abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:13:58 #1
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142192460
ONE HUNNNEEEEDDDD AND SIX

Party banner blijft gewoon staan







De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy aka THE DENIM GAWD - APC Very Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co 23 oz, momotaro 0702
Atta-girl visvim fluxus (no pics, no glory)

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx , APC Petit Standard

BigSmurf - Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - N&F Weird Guy Japan Heritage, Momotaro 0201, Nudie Lab Neo , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage, Warpweftco SP-02, Nudie Average Joe Dry Organic

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701, momotaro g017, ninja ed

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, Denimasa aviator sugarcane denim.

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7, naked and famous elephant 3

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0701, PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embo, Momotaro x N&F

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, warpweftco SP-02, red cloud rusting RTF-01

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

TN-FR - jp0404

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo, Denimasa Sugar Cane.

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT




Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)



bokkepoot (Nudie)


DeGrote (Denham)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


RinkeNL (Edwin ED-47)



T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


M1stral (Momotaro)


MartiniNL


Doo. (Momotaro)

OP-style made by: Bobr ^O^
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142192902
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:12 schreef M1stral het volgende:
Blue Owl kan ik ten zeerste aanraden. Jay Doughten is een fantastich persoon om zaken mee te doen.

Ik zou een tapered fit laten inkorten overigens of gewoon laten stacken. Cuffen werkt het best bij straight cuts.
Stacken? :@
pi_142194419
hoi jongons, ik gooi binnenkort weer ff pics. 1 x gewassen nu en 8 maanden wear of zo.

Ben nu weer beetje mijn apc ps aan het dragen, dus die mag er ook bij in de OP.

xoxo
  zaterdag 12 juli 2014 @ 01:31:33 #4
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142195340
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Stacken? :@
De inseam lang laten en laten vallen op je schoen. De onderkant van de broekspijp valt dan als een harmonicavorm, ook wel stacks genoemd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142199318
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 00:24 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Stacken? :@
Hier zelfde verhaal met thighs + waist. Ik heb tot nu toe geen enkele broek die echt goed zit bij beide. Meestal zit waist goed en dan thighs te strak of waist te los en dan thighs goed.

Is wel iets minder geworden sinds knie-blessure en operatie. Maar sinds een week of 2 squat ik weer wat lightweights babyyyy, dus ik verwacht dat het weer erger gaat worden, immers ik kan nog wel prima deadliften, dus het valt allemaal mee.

Ik denk dat Smurf dit ook wel kan bevestigen, maar de beste tip die er is: Meten is Weten.
Houd er rekening mee dat je niet alleen naar je waist-thigh kijkt maar ook naar de front en backrise. Dat is essentieel.

Ik heb nu 2 local brands, Red Cloud Rusting en een WarpWeftCo, beide zitten best goed, de warpweft zit iets beter bij de thigh maar Rusting heeft goede taper.

Je kunt bij veel local brands gewoon via whatsapp contact opnemen en vragen naar specifieke maten, dat heb ik ook gedaan. Die mensen zijn bijzonder hulpzaam en de meesten erg bekwaam. Plus je krijgt erg veel waar voor je geld. Daar zou ik zeker naar kijken. Ik heb voor die warpweftco nog geen ¤90 betaald en die rusting was ¤110 incl shipping vanuit singapore :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 10:35:17 #6
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142199967
Wil sowieso een RRL passen kipknots, maar de laatste keer in Amsterdam hadden ze alleen een straight fit. :P

Denimasa zat ik ook al een tijdje over na te denken.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142200415
Die RRL die ze nu hadden hangen waren ook voornamelijk wijdere cuts. Fabric vind ik wel altijd O+
En T_Fuff, jij squat altijd met lightweight :*
Faka G
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:11:46 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142201659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Die RRL die ze nu hadden hangen waren ook voornamelijk wijdere cuts. Fabric vind ik wel altijd O+
En T_Fuff, jij squat altijd met lightweight :*
Fabric is idd heel nice. Daarom zou ik zeker graag eentje willen. Alleen moet het wel een smalle(re) fit zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142202131
Mag ik uit de op? Mijn cheap monday heb ik niet meer ;) en heb op dit moment geen dry
pi_142202527
Oh nein, een gat in de knie van m'n Momo :'( Adds character, zullen we maar zeggen. Het ergste is nog dat het komt doordat ik van m'n fiets ben gereden door een gast in een Fiat 500 Gucci edition.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_142202956
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:11 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Fabric is idd heel nice. Daarom zou ik zeker graag eentje willen. Alleen moet het wel een smalle(re) fit zijn.
Er zijn volgens mij maar twee cuts, low straight en slim. De slim heeft kale achterzakken.

Heb de straight ook gepast en die was volgens mij bij mijn bovenbenen nog steeds smaller dan mijn weird guy. Beetje new standard qua fit geloof, de slim is niet heel veel smaller.
pi_142203515
Dussssss, ik heb toch maar besloten om als eerste raw denim een 501 STF te nemen, in plaats van een N&F (geldproblemen en tijd) :P Gewoon de Rigid Indigo Blue.

Nu heb ik normaal qua waist een 30 en lengte 30 tot 32. Ik heb een W31L32 gehaald op ebay en hij komt volgende week binnen, nu heb ik er toch nog wat vragen over.

Ik had gelezen dat als je ze nieuw hebt dat je ze moet soaken zodat je de krimp eruit haalt, en dan dus voor een eeuwigheid dragen voordat je ze gaat wassen. Ik heb alleen geen badkuip ofzo, alleen een douche of een emmer waar ik ze in kan shrinken.

Zou een half uur onder de douche staan op 35 graden hetzelfde shrink effect geven als er een half uur mee in bad zitten? Of kan ik ze beter helemaal niet aandoen en gewoon in een hete bak water dompelen voor een half uurtje met wat zeep erbij en ze achteraf aantrekken tot ze droog zijn?
pi_142204472
Ik heb inmiddels weer een nieuw projectje, heb een Nudie gehaald. Weet zo even niet welk model.
Heb wel besloten deze keer mijn broek niet te laten inkorten :') Vorige keer mijn APC laten inkorten en vervolgens zo gegroeid dat het er echt niet meer uitziet. :P
pi_142204476
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Dussssss, ik heb toch maar besloten om als eerste raw denim een 501 STF te nemen, in plaats van een N&F (geldproblemen en tijd) :P Gewoon de Rigid Indigo Blue.

Nu heb ik normaal qua waist een 30 en lengte 30 tot 32. Ik heb een W31L32 gehaald op ebay en hij komt volgende week binnen, nu heb ik er toch nog wat vragen over.

Ik had gelezen dat als je ze nieuw hebt dat je ze moet soaken zodat je de krimp eruit haalt, en dan dus voor een eeuwigheid dragen voordat je ze gaat wassen. Ik heb alleen geen badkuip ofzo, alleen een douche of een emmer waar ik ze in kan shrinken.

Zou een half uur onder de douche staan op 35 graden hetzelfde shrink effect geven als er een half uur mee in bad zitten? Of kan ik ze beter helemaal niet aandoen en gewoon in een hete bak water dompelen voor een half uurtje met wat zeep erbij en ze achteraf aantrekken tot ze droog zijn?
Welkom iig :D Gewoon in een emmer doen, half uurtje in water laten soaken en dan laten drogen en aantrekken ^O^ Aandoen iig nu niet aangezien je een maatje groter in waist hebt genomen ;)
We fear that which we cannot see
  zaterdag 12 juli 2014 @ 15:54:44 #15
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142206862
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:46 schreef leppeh het volgende:
Oh nein, een gat in de knie van m'n Momo :'( Adds character, zullen we maar zeggen. Het ergste is nog dat het komt doordat ik van m'n fiets ben gereden door een gast in een Fiat 500 Gucci edition.


Het enige waar ik aan moet denken. :')
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142209139
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Dussssss, ik heb toch maar besloten om als eerste raw denim een 501 STF te nemen, in plaats van een N&F (geldproblemen en tijd) :P Gewoon de Rigid Indigo Blue.

Nu heb ik normaal qua waist een 30 en lengte 30 tot 32. Ik heb een W31L32 gehaald op ebay en hij komt volgende week binnen, nu heb ik er toch nog wat vragen over.

Ik had gelezen dat als je ze nieuw hebt dat je ze moet soaken zodat je de krimp eruit haalt, en dan dus voor een eeuwigheid dragen voordat je ze gaat wassen. Ik heb alleen geen badkuip ofzo, alleen een douche of een emmer waar ik ze in kan shrinken.

Zou een half uur onder de douche staan op 35 graden hetzelfde shrink effect geven als er een half uur mee in bad zitten? Of kan ik ze beter helemaal niet aandoen en gewoon in een hete bak water dompelen voor een half uurtje met wat zeep erbij en ze achteraf aantrekken tot ze droog zijn?
Daar is geen echt antwoord op. Heb zelf een broek een keer in een wasbak met het water gelegd en daarna aan de wasbak laten drogen, dat ging prima. Anderen zweren dan weer op dragen in bad.
pi_142211762
Wat pics van m'n JB0401 en Tellason Ladbroke grove. Denk dat ze volgende week allebei de was in gaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142215948
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Die RRL die ze nu hadden hangen waren ook voornamelijk wijdere cuts. Fabric vind ik wel altijd O+
En T_Fuff, jij squat altijd met lightweight :*
O burn! Gelukkig hoeft de rest niet lightweight :o

RRL heeft overigens erg lekkere fabric ja.
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 18:30 schreef Licko het volgende:
Wat pics van m'n JB0401 en Tellason Ladbroke grove. Denk dat ze volgende week allebei de was in gaan :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, die Japan Blue heeft een heerlijk contrast zeg, wat een kleur :D
Die Tellason is ook niet mis hoor ;)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_142233218
Thanks! Pics na de was volgen :)
pi_142234120
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Welkom iig :D Gewoon in een emmer doen, half uurtje in water laten soaken en dan laten drogen en aantrekken ^O^ Aandoen iig nu niet aangezien je een maatje groter in waist hebt genomen ;)
Dankje :) Moet er ook nog zeep bij 't water of alleen warm water? Sorry voor de rare vragen maar ik wil 't niet fout doen :P
pi_142235692
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 07:07 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dankje :) Moet er ook nog zeep bij 't water of alleen warm water? Sorry voor de rare vragen maar ik wil 't niet fout doen :P
Er is geen goed of fout ;) Ik doe meestal warm water met scheutje schoonmaakazijn. Anderen doen weer alleen warm water of lauw of koud. Its up to u :D
We fear that which we cannot see
pi_142236733
Alleen water, hij is toch niet vies? Evt beetje onderdompelen zodat je goed alle krimp er uit haalt.
Veel plezier er mee iig :)
Faka G
pi_142253629
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:08 schreef Atta-boy het volgende:
Alleen water, hij is toch niet vies? Evt beetje onderdompelen zodat je goed alle krimp er uit haalt.
Veel plezier er mee iig :)
Dankje man, gaat vast goedkomen!
pi_142374815
Is ie al binnen?
Faka G
pi_142381497
Nope, moet uit de USA komen he :P

Zaterdag op z'n vroegst :)
  vrijdag 18 juli 2014 @ 19:48:57 #26
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_142454577
Ideaal spijkerbroekenweer dit :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_142456268
No way dat ik met dit weer een dry aantrek, ga al kapot bij het idee.. :P
  vrijdag 18 juli 2014 @ 20:45:33 #28
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_142456541
Gewoon een zwarte Nudie 14 oz.. Al kan die nu wel rechtop staan van alle zweet :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_142457815
Dry Denim Custom ALD Short FTW :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_142458913
Gewoon 23oz hier brada :7
Faka G
  vrijdag 18 juli 2014 @ 21:54:48 #31
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142459434
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2014 21:42 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon 23oz hier brada :7
Kan ik bevestigen. 8-)

Sexy boi was aan het shinen in z'n 23oz die wel erg dope is geworden inmiddels.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142459547
Ideaal weer om mijn Japan Blue in te breaken :9
pi_142471780
Zwembroek time ;

Sage moet gewassen worden begint te meuren :O
We fear that which we cannot see
pi_142473216


Zo'n gave winkel.
pi_142480015
quote:
17s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 11:43 schreef kipknots het volgende:
[ afbeelding ]

Zo'n gave winkel.
Tenue de nimes?
  zaterdag 19 juli 2014 @ 16:24:02 #36
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142481491
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2014 15:37 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Tenue de nimes?
Dat is TdN niet hoor. ;)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142493209
rrl winkel op West Broadway.
pi_142541320
Gewoon lekker 17 oz dragen :7.
pi_142544365
Pff onder de 20oz is niks met dit weer :+
Faka G
pi_142547088
Dry denim shorts; for breezy legs and sweaty balls.

