abonnement Unibet Coolblue
pi_143014954
Ergens wist ik het wel hij zag er slecht uit. Maar heel veel verdriet doet het wel. Ik ben er niet bij geweest en dat steekt.
pi_143017360
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ergens wist ik het wel hij zag er slecht uit. Maar heel veel verdriet doet het wel. Ik ben er niet bij geweest en dat steekt.
Waarom niet dan?
  † In Memoriam † zondag 3 augustus 2014 @ 21:18:23 #128
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_143029257
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:08 schreef ferrari_rood het volgende:
Ergens wist ik het wel hij zag er slecht uit. Maar heel veel verdriet doet het wel. Ik ben er niet bij geweest en dat steekt.
Ja, kan ik me voorstellen. Rot is dat, eerst die hoop en dan ineens toch mis. En ja, daar wil je zelf het liefste bij zijn. :* :* :* Sterkte
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_143119355
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is vandaag ingeslapen. :'(
heel veel sterkte :{ Lijkt me zo naar.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143160792
Beter, ze zijn bij de buurman zijn huis aan het leeghalen, die komt niet meer terug! :W Maarja, nu maar afwachten wat er voor in de plaats komt :')
  donderdag 7 augustus 2014 @ 12:54:12 #131
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143160876
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter, ze zijn bij de buurman zijn huis aan het leeghalen, die komt niet meer terug! :W Maarja, nu maar afwachten wat er voor in de plaats komt :')
Ik heb een optie :Y
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143161858
quote:
99s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:54 schreef Toekito het volgende:

[..]

Ik heb een optie :Y
pi_143161898
Vandaag trouwens ook nog een goede daad verricht. Was daarstraks even in Roosendaal, wilde betalen bij de parkeerautomaat, zat er nog een pinpas van iemand in. Die heb ik maar even naar de bank gebracht.
  donderdag 7 augustus 2014 @ 13:25:03 #134
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143161925
quote:
6s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:23 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143162602
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Vandaag trouwens ook nog een goede daad verricht. Was daarstraks even in Roosendaal, wilde betalen bij de parkeerautomaat, zat er nog een pinpas van iemand in. Die heb ik maar even naar de bank gebracht.
Goed bezig ^O^
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_143170767
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 13:44 schreef roos85 het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^
Vond ik ook van mezelf ;)
pi_143190149
quote:
14s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:
Beter, ze zijn bij de buurman zijn huis aan het leeghalen, die komt niet meer terug! :W Maarja, nu maar afwachten wat er voor in de plaats komt :')
In het huis met die vriendelijke briefjes aan de deur?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143203496
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 08:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

In het huis met die vriendelijke briefjes aan de deur?
Haha, ja die inderdaad. Laatste weken was er schijnbaar een inbraakspree hier in de wijk, waar hij de hoofdverdachte van is, maar de hoofdreden dat ie nu uit zijn huis is gehaald is dat ie jaren terug een wietplantage had, en nu eindelijk heel dat proces afgelopen is waardoor de woningstichting hem er eindelijk uit kon trappen.

Volgende week ff naar de stichting bellen of ik niet even mee kan jureren wie er nu in komt. Uiteraard baseer ik mijn keuze dan op cupmaat. 8-)
pi_143330063
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 augustus 2014 16:32 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Haha, ja die inderdaad. Laatste weken was er schijnbaar een inbraakspree hier in de wijk, waar hij de hoofdverdachte van is, maar de hoofdreden dat ie nu uit zijn huis is gehaald is dat ie jaren terug een wietplantage had, en nu eindelijk heel dat proces afgelopen is waardoor de woningstichting hem er eindelijk uit kon trappen.

Volgende week ff naar de stichting bellen of ik niet even mee kan jureren wie er nu in komt. Uiteraard baseer ik mijn keuze dan op cupmaat. 8-)
Jemig dat daar zo lang overheen gaat zeg. Maar mooi dat je er vanaf bent. En je zou het kunnen proberen bij de woningstichting. Hoop dat je leuke buren of een buur terug krijgt.
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 12 augustus 2014 @ 08:50:52 #140
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_143330387
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 15:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Zorro is vandaag ingeslapen. :'(
nee! Sterkte :*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_143334373
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 08:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Jemig dat daar zo lang overheen gaat zeg. Maar mooi dat je er vanaf bent. En je zou het kunnen proberen bij de woningstichting. Hoop dat je leuke buren of een buur terug krijgt.
Ja, het is niet bepaald snelrecht nee :') Maar we zien wel wat er in komt, Momenteel is een monteur van Enexis de stroom en gas weer aan het aansluiten.
pi_143335908
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 11:59 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja, het is niet bepaald snelrecht nee :') Maar we zien wel wat er in komt, Momenteel is een monteur van Enexis de stroom en gas weer aan het aansluiten.
Ook belangrijk. Dat is altijd het nadeel van buren je kunt ze niet zelf uitzoeken. *zucht nog maar eens over die junk van hiernaast*
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 12:45:00 #143
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_143335936
ik heb gelukkig niet teveel last van de buren. zij hun leven, ik het mijne ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_143335977
Op het moment dat ik mijn bericht postte zette hij zijn muziek nog maar eens aan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143336140
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ook belangrijk. Dat is altijd het nadeel van buren je kunt ze niet zelf uitzoeken. *zucht nog maar eens over die junk van hiernaast*
En het is natuurlijk ook voor iedereen verschillend wat voor buren ze willen. Zelf zou ik het aan de ene kant heel relaxed vinden om ook bij de buren eens over de vloer te komen, biertje drinken, barbequetje, je kent het wel, maar aan de andere kant heb je dan ook weer de "verplichting" om hun ook bij jou uit te nodigen, terwijl ik van mezelf weet dat ik daar lang niet altijd zin in heb. Heel vaak niet waarschijnlijk. :')

Nu sta ik af en toe op het balkon of op straat een praatje te maken met de buren, maar meer ook niet eigenlijk. Een bevriend stel van mij woont naast een heel tof Marokkaans gezin, waarvan de moeder geregeld een pannetje met heel lekker eten langs komt brengen, ook komen ze heel vaak bij elkaar over de vloer. Aan de ene kant lijkt het me superrelaxed, maar ik denk dat ik er toch te afstandelijk voor ben.
pi_143336994
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 12:51 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

En het is natuurlijk ook voor iedereen verschillend wat voor buren ze willen. Zelf zou ik het aan de ene kant heel relaxed vinden om ook bij de buren eens over de vloer te komen, biertje drinken, barbequetje, je kent het wel, maar aan de andere kant heb je dan ook weer de "verplichting" om hun ook bij jou uit te nodigen, terwijl ik van mezelf weet dat ik daar lang niet altijd zin in heb. Heel vaak niet waarschijnlijk. :')

Nu sta ik af en toe op het balkon of op straat een praatje te maken met de buren, maar meer ook niet eigenlijk. Een bevriend stel van mij woont naast een heel tof Marokkaans gezin, waarvan de moeder geregeld een pannetje met heel lekker eten langs komt brengen, ook komen ze heel vaak bij elkaar over de vloer. Aan de ene kant lijkt het me superrelaxed, maar ik denk dat ik er toch te afstandelijk voor ben.
Hier in de wijk doen mensen ook bbqen met elkaar enzo. Maar moet er zelf niet aan denken :@ praatje op straat zo is wel prima.

Ieder lekker zijn ding toch :) hoe is die wijk bij jou nu? Er is een tijd geweest dat daar nog weleens gedoe was.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:55:53 #147
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_143344926
BBQen met de buurt *O*
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_143345470
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 16:55 schreef Toekito het volgende:
BBQen met de buurt *O*
Nu moet ik er wel bij zeggen dat de wijk waarin ik woon vreselijk aan het verpauperen is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_143360800
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hier in de wijk doen mensen ook bbqen met elkaar enzo. Maar moet er zelf niet aan denken :@ praatje op straat zo is wel prima.

Ieder lekker zijn ding toch :) hoe is die wijk bij jou nu? Er is een tijd geweest dat daar nog weleens gedoe was.
Ach, straatbbq lijkt me op zich dan nog wel chill, maar om nou de buren uit te nodigen om bij mij op het balkon te komen bbq'en, nah :')

Het is een tijdje goed gegaan hier, nu lijkt het ook wel weer wat meer te verpauperen. Zeker als de buurman ieder schuurtje af gaat. Alhoewel dat hopelijk nu ook voorbij is. Maar heb verder geen onveilig gevoel ofzo.
pi_143361962
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 23:02 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ach, straatbbq lijkt me op zich dan nog wel chill, maar om nou de buren uit te nodigen om bij mij op het balkon te komen bbq'en, nah :')

Het is een tijdje goed gegaan hier, nu lijkt het ook wel weer wat meer te verpauperen. Zeker als de buurman ieder schuurtje af gaat. Alhoewel dat hopelijk nu ook voorbij is. Maar heb verder geen onveilig gevoel ofzo.
Als het nou een beetje biet paupers waren had het je best geleken maar dit zijn echt niet mijn types haha.

Balen dat het weer verpaupert. Maar wie weet krijg je weer een kei leuke buur :)
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')