Nederland Nederlandse site naar je product gaat, en de opties selecteert die je wilt
Dan kun je bovenaan in de URL van de browser het stukje "nl/nl" wijzigen naar "de/de" en dan kom je op precies hetzelfde artikel met opties in Duitsland uit.

Bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S39920050/#/S59920049
Wordt: http://www.ikea.com/de/de/catalog/products/S39920050/#/S59920049
[/quote]

Als je dan toch écht geld wilt besparen zou ik in beide keukenplanners dezelfde keuken plannen, de productlijsten uitprinten en per onderdeel een keuze maken of je deze in Nederland of in Duitsland gaat kopen.

(waarom wil dat stomme ding niet fatsoenlijk quoten? :?)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142762656
Ikea rumpsteak in Duitsland is trouwens best aan te bevelen! Erg lekker en heel grappig dat je een oproepsysteempje meekrijgt wanneer het eten voor je klaar is.En ze zijn met een verbouwing bezig van de afslag naar de ikea toe. Dus moet je een afritje verderop eraf.
Ja de dame achter de balie had niet goed begrepen dat ik een order wilde plaatsen en ze verwees me naar verderop. Uiteindelijk na drie kwartier dwalen kwamen we bij dezelfde balie weer terug..
En waren we in 5 minuten geholpen.Het zelfhelp magazijn is ook megagroot. We konden alles eigenlijk zelf opladen. In Eindhoven word dat apart samengesteld.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_142765209
Even snel een berekening gemaakt met de pax planner.
Scheelt toch 77 euro voor mijn opstelling.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 27 juli 2014 @ 00:59:28 #117
335643 faptist
Maakt fouten
pi_142767393
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 23:52 schreef winterstorm666 het volgende:
Even snel een berekening gemaakt met de pax planner.
Scheelt toch 77 euro voor mijn opstelling.
En benzinekosten erbij optellen? Scheelt het dan nog zoveel?


Bedankt voor de tips over m'n toekomstige gangkast trouwens.
Nexus ga ik eens naar kijken.
En anders wordt het gewoon een Billy. :)
pi_142768549
Vanaf mijn woonplaats is de heenreis 80 kilometer naar Duisburg. Ongeveer 50 kilometer naar Eindhoven.
En ik rij op lpg. Hij rijd ongeveer 1 op 7/8. En ik betaal ongeveer 70 cent per liter.
Dus het loont wel voor mij. Zeker als je het combineert met boodschappen doen op de terugweg in Goch.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_142780301
*O* ps collectie 2014 dekbed gehaald.
Kan niet wachten tot hij erop kan :9
pi_142823253
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
pi_142824645
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
in delft is de Billy al eruit en nieuwe staat al in de winkel, met een prijsverhoging.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:45:32 #122
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_142826041
Hm, mailtje gehad:
[quote]Tijd voor een nieuwe studie- of werkplek? IKEA FAMILY leden profiteren vanaf vandaag t/m zondag 10 augustus van 15% voordeel op alle bureaus.[/quote]


Oeps, meteen na posten zie ik dat de LINNMON-tafelbladen zijn uitgezonderd van de aanbieding ;( jammer
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  maandag 28 juli 2014 @ 20:53:41 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_142826382
En wat komt er in de plaats van Billy dan?

Ik zag al dat het mooie tvmeubel nergens meer te krijgen is :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_142832447
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 11:58 schreef rgras het volgende:

[..]

[..]

En wat zie ik deze ochtend in de koopjeshoek staan? Juist ja. :7
En daar eindigt het niet..

- Kijk ik op de site naar de voorraad van een matrasbodem wat ik zojuist gekocht heb: "Dit product is helaas niet op voorraad in de geselecteerde vestiging. De verwachte leverdatum is op dit moment niet bekend." *O*
- Wil ik 4 stoelen kopen, blijken er nog maar 2 op voorraad te zijn.. en wat zag ik toen ik zojuist door de Ikea liep? Juist ja, er stonden nog twee showmodellen ergens op 4 meter hoogte (zonder enige schade) die ik met korting mee kon krijgen. *O*
- Ik wilde vorige week een bank kopen, 15% korting. *O*
- Ik was van plan om deze week een bureau te kopen, 15% korting. *O*

_O-
  dinsdag 29 juli 2014 @ 03:01:00 #125
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142838659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
welke kleur wil je dan? Ik heb na een verhuizing waarschijnlijk twee zwart-bruine BENNO's in goede staat (niet gedemonteerd) over.

Mijn Billies hebben de verhuizing niet overleefd, die kasten worden toch wel erg fragiel als je ze een keer gedemonteerd hebt... Er gaat nu een selectie van mijn boeken in de Kallax, samen met cd's en dvd's.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 10:07:36 #126
293901 RevRun
God is love
pi_142841046
Ik ben opzoek naar een wandkast achtige oplossing.
Er valt genoeg te vinden op het internet natuurlijk en zo ook kwam ik tijdens mijn zoektocht langs de Ikea. Toen ik de Besta planner wilde opstarten viel mijn oog op de volgende opstelling:



Helaas zit deze niet als te selecteren voorbeeld in de planner.
En ik krijg het ook niet echt helemaal lekker voor elkaar om hem na te maken -O-

Weet iemand precies welke kastjes onder en boven zijn gebruikt?
It's like that, and that's the way it is
  dinsdag 29 juli 2014 @ 13:28:31 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142846412
Ik denk twee keer deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30255641/
en twee keer deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20255651/
Met 3 van deze deuren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30225116/#/80225128

Voor het bovendeel

En onder
3 keer deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60134049/#/40225130
en 1 keer deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20134051/#/60225134
5 van deze deuren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00225132/
en 2 van deze deuren:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30278039/#/00278026

Maar dat laatste is omdat ik de deuren van het plaatje niet meer kan vinden.... die heb ik er zelf ook inzitten, en volgens mij zijn die er niet meer.

Kan overigens ook zwartbruin zijn wat ze gebruikt hebben, maar daar zie je bijna niks van in de plaatjes, vandaar dat ik grijs gekozen heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_142856687
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2014 20:07 schreef xaban06 het volgende:

[..]

in delft is de Billy al eruit en nieuwe staat al in de winkel, met een prijsverhoging.
Dat had ik gelezen inderdaad, jammer dat ie niet op de site staat zodat ik kan zien of ie al in Amsterdam te krijgen is... Of bestellen natuurlijk. Stom van die prijsverhoging -O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 03:01 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

welke kleur wil je dan? Ik heb na een verhuizing waarschijnlijk twee zwart-bruine BENNO's in goede staat (niet gedemonteerd) over.

Mijn Billies hebben de verhuizing niet overleefd, die kasten worden toch wel erg fragiel als je ze een keer gedemonteerd hebt... Er gaat nu een selectie van mijn boeken in de Kallax, samen met cd's en dvd's.
Ben juist op zoek naar de witte... Ik vrees nu voor mijn witte BILLY die nog bij m'n ouders staat :X
pi_142860032
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:58 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat had ik gelezen inderdaad, jammer dat ie niet op de site staat zodat ik kan zien of ie al in Amsterdam te krijgen is... Of bestellen natuurlijk. Stom van die prijsverhoging -O-

[..]

Ben juist op zoek naar de witte... Ik vrees nu voor mijn witte BILLY die nog bij m'n ouders staat :X
Ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij zag ik vanmiddag nog een witte Billy in Groningen staan.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 20:55:29 #130
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142861155
Iemand hier met verstand van Rutbo lampen? Die staande van papier dus. Ivm verhuizing is t papier eraf geweest maar ik krijg het er niet weer op.
Hier gaat het mis:

Moet die inkeping over de stang schuiven maar die is te dik? Of moet ik echt hard drukken?
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142861278
De moer eerst losdraaien zodat je meer ruimte hebt?
  dinsdag 29 juli 2014 @ 21:14:10 #132
401956 _Dido_
Remember me!
pi_142861972
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 20:57 schreef wyccie het volgende:
De moer eerst losdraaien zodat je meer ruimte hebt?
maar dat verandert toch niets aan dat ik hem er niet overheen krijg? :) degene die hem uit elkaar heeft gehaald, heeft ook niks losgeschroefd.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_142862340
Oh, het gaat om de stang zelf, dat had ik niet door. Misdchien draaiend erin schuiven?
Zie je bij de inkeping afdrukken? Kun je zien of het er eerder al met geweld in is gedrukt?
pi_142920620


Iemand enig idee hoe het extra hang ding heet ?
pi_142920724
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:12 schreef Beverwijker het volgende:
[ afbeelding ]

Iemand enig idee hoe het extra hang ding heet ?
Bedoel je dit ding:
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142920756
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 14:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Bedoel je dit ding:
[ link | afbeelding ]
Jaa!
  donderdag 31 juli 2014 @ 15:25:26 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_142923039
Ja hoi, wat is de nieuwe Billy nu dan en wanneer is het in de winkel verkrijgbaar en wanneer kan ik het op de site bekijken :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_142923604
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, wat is de nieuwe Billy nu dan en wanneer is het in de winkel verkrijgbaar en wanneer kan ik het op de site bekijken :P
Ik gok volgende week. Morgen is de nieuwe Sales Start Date, website wordt geüpdate en zal volgende week volledig zijn. Mits alle onderdelen voldoende leverbaar zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 31 juli 2014 @ 17:29:14 #139
3185 Adelante
To let it go now
pi_142926958
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 31 juli 2014 @ 18:40:56 #140
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_142928744
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 21:14 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

maar dat verandert toch niets aan dat ik hem er niet overheen krijg? :) degene die hem uit elkaar heeft gehaald, heeft ook niks losgeschroefd.
die stang heeft een bolle en een platte kant, de platte kant is dunner en dan moet het erin passen?
pi_142933021
quote:
Die bank is vet _O_