In Singapore liepen die gasten van Tuckshop & Sundry Supplies gewoon met 25OZ ironhearts bij 36 graden en 80% luchtvochtigheid. Ik moet daar wel aan toevoegen dat binnen vaak de airco zo achterlijk hard stond dat het waarschijnlijk niet eens een slecht plan is om zo'n dikke broek te dragen. Dan ben je pas een echte denimhead. Niet je denim aan het weer aanpassen, maar het weer aan je denim aanpassen.
pi_142573321
Was in Indonesië ook altijd idd :+ als je ergens naar binnen gaat daalt de temperatuur met 20 graden ofzo, ziek groot verschil elke keer.
Faka G
pi_142631136
http://www.rawrdenim.com/(...)t-013-just-released/

Pure blue japan heeft een nieuwe black coated gereleased, ziet er best netjes uit!
  woensdag 23 juli 2014 @ 13:03:26 #43
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142633499
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:45 schreef Analoog het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)t-013-just-released/

Pure blue japan heeft een nieuwe black coated gereleased, ziet er best netjes uit!
Die is bijzonder tof. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142639818
-

[ Bericht 99% gewijzigd door roha op 23-07-2014 15:37:06 ]
pi_142640060
Heb m'n ouwe Edwin Nashville uit de kast gehaald en er een korte broek van gemaakt, heerlijk :+
pi_142661171
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 11:45 schreef Analoog het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)t-013-just-released/

Pure blue japan heeft een nieuwe black coated gereleased, ziet er best netjes uit!
No selvedge = no love :+
Faka G
pi_142663079
quote:
1s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:10 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Hidden selvage - ninja level over 9000
Fixed
pi_142680664
Ja hoor hij is binnen :D

De eerste keer dat ik raw denim aanraak en het voelt als stug karton :') :D

Qua waist zit ie eigenlijk best wel strak, terwijl die juist wat losser moet zitten omdat ie nog gaat krimpen :') Wat raden jullie aan nu te doen? Gewoon ermee in bad zitten en zorgen dat de lengte wel mooi krimpt? Want hij is wel echt te lang nog.

Verder een raar patroontje ontdekt, ziet van een afstandje beetje zwartig uit :+

foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fit pics van nu:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_142682972
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 14:41 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja hoor hij is binnen :D [ afbeelding ]

De eerste keer dat ik raw denim aanraak en het voelt als stug karton :') :D

Qua waist zit ie eigenlijk best wel strak, terwijl die juist wat losser moet zitten omdat ie nog gaat krimpen :') Wat raden jullie aan nu te doen? Gewoon ermee in bad zitten en zorgen dat de lengte wel mooi krimpt? Want hij is wel echt te lang nog.

Verder een raar patroontje ontdekt, ziet van een afstandje beetje zwartig uit :+

foto:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fit pics van nu:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice! Welcome to the club :7

Ik zou 'm idd soaken in bad of onder de douche. Waarschijnlijk zal hij dan wel strak aanvoelen de eerste paar keer dragen, maar uitlopen zal ie ook wel. 't Grootste probleem krijg je denk ik wanneer je m in de wasmachine zult gooien, dan zal hij wel flink krimpen.

De lengte zou ik me het minste druk om maken, die kan je altijd nog aanpassen. Let wel, dat als je m nu kort soakt en vervolgens laat hemmen, dat je genoeg 'speling' hebt voor wanneer je m wast; het zou kunnen dat hij nog een stuk korter wordt.
pi_142685103
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 15:52 schreef Analoog het volgende:

[..]

Nice! Welcome to the club :7

Ik zou 'm idd soaken in bad of onder de douche. Waarschijnlijk zal hij dan wel strak aanvoelen de eerste paar keer dragen, maar uitlopen zal ie ook wel. 't Grootste probleem krijg je denk ik wanneer je m in de wasmachine zult gooien, dan zal hij wel flink krimpen.

De lengte zou ik me het minste druk om maken, die kan je altijd nog aanpassen. Let wel, dat als je m nu kort soakt en vervolgens laat hemmen, dat je genoeg 'speling' hebt voor wanneer je m wast; het zou kunnen dat hij nog een stuk korter wordt.
Hey man :D

Hij is net klaar van 't soaken, de waist is dik een inch gekrompen en zit echt super strak :')

De inseam is ook zeker 3" gekrompen en valt bijna helemaal perfect.

Alot of indigo was lost during 40 degrees soaking ;(

Maar de shrink is er nu wel voor t grootste deel uit :) in de wasmachine zou ik 'm misscien op 20 graden oid kunnen wassen dat ie niet zoveel meer krimpt? Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat ie niet meer past, achja, dat is pas over een halfjaar wear ofzo :P
pi_142686921
Waist loopt nog wel uit man. Ik heb mijn nieuwe Japan Blue ook met wat pijn uit moeten lopen. Hij begint nu comfy te zitten in de waist na twee weken, en ik verwacht dat hij de komende paar weken alleen nog maar meer uit loopt.
pi_142687246
Hele handen onder de denim _O- :') de fit is nu wel echt zoooveel beter, eerst zat er echt geen model in. Hij is bijna droog, vindt t nu al awesome :D
pi_142689497
Lagere temperatuur wassen scheelt misschien wel wat qua shrinkage idd, al zal het verschil minimaal zijn.

Hij zal uiteindelijk nu stretchen tot hij ongeveer goed zit, en vanuit daar weer shrinken bij een soak/wash. Zo blijf je uiteindelijk een beetje schommelen tussen strakker en losser.
  donderdag 24 juli 2014 @ 19:10:00 #54
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142690283
Klopt. Mijn Momo kan ik ook maar net aan als ie uit de wasmachine komt. Aantal dagen dragen en hij zit weer als gegoten.

@BredeBroeder: Dat rare plekje in de broek heet loom chatter als ik me niet vergis. Dat is het "overslaan" van het weefgetouw tijdens het maken van de fabric.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142692493
Ik ben bang dat ik mijn momo en samurai niet meer pas als ik ze was :+
Faka G
pi_142694266
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 19:10 schreef M1stral het volgende:
Klopt. Mijn Momo kan ik ook maar net aan als ie uit de wasmachine komt. Aantal dagen dragen en hij zit weer als gegoten.

@BredeBroeder: Dat rare plekje in de broek heet loom chatter als ik me niet vergis. Dat is het "overslaan" van het weefgetouw tijdens het maken van de fabric.
Aah okay, het ziet er een beetje raar uit maar goed :P I can live with that.
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:09:20 #57
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142695475
Adds character.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142696650
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 20:06 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ben bang dat ik mijn momo en samurai niet meer pas als ik ze was :+
Hier hetzelfde met m'n jb0401 twijfel nog wat ik doe :p
  donderdag 24 juli 2014 @ 21:42:38 #59
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_142697226
Quick and dirty.





Als ook van de sarcastische opmerkingen
  donderdag 24 juli 2014 @ 22:42:57 #60
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142700141
Gaat lekkerrr Bok. Zal eerdaags ook wel weer Momo shots droppen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142705875
Iemand hier ervaring met Neighborhood (raw) denim, Is dat een beetje kwaliteit? En qua sizing hebben ze small, medium, large en x-large. Zat bij mn APC PS uiteindelijk op Sz 30, die zit nu na een paar maanden perfect. Bij Neighborhood is dat een small, of loopt deze minder uit en kan ik m'n gewone maat (Medium, 32) pakken?

[ Bericht 0% gewijzigd door Mindstate op 25-07-2014 01:04:11 ]
pi_142710888
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juli 2014 21:42 schreef bokkepoot het volgende:
Quick and dirty.

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Nice bok :)
We fear that which we cannot see
pi_142743381
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 00:52 schreef Mindstate het volgende:
Iemand hier ervaring met Neighborhood (raw) denim, Is dat een beetje kwaliteit? En qua sizing hebben ze small, medium, large en x-large. Zat bij mn APC PS uiteindelijk op Sz 30, die zit nu na een paar maanden perfect. Bij Neighborhood is dat een small, of loopt deze minder uit en kan ik m'n gewone maat (Medium, 32) pakken?
Tenzij je ze heel cheap kan kopen zou ik het niet doen. Dingen zijn meestal veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Faka G
pi_142744119
Lekker bezigheidje, helaas een te kleine douche :+


Fit pics van m'n STF na de shrink:




Het enige waar ik iets minder blij mee ben zijn de knieën die nogal bulky lijken. Op deze foto goed te zien:



Zal dit later nog minder worden of zit het er nu zo ingesleten dat het er nooit meer uit gaat?
pi_142744504
Wat ik van mijn stf herinner is dat het zo blijft, is echt een straight fit :)

Vooral als je de denim nat aantrekt en je teveel beweegt, stretch het bij de knie teveel uit ;)
We fear that which we cannot see
pi_142744526
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:35 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Wat ik van mijn stf herinner is dat het zo blijft, is echt een straight fit :)

Vooral als je de denim nat aantrekt en je teveel beweegt, stretch het bij de knie teveel uit ;)
Dus ik moet ermee leren leven? :P
pi_142744548
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:36 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dus ik moet ermee leren leven? :P
Ja :P of een andere jeans/fit halen :D
We fear that which we cannot see
pi_142744570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:37 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ja :P of een andere jeans/fit halen :D
Les voor m'n volgende raw dan, niet nat aantrekken :')
pi_142744596
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:38 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Les voor m'n volgende raw dan, niet nat aantrekken :')
Kan wel, maar niet bewegen dan :P ~O>
We fear that which we cannot see
pi_142744713
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:39 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Kan wel, maar niet bewegen dan :P ~O>
Misschien kan ik wat heet water op de knieën spuiten?? :') Hopen dat het een beetje krimpt?
pi_142745308
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:45 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Misschien kan ik wat heet water op de knieën spuiten?? :') Hopen dat het een beetje krimpt?
Denk niet dat het gaat helpen, je kan proberen opnieuw te soaken..

