Ik zit net onder het omslagpunt met de 323. Mocht het een keer minder gaan met de km's dan lopen de kosten op. De 6 wil ik al wel langer en daarmee kom ik financieel ietsje beter mee uit dan de mx-5, terwijl mijn rug mij nog dankbaarder is. de ruimte van de auto gaat verder wel goed gebruikt worden!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Waarom van de 323 diesel naar een 6 benzine? Dat scheelt nogal qua kosten lijkt me? 6 is groter en zwaarder, dus is je benzinenadeel nog erger.
Nee niet eensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:12 schreef Hyman het volgende:
Ik had de vorige op aangepast op sjoegerds 106, geen idee of ie het doorhad
Nee, en ik sta er ook nog in met m'n oude.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Is de lijst nog relevant voor het topic? Vult nu eigenlijk alleen maar de OP zonder echt actueel te zijn.
Die roadster was uiteindelijk niet zo geschikt voor woonwerk-verkeer. Hele toffe auto maar niet meer goed als daily. Nu dus een 6 gekocht, en wellicht volgend jaar weer kijken naar een NB voor erbijquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:24 schreef Kriegel het volgende:
Ik ook. Moet nog eens nieuwe foto's maken.
Zag je MX-5 te koop staan, House. Hoezoda?
Tsja, wat is merktrouw? Onderhand twee Mitsubishi's, 1 Nissan, 1 Renault en nu 2 Mazda's verder. Ben op één uitschieter na vooral Japan-trouw .quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:18 schreef Kriegel het volgende:
Ziet er strak uit, en je bent in ieder geval merktrouw gebleven.
Als je meer sjouwruimte nodig hebt geef ik je groot gelijk, dit is tien keer praktischer.
Dat mogelijk wel, al weet ik dan niet of ik voor die 6 zou gaan. Het ging me vooral om klein/diesel vs groot/benzine. Dat vond ik apart. Maar hij heeft z'n keuze gemaakt, prima dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:41 schreef KeesBromfiets het volgende:
[..]
Zou jij het verschil niet over hebben om niet is zo'n gare 323 te zitten?
kan je ook een auto voor lenen/huren of thuis laten bezorgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:24 schreef monsterd. het volgende:
Uiteindelijk wilde ik ook gewoon kofferbakruimte voor alle ritjes naar de Ikea.
Hier net zo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:41 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, en ik sta er ook nog in met m'n oude.
Ik wil ook weer een keer waxen, maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen...quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier net zo.
Maar heb dan ook nog geen mooie foto's van de 308...
Hopelijk heb ik binnenkort tijd om hem in de wax te zetten enzo..
Die 6 ziet er trouwens netjes uit!. Rijd ook prima, alleen vond ik de motor(ik dacht dat er in die die ik mee had een 1.8 benzine lag.) nogal tam, zeker op de snelweg.
Interieur vind ik wel erg mooi! Behalve de km teller e.d. valt er amper aan te zien dat die auto's inmiddels alweer relatief oud zijn.. (nouja, dat model was er al in 2006 geloof ik..)
Herkenbaar steeds aan het werk en dit weekend ook weer naar de meubelboulevard. Nog een klein maandje en dan is mijn appartement klaar dus alvast meubels e.d. kopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een keer waxen, maar weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen...
Ik switch ook tussen studie, werk, vriendin, familie, etc.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:33 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Herkenbaar steeds aan het werk en dit weekend ook weer naar de meubelboulevard. Nog een klein maandje en dan is mijn appartement klaar dus alvast meubels e.d. kopen.
Dan wil je helemaal niet achter mij aanrijden want ik doe m'n best on de fabrieksopgave te evenaren . Semi moderne uiterlijk deed 't 'm ook hier, ziet er prima uit voor het geld!quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Die 6 ziet er trouwens netjes uit!. Rijd ook prima, alleen vond ik de motor(ik dacht dat er in die die ik mee had een 1.8 benzine lag.) nogal tam, zeker op de snelweg.
Interieur vind ik wel erg mooi! Behalve de km teller e.d. valt er amper aan te zien dat die auto's inmiddels alweer relatief oud zijn.. (nouja, dat model was er al in 2006 geloof ik..)
Haha, Succes met die atmosferische motor. Had er met de Ibiza veel moeite mee. De 308 doet gemiddeld c.a. 1:14-1:14.5, fabrieksopgave is iets van 1:15.5 dus ik ben zeer tevreden. (Trek altijd stevig op)quote:Op dinsdag 22 juli 2014 17:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Dan wil je helemaal niet achter mij aanrijden want ik doe m'n best on de fabrieksopgave te evenaren . Semi moderne uiterlijk deed 't 'm ook hier, ziet er prima uit voor het geld!
Auto is er al sinds 2003 geloof ik, dat eerste model wordt inderdaad verrassend goed oud! Modern uiterlijk toen maar blijkbaar met minder trendgevoelige shit erin dan bijvoorbeeld de Fords en Opels uit die tijd, die zijn merendeels zwaar verouderd. Er staat me nog iets van bij dat sommigen 'm toen wat "bedaagd" vonden ogen, maar dat is nu juist een voordeel geworden.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:19 schreef Marco001 het volgende:
Interieur vind ik wel erg mooi! Behalve de km teller e.d. valt er amper aan te zien dat die auto's inmiddels alweer relatief oud zijn.. (nouja, dat model was er al in 2006 geloof ik..)
Uhu. Had die 6 van mijn tante(station) mee Duitsland in, keukentafel ophalen die qua lengte net niet in de 308 had gepast), maar als je vanaf 90 in wou halen moest je eigenlijk echt even terugschakelen. Zal de 1.6 of 1.8 zijn geweest, maar zelfs de 1.8 in de Nubira voelde sneller.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Auto is er al sinds 2003 geloof ik, dat eerste model wordt inderdaad verrassend goed oud! Modern uiterlijk toen maar blijkbaar met minder trendgevoelige shit erin dan bijvoorbeeld de Fords en Opels uit die tijd, die zijn merendeels zwaar verouderd. Er staat me nog iets van bij dat sommigen 'm toen wat "bedaagd" vonden ogen, maar dat is nu juist een voordeel geworden.
En die 1.8 is inderdaad wel wat karig bij vooral de stationversie, zelf zou ik eerder een 2.3 nemen als het er financieel uit kan, sowieso niet minder dan de 2.0 die er ook nog is. In de VS had je daarnaast nog een V6 maar die is hier geloof ik niet geleverd.
Veel motorenkeuze eigenlijk, als je bedenkt dat er ook nog diesels waren én de Speed6 / 6 MPS (wat trouwens een heerlijke auto is en tragisch ondergewaardeerd).
Inderdaad, geen V6 hier, niet rendabel. Maar een 2.0 had ik dan ook gedaan als minimum ja, liever nog de 2.3. Of de diesel, maar die heeft met 136pk wel een chipkuurtje nodigquote:Op dinsdag 22 juli 2014 20:54 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Auto is er al sinds 2003 geloof ik, dat eerste model wordt inderdaad verrassend goed oud! Modern uiterlijk toen maar blijkbaar met minder trendgevoelige shit erin dan bijvoorbeeld de Fords en Opels uit die tijd, die zijn merendeels zwaar verouderd. Er staat me nog iets van bij dat sommigen 'm toen wat "bedaagd" vonden ogen, maar dat is nu juist een voordeel geworden.
En die 1.8 is inderdaad wel wat karig bij vooral de stationversie, zelf zou ik eerder een 2.3 nemen als het er financieel uit kan, sowieso niet minder dan de 2.0 die er ook nog is. In de VS had je daarnaast nog een V6 maar die is hier geloof ik niet geleverd.
Veel motorenkeuze eigenlijk, als je bedenkt dat er ook nog diesels waren én de Speed6 / 6 MPS (wat trouwens een heerlijke auto is en tragisch ondergewaardeerd).
