abonnement Unibet Coolblue
pi_142205485
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 09:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

hoeveel uur werk je dan per dag?
Zo'n 6,5 uur.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_142206100
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:21 schreef PluisigNijntje het volgende:
Tsja zoals ik al zei, smorgens geen tijd voor groot ontbijt, oplossing zou zijn een uurtje eerder uit bed maar ik gun mezelf ook wel wat nachtrust. Lunch was warm, en meer dan genoeg om in 1 keer weg te werken. Toen aan een stuk doorwerken tot half 7, snel dat broodje en ijsje gehaald en toen in de trein springen. Ben ongeveer om 21:15 thuis en dan eet ik nog wat. Heb ook geen zin om me dan compleet vol te gaan stouwen om aan de kcals te komen.

Ik zie weinig ruimte voor verbetering eigenlijk, kom maar met die tips.
Moet je 's morgens reizen met OV? Zo ja: ontbijten in de trein. Doe ik ook (ook omdat ik binnen een uur na wakker worden niet graag eet, valt dan niet fijn) en het is 'verloren' tijd waarin je normaal niets anders nuttigs doet. In het weekend koken en doordeweeks opwarmen, zodat er altijd een normale hoeveelheid voedsel klaarstaat voor de lunch/avond.

En jemig, ze mogen helemaal niet van je vragen dat je dingen voor ze gaat tellen in je pauze, het is verdorie je pauze! Pauze = tijd voor jou.

quote:
14s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef douche-eendje het volgende:
Planning is het halve werk, heb ik de afgelopen jaren wel geleerd met eten. En niet in slaap vallen na het werk op vrijdagavond op de bank waardoor je etenstijd overslaat is wel een belangrijk deel van 'de andere helft'. /faal :')

En ik heb een nieuwe korte broek gekocht. Te groot :') want hij zat best lekker en mn goede maat was nergens te vinden. Overal uitverkoop maar blijkbaar is dat met een normale maat gewoon niet leuk, hehe :+ Volgend jaar maar wat beter plannen.

Ow en hier nog mensen met tablet-tips? Ik heb mezelf er een beloofd als mn internationaal examen goedgekeurd gaat worden, om te gebruiken leermiddel waar het compendium, de beelden en een van de digitale 5000+ pagina's aan literatuur op gelezen kan worden.

[..]

Ik wil een vent die de afwas doet. Of een afwasmachine. Maar dat laatste past niet in de keuken :')
Ik heb een asus transformer tab, zit quad core in en is behoorlijk snel. Geen idee of hij ook voldoet aan jouw eisen. Als je een kleinere wil; de Nexus 7 (nieuwe) staat goed bekend.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 20:41:32 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142216662
Leuke plannen jullie dit weekend?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:17:56 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142218137
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Leuke plannen jullie dit weekend?
Ja, op dit moment ligt er een sit on top kajak van ruim 3 meter in mijn woonkamer. Daar ga ik morgen fijn mee varen O+

En jij?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:25:26 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142218457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:17 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, op dit moment ligt er een sit on top kajak van ruim 3 meter in mijn woonkamer. Daar ga ik morgen fijn mee varen O+

En jij?
Ik lig gewoon op de bank hoor :?

Morgen 350 km oid fietsen. :') Vraag me af of dat goed gaat komen
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 21:26:00 #281
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_142218477
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik lig gewoon op de bank hoor :?

Morgen 350 km oid fietsen. :') Vraag me af of dat goed gaat komen
kajak geen kano :6
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 22:11:46 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142220856
Hoop dat het morgen moo weer wordt Tink!

Zelf doe ik dit weekend niks :')
Morgen komt een collega langs waarvan ik NOOIT had gedacht dat hij dat zou doen, van de ruim honderd collega's zou hij niet eens in mij opgekomen zijn. zo lief!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_142223369
Fijn uniek!

Ik heb vandaag deels gechilld en deels hard gewerkt aan herschrijven van methode en resultaten van mn artikel op basis van de feedback die ik gekregen heb. Dan morgen de inleiding herschrijven en dan alles weer opsturen, en maandag en dinsdag de discussie schrijven. En dan krijg ik daar weer feedback op, dat verwerken, en dan vrijdag eindversie inleveren. En dan ben ik helemaal klaar met mn studie :).

Denk er overigens wel over het nog wat te rekken als ik niet per september een PhD plek kan vinden, dan ga ik waarschijnlijk nog een half jaar een statistiek vak doen en daarnaast werken. Heb al 3 weken fulltime onderzoeksassistent baan voor juli-augustus en vanaf half augustus waarschijnlijk een parttime onderzoeksassistentschap voor 1.5 maand. Dus dat is wel tof :)

Oh, en gegeten natuurlijk. Beetje troep, maar ach. Weekend. Was laat op dus sowieso raar lijstje.