================================================

Update rond 415 dagen.





[

Zal straks nog pics maken van heel de jeans :)
We fear that which we cannot see
pi_142745431
Gaat niet lukken, als je beweegt gaat het daar toch weer stretchen waardoor je weer knee buldge hebt.
Is bij heel veel dry's zo, heb dat ook flink bij mijn oldblue maar moet je niet moeilijk over doen :9 zie je alleen als je het weet en er op let

Edit: cool ali :D
Faka G
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:32:47 #73
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142745762
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Denk niet dat het gaat helpen, je kan proberen opnieuw te soaken..

================================================

Update rond 415 dagen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ][

Zal straks nog pics maken van heel de jeans :)
Zeker nice :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142749375
Faka G
pi_142752438
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Tenzij je ze heel cheap kan kopen zou ik het niet doen. Dingen zijn meestal veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Thanks, zijn idd niet heel duur (120 euro) maar ik skip ze wel dan.
  zaterdag 26 juli 2014 @ 20:03:38 #76
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_142757796
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:10 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Denk niet dat het gaat helpen, je kan proberen opnieuw te soaken..

================================================

Update rond 415 dagen.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ][

Zal straks nog pics maken van heel de jeans :)
Sick, blijft mooi om te zien hoe jij je broeken helemaal afragt
#FREEBAJSKORV
pi_142792375
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 20:03 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Sick, blijft mooi om te zien hoe jij je broeken helemaal afragt
haha thanks, Bokkepoot kan er ook aardig wat van ;)

Vanmorgen ff buiten pics gemaakt, het is meer realistisch van kleur in buitenlicht.













We fear that which we cannot see
  zondag 27 juli 2014 @ 21:39:48 #78
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_142792492
quote:
10s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

haha thanks, Bokkepoot kan er ook aardig wat van ;)

Vanmorgen ff buiten pics gemaakt, het is meer realistisch van kleur in buitenlicht.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik sloop ze meer :P

Goeie foto's trouwens ^O^
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_142792779
Die combs zijn vet man :7
Faka G
  maandag 28 juli 2014 @ 09:19:08 #80
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142803751
Goede reparaties ook. :7
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142805587
Thanks :D
We fear that which we cannot see
pi_142806272
Ziet er nice uit Ali! Combs zijn zeker tof!
pi_142820252
Ook snel even wat plaatjes geschoten van mn Dry Bones @ 10 maanden, 2 washes en ∞ aantal soaks. In het echt komt het contrast ietsjes beter uit, vooral bij de de combs.



  maandag 28 juli 2014 @ 19:03:50 #84
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_142822079
Lekker hoor
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_142916095
Heeft 'ie hele dikke zakken of zit hij heel strak? Die fades zijn wel vet.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_142916295
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:02 schreef Analoog het volgende:
Ook snel even wat plaatjes geschoten van mn Dry Bones @ 10 maanden, 2 washes en ∞ aantal soaks. In het echt komt het contrast ietsjes beter uit, vooral bij de de combs.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat combs O+
pi_142924028
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 18:02 schreef Analoog het volgende:
Ook snel even wat plaatjes geschoten van mn Dry Bones @ 10 maanden, 2 washes en ∞ aantal soaks. In het echt komt het contrast ietsjes beter uit, vooral bij de de combs.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^
We fear that which we cannot see
pi_142930108
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 11:28 schreef leppeh het volgende:
Heeft 'ie hele dikke zakken of zit hij heel strak? Die fades zijn wel vet.
Dikke zakken, die faden er doorheen. Best cool imo.
Ziet er goed uit! :D
Faka G
pi_142934999
thanks!

Zakken zijn idd dik, geloof 12 oz oid. Crotch komt er wel al een beetje doorheen dus binnenkort maar even repareren.
  zondag 3 augustus 2014 @ 16:21:55 #90
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143018493
Whiskerz:

[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 3 augustus 2014 @ 18:53:33 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143022509
Much progress, so wow.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143089498
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 16:21 schreef M1stral het volgende:
Whiskerz:

[ afbeelding ]
We need more :9 ^O^
We fear that which we cannot see
  woensdag 6 augustus 2014 @ 13:48:31 #93
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143122299
Eindelijk een jack besteld! :)


A.P.C. Veste Jean US

Heel erg benieuwd hoe 'ie gaat bevallen.
26"
Fading slowly.
pi_143123096
Cool, mijn ALD jacket draag ik veel maar er is nog niet zo veel wear te zien :'(
Je merkt echt het dat zo'n jacket veel minder snel gaat.
Momo shirt draag ik ook veel maar daar zitten ook nog bijna geen fades in
Faka G
  woensdag 6 augustus 2014 @ 15:47:00 #95
247356 infp2009
More cowbell!
pi_143126183
Welke winkel moet ik in NYC iig aandoen (in een iets goedkoper segment dan Blue In Green en Selfedge)?
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  woensdag 6 augustus 2014 @ 16:48:39 #96
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143128556
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 14:14 schreef Atta-boy het volgende:
Cool, mijn ALD jacket draag ik veel maar er is nog niet zo veel wear te zien :'(
Je merkt echt het dat zo'n jacket veel minder snel gaat.
Momo shirt draag ik ook veel maar daar zitten ook nog bijna geen fades in
En mijn momo gaat al zo retetraag :+
26"
Fading slowly.
pi_143130720
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 16:48 schreef Unsub het volgende:

[..]

En mijn momo gaat al zo retetraag :+
Verschil is echt groot, kleurverschil tussen mijn ALD jacket en Oldblue word steeds groter terwijl ze in het begin even donker waren :+
Draag de oldblue wel meer though
Faka G
  woensdag 6 augustus 2014 @ 18:28:55 #98
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143131711
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 17:57 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Verschil is echt groot, kleurverschil tussen mijn ALD jacket en Oldblue word steeds groter terwijl ze in het begin even donker waren :+
Draag de oldblue wel meer though
Ja geloof ik, ik zag laatst een ALD jacket bij de Rambam. Tijdje met de verkoper staan praten, bleek dat hij datzelfde jack al anderhalf jaar droeg :) Dus hij zijn jack laten zien, maar je zag echt ziek weinig progress tegenover een broek. Ook wel weer cool, want dan kun je er lekker lang van genieten!
26"
Fading slowly.
pi_143131780
Haha ja maar ik vind het wel moeilijk :9 Die momo jacket zou ik ooit nog wel eens willen, en die oldblue vind ik ook erg cool.
Maar dan zou ik dus zo'n 15 jaar bezig moeten zijn :+ houd het wel bij één jacket
Faka G
pi_143131799
lekkere fadings
  woensdag 6 augustus 2014 @ 19:30:38 #101
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143133871
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 18:31 schreef Atta-boy het volgende:
Haha ja maar ik vind het wel moeilijk :9 Die momo jacket zou ik ooit nog wel eens willen, en die oldblue vind ik ook erg cool.
Maar dan zou ik dus zo'n 15 jaar bezig moeten zijn :+ houd het wel bij één jacket
Die momo idd, met momo jeans, met momo-shirt. momotastisch!
De oldblue vind ik ook wel gaaf, maar ik zou direct de patch eraf halen ;)
26"
Fading slowly.
pi_143136191
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef infp2009 het volgende:
Welke winkel moet ik in NYC iig aandoen (in een iets goedkoper segment dan Blue In Green en Selfedge)?
RRL op West Broadway. Niet heel goedkoop, maar fantastische spullen daar.

Broeken zijn +- 200 euro en maar twee modellen, maar het is het waard om te gaan puur om een kijkje te nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door kipknots op 06-08-2014 20:48:30 (u ) ]
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:32:23 #103
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143137557
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 15:47 schreef infp2009 het volgende:
Welke winkel moet ik in NYC iig aandoen (in een iets goedkoper segment dan Blue In Green en Selfedge)?
Ik weet dat Barney's oa NF verkoopt. Dat is wel budget vriendelijker.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 6 augustus 2014 @ 20:51:47 #104
247356 infp2009
More cowbell!
pi_143138499
^O^
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_143138725
quote:
3s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 19:30 schreef Unsub het volgende:

[..]

Die momo idd, met momo jeans, met momo-shirt. momotastisch!
De oldblue vind ik ook wel gaaf, maar ik zou direct de patch eraf halen ;)
Ja zou ook die patch er afhalen idd, als je die weg denkt is ie echt mooi.
Dat is best een momo overkill (momoverkill) :+ duurt sowieso nog een hele tijd voordat ik mijn 0702 of mijn momo shirt met een denim jacket zou kunnen combineren
Faka G
pi_143147449
Even een superguide van New York downloaden.
pi_143148995
Mag ik mee :D
Nieuwe blue owl collab waarmee ze hun eerste contest gaan doen, chille broek wel.
http://blueowlworkshop.bl(...)e-owl-165oz.html?m=1
Faka G
  donderdag 7 augustus 2014 @ 00:38:24 #108
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143150153
Ik ben al die donkere fabrics wel beu zo onderhand.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143150875
Klein updateje van mijn ALD. Denk zon jaar Wear in totaal en 3/4 keer gewassen
  donderdag 7 augustus 2014 @ 09:18:38 #110
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143155571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef Pedroo het volgende:
Klein updateje van mijn ALD. Denk zon jaar Wear in totaal en 3/4 keer gewassen
[ afbeelding ]
Tof. ^O^

Ik ben die donkere fabrics eig nooit beu m1stral. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 7 augustus 2014 @ 10:25:18 #111
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143156912
Enige wat je ziet indigo/indigo. Overdyed stuff. Black weft en dergelijke.

Ben blij met mijn PBJ hoor, maar lijkt wel alsof er geen fatsoenlijke blue jean meer gemaakt word op het moment. Alleen van die "inktzwarte" meuk
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143176693
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 01:00 schreef Pedroo het volgende:
Klein updateje van mijn ALD. Denk zon jaar Wear in totaal en 3/4 keer gewassen
[ afbeelding ]
^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef M1stral het volgende:
Enige wat je ziet indigo/indigo. Overdyed stuff. Black weft en dergelijke.

Ben blij met mijn PBJ hoor, maar lijkt wel alsof er geen fatsoenlijke blue jean meer gemaakt word op het moment. Alleen van die "inktzwarte" meuk
Ja je ziet ze overal nu overdyed stuff :P

----------------------------------------------------------------------------------------------

Voor een flexe jack voor het regenachtige weer in NL ;)



We fear that which we cannot see
  donderdag 7 augustus 2014 @ 21:04:10 #113
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143177494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ja je ziet ze overal nu overdyed stuff :P

----------------------------------------------------------------------------------------------

Voor een flexe jack voor het regenachtige weer in NL ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gore-tex denim jas. :D
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 09:28:52 #114
247356 infp2009
More cowbell!
pi_143191240
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 10:25 schreef M1stral het volgende:
Enige wat je ziet indigo/indigo. Overdyed stuff. Black weft en dergelijke.

