abonnement Unibet Coolblue
pi_142274813
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2014 10:08 schreef Weltschmerz het volgende:

Ik stel alleen maar vast dat het raar is dat dit "de norm" zou zijn. Mode is natuurlijk ook maar een norm, maar mode betreft hoe je je aan de buitenwereld presenteert, en mensen presenteren hun geslachtsdelen doorgaans niet aan de buitenwereld, dus moet dit een andere norm zijn dan een modenorm.
Ook onderkleding is aan mode onderhevig. Ok, je hebt nu hele volksstammen die er een gewoonte van maken om hun onderkleding duidelijk zichtbaar voor eenieder te dragen, maar ook onderkleding die alleen in intiemere situaties zichtbaar is valt onder mode.

Het is dus m.i. weldegelijk hoe je je aan andere presenteert, ook al presenteer je jezelf aan een wat selecter groepje. Maar goed, dat zijn er ook al snel vele tientallen... althans... dat is bepaald niet ongewoon.

quote:
En hij hanteert een nogal harde norm nogal streng. Hij gruwt ervan, praktisch betekent dat hij iemand is die niet aan seks had willen doen in de 20e eeuw en menig eeuw daarvoor. Dat is raar voor een gezonde jongeman, dat zijn lust gebonden is aan de mode van de laaste 10 jaar. Laten we zeggen dat er door de eeuwen heen een kleine 10 miljard mannen zijn geweest die hebben genoten van gewoon een harige kut, Wat al die mannen lekker vonden, daar gruwt hij van. Dan is de term 'afwijking' niet heel vergezocht.
Nou was het meer een reactie op iemand die schreef dat hij gruwt van schaamhaar...

quote:
Ik gun hem net als iedereen zijn afwijkingen, maar dat lijkt me geen reden om te doen alsof het normaal is. Dat mensen het mooi, geil of lekkerder beffen vinden om met kaalheid te experimenteren of daarnaar over te schakelen is heel wat anders dan gruwen van het lichaam van een volwassen vrouw met typische kenmerken van volwassenheid.
Maar goed, dat lees ik dus in het licht van de reactie waar hij op reageerde.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat degene die "gruwt" van een kale haas op het moment supreme zal zeggen: "O, nee... een kale doos... Sorry, daar begin ik niet aan". ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_142730818
kaalgeschoren mannen/vrouwen verglijken met kinderen slaat nergens op.ik heb mij in het verleden laten steriliseren en toen moest al het schaamhaar worden weggeschoren inlc. de balzak.na 1 maand begon het enorm te prikken en sindsdien scheer ik mij volledig kaal.1xper week het scheermes erover en klaar is kees. :)
  Redactie Frontpage vrijdag 25 juli 2014 @ 21:24:04 #103
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_142731106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef satopex het volgende:
en klaar is kees. :)
Maar dan zonder spermatozoïden ;)
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:36:53 #104
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_142734049
mensen die het verschil niet kunnen zien en hun frustratie op anderen projecteren _O- !
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:45:15 #105
53151 T42
Pinball Wizard
pi_142734374
kinder kut met schuurpapier ;) trouwens zit je in verkeerde stukje je moet in klaag gedeelte zitten
  vrijdag 25 juli 2014 @ 22:45:56 #106
53151 T42
Pinball Wizard
pi_142734401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 21:15 schreef satopex het volgende:
kaalgeschoren mannen/vrouwen verglijken met kinderen slaat nergens op.ik heb mij in het verleden laten steriliseren en toen moest al het schaamhaar worden weggeschoren inlc. de balzak.na 1 maand begon het enorm te prikken en sindsdien scheer ik mij volledig kaal.1xper week het scheermes erover en klaar is kees. :)
harsen is veel gladder en zachter
  zaterdag 26 juli 2014 @ 08:02:53 #107
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142742310
Ik scheer het ook. Wel gek idee als volwassenen het ook doen inderdaad. Zijn halve pedo's.
Als een vrouw een man liefst geschoren ziet dan betekent dit toch alleen maar dat ze geiler wordt van een licht behaard tienerlichaam, dan waar ze biologisch gezien geil van zou moeten worden volgens de natuur: een behaard mannen lichaam? (Ik bedoel de hele menselijke evolutie door hebben vrouwen sex gehad met behaarde mannen; je zou toch verwachten dat ze geprogrammeerd zijn dit lekker te vinden.)

Dit bevestigt mijn theorie dat bijna elke Nederlandse vrouw een pedo is ("pedo" in de volksmond), "ephebofiel" is het juiste woord. Heb er zeer veel redenen voor dit te denken; waarvan er maar één is het continu gestaar naar mij en vrienden van volwassen Nederlandse vrouwen.
pi_142742364
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 17:47 schreef Adames het volgende:

[..]

verschil voel je niet
vertel eens wat meer
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:20:14 #109
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142743409
Als puber en jongvolwassene vond ik kaalgeschoren het mooiste. Nu heb ik ook wel waardering gekregen voor het vrouwelijke van een beetje schaamhaar. Het lijkt dan meer op het typische Adam en Eva vrouw verhaal, een natuurlijke vrouwelijke vrouw.

Ik scheer het dus kaal maar laat het weer wat aangroeien en dan weer kaal :) Maar mijn lichaam wordt beter geaccentueerd met een beetje schaamhaar op een of andere manier :?

Een beetje een pijl naar beneden vanaf de heupen van 'hier is het' :')
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:27:12 #110
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142743493


Straalt dit geen vrijheid en vrouwelijkheid uit? :)

Hierdoor houd ik van schaamhaar.

De bush als een middelpunt van vrouwelijkheid, het leidt je ogen gelijk naar de vruchtbare vrucht die de schepping ons heeft gebracht ;) ;)
  zaterdag 26 juli 2014 @ 10:43:33 #111
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142743707
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 08:02 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik scheer het ook. Wel gek idee als volwassenen het ook doen inderdaad. Zijn halve pedo's.
Als een vrouw een man liefst geschoren ziet dan betekent dit toch alleen maar dat ze geiler wordt van een licht behaard tienerlichaam, dan waar ze biologisch gezien geil van zou moeten worden volgens de natuur: een behaard mannen lichaam? (Ik bedoel de hele menselijke evolutie door hebben vrouwen sex gehad met behaarde mannen; je zou toch verwachten dat ze geprogrammeerd zijn dit lekker te vinden.)

Dit bevestigt mijn theorie dat bijna elke Nederlandse vrouw een pedo is ("pedo" in de volksmond), "ephebofiel" is het juiste woord. Heb er zeer veel redenen voor dit te denken; waarvan er maar één is het continu gestaar naar mij en vrienden van volwassen Nederlandse vrouwen.
Jouw obsessie met pedofilie begint echt uit de hand te lopen, je projecteerd e eigen gevoelens op ieder ander mens.

Ik hou van borsthaar en een baard, maar de ballen geschoren of getrimmed vind ik ook prettig, niet eens voor het zicht maar puur omdat het fijner is voor mij met orale bevrediging.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:12:56 #112
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142744089
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 10:43 schreef snakelady het volgende:

[..]

Jouw obsessie met pedofilie begint echt uit de hand te lopen, je projecteerd e eigen gevoelens op ieder ander mens.

Ik hou van borsthaar en een baard, maar de ballen geschoren of getrimmed vind ik ook prettig, niet eens voor het zicht maar puur omdat het fijner is voor mij met orale bevrediging.
Ik ben niet geobsedeerd door pedofilie. Ik ben geobsedeerd door het feit dat veel vrouwen ephebofiel zijn en ze er mee wegkomen. In Amerika komen ze er niet mee weg. Daar wordt echt elke week wel een vrouwelijke lerares gearresteerd.

Ben je het met het volgende eens:
Als een 25 jarige vrouw liever heeft dat haar 25 jarige vriend zijn borsthaar waxed en schaamhaar milimetert, dan wordt ze dus geiler van een minder behaard lichaam. Ja of nee? Lijkt me Ja. Een 25 jarige man met geen borsthaar en minder schaamhaar lijkt op een tiener. Conclusie: die vrouw is ephebofiel.

Waar ga ik hier mis in de wetten der logica?
  zaterdag 26 juli 2014 @ 11:17:32 #113
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142744161
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:12 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben niet geobsedeerd door pedofilie. Ik ben geobsedeerd door het feit dat veel vrouwen ephebofiel zijn en ze er mee wegkomen. In Amerika komen ze er niet mee weg. Daar wordt echt elke week wel een vrouwelijke lerares gearresteerd.

Ben je het met het volgende eens:
Als een 25 jarige vrouw liever heeft dat haar 25 jarige vriend zijn borsthaar waxed en schaamhaar milimetert, dan wordt ze dus geiler van een minder behaard lichaam. Ja of nee? Lijkt me Ja. Een 25 jarige man met geen borsthaar en minder schaamhaar lijkt op een tiener. Conclusie: die vrouw is ephebofiel.

Waar ga ik hier mis in de wetten der logica?
Je gaat overal mis.
Als een vrouw op een volwassen man valt die toevallig geen tot weinig lichaamsbeharing heeft, dan maakt haar dat ook nog geen ephebofiel.
Sommige mannen en vrouwen vinden haar gewoonweg niet fijn aanvoelen. Er is meer dan alleen lichaamsbeharing wat iemand volwassen maakt.
Veel gespierde mannen scheren bv hun borsthaar om zo hun spieren te accentueren.

Heb je zelf een nare ervaring gehad met een vrouw wat jou zo gedreven maakt in dit onderwerp?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 juli 2014 @ 12:40:00 #114
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142745918
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 11:17 schreef snakelady het volgende:

[..]

Je gaat overal mis.
Als een vrouw op een volwassen man valt die toevallig geen tot weinig lichaamsbeharing heeft, dan maakt haar dat ook nog geen ephebofiel.
Sommige mannen en vrouwen vinden haar gewoonweg niet fijn aanvoelen. Er is meer dan alleen lichaamsbeharing wat iemand volwassen maakt.
Veel gespierde mannen scheren bv hun borsthaar om zo hun spieren te accentueren.

Heb je zelf een nare ervaring gehad met een vrouw wat jou zo gedreven maakt in dit onderwerp?
Ik ben gay. Nooit met een meisje of vrouw wat gehad. Maar volwassen vrouwen kijken wel degelijk naar mij en vrienden. Het is echt flirten. En dan lees je steeds weer over die leraressen die opgepakt worden en dan denk je bij jezelf: verbaasd me niks. Dus sindsdien denk ik dat bijna elke vrouw ephebofiel is. Of in de domme volksmond: pedo
pi_142747758
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 12:40 schreef AbidIsmaili het volgende:

Of in de domme volksmond: pedo
Waarom blijf je die term gebruiken? Wil je ook bij het domme volk horen?
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  zaterdag 26 juli 2014 @ 14:04:51 #116
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142747970
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 juli 2014 13:57 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Waarom blijf je die term gebruiken? Wil je ook bij het domme volk horen?
Nee.
Maar als homo valt me op als ik lees over volwassen homo's die vrijwillige sex hebben met een 15 jarige jongen, dat die uit hun huis gejaagd worden, voor pedo worden uitgescholden; er wordt door de ouders aangifte tegen die man gedaan. Een vrouw die vrijwillige sex heeft met een 15 jarige jongen heeft bijna nooit iets te vrezen in Nederland. Ze wordt geen pedo genoemd. Commentaren zijn 'nice, wou dat ik dat had meegemaakt toen ik 15 was'. Er wordt ook zelden aangifte door ouders gedaan in dat geval. Sinds ik voor een rechtvaardige wereld ben en onrecht haat vind ik dat vrouwen net zo gestraft moeten worden als homo's. Of beide niet straffen, of beide gelijk behandelen.

Ik denk dat ik later ook op 15/16 ga vallen. Kan me niet voorstellen dat als ik 20 ben ik ineens mijn huidige vriend niet lekker meer zal vinden (in het lichaam dat hij nu heeft.). Dus dit zijn wel zaken waar ik over nadenk en die me bezig houden.
  zondag 27 juli 2014 @ 12:10:13 #117
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_142774260
Ik vind dit een hele rare discussie worden. Als je voortdurend op jonge mensen blijft vallen is dat raar. Maar suit yourself.
pi_142776081
Gelukkig kan hij heel goed de mening / voorkeur van een ander accepteren..
Maar goed, de vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op. Ook een vrouw van 50 kan nog voor helemaal kaal gaan, als zij dat nou eenmaal fijn vindt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')