Je hebt er maar eentje nodig.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 22:38 schreef Marco001 het volgende:
Uhu, heb nog gekeken of ik ook een mooie 3 MPS kon vinden, maar er stonden toen maar 2 of 3 op marktplaats..
quote:
Ja zeker! Kwaliteit is ongeëvenaard. Had het door de jaren heen ook al ingebouwd zitten in mijn Kenwood HU maar die past natuurlijk niet in dit interieur.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heerlijk hè, zo'n Parrot! Ik gebruik 'm zeer regelmatig en ben er nog elke keer blij mee. Vooral als ik dan collega's aan de lijn heb die door hun fabrieks-af ingebouwde module amper hoorbaar zijn.
quote:
Dat is zo'n fantastisch ding! Ik heb de MKi9200, ideaal voor het afspelen van muziek én bellen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ondertussen ook met Parrot, wat heb ik dat apparaat gemist zeg. En wat was het een pokkewerk om die bluebox op een plaats te krijgen waarbij de radio unit niet alle kabels door midden sneed.
Dat rijdt lekker door! Ik heb mn megane nu 1,5 jaar ongeveer, heb er 80k bijgezet...quote:Op maandag 1 september 2014 10:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik rij nog steeds elke dag :p. Zelfs als ik vrij ben maak ik 600+ km in de week. De 106 staat dan ook al op ruim 137.000 km. Gekocht met 124.000 km
ik moet het zonder schermpje doen met mijn MKi9000quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:07 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is zo'n fantastisch ding! Ik heb de MKi9200, ideaal voor het afspelen van muziek én bellen.
Mooie auto! En leuke radiozenderquote:Op vrijdag 18 juli 2014 21:41 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dit is d'r dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oude tandenborstelquote:Op dinsdag 2 september 2014 19:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Een goede borstel lijkt me handiger.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Gewoon de hogedrukspuit, jonguh!
Moet je met die bakken van jou doen, dan is het vuil weg maar het plaatwerk ook!quote:
De radiator lamellen ookquote:Op dinsdag 2 september 2014 23:38 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet je met die bakken van jou doen, dan is het vuil weg maar het plaatwerk ook!
Voorzichtig met nagelborsteltje + autoshampoo?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef monsterd. het volgende:
[ afbeelding ]
Er groeit wat alg op mijn auto, hoe krijg ik dit schoon met huis-tuin-kreukenmiddeltjes?
Thanks Die radiozender hoeft gelukkig niet meer aan nu.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 14:16 schreef Kriegel het volgende:
Wtf House, wat ga je voorkruipen.
Dan pas ik die eerste foto wel ff aan.
In het buitenland ja, NL flitst niet van voren.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:50 schreef house_is_a_feeling het volgende:
"Ja maar dan moeten er ZO veel flitspalen aangepast worden"
Mobiel ben ik eens van voren gepakt. Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
In het buitenland ja, NL flitst niet van voren.
Stellen ze hem maar lekker de andere kant opquote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mobiel ben ik eens van voren gepakt. Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.
In elk geval krijg je zo'n smoesje van de overheid op het moment dat dit erdoor gedrukt gaat worden.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:55 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Stellen ze hem maar lekker de andere kant op
Ik helaas wel .quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.
Rijdt ie fijn?quote:Op donderdag 4 september 2014 14:11 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Thanks Die radiozender hoeft gelukkig niet meer aan nu.
Verder:
[ afbeelding ]
Niet geheel zoals ik hem wou maar stelt niet teleur Alvast even sparen
Als je nou nog je 206 reed, dan kon ik het opzoeken voor jequote:Op donderdag 4 september 2014 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Zag van de week dat dit rubber aan het scheuren is, zit vast aan de ruit... Maar eens kijken wat er aan te doen valt, of dat er een nieuw rubber op kan:
[ afbeelding ]
Helaas.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je nou nog je 206 reed, dan kon ik het opzoeken voor je
Als je echt zou willen kan dat alsnog hoor!quote:Op donderdag 4 september 2014 23:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Als je nou nog je 206 reed, dan kon ik het opzoeken voor je
Zijn best toffe auto's, heb er alleen nooit in gereden.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:54 schreef Catch22- het volgende:
Vandaag een stuk omgereden op een kort ritje. Ik rij weinig dus geniet er optimaal van als ik weer even kan even de baby zes in lijn laten brullen.
E34 520i. Smaak afhankelijk denk ik, maar ik vind het een mooie auto om te zien en hij rijdt echt heerlijk. Bijna precies zoals ik een auto wil. E39 is nog net een wat fijner.
dat is waar ze goed in zijn. Lekker stabiel, gebalanceerd en comfortabel, maar wel genoeg gevoel om sportiever te rijden.quote:Op donderdag 4 september 2014 23:58 schreef L0we het volgende:
[..]
Zijn best toffe auto's, heb er alleen nooit in gereden.
quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
In het buitenland ja, NL flitst niet van voren.
Vaste kunnen ook prima van de voorkant staan. Vooral op binnenwegen zie je die vaker, dat ze zowel van voren als van achter flitsen. Het mag in NL in elk geval wél gewoon.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mobiel ben ik eens van voren gepakt. Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.
Doe je netjes! Duurt nog even voor ik daar ben, gelukkigquote:Op donderdag 4 september 2014 23:49 schreef L0we het volgende:
Overigens vandaag de 375000 km over gegaan. Toch best wel een mijlpaal!
Ligt strak op de weg. Verbruik bbk is dramatisch en dat is eigenlijk de enige tegenvaller, maar het kost wat om 1300kg vooruit te drukken natuurlijk. De zender is oke maar ik was echt verplicht tot radio luisteren, of constant dezelfde cd aanhoren . Dus de Parrot is echt een veradming.quote:Op donderdag 4 september 2014 22:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Rijdt ie fijn?
En ik was niet sarcastisch ofzo, ik vind Slam!FM oprecht een leuke zender
Jij bent meer een 3FM-mens? Of een 538-mens? Of geen van allen..,quote:Op donderdag 4 september 2014 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh Slam FM.. Als ik iets een boutzender vind..
Dat gewicht speelt vast mee inderdaad, wat haal je in de stad dan? Het is ook meer een auto om afstanden mee te rijden dan een boodschappenauto denk ikquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:22 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ligt strak op de weg. Verbruik bbk is dramatisch en dat is eigenlijk de enige tegenvaller, maar het kost wat om 1300kg vooruit te drukken natuurlijk. De zender is oke maar ik was echt verplicht tot radio luisteren, of constant dezelfde cd aanhoren . Dus de Parrot is echt een veradming.
Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :pquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent meer een 3FM-mens? Of een 538-mens? Of geen van allen..,
Veronica is nu ook slechter geworden met die saaie 90's meuk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :p
Ohja die kan ook nog. Veel 80's/90's toch? Gepraat tussendoor vind ik ook altijd leuk inderdaadquote:Op zaterdag 6 september 2014 23:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Veronica bij gebrek aan een goede rockzender. Luister dan vaker cd's ofzo maar dan mis ik het slappe geouwehoer tussendoor :p
Gemiddeld 1:14,4. Alleen stadsverkeer heb ik niet gemeten maar als ik dan zou afgaan op de bc dan gaat dat richting 1:7, 1:8 . Maximum wat ik haalde was 1:16 maar dat lijkt eenmalig te zijn geweest op een langere route. Had zelf meer hoop op 1:16 voor het gehele woon/werk traject en richting de 1:10/11 aan stadsverkeer. Goed, buiten dat zijn de vaste lasten relatief laag voor de ruimte die de auto biedt . Met Parrot bedoelde ik de carkit jaquote:Op zaterdag 6 september 2014 22:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Dat gewicht speelt vast mee inderdaad, wat haal je in de stad dan? Het is ook meer een auto om afstanden mee te rijden dan een boodschappenauto denk ik
De carkit?