Ben blij met mijn PBJ hoor, maar lijkt wel alsof er geen fatsoenlijke blue jean meer gemaakt word op het moment. Alleen van die "inktzwarte" meuk
Dat krijg je als trendsetter, he. Ik daarentegen, kan wel zo'n broek gebruiken nog.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_143198308
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 20:47 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

^O^

[..]

Ja je ziet ze overal nu overdyed stuff :P

----------------------------------------------------------------------------------------------

Voor een flexe jack voor het regenachtige weer in NL ;)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nanamica prijzen though :'(
Als ik zo'n prijs voor een jas zou betalen zou ik voor junya gaan O+
Faka G
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 14:52:50 #116
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143200383
Hmpf, jack net geleverd, maar het valt tegen. Vooral de mouwen zijn erg breed (een stuk breder dan op de site), waardoor het geheel wat uit verhouding lijkt/is. Ik kan wel 3 cm doek weghalen in de breedte voor de mouw er een beetje fatsoenlijk uitziet.. De stof zelf is wel erg mooi; lekker lichtgekleurd denim (#nietoverdyed ;) ) en goede feel.

Gelukkig kun je gratis retourneren bij A.P.C., dus we gaan weer lekker door met de zoektocht naar een mooi jack :')

EDIT: hij is alweer op weg naar France!

[ Bericht 5% gewijzigd door Unsub op 08-08-2014 15:27:31 ]
26"
Fading slowly.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:24:12 #117
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143203254
Hoe zit TdN qua jackets? Ik neem aan dat zij redelijk wat op voorraad hebben? Het is namelijk best een tripje, maar dan kan ik tenminste het een en ander passen :)
26"
Fading slowly.
  vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:56:02 #118
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143204236
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 09:28 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Dat krijg je als trendsetter, he. Ik daarentegen, kan wel zo'n broek gebruiken nog.
Ik wou mezelf geen trendsetter noemen. Maar het viel me gewoon op.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143205882
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef Unsub het volgende:
Hoe zit TdN qua jackets? Ik neem aan dat zij redelijk wat op voorraad hebben? Het is namelijk best een tripje, maar dan kan ik tenminste het een en ander passen :)
Niet heel veel volgens mij.
Je zou ook naar sugarcane kunnen kijken, hebben ook leuke jackets voor een redelijke prijs. En anders rogue territory of tellason ofzo?
Of oldblue natuurlijk :7
Faka G
pi_143261320
quote:
3s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:24 schreef Unsub het volgende:
Hoe zit TdN qua jackets? Ik neem aan dat zij redelijk wat op voorraad hebben? Het is namelijk best een tripje, maar dan kan ik tenminste het een en ander passen :)
Ik heb al vaker een Sugarcane hier aangeraden, via Rakuten geloof ik 140 euro. Type II met hele vette denim. Sizing gaat alleen wat lastiger want japans
pi_143261528
Nieuwe APC NS.. Maatje kleiner dan de vorige.. Dacht heel even dat hij echt te klein zou zijn, maar is nu na 3 weken al netjes opgerekt in de waist, was wel ff killing de eerste dagen :P

pi_143262910
Goede fit!
Faka G
  zondag 10 augustus 2014 @ 15:35:02 #123
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143263352
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 14:47 schreef JAY-T het volgende:
Nieuwe APC NS.. Maatje kleiner dan de vorige.. Dacht heel even dat hij echt te klein zou zijn, maar is nu na 3 weken al netjes opgerekt in de waist, was wel ff killing de eerste dagen :P

[ afbeelding ]
Had ik bij m'n apc pns. Die een maat kleiner genomen als m'n ps en zit nu inmiddels wel redelijk oké. Niet heel veel kunnen dragen door het mooie weer van de laatste tijd.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143264431
Hey gasten ik ben nieuw hier! Lurk al tijdje mee, toch besloten aan te melden!

Misschien is het een leuk idee om een keer ginger ale te gaan drinken bij hannekes boom, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Groeten

ps. dit is mn 0701 en yu ke 10's
pi_143265991
¥uk¤t£ns$s
Ik kom liever niet in hannekes boom, te veel hipsters daar

[ Bericht 76% gewijzigd door Atta-boy op 10-08-2014 16:38:01 ]
Faka G
  zondag 10 augustus 2014 @ 16:52:20 #126
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143266877
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 16:31 schreef Atta-boy het volgende:
¥uk¤t£ns$s
Ik kom liever niet in hannekes boom, te veel hipsters daar
Laatste keer dat ik daar ben geweest was het zo verschrikkelijk druk dat je moest wachten.

Maar desalniettemin was het tijdens de meet erg gezellig. O+
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:14:20 #127
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_143270052
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:56 schreef hetdapperebroodroostertje het volgende:
Hey gasten ik ben nieuw hier! Lurk al tijdje mee, toch besloten aan te melden!

Misschien is het een leuk idee om een keer ginger ale te gaan drinken bij hannekes boom, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Groeten

ps. dit is mn 0701 en yu ke 10's
[ afbeelding ]
Hoi, nieuwe potentiële lid van deze club.

Dat kan, maar dan moet je wel jezelf aanmelden voor onze lidmaatschap.

Dit kost 450 euro per jaar. Het geld kan je over maken naar NL31KUTDO00011211EINZWEIARBEITMACHTFREI

Alvast bedankt

gr gr

SeLvaGe g0d
#FREEBAJSKORV
pi_143278489
Goedenavond,
In ieder geval hartelijk bedankt voor je snelle reactie.
Fijn om te horen dat ik lid kan worden.
Je vermeld echter wel een uitzonderlijk hoog bedrag.
En dat kan ik helaas niet betalen
Standaardprijzen?

450 euro is me echt veel te veel

Laat staan 45 euro, dat is al veel
Enorm veel ginger ales kan ik daar van kopen
Echt heel veel.
Feestelijk veel.
  maandag 11 augustus 2014 @ 00:33:54 #129
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143287153
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:35 schreef hetdapperebroodroostertje het volgende:
Goedenavond,
In ieder geval hartelijk bedankt voor je snelle reactie.
Fijn om te horen dat ik lid kan worden.
Je vermeld echter wel een uitzonderlijk hoog bedrag.
En dat kan ik helaas niet betalen
Standaardprijzen?

450 euro is me echt veel te veel

Laat staan 45 euro, dat is al veel
Enorm veel ginger ales kan ik daar van kopen
Echt heel veel.
Feestelijk veel.
Je kan toch ook Momo's betalen, of niet dan?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143293428
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:56 schreef hetdapperebroodroostertje het volgende:
Hey gasten ik ben nieuw hier! Lurk al tijdje mee, toch besloten aan te melden!

Misschien is het een leuk idee om een keer ginger ale te gaan drinken bij hannekes boom, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Groeten

ps. dit is mn 0701 en yu ke 10's
[ afbeelding ]
Welke schoenmaat heb je eigenlijk wel niet, uk10?
Faka G
pi_143329884
De Denimasa is bijna een jaar oud. Maandje of 10 wear schat ik.


  dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:07:54 #132
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143331558
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 07:50 schreef kipknots het volgende:
De Denimasa is bijna een jaar oud. Maandje of 10 wear schat ik.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143331723
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 07:50 schreef kipknots het volgende:
De Denimasa is bijna een jaar oud. Maandje of 10 wear schat ik.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op :D

quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 15:56 schreef hetdapperebroodroostertje het volgende:
Hey gasten ik ben nieuw hier! Lurk al tijdje mee, toch besloten aan te melden!

Misschien is het een leuk idee om een keer ginger ale te gaan drinken bij hannekes boom, zodat we elkaar beter kunnen leren kennen.

Groeten

ps. dit is mn 0701 en yu ke 10's
[ afbeelding ]
Welkom :)
We fear that which we cannot see
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 21:14:39 #134
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143356334
Tijdje al aan het lurken hier, vandaag eindelijk m'n eerste dry :D : Nudie. M'n vorige broek (niet dry) was ook een Nudie en die beviel me goed. Heb me wel zitten vergapen aan al het moois al, maar ben voor m'n eerste dry toch voor een goedkope gegaan om wat ervaring op te doen.
Fitpic (overweeg cuff):

We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 08:05:40 #135
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143368254
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef CklokC het volgende:
Tijdje al aan het lurken hier, vandaag eindelijk m'n eerste dry :D : Nudie. M'n vorige broek (niet dry) was ook een Nudie en die beviel me goed. Heb me wel zitten vergapen aan al het moois al, maar ben voor m'n eerste dry toch voor een goedkope gegaan om wat ervaring op te doen.
Fitpic (overweeg cuff):

[ afbeelding ]
^O^ welke heb je?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143368305
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 21:14 schreef CklokC het volgende:
Tijdje al aan het lurken hier, vandaag eindelijk m'n eerste dry :D : Nudie. M'n vorige broek (niet dry) was ook een Nudie en die beviel me goed. Heb me wel zitten vergapen aan al het moois al, maar ben voor m'n eerste dry toch voor een goedkope gegaan om wat ervaring op te doen.
Fitpic (overweeg cuff):

[ afbeelding ]
Niks mis mee, 'goedkope' broeken kunnen ook heel tof worden. De fit ziet er in ieder geval goed uit.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 10:06:30 #137
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143369993
Thanks. :7 Average Joe is het. Ik wilde graag een straight leg.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 13 augustus 2014 @ 18:37:39 #138
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_143386031
Ik heb deze jeans vandaag in het echt gezien en was meteen verkocht:

http://www.kellyjeans.nl/(...)-012-010-g23-p98881/

Maar 185 euro voor een broek, ik weet niet of ik dat ervoor over heb, ook al vind ik um echt mooi.
&lt;a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Seafood! on Steam&lt;/a&gt;
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:49:14 #139
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143435469
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 10:06 schreef CklokC het volgende:
Thanks. :7 Average Joe is het. Ik wilde graag een straight leg.
Een straight leg kan je prima cuffen. Voor het gemak gewoon even doen, van mijn part doe je één broekspijp en ga je vervolgens voor de spiegel staan om te zien wat het verschil is en welke look je prefereert.
Ik cuff zelf vrijwel altijd. Niet vanwege selvage overigens. Ik vind cuffs gewoon badass.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 18:37 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb deze jeans vandaag in het echt gezien en was meteen verkocht:

http://www.kellyjeans.nl/(...)-012-010-g23-p98881/

Maar 185 euro voor een broek, ik weet niet of ik dat ervoor over heb, ook al vind ik um echt mooi.
Tja... Het is een mooie broek inderdaad. En de kwaliteit zal op zich ook wel in orde zijn. Feit is wel dat je voor dat geld beter spul kunt kopen. Maar dat hoeft uiteraard niet jouw smaak te zijn. Lastig.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:56:39 #140
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143445119
Trouwens... Wat is het ontzettend lastig progress te fotograferen op die blue warp/blue weft denim.
Met het oog is er voldoende te zien, maar camera legt het niet lekker vast.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 13:59:34 #141
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143445209
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 00:49 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een straight leg kan je prima cuffen. Voor het gemak gewoon even doen, van mijn part doe je één broekspijp en ga je vervolgens voor de spiegel staan om te zien wat het verschil is en welke look je prefereert.
Ik cuff zelf vrijwel altijd. Niet vanwege selvage overigens. Ik vind cuffs gewoon badass.

