Triest.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef Patroon het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eprex-kuur-215902/
52/39. Maar alleen de tandwielen voren zeggen niks natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef tweemeter het volgende:
Wat voor ratio hebben jullie eigenlijk op jullie kettingbladen? (Zeg ik dit zo goed?). Ik heb namelijk nu 53/44t alleen nu is dat voor een leek als ik wel erg zwaar om een fatsoenlijke heuvel te beklimmen, dus zou graag horen wat jullie hadden
12/25t achter (10 speed). Of zeggen jullie harden the fuck up en leef ermee?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
52/39. Maar alleen de tandwielen voren zeggen niks natuurlijk.
44 binnenblad? Dat is zeer fijn op het vlakke (heb ik ook ) maar bergop wil je liever een 39.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef tweemeter het volgende:
Wat voor ratio hebben jullie eigenlijk op jullie kettingbladen? (Zeg ik dit zo goed?). Ik heb namelijk nu 53/44t alleen nu is dat voor een leek als ik wel erg zwaar om een fatsoenlijke heuvel te beklimmen, dus zou graag horen wat jullie hadden
Bergop wil je eigenlijk niet hoeven te harken, dus als je gaat klimmen kun je beter wat kleiner voren monteren. Voor Limburg heb je genoeg aan een 39.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:56 schreef tweemeter het volgende:
[..]
12/25t achter (10 speed). Of zeggen jullie harden the fuck up en leef ermee?
50/39/30 en vind t heerlijk. 50 met meewind, 39 met tegen, 30 bij klimmetjes van meer dan 5minuten of hoger dan 10%quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef tweemeter het volgende:
Wat voor ratio hebben jullie eigenlijk op jullie kettingbladen? (Zeg ik dit zo goed?). Ik heb namelijk nu 53/44t alleen nu is dat voor een leek als ik wel erg zwaar om een fatsoenlijke heuvel te beklimmen, dus zou graag horen wat jullie hadden
Iemand een goed filmpje want zo'n blad kost maar 17 euro, dat heb ik er wel voor over om over twee weken een berg te kunnen beklimmen zonder elke 2 minuten te stoppen.quote:
wat voor blad heb je gevonden ? want niet willekeurig elke maat past op elke crankquote:Op zondag 13 juli 2014 23:14 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Iemand een goed filmpje want zo'n blad kost maar 17 euro, dat heb ik er wel voor over om over twee weken een berg te kunnen beklimmen zonder elke 2 minuten te stoppen.
Daar moet je ff op letten idd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef dop het volgende:
[..]
wat voor blad heb je gevonden ? want niet willekeurig elke maat past op elke crank
Nouja Ik heb een SRAM Force aan de voorkant en die ik vond was daarvoor. Overigens zal ik wel eerst goed controleren of het kan natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef dop het volgende:
[..]
wat voor blad heb je gevonden ? want niet willekeurig elke maat past op elke crank
Komt goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Daar moet je ff op letten idd.
Post desnoods voor de zekerheid fotootje van je huidge setup en en linkje naar het blad dat je wilt kopen.
Als je nu force hebt met 53/44 voor, dan is het zeer waarschijnlijk een grote dubbel met cirkeldiameter 130 mm over de boutjes. Bladen voor in de bergen (50/34) moeten op een steek 110 mm: het compact crankstel. En voor compact maakt sram hooguit een 52t blad als grootste, vandaar dat ik denk dat je dus een gewone dubbel hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:21 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Nouja Ik heb een SRAM Force aan de voorkant en die ik vond was daarvoor. Overigens zal ik wel eerst goed controleren of het kan natuurlijk.
Even gekeken en het is inderdaad 130mm.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:55 schreef Gripper het volgende:
[..]
Als je nu force hebt met 53/44 voor, dan is het zeer waarschijnlijk een grote dubbel met cirkeldiameter 130 mm over de boutjes. Bladen voor in de bergen (50/34) moeten op een steek 110 mm: het compact crankstel. En voor compact maakt sram hooguit een 52t blad als grootste, vandaar dat ik denk dat je dus een gewone dubbel hebt.
Op 130 past niks kleiners dan 39, dan kun je op z'n best 39-28 bereiken en das voor de meeste mensen al aardig harken in de echte bergen. Als je goed sterk bent kan het wel. Als het steiler dan 12% wordt, ga je een nare dag tegemoet, want dan trap je een cadans van 50 omw ofzo, het zogenaamde harken
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Missie voltooid, 413,7km
http://www.strava.com/activities/165582174
Perfect weer, rond Nijkerk even minuutje regen, maar verder hele dag droog
Garmin hield het net niet uit, dus laatste 20km gelogd via telefoon en thuis even aan elkaar geplakt.
Begonnen met 8 man, gefinishd met 5 man. (waarvan paar meer dood dan levend )
netjes! hoe verging het je?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Missie voltooid, 413,7km
http://www.strava.com/activities/165582174
Perfect weer, rond Nijkerk even minuutje regen, maar verder hele dag droog
Garmin hield het net niet uit, dus laatste 20km gelogd via telefoon en thuis even aan elkaar geplakt.
Begonnen met 8 man, gefinishd met 5 man. (waarvan paar meer dood dan levend )
Damn, flink rondjequote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Missie voltooid, 413,7km
http://www.strava.com/activities/165582174
Perfect weer, rond Nijkerk even minuutje regen, maar verder hele dag droog
Garmin hield het net niet uit, dus laatste 20km gelogd via telefoon en thuis even aan elkaar geplakt.
Begonnen met 8 man, gefinishd met 5 man. (waarvan paar meer dood dan levend )
Goed zeg, en jij? Goed uitgehouden de laatste 100km?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef ddx het volgende:
Missie voltooid, 413,7km
http://www.strava.com/activities/165582174
Perfect weer, rond Nijkerk even minuutje regen, maar verder hele dag droog
Garmin hield het net niet uit, dus laatste 20km gelogd via telefoon en thuis even aan elkaar geplakt.
Begonnen met 8 man, gefinishd met 5 man. (waarvan paar meer dood dan levend )
Hahahaquote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef Patroon het volgende:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eprex-kuur-215902/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |