abonnement Unibet Coolblue
pi_143439224
quote:
'Zoon Sylvie Meis zorgt voor verzoening met Sabia Engizek'
Meis en Sabia Engizek kunnen weer met elkaar door één deur. En dat is te danken aan de kleine Damián (8), het zoontje van Sylvie en haar ex Rafael van der Vaart.

Dat meldt De Telegraaf.

Zijn hulp bij de verzoening zou zelfs leiden tot een 'beloning' in de vorm van een halfbroertje of -zusje.Nadat Meis en Rafael van der Vaart begin 2013 uit elkaar waren gegaan en Sabia de HSV-voetballer aan de haak had geslagen, was het oorlog tussen de twee voormalige hartsvriendinnen. Maar op beelden die de krant eerder deze week publiceerde, lijken Meis en Engizek het eindelijk weer goed met elkaar te kunnen vinden.

De twee zouden de strijdbijl hebben begraven omdat ze vanwege Damián hoe dan ook met elkaar door moeten. "Het was ook Damián die er in zijn kinderlijke onschuld vaak op aandrong dat zijn vader en moeder elkaar weer zouden zien, in de vele maanden dat er zélfs geen telefonisch contact tussen vader en moeder was en alle contact via de nanny verliep", schrijft de krant. Na de ontmoeting die door fotografen is vastgelegd, is de kou uit de lucht.

"In Hamburg wordt voorzichtig gefluisterd dat Sabia opnieuw in verwachting is, maar nog zeker een maand zou willen wachten met het naar buiten brengen van dat blijde nieuws", weet De Telegraaf.
know'm sayin?
×
word? word.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 15 augustus 2014 @ 10:15:19 #177
163650 Greys
pi_143439502
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 21:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Nee, dat is een voetbal.
_O-

quote:
7s.gif Op vrijdag 15 augustus 2014 09:58 schreef alors het volgende:
Na de ontmoeting die door fotografen is vastgelegd, is de kou uit de lucht.
Dáár geloof ik dus geen hol van, persoonlijk. Te zien aan de ontspannen gezichten, hebben ze elkaar voor deze ontmoeting ook al (vaker?) op goede voet gesproken en gezien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143612038
Sylvie kan ook een bak ijs over zichzelf gooien

pi_143622209
En wat is nu het relaas van met zijn allen meedoen voor ALS?

Dat je alleen nat wordt en zogenaamd een statement hebt gemaakt?
pi_143622344
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef Iwanius het volgende:
En wat is nu het relaas van met zijn allen meedoen voor ALS?

Dat je alleen nat wordt en zogenaamd een statement hebt gemaakt?
Bekendheid geven aan de ziekte en geld doneren.
pi_143622683
quote:
Sylvie Meis 'intens gelukkig' met hersteld contact
Sylvie Meis haalt opgelucht adem nu zij, haar ex Rafael van der Vaart en diens vriendin Sabia Engizek weer samen door een deur kunnen.

Meis had maandenlang geen contact met Van der Vaart en Engizek, maar de drie besloten hun onenigheden bij te leggen omwille van Meis' en Van der Vaarts zoon Damián.
"Ik wil er niet al te veel over zeggen omdat ik niet de kans wil lopen dat dingen weer verkeerd worden uitgelegd", zegt de 36-jarige Meis in weekblad Privé.
"Maar ik wil wel kwijt dat behalve dat dit het mooiste cadeau is dat wij Damián konden geven, ik zelf ook intens gelukkig ben met hoe alles is gelopen."

Volgens Meis hebben "de pijn van de scheiding en de verwijten het verloren van de hoop in de toekomst". "Wat mij betreft moet dat ons gezamenlijk binden. Uiteindelijk willen we toch alle drie hetzelfde en dat is gelukkig proberen te zijn. En wat maakt het dan uit hoe je dat doel uiteindelijk weet te bereiken? Het is het resultaat dat telt."

Door: Novum
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143622687
ik vind heel die actie maar een verspilling van water
maar ja, das weer een ander onderwerp
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 20 augustus 2014 @ 18:09:54 #183
163650 Greys
pi_143636618
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef Iwanius het volgende:
En wat is nu het relaas van met zijn allen meedoen voor ALS?

Dat je alleen nat wordt en zogenaamd een statement hebt gemaakt?
Ach, gister hadden ze bij de ALS Association al 15.9 miljoen opgehaald, 9x zoveel donaties als andere jaren. Het is dom om te denken dat je over een serieuze ziekte ook altijd serieus moet communiceren :) Het doet prima waar het voor bedacht is, aandacht en geld. Hulde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_143820092
quote:
Sylvie Meis wil dolgraag een tweede kind. Dat zegt de presentatrice, die vorig jaar scheidde van voetballer Rafael van der Vaart, in het Oostenrijkse vrouwenblad Madonna. Meis en Van der Vaart hebben een 8-jarige zoon, Damián.

De 36-jarige Meis kampte vijf jaar geleden met borstkanker en werd kort geleden 'officieel gezond' verklaard. "Bij dat vijfjarig 'jubileum' heb ik me helemaal laten onderzoeken", aldus de presentatrice. "Daardoor weet ik nu dat niets gezinsuitbreiding meer in de weg staat en dat maakt mij ontzettend gelukkig. Wie weet wat de toekomst in petto heeft."

Meis, die voor zover bekend nog geen nieuwe relatie heeft, zou een tweede kind 'heel bijzonder' vinden. "Dat is mijn wens. Maar na dat onderzoek was ik boven alles heel dankbaar."
Sylvie Meis wil opnieuw werpen
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_143821050
quote:
Mag ze wel opschieten.
  Vis een optie? maandag 25 augustus 2014 @ 19:10:28 #186
70532 loveli
N
pi_143821819
quote:
2s.gif Op woensdag 20 augustus 2014 11:14 schreef Iwanius het volgende:
En wat is nu het relaas van met zijn allen meedoen voor ALS?

Dat je alleen nat wordt en zogenaamd een statement hebt gemaakt?
dan heb ik een mooie. uitdaging voor jou: geld doneren voor ALS-onderzoek zonder de ijsemmer. Dat is het leuke van al die ijsemmers, gewone mensen die inzien dat financiële hulp hard nodig is om deze rotziekte een halt toe te roepen.

En on topic: met 36 kun je nog prima een kind krijgen. Vraag maar aan Anouk.
crap in = crap out
pi_143822153
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

En on topic: met 36 kun je nog prima een kind krijgen. Vraag maar aan Anouk.
Natuurlijk, maar ze moet eerst ook nog iemand ontmoeten (er vanuit gaande dat dat niet aan de orde is nu) en dan ben je natuurlijk zomaar weer een tijdje verder. Ik gun het haar verder van harte hoor.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_143822710
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

dan heb ik een mooie. uitdaging voor jou: geld doneren voor ALS-onderzoek zonder de ijsemmer. Dat is het leuke van al die ijsemmers, gewone mensen die inzien dat financiële hulp hard nodig is om deze rotziekte een halt toe te roepen.

En on topic: met 36 kun je nog prima een kind krijgen. Vraag maar aan Anouk.
Anouk was 39 zelfs toen ze beviel volgens mij, of net nog 38. Sylvie gaat het voor haar 37e niet meer redden, tenzij ze nu zwanger is. Kan uiteraard op de Anouk-manier, maar mocht ze echt huisje, boompje, beestje verwachten dan moet ze toch wel een bietje haast maken. Sowieso boven je 35e vind ik, tenminste; je klokje begint dan wel heul hard te tikken, en als je dan écht nog kinderen wil zul je wel serieus aan de slag ermee moeten gaan.

Boven je 40e moet je er sowieso imho niet meer aan beginnen (jaja, kom maar met die pek en veren *) ).
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:46:13 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143823047
* Leandra gooit pek en veren en denkt "dat maak ik zelf wel uit" :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143823117
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:46 schreef Leandra het volgende:
* Leandra gooit pek en veren en denkt "dat maak ik zelf wel uit" :6
Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor je er was :7 9 minuten dus :D
pi_143823149
kijk naar euvgenia, sandra schuurhof is nu ook zwanger.. t kan maar zij hebben natuurlijk wel een andere medische achtergrond
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:52:19 #192
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143823264
quote:
6s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor je er was :7 9 minuten dus :D
Net klaar met eten, afwas gedaan (vaatwasser kapot), en net aan het bijlezen... toevallig was dit topic toen aan de beurt, maar dat dat niet eerder was is vooral Anouk d'r schuld :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 25 augustus 2014 @ 19:53:47 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143823323
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:49 schreef JaneDoe het volgende:
kijk naar euvgenia, sandra schuurhof is nu ook zwanger.. t kan maar zij hebben natuurlijk wel een andere medische achtergrond
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Sylvie gewoon al zwanger is.... dat is zo ongeveer FOK!-regel toch, als iemand zegt nog wel een kindje te willen?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143823496
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Sylvie gewoon al zwanger is.... dat is zo ongeveer FOK!-regel toch, als iemand zegt nog wel een kindje te willen?
Van Khalid (8>
  maandag 25 augustus 2014 @ 20:07:37 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_143823874
quote:
2s.gif Op maandag 25 augustus 2014 19:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Van Khalid (8>
Neuh, ik denk dat Sylvie deze keer voor een zakenman of muzikant gaat.... of gewoon in haar eentje een kindje krijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_143827438
Sylvie moet gewoon aanbieden draagmoeder te zijn voor raf en sab, kind kan dan meedraaien in de omgangsregeling *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_143828041
Ik zie haar nog wel heel onbaatzuchtig een Ethiopisch meisje ofzo adopteren.
Spoilers!
pi_144128295
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Was Sylvie maar mijn moeder ;(

[ afbeelding ]
_O-
pi_144128349
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 22:58 schreef Max23 het volgende:
Sylvie kan ook een bak ijs over zichzelf gooien

dit is wel leuk hoor, lijkt me nou niet echt gespeeld... best lastig met ijswater....
pi_144128758
Wat warm water met ijsblokjes wel niet kan doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')