Goeie tip. Trouwens, het is geen selvage maar de cheap-ass.

Als je na een tijdje met cuff te hebben gelopen ze weer normaal doet...dat ziet er dan zeker niet meer uit?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_143445671
Kan zijn dat die cufflijn er in slijt idd, daarom gewoon steeds net anders cuffen
Faka G
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 14:16:50 #143
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143445798
Ok thanks ^O^
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_143445892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 13:56 schreef M1stral het volgende:
Trouwens... Wat is het ontzettend lastig progress te fotograferen op die blue warp/blue weft denim.
Met het oog is er voldoende te zien, maar camera legt het niet lekker vast.
Buiten op de grond leggen, met dit weer is het goed te doen.
We need pics >:) ~O>
We fear that which we cannot see
  vrijdag 15 augustus 2014 @ 15:09:55 #145
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143447526
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 14:13 schreef Atta-boy het volgende:
Kan zijn dat die cufflijn er in slijt idd, daarom gewoon steeds net anders cuffen
Ik heb de cuffs op mijn 0701 en 007 maar 1x gezet. Boeiend dat ie slijt.

@ Ali: Ja, dat is een idee. Alleen staat er hier iets teveel zon atm. Je moet eigenlijk alleen goed daglicht hebben. Anders vertekent het zo.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143605795
Ik heb weer een pareltje gevonden O+ :9 :* _O_

https://www.facebook.com/(...)ne?ref=page_internal


Echt die brokentwill is te O+ O+ O+ :9
We fear that which we cannot see
pi_143645418
Sage 2nd jubileum fabric:



Gold x Indigo line selvedge denim

:*
We fear that which we cannot see
pi_143658626
Die 16th anniversary s710 maakt me hebberig O+
Faka G
  donderdag 21 augustus 2014 @ 16:49:13 #149
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143669763
Pics of link?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 17:01:26 #151
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143709035
quote:
Netjes, maar niet speciaal. Jammer van het gewicht ook.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143710094
Zoek ook geen speciale gimmicks :9
Organic cotton vind ik leuk en de hele donkere indigo kleur ook en heb altijd al een s710 willen hebben. Maar ik probeer me in te houden :+
Gewicht vind ik juist een pluspunt, ik hoef niet per se nog een hw.
Faka G
pi_143712958
Patch is wel baas :)
We fear that which we cannot see
  vrijdag 22 augustus 2014 @ 23:40:32 #154
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143726758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 19:04 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Patch is wel baas :)
Om nou alleen voor een patch een broek aan te schaffen vind ik wel erg ver gaan, niet? :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143734881
Bij sage zou ik het bijna doen :D haha
Faka G
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:21:56 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143734995
Het is gewoon een hele toffe broek en tof model de 710.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:35:39 #157
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143735180
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:21 schreef don-diablo het volgende:
Het is gewoon een hele toffe broek en tof model de 710.
Dat zeker. Maar ik vind die anniversary edition niet veel toevoegen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143735248
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 augustus 2014 23:40 schreef M1stral het volgende:

[..]

Om nou alleen voor een patch een broek aan te schaffen vind ik wel erg ver gaan, niet? :P
Hehe, het voegt wel wat toe :)
We fear that which we cannot see
pi_143735316
Vannacht weer eens een scheur in de bejaarde APC opgelopen :'(.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 10:48:31 #160
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143735392
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:40 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hehe, het voegt wel wat toe :)
Ja aan de bankrekening van Samurai Inc.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143742158
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja aan de bankrekening van Samurai Inc.
Lololol :+
Als je toch al een tijd twijfelde een s710 te kopen en deze komt nu uit is het wel het extra zetje dat je over de drempel kan brengen. Imo is die donkerdere indigokleur en het gebruik van organic cotton + mooiere patch wel iets dat wat extra's geeft.
Faka G
pi_143742384
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:44 schreef JetLife het volgende:
Vannacht weer eens een scheur in de bejaarde APC opgelopen :'(.
Maak is een pic :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 10:48 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja aan de bankrekening van Samurai Inc.
Hahahaha :D
We fear that which we cannot see
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 16:37:21 #163
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143743634
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 15:46 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Lololol :+
Als je toch al een tijd twijfelde een s710 te kopen en deze komt nu uit is het wel het extra zetje dat je over de drempel kan brengen. Imo is die donkerdere indigokleur en het gebruik van organic cotton + mooiere patch wel iets dat wat extra's geeft.
Spreek voor jezelf.

Minder weight per square ounce
Organic cotton

Dat zijn nou niet elementen waarvan ik zou zeggen een anniversary edition van te maken.

Dan blijft de patch over. Beter koop je dan een reguliere S710, die heeft zich al bewezen. Van die deep indigo + organic cotton combi moet je maar zien wat het oplevert.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143747140
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 19:45:11 #165
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143748961
quote:
Maar hij blijft baas. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143751901
quote:
Waar zit de rip?
@m1stral ik hoef ff geen hw en 16oz vind ik dan ff goed zat.
Faka G
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 21:30:26 #167
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143753113
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 19:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Maar hij blijft baas. :P
Dat. Ziet er tof uit verder. :Y Die heeft al wat wear op de teller staan zo te zien.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  zaterdag 23 augustus 2014 @ 22:51:51 #168
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143756096
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 21:00 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Waar zit de rip?
@m1stral ik hoef ff geen hw en 16oz vind ik dan ff goed zat.
Ik zeg toch ook niet dat je geen reden hebt om hem niet te kopen. Ik vind het alleen maar "meh" voor een anniversary edition.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143757957
Ga hem denk ik ook niet kopen, eerst hwdc2 af maken en dan 0702 dragen samen met die s5000vx denk ik
Faka G
pi_143758011
quote:
Dat is nog goed te fixen :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 augustus 2014 23:47 schreef Atta-boy het volgende:
Ga hem denk ik ook niet kopen, eerst hwdc2 af maken en dan 0702 dragen samen met die s5000vx denk ik
Ja nog genoeg af te dragen ;) :P
We fear that which we cannot see
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:00:21 #171
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143758352
Me too... 0701, XX-007. Dat is wat ik draag momenteel. Enige wat ik er op termijn nog wel bij wil hebben is, of een Somet 008 of een PBJ XX-013 (of de nieuwe variant daarvan).
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143758605
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 00:00 schreef M1stral het volgende:
Me too... 0701, XX-007. Dat is wat ik draag momenteel. Enige wat ik er op termijn nog wel bij wil hebben is, of een Somet 008 of een PBJ XX-013 (of de nieuwe variant daarvan).
Pbj is wel heel nice :)

Bij mij qua dragen is het nu Sage en redcloudr400, denk na de contest de redcloud hemp en Mongo na taperen wat ik nog steeds moet doen :D
We fear that which we cannot see
  zondag 24 augustus 2014 @ 00:18:31 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143759052
Ja, ik moet mezelf aanleren die PBJ echt meer te gaan dragen. Er is wel wat progress zichtbaar, maar ik ben van mening dat ik hem eerst eens moet laten hemmen.

Ik zou ook wel een dubbele cuff kunnen rocken, maar op een of andere manier vind ik dat niet zo geslaagd.
Misschien dat ik hem tijdelijk met een lockstitch laat hemmen en hem later nog eens met chainstitch laat inkorten ofzo. Moet even kijken.

Ritje Amsterdam alleen voor een hemjob vind ik een beetje overdreven.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143778236
Je kan hem evt ook opsturen?
Ik ben de stacks ook een beetje zat. Blijf mijn oldblue wel ongehemmed dragen maar de volgende broek die ik veel ga dragen laat ik denk ik perfect hemmen zodat ik hem net boven mijn schoenen kan rollen :)
Faka G
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:15:54 #175
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143778510
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:07 schreef Atta-boy het volgende:
Je kan hem evt ook opsturen?
Ik ben de stacks ook een beetje zat. Blijf mijn oldblue wel ongehemmed dragen maar de volgende broek die ik veel ga dragen laat ik denk ik perfect hemmen zodat ik hem net boven mijn schoenen kan rollen :)
Dat heb ik bij m'n huidige apc. Geef nu de voorkeur aan een kleine(re) cuff.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 24 augustus 2014 @ 17:33:15 #176
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143779108
De broek is op de onderbenen nog aardig stug. Waarschijnlijk valt ie wel wat beter na een soak of wasbeurt.
Heel veel te lang is ie niet, hij valt gewoon niet zo lekker.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143786902
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 17:33 schreef M1stral het volgende:
De broek is op de onderbenen nog aardig stug. Waarschijnlijk valt ie wel wat beter na een soak of wasbeurt.
Heel veel te lang is ie niet, hij valt gewoon niet zo lekker.
Ik heb altijd dat ie na een was beurt oid juist veel stugger word.
Die oldblue van mij is nog steeds stug aan de onderbenen :9 daarom ook wel weer lekker om binnenkort weer wat lichtere denim te dragen.
Faka G
pi_143794446
Voor mij hangt de keuze voor stacks of cuff veel af van die slim de fit is; bij een slim straight heb ik liever een mooie dubbele cuff, want dan blijft de cut mooi 'strak'. Bij een slim tapered ga ik liever voor wat stacks al dan niet met cuff, zodat het niet een te statisch geheel wordt.
pi_143807950


:N
  maandag 25 augustus 2014 @ 11:37:15 #180
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143808251
quote:
15s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef Analoog het volgende:
[ afbeelding ]

:N
Lol een type 2 jacket momo kloon. :')

Van 28 tot 30 aug. pop up store van tdn. Gaan er nog mensen langs?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143815554
nah sale van tdn is echt altijd crap
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:44:15 #183
247356 infp2009
More cowbell!
pi_143817487
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 15:40 schreef TN-FR het volgende:
nah sale van tdn is echt altijd crap
Idd, 1 keer geweest, alleen maar G-star ed. en geen dry denim te bekennen.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  maandag 25 augustus 2014 @ 16:55:46 #184
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143817812
quote:
15s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:44 schreef infp2009 het volgende:

[..]

Idd, 1 keer geweest, alleen maar G-star ed. en geen dry denim te bekennen.
G-star, lolwhut? :')
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:01:14 #185
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143821483
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 16:55 schreef don-diablo het volgende:

[..]

G-star, lolwhut? :')
Idd. Volgens mij verkoopt TdN dat niet eens.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:47:28 #186
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143823091
Afgelopen weekend een overhemd gehaald van denim & supply van Ralph lauren. Op zich geen verkeerde winkel. Het is geen double RL, maar de prijs is ook gunstiger. Ik wil zeker nog een keer iets van double RL halen. Maar dan moeten ze eerst een smallere fit broek maken. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:07:37 #187
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143826522

[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143827318
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:47 schreef don-diablo het volgende:
Afgelopen weekend een overhemd gehaald van denim & supply van Ralph lauren. Op zich geen verkeerde winkel. Het is geen double RL, maar de prijs is ook gunstiger. Ik wil zeker nog een keer iets van double RL halen. Maar dan moeten ze eerst een smallere fit broek maken. :P
Laat de broek zitten en koop een pak :Y



Alleen te krijgen in hun flagship store, maar wel baas. (en 1000+, maar dat is een detail)
  maandag 25 augustus 2014 @ 21:48:12 #189
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143828570
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 21:24 schreef kipknots het volgende:

[..]

