abonnement Unibet Coolblue
pi_144255615
quote:
10s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh Slam FM.. Als ik iets een boutzender vind.. :P
Jij bent meer een 3FM-mens? :P Of een 538-mens? :P Of geen van allen..,
pi_144255693
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ligt strak op de weg. Verbruik bbk is dramatisch en dat is eigenlijk de enige tegenvaller, maar het kost wat om 1300kg vooruit te drukken natuurlijk. De zender is oke maar ik was echt verplicht tot radio luisteren, of constant dezelfde cd aanhoren :+. Dus de Parrot is echt een veradming.
Dat gewicht speelt vast mee inderdaad, wat haal je in de stad dan? Het is ook meer een auto om afstanden mee te rijden dan een boodschappenauto denk ik :P

De carkit?
pi_144258115
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Jij bent meer een 3FM-mens? :P Of een 538-mens? :P Of geen van allen..,
Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :p
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  zondag 7 september 2014 @ 14:55:52 #79
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_144272191
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :p
Veronica is nu ook slechter geworden met die saaie 90's meuk.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_144292675
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :p
Ohja die kan ook nog. Veel 80's/90's toch? Gepraat tussendoor vind ik ook altijd leuk inderdaad :P
pi_144299565
Overvloed Guns n Roses trouwens op Veronica :r
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_144299761
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Dat gewicht speelt vast mee inderdaad, wat haal je in de stad dan? Het is ook meer een auto om afstanden mee te rijden dan een boodschappenauto denk ik :P

De carkit?
Gemiddeld 1:14,4. Alleen stadsverkeer heb ik niet gemeten maar als ik dan zou afgaan op de bc dan gaat dat richting 1:7, 1:8 :'). Maximum wat ik haalde was 1:16 maar dat lijkt eenmalig te zijn geweest op een langere route. Had zelf meer hoop op 1:16 voor het gehele woon/werk traject en richting de 1:10/11 aan stadsverkeer. Goed, buiten dat zijn de vaste lasten relatief laag voor de ruimte die de auto biedt ^O^. Met Parrot bedoelde ik de carkit ja :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_144302991
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Jij bent meer een 3FM-mens? :P Of een 538-mens? :P Of geen van allen..,
3FM :r Die kutgiel. Vreselijk.
Ik draai meestal een mix van Qmusic, 538 en Slam. Maar ik heb niet altijd goed bereik, dus het wisselt wel. Soms zelfs skyradio :o
Schip ahoy!
pi_144312069
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 00:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Gemiddeld 1:14,4. Alleen stadsverkeer heb ik niet gemeten maar als ik dan zou afgaan op de bc dan gaat dat richting 1:7, 1:8 :'). Maximum wat ik haalde was 1:16 maar dat lijkt eenmalig te zijn geweest op een langere route. Had zelf meer hoop op 1:16 voor het gehele woon/werk traject en richting de 1:10/11 aan stadsverkeer. Goed, buiten dat zijn de vaste lasten relatief laag voor de ruimte die de auto biedt ^O^. Met Parrot bedoelde ik de carkit ja :)
Oh oke, klinkt best prima opzich voor een auto van dat formaat toch!

Ah handig, dat is met Bluetooth toch? Gaat ie dan ook over de speakers van de auto?
pi_144312116
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 08:10 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

3FM :r Die kutgiel. Vreselijk.
Ik draai meestal een mix van Qmusic, 538 en Slam. Maar ik heb niet altijd goed bereik, dus het wisselt wel. Soms zelfs skyradio :o
Ja ik ben ook geen Giel fan inderdaad. Qmusic en 538 kunnen ook wel prima zijn maar ik vind persoonlijk de dj's leuker bij Slam, leuker geouwehoer. Vind ik dan.
Sky soms wel leuk, 80's/90's :P
pi_144314630
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oh oke, klinkt best prima opzich voor een auto van dat formaat toch!