O/L: twee bth met elk een gebakken eitje met spek (en zachte dooier ;) )
T: bakje nibbits, sinaasappel, twee zelf-invries-waterijsjes
D: zelfgemaakte lasagne (saus met gehakt, champignons, courgette)
T: zelf-invries-waterijsje
T: yoghurt met kersen en beetje slagroom

Morgen weer fatsoenlijk. Planning:
O: bth met 2 zachtgekookte eitjes
L: 2 bth pindakaas
D: zwaardvis met lamsoren
T: sinaasappel en appel

En evt als ik tussendoor trek heb nog een tomaat/rijstwafel met kipfilet ofzo.

[ Bericht 27% gewijzigd door vlindertje89 op 12-07-2014 22:58:04 ]
  zondag 13 juli 2014 @ 01:05:46 #284
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_142230931
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoop dat het morgen moo weer wordt Tink!

Zelf doe ik dit weekend niks :')
Morgen komt een collega langs waarvan ik NOOIT had gedacht dat hij dat zou doen, van de ruim honderd collega's zou hij niet eens in mij opgekomen zijn. zo lief!
Aww ziekenbezoek? O+ Da's leuk!

Omg, tip van Flip: vertrouw NOOIT van die plakdingesen voor spiegels :') Onze badkamerspiegel lazerde net naar beneden, in duzend stukskes oO< Blij toe dat het niet gebeurde terwijl we er naast stonden ofzo..!

[ Bericht 19% gewijzigd door MariaEtcetera op 13-07-2014 01:27:03 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? zondag 13 juli 2014 @ 02:33:07 #285
70532 loveli
N
pi_142232702
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 22:11 schreef uniekhoorn het volgende:
moo weer
):O

tot zover mijn nuttige bijdrage
crap in = crap out
  zondag 13 juli 2014 @ 12:23:47 #286
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_142237063
Wie vroeg ook alweer om een tablet?

Was net de consumentengids van juli aan het lezen en daar kwam zowel voor kleinere als grotere tablets allebei de Samsung Galaxy tab PRO's en als goedkoopst het beste de Kobo Arc gevallen.

Zegt mij niks maar dacht: deel het even
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 juli 2014 @ 12:32:12 #287
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_142237243
Ik heb geen weegschaal thuis, maar ik voel me slanker. Broeken zitten weer goed, mijn buik zit niet meer in de weg als ik lig.
Dit heb ik vooral gedaan door minder te eten. Toen ik nog veel bewoog, had ik de hele dag zoveel honger dat ik altijd te veel at. Nu ik minder beweeg heb ik hier gelukkig geen last van.

Vanmorgen ontbeten met 2 boterhammen met kaas.
Tussendoor een appel en een kop groene thee.
Plak ontbijtkoek en een boterham met kipfilet als lunch.
Avondeten aardappelpuree met sperziebonen en een hamburger.

Is wat meer dan ik de laatste tijd per dag heb gegeten, maar gisteren veel gedaan en dus veel honger vanmorgen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_142237670
Kan aan mij liggen maar vind dat soms zo vreemd.
Dan zie je funda-advertenties langskomen op bijvoorbeeld facebook en dan kijk ik altijd (want nieuwsgierig stuk kloten) maar dan heb je huizen makkelijk 2,5x prijs van mijn hok en dan van die action-schilderijen aan de wand :?
Als je zo'n huis kunt betalen wil je toch ook iets moois aan de wand?

Zoiets als Jagar's koeienfoto's _O_

Zie net dat er al een topic is daarover :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 21:25 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik lig gewoon op de bank hoor :?

Morgen 350 km oid fietsen. :') Vraag me af of dat goed gaat komen
Ik krijg al zadelpijn als ik er aan denk :+ Succes dan maar ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door V1z0R op 13-07-2014 13:01:44 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 12:51:44 #289
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142237684
Ik zit na 75 km alweer thuis. Kreeg last van mijn achillespees -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_142237969
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zit na 75 km alweer thuis. Kreeg last van mijn achillespees -O-
Niets ernstigs hoop ik?
Goed dat je afgestapt bent, dom doordoen kan soms veel hardnekkiger eindigen.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:05:23 #291
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_142238006
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Niets ernstigs hoop ik?
Goed dat je afgestapt bent, dom doordoen kan soms veel hardnekkiger eindigen.
vorige keer kreeg ik na 80 km last, na 150 km ging het wel weer maar toen ik op 200 zat kreeg ik er alweer wat meer last van. Toen deed ik een rit met een stel van FOK! en was afstappen niet echt een optie.

En nu wel. Ik zou sowieso vanaf amsterdam een tocht doen van 340 km. Dan nog 20 heen en 20 terug.... Daarom maar afgestapt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:08:47 #292
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142238092
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie vroeg ook alweer om een tablet?

Was net de consumentengids van juli aan het lezen en daar kwam zowel voor kleinere als grotere tablets allebei de Samsung Galaxy tab PRO's en als goedkoopst het beste de Kobo Arc gevallen.