Laat de broek zitten en koop een pak :Y

[ afbeelding ]

Alleen te krijgen in hun flagship store, maar wel baas. (en 1000+, maar dat is een detail)
Draag doordeweeks al pakken, dat is meer dan voldoende. ;)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143841198
Ben opzoek naar een nieuwe dry, maar heb een paar eisen.

- Waist 30/31
- Thigh groter dan 12"
- En een kleinere leg opening dan met New Standard nu heeft < 8"

Ik kom op internet eigenlijk geen model tegen welke aan deze eisen voldoet. Hebben jullie misschien ideeën?

bvd
pi_143841318
Mijn broek fade door :*
pi_143841519
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef JetLife het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe dry, maar heb een paar eisen.

- Waist 30/31
- Thigh groter dan 12"
- En een kleinere leg opening dan met New Standard nu heeft < 8"

Ik kom op internet eigenlijk geen model tegen welke aan deze eisen voldoet. Hebben jullie misschien ideeën?

bvd
Eternal 883? Thigh is ietsje kleiner dan 12 met 31 waist. Ande Whall mustang zou ook een optie kunnen zijn. Somet 003 en oni 527ZR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143843172
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:39 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Eternal 883? Thigh is ietsje kleiner dan 12 met 31 waist. Ande Whall mustang zou ook een optie kunnen zijn. Somet 003 en oni 527ZR.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ayy aight thanks.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:03:18 #194
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143844104
Let wel op dat de rise op Somets heel erg laag is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 13:15:05 #195
247356 infp2009
More cowbell!
pi_143844383
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:01 schreef M1stral het volgende:

[..]

Idd. Volgens mij verkoopt TdN dat niet eens.
Ik heb ook geen idee waar ze al die troep vandaan trokken, maar niet uit de eigen winkel leek het.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
pi_143845045
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:03 schreef M1stral het volgende:
Let wel op dat de rise op Somets heel erg laag is.
Hmm goed punt, merk dat ik dat ook vervelend vind bij de Ladback Grove.
pi_143845636
Somet 030 dan? Extreme taper als ik op BiG kijk. Alleen een korte inseam, maar noge rise, dus je kan wat saggen.

http://blueingreensoho.co(...)t&Itemid=62&vmcchk=1
pi_143849562
Iemand ervaring met de sizing van BiG? M'n laatste jaar studeren/laatste jaar dat ik echt denim goed door kan dragen komt er aan, en ik zit me te oriënteren op nieuwe jawnz.

Nu staat de yen zo chill dat op denimio de 10oz momo's en Studio D'artisan D1625 onder de magische 150 euri grens zitten, zodat je geen 12% extra invoerheffingen hoeft te betalen. Nou zijn de metingen van BiG een stuk kleiner dan op de Studio D'artisan website aangegeven wordt... Ik ben een ruime mt 34 in de waist, wat zou betekenen dat volgens de officiële informatie een 34 prima zou moeten zijn. Volgens BiG echter zou ik een 36 moeten hebben.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:06:59 #199
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143851978
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef JetLife het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe dry, maar heb een paar eisen.

- Waist 30/31
- Thigh groter dan 12"
- En een kleinere leg opening dan met New Standard nu heeft < 8"

Ik kom op internet eigenlijk geen model tegen welke aan deze eisen voldoet. Hebben jullie misschien ideeën?

bvd
Geen apc pns? ;)

Jij hebt toch een paar cole haan? Wat is het advies mbt de maat? Half maat kleiner dan je normale sneakermaat nemen?
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 18:12:32 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143853894
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef kaaspeer het volgende:
Iemand ervaring met de sizing van BiG? M'n laatste jaar studeren/laatste jaar dat ik echt denim goed door kan dragen komt er aan, en ik zit me te oriënteren op nieuwe jawnz.

Nu staat de yen zo chill dat op denimio de 10oz momo's en Studio D'artisan D1625 onder de magische 150 euri grens zitten, zodat je geen 12% extra invoerheffingen hoeft te betalen. Nou zijn de metingen van BiG een stuk kleiner dan op de Studio D'artisan website aangegeven wordt... Ik ben een ruime mt 34 in de waist, wat zou betekenen dat volgens de officiële informatie een 34 prima zou moeten zijn. Volgens BiG echter zou ik een 36 moeten hebben.
Waarschijnlijk meet SDA rondom en BiG volgens de BiG methode. Dat zou verschil kunnen verklaren.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143853917
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 16:01 schreef kaaspeer het volgende:
Iemand ervaring met de sizing van BiG? M'n laatste jaar studeren/laatste jaar dat ik echt denim goed door kan dragen komt er aan, en ik zit me te oriënteren op nieuwe jawnz.

Nu staat de yen zo chill dat op denimio de 10oz momo's en Studio D'artisan D1625 onder de magische 150 euri grens zitten, zodat je geen 12% extra invoerheffingen hoeft te betalen. Nou zijn de metingen van BiG een stuk kleiner dan op de Studio D'artisan website aangegeven wordt... Ik ben een ruime mt 34 in de waist, wat zou betekenen dat volgens de officiële informatie een 34 prima zou moeten zijn. Volgens BiG echter zou ik een 36 moeten hebben.
Zit er geen verschil in pre en post soak oid? dat zou het verschil kunnen verklaren.
Zou niet zo snel een 10oz momo halen omdat het dan lijkt alsof je geen broek aan hebt en vind die trekt me ook niet zo :9
Studio d'artisan wel heel nice.
Je kan bij denimio ook vragen of ze de waarde op je pakket wat lager willen maken waardoor je minder hoeft bij te betalen.
Faka G
pi_143854818
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 13:51 schreef kipknots het volgende:
Somet 030 dan? Extreme taper als ik op BiG kijk. Alleen een korte inseam, maar noge rise, dus je kan wat saggen.

http://blueingreensoho.co(...)t&Itemid=62&vmcchk=1
Oeh :9 die is wel erg lekker. Thanks!


quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 17:06 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Geen apc pns? ;)

Jij hebt toch een paar cole haan? Wat is het advies mbt de maat? Half maat kleiner dan je normale sneakermaat nemen?
Hmm weet niet, ik heb twee paar welke beide 8,5 zijn terwijl ik normaal 8 heb in Nike. Maar moet m'n cole Haans wel met dubbele sokken rocken. Denk dat het het handigst is om je Nike maat aan te houden.
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 19:16:37 #203
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143856108
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef JetLife het volgende:

[..]

Oeh :9 die is wel erg lekker. Thanks!

[..]

Hmm weet niet, ik heb twee paar welke beide 8,5 zijn terwijl ik normaal 8 heb in Nike. Maar moet m'n cole Haans wel met dubbele sokken rocken. Denk dat het het handigst is om je Nike maat aan te houden.
hhm.. Lastig. Op de site van cole haan adviseren de meesten een halve maat kleiner te nemen dan je normale maat. Zou bij dan 9 worden waar ik normaal 9,5 heb. Zou kunnen kloppen omdat m'n meeste nette schoenen in 9 zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143859207
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:42 schreef JetLife het volgende:

[..]

Oeh :9 die is wel erg lekker. Thanks!

[..]

Hmm weet niet, ik heb twee paar welke beide 8,5 zijn terwijl ik normaal 8 heb in Nike. Maar moet m'n cole Haans wel met dubbele sokken rocken. Denk dat het het handigst is om je Nike maat aan te houden.
Zo'n extreme taper moet wel je ding zijn.
pi_143866328
Ziet er wel ziek uit al wil ik m'n broek nu liever niet meer zo overdreven saggen :9
Faka G
  dinsdag 26 augustus 2014 @ 23:29:22 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143867757
Die fit is ruk. Beter koop je dan een 008 of 003, mits je erin past.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143876087
Fit van de 030 ziet er hier een stuk minder extreem uit:

http://global.rakuten.com/en/store/shopsolid/item/182-0130-030/
pi_143876596
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 11:27 schreef JetLife het volgende:
Ben opzoek naar een nieuwe dry, maar heb een paar eisen.

- Waist 30/31
- Thigh groter dan 12"
- En een kleinere leg opening dan met New Standard nu heeft < 8"

Ik kom op internet eigenlijk geen model tegen welke aan deze eisen voldoet. Hebben jullie misschien ideeën?

bvd
Zag laatst nog een paartje met redelijk grote taper voorbijkomen, de Imperial Prospector. Die tapert vanaf de knie juist heel veel, in tegenstelling tot de Somet die in de thigh veel tapert.

Oni 512(xx) heeft trouwens ook een flinke taper, en heerlijke slubby denim :9

[ Bericht 5% gewijzigd door Analoog op 27-08-2014 11:43:34 ]
pi_143877485
quote:
0s.gif Op woensdag 27 augustus 2014 11:23 schreef JetLife het volgende:
Fit van de 030 ziet er hier een stuk minder extreem uit:

http://global.rakuten.com/en/store/shopsolid/item/182-0130-030/
Fit ziet er daar gewoon heel goed uit. Maar denk dat je dan wel onder de 1.80 lang moet zijn.
pi_143918083
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2014 18:13 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Zit er geen verschil in pre en post soak oid? dat zou het verschil kunnen verklaren.
Zou niet zo snel een 10oz momo halen omdat het dan lijkt alsof je geen broek aan hebt en vind die trekt me ook niet zo :9
Studio d'artisan wel heel nice.
Je kan bij denimio ook vragen of ze de waarde op je pakket wat lager willen maken waardoor je minder hoeft bij te betalen.
Mensen subtiel overhalen om fraude te plegen haha. Naja valt altijd te kijken of t lukt maar denimio is ook weer niet de eerste beste ebay/alibaba seller.

Volgens de website van denimio is t trouwens postsoak. Scheelt een ruime inch tussen BiG en denimio.