3FM Die kutgiel. Vreselijk.quote:Op zaterdag 6 september 2014 22:03 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij bent meer een 3FM-mens? Of een 538-mens? Of geen van allen..,
Oh oke, klinkt best prima opzich voor een auto van dat formaat toch!quote:Op maandag 8 september 2014 00:37 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Gemiddeld 1:14,4. Alleen stadsverkeer heb ik niet gemeten maar als ik dan zou afgaan op de bc dan gaat dat richting 1:7, 1:8 . Maximum wat ik haalde was 1:16 maar dat lijkt eenmalig te zijn geweest op een langere route. Had zelf meer hoop op 1:16 voor het gehele woon/werk traject en richting de 1:10/11 aan stadsverkeer. Goed, buiten dat zijn de vaste lasten relatief laag voor de ruimte die de auto biedt . Met Parrot bedoelde ik de carkit ja
Ja ik ben ook geen Giel fan inderdaad. Qmusic en 538 kunnen ook wel prima zijn maar ik vind persoonlijk de dj's leuker bij Slam, leuker geouwehoer. Vind ik dan.quote:Op maandag 8 september 2014 08:10 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
3FM Die kutgiel. Vreselijk.
Ik draai meestal een mix van Qmusic, 538 en Slam. Maar ik heb niet altijd goed bereik, dus het wisselt wel. Soms zelfs skyradio
Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.quote:Op maandag 8 september 2014 14:44 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oh oke, klinkt best prima opzich voor een auto van dat formaat toch!
Ah handig, dat is met Bluetooth toch? Gaat ie dan ook over de speakers van de auto?
Hier even op terug te komen, even nagevraagd bij de garage:quote:Op donderdag 4 september 2014 23:12 schreef Goddelijker het volgende:
Zag van de week dat dit rubber aan het scheuren is, zit vast aan de ruit... Maar eens kijken wat er aan te doen valt, of dat er een nieuw rubber op kan:
[ afbeelding ]
Damnquote:Het portierrubber kost 20,15 euro incl. Montage kost 40 euro exclusief btw.
Zal zo even een foto maken van hoe het zit, want het is zeker zonde van 't geld.quote:Op maandag 8 september 2014 17:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Kun je dat niet zelf dan? Beetje jammer geld.
Oke, dat klinkt echt superhandig! Vind zo'n systeem altijd wel cool, dat het de radio op mute zet en je dan de telefoon op de speakers krijgt. Dat is dan zo'n inbouwkit neem ik aan?quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.
Ja, je zet hem tussen de radio en de kabelboom in. Plug en play met een juist merkadaptertje. En ja, je moet wel aangeven wanneer het eten op tafel moet staan hèquote:Op maandag 8 september 2014 22:36 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Oke, dat klinkt echt superhandig! Vind zo'n systeem altijd wel cool, dat het de radio op mute zet en je dan de telefoon op de speakers krijgt. Dat is dan zo'n inbouwkit neem ik aan?
Telefoneer je ook veel in de auto dan?
Aah zo werkt dat dus!quote:Op maandag 8 september 2014 22:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, je zet hem tussen de radio en de kabelboom in. Plug en play met een juist merkadaptertje. En ja, je moet wel aangeven wanneer het eten op tafel moet staan hè
Ik weet er eentje hier in de regio, getest op de motor.quote:Op donderdag 4 september 2014 15:51 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mobiel ben ik eens van voren gepakt. Een vaste van de voorkant nog niet gezien idd.
Welke Parrot heb je dan? Ik wil er stiekem ook wel eentje; nog niet eens specifiek voor het bellen, maar streamen via BT is wel relaxed.quote:Op maandag 8 september 2014 15:55 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ja, in principe onderschept ie het geluid als de radio aanstaat en er komt een telefoontje binnen. Dus radio mute en parrot volop. Meestal staat nu de radio uit en telefoon via bt aan inderdaad. Alles gaat dan over de speakers van de radio, dus ook navigatie. De DAC die er in zit kon beter maar voor het bedrag wat ik ervoor betaald heb ga ik niet klagen - muziek klinkt acceptabel.
Kijk, zo zien ze er nu uit:quote:Op maandag 8 september 2014 18:05 schreef Piet__Piraat het volgende:
Da's bijna altijd. Ik ben niet anders gewend dan dat je zulke rubbers gewoon los kan trekken en terug kan plaatsen. Zitten hooguit geplakt ofzo, en zelfs dat vaak al niet: meestal gewoon stevig geklemd. En als je niet helemaal idioot bent, zie ik geen enkele reden om dat door een monteur te laten doen.
Mocht het mis gaan, leer je ervan en bestel je een nieuwe strip. Da's onder de streep nog altijd goedkoper dan het een monteur laten doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zitten ze er gewoon onder geklemd/gelijmd, lijkt me niet dat het hele raam eruit moet, aangezien het volgende dealer 40,- euro kostte (half uur tijd voor verwijderen en plaatsen? Dan doe je niet een heel raam )SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet een willekeurige uit de MKi serie hebben, die kunnen streamen. Heb zelf de MKi9000, heeft geen schermpje maar een draadloze remote.quote:Op maandag 8 september 2014 23:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welke Parrot heb je dan? Ik wil er stiekem ook wel eentje; nog niet eens specifiek voor het bellen, maar streamen via BT is wel relaxed.
Nee maar je kan bij Google Maps wel zelf kijken wat het meest gunstig is.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lieve autorijders,
ik vertrek van punt A, een andere auto van punt B en we willen op de meest gunstige plaats afspreken om verder te rijden naar punt C.
Bestaat daar een routeplanner voor?
Dit is nou niet echt een goede verkoopfoto voor een autobedrijf.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie verkooppic. bron
Welke van Michelin heb je in gedachten? ENERGY E3B 1?quote:Op donderdag 11 september 2014 20:57 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik ben toe aan 2 nieuwe banden in de maat 145/70R13. Ik twijfel of ik Michelins neem of dat ik een band zoek die misschien wat beter presteert qua rolweerstand en nat wegdek. Iemand een idee?
Die Michelin is volgens mij ook de enige in die maat wat er te krijgen is . En die kan ik via het werk makkelijker krijgen dan Dunlops of Goodyear. Zat nog te denken aan Kleber maar die kan ik op korte termijn niet krijgen via het werk.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Welke van Michelin heb je in gedachten? ENERGY E3B 1?
Misschien is de Goodyear Efficient Grip Compact een goed alternatief? Iets stiller?
Of Dunlop SP StreetResponse 2, iets goedkoper en ook iets stiller?
Niet doen, vind het persoonlijk maar een mager merk. Is een budgetknaller van Michelinquote:
Kun je via ODB dan zomaar de startblokkering omzeilen?quote:Op donderdag 11 september 2014 21:32 schreef Goddelijker het volgende:
Sleutel in de auto laten liggen? Of geen sleutel?
Zo gefixt: www.autojunk.nl/2014/09/zo-kopieer-je-een-autosleutel
Kost +- 700 euro, dan inpluggen op je OBD-stekker en hoppa, weg auto.
Ik zou eerder naar grip kijken dan naar verbruik. Of het verbruik moet héél erg verschillen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:54 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die Michelin is volgens mij ook de enige in die maat wat er te krijgen is . En die kan ik via het werk makkelijker krijgen dan Dunlops of Goodyear. Zat nog te denken aan Kleber maar die kan ik op korte termijn niet krijgen via het werk.
Ik vraag mezelf ook af of je het verschil in die zuinigheden/rolweerstand echt merkt bij de pomp.
Ik heb anders best goede ervaringen met Kleber. De auto van mijn ouders heeft sinds een half jaar twee Klebers en ze doen het prima. Beter dan die Maxxis meuk die er eerder op zat, die waren nogal gevoelig voor nat wegdek en ze sleten ook vrij snel.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:55 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Niet doen, vind het persoonlijk maar een mager merk. Is een budgetknaller van Michelin
Ik las net in een test van de ANWB dat bij hun de beste en de slechtste maar 0,4 L/100km verschilde. Dat kun je door middel van rijstijl al teniet doen.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik zou eerder naar grip kijken dan naar verbruik. Of het verbruik moet héél erg verschillen.
Maar Michelin is eigenlijk altijd goed toch?
En scheelt het veel via je werk? Want anders zou je ze ook via internet kunnen kopen?
Ik vind ze in de regen een beetje tegenvallen, met mijn rijstijl gleed ik zo over de rotonde heen..quote:Op donderdag 11 september 2014 21:58 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb anders best goede ervaringen met Kleber. De auto van mijn ouders heeft sinds een half jaar twee Klebers en ze doen het prima. Beter dan die Maxxis meuk die er eerder op zat, die waren nogal gevoelig voor nat wegdek en ze sleten ook vrij snel.
Versta jij Michelin dan als iets goeds of juist niet?quote:Op donderdag 11 september 2014 22:03 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind ze in de regen een beetje tegenvallen, met mijn rijstijl gleed ik zo over de rotonde heen..
Terwijl ik dat met Energy savers van Michelin niet had, en dat is ook niet echt een band die bekend staat om zijn goede eigenschappen.
En met 13 inch scheelt het niet zoveel tussen echte merkbanden en de wat goedkopere meuk..., dan zou ik gewoon iets goed eronder klappen
Michelin als goed,quote:Op donderdag 11 september 2014 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Versta jij Michelin dan als iets goeds of juist niet?
Ja okay, maar we hebben het in mijn geval ook over een Peugeot 106. Het enige wat overeenkomt met een Ferrari is dat ie rood is . Rijcomfort vind ik belangrijker dan een band waar ik goed mee kan hoeken.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Michelin als goed,
Energy saver, als een band die doet wat ie belooft maar niet echt sportief rijd..
Michelin Pilot sport 3's bijv. das in vergelijking met zo'n energy saver Grip Ohne ende
Ik moet zeggen dat de 106 GTI waar ik destijds een rondje mee rondgereden heb toch wel een leuk bommetje was.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja okay, maar we hebben het in mijn geval ook over een Peugeot 106. Het enige wat overeenkomt met een Ferrari is dat ie rood is . Rijcomfort vind ik belangrijker dan een band waar ik goed mee kan hoeken.
GTi is een leuk bommetje ja, kun je motorisch ook nog wel wat meer uithalen schijnt .quote:Op donderdag 11 september 2014 22:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de 106 GTI waar ik destijds een rondje mee rondgereden heb toch wel een leuk bommetje was.
Als je zuinigheid en comfort in het oog heb, zou ik zeker voor een Energy saver gaan. Die slijten ook niet zo hard dus dat scheelt..
Niet 'zomaar', maar je kan met de juiste dingen wel een nieuwe sleutel inleren, en ja, dan is het makkelijk:quote:Op donderdag 11 september 2014 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je via ODB dan zomaar de startblokkering omzeilen?
Aahja op die manier.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:04 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Niet 'zomaar', maar je kan met de juiste dingen wel een nieuwe sleutel inleren, en ja, dan is het makkelijk:
http://www.ecutool.com/Su(...)s_myclass_700_1.html
Daarom laten tegenwoordig eigenaren van dure auto's ergens in de auto een kabel van de OBD-stekker onderbreken met een schakelaar.quote:
Ik heb geen ODB-II, dat scheelt. Misschien is de mijne uit te lezen met het ouderwetse lampjequote:Op donderdag 11 september 2014 23:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daarom laten tegenwoordig eigenaren van dure auto's ergens in de auto een kabel van de OBD-stekker onderbreken met een schakelaar.
Ik heb een OBD-scanner en eentje met Bluetooth, wel leuk om te zien wat er tegenwoordig allemaal uitgelezen kan worden.quote:Op donderdag 11 september 2014 23:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geen ODB-II, dat scheelt. Misschien is de mijne uit te lezen met het ouderwetse lampje
Ach een stabstangetje valt wel mee .. Ik heb met insturen naar rechts een harde knak soms. Hoop dat het meevalt want weet ook niet wat het is. Zelf al spelingen gecontroleerd maar kon niks vinden.quote:Op vrijdag 12 september 2014 00:05 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb een OBD-scanner en eentje met Bluetooth, wel leuk om te zien wat er tegenwoordig allemaal uitgelezen kan worden.
Ik heb alleen het idee dat een stabilisatiestang linksvoor beetje gaar wordt.
Dat doe ik inderdaad ook. Verbruik scheelt zo minimaal dat het de moeite van de vergelijking amper waard is. Vooral omdat het bij de topmerken onderling ook nog eens heel weinig verschilt. Meest zuinige zijn die plastic Chinese banden die amper rolweerstand en grip hebben, maar dat wil je ook niet.quote:Op donderdag 11 september 2014 21:57 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zou eerder naar grip kijken dan naar verbruik. Of het verbruik moet héél erg verschillen.
Maar Michelin is eigenlijk altijd goed toch?
Misschien heb je die winterbanden helemaal niet nodig, zoals afgelopen jaar.quote:Op vrijdag 12 september 2014 08:59 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad ook. Verbruik scheelt zo minimaal dat het de moeite van de vergelijking amper waard is. Vooral omdat het bij de topmerken onderling ook nog eens heel weinig verschilt. Meest zuinige zijn die plastic Chinese banden die amper rolweerstand en grip hebben, maar dat wil je ook niet.
Ik zoek meestal naar goede grip, zowel op droog als in de regen. Waarbij bij winterbanden het regen- en sneeuwaspect wat belangrijker is dan bij zomerbanden. Moet binnenkort ook eens gaan meten, want volgens mij moet ik nieuwe winterbanden hebben komend seizoen...daar gaat weer 300 euro!
Vorig jaar (toen ik begon met LPG rijden) nog wel eens voor 65 cent in Nederland getankt. De 10 cent accijnsverhoging in januari heeft niet echt gemotiveerd om mij in Nederland te laten tanken.quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik ben overigens van de week wel wat geschrokken. Ik zag dat de prijs van LPG in België nog geen 50 cent per liter is . Het wordt bijna aantrekkelijk om mijn diesel in te ruilen om gas te gaan rijden, ware het niet dat ik te ver van de Belgische grens woon. Natuurlijk wist ik wel van de verschillen, maar ik wist niet dat die op LPG ook zo groot waren!
Lekker zo'n boxer , die legacy is best wel een schaap in wolfskleren niet.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:09 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Forester XT eruit
[ afbeelding ]
Legacy spec. B op LPG erin
[ afbeelding ]
'nieuwe' auto dus, de Forester werd me toch wat te duur, maar wat een heerlijke auto's zijn het toch!
andersom, en ja idd, echt een sleeper.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:32 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Lekker zo'n boxer , die legacy is best wel een schaap in wolfskleren niet.
thnxquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Elke keer als ik zo'n Legacy zie Lekker man!
Boxerdieselmotoren zijn er sinds 2008, alleen rij ik daar weer net te weinig voor, + zijn ze boven mn budget.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Blijven nette auto, die Legacy's. Je ziet ze maar weinig though.
Benieuwd hoe ze het op de lange termijn zouden doen op gas, want goede diesels zijn er volgens mij niet.
Leuke auto! Erg comfortabel ook.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:09 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Forester XT eruit
[ afbeelding ]
Legacy spec. B op LPG erin
[ afbeelding ]
'nieuwe' auto dus, de Forester werd me toch wat te duur, maar wat een heerlijke auto's zijn het toch!