Ah handig, dat is met Bluetooth toch? Gaat ie dan ook over de speakers van de auto?
Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  maandag 8 september 2014 @ 17:02:34 #87
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144317193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Zag van de week dat dit rubber aan het scheuren is, zit vast aan de ruit... Maar eens kijken wat er aan te doen valt, of dat er een nieuw rubber op kan:
[ afbeelding ]
Hier even op terug te komen, even nagevraagd bij de garage:
quote:
Het portierrubber kost 20,15 euro incl. Montage kost 40 euro exclusief btw.
Damn :X :{
pi_144317245
Kun je dat niet zelf dan? Beetje jammer geld.
Schip ahoy!
  maandag 8 september 2014 @ 17:04:47 #89
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144317272
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 17:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Kun je dat niet zelf dan? Beetje jammer geld.
Zal zo even een foto maken van hoe het zit, want het is zeker zonde van 't geld.
  maandag 8 september 2014 @ 17:34:09 #90
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144318282
http://www.ebay.nl/itm/Ge(...)tem2a355ae7d5&_uhb=1

Dit onderdeel is het, blijkbaar zit hij gewoon gelijmd/getapet.
pi_144319445
Da's bijna altijd. Ik ben niet anders gewend dan dat je zulke rubbers gewoon los kan trekken en terug kan plaatsen. Zitten hooguit geplakt ofzo, en zelfs dat vaak al niet: meestal gewoon stevig geklemd. En als je niet helemaal idioot bent, zie ik geen enkele reden om dat door een monteur te laten doen.

Mocht het mis gaan, leer je ervan en bestel je een nieuwe strip. Da's onder de streep nog altijd goedkoper dan het een monteur laten doen.
Schip ahoy!
pi_144333087
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.
Oke, dat klinkt echt superhandig! Vind zo'n systeem altijd wel cool, dat het de radio op mute zet en je dan de telefoon op de speakers krijgt. Dat is dan zo'n inbouwkit neem ik aan?
Telefoneer je ook veel in de auto dan?
pi_144333627
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Oke, dat klinkt echt superhandig! Vind zo'n systeem altijd wel cool, dat het de radio op mute zet en je dan de telefoon op de speakers krijgt. Dat is dan zo'n inbouwkit neem ik aan?
Telefoneer je ook veel in de auto dan?
Ja, je zet hem tussen de radio en de kabelboom in. Plug en play met een juist merkadaptertje. En ja, je moet wel aangeven wanneer het eten op tafel moet staan hè :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_144334118
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, je zet hem tussen de radio en de kabelboom in. Plug en play met een juist merkadaptertje. En ja, je moet wel aangeven wanneer het eten op tafel moet staan hè :')
Aah zo werkt dat dus!

Haha, of lekker ouwehoeren in de file! :P
  maandag 8 september 2014 @ 23:02:20 #95
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144334288
quote:
0s.gif Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Mobiel ben ik eens van voren gepakt. Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.
Ik weet er eentje hier in de regio, getest op de motor.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 8 september 2014 @ 23:04:16 #96
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_144334370
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.
Welke Parrot heb je dan? Ik wil er stiekem ook wel eentje; nog niet eens specifiek voor het bellen, maar streamen via BT is wel relaxed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 8 september 2014 @ 23:09:41 #97
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_144334635
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's bijna altijd. Ik ben niet anders gewend dan dat je zulke rubbers gewoon los kan trekken en terug kan plaatsen. Zitten hooguit geplakt ofzo, en zelfs dat vaak al niet: meestal gewoon stevig geklemd. En als je niet helemaal idioot bent, zie ik geen enkele reden om dat door een monteur te laten doen.

Mocht het mis gaan, leer je ervan en bestel je een nieuwe strip. Da's onder de streep nog altijd goedkoper dan het een monteur laten doen.
Kijk, zo zien ze er nu uit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En volgens mij zitten ze er gewoon onder geklemd/gelijmd, lijkt me niet dat het hele raam eruit moet, aangezien het volgende dealer 40,- euro kostte (half uur tijd voor verwijderen en plaatsen? Dan doe je niet een heel raam :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_144336338
quote:
14s.gif Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Welke Parrot heb je dan? Ik wil er stiekem ook wel eentje; nog niet eens specifiek voor het bellen, maar streamen via BT is wel relaxed.
Je moet een willekeurige uit de MKi serie hebben, die kunnen streamen. Heb zelf de MKi9000, heeft geen schermpje maar een draadloze remote.



Er zijn wel geavanceerdere modellen, moet je maar op de website van Parrot kijken :)
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_144340769
Lieve autorijders,

ik vertrek van punt A, een andere auto van punt B en we willen op de meest gunstige plaats afspreken om verder te rijden naar punt C.

Bestaat daar een routeplanner voor?
pi_144341115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lieve autorijders,

ik vertrek van punt A, een andere auto van punt B en we willen op de meest gunstige plaats afspreken om verder te rijden naar punt C.

Bestaat daar een routeplanner voor?
Nee maar je kan bij Google Maps wel zelf kijken wat het meest gunstig is.

Beetje zelf nadenken bij routes kan toch wel?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')