Thx voor de info allemaal.
pi_143944719




Matigjes :{
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:53:29 #212
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143947241
Kan slechter toch? :) Wat is het voor merk?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_143947314
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 11:53 schreef CklokC het volgende:
Kan slechter toch? :) Wat is het voor merk?
Dat kan het altijd. Het is een Japan Blue 0201.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 14:47:56 #214
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143952999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef tweemeter het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Matigjes :{
Niks matigs aan. Gewoon veel betere dye dan op een STF. Het contrast en de diversiteit aan kleurverloop/indigo zal op lange termijn voor een veel mooiere jean zorgen.
Dit in tegenstelling tot een blauwe jean met witte creases.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143954085
Hij is idd nog lang niet afgedragen, alleen maar mooi toch als je hem niet na een paar maanden al weg kan gooien omdat ie op is? :)
Faka G
pi_143981802
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 14:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Niks matigs aan. Gewoon veel betere dye dan op een STF. Het contrast en de diversiteit aan kleurverloop/indigo zal op lange termijn voor een veel mooiere jean zorgen.
Dit in tegenstelling tot een blauwe jean met witte creases.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 15:20 schreef Atta-boy het volgende:
Hij is idd nog lang niet afgedragen, alleen maar mooi toch als je hem niet na een paar maanden al weg kan gooien omdat ie op is? :)
Daar hebben jullie natuurlijk gelijk in, maar de fades in mijn kruisgebied zijn gewoon wat vaag in vergelijking met de fades achter mijn knieën. Komt uiteindelijk wel goed vermoed ik. En uiteraard ga ik hem helemaal afdragen zoals jullie wel van mij gewend zijn en dan koop ik waarschijnlijk een momotaro (zag dat die hogere raise hadden).
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:44:48 #217
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_143983593
Op hoeveel wear zit ie nu eigenlijk?
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_143983651
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:44 schreef CklokC het volgende:
Op hoeveel wear zit ie nu eigenlijk?
Sinds februari dit jaar elke dag gedragen wanneer het weer het toeliet.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:01:18 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_143983894
Momo maar weer in de wasmachine gedaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_143984729
Gisteren over mijn RRL gekotst dus die is ook de wasmachine in gegaan. :')
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 12:44:16 #221
337947 Unsub
Unidentified subject.
pi_143984861
Ik heb een vraagje aan de Red Wing-dragers: ik was net mijn schoenen (8111) aan het waxen, toen ik zag dat er op de voorkant van mijn zool (aan de binnenkant van de schoen) wat witte puntjes zaten. Schimmel. Ik heb hier nog nooit last van gehad bij andere schoenen, heb ook geen overmatige zweetvoeten o.i.d.

Wat kan ik hier tegen doen? Hoe krijg ik de schimmel weg, en hoe houd ik de schimmel vooral weg?
Ik draag ze niet elke dag, en ze staan hier altijd droog, maar ik gebruik geen schoenspanners o.i.d.


EDIT: mijn momo afgelopen week voor de tweede keer gewassen, lang leve een cantus :P
26"
Fading slowly.
pi_143985249
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:39 schreef kipknots het volgende:
Gisteren over mijn RRL gekotst dus die is ook de wasmachine in gegaan. :')
Lekker laten zitten, adds character.
pi_143985296
Geeft wel goede fades ja
Faka G
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 15:57:31 #224
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143990638
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 12:44 schreef Unsub het volgende:
Ik heb een vraagje aan de Red Wing-dragers: ik was net mijn schoenen (8111) aan het waxen, toen ik zag dat er op de voorkant van mijn zool (aan de binnenkant van de schoen) wat witte puntjes zaten. Schimmel. Ik heb hier nog nooit last van gehad bij andere schoenen, heb ook geen overmatige zweetvoeten o.i.d.

Wat kan ik hier tegen doen? Hoe krijg ik de schimmel weg, en hoe houd ik de schimmel vooral weg?
Ik draag ze niet elke dag, en ze staan hier altijd droog, maar ik gebruik geen schoenspanners o.i.d.


EDIT: mijn momo afgelopen week voor de tweede keer gewassen, lang leve een cantus :P
Dikke shit, ik heb geen idee. Ik heb er doorgaans altijd een prop van kranten in, of het karton wat er al in zat, om evt vocht e.d. eruit te houden. Misschien kun je de vraag op de Facebook van red wing stellen of anders mailen naar red wing Amsterdam?

Balen kipknots, post wash pics wanneer die droog is iig.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_143991559
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 15:57 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dikke shit, ik heb geen idee. Ik heb er doorgaans altijd een prop van kranten in, of het karton wat er al in zat, om evt vocht e.d. eruit te houden. Misschien kun je de vraag op de Facebook van red wing stellen of anders mailen naar red wing Amsterdam?

Balen kipknots, post wash pics wanneer die droog is iig.
Mwah, nog nauwelijks iets te zien, maar wilde toch niet veel contrast oid. Ga met deze niet te moeilijk doen,gewoon wassen wanneer nodig.
  zaterdag 30 augustus 2014 @ 16:41:56 #226
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_143992073
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 16:27 schreef kipknots het volgende:

[..]

Mwah, nog nauwelijks iets te zien, maar wilde toch niet veel contrast oid. Ga met deze niet te moeilijk doen,gewoon wassen wanneer nodig.
Meer de vintage feel. Ik wil er ook absoluut 1 maar dan moeten ze meer fits aanbieden. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:59:24 #227
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144042065
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:48 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Sinds februari dit jaar elke dag gedragen wanneer het weer het toeliet.
Daar zeg je wat.
Ik heb nog nooit zoveel water op een jean als met m'n eerste dry nu. :') Gisteren weer een onverwachte stortbui.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144043900
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:59 schreef CklokC het volgende:

[..]

Daar zeg je wat.
Ik heb nog nooit zoveel water op een jean als met m'n eerste dry nu. :') Gisteren weer een onverwachte stortbui.
Is goed voor je broek :D
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:01:21 #229
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144045594
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 22:29 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Is goed voor je broek :D
In het begin juist niet toch?
3 weken oud
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144046557
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:01 schreef CklokC het volgende:

[..]

In het begin juist niet toch?
3 weken oud
Oke misschien is dat wat vroeg om een plensbui over je broek te krijgen, maar #YOLO adds character enzo.
pi_144046619
Vriendin net "Jezus wat heb jij veel in die broek zitten zeg, je woont er haast in"

(Portemonnee, huissleutels, lippenbalsem, Zippo, telefoon en zakdoek is ook best wel veel nu ik er over nadenk)
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:23:38 #232
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144046698
Equals haar handtas waarschijnlijk :7
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144046825
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:23 schreef CklokC het volgende:
Equals haar handtas waarschijnlijk :7
Hahaha die heeft ze niet eens :o
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:26:04 #234
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144046827
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:21 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Oke misschien is dat wat vroeg om een plensbui over je broek te krijgen, maar #YOLO adds character enzo.
Zo is het ook. Ik ga er geen rekening mee houden heb ik me voorgenomen, en maar zien hoe het loopt. Maar dit was wel opvallend al dat water :P
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144079785
Is niet erg, broeken zijn toch om gedragen te worden :9
Zou kut zijn als je overal rekening mee moest houden omdat je je raw denim aan hebt
Faka G
  maandag 1 september 2014 @ 22:03:10 #236
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144080677
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Atta-boy het volgende:
Is niet erg, broeken zijn toch om gedragen te worden :9
Zou kut zijn als je overal rekening mee moest houden omdat je je raw denim aan hebt
Dat moet ik juist doen wanneer ik een chino of iets aan heb. Bij een raw veeg ik altijd m'n handen en ben ik juist stukken onvoorzichtiger, bij een chino kan dat wat lastiger. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 1 september 2014 @ 22:27:13 #237
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144082108
Ok ik dacht dat je juist niet te veel met water in aanraking moet laten komen. Ik droog mijn handen nu juist niet aan mijn broek af.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144082566
Belangrijkste is dat je je broek niet als een baby'tje behandeld en gewoon veel er mee doet zoals je met andere broeken ook zou doen.
De meest mooie broeken die ik gezien heb zijn allemaal redelijk vaak gewassen en met water in contact geweest dus zo'n probleem is het niet.
Faka G
  maandag 1 september 2014 @ 23:24:48 #239
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144084758
Ok, dat doe ik niet nee, ben er juist niet extra voorzichtig mee. Alleen met water loopt ik spastisch te doen. Daar kan ik dus ook mee stoppen. ;)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_144091878
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 23:24 schreef CklokC het volgende:
Ok, dat doe ik niet nee, ben er juist niet extra voorzichtig mee. Alleen met water loopt ik spastisch te doen. Daar kan ik dus ook mee stoppen. ;)
Ik smeer alles aan mijn broek af. Ik haat die blaasdingen bij WCs ook als de pest, dus dat komt goed uit.
pi_144091898
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 21:46 schreef Atta-boy het volgende:
Is niet erg, broeken zijn toch om gedragen te worden :9
Zou kut zijn als je overal rekening mee moest houden omdat je je raw denim aan hebt
Behalve met witte bekleding ;) of licht leer.
pi_144104668
Hahaha dat idd wel als ie net nieuw is en veel af geeft.
Heb btw ooit ergens gelezen dat door die warmte van die blaasdingen de bacterien op je handen juist verdubbelen in plaats dat je handen schoon worden na het wassen dus gebruik die sowieso nooit :+ weet niet of dat klopt tho
Faka G
pi_144108633
nee klopt niet, ga fietsen jij
pi_144118400
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 september 2014 18:53 schreef TN-FR het volgende:
nee klopt niet, ga fietsen jij
Koop een mooie voor me pls :9
Faka G
pi_144121438


hier kun je samen met marinna internet opwekken.
pi_144125220
Hello fellas, Its been a long time since I told you guys about my new project. I stop update to public because I keep changing my mind about the details.

Every time I make a conclusion on details, I woke up in the morning and always think I can make it better.

Since I dev my own fabric and I change to Organic Cotton after the demo roll is ready, so they have to start over again. I lost my deposit to factory for changing. But I feel so happy to do this and just hope my jeans doesn't hurt mother earth too much.

And this is the main reason that my project keeps postponing.

Now, gentlemen, it come to the last chapter of the process. Next week my new project will be ready to make you happy, to be your friend, companion, pal, chum, buddy or what ever you wanna call it. :)

Denimasa
pi_144235715
woohoo nice! Zo ff fitpics maken :)
pi_144239330


pi_144246041
Please allow me to re-post some pics about the concept and design first.









And here is the patch.

Kinda hard to make an exactly perfect shape M-ribbon on every jeans, but yeah, thats how we can tell a hand-crafted jeans, and here we go.





[ Bericht 4% gewijzigd door Bob_lorr op 06-09-2014 18:43:01 ]
Denimasa
pi_144246852
I prefer a blank back pocket, for the classic, minimalist style.







M-ribbon at the corner,

I have some nice fabrics collection that I bought from around the world. Some are scarf, handkerchief, some are just a very nice piece of clothes that I still have no idea what they made for.





I decide to add them as a tab under the m-ribbon just to make it even more special, it's like people who made that fabrics are saying hello to you.






[ Bericht 7% gewijzigd door Bob_lorr op 06-09-2014 18:45:03 ]
Denimasa
pi_144247206
A small detail at the top button, few more threads beyond the vintage one.



Denimasa
pi_144247407
And my favorite,
The Untranslatable, MASA logo in heartbeat form,
" to feel it not to understand it."



Denimasa
pi_144247477
All Masa style and details still there,









Denimasa
pi_144247678
Fabric spec for the first Lot ,

13.7 oz selvedge , Sanforized, Certified Organic Cotton,
rope-dyed, finest yarns with ring x ring slub. not too slubby not too flat.

Comfy yet aggressive , fade kind of fast. Bright & clear blue shade.

Sample here.



Denimasa
pi_144248180
Wow looks really Awesome! Any idea when you are going to start selling them?
pi_144264304
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef tweemeter het volgende:
Wow looks really Awesome! Any idea when you are going to start selling them?
will be available tomorrow!!!

And here are some additional pics



chain stitch on back pocket's edge as always.



