abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 september 2014 @ 21:16:58 #201
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_144671836
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2014 07:19 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dude koop eens minder! Je bespaart op,deze manier nog niets toch?
Mwah, kocht het meer om een dubbele reden: Of ik heb een back-up controller mocht ik die ooit nodig hebben, of ik koop het over een paar jaar sealed door en maak er winst op. :P
pi_144688122
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:07 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

-O-

Prima mee vermaakt in Co-op maar aan die aanbieding heb ik nu dus niks meer aan.
quote:
99s.gif Op woensdag 17 september 2014 14:17 schreef Yi-Long het volgende:
Heb Reach destijds gekocht voor 3,33 euro, maar ligt nog sealed. Kreeg erg goede reviews, en wat ik er toen van zag in de filmpjes ziet het er ook zeer mooi uit (kleurrijk), maar heb hem dus nog niet gespeeld. Prima game voor iedereen die hem nog niet had, lijkt me.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2014 19:50 schreef Nebo het volgende:

[..]

Zo lang mogelijk overleven en zoveel mogelijk waves halen, daar zijn echt vele avonden aan voorbij gegaan met vrienden, heerlijk _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2014 20:58 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Oh fo sho wat mij betreft! Nog meer enthousiastelingen?
Reach Firefight lokpost :D
pi_144744759
Een paar weken terug eens Spec Ops: The Line voor $5 gekocht. Aangenaam verrast door de sfeer en het feit dat zo'n beetje iedere keuze die je maakt kut is.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_144811570
Ik ga mijn Xbox 360 verkopen, nu heb ik ook een aantal spellen digitaal aangeschaft en die staan op de harde schijf.

Die wil ik natuurlijk aan de de nieuwe eigenaar meegeven maar mijn account met persoonlijke gegevens niet. Kan ik gewoon mijn profiel verwijderen en blijven de games op de harde schijf speelbaar?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  dinsdag 23 september 2014 @ 11:28:16 #205
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_144817068
Weet er iemand nog toffe multiplayer spellen op de Xbox360?

Laatst een avondje gamen maar niks is co-op laat staan 4-player offline mogelijkheid. Dan kom je altijd weer uit bij Fifa of CoD, maar dat hebben we ook wel gezien en dus de Gamecube maar aangeslingerd.

Tips? Zeker nu alles in prijs daalt is het wel leuk.
pi_144907224
Bad Company 2 en Darksiders 2 voor GWG

Goede games with gold komende maand :)

Geen indies
  donderdag 25 september 2014 @ 22:09:19 #207
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_144907486
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:02 schreef Zolder het volgende:
Bad Company 2 en Darksiders 2 voor GWG

Goede games with gold komende maand :)

Geen indies
Wel jammer dat er bijna geen MP meer te spelen in Bad Company 2. Ik zou zo het vietnam gedeelte weer spelen. Met Darksiders 2 ben ik daarin heel erg blij mee :D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_144907615
quote:
7s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:09 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wel jammer dat er bijna geen MP meer te spelen in Bad Company 2. Ik zou zo het vietnam gedeelte weer spelen. Met Darksiders 2 ben ik daarin heel erg blij mee :D
Hoezo is er bijna geen MP meer te spelen in BC2?

Als dat vanwege het lage aantal spelers is, dan is dat vanaf 1 oktober opgelost :P
  donderdag 25 september 2014 @ 22:27:41 #209
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144908259
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 01:10 schreef MaxC het volgende:
Ik ga mijn Xbox 360 verkopen, nu heb ik ook een aantal spellen digitaal aangeschaft en die staan op de harde schijf.

Die wil ik natuurlijk aan de de nieuwe eigenaar meegeven maar mijn account met persoonlijke gegevens niet. Kan ik gewoon mijn profiel verwijderen en blijven de games op de harde schijf speelbaar?
Games zijn gekoppeld aan je profiel. Niet aan de hardware. Kan dus niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144911974
quote:
19s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Games zijn gekoppeld aan je profiel. Niet aan de hardware. Kan dus niet.
Ho.ho. Op je "thuis" Xbox, de 360 waarop je het spul hebt gekocht en gedownload, daar kan iedereen de game op spelen. Alleen bij andere xboxen is het gelimiteerd tot jouw account.

Ik zou het ff uitproberen, hang al je saves in de cloud, gooi je profiel eraf en kijk of je de games nog kan spelen. Ik vermoed dat het wel zal werken!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_144912837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ho.ho. Op je "thuis" Xbox, de 360 waarop je het spul hebt gekocht en gedownload, daar kan iedereen de game op spelen. Alleen bij andere xboxen is het gelimiteerd tot jouw account.

