abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:58:52 #201
47102 Elvi
miemkwien
pi_142381611
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef minthy het volgende:

[..]

Vies herkenbaar... :')

Ik kreeg de vraag "wat zou er gebeuren als je "nee, dat heb ik niet bij me" moest zeggen tegen iemand?". Geen idee, dat overkomt me bijna nooit en daar heb ik ook nooit over nagedacht :P
"Je hebt vast geen mitella bij je! 8-)" BAM mini-EHBOkit bitch! :7

Mocht er een oorlog uitbreken en ik ben buiten de deur dan heb ik iig alles bij me :P
  woensdag 16 juli 2014 @ 22:59:48 #202
47102 Elvi
miemkwien
pi_142381676
quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zit natuurlijk wel wat in. Aangezien tandpasta ook te koop is in elke winkel of je kan he van diegene lenen waar je logeert.
Maar extra paar kleren / panty ofzo dat is redelijk standaard voor een vrouw. Al zijn er grenzen :+
Ja maar wat als de winkels dicht zijn? Of ik niet genoeg saldo heb? Of die persoon een vieze tandpasta heeft of een koortslip? Wat dan? WAT DAN?! :o
  woensdag 16 juli 2014 @ 23:02:13 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142381816
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef Elvi het volgende:

Ja maar wat als de winkels dicht zijn? Of ik niet genoeg saldo heb? Of die persoon een vieze tandpasta heeft of een koortslip? Wat dan? WAT DAN?! :o
Dan poets je je tanden gewoon een keer niet ;)
Of dan draag je dezelfde paar sokken nog een keer.

Eerder was ik daar ook wel redelijk 'overdreven' in. Maar nu heb ik meer van "geld/sleutels/mobiel" En de rest kan ik evt altij nog in de winkels kopen.
pi_142389114
quote:
10s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:41 schreef minthy het volgende:

[..]

Oh jawel hoor! Nog steeds last van sociale angsten, hoeveel nieuwe mensen ik de laatste tijd ook heb leren kennen en hoeveel positieve bevestiging ik ook krijg. Ik denk niet dat het ooit overgaat ook, helaas ;(
Ik merk de laatste week dat ik me zelfs onveiliger voel omdat ik mn enkelbanden heb gescheurd en moeilijk kan lopen. Alsof er op elk moment een vreemde op je nek kan springen :X
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_142390744
quote:
16s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Elvi het volgende:

[..]

Oh maar dat doe ik ook _O- Ik neem altijd spullen mee 'voor de zekerheid'. Als ik bij mn vriend ga logeren neem ik ook 5 onderbroeken mee terwijl ik maar 2 nachten blijf :') Mn tas wordt ook steeds zwaarder want nu in de zomer doe ik er ook extra kleding bij *voor als het warm is/ koud is/ regent/ mn broek scheurt* 2 strips van de pil *voor als ik n strip kwijt raak*, 2 laders van mn telefoon *voor als de kabel breekt*, 2 tubes tandpasta *voor als er 1 op is, alleen waren ze de laatste keer beide op :')*. Ik heb er serieus over zitten denken om gewoon n rolkoffer te kopen _O-

Dat is niet neurotisch, dat is gewoon goed voorbereid :{w
Dat deed ik ook altijd! Nu ga ik liever voor een lichte tas dan zo'n blok aan m'n been.

Denk dat ik door adhd veel dingen kwijtraakte, dus de controle wilde houden. Nu vertrouw ik meer op mijzelf, dus is dat niet nodig. Of durf ik dingen als tandpasta/een oplader van iemand te lenen.
Worry is a misuse of imagination
pi_142392671
Ik zat in een heerlijke droom, volgens mij kwam het door de medicatie, maar again, heerlijke droom! Zo levendig, WAUW..

Wakker en het was direct van noooooooo, I wanna go back :- ( Ik heb nog een beetje mirtazepine, neem het zo in. Wie weet knalt het me weer naar m'n droom.

quote:
7s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zit natuurlijk wel wat in. Aangezien tandpasta ook te koop is in elke winkel of je kan he van diegene lenen waar je logeert.
Maar extra paar kleren / panty ofzo dat is redelijk standaard voor een vrouw. Al zijn er grenzen :+
Ik ben een vent en neem eigenlijk nooit wat mee.

Een laptop tas met laptop en de tablet en de telefoon en de opladers in het voorste vakje. Onderbroek koop ik daar wel. Tandpasta kan ik wel van mijn vriendin gebruiken. Tandenborstel ook. Typische vent
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_142392762
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 22:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je had het specifiek tegen Grey, maar ik wil hier evengoed antwoord op geven (wellicht dat je er iets mee kunt ofzo, you never know).

Bij mij kwamen die momenten van "overwegen" op het moment dat ik de energie niet meer had om door te gaan. Op de momenten dat ik weer een beetje energie kreeg, ging ik weer door met strijden totdat dat beetje energie -dat- ik had, weer weg was et voila, zo is ie weer rond :')

Tuurlijk had ik momenten dat ik geen hoop meer voor mezelf zag. Dat waren eigenlijk geen momenten maar meer een aaneengesloten periode van meer dan 10 jaar...echter was dat voor mij geen reden om het bijltje erbij neer te leggen.

Of dat tegenwoordig nog zo is, weet ik eigenlijk niet. Toen mn depressie eindelijk verdween, stond ik al dicht op het moment om het op te geven, maar dan meer uit "waar de fuck ben ik eigenlijk mee bezig op deze aardkloot?!?", dus eigenlijk kwam mn redding net op tijd.

Ik ga er verder maar even niet op door, er is een tijd van zeggen en een tijd van zwijgen..zoiets :P

Edit: Ik denk dat mn koppigheid/eigenwijsheid hier ook mn redding was _O-
Dank voor reply :). Toen je geen energie meer had om door te gaan deed je dus ook niks meer? Wat anderen weer eventueel kan overtuigen, jij bent lui! (Wat je natuurlijk niet bent...)

Ik ben vaak genoeg ZO kapot van mn depressie dat ik niks meer kan uitvoeren op zo'n dag.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_142392825
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 10:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Dat deed ik ook altijd! Nu ga ik liever voor een lichte tas dan zo'n blok aan m'n been.

Denk dat ik door adhd veel dingen kwijtraakte, dus de controle wilde houden. Nu vertrouw ik meer op mijzelf, dus is dat niet nodig. Of durf ik dingen als tandpasta/een oplader van iemand te lenen.
Ik was altijd bang dat ik mn tas of koffer zou achterlaten...

Toen nam ik hem maar niet meer mee en probleem solved. Alsof ik vleugels had :').

Wist niet dat ADHD ook met control freak te maken had?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_142392951
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik was altijd bang dat ik mn tas of koffer zou achterlaten...

Toen nam ik hem maar niet meer mee en probleem solved. Alsof ik vleugels had :').

Wist niet dat ADHD ook met control freak te maken had?
Je kan gaan overcompenseren (OCD verschijnselen, perfectionisme, etc) om je gedrag te verbloemen.
Druk & dingen kwijt = slecht
Dus doe je dingen om dat te voorkomen (alles dubbel mee, dingen heel vaak controleren, etc.)
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:20:16 #210
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142393371
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 11:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dank voor reply :). Toen je geen energie meer had om door te gaan deed je dus ook niks meer? Wat anderen weer eventueel kan overtuigen, jij bent lui! (Wat je natuurlijk niet bent...)

Ik ben vaak genoeg ZO kapot van mn depressie dat ik niks meer kan uitvoeren op zo'n dag.
Neenee, ik deed de dingen die ik moest doen (aankleden, boodschappen halen, met vrienden/familie afspreken), maar ik was totaal lam van energiegebrek.
Het was tijdens de dalen zo erg dat ik zelfs de trap niet meer opkwam (alsof ik geen conditie meer had) en moest dan halverwege even pauzeren (ik woonde 3 hoog en was een jonge kerel! :') Kom op zeg! :') ).

Dat laatste herken ik absoluut ;) ...en totaal ruk is dat, daar word je niet vrolijk van! (en das een understatement).

Ik ga door en door en door, maar mn oververmoeidheid neemt me dan wel flink te grazen in zoverre dat (ik noem maar even wat) mn dag/nacht ritme onbestaand is (ik slaap hier en daar een aantal uur, dag en nacht vermengen zich tot een soort eenheidsbrij), ik eet dan dat wat het minste energie kost (in mijn geval maaltijdsalades en vitaminebruistabletten oid). Ik ga dan niet meer alcohol drinken, al lijkt dat weinig uit te maken :')

Samenvattend: Ik ging over op survivalmodus, deed uitsluitend de dingen die echt -moesten- gebeuren (zoals eten, slapen ging vanzelf wel). Ik was ook ontzettend warrig en kreeg een soort oogkleppen op (ik kon niet meer denken), dromen en wakker zijn leken in elkaar over te vloeien (heel-veel dagdromen en half in slaap vallen overdag, superlevendig dromen als ik sliep. En de hoeveelheid slaap leek weinig uit te maken, ik werd wakker en leek me "wel oke" te voelen, maar als ik eenmaal aan de slag ging (koffie, computer aan, je kent het wel) dan voelde ik ineens de vermoeidheid weer in mn botten...alsof ik net een marathon had gelopen en maar 5 minuutjes was bijgekomen.
ALs je na een marathon eventjes gaat zitten of rustig heen en weer lopen, dan voel je je na 5 minuutjes alweer een stuk beter...maar ga je weer bewegen dan komt die oervermoeidheid weer terug...-zo- ervaarde ik die vermoeidheid!

Ruk, want het verlamt je.
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_142393453
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neenee, ik deed de dingen die ik moest doen (aankleden, boodschappen halen, met vrienden/familie afspreken), maar ik was totaal lam van energiegebrek.
Het was tijdens de dalen zo erg dat ik zelfs de trap niet meer opkwam (alsof ik geen conditie meer had) en moest dan halverwege even pauzeren (ik woonde 3 hoog en was een jonge kerel! :') Kom op zeg! :') ).

Dat laatste herken ik absoluut ;) ...en totaal ruk is dat, daar word je niet vrolijk van! (en das een understatement).

Ik ga door en door en door, maar mn oververmoeidheid neemt me dan wel flink te grazen in zoverre dat (ik noem maar even wat) mn dag/nacht ritme onbestaand is (ik slaap hier en daar een aantal uur, dag en nacht vermengen zich tot een soort eenheidsbrij), ik eet dan dat wat het minste energie kost (in mijn geval maaltijdsalades en vitaminebruistabletten oid). Ik ga dan niet meer alcohol drinken, al lijkt dat weinig uit te maken :')

Samenvattend: Ik ging over op survivalmodus, deed uitsluitend de dingen die echt -moesten- gebeuren (zoals eten, slapen ging vanzelf wel). Ik was ook ontzettend warrig en kreeg een soort oogkleppen op (ik kon niet meer denken), dromen en wakker zijn leken in elkaar over te vloeien (heel-veel dagdromen en half in slaap vallen overdag, superlevendig dromen als ik sliep. En de hoeveelheid slaap leek weinig uit te maken, ik werd wakker en leek me "wel oke" te voelen, maar als ik eenmaal aan de slag ging (koffie, computer aan, je kent het wel) dan voelde ik ineens de vermoeidheid weer in mn botten...alsof ik net een marathon had gelopen en maar 5 minuutjes was bijgekomen.
ALs je na een marathon eventjes gaat zitten of rustig heen en weer lopen, dan voel je je na 5 minuutjes alweer een stuk beter...maar ga je weer bewegen dan komt die oervermoeidheid weer terug...-zo- ervaarde ik die vermoeidheid!

Ruk, want het verlamt je.
Herkenbaar, ook dat traplopen. Halverwege even pauzeren :') Zelfs douchen vond ik zwaar.
Met vrienden afspreken deed ik wel, omdat ik geen energie had voor de discussie om er onder uit te komen..
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:23:31 #212
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142393458
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Je kan gaan overcompenseren (OCD verschijnselen, perfectionisme, etc) om je gedrag te verbloemen.
Druk & dingen kwijt = slecht
Dus doe je dingen om dat te voorkomen (alles dubbel mee, dingen heel vaak controleren, etc.)
En alles een vaste plek geven :P (om vervolgens weer in de stress te raken als je iets nodig hebt maar niet kan vinden :') )
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_142393507
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En alles een vaste plek geven :P (om vervolgens weer in de stress te raken als je iets nodig hebt maar niet kan vinden :') )
Ja alles heeft een vaste plek haha! Jaa en dan blijkt het toch op die vaste plek te liggen :')
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:26:29 #214
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142393553
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:25 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja alles heeft een vaste plek haha! Jaa en dan blijkt het toch op die vaste plek te liggen :')
Vooral vervelend als je 2 of 3 vaste plekken hebt _O-