Rope sewn belt loops for the strength and beautiful fade

Denimasa
pi_144264477
Looks really good Bob! _O_
Any details about the fit and measurements?
pi_144266540
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 07:43 schreef Michhas het volgende:
Looks really good Bob! _O_
Any details about the fit and measurements?
This and also the price ;)
pi_144267532
Good stuff indeed.I'm still loving my Masa.
  zondag 7 september 2014 @ 14:19:51 #260
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_144271000
Mooie broek. Jammer van de overdaad aan opsmuk.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 7 september 2014 @ 14:25:00 #261
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144271143
I'm like the way the new project turned out. ^O^
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_144278144
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 september 2014 19:22 schreef tweemeter het volgende:
Wow looks really Awesome! Any idea when you are going to start selling them?
quote:
14s.gif Op zondag 7 september 2014 07:43 schreef Michhas het volgende:
Looks really good Bob! _O_
Any details about the fit and measurements?
quote:
11s.gif Op zondag 7 september 2014 11:27 schreef tweemeter het volgende:

[..]

This and also the price ;)
quote:
1s.gif Op zondag 7 september 2014 12:16 schreef kipknots het volgende:
Good stuff indeed.I'm still loving my Masa.
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:19 schreef M1stral het volgende:
Mooie broek. Jammer van de overdaad aan opsmuk.
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 14:25 schreef don-diablo het volgende:
I'm like the way the new project turned out. ^O^
Thank you very much for all comments. (8>

I will post size charts and will try to shoot some fitting pics soon.
Denimasa
  zondag 7 september 2014 @ 18:29:54 #264
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_144279031
quote:
Haha.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_144279364
Here are size charts,

There are 2 models available with this 13.7 oz sanforized selvedge.

1001 = Slim Tapered /
This cut is very slim at thigh knee and tapered down to hem.



2001 = Slim Straight /
This cut is slightly slim at top, not too big not too tight at thigh and knee with slightly slim down to hem.



Price… There has a suggested retail price for several stores. But there will be a special price for my friends here in FoK community. Anyone want this, please contact me via facebook inbox. w/
Denimasa
  zondag 7 september 2014 @ 20:29:31 #266
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144285127
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:40 schreef Bob_lorr het volgende:
Here are size charts,

There are 2 models available with this 13.7 oz sanforized selvedge.

1001 = Slim Tapered /
This cut is very slim at thigh knee and tapered down to hem.

[ link | afbeelding ]

2001 = Slim Straight /
This cut is slightly slim at top, not too big not too tight at thigh and knee with slightly slim down to hem.

[ link | afbeelding ]

Price… There has a suggested retail price for several stores. But there will be a special price for my friends here in FoK community. Anyone want this, please contact me via facebook inbox. w/
I'll need to size up my current ones first to get an idea. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_144289152
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 18:40 schreef Bob_lorr het volgende:
Here are size charts,

There are 2 models available with this 13.7 oz sanforized selvedge.

1001 = Slim Tapered /
This cut is very slim at thigh knee and tapered down to hem.

[ link | afbeelding ]

2001 = Slim Straight /
This cut is slightly slim at top, not too big not too tight at thigh and knee with slightly slim down to hem.

[ link | afbeelding ]

Price… There has a suggested retail price for several stores. But there will be a special price for my friends here in FoK community. Anyone want this, please contact me via facebook inbox. w/
Inseam is too short for me unfortunately ;(
pi_144290192
Hoe kan een 35inch inseam te klein zijn voor je? Een vriend van me die rond de 2m is past een edwin met een 32inch inseam net aan terwijl hij een best lange/smalle bouw heeft
Faka G
pi_144294343
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 21:31 schreef Atta-boy het volgende:
Hoe kan een 35inch inseam te klein zijn voor je? Een vriend van me die rond de 2m is past een edwin met een 32inch inseam net aan terwijl hij een best lange/smalle bouw heeft
Het kan wellicht net. Daarnaast heeft niet iedereen die 2 meter is dezelfde beenlengte he :)
pi_144297701
ja daarom zei ik dat hij een lange smalle bouw heeft, aka best lange benen :+
Stond er ook van te kijken dat het hem paste btw
Faka G
  maandag 8 september 2014 @ 00:26:57 #271
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_144299449
quote:
0s.gif Op zondag 7 september 2014 23:40 schreef Atta-boy het volgende:
ja daarom zei ik dat hij een lange smalle bouw heeft, aka best lange benen :+
Stond er ook van te kijken dat het hem paste btw
Ik ben 1.91 en mijn Edwin is ook 32 lengte idd

@bob, the masa turned out great! I might grab a pair, since my sugercanes don't fit me.
#FREEBAJSKORV
pi_144307056
Nice project bob :)

@sanjay, sugarcanes in de verkoop? of taperen?
We fear that which we cannot see
  maandag 8 september 2014 @ 12:27:58 #273
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_144307988
In de verkoop, hij is te klein in de waist (flink wat aangekomen)
#FREEBAJSKORV
pi_144309412
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 12:27 schreef xSanjay het volgende:
In de verkoop, hij is te klein in de waist (flink wat aangekomen)
Ok zonde, zet anders hier je prijs en wat de maten zijn. Misschien wilt iemand het wel overnemen :)
We fear that which we cannot see
  maandag 8 september 2014 @ 13:29:35 #275
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_144309758
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 13:17 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Ok zonde, zet anders hier je prijs en wat de maten zijn. Misschien wilt iemand het wel overnemen :)
Volgens mij al eens gedaan

40 cm waist, 27 cm thigh, inseam 90 cm en leg opening 19 cm.

Mag voor 100 euro weg (170 betaald en slechts twee of drie keer gedragen)
#FREEBAJSKORV
pi_144316531
Iemand moet hem vooral ook kopen. Die stof is zo geil.
  maandag 8 september 2014 @ 17:00:54 #277
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144317134
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 13:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Volgens mij al eens gedaan

40 cm waist, 27 cm thigh, inseam 90 cm en leg opening 19 cm.

Mag voor 100 euro weg (170 betaald en slechts twee of drie keer gedragen)
Zou me misschien passen. Weet niet helemaal zeker. Nieuwe project van Bob klinkt sowieso nice. Maar eens meten wanneer ik thuis ben om een idee te krijgen van alles.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_144317308
quote:
1s.gif Op maandag 8 september 2014 13:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Volgens mij al eens gedaan

40 cm waist, 27 cm thigh, inseam 90 cm en leg opening 19 cm.

Mag voor 100 euro weg (170 betaald en slechts twee of drie keer gedragen)
Pas ik helaas niet :'(.
pi_144322373
I'm so sorry about the inseam is too short for someone. I did some research about other brands that selling in Europe and I guess 35" for Sanforized denim is right point for most people and hope it will work.

Anyway, I'll shoot some pics of the whole jeans, front and back, not just a close up on details by tomorrow. I really want to show how all the details work together. :)
Denimasa
pi_144323007
Wat ik me altijd af vraag sommige meisjes hebben die opgekrulde pijpen. Waar is dat goed voor?
pi_144323845
quote:
7s.gif Op maandag 8 september 2014 16:43 schreef kipknots het volgende:
Iemand moet hem vooral ook kopen. Die stof is zo geil.
+1 :)

quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik me altijd af vraag sommige meisjes hebben die opgekrulde pijpen. Waar is dat goed voor?
Voor enkels showen O+ :P of gewoon te lang of sokken showen ;)
We fear that which we cannot see
pi_144323875
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:41 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

+1 :)

[..]

Voor enkels showen O+ :P of gewoon te lang of sokken showen ;)
Vind dat niks. Laat ze maar wat anders showen
pi_144341651
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef Fokker101 het volgende:
Wat ik me altijd af vraag sommige meisjes hebben die opgekrulde pijpen. Waar is dat goed voor?
Waarom zij het doen? Omdat ze het mooi vinden.

Waarom wij het doen? Omdat we het mooi vinden. Oh en natuurlijk beetje selvedge showen :9~
pi_144341669
quote:
0s.gif Op maandag 8 september 2014 19:16 schreef Bob_lorr het volgende:
I'm so sorry about the inseam is too short for someone. I did some research about other brands that selling in Europe and I guess 35" for Sanforized denim is right point for most people and hope it will work.

Anyway, I'll shoot some pics of the whole jeans, front and back, not just a close up on details by tomorrow. I really want to show how all the details work together. :)
Mmm it is sanforized, might just give it a shot.
pi_144345166
Here are the full shots of the jeans,

Minimalist style but bold, Gentle but aggressive.

All details are hidden in the right place and will show off in the right time,

From the close-up shots you will see many details, but I put and hide all of them in the right place, not too show off, but will properly shine when you looks in properly angle.





Denimasa
pi_144345348
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 12:14 schreef Bob_lorr het volgende:
Here are the full shots of the jeans,

Minimalist style but bold, Gentle but aggressive.

All details are hidden in the right place and will show off in the right time,

From the close-up shots you will see many details, but I put and hide all of them in the right place, not too show off, but will properly shine when you looks in properly angle.

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Wow very nice!
pi_144353023
Looks good indeed! Nicely done Bob :D
Faka G
pi_144353524
Ik zoek een adresje in omg. Leiden die selvedge broek kan taperen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_144358990
Weet iemand welk type Nudie dit is?

pi_144360723
Ik ga waarschijnlijk poging wagen met de Denimasa. :)
  dinsdag 9 september 2014 @ 21:15:24 #291
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_144366827
Ja hij is gaaf, ziet er goed uit. :)
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  woensdag 10 september 2014 @ 15:58:47 #292
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144391057
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2014 18:57 schreef Nashje het volgende:
Weet iemand welk type Nudie dit is?

[ afbeelding ]
Geen idee.. Is eig. ook niet te zien.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_144396052
Dear Fok fellas, thank you very much again for all comments and compliments.

Anyone want to join a Masa club. First 5 Fok guys get the jeans for ¤ 99 .

The first seat already taken by Rick :)
Denimasa
pi_144396399
Damn, if I could use another pair...
pi_144399197
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 15:58 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Geen idee.. Is eig. ook niet te zien.
Is ook zo ja. Hoopte dat dat op de knie herkenbaar zou zijn, maar helaas. Thnx anyway.
pi_144400239
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Bob_lorr het volgende:
Dear Fok fellas, thank you very much again for all comments and compliments.

Anyone want to join a Masa club. First 5 Fok guys get the jeans for ¤ 99 .

The first seat already taken by Rick :)
Bob! Do you have some fit pics for us, very interested :)
  woensdag 10 september 2014 @ 20:43:57 #297
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144400421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 18:48 schreef Bob_lorr het volgende:
Dear Fok fellas, thank you very much again for all comments and compliments.

Anyone want to join a Masa club. First 5 Fok guys get the jeans for ¤ 99 .

The first seat already taken by Rick :)
I'll measure up 2 pair tomorrow. I hope the skinny could fit.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 10 september 2014 @ 21:16:58 #298
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_144402007
Only first five get discount? In that case, I'm out! :P
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_144412638
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 21:16 schreef M1stral het volgende:
Only first five get discount? In that case, I'm out! :P
:P ok, M1stral you are the boss, 5 + M1stral
Denimasa
  donderdag 11 september 2014 @ 09:21:54 #300
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_144413201
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2014 08:41 schreef Bob_lorr het volgende:

[..]

:P ok, M1stral you are the boss, 5 + M1stral
I'll let you know later today. Need to measure. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_144425925
Bob I don't need a new pair of jeans but you make this too tempting :'(
Faka G
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')