Dat is wel prettig om te weten natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:32 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Boxerdieselmotoren zijn er sinds 2008, alleen rij ik daar weer net te weinig voor, + zijn ze boven mn budget.
Op deze Legacy is qua onderhoud niet bezuinigd, volgens het verslag op Autoweek, kwam m toevallig tegen, nádat ik hem al gekocht had.
Thnx! en hij is niet echt comfortabel geveerd ( in vergelijking met een Forester + Outback) door het Billstein sportonderstel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 01:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Leuke auto! Erg comfortabel ook.
Schijnen wel goede motoren te zijn, alleen idd boven mijn prijsklasse.quote:Op zaterdag 13 september 2014 10:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel prettig om te weten natuurlijk
De diesels van >2008 zijn mij ook nog te prijzig. En niet heel veel vermogen, wil eigenlijk naar minimaal een 2.5 liter blok de volgende keer. Evt op LPG dus, al vrees ik wel dat ik soms achterlijk vaak aan de pomp sta.
Ah ja natuurlijk, sportonderstel..had ik even gemist ziet er wel gaaf uit!quote:Op zaterdag 13 september 2014 17:39 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Thnx! en hij is niet echt comfortabel geveerd ( in vergelijking met een Forester + Outback) door het Billstein sportonderstel.
Eigenlijk hoort er ook nog 18" onder, maar de vorige eigenaar heeft m zo ingeruild, met 17" en winterbandjes
[..]
Schijnen wel goede motoren te zijn, alleen idd boven mijn prijsklasse.
Wel nog overwogen om in t gezin een auto minder te gaan rijden en dan een diesel erbij te pakken maar toch maar niet gedaan.
Hij kwam uit een lampenset, die ik altijd achterin heb liggen voor onderweg.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat heb ik nog niet vaak gehoord. Misschien een goedkoop/oud lampje?
Aii, dat is klote. Had je het lampje er niet scheef in ofzo?quote:Op woensdag 17 september 2014 09:20 schreef Goddelijker het volgende:
Oke, over het nieuwe lampje gesproken...
Ik rij gisteravond naar huis toe, pats, springt ie weer uit.
Ik kijk vanochtend in m'n unit, liggen er tig stukjes glas, dus is de lamp gewoon uit elkaar geknalt. Terwijl ik zeker weet dat het de juiste was, qua wattage, etc.
Nee, hij zat gewoon goed.quote:Op woensdag 17 september 2014 09:58 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Aii, dat is klote. Had je het lampje er niet scheef in ofzo?
Je kan iOS nog downgraden!quote:Op maandag 22 september 2014 10:48 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Lekker geupdate naar iOS 8.0 en nu werkt de Parrot niet meer .
Hoop dat Parrot zelf snel met een update komt.
Weet ik maar dat is niet de bedoeling. Parrot is gelukkig al wel bezig met een update dus hopelijk komt dat ook een beetje vlot.quote:
Klopt helemaal! Maar wel netjes maximumsnelheid of iets over maximum als ik mensen achter me heb. Ik trek wel langzaam op en laat hem goed uitrollen. Bandenspanning altijd in orde etc. CC 95% van de tijd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je rijdt als een bejaarde dus
Benzine neem ik aan? Nette score. Zou mij nooit lukken
Wil eigenlijk nog beter doen met een gemiddelde van boven de 1 op 20. Moeten er alleen meer dingen in mijn rijgedrag of technische dingen aan de auto veranderen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Dat is een mooi positief verschil
Die schijnen niet dat franse geel te zijn maar een lichtgele gloed te hebben.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef bokkepoot het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)ips+colorvision+geel
Maakt toch niet uit mijn action lampjes zijn nog nooit stuk gegaan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:19 schreef Sjoegerd het volgende:
Heeft iemand een adres voor goede gele H4 lampen zoals op oudere fransozen? Mijn materialenzaak kan er niet aan komen en op internet vind ik alleen merkloze lampen.
Om er even op terug te komen, contact gehad met de Renault-dealer: kosten: ¤ 115,-!quote:Op woensdag 17 september 2014 09:45 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij kwam uit een lampenset, die ik altijd achterin heb liggen voor onderweg.
Maar ben bang dat nu wel de bumper en lamp eruit kunnen om het glas er uit te krijgen...
Brezan? Heuts?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Om er even op terug te komen, contact gehad met de Renault-dealer: kosten: ¤ 115,-!
Ik heb wel contact met Halfords, die heeft het bij de leverancier neergelegd. Maar nu Halfords failliet is, moet ik nog maar zien of er wat van/uit komt.
Simpel.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:27 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
De lamp is het probleem niet, maar dit:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ja, ik weet wat/hoeveel het werk is.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Simpel.
Gehele koplamp uitbouwen, lossnijden van kitrand, lens eruit en stukjes glas eruit. Zo doet de monteur het ook maar dat kost manuren. En Renault garage is zeker niet goedkoop qua manuren.
Optie 2: Een andere koplamp unit halen van een slopert.
Succes met Halfords zeg maar. Ben dr een bitje bang voor gezien de huidige omstandigheden bij Halfords.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:37 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat/hoeveel het werk is.
Daarom ben ik nu maar even gaan aankloppen bij Halfords, waar hij uit de set kwam. Kijken of daar iets mee te doen is.
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:39 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Succes met Halfords zeg maar. Ben dr een bitje bang voor gezien de huidige omstandigheden bij Halfords.
Burgerlul!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:01 schreef house_is_a_feeling het volgende:
2de plaats op spritmonitor voor mijn model 6.99l/100km
Wacht maar tot ik de 6 inruil voor een Prius (omdat een Tesla ver buiten budget valt).quote:
We reden laatst 10,6l/100km met de Seicento S 2 man + 2 koffertjes, 115km GPS op de snelweg En dat was het gemiddelde verbruik (En het verbruik van die kar in het boekje zou 5,8l/100km moeten zijn bij snelweg ritten ) Dus dat viel vies tegen, rit van een kleine 400 kilometer bij elkaar, 3 kwart tank leeg.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
Echt... en dat met een 6
Ik scoor verdomme met m'n diesel niet eens een liter per 100km gunstiger
Dit geloof ik niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:47 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
We reden laatst 10,6l/100km met de Seicento S 2 man + 2 koffertjes, 115km GPS op de snelweg En dat was het gemiddelde verbruik (En het verbruik van die kar in het boekje zou 5,8l/100km moeten zijn bij snelweg ritten ) Dus dat viel vies tegen, rit van een kleine 400 kilometer bij elkaar, 3 kwart tank leeg.
Tankje is 38 liter, hoor je een kleine 650-700 kilometer op de kunnen halen, na ongeveer 350-375 kilometer was de tank 3 kwart leeg, kleine berekening, dan is het gemiddelde verbruik ongeveer 1 op 12 Op de snelweg haalde wijongeveer 1 op 9,5 bij 115 op GPS (Dat is verdomme 135 op teller bij zo`n Seicento )quote:
We zijn vooraf met volle tank vertrokken (Hebben getankt, want op 300 meter van ons huis zit een benzine pomp) En we hebben niet getankt tot we weer terug warenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:25 schreef monsterd. het volgende:
Je bent niet vooraf met een volle tank vertrokken en je hebt niet bij aankomst weer getankt. Hoe kun je dan weten dat er 3/4 inhoud uit je tank weg is. Als je straks echt mag autorijden leer je nog wel dat de vlotter van je auto niet betrouwbaar is
Bij mijn 206 was dat best erg, als hij vol zat duurde het lang voor hij begon, maar zodra je onder de helft kwam...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:53 schreef Catch22- het volgende:
Benzinemeters werken vrijwel nooit lineair
En hoeveel liter ging er toen in toen je meteen bij terugkomst weer getankt had?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:58 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
We zijn vooraf met volle tank vertrokken (Hebben getankt, want op 300 meter van ons huis zit een benzine pomp) En we hebben niet getankt tot we weer terug waren
Hebben bij elkaar 375 kilometer gereden.
Hilversum > Almere > Friesland en weer terug.
EDIT: Er ging 29 liter in.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En hoeveel liter ging er toen in toen je meteen bij terugkomst weer getankt had?
375 km op 9 liter ja? Doe mij ook zo'n hok.quote:
Ik bedoelde dat we nog 9 liter over hadden dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:19 schreef JDude het volgende:
[..]
375 km op 9 liter ja? Doe mij ook zo'n hok.
Eens, niets is zo lame als een wieldop met namaakbouten.quote:
"Geslacht: Vrouw"quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef starla het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, dat vrachtwagens je groot licht geven nadat je ze hebt ingehaald?
Ik zit alleen met de vraag waarom. Reed paar dagen terug op de A12 rond een uurtje of 1:00 en passeerde een vrachtwagen. Deze gaf me groot licht (snapte niet zo goed waarom, want hield voldoende 'links' aan zodat de bestuurder niet zou schrikken (was 3-baans en reeds gewoon in de middelste)), nog sterker, reed met m'n linker wielen ws over de wegmarkering, maar om die tijd reed verder bijna niemand en zeker niet op de linker baan.
Ik dacht, goh zal wel. Maar 1 km verder kreeg ik opnieuw groot licht van een vrachtwagen, same story, was ruim afstand tussen ons twee en reed iets boven maximum toegestande snelheid (140 ipv 130 op de teller, dus niet eens 140), en ook niet zo knettersnel zodat hij zou schrikken me dunkt.
Nadat ik was thuisgekomen checkte ik m'n achterlichten...die deden het gewoon en had geen mistachterlichten aan ofzo. Ik voerde zélf zeker geen groot licht.
Is dit een bepaald signaal dat vrij gebruikelijk is, maar ik gewoon de reden ervan niet snap?
Iemand?
Zojuist de logo's voor de naaf van de wieldop besteld.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:00 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Eens, niets is zo lame als een wieldop met namaakbouten.
Achterquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:36 schreef Goddelijker het volgende:
Voor of achter (gaat om wieldoppen voor de winterbanden, dus goedkoop universeel setje)...
Zelf even gephotoshopt.
[ afbeelding ]
goede keuze wat de wieldoppen betreftquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:43 schreef Goddelijker het volgende:
Het zijn tóch de voorste geworden!
Ze zijn besteld, dus nu hopen dat alles beetje snel binnen is (wieldoppen vanuit België, stickers vanuit Bulgarije).
Mijn Clio III staat ook op lichtmetaal, 's zomers. Dit is voor de winterreifen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:43 schreef JDude het volgende:
Grappig, ik zie de Clio III eigenlijk bijna altijd met lichtmetaal. Of heb je wieldoppen nodig voor je winterwielen?
Zo heb ik een zwak voor mijn eerste auto:quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:24 schreef JDude het volgende:
Die velgen had ik ook .
Blijf toch een zwak houden voor dat karretje. Was m'n eerste eigen auto.
Dat is Firestone.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:26 schreef monsterd. het volgende:
Is Rockstone niet van Bridgestone?
Ook een nieuwtje hier: de 1.5 dci is eruit, heb nu een 1.9 sdi
Balen zeg.. Is het thuis gebeurd of ergens anders? Wellicht dat het thuis een buurman was ofzo.quote:Op vrijdag 7 november 2014 19:20 schreef Goddelijker het volgende:
Grr, gisteren of vandaag was iemand jaloers en heeft een stukje lak van mijn auto meegenomen.
Ik denk tijdens het in/uit parkeren, maar nu een mooie schaafwond waar de lak vanaf is op een plek van 5x5 cm
Het moet praktisch voor de deur gebeurd zijn, dus komende dagen maar eens in de gaten houden...quote:Op vrijdag 7 november 2014 22:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Balen zeg.. Is het thuis gebeurd of ergens anders? Wellicht dat het thuis een buurman was ofzo.
Naar:quote:Renesite Seat Toledo 1.6 16V Spirit, oktober 2004
Toledo was de miskoop van de eeuw.quote:Renesite Seat Ibiza 1.2 TDI ST ecomotive, januari 2012
Kutauto. Had ik maar nooit mijn Corollaatje ingeruild op dit kutdingquote:- Vervanging koppelingsplaten
- Versnellingsbak (VAG probleem met de klinkbouten die los gingen, bak scheurde lekte over de platen en 1400 euro minder of zo )
- Clignoteur, tussen Lelystad en Groningen constant tik-tik-tik-tik-tik horen omdat stuk
- Drie keer alle remmerij vervangen wegens een-en-al trilling op stuur bij het minste of het geringste remmetje
- Radiateur stuk
- Een lek onderin de bijrijdersdeur, als gevolg een plas vocht aan de bijrijderskant
- Een van de achterdeuren piepte bij 130kmph
- Gas liep onregelmatig waardoor regelmatig toeren maken in stationair
- Als laatste de Landasonde stuk.
Geen ervaring met die banden zelf maar wel met B-merk zomerbanden (zaten nog op de velgen die ik wilde) en dat was echt barslecht. Weinig grip, veel herrie. Vooral als de weg nat was voelde het echt onveilig, terwijl ik daarvoor nooit problemen daarmee had (4x4 met goede banden). Verder altijd A-merk banden gehad dus weet nu gelukkig waaromquote:Op woensdag 5 november 2014 09:33 schreef ReMcOrE het volgende:
hier maar even vragen, is volgens mij wel de goede plek ik rijd met mijn Ibiza SC uit 2010 op 14" staal met wieldoppen in de winter (wel zelfde hoogte, omvang etc. als mijn 17" zomerwielen met 215/40/17 ) maar zoek eigenlijk wat anders...
nu tweedehands setje gevonden: 17" van Speedline met 225/45/17 winterbanden van Rockstone (met nog 7 mm profiel), enige twijfel is dat beide merken me eigenlijk helemaal niks zeggen!
iemand ervaring met bovenstaande merken? zo ja, goed of slecht?
Ja ik had meer C-banden als je nog meer categorien gaat maken :pquote:Op zaterdag 29 november 2014 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Je kunt sommige B-merken best kopen, maar er zijn ook meer dan genoeg C-merken en daar wil je echt ver bij vandaan blijven...
Goedkope winterbanden presteren nog slechter als goede zomerbanden...quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Mano_ het volgende:
Heb een aanbieding gezien van 4 winterbanden voor ¤129 incl. bezorgen. Merk is Hardgreen, nooit van gehoord en niets over te vinden. Het lijkt me sterk dat het fatsoenlijke banden zijn, maar heeft iemand daar ervaring mee? Als het wel meevalt met de kwaliteit is het natuurlijk spotgoedkoop.
129 euro . Dat is gemaakt van oude melkpakken en zal waarschijnlijk ook net zo veel grip bieden.quote:Op zaterdag 29 november 2014 13:45 schreef Mano_ het volgende:
Heb een aanbieding gezien van 4 winterbanden voor ¤129 incl. bezorgen. Merk is Hardgreen, nooit van gehoord en niets over te vinden. Het lijkt me sterk dat het fatsoenlijke banden zijn, maar heeft iemand daar ervaring mee? Als het wel meevalt met de kwaliteit is het natuurlijk spotgoedkoop.
Omdat rotzooipakking?quote:Op zondag 30 november 2014 00:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Ugh, waarom gaan TU blokken altijd olie lekken
Dat sowieso . Dat daar niet ooit een modificatie voor is geweest.quote:
Lekt ie echt of zweet ie meer?quote:Op zondag 30 november 2014 10:52 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat sowieso . Dat daar niet ooit een modificatie voor is geweest.
Vind na een paar uur druppels/vlekken onder de auto. Dat is geen zweten meer.quote:Op zondag 30 november 2014 10:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Lekt ie echt of zweet ie meer?