Ik zou het ff uitproberen, hang al je saves in de cloud, gooi je profiel eraf en kijk of je de games nog kan spelen. Ik vermoed dat het wel zal werken!
Makkelijker is om 1 gedownload spel te verplaatsen naar een usb en dan even de hdd te verwijderen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:13:37 #212
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_144918928
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 22:12 schreef Zolder het volgende:

[..]

Hoezo is er bijna geen MP meer te spelen in BC2?

Als dat vanwege het lage aantal spelers is, dan is dat vanaf 1 oktober opgelost :P
Ik heb een paar maanden geleden nog geprobeerd te spelen en toen was het 1 vs 2 :P
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:38:31 #213
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_144919693
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ho.ho. Op je "thuis" Xbox, de 360 waarop je het spul hebt gekocht en gedownload, daar kan iedereen de game op spelen. Alleen bij andere xboxen is het gelimiteerd tot jouw account.

Ik zou het ff uitproberen, hang al je saves in de cloud, gooi je profiel eraf en kijk of je de games nog kan spelen. Ik vermoed dat het wel zal werken!
Maar dan moet jouw account wel op die Xbox staan. Als die verwijdert wordt zijn die games ook niet meer speelbaar.

Zo was het tenminste rond 2007. Daarna heb ik geen accounts meer gedeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144919923
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef Slickk het volgende:
Weet er iemand nog toffe multiplayer spellen op de Xbox360?

Laatst een avondje gamen maar niks is co-op laat staan 4-player offline mogelijkheid. Dan kom je altijd weer uit bij Fifa of CoD, maar dat hebben we ook wel gezien en dus de Gamecube maar aangeslingerd.

Tips? Zeker nu alles in prijs daalt is het wel leuk.
Monaco en Trials. En Burnout. Dan alleen niet de laatste pakken.
  vrijdag 26 september 2014 @ 18:38:51 #215
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_144931463
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Monaco en Trials. En Burnout. Dan alleen niet de laatste pakken.
Trials Evolution had ik al gekocht, die maar weer eens downloaden net als Scott Pilgrim vs. The World. :)

Burnout Paradise is inderdaad drama, blegh. Partymodus is niks aan. Burnout Revenge was ook wel prima, maar je kunt niet makkelijk en snel een race opnieuw doen maar moet steeds het menu doorworstelen.

Monaco ken ik niet, zal ik eens opzoeken, thanks!
pi_144931992
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 18:38 schreef Slickk het volgende:

[..]

Trials Evolution had ik al gekocht, die maar weer eens downloaden net als Scott Pilgrim vs. The World. :)

Burnout Paradise is inderdaad drama, blegh. Partymodus is niks aan. Burnout Revenge was ook wel prima, maar je kunt niet makkelijk en snel een race opnieuw doen maar moet steeds het menu doorworstelen.

Monaco ken ik niet, zal ik eens opzoeken, thanks!

Wel geinig. Maar het aanbod van random games die je met 2 tot 4 man op de bank kan spelen is wel erg karig ten opzichte van de vorige generatie imo.
pi_144932967
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef Slickk het volgende:
Weet er iemand nog toffe multiplayer spellen op de Xbox360?

Laatst een avondje gamen maar niks is co-op laat staan 4-player offline mogelijkheid. Dan kom je altijd weer uit bij Fifa of CoD, maar dat hebben we ook wel gezien en dus de Gamecube maar aangeslingerd.

Tips? Zeker nu alles in prijs daalt is het wel leuk.
voor 4 spelers heb ik goldeneye reloaded, blur en sega superstars tennis.
Goldeneye is ok, Blur is erg matig, sega tennis is wel leuk (is ook te verkrijgen voor een paar euro).
Wie dit leest is hek.
  vrijdag 26 september 2014 @ 20:25:45 #218
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_144934996
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 19:22 schreef Jungle_Jim het volgende:

[..]

voor 4 spelers heb ik goldeneye reloaded, blur en sega superstars tennis.
Goldeneye is ok, Blur is erg matig, sega tennis is wel leuk (is ook te verkrijgen voor een paar euro).
Mja, Sega Tennis zat een tijdje gratis bij Xbox bundels dus die is ook al eens langs gekomen tijdens een speelavondje.

Het is wel jammer, op dat vlak blijft Nintendo er met kop en schouders bovenuit steken. Ach, dan nog maar een keer CoD met wat bots erbij. :)
pi_144941605
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 20:25 schreef Slickk het volgende:

[..]

Mja, Sega Tennis zat een tijdje gratis bij Xbox bundels dus die is ook al eens langs gekomen tijdens een speelavondje.

Het is wel jammer, op dat vlak blijft Nintendo er met kop en schouders bovenuit steken. Ach, dan nog maar een keer CoD met wat bots erbij. :)
Valt echt wel mee hoor.

Hier wat voorbeelden:

Borderlands serie
Gears of war serie
Dead Island serie
Far cry 3 co op campaign
Halo serie

Dat is wat me zo even snel te binnen schiet.
pi_144943542
baja: edge of control is ook voor 4 spelers.
Wie dit leest is hek.
  zaterdag 27 september 2014 @ 11:25:18 #221
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_144950577
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef Zolder het volgende:

[..]

Valt echt wel mee hoor.

Hier wat voorbeelden:

Borderlands serie
Gears of war serie
Dead Island serie
Far cry 3 co op campaign
Halo serie

Dat is wat me zo even snel te binnen schiet.
Ik doelde meer op het feit dat je altijd bij schiet- of voetbalspellen uitkomt. Net zoals de vijf die je hier boven noemt... Soms heb je behoefte aan wat anders.

Doritos Crash Course was ook nog wel geinig trouwens, wat zelfs een gratis game is.
  Redactie Games zaterdag 27 september 2014 @ 11:54:04 #222
206706 crew  Racerblade
pi_144951064
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef Zolder het volgende:

[..]

Valt echt wel mee hoor.

Hier wat voorbeelden:

Borderlands serie
Gears of war serie
Dead Island serie
Far cry 3 co op campaign
Halo serie

Dat is wat me zo even snel te binnen schiet.
Ik weet anders best wel zeker dat Dead Island geen split-screen ondersteunt. Misschien LAN, maar dat is nou niet echt gebruikersvriendelijk.

Ghost Recon heeft 4 player split-screen. Rayman Origins/Legends kan je ook met 4 spelers spelen, geloof ik. Maar verder zou ik voor XBLA-games gaan. Battleblock Theater, Castle Crashers, Cloudberry Kingdom, Splosion Man, Trine 2 (3 spelers), Dungeon Defenders, Terraria en dan zijn er nog tientallen andere voorbeelden. Genoeg te doen dus. :)
pi_144952187
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:25 schreef Slickk het volgende:

[..]

Ik doelde meer op het feit dat je altijd bij schiet- of voetbalspellen uitkomt. Net zoals de vijf die je hier boven noemt... Soms heb je behoefte aan wat anders.

Doritos Crash Course was ook nog wel geinig trouwens, wat zelfs een gratis game is.
Uhh nou dan heb je nog:

Worms
Diablo 3
Fable 3
Guitar Hero
Alle Lego games
Portal 2
Street Fighter 4
pi_144952228
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik weet anders best wel zeker dat Dead Island geen split-screen ondersteunt. Misschien LAN, maar dat is nou niet echt gebruikersvriendelijk.

Ghost Recon heeft 4 player split-screen. Rayman Origins/Legends kan je ook met 4 spelers spelen, geloof ik. Maar verder zou ik voor XBLA-games gaan. Battleblock Theater, Castle Crashers, Cloudberry Kingdom, Splosion Man, Trine 2 (3 spelers), Dungeon Defenders, Terraria en dan zijn er nog tientallen andere voorbeelden. Genoeg te doen dus. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 11:54 schreef Racerblade het volgende:

[..]

Ik weet anders best wel zeker dat Dead Island geen split-screen ondersteunt. Misschien LAN, maar dat is nou niet echt gebruikersvriendelijk.

Ghost Recon heeft 4 player split-screen. Rayman Origins/Legends kan je ook met 4 spelers spelen, geloof ik. Maar verder zou ik voor XBLA-games gaan. Battleblock Theater, Castle Crashers, Cloudberry Kingdom, Splosion Man, Trine 2 (3 spelers), Dungeon Defenders, Terraria en dan zijn er nog tientallen andere voorbeelden. Genoeg te doen dus. :)
Nee Dead Island is trouwens lan of xbox live ja.. Is nog steeds wel co op verder
pi_144952503
Van de week 2 Guitar Hero gitaartjes gekocht voor 30 euro. Waarom? Omdat bij de Jumbo Supermarkt Beatles Rock Band en Band Hero voor 1 euro per stuk lag. Dat eerste spel _O_
Daarna deze week tweede hands ook maar Guitar Hero World Tour en Rock Band 2 gehaald. Moet nog even wachten op Guitar Hero II en III. Heb alle GH's gespeeld op de WII maar dit werkt 20x beter. ^O^
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')