Zal wel duur zijn ;(
pi_142937226
quote:
1s.gif Op donderdag 31 juli 2014 20:44 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Die bank is vet _O_

Zal wel duur zijn ;(
Verkrijgbaar in beige of grijs voor 499.-, in het rood voor 599.-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142937363
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Verkrijgbaar in beige of grijs voor 499.-, in het rood voor 599.-
Oh dat valt nog mee :) Ik had STOCKHOLM prijzen verwacht :X
pi_142937585
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:26 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Oh dat valt nog mee :) Ik had STOCKHOLM prijzen verwacht :X
Ik vind het nog best prijzig eigenlijk...
(vergeleken met andere IKEA banken)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_142937790
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 22:32 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vind het nog best prijzig eigenlijk...
(vergeleken met andere IKEA banken)
Ja oke, daar zit wat in :)
pi_142942191
Over 2 weken 2x Stockholm bank *O*
pi_142957520
Ikea/Utrecht heeft smalle hoge witte Billy's van 40 cm in de aanbieding.
pi_142996145
Waar blijven alle nieuwe artikelen op de website nou, en de nieuwe catalogus.
Ik dacht altijd dat dat op 1 augustus begon. Ik wil weten wat ze in plaats van de hele FROSTIG koelkasten serie gaan introduceren. :P

Maandag naar IKEA om voor een nieuwe keuken te kijken *O*
pi_143005623
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Nixxor het volgende:
Waar blijven alle nieuwe artikelen op de website nou, en de nieuwe catalogus.
Ik dacht altijd dat dat op 1 augustus begon. Ik wil weten wat ze in plaats van de hele FROSTIG koelkasten serie gaan introduceren. :P

Maandag naar IKEA om voor een nieuwe keuken te kijken *O*
quote:
7s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:25 schreef Troel het volgende:
Ja hoi, wat is de nieuwe Billy nu dan en wanneer is het in de winkel verkrijgbaar en wanneer kan ik het op de site bekijken :P
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 15:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik gok volgende week. Morgen is de nieuwe Sales Start Date, website wordt geüpdate en zal volgende week volledig zijn. Mits alle onderdelen voldoende leverbaar zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143005628
Dubbel... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143006085
Gaan de selfservice kassa van ikea delft nog wel eens open? Afgelopen paar keer dat we zijn gegaan zijn ze niet meer in gebruik. En elke keer als ik die lange rijen zie bij de kassa, dan leg ik weer dat kleine meuk terug wat ik anders had meegenomen :(
pi_143006327
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 00:51 schreef athlonkmf het volgende:
Gaan de selfservice kassa van ikea delft nog wel eens open? Afgelopen paar keer dat we zijn gegaan zijn ze niet meer in gebruik. En elke keer als ik die lange rijen zie bij de kassa, dan leg ik weer dat kleine meuk terug wat ik anders had meegenomen :(
Zelfscankassa's die in Delft niet open zijn? :? oh dat zou ik ook niet zo verwachten. Maar het kan maar zo zijn dat dit weer een van hun testen is... :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143007190
Ik vind het maximale aantal artikelen bij die zelfscan kassa's zo nep. Ik heb altijd meer dan dat, vaak gewoon klein spul en dan kan het niet.
Hoewel ik vaak genoeg mensen met meer artikelen zie waarbij de kassa een fout geeft en de medewerker ze pasje scant en ze gewoon door laat gaan...
pi_143007320
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 01:52 schreef Nixxor het volgende:
Ik vind het maximale aantal artikelen bij die zelfscan kassa's zo nep. Ik heb altijd meer dan dat, vaak gewoon klein spul en dan kan het niet.
Hoewel ik vaak genoeg mensen met meer artikelen zie waarbij de kassa een fout geeft en de medewerker ze pasje scant en ze gewoon door laat gaan...
Wat heeft het een met het ander te maken? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143010529
Ze zouden daar beter een tassen kassa van maken. Geen max aantal spullen maar gewoon alles wat in een tas past, klein spul dus.
Vooral de platte karren met grote pakketten door de zelfscan zijn vervelend.
pi_143012022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef Nixxor het volgende:
Waar blijven alle nieuwe artikelen op de website nou, en de nieuwe catalogus.
Ik dacht altijd dat dat op 1 augustus begon. Ik wil weten wat ze in plaats van de hele FROSTIG koelkasten serie gaan introduceren. :P

Maandag naar IKEA om voor een nieuwe keuken te kijken *O*
De nieuwe koelkasten staan er bij...
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/20822/
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 3 augustus 2014 @ 12:58:41 #157
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_143012991
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 10:52 schreef loecje het volgende:
Ze zouden daar beter een tassen kassa van maken. Geen max aantal spullen maar gewoon alles wat in een tas past, klein spul dus.
Vooral de platte karren met grote pakketten door de zelfscan zijn vervelend.
Dat ja, ik stond laatst in de rij achter een vrouw met een tas bij de zelfscan... komen haar kinderen er nog even aan met 2 platte karren vol met spullen :'). En maar proppen en moeilijk doen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_143013148
Schiet mij maar lek maar Isande bestaat nog, en die Häftigt is gewoon dezelfde koelkast als dat eerdere topmodel van ¤999. Met die draainknopjes.

Frostig bcf228/64 eruit prima, maar welke vervangt hem dan?

Best duur hoor! Een beetje goede koelkast voor 799-999 bij Ikea. Voor dat geld haal je een goede Siemens ofzo.
Laat die handjes wapperen!
pi_143013784
quote:
17s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:58 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Dat ja, ik stond laatst in de rij achter een vrouw met een tas bij de zelfscan... komen haar kinderen er nog even aan met 2 platte karren vol met spullen :'). En maar proppen en moeilijk doen.
en andere zelfscanners tegen de benen/enkels aan rijden.
die ruimte is gewoon niet gemaakt voor die platte karren ookal heb je maar 2 dozen erop liggen.
pi_143019771
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 02:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat heeft het een met het ander te maken? :?
Dat ik het raar vind dat ik als "brave burger" netjes in de rij van de gewone kassa sta omdat ik teveel artikelen heb. Maar mensen die maling hebben aan de regels gewoon worden doorgelaten.
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 12:16 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De nieuwe koelkasten staan er bij...
http://www.ikea.com/nl/nl(...)ments/kitchen/20822/
Cool! Thanks!
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 13:04 schreef Gieliovd het volgende:
Schiet mij maar lek maar Isande bestaat nog, en die Häftigt is gewoon dezelfde koelkast als dat eerdere topmodel van ¤999. Met die draainknopjes.

Frostig bcf228/64 eruit prima, maar welke vervangt hem dan?

Best duur hoor! Een beetje goede koelkast voor 799-999 bij Ikea. Voor dat geld haal je een goede Siemens ofzo.
Die Frostig 228/64 was ook 799. Waar haal jij een vergelijkbare Siemens inbouw dan voor dat geld?

Leuk hoor die duurdere Häftig A++. Verschilt gemiddeld 67 kWh op jaarbasis.
á 23 eurocent is 15.40 euro per jaar. Maar hij is 200 euro duurder dus na ongeveer 12 jaar heb je het eruit!
En de A++ Versie heeft geen snelvries functie ook :{

[ Bericht 3% gewijzigd door Nixxor op 03-08-2014 17:35:42 ]
pi_143023390
Dat had ik ook al berekend, ik zie zo snel geen voordeel verder voor die ¤200...
Laat die handjes wapperen!
pi_143035062
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef Nixxor het volgende:

Leuk hoor die duurdere Häftig A++. Verschilt gemiddeld 67 kWh op jaarbasis.
á 23 eurocent is 15.40 euro per jaar. Maar hij is 200 euro duurder dus na ongeveer 12 jaar heb je het eruit!
En de A++ Versie heeft geen snelvries functie ook :{
ik vergeleek deze;
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40282366/
met
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40282371/
is helemaal een opmerkelijk verschil. of zie ik nu iets belangrijks over het hoofd.

bij de Häftigt A++ staat trouwens wel een snelvries functie.
pi_143035410
28 liter minder maar wel 400 euro goedkoper.... Isande heeft geen groentelade op rails. Dat loopt wel heel mooi bij die andere!
Laat die handjes wapperen!
pi_143035851
heb nu ook geen groentelade op rail dus dat zal ik niet missen.
verschil in kWu/jaar is verwaarloosbaar.
die 28liter is nog het grootste verschil...
pi_143036412
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 17:19 schreef Nixxor het volgende:

[..]

Dat ik het raar vind dat ik als "brave burger" netjes in de rij van de gewone kassa sta omdat ik teveel artikelen heb. Maar mensen die maling hebben aan de regels gewoon worden doorgelaten.

Ah oke... dat begreep ik niet helemaal uit je post. Maar IKEA gaat geen klanten die al aan het scannen zijn terug de rij in sturen om het bij een gewone kassa af te laten rekenen. Dat zou echt het slechtste zijn wat ze zouden kunnen doen ook. Die klant laat dan doodleuk z'n spullen staan en vertrekt... Al is het wel enorm irritant. Net als de mensen die dat nu nog voor de eerste keer doen en drie keer zo lang bezig zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143037294
Waarom niet? Alhoewel voor bij de rij controleren dan minder gedoe veroorzaakt. Ik vind het geen gek idee, voorkomt een hoop idioten bij de zelfscan.

Iemand die bij een pinkassa staat en enkel contant wil/kan betalen moet ook naar een andere kassa. Meerdere keren zien gebeuren maar geen enkele keer dat die mensen hun spullen lieten staan en vertrokken.
pi_143037628
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef loecje het volgende:
Waarom niet? Alhoewel voor bij de rij controleren dan minder gedoe veroorzaakt. Ik vind het geen gek idee, voorkomt een hoop idioten bij de zelfscan.