Zegt mij niks maar dacht: deel het even
Ik. Ik heb alle tips tot nu toe eens opgeslagen. Zodra het definitief is dat ik het examen ga doen dan ga ik een tablet kopen :s)

Net weer heerlijk gesport in deze belachelijke hitte :{w . De afgelopen weken is op de donderdagtraining meer aandacht besteed aan looptechnieken en vandaag merkte ik echt duidelijk verschil tussen hoe ik eerst liep en hoe ik nu loop door die oefeningen. Het kost minder energie en ik ga een stuk sneller :+ Conditioneel gaat het ook allemaal echt zo lekker momenteel, heerlijk.

O: overnight oats
S: Bootcamp.
T/L: Wheyshake / Tosti / Banaan
T2: Appel
D: Fok!BBQ :9
pi_142238210
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:05 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

vorige keer kreeg ik na 80 km last, na 150 km ging het wel weer maar toen ik op 200 zat kreeg ik er alweer wat meer last van. Toen deed ik een rit met een stel van FOK! en was afstappen niet echt een optie.

En nu wel. Ik zou sowieso vanaf amsterdam een tocht doen van 340 km. Dan nog 20 heen en 20 terug.... Daarom maar afgestapt.
Misschien dan vorige keer al iets te ver gegaan?
Naja verstandige keuze in ieder geval! :Y
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ik. Ik heb alle tips tot nu toe eens opgeslagen. Zodra het definitief is dat ik het examen ga doen dan ga ik een tablet kopen :s)

Net weer heerlijk gesport in deze belachelijke hitte :{w . De afgelopen weken is op de donderdagtraining meer aandacht besteed aan looptechnieken en vandaag merkte ik echt duidelijk verschil tussen hoe ik eerst liep en hoe ik nu loop door die oefeningen. Het kost minder energie en ik ga een stuk sneller :+ Conditioneel gaat het ook allemaal echt zo lekker momenteel, heerlijk.

O: overnight oats
S: Bootcamp.
T/L: Wheyshake / Tosti / Banaan
T2: Appel
D: Fok!BBQ :9
Fok!BBQ!? Zou ik nooit aan wagen, straks krijg je groentespiesjes voorgeschoteld :o :N :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:14:09 #294
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142238247
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Misschien dan vorige keer al iets te ver gegaan?
Naja verstandige keuze in ieder geval! :Y

[..]

Fok!BBQ!? Zou ik nooit aan wagen, straks krijg je groentespiesjes voorgeschoteld :o :N :P
Dat zal toch wel gebeuren aangezien ik al een eeuwigheid vegetarisch eet :P
pi_142238428
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:14 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Dat zal toch wel gebeuren aangezien ik al een eeuwigheid vegetarisch eet :P
Oh :D

Was ook soort van inside-joke, ooit Slank-meet gehad met BBQ waar er dus groentespiesjes gemaakt werden. Was mij compleet onbekend :+
Was soort van clash-van-de-cultuurverschillen :D voor mij dan in ieder geval.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 13:28:16 #296
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_142238608
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh :D

Was ook soort van inside-joke, ooit Slank-meet gehad met BBQ waar er dus groentespiesjes gemaakt werden. Was mij compleet onbekend :+
Was soort van clash-van-de-cultuurverschillen :D voor mij dan in ieder geval.
Ow jij bent type van MEER VLEESCH en snel een beetje! ? :P
pi_142238721
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:21 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh :D

Was ook soort van inside-joke, ooit Slank-meet gehad met BBQ waar er dus groentespiesjes gemaakt werden. Was mij compleet onbekend :+
Was soort van clash-van-de-cultuurverschillen :D voor mij dan in ieder geval.
:W
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_142239148
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:28 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow jij bent type van MEER VLEESCH en snel een beetje! ? :P
Hoeft niet snel als het maar afdoende is :+ Was het ook wel hoor :Y
quote:
16s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:31 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:W
Bij jullie was de BBQ die geen BBQ was, kerel van jou heeft toen nog worstjes staan draaien :9
Was ook leuk! :Y Duitse biertjes van Li en zo :9 Verdwaald raken in de buurt, Aurum uitleggen waar het hotel is :+ Uniekje rondkarren...

Bedoelde de BBQ bij An.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_142239578
Toch heel wat leuke mensen ontmoet zo via dit topic O+

En jullie mij :') :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:19:25 #300
171890 Chicolate
Chemicals
pi_142240408
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef V1z0R het volgende:
Kan aan mij liggen maar vind dat soms zo vreemd.
Dan zie je funda-advertenties langskomen op bijvoorbeeld facebook en dan kijk ik altijd (want nieuwsgierig stuk kloten) maar dan heb je huizen makkelijk 2,5x prijs van mijn hok en dan van die action-schilderijen aan de wand :?
Als je zo'n huis kunt betalen wil je toch ook iets moois aan de wand? is het geld voor aankleding op aangezien een van beiden in de tussentijd zijn/haar baan is verloren
:+. Al moet ik toegeven dat ik later liever een mooi aangekleed huis heb, dan een duur huis :P.

quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef V1z0R het volgende:
Toch heel wat leuke mensen ontmoet zo via dit topic O+

En jullie mij :') :D
Jij was ook leuk hoor :*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')