abonnement Unibet Coolblue
pi_142151636
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:21 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Lekker weertje Buurman
Lekker hè. Bijna net zo lekker als...

?
pi_142151868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:26 schreef Robby87 het volgende:

[..]

Lekker hè. Bijna net zo lekker als...

?
Ik vind hier niks lekkers aan... maar wat jij vind mag je zelf weten natuurlijk :)
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_142153383
Haha, alles waar dyon over zit te zeuren, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Een deel wordt ook door Henk Spaan( of Harry Vermegen??) tegengesproken. De Vrij was juist heel goed bezig volgens hem.
Ik vind Janmaat best goed. En Robben heeft tegen Mexico Huntelaar de penalty laten nemen. Robben ís de beste speler en ze speelden wel als team.
pi_142153450
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:04 schreef wyccie het volgende:
Haha, alles waar dyon over zit te zeuren, daar ben ik het helemaal niet mee eens. Een deel wordt ook door Henk Spaan( of Harry Vermegen??) tegengesproken. De Vrij was juist heel goed bezig volgens hem.
Ik vind Janmaat best goed. En Robben heeft tegen Mexico Huntelaar de penalty laten nemen. Robben ís de beste speler en ze speelden wel als team.
Zijn wij het ooit wel eens wel eens over iets dan?
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_142153578
Pff, er wordt echt al de hele dag voor mijn deur geboord en gezaagd. Begin een beetje zat te worden van het lawaai. Toch maar eens vragen hoe lang dit nog gaat duren.
pi_142153728
Haha, in een andere SC ook al iemand die klaagt over bouwwerkzaamheden.
Ik zit ook al een hele tijd tussen de bouwvakkers, maar gelukkig ben ik er meestal eerder uit dan zij beginnen. Behalve dan met nachtdiensten, maar meestal is het ergste lawaai alleen tot een uur of tien in de ochtend en dan ben ik net thuis.
pi_142153858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn wij het ooit wel eens wel eens over iets dan?
Niet echt relevant.
Viel me gewoon op, omdat jij voetbal speelt op de Wii of Nintendo en dan zo'n andere mening hebt dan voetbalkenners.
pi_142154133
Ze zouden nog wel een uur of 3 bezig zijn. "Konden ze zelf ook niks aan doen."

Dan maar even de politie gebeld.
pi_142154406
Wie zijn het en wat zijn ze dan aan het doen? Na tien uur mag er toch sowieso geen lawaai meer zijn?
pi_142154588
Een of andere aannemer die de voormalige Prénatal winkel verbouwt.

Die regels zijn niet zo vastomlijnd als mensen vaak denken. Eerste telefoontje was voordat ik met ze had gepraat, de politie zei dat ik eerst maar moest aangeven dat ik er last van heb en vragen hoe lang het zou duren. Hij voegde daar wel aan toe "overlast is overlast", dus als ze niet bereid waren rekening te houden moest ik maar gewoon terugbellen.

Toen ik bij de tweede keer bellen zei dat het nog wel 3 uur zou duren gingen ze het meteen doorgeven iig.
pi_142154762
Volgens mij moeten gewone burgers zich al aan die tien uur houden, en voor aannemers zijn er vast nog strengere regels, lijkt me.
In het andere topic werd gezegd dat in de gemeentelijke verordening zou moeten staan tot hoe laat ze overlast mogen veroorzaken.

Ik heb in de winter, toen ik na mijn avonddiensten thuis kwam, ook wel eens rond één uur 's nachts nog bouwvakkers aan het werk gezien. Ik geloof dat dat Polen waren.
Zonder geluidsoverlast.
pi_142155125
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 09:50 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

:{
:D
pi_142155295
quote:
3s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:36 schreef picodealion het volgende:
Een of andere aannemer die de voormalige Prénatal winkel verbouwt.

Die regels zijn niet zo vastomlijnd als mensen vaak denken. Eerste telefoontje was voordat ik met ze had gepraat, de politie zei dat ik eerst maar moest aangeven dat ik er last van heb en vragen hoe lang het zou duren. Hij voegde daar wel aan toe "overlast is overlast", dus als ze niet bereid waren rekening te houden moest ik maar gewoon terugbellen.

Toen ik bij de tweede keer bellen zei dat het nog wel 3 uur zou duren gingen ze het meteen doorgeven iig.
Dus je had de politie gebeld voordat je ze überhaupt gesproken had?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142155362
quote:
5s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dus je had de politie gebeld voordat je ze überhaupt gesproken had?
Ja om even te vragen hoe dat zit met de regelgeving enzo. Zodat eventueel nog wat feiten op tafel te brengen had als ik met ze ging praten.

Overigens zijn ze nog steeds bezig -O-.
pi_142155431
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:57 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ja om even te vragen hoe dat zit met de regelgeving enzo. Zodat eventueel nog wat feiten op tafel te brengen had als ik met ze ging praten.

Overigens zijn ze nog steeds bezig -O-.
Is wel heel laat nu, asociaal.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142155676
Ik heb ook wel eens tot laat wat spijkertjes geslagen in Ikeakasten. Wil dat dan gewoon even afmaken, maar probeer dat dan wel zo stil mogelijk te doen.
pi_142155727
Dat is toch echt wat anders dan met zo'n hydraulische hamer beton uit de vloer wegkloppen.
pi_142155753
Volgens mij ruimen ze op. Ik ga in bed liggen.
pi_142155774
Mijn ex had een keer een gat geboord in de muur om 20.30 (!) 's avonds. Was om een schilderijtje van mij op te hangen. Stond er direct een boze buurman voor de deur te tieren dat het al laat was en dat er mensen probeerden te slapen _O-
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142155817
Hehe, op de basisschool bleef ik nog langer op.
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:10:51 #146
370431 drakin
vurig typje
pi_142155849
Volgens mij hoefde je niet eens de eerste keer te bellen Pico, google weet die regels ook wel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_142155872
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe, op de basisschool bleef ik nog langer op.
Haha inderdaad. Was ook een oude zure man van 75 ofzo.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_142156217
quote:
10s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:10 schreef drakin het volgende:
Volgens mij hoefde je niet eens de eerste keer te bellen Pico, google weet die regels ook wel
Veel info spreekt elkaar tegen, en het hangt ook af van de gemeente. Van de politie heb je in elk geval in 1x de goede informatie. Daar zijn ze toch voor?
  donderdag 10 juli 2014 @ 23:22:43 #149
370431 drakin
vurig typje
pi_142156298
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 23:20 schreef picodealion het volgende:

[..]

Veel info spreekt elkaar tegen, en het hangt ook af van de gemeente. Van de politie heb je in elk geval in 1x de goede informatie. Daar zijn ze toch voor?
Je hebt gelijk, ze moeten ook wat te doen hebben. Maar zijn ze tegenwoordig bereikbaar via een duur 0900 nummer of ging je maar gelijk voor 112?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_142156365
112 is voor noodgevallen, leek me een beetje overbodig. Gewoon 0900-tuig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')