Want vooral dat laatste staan ze erg bekend om, oplossing: regelmatig olie controleren en bijvullen.
En ik zit gezellig in het Zeeuwse land komende dagen, lekker mistig hier!
Dat is inderdaad geen zweten meer, haha. Dan is het tijd om er wat aan te (laten) doen!quote:Op zondag 30 november 2014 12:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind na een paar uur druppels/vlekken onder de auto. Dat is geen zweten meer.
Bijna, gemaakt van oude banden Heb nog even verder gezocht en het blijken Italiaanse recycle-banden te zijn. Heb geen tests gevonden waarin ze meegenomen worden, dus maar mooi van wegblijven. De actie vermeldt dat ze oorspronkelijk ruim 400 euro/set kosten, maar dat neem ik altijd met een korreltje zout. Bij een Italiaanse webshop kosten ze ~40 euro/stuk.quote:Op zondag 30 november 2014 10:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
129 euro . Dat is gemaakt van oude melkpakken en zal waarschijnlijk ook net zo veel grip bieden.
Winterbanden voor schrapers die schijnveiligheid bieden. Dat kan niet goed zijn.
Check ff je banden, zowel op spanning als op uitstulpingen.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:58 schreef starla het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens meegemaakt, dat vrachtwagens je groot licht geven nadat je ze hebt ingehaald?
Ik zit alleen met de vraag waarom. Reed paar dagen terug op de A12 rond een uurtje of 1:00 en passeerde een vrachtwagen. Deze gaf me groot licht (snapte niet zo goed waarom, want hield voldoende 'links' aan zodat de bestuurder niet zou schrikken (was 3-baans en reeds gewoon in de middelste)), nog sterker, reed met m'n linker wielen ws over de wegmarkering, maar om die tijd reed verder bijna niemand en zeker niet op de linker baan.
Ik dacht, goh zal wel. Maar 1 km verder kreeg ik opnieuw groot licht van een vrachtwagen, same story, was ruim afstand tussen ons twee en reed iets boven maximum toegestande snelheid (140 ipv 130 op de teller, dus niet eens 140), en ook niet zo knettersnel zodat hij zou schrikken me dunkt.
Nadat ik was thuisgekomen checkte ik m'n achterlichten...die deden het gewoon en had geen mistachterlichten aan ofzo. Ik voerde zélf zeker geen groot licht.
Is dit een bepaald signaal dat vrij gebruikelijk is, maar ik gewoon de reden ervan niet snap?
Iemand?
Had toevallig een week eerder nieuwe banden erop laten zetten in het kader van grote beurt. Banden zien er prima en nieuw uit.quote:Op zondag 30 november 2014 15:37 schreef Henkerbedenker het volgende:
[..]
Check ff je banden, zowel op spanning als op uitstulpingen.
Ook ooit zoiets gehad, meerdere vrachtwagens die groot licht gaven. Na inspectie op de parkeerplaats bleek er een uitstulping ter grootte van een ei aan de binnenkant te zitten. Gelijk vervangen natuurlijk.
Heb het gezeik ook altijd in de winter . Morgen even bij een bevriende monteur langs om zijn oordeel te vragen.quote:Op zondag 30 november 2014 13:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dat is inderdaad geen zweten meer, haha. Dan is het tijd om er wat aan te (laten) doen!
Staan je koplampen wel goed afgesteld?quote:Op zondag 30 november 2014 17:06 schreef starla het volgende:
[..]
Had toevallig een week eerder nieuwe banden erop laten zetten in het kader van grote beurt. Banden zien er prima en nieuw uit.
Of ze kwamen een collega op de andere rijbaan tegen....quote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Staan je koplampen wel goed afgesteld?
En het kan ook dat de vrachtwagens over hobbels reden, dan lijkt het heel even of ze hebben geseind.
Lekker in de kou sleutelen...quote:Op zondag 30 november 2014 18:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb het gezeik ook altijd in de winter . Morgen even bij een bevriende monteur langs om zijn oordeel te vragen.
Altijd zo . Met de AX in de winter schade gehad dus daar moest toen een andere radiateur + bumper op. Sleutelen rond het vriespunt is niet zo leukquote:
Ik vind 't al vervelend om m'n winterbanden er onder te zetten als 't koud is.quote:Op maandag 1 december 2014 11:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Altijd zo . Met de AX in de winter schade gehad dus daar moest toen een andere radiateur + bumper op. Sleutelen rond het vriespunt is niet zo leuk
Werk momenteel 4 dagen in de week bij een Peugeot dealer in het magazijn. Als ik t daar laat fixen dan kost het me klauwen met geld .. Ga zometeen langs bij een bekende van me die me misschien wel een keer 's avonds wil helpen.quote:Op maandag 1 december 2014 11:39 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik vind 't al vervelend om m'n winterbanden er onder te zetten als 't koud is.
Kun je nagaan als je je radiateur moet doen, waarbij je je handen niet droog houdt.
Maar loop je nog stage? Kan je 't daar niet laten fixen?
Ze doen niet aan korting dus?quote:Op maandag 1 december 2014 12:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werk momenteel 4 dagen in de week bij een Peugeot dealer in het magazijn. Als ik t daar laat fixen dan kost het me klauwen met geld .. Ga zometeen langs bij een bekende van me die me misschien wel een keer 's avonds wil helpen.
Krijg volgens mij alleen korting op onderdelen.quote:Op maandag 1 december 2014 12:24 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze doen niet aan korting dus?
Ik wilde laatst iets bij de Renault bestellen, dus ik bellen naar 't magazijn.
Nee, ze namen geen telefonische bestellingen aan, dan zou ik eerst langs moeten komen.
Ik even gegooglet, vervolgens 'tzelfde product in een webshop van een dealer aan de andere kant van NL-gevonden, die incl. verzendkosten alsnog 15 euro goedkoper was dan de lokale Renault-dealer. !
Die sowieso winst wilde maken, aangezien de prijs in Dialogys 49,- (excl. BTW), dus 59,** incl. BTW is, terwijl hij 62,50 (incl. BTW vroeg).
Dan is het inderdaad jammer, want die 60-80 euro excl. BTW per uur tellen flink aan bij het vervangen van de koppakking.quote:Op maandag 1 december 2014 12:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Krijg volgens mij alleen korting op onderdelen.
Misschien dat laatste.quote:Op zondag 30 november 2014 19:20 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Staan je koplampen wel goed afgesteld?
En het kan ook dat de vrachtwagens over hobbels reden, dan lijkt het heel even of ze hebben geseind.
Heb 2 nieuwe banden. Verwacht nog wel wat in de voorwielophanging. Klappert soms nogal :pquote:Op maandag 1 december 2014 12:34 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad jammer, want die 60-80 euro excl. BTW per uur tellen flink aan bij het vervangen van de koppakking.
Verder nog geen gekke dingen gehad?
Mijn TU-blok in mijn 206 zweette eigenlijk totaal niet, ook niet na 13 jaar.
Ik had dat zelf pas ook, dat er op mn dagelijkse rit ook 3-4 keer naar me geknipperd werd. Geen idee waarom, alles leek me in orde.quote:Op maandag 1 december 2014 19:23 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien dat laatste.
Ja, m'n lampen staan wel goed afgesteld. Heb ook sinds die ene keer (en daarvoor) nooit meer groot licht gekregen.
Ja, ik heb ook het idee dat een stabilisatiestang ergens speling begint te krijgen linksvoor.quote:Op maandag 1 december 2014 22:06 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Heb 2 nieuwe banden. Verwacht nog wel wat in de voorwielophanging. Klappert soms nogal :p
quote:Op maandag 1 december 2014 12:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Werk momenteel 4 dagen in de week bij een Peugeot dealer in het magazijn. Als ik t daar laat fixen dan kost het me klauwen met geld ..
