abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 11 augustus 2014 @ 13:13:48 #51
382129 crew  Donna
pi_143298816
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 22:36 schreef Crientj het volgende:
Zien jullie nog wel hoeveel pins iemand heeft geplaatst / per board heeft geplaatst?
Ja, dat zie ik nog wel.
pi_143319554
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 13:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ja, dat zie ik nog wel.
Ik ook.

Ik heb trouwens 69 borden, 3832 pins en net voor het allereerst (!!!) een pin alleen geliked. Jouw strijkkralen-stash :D
  Moderator maandag 11 augustus 2014 @ 22:33:53 #53
382129 crew  Donna
pi_143320941
Haha ik voel me vereerd. Een pin liken heb ik ook nog bijna nooit gedaan ;)
pi_143430561
Over dat copyright: ik heb ooit hier op fok een vakantiefoto's geplaatst van Japan. Die kwam ik tegen op Pinterest, en vervolgens ook op tientallen Upcoming- en Frootachtige sites. Met andermans copyright erop. En het is écht mijn foto. Er staan mensen en dieren op, die laten zich niet identiek positioneren meerdere keren.
pi_143431229
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2014 22:32 schreef _Arual_ het volgende:
Over dat copyright: ik heb ooit hier op fok een vakantiefoto's geplaatst van Japan. Die kwam ik tegen op Pinterest, en vervolgens ook op tientallen Upcoming- en Frootachtige sites. Met andermans copyright erop. En het is écht mijn foto. Er staan mensen en dieren op, die laten zich niet identiek positioneren meerdere keren.
Dat zou ik toch wel melden! :o
Ik zet altijd een naam of merkje op mijn foto's voor ik ze online zet.

Ik merk de laatste tijd overigens dat ik volgers kwijtraak, misschien omdat ik in de vakantieperiode wat minder pin?
Flauw hoor mensen die zo snel opgeven :P
pi_143608178
Het was even schrikken toen ik net keek...iets met zombies...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_143779218
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef kvd het volgende:
Het was even schrikken toen ik net keek...iets met zombies...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, dat is idd ff schrikken ja :o
Eerst stond mijn Pinterest vooral vol met yoga, maar nu vooral met strijkkralen :P
pi_143781382
Bij mijn app roteert het scherm steeds als ik mijn telefoon wat scheef hou en dat terwijl ik mijn schermrotatie uit heb staan. Beetje irritant voor 's nachts in bed. Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen?
pi_143781519
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:28 schreef kvd het volgende:
Bij mijn app roteert het scherm steeds als ik mijn telefoon wat scheef hou en dat terwijl ik mijn schermrotatie uit heb staan. Beetje irritant voor 's nachts in bed. Iemand enig idee hoe ik dit kan uitschakelen?
Geen idee, heb het ff getest maar als ik schermrotatie uitzet dan draait ie niet.
pi_143783022
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Geen idee, heb het ff getest maar als ik schermrotatie uitzet dan draait ie niet.
Vreemde actie dan van mijn app/telefoon
pi_143798455
quote:
0s.gif Op zondag 24 augustus 2014 18:58 schreef kvd het volgende:

[..]

Vreemde actie dan van mijn app/telefoon
Mijn nieuwe telefoon doet dit ook, erg irritant inderdaad.
Misschien even een mail naar de Pinterest-developers sturen?
  Moderator maandag 25 augustus 2014 @ 07:31:51 #62
382129 crew  Donna
pi_143804769
In je appstore kan je ook een beoordeling achter laten, dan krijgen ze direct ook info van je toestel en besturingssysteem mee. ^O^
pi_143804919
quote:
1s.gif Op zondag 24 augustus 2014 23:10 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Mijn nieuwe telefoon doet dit ook, erg irritant inderdaad.
Misschien even een mail naar de Pinterest-developers sturen?
Ik ga eens op zoek naar een mail-adres.

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 07:31 schreef DonnaRush het volgende:
In je appstore kan je ook een beoordeling achter laten, dan krijgen ze direct ook info van je toestel en besturingssysteem mee. ^O^
Zojuist gedaan. Zie al veel meer mensen erover klagen. Het ligt dus niet aan mij :)
pi_143807970
Nou, dat had zin...binnen een paar minuten kreeg ik deze mail:

quote:
Pinterest Support (Pinterest Help)

24-Aug 23:14

Hi kvd,

Thank you for submitting your feedback to us – we really appreciate it!

Unfortunately, we’re a small team and we won't be able to respond to your email, but please know that we consider Pinterest a work-in-progress.

If you're looking to give us feedback on some of our new features, you can do that and read more about them here:

I'm seeing Related Pins in my home feed.

The Pins you're seeing in your home feed are suggestions based on what you've Pinned onto your own boards. Hopefully, these Pins are similar to things you like and you can find more boards and Pinners with content that interests you.

If you see something that you don't like, next to the 'Related Pin' text, just click on the 'i' with the circle around it to give us feedback about that type of Pin. Make sure you're giving a thumbs up to the Pins you like - these Pins are here to stay for now, so the more feedback you give on the ones you like, the better content we can show you on your home feed!

Learn more about the feature.

If you'd only like to see a feed of the people you follow, you can click this link: http://www.pinterest.com/following/

My categories look a little different than they used to.

We're always trying out new things behind the scenes at Pinterest and it sounds like you're a part of something new we're testing out.

In the meantime, you should still be able to see all the old category feeds mixed in with the new ones specific to your interests.

Thanks so much for using Pinterest and thanks again for your input!

The Pinterest Team
Ofwel, dank je voor de feedback, maar we doen er niks mee...
pi_143809155
Jeetje dat is stom zeg!
pi_143810644
ja, ik heb er helemaal niks aan. Mis mijn nachtelijke uurtjes Pinterest zo wel want dat gedraai vind ik heel irritant (heb normale schermrotatie ook nooit aanstaan).

On the brightside...deze rookie heeft inmiddels 1000 pins...ik blijf selectief hahaha
pi_143830913
De app crasht bij mij de hele tijd. Meer mensen last van?
  maandag 25 augustus 2014 @ 23:33:52 #68
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_143833158
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2014 21:50 schreef kvd het volgende:
Het was even schrikken toen ik net keek...iets met zombies...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt mijn zombies map gewoon ontvolgen, ik snap dat niet iedereen altijd op mijn soms wat meer macabare shit te wachten :)
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_143841632
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2014 23:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Je kunt mijn zombies map gewoon ontvolgen, ik snap dat niet iedereen altijd op mijn soms wat meer macabare shit te wachten :)
Nee, normaal vind ik het leuk om te zien. Sowieso waar andere mensen zich allemaal voor interesseren. Maar deze keer was het donker in huis en ik had wat vriendelijkere dingen verwacht :D

quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 22:46 schreef Gala6183 het volgende:
De app crasht bij mij de hele tijd. Meer mensen last van?
Nee, daar heb ik dan weer geen last van
pi_143937242
Vers op Pinterest...

http://www.pinterest.com/tanteTal

O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_143942670
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 11:24 schreef kvd het volgende:
Nou, dat had zin...binnen een paar minuten kreeg ik deze mail:

[..]

Ofwel, dank je voor de feedback, maar we doen er niks mee...
Ik heb net een update binnengehaald en nu draait hij het scherm niet meer, dus het lijkt erop dat je toch serieus genomen bent :)
pi_143952420
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 08:38 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ik heb net een update binnengehaald en nu draait hij het scherm niet meer, dus het lijkt erop dat je toch serieus genomen bent :)
Bij mij ook niet meer, eigenlijk de dag na de mail al. Heb ik toch maar even goed geregeld B-) ;)
pi_144054432
Voor mensen die graag hun creatieve handjes laten wapperen:

http://www.pinterest.com/Ayda2/
pi_144056633
Krijgen jullie sinds de update ook als er niks van je gerepind is af en toe een melding op je mobiel alleen dan met "none"?
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 13:30:59 #75
382129 crew  Donna
pi_144059688
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2014 11:56 schreef Sylvana het volgende:
Krijgen jullie sinds de update ook als er niks van je gerepind is af en toe een melding op je mobiel alleen dan met "none"?
Nee, maar ik heb wel heel vaak dat in m`n app overzicht zegt maar een 1tje of een 2tje bij de app staat en als ik dan ga kijken heb ik helemaal geen melding. Irritant. ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')