abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 juli 2014 @ 09:58:11 #1
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997269
Meerdere ondernemingen zijn nu bezig met het bouwen van sexbots, dat zijn dus robotten die er uit zien als een topmodel om seks mee te hebben.
Maar is dit wel een goed idee? Zet dit mannen en vrouwen niet nog verder uit elkaar en is dat wel iets wat we willen?
Alles is hedendaags al geseksualiseerd en hoewel ik een enorme liefhebber ben van seks maak ik me soms wel zorgen of we niet te ver doorslaan.

Ik begrijp dat het voor sommige mannen best handig kan zijn, aan de andere kant, zo'n robot gaat waarschijnlijk zoveel geld kosten dat regelmatig naar de hoeren gaan nog goedkoper is.

Maar in plaats van je problemen aan te pakken ( bv verlegen, overgewicht enz.) dan maar een robot kopen die je er iedere dag zal herinneren aan wat je niet echt kan krijgen, lijkt mij alleen maar nog meer frustrerend werken.

Hoe denken jullie hier over?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141997329
Geil.
I never forget a face, but in your case I’d be glad to make an exception.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:01:55 #3
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141997336
hebben we vrouwen dadelijk echt niet meer nodig ;)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2014 @ 10:02:50 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141997350
Ik denk dat ik eerst wat foto's wil zien.
Zijn deze robots ook zelfreinigend?
Wil ze knuffelen na de seks?

Ik kan er zo niet echt een oordeel over vellen.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:02:54 #5
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141997351
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 09:58 schreef snakelady het volgende:
Meerdere ondernemingen zijn nu bezig met het bouwen van sexbots, dat zijn dus robotten die er uit zien als een topmodel om seks mee te hebben.
Maar is dit wel een goed idee? Zet dit mannen en vrouwen niet nog verder uit elkaar en is dat wel iets wat we willen?
Alles is hedendaags al geseksualiseerd en hoewel ik een enorme liefhebber ben van seks maak ik me soms wel zorgen of we niet te ver doorslaan.

Ik begrijp dat het voor sommige mannen best handig kan zijn, aan de andere kant, zo'n robot gaat waarschijnlijk zoveel geld kosten dat regelmatig naar de hoeren gaan nog goedkoper is.

Maar in plaats van je problemen aan te pakken ( bv verlegen, overgewicht enz.) dan maar een robot kopen die je er iedere dag zal herinneren aan wat je niet echt kan krijgen, lijkt mij alleen maar nog meer frustrerend werken.

Hoe denken jullie hier over?
dat doen alleen echte vrouwen
het probleem van het constante zeiken en herhalen heb je niet met een robot

ik zie potentie
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_141997352
Kunnen ze ook koken??
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 juli 2014 @ 10:05:39 #7
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997405
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:01 schreef mokkiemok het volgende:
hebben we vrouwen dadelijk echt niet meer nodig ;)
Nou, dat is dus het gene waar ik mee zit, er zijn echt mannen die zo denken, dat vrouwen alleen voorwerpen zijn waar je je sperma in kan doneren.
Nu zie ik dat niet als een bedreiging aangezien er nog voldoende mannen zullen zijn die wel een relatie willen hebben met betekenis maar het lijkt me niet gezond.

Zelfs als je een one night stand hebt is er nog sprake van emotie, van communicatie, van een connectie.
Dat is natuurlijk nooit te behalen met een robot, het blijft fake, hoe goed ze ook is geprogrammeerd.

Daarnaast kan ze geen sandwich maken....
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 7 juli 2014 @ 10:06:35 #8
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_141997425
Seksspeeltjes voor mannen blijven een groter taboe dan die voor vrouwen heb ik het idee maar als men gebaat is bij een seksrobot en daardoor minder/niet meer seksueel gefrustreerd raakt ben ik helemaal voor. Het is waarschijnlijk wel de 'easy way out' voor veel mensen maar er is een percentage hopeloze gevallen die zeker gebaat zal zijn met dit soort hulpmiddelen.

En als persoonlijk twijfelgeval zou ik zelfs nog durven denken aan robot's voor de maatschappelijk ongewenste geaardheid pedofilie bijvoorbeeld. Maar dat zou ook precies de verkeerde uitwerking kunnen hebben dat je de kat op het spek bindt dus laat maar :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 juli 2014 @ 10:06:49 #9
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_141997429
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, dat is dus het gene waar ik mee zit, er zijn echt mannen die zo denken, dat vrouwen alleen voorwerpen zijn waar je je sperma in kan doneren.
Nu zie ik dat niet als een bedreiging aangezien er nog voldoende mannen zullen zijn die wel een relatie willen hebben met betekenis maar het lijkt me niet gezond.

Zelfs als je een one night stand hebt is er nog sprake van emotie, van communicatie, van een connectie.
Dat is natuurlijk nooit te behalen met een robot, het blijft fake, hoe goed ze ook is geprogrammeerd.

Daarnaast kan ze geen sandwich maken....
natuurlijk denk ik niet echt zo

ze moet wel kunnen koken uiteraard
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:07:22 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997436
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:02 schreef Kreator het volgende:
Ik denk dat ik eerst wat foto's wil zien.
Zijn deze robots ook zelfreinigend?
Wil ze knuffelen na de seks?

Ik kan er zo niet echt een oordeel over vellen.
Ze zullen het vast zo kunnen programmeren dat ze kan knuffelen als dat een van je wensen is, maar het zal nooit echt knuffelen zijn natuurlijk. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Official ESF Kreviewer maandag 7 juli 2014 @ 10:07:40 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_141997442
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:05 schreef snakelady het volgende:
er zijn echt mannen die zo denken, dat vrouwen alleen voorwerpen zijn waar je je sperma in kan doneren.
Er zijn vrouwen die zo denken, dat mannen een kindgevende zaaddonor zijn.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:07:59 #12
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_141997449
Je hebt ook dat hele realdoll gedoe. Dat is ook voor een niche die wellicht een btje maf is en totaal niet met mensen overweg kunnen maar toch de behoefte hebben en een surrogaat willen.

Op het moment dat er sexbots komen die echt aanvoelen als mensen, met synthetische lichamen en verschillende functies zullen deze eerder in de plaats komen van het rukken of de vibo dan iets anders.

Er is een Zweedse serie die heet: Real Humans. Wat een stukje verder in de toekomst afspeelt en huishoudrobots en seksrobots uitgerold zijn. In die serie worden niet alleen mannen seksueel bevredigd, maar zie je zelfs een vrouw die gevoelens voor haar seksrobot gekregen heeft. Ik denk niet dat robots ooit echt in de buurt kunnen komen van seksueel contact onder mensen, al zullen ze zeker gebruikt gaan worden ter bevrediging.
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
  maandag 7 juli 2014 @ 10:09:55 #13
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997489
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:06 schreef jogy het volgende:
Seksspeeltjes voor mannen blijven een groter taboe dan die voor vrouwen heb ik het idee maar als men gebaat is bij een seksrobot en daardoor minder/niet meer seksueel gefrustreerd raakt ben ik helemaal voor. Het is waarschijnlijk wel de 'easy way out' voor veel mensen maar er is een percentage hopeloze gevallen die zeker gebaat zal zijn met dit soort hulpmiddelen.

En als persoonlijk twijfelgeval zou ik zelfs nog durven denken aan robot's voor de maatschappelijk ongewenste geaardheid pedofilie bijvoorbeeld. Maar dat zou ook precies de verkeerde uitwerking kunnen hebben dat je de kat op het spek bindt dus laat maar :P.
Nah, als een vrouw een complete sekbot in haar bed zou hebben zou ik toch ook even op mijn hoofd gaan krabben. :P
Als je het over dildo's en vibrators hebt dan heb je voor de mannen de fleshlight natuurlijk, denk niet dat er nog veel vrouwen zijn die daar negatief tegenover staan.

Maar een sexbot is bedoeld als vervanging voor een vrouw, een fleshlight en dildo's zijn niet ter vervanging van een partner bedoeld, alleen puur voor extra genot wat je eventueel samen of alleen kan gebruiken.

En voor pedofielen, verkrachters enz. tja, ik weet inderdaad ook niet of het gaat helpen of het alleen maar erger maken, ik denk dat psychische hulp beter zou zijn.
en verkrachters willen juist weerstand, een pop geeft weinig weerstand natuurlijk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141997490
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die zo denken, dat mannen een kindgevende zaaddonor zijn.
Dit. De mannen die dan genoeg hebben aan zo'n seksrobot worden dan gewoon de tegenhanger van mannenhatende kattenvrouwen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_141997494
Het lijkt me een goede oplossing tegen overbevolking. Welk percentage van de zwangerschappen komen voort uit het niet (juist) gebruiken van anticonceptie, onveilige seks terwijl je denkt dat ze bijvoorbeeld bijna ongesteld is dus dat het wel kan.

Een robot wordt natuurlijk niet zwanger. Als deze wel kan voorzien in je behoeftes is dat een mooie win-win.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_141997516
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nah, als een vrouw een complete sekbot in haar bed zou hebben zou ik toch ook even op mijn hoofd gaan krabben. :P
Als je het over dildo's en vibrators hebt dan heb je voor de mannen de fleshlight natuurlijk, denk niet dat er nog veel vrouwen zijn die daar negatief tegenover staan.

Maar een sexbot is bedoeld als vervanging voor een vrouw, een fleshlight en dildo's zijn niet ter vervanging van een partner bedoeld, alleen puur voor extra genot wat je eventueel samen of alleen kan gebruiken.
Daar noem je nog iets, kun je mooi je vrouw een beetje laten wennen aan het idee van een trio.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:11:26 #17
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997530
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:07 schreef Kreator het volgende:

[..]

Er zijn vrouwen die zo denken, dat mannen een kindgevende zaaddonor zijn.
Die zijn net zo erg.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 7 juli 2014 @ 10:11:44 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_141997536
Hoe dan ook is het moeilijk om de natuurlijk bewegingen van een mens na te bootsen, de kleine spiervertrekkingen, schokjes en dat soort zaken. En dan heb je ook nog de geurtjes die bewust en onbewust opvangt, lichaamswarmte en meer van dat soort zaken dus voor de gemiddelde mens zal het niet meer dan een erg matig surrogaat zijn.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 7 juli 2014 @ 10:13:14 #19
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997575
quote:
3s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:10 schreef nightsleeper het volgende:
Het lijkt me een goede oplossing tegen overbevolking. Welk percentage van de zwangerschappen komen voort uit het niet (juist) gebruiken van anticonceptie, onveilige seks terwijl je denkt dat ze bijvoorbeeld bijna ongesteld is dus dat het wel kan.

Een robot wordt natuurlijk niet zwanger. Als deze wel kan voorzien in je behoeftes is dat een mooie win-win.
Er is geen sprake van overbevolking dus laten we daar aub niet over beginnen. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 7 juli 2014 @ 10:14:59 #20
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_141997608
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:11 schreef jogy het volgende:
Hoe dan ook is het moeilijk om de natuurlijk bewegingen van een mens na te bootsen, de kleine spiervertrekkingen, schokjes en dat soort zaken. En dan heb je ook nog de geurtjes die bewust en onbewust opvangt, lichaamswarmte en meer van dat soort zaken dus voor de gemiddelde mens zal het niet meer dan een erg matig surrogaat zijn.
Dat dus inderdaad, dat is gewoonweg niet na te bootsen, en juist omdat het het dan net niet is lijkt het me alleen maar meer frustrerend.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_141997840
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat dus inderdaad, dat is gewoonweg niet na te bootsen, en juist omdat het het dan net niet is lijkt het me alleen maar meer frustrerend.
Dan is er toch geen probleem? :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 7 juli 2014 @ 10:27:09 #22
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_141997842
R&P / oudere maagden topique! #6

Voor sommigen een uitkomst.
  maandag 7 juli 2014 @ 10:28:00 #23
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_141997857
ONZ / Een opblaaspop is ook niet alles
quote:
Een opblaaspop is ook niet alles.
Ze zet geen koffie, ruimt niet op,
Oké, het vrijt wat fijner,
maar daar houdt het wel mee op.
Herman Finkers
censuur :O
  maandag 7 juli 2014 @ 10:29:41 #24
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_141997891
Slechte ontwikkeling precies om de redenen die je in de op aanhaalt.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_141997940
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2014 10:09 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nah, als een vrouw een complete sekbot in haar bed zou hebben zou ik toch ook even op mijn hoofd gaan krabben. :P
Als je het over dildo's en vibrators hebt dan heb je voor de mannen de fleshlight natuurlijk, denk niet dat er nog veel vrouwen zijn die daar negatief tegenover staan.

Maar een sexbot is bedoeld als vervanging voor een vrouw, een fleshlight en dildo's zijn niet ter vervanging van een partner bedoeld, alleen puur voor extra genot wat je eventueel samen of alleen kan gebruiken.

En voor pedofielen, verkrachters enz. tja, ik weet inderdaad ook niet of het gaat helpen of het alleen maar erger maken, ik denk dat psychische hulp beter zou zijn.
en verkrachters willen juist weerstand, een pop geeft weinig weerstand natuurlijk.
Kan alleen voor mezelf spreken maar seks en intimiteit, iets wezenlijks delen als mens, is onlosmakelijk met elkaar verbonden. Dus dit is niets voor mij. Maar er zijn mensen die om wat voor reden dan ook niet in staat zijn om iets met een ander mens op te bouwen. Wellicht voor hun wel oplossing? Houden wij het gewoon bij ouderwetse gezellige, soms klungelige, maar echte seks, met intimiteit :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')