Maar het helpt wel, alleen raak ik altijd in de stress als iemand van alles gaat zitten verplaatsen :'(
Maar goed, een betere oplossing heb ik (nog) niet :')

Edit: En ook vervelend is als er iets superbelangrijks is en denkt "Die ga ik apart leggen!"....1x raden wat je vervolgens niet meer terug vindt..... :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_142393791
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Vooral vervelend als je 2 of 3 vaste plekken hebt _O-

Maar het helpt wel, alleen raak ik altijd in de stress als iemand van alles gaat zitten verplaatsen :'(
Maar goed, een betere oplossing heb ik (nog) niet :')

Edit: En ook vervelend is als er iets superbelangrijks is en denkt "Die ga ik apart leggen!"....1x raden wat je vervolgens niet meer terug vindt..... :')
Ik heb een mand bij de deur, werkt wel goed
Worry is a misuse of imagination
  donderdag 17 juli 2014 @ 12:38:45 #216
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142393848
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 12:36 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik heb een mand bij de deur, werkt wel goed
Denk dat mijn mand dan overvol komt te zitten :')
Ik kan niet alles op 1 plek bewaren, daar heb ik teveel spullen voor :')
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_142396210
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 21:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hoe beschrijf je iemand die continu op zoek is naar extase?
Een verslaafde?
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:13:56 #218
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142396736
Ik heb besloten dat ik hulp ga zoeken.

Ik heb hier nog niet verteld over mijn problemen, dus dat is nu misschien een goed moment.

Mede door mijn medicatie heb ik nogal last van stemmingswisselingen. Dat in combinatie met dat ik hooggevoelig ben zorgt ervoor dat ik me soms echt diep ongelukkig voel. De laatste tijd lijkt het steeds vaker voor te komen. Op dat soort momenten is het voor mij heel lastig om positief te denken en dan komen er gedachtes die niet zo positief zijn en die ik eigenlijk niet wil hebben. Het lijkt ook alsof ze niet van mezelf komen maar van buitenaf ofzo... Gedachtes over zelfmoord en over mezelf snijden enzo. En ze zijn zo sterk dat ik het heel moeilijk vind om ze te weerstaan. Het voelt makkelijker om me er gewoon aan over te geven. Ik denk dan ook dat het misschien wel beter is dat ik er niet meer ben, zodat ik die pijn en dat verdriet niet meer hoef te voelen. Of dat ik dan door pijn aan de buitenkant die pijn van binnen niet meer zal voelen.
Maar tot nu toe heb ik altijd kunnen voorkomen dat ik iets ging doen. Ik ben alleen bang dat ik het een volgende keer of de keer daarna niet meer kan voorkomen. En dat ik daarna dus met littekens zit, of erger....
Dus daarom wil ik me laten helpen want het lukt me niet langer om hier tegen te vechten en ik kom hier alleen niet uit. Ik heb hulp nodig.
  donderdag 17 juli 2014 @ 14:48:53 #219
212761 magnetronkoffie
Where's the fish?
pi_142397822
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:13 schreef AdoraBelle het volgende:
Ik heb besloten dat ik hulp ga zoeken.

Ik heb hier nog niet verteld over mijn problemen, dus dat is nu misschien een goed moment.