Iemand die bij een pinkassa staat en enkel contant wil/kan betalen moet ook naar een andere kassa. Meerdere keren zien gebeuren maar geen enkele keer dat die mensen hun spullen lieten staan en vertrokken.
Waarom niet? Omdat het serieus een hoop gezeik kan opleveren en dat wil je niet in je kassagebied (liefst helemaal niet natuurlijk).

Iemand die bij IKEA bij een pinkassa staat, waar zijn artikelen van gescand zijn, wordt over het algemeen niet terug de rij in gestuurd. Daar zijn manieren voor om de artikelen in een andere kassa te laden en daar contant te betalen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2014 @ 00:22:25 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143037977
Over zelfscan trouwens.... waar ze wel eens wat aan mogen doen is aan het feit dat bij sommige Ikea's 2 rijen ontstaan voor 1 zelfscankassa.... dat daar toevallig 4 scanpalen zijn boeit niet zo, het blijf 1 kassa, maar doordat allerlei sukkels een linker en een rechter rij gaan maken werkt het systeem gewoon niet goed meer.

Het valt me op dat dat in Delft eigenlijk nooit gebeurt, kennelijk is men daar werelds genoeg om niet zo dom te doen, in Amersfoort echter.... |:(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143047933
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat het serieus een hoop gezeik kan opleveren en dat wil je niet in je kassagebied (liefst helemaal niet natuurlijk).

Iemand die bij IKEA bij een pinkassa staat, waar zijn artikelen van gescand zijn, wordt over het algemeen niet terug de rij in gestuurd. Daar zijn manieren voor om de artikelen in een andere kassa te laden en daar contant te betalen.
mensen die nu met een platte kar of een volle kar naar de zelfscan gaan zorgen niet voor gezeik bij de kassa's? bij de rij kan je al zien wie er verkeerd staat dus diegene hoeft niet helemaal opnieuw te wachten mits op tijd word aangesproken. of van die paaltjes plaatsen waar een (platte)kar niet doorheen kan. net zoals bij de roltrap (iig in groningen)

en ja degene bij de pinkassa werd met bon naar een andere kassa gestuurd om daar te betalen.
pi_143048508
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:25 schreef loecje het volgende:

[..]

mensen die nu met een platte kar of een volle kar naar de zelfscan gaan zorgen niet voor gezeik bij de kassa's? bij de rij kan je al zien wie er verkeerd staat dus diegene hoeft niet helemaal opnieuw te wachten mits op tijd word aangesproken. of van die paaltjes plaatsen waar een (platte)kar niet doorheen kan. net zoals bij de roltrap (iig in groningen)

en ja degene bij de pinkassa werd met bon naar een andere kassa gestuurd om daar te betalen.
Maar dan heb je het over het in de rij doorverwijzen. Je ziet me nergens zeggen dat dat niet zou gebeuren. Echter 'kost' dit weer een medewerker en daar zijn ze niet zo happig op...

Je leest behoorlijk selectief is mijn indruk.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143048783
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 00:02 schreef loecje het volgende:
Waarom niet? Alhoewel voor bij de rij controleren dan minder gedoe veroorzaakt. Ik vind het geen gek idee, voorkomt een hoop idioten bij de zelfscan.

Iemand die bij een pinkassa staat en enkel contant wil/kan betalen moet ook naar een andere kassa. Meerdere keren zien gebeuren maar geen enkele keer dat die mensen hun spullen lieten staan en vertrokken.
wij zijn laatst weggestuurd voor de zelfscan met bot 'u heeft meer dan 15 spullen dus u mag hier niet'
Wij wisten bijna zeker dat t niet zo was (en huge rij bij gewone kassa) dus geteld; 12

Wij terug, zegt ie 'ja dat kan ik natuurlijk niet zien met 2 karren'

Ook niet heel klantvriendelijk :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_143049315

Leg visite deze Kerst in de watten met een beetje hulp van IKEA
Met Kerst heb je niet veel meer nodig dan de mensen van wie je houdt, maar een mooi gedekte tafel, sfeervolle verlichting en stijlvolle versiering geven een avond net dat beetje extra. Leg je visite deze Kerst in de watten met een beetje hulp van IKEA. Van creatieve ideeën tot stralende versiering en Zweedse lekkernijen.

quote:
Cadeautje

Verras je gasten door hun bord in te pakken als een cadeautje. Je hebt alleen een mooi servet en lint nodig. Succes verzekerd!

VINTERFINT servet 1.49 /30 stuks.
quote:
Alternatieve kandelaar

Hoewel deze kandelaar geen licht geeft, is het wel een echte sfeermaker. De VINTERMYS kandelaar is gemaakt van 100% polyester.

VINTERMYS decoratie, kandelaar 6.99
quote:
Stralende tafel

Laat de kersttafel stralen met STRÅLA tafeldecoratie met led-verlichting. De verlichting werkt op batterijen, er komt dus geen stopcontact aan te pas.

STRÅLA LED tafel decoratie, ster, set van drie
(3 verschillende maten in 1 verpakking)
quote:
Feestelijke metamorfose

Met de VINTERFINT tafellopers geef je de eettafel in een handomdraai een feestelijke metamorfose. De gouden accenten geven je eetkamer extra stijl en kleur.

VINTERFINT tafelloper 6.99
STRÅLA LED lantaarn, sneeuwvlok
STRÅLA LED lantaarn, sneeuwvlok, set van drie ook verkrijgbaar in goudkleur
quote:
Stralend middelpunt

De VINTERMYS krans is het stralende middelpunt van de avond. Hang de gouden krans aan de deur of leg de decoratie op tafel.

VINTERMYS decoratie, krans 16.95
Vanaf oktober in de winkels?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143049515
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Maar dan heb je het over het in de rij doorverwijzen. Je ziet me nergens zeggen dat dat niet zou gebeuren. Echter 'kost' dit weer een medewerker en daar zijn ze niet zo happig op...

Je leest behoorlijk selectief is mijn indruk.
ik had het toch ook over de rij controleren of van de zelfscan een tassen kassa maken ipv een Xaantal spullen. :?

maargoed waarschijnlijk reageer ik al wat heftiger doordat ik bij de zelfscan elke keer gedonder heb met die karren. dan sta je rustig te scannen met je rug naar de rest en staat er opeens een kar tegen je benen geparkeerd. aangezien mijn gewrichten lekker instabiel zijn heeft dat iets wat grotere gevolgen.
pi_143049718
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:20 schreef loecje het volgende:

[..]

ik had het toch ook over de rij controleren of van de zelfscan een tassen kassa maken ipv een Xaantal spullen. :?

maargoed waarschijnlijk reageer ik al wat heftiger doordat ik bij de zelfscan elke keer gedonder heb met die karren. dan sta je rustig te scannen met je rug naar de rest en staat er opeens een kar tegen je benen geparkeerd. aangezien mijn gewrichten lekker instabiel zijn heeft dat iets wat grotere gevolgen.
Nja al die karren zijn inderdaad sowieso totaal niet handig. Ik snap best dat bijvoorbeeld tombolafan minder dan 15 producten had, maar met twee karren in dat zelfscangebied is alles behalve handig. Laatst hier een gezin met drie karren waarbij vooral de kids niet echt heel tactisch bezig waren...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:34:43 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143050000
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wij zijn laatst weggestuurd voor de zelfscan met bot 'u heeft meer dan 15 spullen dus u mag hier niet'
Wij wisten bijna zeker dat t niet zo was (en huge rij bij gewone kassa) dus geteld; 12

Wij terug, zegt ie 'ja dat kan ik natuurlijk niet zien met 2 karren'

Ook niet heel klantvriendelijk :+
Nee, en nog dom ook als het om jullie (meervoud) en 2 karren gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143053508
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 12:56 schreef tombolafan het volgende:

[..]

wij zijn laatst weggestuurd voor de zelfscan met bot 'u heeft meer dan 15 spullen dus u mag hier niet'
Wij wisten bijna zeker dat t niet zo was (en huge rij bij gewone kassa) dus geteld; 12

Wij terug, zegt ie 'ja dat kan ik natuurlijk niet zien met 2 karren'

Ook niet heel klantvriendelijk :+
Je kan wel 5 karren hebben met 15 spullen, ligt eraan wat je haalt :+
pi_143056109
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2014 18:58 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Dat had ik gelezen inderdaad, jammer dat ie niet op de site staat zodat ik kan zien of ie al in Amsterdam te krijgen is... Of bestellen natuurlijk. Stom van die prijsverhoging -O-

[..]

Ben juist op zoek naar de witte... Ik vrees nu voor mijn witte BILLY die nog bij m'n ouders staat :X
Ik zie op de website van Ikea Amersfoort staan dat de witte BILLY's in de OP=OP aanbieding zijn. 25 euro ipv 35 :).
pi_143056221
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, en nog dom ook als het om jullie (meervoud) en 2 karren gaat.
ja voor hetzelfde geld waren we apart aan t shoppen :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_143056247
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 15:23 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Je kan wel 5 karren hebben met 15 spullen, ligt eraan wat je haalt :+
op een kar lag idd alleen een tafel en een kapstok _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_143059001
Vandaag naar de IKEA geweest om voor de nieuwe keuken te kijken en even het verschil tussen de twee HÄFTIGT koelkasten uit te pluizen. De medewerker kon behalve het energieverbruik ("Dat is heel veel hoor meneer! (Yeah right...) ") niks vinden.
Ik heb ze ook in detail geïnspecteerd, en heb tot nu toe nog niets kunnen ontdekken.
Het prijs verschil vind ik dan ook erg apart, in duitsland is de A++ versie slechts 50 euro duurder dan de A+ versie. Wat me een stuk schappelijker lijkt.

Wel werd er geclaimed dat ze niet in een 200cm kast te monteren zijn. Omdat de deurscharnieren aan de bovenkant en onderkant in de weg zitten. In de showroom was hij daarom in een 220 kast gemonteerd, maar wel op een plank gezet die boven het scharnier was gemonteerd. Dan houd je dan aan de bovenkant een gigantisch stuk loze ruimte over.
Een andere klant die toevallig in discussie ging met de medewerker en er een "expert" bij gehaald werd claimde precies hetzelfde.

Echter toen ik later zelf ging kijken bleken dezelfde scharnieren gewoon halverwege de deur ook te zitten en die passen precies naast de koelkast. Na wat gemeten te hebben past het mijns inziens dan ook prima. We gaan erachter komen, want ik wil hem in een 200cm kast hebben :P
pi_143059591
Is deze BEKKESTUA boxspring echt alleen maar in 160x200 te krijgen? Dacht hem gezien te hebben vorige week in 180x200.

Edit: Huh? Op de Belgische website vind ik hem wel? Gaat hij uit het assortiment ofzo?
pi_143059695
Dus... schiet niet op. Moet dus intern anders zijn. Compressor, andere isolatie?
Laat die handjes wapperen!
pi_143061780
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik zie op de website van Ikea Amersfoort staan dat de witte BILLY's in de OP=OP aanbieding zijn. 25 euro ipv 35 :).
Oeh! Dankjewel voor de tip :*
pi_143062675
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:26 schreef Gieliovd het volgende:
Dus... schiet niet op. Moet dus intern anders zijn. Compressor, andere isolatie?
Ja daar zat ik ook al aan te denken. Ik heb wel foto's genomen van de typeplaatjes in de showroom.
Zelfs daar zit zo goed als geen verschil in...



In de handleiding bij "Technische Gegevens" kan ik ook alleen maar het energieverbruik als verschil vinden...
pi_143067021
Ik zoek ook.... maar NIETS....
Laat die handjes wapperen!
pi_143067726
dan ben ik wel benieuwd wat je overweging is om voor de Haftigt A+ te gaan en niet voor de Isande A++
pi_143067994
Isande is 28 liter kleiner en 1 liter in de vriezer. Verder is het al een "ouder" model.

De groentelade in de Isande bestaat uit 2 bakjes en die van de Haftigt uit één grote bak op een zeer soepele geleiderail.

Ik vind de draaiknopjes wel wat hebben op de Haftigt..

Buiten dat... niet echt een groot verschil. Hij is wel weer 100 euro goedkoper én toch weer 10-15 euro per jaar goedkoper.

Dus ja, kijken in de winkel dan maar :)
Laat die handjes wapperen!
pi_143068727
die liters verschil waren we op de vorige pagina al achter ;)
ik hoopte dat Nixxor een vergelijking had vanuit de winkel.
pi_143069558
Solly hool :@
Laat die handjes wapperen!
pi_143070341
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:19 schreef loecje het volgende:
die liters verschil waren we op de vorige pagina al achter ;)
ik hoopte dat Nixxor een vergelijking had vanuit de winkel.
ISANDE is trouwens ook een beetje vernieuwd. Het control-panel zit nu bovenop inplaats van tussen het koel/vries gedeelte in. Maar wel heb je 1 liter koelgedeelte minder in vergelijking met het oude model. Hij is ook 1 db(A) luider geworden...

Waarom ik voor HÄFTIGT ga en niet voor ISANDE, is eigenlijk de maat. Ik heb een flinke kast beschikbaar, dus waarom zou ik er een kleinere koelkast in zetten. Het energieverbruik verschil vind ik maar minimaal. Die vergelijkingen zijn altijd maar "gemiddeld" trouwens. Het is heel erg afhankelijk hoe vaak je de deur open doet, en hoeveel spullen je erin stopt.
Plus dat ik dat rare zwarte control panel veel te aanwezig vind op een witte koelkast. Die groentela ben ik ook wel van gechameerd. Het geeft toch een beetje meer luxegevoel

Ook ga ik waarschijnlijk naar duitsland voor de aanschaf, en daar is HÄFTIGT weer 100 euro goedkoper dan ISANDE. de HÄFTIGT A++ versie is daar ook maar 50 euro duurder dan de A+ (echt de logica daarachter...)
Vandaar dat ik zo graag het verschil wil weten wat nou de reden ervoor is. als ik voor 50 euro meer een veel betere compressor oid erin heb prima. Maar voor een theoretisch energielabeltje...

Het is allemaal heel persoonlijk hoor. Als je zegt van waarom zou ik zoveel meer betalen dan geef ik je ook geen ongelijk.

Edit:
De klantenservice ook maar is een mail gestuurd of hun weten wat het verschil nou is...

[ Bericht 7% gewijzigd door Nixxor op 04-08-2014 23:13:24 ]
pi_143071423
Ik heb gewoon een Liebherr. Topspul.
  maandag 4 augustus 2014 @ 23:46:24 #192
3185 Adelante
To let it go now
pi_143072531
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gewoon een Liebherr. Topspul.
Jup, dat wel, maar prijzen vanaf 2000 euro :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 06:32:01 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143077932
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:18 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb gewoon een Liebherr. Topspul.
Of je neemt Miele, wordt ook door Liebherr gemaakt maar je kunt wel 10 jaar garantie regelen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143078027
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 23:46 schreef Adelante het volgende:

[..]

Jup, dat wel, maar prijzen vanaf 2000 euro :P
1300 ;)
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 09:59:55 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143079888
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Is deze BEKKESTUA boxspring echt alleen maar in 160x200 te krijgen? Dacht hem gezien te hebben vorige week in 180x200.

Edit: Huh? Op de Belgische website vind ik hem wel? Gaat hij uit het assortiment ofzo?
Dan stel je hem toch gewoon van losse onderdelen samen, het enige dat hier niet in 180 leverbaar is en in België wel, is het matras van 180 breed, maar de vraag is maar of je überhaupt een matras van die breedte moet willen.

2 x 90 maakt ook 180, en met een dekmatras van 180 erop heb je weer nergens last van.

Dan wordt het:
2 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10223463/ ( ¤ 20)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10265085/#/90265086 ( ¤ 330)
2 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20257725/ ( ¤ 798)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60180809/#/40180810 ( ¤ 399)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067/#/90192066 ( ¤ 180)
Totaalprijs wordt dan ¤ 1.727... paar tientjes goedkoper dan in België.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 5 augustus 2014 @ 10:36:24 #196
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143080637
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:15 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Leg visite deze Kerst in de watten met een beetje hulp van IKEA
Met Kerst heb je niet veel meer nodig dan de mensen van wie je houdt, maar een mooi gedekte tafel, sfeervolle verlichting en stijlvolle versiering geven een avond net dat beetje extra. Leg je visite deze Kerst in de watten met een beetje hulp van IKEA. Van creatieve ideeën tot stralende versiering en Zweedse lekkernijen.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Vanaf oktober in de winkels?
Die lantaarns met sneeuwvlokjes O+ O+
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143081638
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 22:52 schreef Nixxor het volgende:

Ook ga ik waarschijnlijk naar duitsland voor de aanschaf, en daar is HÄFTIGT weer 100 euro goedkoper dan ISANDE. de HÄFTIGT A++ versie is daar ook maar 50 euro duurder dan de A+ (echt de logica daarachter...)
als je de koelvries combi in duitsland wilt halen is de keuze wel weer logisch.
apart verschil ook met de nederlandse prijzen.

laat je weten wat de klantenservice erover zegt?
pi_143082255
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 11:13 schreef loecje het volgende:

[..]

als je de koelvries combi in duitsland wilt halen is de keuze wel weer logisch.
apart verschil ook met de nederlandse prijzen.

laat je weten wat de klantenservice erover zegt?
Will do. Ik heb expliciet gevraagd dat ik "het naadje van de kous" wil weten, en of ze het willen navragen e.d.
Is kijken met wat voor antwoord ze komen.
pi_143108671
Keep us posted. Ben benieuwd.
Laat die handjes wapperen!
pi_143126571
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 09:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan stel je hem toch gewoon van losse onderdelen samen, het enige dat hier niet in 180 leverbaar is en in België wel, is het matras van 180 breed, maar de vraag is maar of je überhaupt een matras van die breedte moet willen.

2 x 90 maakt ook 180, en met een dekmatras van 180 erop heb je weer nergens last van.

Dan wordt het:
2 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10223463/ ( ¤ 20)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10265085/#/90265086 ( ¤ 330)
2 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20257725/ ( ¤ 798)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60180809/#/40180810 ( ¤ 399)
1 x deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70192067/#/90192066 ( ¤ 180)
Totaalprijs wordt dan ¤ 1.727... paar tientjes goedkoper dan in België.
Goh, wist niet dat dat zo kon, ben duidelijk een IKEA noob. Hartstikke bedankt :)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:17:05 #201
319308 Tink89
To live is to dance
pi_143156726
Gisteren in Breda geweest, fantastisch nieuw turqoise lampje gekocht. Nymo. De turqoise was gewoon op één na (die voor ons was natuurlijk) al helemaal op. Populair item, blijkbaar.

Nu twijfelen we nog over de hanglamp voor boven de keukentafel. Het is wel een eyecatcher, maar misschien een beetje veel van het goede voor ons huis.

Overigens ook de nieuwe billy's gezien. Als iemand me kan uitleggen waarom die zo belachelijk duur geworden zijn... :? Zelfde geldt voor die spotgoedkope slaapbank. Was altijd ¤ 99, nu opeens ¤ 119. Zo waren er nog een paar dingetjes die volgens mij eerst goedkoper waren.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_143159246
Weet iemand waar de Nyvoll-serie is gebleven? In Ikea Utrecht stonden hiervan de nachtkastjes en de ladekast met zes lades in de showroom, inclusief nieuw-kaartje. Hij was op dat moment niet op voorraad, maar in het magazijn op de plek waar hij zou moeten staan, stond de mededeling 'hier komt binnenkort een nieuw artikel'. In mijn ogen dus de Nyvoll ladekast, aangezien hier een nieuw-kaartje aan hing, en ook op de website stond er 'nieuw' bij het artikel. Nu is de serie niet meer op de website te vinden, ik snap er niks van? Is dit een product dat nooit is verschenen, of was het helemaal geen nieuw artikel? Ik zit al tijden de voorraad informatie in de gaten te houden omdat ik die ladekast heel graag wil hebben, maar nu is hij dus verdwenen. Alvast bedankt!
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:06:24 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143159488
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Drooom het volgende:
Weet iemand waar de Nyvoll-serie is gebleven? In Ikea Utrecht stonden hiervan de nachtkastjes en de ladekast met zes lades in de showroom, inclusief nieuw-kaartje. Hij was op dat moment niet op voorraad, maar in het magazijn op de plek waar hij zou moeten staan, stond de mededeling 'hier komt binnenkort een nieuw artikel'. In mijn ogen dus de Nyvoll ladekast, aangezien hier een nieuw-kaartje aan hing, en ook op de website stond er 'nieuw' bij het artikel. Nu is de serie niet meer op de website te vinden, ik snap er niks van? Is dit een product dat nooit is verschenen, of was het helemaal geen nieuw artikel? Ik zit al tijden de voorraad informatie in de gaten te houden omdat ik die ladekast heel graag wil hebben, maar nu is hij dus verdwenen. Alvast bedankt!
Deze http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/50201831/
Deze http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10230246/
En deze: http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/10201833/
?

Geen idee, maar nu heb je de artikelnummers iig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143162829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 11:57 schreef Drooom het volgende:
Weet iemand waar de Nyvoll-serie is gebleven? In Ikea Utrecht stonden hiervan de nachtkastjes en de ladekast met zes lades in de showroom, inclusief nieuw-kaartje. Hij was op dat moment niet op voorraad, maar in het magazijn op de plek waar hij zou moeten staan, stond de mededeling 'hier komt binnenkort een nieuw artikel'. In mijn ogen dus de Nyvoll ladekast, aangezien hier een nieuw-kaartje aan hing, en ook op de website stond er 'nieuw' bij het artikel. Nu is de serie niet meer op de website te vinden, ik snap er niks van? Is dit een product dat nooit is verschenen, of was het helemaal geen nieuw artikel? Ik zit al tijden de voorraad informatie in de gaten te houden omdat ik die ladekast heel graag wil hebben, maar nu is hij dus verdwenen. Alvast bedankt!
Als je écht sluitend antwoord wilt hebben zou ik IKEA vragen via facebook bijvoorbeeld. Maar de kans is groot dat het, omdat het een nieuw product betreft, een productieprobleem betreft.
(het zou ook voor Utrecht een nieuw product kunnen zijn na de gigantische showroomverbouwing en dat het nog steeds landelijk een uitgaand product is...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143170039
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 18:21 schreef Negentiendertig het volgende:
Is deze BEKKESTUA boxspring echt alleen maar in 160x200 te krijgen? Dacht hem gezien te hebben vorige week in 180x200.

Edit: Huh? Op de Belgische website vind ik hem wel? Gaat hij uit het assortiment ofzo?
Wij hebben anderhalve week geleden een 180x200 aangeschaft in groningen. Ze zijn er dus wel.
pi_143198102
Ze zijn er vroeg bij dit jaar; Vanaf maandag wordt de nieuwe catalogus verspreid.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143198888
Een dag eerder dan vorig jaar

En ook weer op n maandag.
pi_143199860
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 14:07 schreef JohnB52 het volgende:
Een dag eerder dan vorig jaar

En ook weer op n maandag.
Serieus? Voor mijn gevoel was het vorig jaar september :? :@
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143202255
Binnenkort weer eens naar de IKEA. Ik heb mijn waterkan kapot gegooid ;( En vond die van de IKEA echt heel erg fijn.

Verder hebben we hier nog steeds een tupplur gordijn staan in de verpakking, ook nooit uitgeweest. De familypass is als het goed is gescant voor deze aankoop dus dat betekend toch dat ik hem onbeperkt kan ruilen?

Verder zijn deze Tupplur nog degene met springveer maar dan de "oude" variant, dus voordat ze even uit de winkel gingen. Degene die op de slaapkamer hangt begint steeds minder goed terug te veren of te blijven hangen. Dus daar misschien ook maar even over informeren bij de klantenservice of we die om kunnen ruilen.
pi_143202955
Als je de bon nog hebt met family card dan claimen ze dat je onbeperkt mag terugbrengen inderdaad.

Hebben ze twee veer varianten gehad dan? Ik heb nog zo'n oude met een kettinkje waarmee je hem omhoog/omlaag doet. Ik dacht dat er maar een nieuw model was in de tussentijd.

[Ondertussen nog geen reply van de klantenservice over de koelkast]
pi_143203043
Er is er nu een zonder touwtje maar met springveer. Daar zijn echter problemen mee geweest dus die zijn tijdelijk het assortiment uitgegaan. Ik neem dus aan dat degene die er nu liggen die problemen niet meer hebben.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 19:01:04 #212
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_143208455
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:15 schreef Nixxor het volgende:

[Ondertussen nog geen reply van de klantenservice over de koelkast]
Gisteren bij Ikea even bij de koelkasten staan kijken en verschil wat ons opviel was dat je de temperatuur van de vriezer bij de dure versie apart kunt instellen van de koelkast.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
pi_143210493
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er is er nu een zonder touwtje maar met springveer. Daar zijn echter problemen mee geweest dus die zijn tijdelijk het assortiment uitgegaan. Ik neem dus aan dat degene die er nu liggen die problemen niet meer hebben.
Aah dat wist ik niet.
Mijne kwam gisteren op me hoofd terecht omdat het ophangbeugeltje is afgebroken :'(

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 19:01 schreef SV-tje het volgende:

[..]

Gisteren bij Ikea even bij de koelkasten staan kijken en verschil wat ons opviel was dat je de temperatuur van de vriezer bij de dure versie apart kunt instellen van de koelkast.
Hoe bedoel je? Het lijkt me niet dat als je de vriezer op -20 wilt hebben, je de koelkast daar ook op zet?
In beide handleidingen kan ik hier ook niets over terug vinden?
pi_143211315
De Effektful en Rakall hebben één instelling voor zowel koelkast als vriezer. Dat is dus gewoon afgeregeld op elkaar.

De duurdere modellen zijn afzonderlijk in te regelen, maar hebben wel één compressor net zoals de goedkope.
Laat die handjes wapperen!
pi_143215254
Tegoedbon gehad voor t rolgordijn en degene die nog hangen mogen we omwisselen.

We hadden bijna de Säter bank gekocht. Maar toch maar besloten om geen impulsaankoop te dien van 400 euro ;) zijn er hier mensen die hem hebben?
pi_143215469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 20:17 schreef Gieliovd het volgende:
De Effektful en Rakall hebben één instelling voor zowel koelkast als vriezer. Dat is dus gewoon afgeregeld op elkaar.

De duurdere modellen zijn afzonderlijk in te regelen, maar hebben wel één compressor net zoals de goedkope.
Aaah zo ja. Maar mijn vraagstuk gaat over het verschil tussen beide HÄFTIGT koelkasten :)
pi_143216102
Beide Häftigt en ook de Isande zijn onafhankelijk in te stellen.

Het raadsel duurt voort... wat is het verschil?
Laat die handjes wapperen!
pi_143217077
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 17:23 schreef Nicap_tm het volgende:

[..]

Wij hebben anderhalve week geleden een 180x200 aangeschaft in groningen. Ze zijn er dus wel.
Duidelijk, thanks!
pi_143241638
Iemand enig idee welke lage kastjes het zijn, onder het raam:



Het is wel uit de Amerikaanse 2015 catalogus, maar er staat verder geen info of nummer op de kast :(

Thanksss!
pi_143241763
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 21:15 schreef ck2000 het volgende:
Iemand enig idee welke lage kastjes het zijn, onder het raam:

[ afbeelding ]

Het is wel uit de Amerikaanse 2015 catalogus, maar er staat verder geen info of nummer op de kast :(

Thanksss!

IVAR ladekast 3 lades, grenen. 79.-

(overigens zijn ze voor die foto op een plaat hout gezet, welke niet bij de kast mee wordt geleverd).
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † zaterdag 9 augustus 2014 @ 22:07:15 #221
240917 Mula
pi_143243550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Er is er nu een zonder touwtje maar met springveer. Daar zijn echter problemen mee geweest dus die zijn tijdelijk het assortiment uitgegaan. Ik neem dus aan dat degene die er nu liggen die problemen niet meer hebben.
Ik had een tupplur met springveer, maar dat was echt een rotding. Ik heb bij de klantenservice een oud ophangsetje gehaald. Veer en ophangding uit de nieuwe variant halen en je kan de tupplur gewoon met koordje gebruiken.
pi_143253594
Wij hebben nu het "nieuwe type" mee, dus ben benieuwd :)

En we hebben de Säter bank gekocht *O*
pi_143254553
Bestaan de diepe Billykasten niet meer? Ik kan ze niet vinden op de site.