Ik woon dichter bij die bevriende monteur dan bij het werk. Aangezien ik de auto elke dag nodig heb, moet het in de avonduren gebeuren.quote:
Nee, al doe ik dat de laatste tijd met mijn auto ook niet zo gek veel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen zaterdag mijn eerste auto gekocht, aanstaande zaterdag ophalen. Dus ik vermoed dat ik me vanaf nu ook ga laten zien in dit topic. De auto van je ouders pak je toch niet zo 1, 2, 3 voor een plezierritje he
Ik moet ook zeggen dat plezier de hoofdreden is dat ik de auto gekocht heb. Ik woon 7 kilometer van kantoor af, dus ga altijd op de fiets (ook omdat je pas vanaf 10 kilometer reiskostenvergoeding krijgt). Dat blijf ik gewoon doen (omdat ik dus niks krijg en omdat ik eigenlijk ook een paar kilo kwijt moet ), behalve als het echt enorm zaadweer is dan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, al doe ik dat de laatste tijd met mijn auto ook niet zo gek veel.
Vroeger wel, dan ging ik gewoon een uur rijden voor m'n plezier zonder doel.
Of om mijn hoofd lekker leeg te maken.
En dat voor nog geen 20,- per set in 15".quote:Op donderdag 11 december 2014 20:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Die wieldoppen vallen niets tegen inderdaad!
Michelin Alpin A3, kosten nieuw nu nog 62,50 p/stuk.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
Netjes Wat kostten die winterbanden? En wel zelf de profieldiepte nagemeten?
Ja, zeker.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef monsterd. het volgende:
Netjes, scheelt behoorlijk ten opzichte van de nieuwprijs
Dan zou ik het wel heel goed overwegen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Ciora het volgende:
Ik ging een paar weken geleden ook via MP bij een set winterbanden kijken. Had van te voren al gevraagd of 'ie de dotcode even door kon mailen, maar daar werd al een beetje vaag over gedaan.
Enfin, toch de gok maar genomen, hoe oud kan een set banden met 6,5 mm nu eenmaal zijn? Antwoord: 14 fucking jaren. En die knakker maar claimen dat het allemaal prima kon. Kom op zeg, dat zet je toch niet meer te koop?
Heb ondertussen nog steeds geen winterbanden en twijfel nu of ik het nog moet gaan regelen. Nieuw kopen is prijzig en ik weet niet of ik de auto nog wel heel lang wil rijden
Toen ik mijn auto ging bekijken in Duitsland trok ik de kofferbak open en lagen daar gewoon 4 (bijna) nieuwe Continental winterbandjes met lichtmetalen velgquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
Die winterbandjes zijn dan toch een meerwaarde voor je auto bij verkoop? En zo niet, is het altijd handel om ze los te verkopen.
Nee hoor, in NL moet alles er kennelijk gratis bij... En de prijs die je er nieuw voor betaalt, verdien je tweedehands nooit terug. Dus die knaken hou ik liever in m'n zak voor andere/leuke dingen. Als het goed is valt de beslissing binnenkort wel, dus kijk ik dan wel verder.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
Die winterbandjes zijn dan toch een meerwaarde voor je auto bij verkoop? En zo niet, is het altijd handel om ze los te verkopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In .de zijn winterbanden ook verplicht in de winter, en dus een heel normaal accessoire. Al staan ze wel vaak vermeld in verkoop ad's idd..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Toen ik mijn auto ging bekijken in Duitsland trok ik de kofferbak open en lagen daar gewoon 4 (bijna) nieuwe Continental winterbandjes met lichtmetalen velg
En dat terwijl er geen woord over werd gerept in de advertentie
Hij heeft er alleen wel mee tegen een stoeprand aangezeten dus er zitten nu wel krassen en een deuk op de velg(en)
Wat er gratis bij moet, bepaal jij als verkoper, niet de koper.. kwestie van de velgen alvast in de prijs meenemen als je hem te koop zet. Dan heeft de koper de optie om er 300 (ofzo) onder te bieden, waarop jij dan zegt: is goed, dan verkoop ik de winterwielen wel los..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, in NL moet alles er kennelijk gratis bij... En de prijs die je er nieuw voor betaalt, verdien je tweedehands nooit terug. Dus die knaken hou ik liever in m'n zak voor andere/leuke dingen. Als het goed is valt de beslissing binnenkort wel, dus kijk ik dan wel verder.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:08 schreef Pap89 het volgende:
185pk Leon van 2006 ingeruild, op jawel.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik denk dat het in Dld zo normaal is dat het er gewoon niet meer bij wordt gezetquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
In .de zijn winterbanden ook verplicht in de winter, en dus een heel normaal accessoire. Al staan ze wel vaak vermeld in verkoop ad's idd..
quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:08 schreef Pap89 het volgende:
185pk Leon van 2006 ingeruild, op jawel.....Zonde welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In zo'n Mii ligt toch een ongeblazen driepitterJij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je zou hem eventueel nog kunnen chippenquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:20 schreef Pap89 het volgende:
Jep. van 1-100 binnen 7 sec naar zo'n 13-14 sec?
Maar verbruik ook 2x zo weinig natuurlijk.
En dan verbruikt 'ie weer net zo veel als die Leonquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:54 schreef Pap89 het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je wel even naar de 5-6000 toeren voordat het interessant wordt
Op een auto van 4000 euro haal je nooit die 500 euro (of een fatsoenlijk deel daarvan) aan banden er uit. Gelukkig wordt het steeds warmer, dus misschien heb ik geluk dit jaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:32 schreef Sounddragon het volgende:
Die winterbandjes zijn dan toch een meerwaarde voor je auto bij verkoop? En zo niet, is het altijd handel om ze los te verkopen.
ja dat moeten ze dan maar uitvinden.... tis wel vooral in de winter dat het hard gaatquote:Op woensdag 31 december 2014 14:35 schreef Goddelijker het volgende:
Of een klein scheurtje die soms dichtgaat door krimpen/uitzetten van de slangen bij koel/warm kvs?
Dan is er een kans dat je hem niet ziet/kan vinden, terwijl dat hij er wel is...
Het zal altijd een kwestie van pech/geluk blijven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
Natuurlijk, het is winter dus mijn auto denkt: "Ik word heet en gooi mijn koelwater er uit." Nog een punt op het lijstje naast de overmatige olielekkage waar ik m dinsdag voor weg zou brengen. Begin steeds meer te denken: als ik na deze voor een diesel ga, zou ik dan wel weer een Frans hok nemen?
Die van mij heeft bijna 4 keer zoveel gelopenquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het zal altijd een kwestie van pech/geluk blijven.
Sommige blokken van VAG zuipen ook olie als benzine.
Vandaag mijne op de 100.100 km gezet!
Hehe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:46 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij heeft bijna 4 keer zoveel gelopen
Die van mij ook niet, maar daar geef ik niet zoveel om... Als ik hem gewassen heb kan dat na een halve week weer gebeuren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:48 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hehe.
Moet de mijne ook nodig wassen, ziet er zowel aan de binnenkant als de buitenkant niet uit...
Ik vind 't altijd wel prettig als hij een beetje schoon oogt en ruikt. Maar nu zit er een berg pekel op aan de buitenkant en stof aan de binnenkant.quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:52 schreef L0we het volgende:
[..]
Die van mij ook niet, maar daar geef ik niet zoveel om... Als ik hem gewassen heb kan dat na een halve week weer gebeuren.
Die trage diesel is dat toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 21:17 schreef Sjoegerd het volgende:
Mijne net over de 150.000 gedraaid, toen ik m kocht in april stond ie net op 124.000 km. Zat aan te denken om als opvolger voor een 206 1.9 diesel te kijken. Maar dan moet mijn meissie eerst haar rijbewijs halen, kan ze de 106 overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |