abonnement Unibet Coolblue
pi_142094730
quote:
ZÜRICH - De FIFA heeft vandaag na een spoedzitting van haar uitvoerend comité besloten om met terugwerkende kracht vanaf 8 juli 2014 de "Laatste Doelpunt Wint" regel door te voeren.

De regel houdt feitelijk in dat het team dat als laatste weet te scoren in de reguliere 90 minuten speeltijd zal worden aangewezen als winnaar van de wedstrijd, ook als ze in de eindstand alsnog achter staan.

Met de regel behoort de bekende verlenging tot het verleden. Bij gelijke spelen vanaf 1-1 zal er nu een winnaar aangewezen kunnen worden. Alleen bij een eindstand van 0-0 zullen er strafschoppen worden genomen.

Brazilië naar de finale
Omdat de regel met terugwerkende kracht vanaf 8 juli 2014 ingaat is Brazilië nu winnaar van de met 7-1 "verloren" wedstrijd van Duitsland in de halve finale van het WK voetbal in Brazilië. Vlak voor tijd scoorde de Braziliaan Oscar het laatste doelpunt van de wedstrijd. Brazilië speelt zondag in de finale tegen de winnaar van de wedstrijd tussen Argentinië en Nederland.

Duitsland in protest
Duitsland heeft bij monde van persvoorlichter Heinrich Müller aangegeven protest aan te zullen tekenen tegen het besluit van de FIFA. De technische staf en de selectie wilden niet reageren op de ontwikkeling. Wanneer de FIFA uitspraak doet over het Duitse protest is nog onbekend. Het is echter twijfelachtig dat dit nog voor de finale zal gebeuren. Duitsland speelt nu zaterdag de troostfinale tegen de verliezer van het duel tussen Argentinië en Nederland.

Nederland
Bondscoach Louis van Gaal zegt dat zijn ploeg geen moeite heeft met de nieuwe regel: "In al onze poulewedstrijden en tegen Mexico hebben wij als laatste gescoord. Vaak ook nog eens in blessuretijd. Ik heb er het volste vertrouwen in dat wij tegen Argentinië ook als laatste gaan scoren."
http://www.fifa.com/newscentre/news/

FIFA doet ook alles om Brazilië te laten winnen.... ongelooflijk dit...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_142094893
omg... en ik dacht dat dit gein was...
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:29:14 #3
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_142095003
quote:
11s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef humorduck28 het volgende:
omg... en ik dacht dat dit gein was...
Dit geloven... :D
pi_142095060
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:29 schreef Brummetje2.0 het volgende:

[..]

Dit geloven... :D
Geloven dat ik dit geloof... :P _O-
Herman Finkers... He buurman, ik hier ?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:31:06 #5
427012 Brummetje2.0
Uw meest favoriete kutuser!
pi_142095091
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef humorduck28 het volgende:

[..]

Geloven dat ik dit geloof... :P _O-
:@ :+
pi_142095217
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef humorduck28 het volgende:

[..]

Geloven dat ik dit geloof... :P _O-
LOL
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_142095895
quote:
toch nog ff erop gezet, ook met andere verhaaltjes die ik heb verzonnen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:46:39 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_142095958
Logisch toch, Ben Janssen moest en zou gelijk krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')