En heeft iemand een idee óf en hoe ik de glasplaat uit de Morebo paneeldeur voor de Billy weg kan halen? Ik vind de deur veel te zwaar en het glas ook niet passen bij de rest (niet zelf gekocht).

[ Bericht 58% gewijzigd door wyccie op 10-08-2014 11:52:28 ]
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:13:46 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_143274959
Wat is het verschil tussen de huidige vitrinedeur van de IKEA en de vorige. Ik heb serieus geen idee hoe diegene heet die ik voor mijn huidige billy heb zitten :@

En wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe billy? Als in: moe tik echt op zoek gaan naar een nieuwe oplossing of is dit te combineren zonder dat het opvalt?

En zit er serieus een gaatje in de deur voor de knop? Want dat zou al een verschil zijn met de oude versie, daar heb ik geen knoppen op zitten en zitten ook geen gaatjes in?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143275352
Wat ik las is dat de deuren niet op de oude Billly's passen, dus ik ga er vanuit dat het komt omdat de scharnieren op een andere hoogte geplaatst zijn?
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:42:00 #226
272504 Gits
kimmidoll
pi_143276132
Is er al iemand in de nieuwe papershop geweest van Ikea? Ik zag een berichtje erover langskomen maar heb zelf nog geen tijd gehad....dus

:)
pi_143289213
quote:
9s.gif Op zondag 10 augustus 2014 11:33 schreef wyccie het volgende:
Bestaan de diepe Billykasten niet meer? Ik kan ze niet vinden op de site.

En heeft iemand een idee óf en hoe ik de glasplaat uit de Morebo paneeldeur voor de Billy weg kan halen? Ik vind de deur veel te zwaar en het glas ook niet passen bij de rest (niet zelf gekocht).

Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de diepere kasten inderdaad uit het assortiment zijn en niet vervangen worden op de korte termijn.

Ik denk niet dat je het glas uit de MOREBO kunt halen zonder de aluminium omlijsting los te halen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143289251
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:13 schreef Troel het volgende:
Wat is het verschil tussen de huidige vitrinedeur van de IKEA en de vorige. Ik heb serieus geen idee hoe diegene heet die ik voor mijn huidige billy heb zitten :@

En wat is het verschil tussen de oude en de nieuwe billy? Als in: moe tik echt op zoek gaan naar een nieuwe oplossing of is dit te combineren zonder dat het opvalt?

En zit er serieus een gaatje in de deur voor de knop? Want dat zou al een verschil zijn met de oude versie, daar heb ik geen knoppen op zitten en zitten ook geen gaatjes in?
quote:
BILLY boekenkasten
Verbeterd en vernieuwd

Veel mensen vinden BILLY de beste boekenkast ter wereld. Hij wordt al sinds 1979 door boekenliefhebbers over de hele wereld gebruikt. Maar niets is zo goed dat het niet kan worden verbeterd. De nieuwe en verbeterde BILLY boekenkasten hebben:

• Minder zichtbare boorgaten
• Sterkere planken
• Meer mogelijkheden voor het plaatsen van deuren
Goed om te weten: de nieuwe BILLY deuren kan je niet op oude BILLY boekenkasten plaatsen.
En volgens mij zijn de hoeken meer afgerond en is de kleur wit vernieuwd
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:42:48 #229
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143291825
Toch well knap hoe ze bij de verbeterpunten "meer mogelijkheden" en "past niet" in één "verbeterpunt" weten te combineren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 11 augustus 2014 @ 07:57:17 #230
35189 Troel
scherp en bot
pi_143291893
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 07:42 schreef Leandra het volgende:
Toch well knap hoe ze bij de verbeterpunten "meer mogelijkheden" en "past niet" in één "verbeterpunt" weten te combineren.
_O-

Het zou inderdaad pas echt een verbeterpunt zijn als je dat kon combineren. Ik vind het vooral jammer dat het tvmeubel foetsie is :( Nu wordt het echt kijken of het op een of andere manier met iets gecombineerd kan worden, maar dan kun je er alsnog niet één geheel van maken omdat de bovenkant mist zeg maar.

En ik weet niet of een laag Billykastje echt geschikt is voor het plaatsen van een tv...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143302462
Weet iemand nog hoe het groene lage bed met wolbekleding heette? IKEA had die enkele jaren terug. Zeer laag op de grond en met soort van stootkussen eromheen..



Ah, de Grimen.
pi_143310403
de nieuwe catalogus is binnen :D
pi_143312406
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat de diepere kasten inderdaad uit het assortiment zijn en niet vervangen worden op de korte termijn.

Ik denk niet dat je het glas uit de MOREBO kunt halen zonder de aluminium omlijsting los te halen.
Ah, twee keer balen dus. -O-
Even op Marktplaats neuzen dus.
pi_143312521
Twiddel
pi_143314340
Op de regenachtige dag zijn wij tijdens onze vakantie bij de Ikea in Vilesse (Italië) geweest. Leuk om te zien dat de prijzen anders zijn en er andere producten dan in Nederland staan. Onder andere deze:

pi_143314488
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:25 schreef MissEnergy het volgende:
Op de regenachtige dag zijn wij tijdens onze vakantie bij de Ikea in Vilesse (Italië) geweest. Leuk om te zien dat de prijzen anders zijn en er andere producten dan in Nederland staan. Onder andere deze:

[ afbeelding ]
Volgens mij is de uitrol daarvan gestopt?
Nederland zou ook televisies gaan verkopen en volgens mij is de verkoop in Duitsland al gestopt :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143314645
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:28 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij is de uitrol daarvan gestopt?
Nederland zou ook televisies gaan verkopen en volgens mij is de verkoop in Duitsland al gestopt :?
Ze waren daar ook in de uitverkoop volgens mij.
pi_143314697
Heb ik eindelijk een besluit genomen voor een slaapkamer lamp (die Deathstar uit de PS2014 collectie) issie in het hele land uitverkocht. :(

quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:42 schreef Gits het volgende:
Is er al iemand in de nieuwe papershop geweest van Ikea? Ik zag een berichtje erover langskomen maar heb zelf nog geen tijd gehad....dus

:)
Afgelopen week in Utrecht. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De spullen zijn leuk, maar de presentatie ervan nodigt niet uit tot shoppen.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 19:55:28 #239
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143352320
Iemand hier ervaring met de keukenplanner van IKEA? Ik wil een losse oven+kookplaat maar bij elke dingetje zit er een kastje aan vast....
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143352475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Iemand hier ervaring met de keukenplanner van IKEA? Ik wil een losse oven+kookplaat maar bij elke dingetje zit er een kastje aan vast....
Waarom zou je de planner gebruiken als je alleen een kookplaat en een oven wilt?
Of begrijp ik het verkeerd? :@

In principe kun je bij IKEA alle onderdelen los kopen en dat kastje in de planner zit er puur bij omdat het inbouwapparaten zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:00:03 #241
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143352567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 19:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Waarom zou je de planner gebruiken als je alleen een kookplaat en een oven wilt?
Of begrijp ik het verkeerd? :@

In principe kun je bij IKEA alle onderdelen los kopen en dat kastje in de planner zit er puur bij omdat het inbouwapparaten zijn.
Ik zit een hele keuken in elkaar te knopen.

Ook wel fijn dat ik 5 mm te kort kom. Als ik over de lange lengte (keuken in een L vorm) van alles neerzet heb ik 675 mm over en ik heb dan 680 nodig om er op de korte kant nog wat in te bouwen ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143352853
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:00 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik zit een hele keuken in elkaar te knopen.

Ook wel fijn dat ik 5 mm te kort kom. Als ik over de lange lengte (keuken in een L vorm) van alles neerzet heb ik 675 mm over en ik heb dan 680 nodig om er op de korte kant nog wat in te bouwen ;(
Ooh maar dan heb je dat kastje toch nodig?

Oh wacht. Je kiest bij 'onderkasten' voor een specifieke onderkast waarbij je aan de rechterkant een kookplaat en een oven kunt kiezen. Net zoals je een onderkast voor een spoelbak gekozen hebt.

waarvoor heb je 680 nodig dan? Ten tijde van FAKTUM was het zo dat van alle kasten een millimeter werd afgetrokken omdat de kasten in praktijk een (paar) millimeter(s) kleiner waren.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:05:58 #243
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143352882
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooh maar dan heb je dat kastje toch nodig?

Oh wacht. Je kiest bij 'onderkasten' voor een specifieke onderkast waarbij je aan de rechterkant een kookplaat en een oven kunt kiezen. Net zoals je een onderkast voor een spoelbak gekozen hebt.

waarvoor heb je 680 nodig dan? Ten tijde van FAKTUM was het zo dat van alle kasten een millimeter werd afgetrokken omdat de kasten in praktijk een (paar) millimeter(s) kleiner waren.
680 is de diepte van het blad?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:10:26 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143353128


En dan wil ik in die hoek een oven+kookplaat
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143353141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

680 is de diepte van het blad?
Je wilt zo'n hoekkast plaatsen?
Dan toch maar even bij IKEA navragen of die millimetercorrectie nog steeds geldt.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:14:11 #246
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_143353354
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je wilt zo'n hoekkast plaatsen?
Dan toch maar even bij IKEA navragen of die millimetercorrectie nog steeds geldt.
Sowieso was ik van plan om een keertje langs te gaan voor ik zomaar een keuken bestel :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_143353434
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Sowieso was ik van plan om een keertje langs te gaan voor ik zomaar een keuken bestel :P
Dat navragen zou je ook op Facebook kunnen doen, zodat je je planning definitief kunt maken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143359088
Heeft iemand thuis een schapenvacht? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/83235110/ en je hebt er kennelijk ook een voor 30 euro van Rens...