Mede door mijn medicatie heb ik nogal last van stemmingswisselingen. Dat in combinatie met dat ik hooggevoelig ben zorgt ervoor dat ik me soms echt diep ongelukkig voel. De laatste tijd lijkt het steeds vaker voor te komen. Op dat soort momenten is het voor mij heel lastig om positief te denken en dan komen er gedachtes die niet zo positief zijn en die ik eigenlijk niet wil hebben. Het lijkt ook alsof ze niet van mezelf komen maar van buitenaf ofzo... Gedachtes over zelfmoord en over mezelf snijden enzo. En ze zijn zo sterk dat ik het heel moeilijk vind om ze te weerstaan. Het voelt makkelijker om me er gewoon aan over te geven. Ik denk dan ook dat het misschien wel beter is dat ik er niet meer ben, zodat ik die pijn en dat verdriet niet meer hoef te voelen. Of dat ik dan door pijn aan de buitenkant die pijn van binnen niet meer zal voelen.
Maar tot nu toe heb ik altijd kunnen voorkomen dat ik iets ging doen. Ik ben alleen bang dat ik het een volgende keer of de keer daarna niet meer kan voorkomen. En dat ik daarna dus met littekens zit, of erger....
Dus daarom wil ik me laten helpen want het lukt me niet langer om hier tegen te vechten en ik kom hier alleen niet uit. Ik heb hulp nodig.
Heb je al concrete stappen gezet daartoe?
Waar had ik nou ook alweer m'n UFO verstopt? Ik wil weer naar huis ;(
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:18:46 #220
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142398976
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 14:48 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Heb je al concrete stappen gezet daartoe?
De bedoeling is om een afspraak te maken met mijn huisarts en het dan haar voor te leggen, zodat ze me kan doorverwijzen.
Helaas is zij nu op vakantie en voor noodgevallen kan ik dan wel een andere huisarts bellen maar dit valt niet echt onder noodgeval volgens mij?
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:20:14 #221
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142399030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:18 schreef AdoraBelle het volgende:
De bedoeling is om een afspraak te maken met mijn huisarts en het dan haar voor te leggen, zodat ze me kan doorverwijzen.
Helaas is zij nu op vakantie en voor noodgevallen kan ik dan wel een andere huisarts bellen maar dit valt niet echt onder noodgeval volgens mij?
Als jij het noodzaak vindt dan is het noodzaak.
Daarbij zeg je zelf bang te zijn voor de volgende keren die komen en wat je dan gaat doen. Kan je beter nu actie ondernemen nu je dat besluit genomen hebt.
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:28:13 #222
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_142399303
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als jij het noodzaak vindt dan is het noodzaak.
Daarbij zeg je zelf bang te zijn voor de volgende keren die komen en wat je dan gaat doen. Kan je beter nu actie ondernemen nu je dat besluit genomen hebt.
Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel lastig te bepalen. Ik heb dinsdag een hele leuke dag gehad met m'n crush en voel me nu gewoon helemaal vrolijk. Zelfs na m'n ontharing gisteren voelde ik me blij. Ik denk dat zij echt een positieve invloed op me heeft ofzo.
Ik ben inderdaad wel bang voor wanneer het weer gebeurt, maar ik denk dat ik nog wel ff kan wachten. Sowieso schaam ik me er heel erg voor. Dit is de eerste keer dat ik hiermee naar buiten kom. En ik durf eigenlijk niet zo goed... ik ben bang voor reacties enzo. Misschien dat ik daarom nu wel excuses aan het verzinnen ben om niet te gaan.
  donderdag 17 juli 2014 @ 15:32:15 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142399408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:28 schreef AdoraBelle het volgende:

Daar heb je wel gelijk in. Ik vind het wel lastig te bepalen. Ik heb dinsdag een hele leuke dag gehad met m'n crush en voel me nu gewoon helemaal vrolijk. Zelfs na m'n ontharing gisteren voelde ik me blij. Ik denk dat zij echt een positieve invloed op me heeft ofzo.
Ik ben inderdaad wel bang voor wanneer het weer gebeurt, maar ik denk dat ik nog wel ff kan wachten. Sowieso schaam ik me er heel erg voor. Dit is de eerste keer dat ik hiermee naar buiten kom. En ik durf eigenlijk niet zo goed... ik ben bang voor reacties enzo. Misschien dat ik daarom nu wel excuses aan het verzinnen ben om niet te gaan.
Liefdes kunnen zeker een goede invloed hebben. Maar ook een slechte als het de verkeerde kant op gaat.

Schaamte is niet erg, besef dat veel mensen er last van hebben. Maar je hoeft het toch niet tegen iemand te zeggen? Wie zou het te weten moeten komen dan?
Ik heb pas nadat ik gestopt was eens soort van iets tegenover m'n vader gezegd bv.
pi_142400527
oompa loompa

quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2014 15:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Liefdes kunnen zeker een goede invloed hebben. Maar ook een slechte als het de verkeerde kant op gaat.

Schaamte is niet erg, besef dat veel mensen er last van hebben. Maar je hoeft het toch niet tegen iemand te zeggen? Wie zou het te weten moeten komen dan?
Ik heb pas nadat ik gestopt was eens soort van iets tegenover m'n vader gezegd bv.
Gestopt was met wat?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 17 juli 2014 @ 16:07:49 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_142400550
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 16:06 schreef sitting_elfling het volgende:
oompa loompa

Gestopt was met wat?
Ow :') met m'n psych
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')