Ik wil er echt al 10 jaar een maar ben bang dat mijn kat kotst of zo en dat vachtje lelijk wordt! :( Sowieso gaat ook mijn kat erop liggen pitten en dan krijg je allemaal haartjes van de kat in het kleedje, kan je die verwijderen? En zijn die vachtjes echt warm en zacht? Vergelijkbaar met uggs of niet?

Ik ga er geen schoenen van maken hoor _O- maar wil deze gebruiken als blote voeten kleedje of zo op mijn kamer! :D
  woensdag 13 augustus 2014 @ 00:14:12 #249
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_143363808
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 22:18 schreef mapima het volgende:
Heeft iemand thuis een schapenvacht? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/83235110/ en je hebt er kennelijk ook een voor 30 euro van Rens...

Ik wil er echt al 10 jaar een maar ben bang dat mijn kat kotst of zo en dat vachtje lelijk wordt! :( Sowieso gaat ook mijn kat erop liggen pitten en dan krijg je allemaal haartjes van de kat in het kleedje, kan je die verwijderen? En zijn die vachtjes echt warm en zacht? Vergelijkbaar met uggs of niet?

Ik ga er geen schoenen van maken hoor _O- maar wil deze gebruiken als blote voeten kleedje of zo op mijn kamer! :D
Ik heb er al een aantal jaar een liggen bij m'n bed. Volgens mij de Rens omdat de Ludde toen nog duurder was. Gaat wel vuil inzitten dus voor ik ga stofzuigen klop ik 'm altijd uit. Ben er heel blij mee :)
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:07:02 #250
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143367796
Is de grijsbruine lijn van Hemnes helemaal uit het assortiment of is dit tijdelijk?
Ik ben nog op zoek naar iets van een dressoir/wandkast en kledingkast in die kleur, dus als iemand er ergens een tegenkomt in de koopjeshoek hoor ik het graag.
pi_143368058
Die kleur gaat er helemaal uit, zowel voor Hemnes als enkele andere series. Ik was net op tijd om mijn hele appartement in te richten met die kleur, maar in veel gevallen had ik het laatste exemplaar.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 07:51:27 #252
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_143368107
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 20:10 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]

En dan wil ik in die hoek een oven+kookplaat
Bij onderkasten heb je de optie, kast voor Oven / hetelucht oven / magnetron etc. (althans ik heb het FAKTUM programma een jaar geleden uitvoerig gebruikt)
Gaskookplaat staat gewoon bij apparatuur en kan je volgensmij overal bovenflikkeren al heb ik hem ook op de oven gezet.

Op het moment dat je deze keuken bij hun samenstelt komen ze er wel mee aan dat je vaak nog dingen als kantlijsten moet gaan plaatsen tussen het kastje en de muur, waardoor alles een paar mm - 1 a 2 cm naar voren komt. Prop het dus niet te veel op. Juist een gat van 3 cm is makkelijk te overbruggen, past het precies dan past het waarschijnlijk net niet.
(als je niet snapt wat ik bedoel dan vraag het even)
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:29:02 #253
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143368438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 07:47 schreef rgras het volgende:
Die kleur gaat er helemaal uit, zowel voor Hemnes als enkele andere series. Ik was net op tijd om mijn hele appartement in te richten met die kleur, maar in veel gevallen had ik het laatste exemplaar.
Ohh flut. Dat wordt marktplaats afstruinen. Dank je!
pi_143390751
Ik ben op zoek naar Minnen kinderbed. Hij staat al een poosje niet meer op de site maar nu kwam het nieuwe boek en daar staat hij wel in. Iemand hier bekend ermee of hij wel weer in de winkel komt?
  donderdag 14 augustus 2014 @ 01:05:56 #255
3185 Adelante
To let it go now
pi_143400658
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 08:29 schreef morgane het volgende:

[..]

Ohh flut. Dat wordt marktplaats afstruinen. Dank je!
vanavond hele koopjeshoek van duiven vol zien liggen met laatste HEMNES grijsbruin artikelen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_143400996
Vrijdag komt IKEA langs om 2x Stockholm bank te leveren w/
pi_143401154
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:27 schreef xaban06 het volgende:
Vrijdag komt IKEA langs om 2x Stockholm bank te leveren w/
Welke? Stof of leer?

Mooie banken! O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_143401222
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Welke? Stof of leer?

Mooie banken! O+
Stof. Wij zijn niet zo van de leer, veelste koud :P

Gekocht tijdens de actie, iets van 15% korting uit mijn hoofd.
pi_143401257
Er staat trouwens:
quote:
De hoes is afneembaar en chemisch te reinigen en dus eenvoudig schoon te houden. Meer lezen
Klik je vervolgens op Meer lezen, staat er:
quote:
Goed om te weten
De zitbank wordt geleverd met de bekleding eromheen.
Dus niet afneembaar :P
  donderdag 14 augustus 2014 @ 02:11:15 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143401423
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk.... dat de hoezen er al omheen zitten als de bank geleverd wordt betekent niet automatisch dat ze er niet af kunnen om gewassen te worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143401429
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:49 schreef xaban06 het volgende:
Er staat trouwens:

[..]

Klik je vervolgens op Meer lezen, staat er:

[..]

Dus niet afneembaar :P
Jawel... zoals ik het lees is het zo dat in tegenstelling tot andere banken de bekleding er alvast omheen gedaan wordt in de fabriek, maar dat je deze thuis er rustig vanaf kunt halen.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:45 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Stof. Wij zijn niet zo van de leer, veelste koud :P

Gekocht tijdens de actie, iets van 15% korting uit mijn hoofd.
Die leren versie is zo'n "later-als-ik-groot-ben" bank voor mij :')

Welke bekleding? Groen? :D
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 02:24:14 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143401509
Ik heb echt spijt dat wij niet voor de Stockholm hebben gekozen toen we nieuwe banken kochten, de leren versie dan uiteraard.... een prachtige bank O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143401655
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:11 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Jawel... zoals ik het lees is het zo dat in tegenstelling tot andere banken de bekleding er alvast omheen gedaan wordt in de fabriek, maar dat je deze thuis er rustig vanaf kunt halen.

[..]

Die leren versie is zo'n "later-als-ik-groot-ben" bank voor mij :')

Welke bekleding? Groen? :D
Volgens mij is het niet afneembaar, al hoop ik natuurlijk van wel.

Groene wilden we heel graag toen het nog nieuw was, niet gedaan. Achteraf gezien prima keuze geweest om het niet te doen, past totaal niet in onze interieur.

We hebben de grijs/bruine kleur, dunno hoe het precies heet :P

Wordt gewoon tot in de woonkamer gelevered, gratis. Hoe tof *O*
pi_143401674
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 02:50 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Volgens mij is het niet afneembaar, al hoop ik natuurlijk van wel.

Groene wilden we heel graag toen het nog nieuw was, niet gedaan. Achteraf gezien prima keuze geweest om het niet te doen, past totaal niet in onze interieur.

We hebben de grijs/bruine kleur, dunno hoe het precies heet :P

Wordt gewoon tot in de woonkamer gelevered, gratis. Hoe tof *O*

Nice O+
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 14 augustus 2014 @ 07:27:32 #265
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143402885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 01:05 schreef Adelante het volgende:

[..]

vanavond hele koopjeshoek van duiven vol zien liggen met laatste HEMNES grijsbruin artikelen.
Ah thanks!!
pi_143408310
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:32 schreef Chanty87 het volgende:
Wil ik een nieuwe kast aanschaffen (BILLY O+ ) met cd/dvd rek/kast (BENNO) erbij, is het allemaal niet op voorraad en gaat het blijkbaar uit het assortiment ;( Las dat BILLY vernieuwd wordt, staat alleen niet op de site? En BENNO lijkt te worden vervangen door GNEDBY maar die heeft slechts 1 kleur -O-
CD/DVD kast van BENNO kon ik ook niet vinden, dus ik heb maar een GNEDBY gekocht. Volgens mij bijna hetzelfde?. Boekenkast van BENNO was nog wel beschikbaar. Of was de naam van de CD/DVD-kast altijd al anders?

Daarnaast nog een nieuwe bank (een Ektorp, zit fijn).
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_143409113
Deze week de catalogus in de bus gekregen en verliefd geworden op de veelkleurige ps opbergtafel. Probleem is dat het ding blijkbaar alleen maar in de catalogus lijkt te bestaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Mogelijk dat een deel van de ps2014 serie pas later beschikbaar komt ofzo? (kan het nergens vinden en Anna begrijpt me zoals gewoonlijk niet :(

Het gaat om dit schatje, wel te vinden op de ikea Belgie site maar niet op de Nederlandse
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_143409407
Die is inderdaad leuk O+
Tap tap tap
  donderdag 14 augustus 2014 @ 12:51:13 #269
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143409548
En staat zo ongeveer overal ter wereld op de site... behalve in NL dus :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143409797
Ik heb hem in IKEA Haarlem zien staan in de showroom.
Alleen had ie wel wieltjes zover ik mij kan herinneren.
pi_143409982
Zou natuurlijk kunnen dat ie wel in de winkel staat maar om onduidelijke reden niet op de site. Die wieltjes zijn waarschijnlijk een 'extra' feature. Misschien moet ik morgen ofzo toch maar eens even een ritje Delft doen O+
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_143410045
IKEAHelpt twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:02:23 @MinetteHS Hej Minette, artikel 702.639.98 zit sinds april 2014 in het Nederlandse IKEA assortiment. Naar welke vestiging ga je graag? ^IT reageer retweet
IKEAHelpt twitterde op donderdag 14-08-2014 om 13:10:35 @MinetteHS De IKEA PS 2014 opbergtafel staat niet op de website. IKEA Amersfoort heeft nog 3 stuks op voorraad. ^IT reageer retweet
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_143410099
Even twitteren dus :D
Als het water je aan de lippen staat, moet je zorgen dat je goed kunt zwemmen.
pi_143410296
Dat is dan wel weer het voordeel van Twitter :P
Tap tap tap
pi_143410342
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 13:12 schreef Minette het volgende:
Even twitteren dus :D
Ah, dank! Ik had de fb pagina wel al gevonden en daar de vraag gesteld :) Twitter gaat duidelijk sneller
Zo ik iets ben, ben ik een Hagenaar
pi_143411503
je had bij anna ook om een chatmedewerker kunnen vragen. voor degene die geen twitter hebben ;)
met anna schiet je niets op, die snapt alleen dingen die op de website staan.
pi_143411614
Ik heb jullie boekje ontvangen thanks ^O^
pi_143419350
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:12 schreef Felagund het volgende:

[..]

CD/DVD kast van BENNO kon ik ook niet vinden, dus ik heb maar een GNEDBY gekocht. Volgens mij bijna hetzelfde?. Boekenkast van BENNO was nog wel beschikbaar. Of was de naam van de CD/DVD-kast altijd al anders?

Daarnaast nog een nieuwe bank (een Ektorp, zit fijn).
Ik heb alsnog een witte BENNO kunnen vinden in Barendrecht, maar toen ik de catalogus kreeg zag ik dat GNEDBY alsnog in het wit verkrijgbaar is/wordt :') Beetje stom dat die website niet up-to-date wordt gehouden want daar staat nog steeds alleen zwart-bruin op.
  donderdag 14 augustus 2014 @ 19:19:33 #279
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143421797
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 07:27 schreef morgane het volgende:

[..]

Ah thanks!!
Ennn inmiddels alleen nog maar een boekenkast en bureau. Ik was dus nu al te laat!
pi_143423151
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 12:35 schreef Zomerjurkje het volgende:
Deze week de catalogus in de bus gekregen en verliefd geworden op de veelkleurige ps opbergtafel. Probleem is dat het ding blijkbaar alleen maar in de catalogus lijkt te bestaan. Heeft iemand enig idee waar dit aan ligt? Mogelijk dat een deel van de ps2014 serie pas later beschikbaar komt ofzo? (kan het nergens vinden en Anna begrijpt me zoals gewoonlijk niet :(

Het gaat om dit schatje, wel te vinden op de ikea Belgie site maar niet op de Nederlandse
[ afbeelding ]
In Breda hebben ze 'em!
Met een meidenkwartet
pi_143430323
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 19:19 schreef morgane het volgende:

[..]

Ennn inmiddels alleen nog maar een boekenkast en bureau. Ik was dus nu al te laat!
Ik kom morgen in utrecht, moet ik kijken en iets meenemen?
pi_143435636
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 20:32 schreef Fixers het volgende:
Heb ik eindelijk een besluit genomen voor een slaapkamer lamp (die Deathstar uit de PS2014 collectie) issie in het hele land uitverkocht. :(

[..]

Afgelopen week in Utrecht. Ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet vinden. De spullen zijn leuk, maar de presentatie ervan nodigt niet uit tot shoppen.
Beneden is het een akelige kelder. Ik ben er direct de ruimtelijke oriëntatie kwijt en de belabberde verlichting maakt me erg moe & chagrijnig.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 07:47:39 #283
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143437711
quote:
1s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik kom morgen in utrecht, moet ik kijken en iets meenemen?
Tsja ik ben op zoek naar deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00250961/
In grijsbruin. En dan niet het showmodel. Maar ik wil het je eigenlijk niet aandoen om dat ding mee te sleuren :P ligt er ook aan waar je zelf woont trouwens.
pi_143437896
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 07:47 schreef morgane het volgende:

[..]

Tsja ik ben op zoek naar deze:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00250961/
In grijsbruin. En dan niet het showmodel. Maar ik wil het je eigenlijk niet aandoen om dat ding mee te sleuren :P ligt er ook aan waar je zelf woont trouwens.
Glasstad. Maar je moet het zelf weten ;)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:22:53 #285
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143437975
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Glasstad. Maar je moet het zelf weten ;)
Hmm nee, dat is niet te doen vanuit Nijmegen. Zou je het misschien wel even door willen geven als je 'm tegenkomt? Dan kan ik altijd nog besluiten zelf erheen te gaan. Thanks! :)
pi_143438031
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:22 schreef morgane het volgende:

[..]

Hmm nee, dat is niet te doen vanuit Nijmegen. Zou je het misschien wel even door willen geven als je 'm tegenkomt? Dan kan ik altijd nog besluiten zelf erheen te gaan. Thanks! :)
Ja hoor.

Enne, is korter als naar utrecht hoor :P
pi_143438110
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:58 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Beneden is het een akelige kelder. Ik ben er direct de ruimtelijke oriëntatie kwijt en de belabberde verlichting maakt me erg moe & chagrijnig.
Precies dat inderdaad. Ik hoop dat dat tijdelijk is en nog aangepakt gaat worden.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:56:10 #288
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143439178
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 08:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja hoor.

Enne, is korter als naar utrecht hoor :P
Hé, verrek. Ik ben niet zo goed in topografie als ik dacht :D
pi_143440128
NORNÄS, de Vitrinekast met 2 deuren, hoe hoog is het glasgedeelte, dus zonder de poten, weet iemand dit? Het zou ergens tussen moeten passen, hoop dat ik er iets mee kan :Y
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_143441398
Even een vraagje..

iemand die toevallig deze week bij Ikea Delft komt en voor mij de prijs van het tundra laminaat daar wilt fotograferen?
Ik ga komende weken een keer laminaat kopen, maar als Delft de moeite waard is om even heen te rijden (vanuit Nijmegen) heb ik dat er uiteraard voor over.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:51:41 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143441566
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:44 schreef jorco het volgende:
Even een vraagje..

iemand die toevallig deze week bij Ikea Delft komt en voor mij de prijs van het tundra laminaat daar wilt fotograferen?
Ik ga komende weken een keer laminaat kopen, maar als Delft de moeite waard is om even heen te rijden (vanuit Nijmegen) heb ik dat er uiteraard voor over.
Vergeet je niet wat het aan brandstof kost om met een aanhanger heen en weer te rijden?
Tenzij je een leasebak hebt natuurlijk, dan kost het je alleen maar tijd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143441702
Het schijnt dat het al snel een paar euro per vierkante meter scheelt..
En duiven en Eindhoven zijn ook niet naaste de deur ;)
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 11:59:32 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143441782
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef jorco het volgende:
Het schijnt dat het al snel een paar euro per vierkante meter scheelt..
En duiven en Eindhoven zijn ook niet naaste de deur ;)
De normale prijs van het Tundra laminaat is ¤ 5,99 per m²
Nou ben ik al even niet meer in Delft geweest, maar het lijkt me sterk dat het daar voor minder dan de Slätten ligt.

Ik weet dat het bij Delft altijd goedkoper was, maar toen was het volgens mij bij andere Ikea's nog duurder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143441868
Zo dacht ik ook..
Daarom ook de vraag of er iemand toevallig heen gaat ;)
Om vanuit nijmegen te gaan kijken is natuurlijk niet nuttig..
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:07:35 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143442003
Het verschil was iig fors.... 4 jaar geleden, maar toen was de prijs ook beduidend anders:
K&W / Tundra laminaat van Ikea: ervaringen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 12:08:44 #296
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_143442037
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 11:56 schreef jorco het volgende:
Het schijnt dat het al snel een paar euro per vierkante meter scheelt..
En duiven en Eindhoven zijn ook niet naaste de deur ;)
Duiven is vanaf Nijmegen maar een half uurtje.
pi_143445137
Eindelijk een reactie van de klantenservice op mijn vraag van het verschil tussen de HÄFTIGT koelkasten.

quote:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 4-8-2014.

Excuses voor onze late reactie.

Uw e-mail hebbne wij doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling van eth Hoofdkantoor met het verzoek de informatie achterhalen.
Zodra wij een reactie ontvangen, zullen wij u hieover informeren.

Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.
Nog maar even wachten dus :{
pi_143445291
oei, typen is ook wel erg lastig voor de klantenservice
pi_143446310
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:02 schreef loecje het volgende:
oei, typen is ook wel erg lastig voor de klantenservice
Die zag ik ook later pas ja :D
Ik heb het ook vaak genoeg hoor dat mijn linkerhand sneller typt dat me rechter waardoor je dat soort rare brouwsels krijgt. Maar me spelling controller markeert die dan even zodat ik ze kan corrigeren.
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:52:02 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_143446891
de IKEA accepteert geen VVV bonnen begrijp ik, want ze verkopen een IKEA-tegoedpas. Maar er is zeker nergens een mogelijkheid om zo'n tegoedpas met VVV-bonnen te kopen?

(wat een kutzooi trouwens :X)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_143446988
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:52 schreef Troel het volgende:
de IKEA accepteert geen VVV bonnen begrijp ik, want ze verkopen een IKEA-tegoedpas. Maar er is zeker nergens een mogelijkheid om zo'n tegoedpas met VVV-bonnen te kopen?

(wat een kutzooi trouwens :X)
Zo'n tegoedpas kun je volgens mij alleen kopen bij de kassa (of misschien klantenservice) maar daar accepteren ze volgens mij ook geen VVV pas.

Hoe ik van die krengen ben afgekomen:
- Opsturen naar Bol.com dan krijg je tegoedcodes van hun
- Bij de V&D
- Bij de Hornbach
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')